Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика-Информатика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Сызықтық алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Матрицалар, анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, бір айнымалыдан көпмүшелерден, топтардан, сақиналардан, өрістер, сызықтық кеңістіктер, векторлық кеңістіктердің сызықтық бейнеленуі, бүтін сандардың сақинасындағы бөлінушілік теориясы, бүтін сандардың сақинасындағы салыстыру, бір айнымалымен салыстыру, салыстыру жүйелері. Векторлар, векторларға операциялар. Скалярлы, векторлық көбейтінділер. Жазықтықтағы және кеңістіктегі түзулердің теңдеулері. Түзу және жазықтықтар арасындағы бұ

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Математиканың теориялық негіздері курсындағы есептерді, сонымен қатар мектеп бағдарламасы шегінен шығатын, келесі тақырыптар бойынша: натурал сандар, натурал сандардардың бөлінгіштігі; бөлшектер, бөлшектерге амалдар қолдану; процент; геометрияның негізгі түсініктері күрделігі әртүрлі есептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Арифметика элементтеріне шолу. Алгебралық және трансценденттік өрнектерді түрлендірулер. Комплекс сандар. Ньютон биномы және жоғарғы дәрежелі теңдеулер . Алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелер. Трансценденттік теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері. Геометриялық фигуралар. Стереометрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология және мектеп оқушыларының гигиенасы
    Несиелер: 4

    «Анатомия, физиология және мектеп оқушыларының гигиенасы» пәні және мазмұны: оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геометриялық есептерді шешу әдісі
    Несиелер: 4

    Тікбұрышты үшбұрыш. Теорема Пифагора. Синустын,косинустын, тангенстын және котангенстын үғымдары . Тригонометриялық функциялардың арақатынастары. Тригонометриялық түрлендірулер, негізгі тригонометриялық формулалар. Тригонометриялық функциялар мәндерінің кестесі. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеңберде шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементарлық математиканың қосымша тараулары
    Несиелер: 4

    Жалпы кәсіптік білім алудағы математиканың мәні; мектеп математикасының ғылыми математикалық және оның қолдануының маңызды салалары; әртүрлі тригонометриялық түрлендірулер; тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер, олардың жүйелері; кері тригонометриялық функциялар арасындағы қатынастар; тригонометрияны геометриялық есептерді шешуге қолдан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
    Несиелер: 7

    Алгебралық теңдеулер. Екі және үш айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі. Жүйелерді шешу кезінде графиктерді қолдану. Теңдеулер жүйесін құруға арналған есептер. Параметрлермен рационалды есептер. Модульдермен және параметрлермен есептер. Параметрі бар теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 7

    Математикалық талдаудың басталуы. Математикалық тіл және математикалық модель. Математикалық модель құру. Функцияның түсінігі және функциялар графиктері. Функцияны тапсыру тәсілдері. Функцияны түрлендіру. Тізбектің және функцияның шегі. Функцияның үздіксіздігі. Туынды ұғымы. Туынды есептеу ережелері. Туынды көмегімен функцияны зерттеу. Ережесі Лопиталя.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны. Тұлғаны тәрбиелеу объектісі, субъектісі және оның дамуы мен қалыптасуының факторлары ретінде. Ғылыми дүниетаным. Оқыту қазіргі мектептегі білім беру мазмұны тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде .Сабақ оқытудың негізгі формасы ретінде. Мұғалімнің кәсіби қызметінде оқыту технологиясын оқытуда Диагностика және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
    Несиелер: 7

    Рационалды теңдеулер, бөлшек-рационалды, симметриялық теңдеулер. Көрсеткіш теңдеулері және теңсіздіктер, теңдеулер және теңсіздіктер жүйелері. Логарифмдік теңдеулер және теңсіздіктер, теңдеулер және теңсіздіктер жүйелері. Иррационалды теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Мәтіндік есептер және оларды шешу тәсілдері. Арифметикалық және геометриялық прогресс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (геометрия)
    Несиелер: 6

    Үшбұрыш және оның элементтері. Четырехугольники. Көпбұрыштар алаңы. Шеңбер және оның элементтері. Хордтар, секіру және жанасу. Многогранники. Нүктеден жазықтыққа дейінгі қашықтық. Түзу және жазықтықтың арасындағы бұрыш. Қиылысатын түзулердің арасындағы қашықтық. Екі қырлы бұрыштың сызықтық бұрышы. Қиманы құруға арналған есептер. Қима элементтерін және оның ауданын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)
    Несиелер: 6

    Кері тригонометриялық функциялар, қасиеттері және графиктері. Тригонометриялық функциялар мен аркфункциялар арасындағы қатынастар. Геометриялық есептерді шешу әдістері. Планиметрия. Міндеттерді шешу. Стереометрия. Көлемді фигуралардың бүйірлік бетінің ауданын және толық бетінің ауданын табуға арналған есептер. Призма, пирамида, цилиндр, конус, шар көлемін табу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, төтенше жағдайлардың салдарын бағалау және жағымсыз әсерлердің дамуын болжау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын өнер туындыларының жалпы идеясы. Тарихи даму жолында қазақ халқының фольклорлық шығармалары - рухани-көне түркі жазбадағы ұлттық мұраның негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие процесі тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Мектептің тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара іс-қимыл. Отбасылық тәрбие негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі қиын балалармен сынып жетекшісінің жұмыс теориясы мен әдістемесі. Сынып жетекшісінің дарынды балалармен жұмысының теориясы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық логика
    Несиелер: 4

    Жиындар, жиындар операциялары, екілік қатынастар. Бинарлық қатынастармен операциялар. Дизъюнкия және конъюнкция. алгебрасы, логика алгебрасының функциялары, сөйлемдерді есептеу, предикаттар логикасының тілі, предикаттарды есептеу. рекурсивті функ-циялар теориясы және Черч тезисін тұжырымдау. Машина Тьюрингі түсінігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер қоры теориясы
    Несиелер: 5

    Деректер қорының компоненттері. Деректер қорын басқару жүйелері. Негізгі объектілер және функциялар. Сәулет шешімдері. Деректер модельдері мен типтері. Реляциялық алгебра. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері. Тұжырымдамалық модельдеу. ER диаграммасы. SQL тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен прагматизм құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаң

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютер жүйелерінің архитектурасы
    Несиелер: 5

    Компьютерлер мен құрылғыларды және олардың қызметтерін жіктеу. Компьютерге ақпарат беру. Арифметикалық және логикалық пайымдаулар. Компьютерлік функционалдық тораптар. Микропроцессорлық жүйелердің құрылымы. Орталық басқару блогы. Жадты және сыртқы құрылғыларды басқару. Үзуді ұйымдастыру принциптері. Енгізу / шығаруды ұйымдастыру. Интерфейстер. Синхронды және асинхронды ақпарат алмасу. Сыртқы құрылғылардың контроллерлері. Есептеу кешендері, жүйелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспардың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістері, өнімді сипаттау, өндірістік, маркетингтік, ұйымдастырушылық, қаржылық жоспарларды әзірлеу және ұсыну және қолданбалы бизнестің маңызды және қажетті негіздерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 4

    Дискретті математика техника, информатика және басқа да білім салаларында нақты объектілердің, процестердің, тәуелділіктің математикалық модельдерін зерттейді. Жиындар мен қатынастар теориясы, комбинаторлық және статистикалық талдау. Функционалдық элементтердің сұлбалары, кодтау теориясының элементтері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектепте математиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Математикалық білім беру мазмұны. Математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі. Дәлелдемелерге оқыту әдістемесі. Математикалық есептерді шешуді оқыту әдістемесі. Математикалық біліктерді қалыптастыру әдістемесі. Математикаға оқыту әдістері. Математика сабағы, оның ерекшеліктері. Математика сабақтарының әртүрлі түрлері. Математикалық білім берудің дифференциациясы. Деңгейлік және бейінді дифференциация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс нклюзивті (интеграциялық) білім беруді енгізу жағдайын ұйымдастыруды; инклюзивті тәжірбиенің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау жұмыстарының мазмұнын; инклюзивті білім беруді жүзеге асырушы мамандарға қойылатын біліктілік талаптарын қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Оқушыларының белсенді із Оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау бойынша диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Музыкалық жанр саласындағы жаңа құбылыстар. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қаси

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясының пайда болуы. Оқиғалар және ықтималдықтар. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы. Комбинаторика элементтері. Геометриялық Ықтималдықтар. Шартты ықтималдылық. Қарапайым теоремалар (қосу және көбейту). Екі және одан да көп оқиғалардың тәуелсіздігі. Толық ықтималдық және Байес формулалары. Бернуллидің тәуелсіз сынақтарының тізбегі.. Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары. Шартты бөлу. Математикалық статистика элементтері. Негізгі міндеттері, бөлу және математикалық статист

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Программалық жүйелерді объектілі-бағытталған құрудың негізгі принциптері. С++ тілінің объектілі-бағытталған және жалпыланған программалау құралдары, стандартты сынып кітапханасының STL стандартты кітапханасының құралдары, көп нүктелі және таратылған программалау негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Программалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Алгоритмдеу негіздері. Бағдарламалау тілдеріне шолу. Алгоритмдік тілдерде бағдарламалау. С++тілінде құрылымдық бағдарламалау. Тіл алфавиті. Деректер түрлері. Операциялар мен өрнектер. С++тіліндегі бағдарламаның құрылымы мен компоненттері. Функциялар. Макростар. SQL тілі. Негізгі ұғымдар. Python бағдарламалау тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс тілі
    Несиелер: 4

    әнді оқу білім алушыларға ауызша және жазбаша сөйлеу формаларында (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) сөйлеу әрекетінің төрт түрін меңгеруге мүмкіндік береді; оқытылатын тілдердің тілдік құралдарын қолдана отырып, өз позициясын тұжырымдай және дәлелді жеткізе білуге; Іскерлік сөйлеу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі білім беру жағдайында математиканы және информатиканы оқытудың негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытудың инновациялық әдістерінің сипаттамасы. Оқытуды ұйымдастырудың интерактивті әдістері. Кейс әдісі. Интерактивті сыныпта жұмыс істеу принциптері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы сабақ өткізу бойынша әдістемелік ұсыныстар. Интерактивті әдістердің артықшылықтары және оларды қалыптастыратын бағалар. Инновациялық оқыту әдістері ретінде Презентация және мастер-класс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вариациялық есептеулер
    Несиелер: 6

    Дифференциалдық теңдеулердің негізгі анықтамалары мен ұғымдары, геометриялық және физикалық мағынасы және олардың шешімдері. Коши есебін шешудің бірлік және өмір теоремасы. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер. Сызықтық жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Эйлер Әдісі. Жоғары ретті біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Жиектік есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Роботтық кешендерді программалау
    Несиелер: 5

    Механикалық жүйелерді құрастырудың физикалық негіздері. Басқарушы программаның жұмыс істеу алгоритмін әзірлеу. Роботтарды программалау ортасы. Робототехникалық кешендерді программалау жүйесінің негізгі басқару конструкциялары. Жұмыс істеп тұрған робототехникалық жүйелерді құру тәсілдері. Жұмыс істеп тұрған Роботтар модельдерін құру және программалау рәсімдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Топтық жұмыс. Оқытудағы көшбасшылық және менеджмент;мектеп пен сыныптағы мәдениет; мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы және оқушылардың жеке ерекшеліктері туралы пікірі; құндылықтар, көзқарастар, ықпал ету тәсілдері; оқушыларды ынталандыру; әлеуметтік өзара іс-әрекет; оқудағы кедергілер; оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу; қуатты педагогикалық құралдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Жиындар теориясының негізінде пәндік аймаққа кіріспе. Математиканың негізгі категориялық ұғымдық аппараты және ерекшеліктері. Математикалық логикаға, математикалық талдауға және аналитикалық геометрияға кіріспе. Алгебра, геометрия және тригонометрияның мектеп курсының негізгі ұғымдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұны. Ин6форматика оқулықтары бойынша бағдарламалар, жоспарлар. Жоспарлау, талдау, рефлексияны жүзеге асыру процесі, компьютердің көмегімен есептерді шешу технологиясын меңгеру, информатика саласындағы мектептегі білім беру мазмұны, оның болашақ кәсіби даярлаудағы рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 6

    Дифференциалдық теңдеулердің негізгі анықтамалары мен ұғымдары, геометриялық және физикалық мағынасы және олардың шешімдері. Коши есебін шешудің бірлік және өмір теоремасы. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер. Сызықтық жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Эйлер Әдісі. Жоғары ретті біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Жиектік есептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Python программалау тіліне кіріспе. Python тілінің әртүрлі түрдегі ақпаратты өңдеу мүмкіндіктері. Басқару құрылымдары. Циклдар. Тізімдер, кортеждер, жиындар, сөздіктер. Python негізгі стандартты модульдері. Функционалдық программалау. Объектілі-бағытталған программалау. Web-қосымшаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web-программалау
    Несиелер: 4

    Интернет-технологиялар. Веб-ресурстар мен қосымшалардың жіктелуі мен типтері. Web-қосымшаларды әзірлеу құралдары: HTML5, CSS3; JavaScript және jQuery кітапханалары; Web Matrix өңдеу ортасының негізгі құралдары. Клиент-серверлік өзара іс-қимыл. Клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу. Web-дизайн

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыныптан тыс жұмыс (факультативтік сабақ)
    Несиелер: 5

    Орта мектепте математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру принциптері. Сыныптан тыс жұмыстың түрлері, әдістері. Факультативтік сабақтарын ұйымдастыру. Факультатив жұмысының әр түрлі формалары. Факультативтік сабақтардың тақырыптары. Сыныптан тыс оқу. Математикалық шығармалар. Мектептің математикалық мөрі. Математикалық кеш. Математикалық сайыс. Олимпиада.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электрондық білім беру ресурстарын құру
    Несиелер: 4

    Білім беруді цифрландыру. Білім берудегі ақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және технологиялық аспектілері. Оқытудың интерактивті құралдары. Сандық (электрондық) білім беру ресурстары. Сандық (электрондық) білім беру ресурстарын әзірлеу технологиялары. Білім берудегі Мультимедиа технологиясы. Білім беруде коммуникациялық технологиялар мен олардың сервистерін пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Негізгі түсініктер, мультимедиа технологиялары. Мультимедиялық технология құралдары. Мультимедиа жүйелерінің кластары және мультимедиа өнімдерінің типтері. Мультимедиа құрамдастары. Сценарий түсінігі, сценарий санаты. Сценарийдің интерактивті дамуы. Мультимедиа өнімдерін құру кезеңдері мен технологиялары. Мультимедиа өнімдеріне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Графтар арқылы мәтіндік есептерді шешу әдістері. Эйлер шеңберінің көмегімен мәтіндік есептерді шешу. Күрделі есептерді шешу әдістері. Диаграммаларға есептер, ребустар, Планиметрия, стереометрия. Күрделілігі жоғары планиметрия және стереометрия есептерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 5

    Тербелістер мен толқындардың табиғаты. Молекулалық физика және термодинамика негіздері. Молекулалық және статистикалық физика. Идеалды термодинамикалық жүйелер теориясы. Статфизика. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Тәжірибелік бақылау нәтижелерін және теориялық есептерді бағалау және өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика тарихы мен методологиясы
    Несиелер: 5

    Евклидтің анықтамалары мен аксиомалары. Декарттың кесінділері мен алгебрін есептеу. Древнегреческие тараптарының өзара шешілмеген наразлығы тапсырмалар құру. Табиғи қатардың сандар арасындағы қатынастар. Табиғи қатардың сандарды және олардың дәрежелерін қосу. Көпбұрышты және фигуралық сандар. Аксиоматикалық әдіс. Кешенді Сан теориясының тарихы. Дифференциалдық теңдеулер теориясының тарихы. Ықтималдықтар теориясының тарихы. Интернет Тарихы. Ғалымдар-математиктер а) Аристотель. Диофант. б) О. Хайям. в)Галуа.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандартты емес есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Рационал, иррационал, көрсеткіштік және логарифмдік, айнымалысы модуль таңбасы астындағы, параметрлі (бірігіп жұмыс істеуге, қозғалысқа, қорытпа мен қоспаға, процентке берілген есептер) өрнектер, теңдеулер, теңсіздіктер;теңдеулер және рационал теңсіздіктер жүйелері; арифметикалық және геометриялық прогрессиялар; планиметрия курсы бойынша есептер шығару; стереометрия курсы бойынша есептер шығару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі білімнің жаңартылған мазмұндағы аспектілері
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беру бағдарламасына өзгеріс енгізудің маңызы; жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасының басымдықтары; бағдарламаның құрылымы; оқытудағы педагогикалық тәсілдер; математиканың басқа пәндермен пәнаралық байланысы; «Математика» пәні бойынша критериалды бағалау және оқытуды жоспарлау; интербелсенді әдістеменің негізгі мәселелері; инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерінің стратегиялық бағыттары; жобалау әдісі туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 6

    Компьютерлік графика. Графикалық редакторларда объектілерді құру және редакциялау. Жұмыс импортированными растровыми, дыбыс және видеообъектами. Графикалық редакторлардың құралдары мен арнайы әсерлері. Анимация жасау бойынша Adobe Flash программасының мүмкіндіктері. Web-беттер үшін интерактивті анимация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Физика курсының негізгі ұғымдары. Физикалық шамаларды өлшеу бірліктері. Теориялық физиканың негізгі құбылыстары мен заңдары. Механиканың физикалық негіздері. Кинематика. Физикалық жүйенің қарапайым моделі. Күй параметрлері. Қозғалыс теңдеулері. Жабдық жұмысының физикалық принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық сауаттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық сауаттылық (логикалық есептер, мәтін есептер, сандық салыстыруға арналған тапсырмалар); жаратылыстану ғылыми сауаттылық (физика, химия, экономика т.б. пәндерімен байланыс); ауызша логикалық есептер (жылдам есептеу, ребус, сөзжұмбақ, фокус т.б.); белгілі цифрлар және сандар туралы есептерді шешу; сәйкестендіруге берілген есептерді шешу; геометриялық фигуралармен, кестедегі мәліметтермен байланысты есептерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    Педагогикалық процестің заңдылықтары мен тәрбие тетіктеріне сәйкес тәрбие жұмысын жобалайды және жүзеге асырады

  • Код ON12

    Қолданбалы есептерді шешу үшін оңтайлы алгоритмді таңдайды, бағдарламалау, бағдарламалық кешендерді тестілеу және Құжаттаудың заманауи технологияларын, күрделілігі әр түрлі дәрежедегі роботтарды, күрделілігі әр түрлі деңгейдегі бағдарламалық жүйелерді кодтау кезінде объектілі-бағытталған бағдарламалау және Python бағдарламалау әдістерін қолданады

  • Код ON4

    Математикалық модельдеу және статистика мен ықтималдықтар теориясы негіздері, вариациялық есептеу әдістері, математикалық логика және дифференциалдық теңдеулердің көмегімен есептің шарты бойынша математикалық моделін құрады, практикалық бағытталған есептерді дифференциалдау және интегралдау арқылы шешеді.

  • Код ON8

    Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу процесін құрастырады, мектеп білімінің жаңартылған мазмұнымен, Тарихи материалды пайдалана отырып сыныптан тыс жұмыстарды құрастырады және математикалық сауаттылық бойынша міндеттерді шешу әдістерін қолданады

  • Код ON7

    Берілген математикалық модельді, формуланы, қарапайым математиканың, геометрияның, тригонометрияның және алгебраның негізгі түсініктерін пайдаланады, модельдеудің, есептеудің ықтимал нәтижесін көрсетеді, стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары тапсырмаларды шешуде шығармашылық қабілеттерін дамытады. Алгебра, геометрия, тригонометрия курстарынан есептерді шешу үшін әртүрлі әдістерді қолданады.

  • Код ON15

    Жалпы білім беретін оқу орындарында қашықтықтан білім беру технологияларын меңгерген, қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистерді, мектеп білім беру жүйесінде қашықтықтан оқыту платформаларын қолданады, қашықтықтан оқыту үшін тапсырмаларды құрайды

  • Код ON2

    Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктері, педагогиканың ғылымы және құралдары, формалары және оқу үдерісін ұйымдастыру тәсілдері ретіндегі мәні мен ерекшеліктері, қазіргі педагогикалық менеджмент және стратегиялық басқару әдіснамасы туралы түсінікке ие. Жалпы білім беретін мектептің инклюзивтік, арнайы сыныптарында, үйде оқыту моделін пайдалану бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, жоспарлайды, шешім қабылдайды.

  • Код ON13

    Қазіргі білім беру жағдайында математика мен информатиканы оқыту үшін инновациялық технологияларды дамыту, компьютерлік графиканы жобалау негіздері мен әдістерін меңгерген, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, ДК проблемаларын жояды, компьютерлік жүйелердің архитектурасы туралы түсінікке ие, электрондық ресурстарды құру үшін мультимедиялық технологияларды, өзінің кәсіби қызметінде Web және IT-технологияларды қолданады

  • Код ON10

    Кәсіби терминологияны меңгерген, математикалық мәтіндерді сауатты аудара алады

  • Код ON14

    Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде теориялық білімдерін көрсетеді, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды. Білім берудің өзекті міндеттерін шешуде және мәселелерді әзірлеуде зерттеудің әдіснамалық негіздері мен теориялық, эмпирикалық әдістерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады. Білім беруде информатика мен IT-технологиялардың дамуының қазіргі заманғы тенденцияларын ескереді, өзінің кәсіби және ғылыми қызметінде компьютерлік технологияларды қолданады.

  • Код ON5

    Физиканың негізгі заңдары туралы түсінікке ие, физикалық және ықтимал құбылыстар мен процестердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін өңдейді және талдайды

  • Код ON9

    Дифференциалды және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, математика мен информатиканы оқыту әдістерін, педагогикалық қызметтің оңтайлы моделін қолданады, білімді критериалды бағалау жүйесін, инновациялық технологияларды қолданады

  • Код ON3

    Математикалық дәлелдерді өз бетінше жүргізеді,теріске шығаратын мысал келтіреді, физикалық процестің математикалық теңдеулерін құрайды. Жоғары математика курсынан есептерді шешудің негізгі түсініктері, формулалары және әдістері туралы түсінік.

  • Код ON6

    Математикалық жағдайдың ішкі (ойлы) моделін қалыптастырады (кеңістіктік бейнені қоса алғанда), есептегі тапсырыстарды бөледі, алгебра, геометрия, тригонометрия, Элементарлық математика курстарынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын іріктейді

  • Код ON1

    Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы түсінікке ие

Top