6B02101 Концерттік-камералық орындаушы, оқытушы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ-ның негізгі мақсаты - вокалдық орындаушылық өнері саласында кәсіби құзіретті, толыққанды сапалы кәсіби білім алу жағдайын қамтамасыз ету болып табылады; жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, білім беру, мәдениет, өнер саласында кәсіби қызметін тиімді жүргізе алатын, концерттік-орындаушылық және музыкалық-ағартушылық қызметтерді жоспарлау және жүзеге асыруға қабілетті мамандарды кәсіби тұрғыда даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыканың теориялық білімдер негіздері
Бұл пәннің мақсаты музыкалық тілдің элементтерін зерттеу болып табылады: ладтардың дыбыстық қатарлары, интервалдар, аккордтар, диатоника және хроматика лад категориялары ретінде, ауытқулар мен модуляциялар музыкалық шығармадағы тональды ауысудың тәсілі ретінде, қойма, текстуралар және т.б. пән теориялық циклдің барлық басқа пәндеріне сілтеме береді. Пәнді оқу сонымен қатар музыкалық тілдің элементтерін пернетақтада және жазбаша түрде білу дағдыларын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс қою және фортепиано
Дауыс пен фортепиано өнімділігі - бұл орындаушының кәсіби дайындығын анықтайтын арнайы пән. Пән теориялық білімдерін вокал техникасы мен музыкалық өнімділік, музыкалық аспапта ойнау және ойнаудың практикалық дағдылары, сыныптардың техникалық және көркемдік бағдарлары, оқытудың жеке түрлері бойынша органикалық түрде біріктіреді. Мақсаты: студенттердің ән дауысымен сөйлеу және сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, олардың ән мәдениетін қалыптастыру және вокалдық қызметке дайындық, студенттердің музыкалық және шығармашылық қабілеттерін фортепиано өнімділігі саласында алған білімдері мен дағдылары негізінде дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Мақсаты-студенттерде курсты өту барысында да, одан әрі музыкалық даму үшін де қажетті музыкалық-теориялық дағдыларды дамыту, музыкалық ойлауды қалыптастыру мен дамытуға көмектесу және аналитикалық қабілеттердің негізін қалау. Пән студенттерге музыкалық дамудың берік негізін беруге арналған. Курстың мазмұны экспрессивтіліктің негізгі құралдарын - музыкалық дыбыстарды, аралықтарды, ырғақтарды және басқаларды оқшаулау мен өзара әрекеттесуде зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ноталарды беттен оқу І
Пәннің мақсаты: музыкалық белгілерді, күрделі ырғақты және әуезді сызбаларды,штрих-ерекшеліктерді тез және дәл анықтай білу. Тұтас ырғақ-интонациялық кешендерді ұсына білу. Олардың әріптік белгілерін біле отырып, кілттерді шарлау мүмкіндігі. Отандық және шетелдік композиторлардың әртүрлі туындыларын өз бетінше қабылдауға, игеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, әр түрлі шығармашылық бағыттағы композиторлар стилінің ерекшеліктерін, жанрға тән ерекшеліктерін елестете отырып, шығармаларды орындай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандық және фортепиано I
Курстың мақсаты-Аспаптық орындау саласында алған білімі, дағдылары мен қабілеттері негізінде студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту. бұл пән кәсіби орындаушылық шеберлік негіздерін практикалық игеруге, шығармалардың түпкі ойын ашуға, әр түрлі стильдер, жанрлар, орындаушылық мектептердің шығармалары негізінде көркемдік талғам мен бейнелі-ассоциативті ойлауды дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, студенттер шығармашылық тәжірибе жинақтайды, әлемдік музыкалық мәдениеттің жоғары жетістіктерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сольфеджио I
Студенттердің кәсіби музыкалық есту қабілетін ұйымдастыру және оның дамуы, сонымен қатар көркем-шығармашылық және музыкалық-педагогикалық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануға үйрету. Негізгі орындаушылық дағдыларын қалыптастыру (интонациялау, тыныс алу, дикция); аккомпанемент жасау, импровизациялау, ноталарды парақтан оқуды жүзеге асыру, хор партитураларын транспозициялау, әуенді сольфеджиялау; музыкасауатын оқыту әдістемесі, балалардың музыкалық-есту қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нотаны парақтан оқу II
Тәртіп негізгі білім беру бағдарламасының кәсіби циклінің айнымалы бөлігіне жатады. Оның мазмұны бірдей «Гармония» циклының мазмұнымен тығыз байланысты. Пәндерді зерделеуде практикалық дағдылар мен білімдер музыкалық дамудың жалпы заңдылықтарын және гармоникалық логиканың мәні болып табылатын нақты құбылыстарды түсіну үшін қажет. Тақырыптың мақсаты: студенттің музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, олар отандық және шетелдік композиторлардың әр түрлі шығармаларын өз бетімен қабылдауға, меңгеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білімдер мен дағдылар кешенін қалыптастыруға негізделген
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гармония
Студенттерді әртүрлі тарихи дәуірлердегі музыканың дыбыстық ұйымдастырылуының заңдылықтары мен үйлесімді құрылымымен таныстыру. Меңгеруі керек: музыкалық тілдің компоненттеріне байланысты шығармалардың гармонияық талдауын жүзеге асыру, шығарма формаларымен драматургиясының заңдылықтары; толық гармониялық реттілікті есту арқылы талдау; әуенді өз бетінше үйлестіру; практикалық қызметте талдау нәтижелерін пайдалану. Музыкалық өнерді оқу және меңгеру, кәсіби оқу орындарына түсу үшін жеткілікті музыка саласындағы білімнің, іскерліктің және дағдылардың даму деңгейіне жету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әуенді гармонизациялау
«Әуенді гармониялау»пәні кәсіби музыкалық есептерді шешуде музыкалық ғылымның теориялық және практикалық білімін жүйелендіруге үйретеді. Мақсаты: болашақ білікті мамандардың кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті гармониялық модельдерді құру және гармоникалық есептерді шешу үшін іс жүзінде маңызды білігі мен дағдысын қалыптастыру; кәсіби музыкалық-педагогикалық қызметтің негізгі заңдылықтары туралы түсінік беру. маңызды көркем-мәнерлі және формалық құрал ретінде баяндау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сольфеджио II
Сольфеджио II пәнін меңгеру музыкалық құлақты, тазалық пен мәнерлікті, ритмді, интонацияны және түрлі дүкендер мен стильдердің әуендерін зерттеуді қамтиды. Сольфеджио дыбыстық музыкалық шығармалардың ноталар фрагменттері мен керісінше жазу сияқты дағдыларды үйретеді - олардың дыбыстарын ноталарымен көрсету; музыкалық сөздің оқшауланған және ішіндегі есту элементтерін анықтау; әртүрлі стильдегі музыканың ерекшеліктерін ажырата білу және тану Мақсаты: студенттің музыкалық құлағын ұйымдастыру және оны дамыту, шығармашылық, тәжірибелік дағдыларды тыңдауды белсенді пайдалану, сондай-ақ практикалық дағдыларды дамыту (жазбалармен ән айту, таңдауды таңдау, транспозиция, импровизация, гармоникалық талдау) және теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қолдануға үйрету, басқа пәндер бойынша сабақтарда сабақтан тыс сабақтарда оқыды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушылық өнер тарихы
Жоғары музыкалық оқу орны студентеріне ұлттық музыка аспабында ән орындау өнерінің қалыптасуын, дамуын қадағалау.Ғасырлар бойы қалыптасқан орындаушылық өнер тарихын тереңірек игеріп оқытудың және орындаушылық өнер тарихынан жан-жақты білігі бар, сол білім келешекте ұстаздық қызметінде мектеп оқушыларына жеткізе алатын, өз бетінше тарихи -музыкалық әдебиеттерді оқып игеретін жас мамандарды тәрбиелеу .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық және фортепиано II
Оқу пәнінің мақсаты студенттің шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды қамтамасыз ету, фортепианолық орындаушылық туралы білімдері мен түсініктерін меңгеру, фортепианода ойнаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, музыкалық өнер саласындағы дербес қызметке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, кәсіби оқуды жалғастыру үшін қажетті орындаушылық тәсілдердің мәнерлі мәнін ұғыну болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Хор класы
Хор класы музыкалық білім жүйесінде өте маңызды орын алады. Хор әні балалардың көркемдік дәмін кеңейтеді, музыкалық көкжиектерін кеңейтеді және байытады. Олардың мәдени деңгейін көтеруге ықпал етеді. Хордағы сабақтар балаларды босатады, оларды шығармашылықпен айналысуға үйретеді. Әрбір баланың көркемдік рухында ашылады. Хор жұмыстарының формаларын жетілдіру және музыкалық көркемдік жарықтығы ғасырлар бойы жылтыратылды. Баланың музыкалық туындыларға деген сүйіспеншілігін арттыру үшін оны әмбебап мәдениетке таныстыру керек. Мақсаты: балалар музыкалық қабілеттерін жан-жақты дамыту үшін оларды әлемдік музыка мәдениетінің ең жақсы үлгілерімен таныстыру үшін жағдай жасау. Музыкалық мәдениетті жас ұрпақтың рухани әлеуетін дамытуда заманауи қоғамның мүдделерін барынша толық көрсететін студенттердың рухани мәдениетін ажырамас бөлігі ретінде қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мамандық және фортепиано ІІІ
Мақсаты: студенттердің музыкалық-әншілік мәдениетін қалыптастыру, музыкалық білім беру және әншілік дауыстарды дамыту саласында вокалдық-педагогикалық жұмысқа және орындаушылық қызметке дайындау. Пәнді оқуды жалғастыру мамандық және фортепиано III, біз шығармалармен, мәтінмен жұмысты жалғастырамыз: - негізгі әншілік дағдылар; - әншілік тыныс алу; - біркелкі, тегіс, еркін дауыс (кантилен); - регистрлерді тегістеу, өтпелі ноталарды меңгеру; - ұтқырлықты, дауыс икемділігін дамыту; - диапазонды біртіндеп кеңейту; - жоғары дыбыстық позицияға, дауысты туралауға қол жеткізу. Вокализация-бұл ән айтудың жақсы техникасын үйренуге арналған материал ғана емес, сонымен қатар дауыстың тембральды ерекшеліктерін анықтауға негіз болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Хор партитурларын оқыту
Хор партитурларын оқып үйрену студенттерге фортепианодың гармоникалық тізбегін қалай ойнауды үйренуге мүмкіндік береді; осы әуенді немесе бассты үйлестіруді жазу дағдысы болуы; Ақордада тұжырымдаманың ноонға қосылуы; музыкалық композицияның гармоникалық талдауы; ән әуенін хоронсыз дыбыстармен үйлестіру дағдысы, классикалық байланыс нормалары және текстуралық аккорд өңдеу әдістері. Мақсаты: хор бағасымен жұмыс істеу мүмкіндігі; фортепианоға баға қойыңыз; жұмыстарды жүргізудің өткізгіштерін талдауды орындау; өзіңіздің жұмысыңызды түсіндіруді жасаңыз
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе I
Мамандыққа кіріспе I пәні болашақ мамандығы туралы студенттерді қалыптастыру, музыкалық өмір жүйесіндегі орны мен рөлі; Мамандыққа түсу барысында студенттерге көмек көрсету (меңгеру факультетте оқыған кезде алған кәсіби ақпарат); студенттерды өзіндік ойлауды дамытуға ынталандыру зерттеу дағдылары. Мақсаты: студенттерді болашақ кәсіби жұмысына бағыттау, музыкалық мәдениет саласында маманның ықтимал бағыттарын түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке ән салу және музыкалық сүйемелдеу I
Тәртіптік ән мен музыкалық сүйемелдеу Мен өзімнің академиялық вокалды жеке оқытуға, фортепианода ойнауға, студенттің тұлғасын қалыптастыруға, көркемдік дәмді, есте сақтауды, көрнекі ойлауды, шеберлікті дамытады, қуаныш пен өмірлік сезімін дамытады, шығармашылық даралығын дамытады, денсаулықты нығайтады, сүйіспеншілікке тәрбиелейді. барлық жанрлар мен бағыттардың музыкасы. Бұл музыкалық шығармашылықтың барлық түрлерінде музыкамен шығармашылық қарым-қатынас жасау қажеттілігіне студенттердің дамуына негізделеді. Мәдениет және өнер саласындағы білім беру алдында қойылған міндеттерді шешу, яғни жас ұрпақтың эстетикалық тәрбиесі; тыңдаушылар мен көрермендерді қызықтыратын аудиторияны қалыптастыру, қоғамның көркемдік өмірін жандандыру; студенттерді ұлттық және шетелдік мәдени құндылықтарға, халық шығармашылығының үздік үлгілері, классикалық және қазіргі заманғы өнерге енгізу. Мақсаты: дауысты, музыкалық және вокалды естуді, есте сақтауды, бейнелі ойлауды және қиялды дамыту; шығармашылық қызығушылық, тәуелсіздік, бастамашылдық, еңбекқорлық, өзін-өзі тәрбиелеу, ортақ мәдениет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Хормен жұмыс жасау практикумы I
Хор шеберханасы мен осы диссертация аясында дирижердің қимылының дағдылары мен хормен жұмыс істеу дағдыларын зерттеуді және дамытуды қамтиды; сыни тұрғыдан ойлауға, жұмыстың негізгі принциптерін қолдануға, сондай-ақ ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу. Хор орындауы бойынша зерттеудің қазіргі жағдайы туралы тұжырымдаманы, хор ұжымы дайвинг саласында жинақталған тәжірибені бағалау және түсіндіру дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хор класы және хор дирижерлау I
Мақсаты: әртүрлі дамыған музыканттар, жоғары білікті мамандар, ансамбльдің, кішкентай вокалдық топтың көшбасшысы ретінде одан әрі практикалық жұмыс үшін қажетті білім мен дағдыларды иелену
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыкалық шығармаларды талдау
"Музыкалық шығармаларды талдау" пәні пәндердің музыкалық-теориялық циклінің соңғы бөлігі болып табылады. Студенттің болашақ орындаушылық және педагогикалық қызметіне жалпы гуманитарлық және арнайы бағыты бар. Бұл пән музыкатанудың тарихи және теориялық аспектілерін біріктіреді, бұл оны жалпы көркемдік және музыкалық көкжиегі бар болашақ мамандарды даярлауда ерекше маңызды етеді. Бұл пәннің мақсаты-болашақ музыканттарды музыкалық шығарманың мазмұнына, оның сындарлы логикасына ену әдістеріне үйрету, олардың көркемдік процестердің мәні туралы түсініктерін тереңдету, музыкалық талғамды қалыптастыру, бұл, сайып келгенде, толыққанды орындаушылық іске асырудың жолын табуы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ музыкасы тарихы
Қазақ музыкасының тарихы ғылым ретінде қалыптасты ұзақ уақыт бойы. Қазақ тілінің дамуы мен даму жолын зерттеу музыкалық фольклор бүкіл Орталық-Азия музыкалық мәдениетінің бір бөлігі ретінде, қазақтардың көшпелі экономикасы жетекші орынға ие болған этномәдени бірлестіктердің тікелей мұрагері екенін ұмытпауымыз керек. Сондықтан осы мәдениеттің көптеген аспектілерінің бірегейлігін эстетикалық критерийлерге және ерекше заңдылықтарға ие көшпенділіктің әлеуметтік-тарихи талдауларына кері әсер етпей-ақ байқауға болады өнерді дамыту. Мақсаты: қазақ мәдениеті туралы білімді тереңдету және жүйелеу, оның әлемдік музыка үрдісіндегі рөлі мен орнын түсіну, қазақ музыкасы бойынша барлық тарихи және теориялық материалдарды еркін иелену, оның үлгілерін талдау мүмкіндігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық нота жазу технологиясы
Электрондық нота жазу технологиясы курсы студенттерді музыкалық өнер саласында компьютерлік технологиялардың жаңа жетістіктерін практикалық қолдануға үйретеді; Негізгі орындаушылық дағдыларын қалыптастыру (интонациялау, тыныс алу, дикция); аккомпанемент жасауу, импровизациялау, ноталарды парақтан оқуды жүзеге асыру, хор партитураларын транспозициялау, әуенді сольфеджиолау және жаттықтыру; музыкалық сауаттылықты оқыту әдістемесі, балаларда музыкалықесту түсініктерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыкалық дыбысты цифрмен жазу
-педагогикалық іс-әрекетке қажетті гармониялық модельдерді құру теориясы мен практикасы (жазбаша және компьютерде). Музыкалық репертуарды игерудің жеке кезеңдерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру (танысу, жаттықтыру, үйрету, орындау). Мақсаты: компьютерді іс жүзінде меңгеруге үйрету, ноталық теру, сандық дыбыс жазу және электронды-музыкалық аспаптардың мүмкіндіктерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыка формасы
Кәсіби-техникалық мектептерде «Музыка формасы» пәнін енгізу классикалық-романтикалық формалар құрылымының негіздерін және Барок дәуірінің маңызды нысандары. Тиісінше, студенттер өздерінің барлық тонналы арсеналымен жұмыс істей алады (іс жүзінде және аналитикалық түрде) Гармония - жаңа музыкалық формалардың іргелі негізі Уақыт. Мақсаты: музыкалық формадағы ғылыми зерттеулерді, оның тарихи қалыптасуы мен дамуын, стилистикалық эволюциясын ескеру. жалпы мәдени және қоғамдық-саяси процестер
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе II
Тәртіпке мамандығы мен білім берудің жалпы сипаттамасын түсіну және түсіндіру, сондай-ақ мамандыққа деген қызығушылықты ынталандыру, студенттерге бейімделуге көмектесу. олар үшін жаңа жағдай; Мақсаты: Кәсіптің мақсаттары мен міндеттерін және оқудың әрбір курсын оқу үдерісінде ұсынылатын барлық компоненттерін дұрыс түсінуді үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор класы және хор дирижерлау II
Хормен жұмыс істеу практикумы хор партиясының мәнерлілігі мен интонациялық-дәл орындалуы туралы нақты түсінік береді. Мақсаты: дирижерлік қимыл дағдыларын бекіту және білім беру; хорды басқару үшін қажетті сипатты қалыптастыруға ықпал ету; хормен жұмыс істеу кезінде арнайы цикл пәндері бойынша алған дағдылар мен білімді пайдалануды үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Әлем музыкасы тарихы
«Әлемдік музыка тарихы» пәні музыкалық мәдениеттің тарихи түрлерін гуманитарлық және өнер туындыларының жетістіктерін пайдалана отырып, музыкалық шығармалардың материалдары бойынша талдауға, сондай-ақ музыкалық өнердің бейнелері мен формаларында көркем шығармашылық ерекшеліктерін, сондай-ақ әлемдік музыканың көрнекті мысалдарының әсерін ашуға арналған. қоғамның рухани өміріндегі ұлы музыканттардың мәдениеті мен қызметі. Мақсаты: тарихи ойлау дағдылары бар мамандарды дайындау, түсіну олардың іс жүзінде қолдануға қабілетті шетелдік музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтары курс барысында алынған білімді пайдалану бойынша іс-шаралар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хормен жұмыс жасау практикумы II
Хормен жұмыс істеу практикумы хор партиясының мәнерлілігі мен интонациялық-дәл орындалуы туралы нақты түсінік береді. Мақсаты: дирижерлік қимыл дағдыларын бекіту және білім беру; хорды басқару үшін қажетті сипатты қалыптастыруға ықпал ету; хормен жұмыс істеу кезінде арнайы цикл пәндері бойынша алған дағдылар мен білімді пайдалануды үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
«Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәні - білім беру үрдісінің мәні мен мәдениет пен өнер саласында және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы қазіргі заманғы білім беру технологиясының мәні туралы ғылыми түсінік. Мақсаты: студенттердің вокалдық қызмет саласындағы теориялық және практикалық пәндерді, сондай-ақ арнайы білім беру мекемелеріндегі мәдени пәндерді оқыту мүмкіндігін беретін студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке ән салу және музыкалық сүйемелдеу II
Пәннің мазмұны Жеке ән салу және музыкалық сүйемелдеу II мазмұны музыкалық сезімдерді (әсіресе ән мен аспапты ойнау) дамыту арқылы студенттердың түсінуге, сүйуге, өнер құбылыстарын бағалайтындығына, оларды қуантатынына, олардың қабілеттерінің барлығын жасауға мүмкіндік беретін көркемдік бағытқа ие. музыкалық және көркем шығармалардың шығармашылық мүмкіндіктері. Пәндерді оқып-үйрену барысында ән айту жиынтығын үнемі және жеке бақылау, ән айтудың негіздері, дауысты қою және таза интонацияны түзету жөніндегі жұмыс жүреді. Мақсаты: студенттердің музыкалық және ән мәдениетін қалыптастыру, жергілікті педагогиканы дайындау Өнімділік көрсеткіштері музыкалық білім беру, ән айту дауысын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Режиссура және aктер шеберлігі
«Режиссура және aктер шеберлігі» пәнін меңгеру мақсаты - оқып үйрену студенттердің кәсіптік дағдыларды және жеке құзыреттіліктерін практикалық игеру, бәсекеге қабілетті, театр саласындағы жоғары білікті және білікті мамандар, үнемі өзгеретін ортада өзін-өзі жетілдіруге және дамытуға қабілетті қоғамның рухани және мәдени өмірі, қалыптасқан азаматтық және тұлғаның адамгершілік қасиеттері. Мақсаты: бір мезгілде осындай дағдыларды дамыту және дамыту (актер мен режиссер үшін қажет) ғарыш пен уақыт, қарқыны мен ырғағы, назар аудару, байқау, қиял мен қиял сезімі ретінде
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореография
Бидің тарихи негіздерін, би элементтерін және жаттығу жаттығуларын зерделеу әншінің жұмысы үшін қажетті хореографиялық дағдыларды және би қозғалыстарының пластмастарын дамытуға бағытталған. Түрлі стильдер мен би жанрларын, пластикалық формаларды игеру, сахналық қозғалыстың ерекшеліктері өнер саласында қажет. Мақсаты: Жеке пластикалық мәдениет пен кәсіби дағдыларды үйрену, жеке би қозғалыстары мен аяқталған хореографиялық композицияларды орындау кезеңінде жүзеге асыруға қажетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби мәдениет және тіл
Пәндерді оқыту процесі келесі дағдыларды дамытуға бағытталған: мемлекеттік тілдің және мәдениеттің мәнін, сондай-ақ болашақ мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсіну, оған тұрақты қызығушылығын көрсету, білімге студенттік көзқарасты енгізу және оқуға ынталандыру үшін студенттерді дамыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актерлық шеберлік бойынша треннингтер
Курстың негізгі формалары лекциялар мен практикалық сабақтар, зертханалық және жеке тұлғалар болып табылады. Дәрістер сахна шығармашылығының объективті заңдарын зерделеуге бағытталған кәсіптік оқытудың теориялық негізін құруға арналған. Мұғалімдер үнемі белгілі бір тақырыптарға, жаңа жоғары сапалы материалға, бұрын қалыптасқан білімді тереңдетуге оралуға тиіс екенін есте ұстаған жөн. Мақсаты: ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын құрметтейтін рөлі, актерлік өнердің заманауи талаптарын қанағаттандыратын театр, көрерменнің рухани әлемін өз өнерінің күші арқылы әсер ете алатын, ішкі және сыртқы жабдықтарға иелік ететін актердің тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна қозғалысы негіздері
Пәндерді оқу процесі арнайы сахналық қабілеттерін дамытуға, студенттердің шығармашылық қызметтегі және жария сөйлеу тәжірибесіне ие болуына, моторлық және би билерін дамытуға, артистикаға ерекше назар аударуға бағытталған. Пәннің мақсаты - ойын-сауық пен ойын-сауықты анықтауда тәжірибелік және режиссерлік технологияларды қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандықтың қазақ (орыс) тілінде терминологиясы
«Мамандықтың қазақ (орыс) тілінде терминологиясы» курсы мамандық бойынша грамматика, фонетика, ғылыми мәтіндерді оқу сияқты ауызша және жазбаша қазақ (орыс) кәсіби сөздерін зерттеуді қамтиды. Қазақстан Республикасының сыртқы қатынастарын кеңейту және сапалы өзгерту жағдайында қазақ (орыс) тілін игеру қоғамның әлеуметтік-экономикалық, ғылыми, техникалық және жалпы мәдени дамуында тиімді фактор болып табылады. Осыған орай, қазақ (орыс) кәсіби тілін білетін мамандардың кең ауқымы үшін қайта құру қажеттілігі республикада қазақ (орыс) тілін қайта ұйымдастыруды ұйымдастыру мәселелерін шешудің тиісті деңгейін көтеруге бағытталған оқыту жүйесін жетілдірудің қиындықтарын айқындайды. білім беру құрылымы мен жаңа оқыту технологияларын енгізу. Мақсаты: монолог және диалогтық сөйлеуді дамыту, бағдарлама бойынша жазбаша дағдылар, қазақ (орыс) тілін кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп репертуарымен жұмыс практикумы I
Семинар мектептің репертуарымен жұмыс істейді, бастауыш және негізгі мектептердегі студенттердің вокалды-хорлық дағдыларын дамыту үшін қажетті ән мен жаттығулар жүйесін дамыту; Мақсаты: түрлі жанрлар, стильдер мен бағыттардағы вокалды және хормен жұмыс істеу әдістерін дамыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы және вокал ансамблі I
«Хор класс және вокал ансамблі I» пәні студенттер үшін қосымша пән болып табылады және студенттерге хор ұпайында жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, музыкалық көкжиектің қалыптасуына, эстетикалық кешенді дамуына ықпал етеді. дәмі, музыкалық қабілеті мен шығармашылығы. Мақсаты: хормен жұмыс істеудің негізгі әдістерімен таныстыру, практикада бекіту; студенттердің вокалдық-хорлық дағдыларын игеруі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени демалыс қызметі
«Мәдени демалыс қызметі» пәні мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пән бағдарламасы бос уақыттың тарихы, теориясы мен әдістемесін зерттейді, мәдениет мекемелерінің ұйымдастыру-әдістемелік негіздерін, мәдени-сауық бағдарламаларын жасау технологиясын, сценарий негіздерін, экспрессивті құралдардың ерекшеліктерін, мәдени-сауық іс-әрекеттерін әдіснамалық қамтамасыз ету мәселелерін, мамандардың кәсіби дағдыларын көрсетеді. Мақсаты: массалық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру және өткізу, сценарий жазу және әртүрлі театрлық іс-шараларды өткізу және пайдаланушының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Камералық ән салу
«Камералық ән айту - кәсіби вокалдық білім берудің ажырамас бөлігі». Бұл пән - әр түрлі жан-жақты дамыған әншіні қалыптастыруға арналған вокалдық өнердің ерекше түрі. Мақсаты: камералық-вокалдық шығармалардың көркемдік және техникалық ерекшеліктерін өздерінің орындау дағдыларын одан әрі жетілдіру үшін дербес талдау жасау мүмкіндігін қалыптастыру; көркемдік қабілеттерін дамыту, студенттердің шығармашылық бастамасы, музыкалық көкжиектерін кеңейту, жас вокалистердің эстетикалық дәмін тәрбиелеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы және вокал ансамблі II
Хор класындағы басқа да арнайы пәндермен сабақтармен тығыз қарым-қатынас (өткізу, әдіснама, вокалдық ансамбль, солофеджио, дауыс) дирижерді тәрбиелеудің міндетті шарты болып табылады. Бұл пән жүйелі вокалды-хор ансамблінің нұсқасын ұсынады. Пәндерді оқу барысында музыка, композиторлар, музыка туралы идеялар мен білім ауқымы көркемдік стильдер, ансамбль өнімділігі туралы. Пәннің мақсаты - студенттің жеке және музыкалық-эстетикалық дамуы, хор мен ансамбльде ән айту арқылы шығармашылық білдіруге қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Мектеп репертуарымен жұмыс практикумы II
«Мектеп репертуарымен жұмыс практикумы II» студенттердің жасына және деңгейіне және сабақтардың ұйымдастырылуына (сабақ, хор) байланысты жұмыс репертуарын таңдау, шығармашылық жұмыста техникалық және көркем мәселелерді шешу дағдыларын пайдалану және қолдану; Мақсаты: шығармашылық ұжымның көшбасшылық қасиеттерін толық иелену қабілетін көрсету мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Орындаушының жеке концерттік репертуары
«Орындаушының жеке концерттік репертуары» пәні музыкалық аспапқа ие жоғары білікті вокалистерді даярлауға арналған және әртүрлі дәуірлерден, стильдерден және жанрлардан музыканы орындауда практикалық дағдыға ие, ол концерттік бағдарламаны композициялық түрде құрастырып, оны сенімді орындауға қабілетті. Курс оқыту барысында жинақталған білімдер мен дағдыларды жүйелеу және жинақтау арқылы жоғарыда аталған қасиеттерді қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- студенттердің бойында көркемдік қажеттіліктер мен көркемдік талғамды қалыптастыру; психологиялық-педагогикалық ғылымның проблемалық саласын түсіне білу және оның қазіргі заманғы жетістіктерімен музыкалық өнер саласында білім беру сапасын қамтамасыз ету мақсатында жетекшілік ете білу
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды дәстүрлі музыкалық өнер саласында қолдану; арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау, кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдану; болашақ мамандығыңыздың табиғаты мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну
- өз іс-әрекеттерін ұйымдастырып, кәсіби міндеттерді шешуге арналған стандартты әдістерді таңдай білу, кәсіби міндеттерді көтере біліп, оларды шеше білуге және кәсіби әрітұлғалық дамытуға қажетті ақпаратты іздеу және пайдалану
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- жаңа білім мен дағдыларды игеру үшін, оның ішінде орындаушылық қызмет саласына тікелей қатысы жоқ жаңа салаларда таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдану
- интеграция, білім мен оқытудың жаңғырту мәселелері бойынша педагогикалық идеялар мен білімдерді өздігінен көрсете білу
- кәсіби қызметті оның мақсаты, мазмұны, технологиялар өзгеруінің жаңару жағдайында жүзеге асыру; білім беруді жаңарту, оқыту және білім беру интеграциясы мен тәрбие беру мәселелеріне байланысты жағдайларды шеше білу
- оқыту үдерісінде түрлі шығармашылық жағдайларда дамыған қарым-қатынас пен адаптивті жеке қасиеттерін көрсете отырып жұмыс істеу, қарым-қатынас жасау
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т. б.