Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01111 Педагогикалық өлшемдер в Павлодар педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Педагогикалық өлшемдер» магистрлік бағдарламасының мақсаты: білім беру жүйесін сапалы түрде басқару мақсатында, педагог, әдіскер және білім беру ұйымдарының басқармаларының педагогикалық өлшемдерді ұйымдастыру мен өткізу сұрақтары жөнінде кәсіби құзыреттіліктерін арттыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Білім беру бағдарламаларын жобалау
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйелерін жобалау. Жобалаудың мәні. Жобалық циклді басқару. Педагогикалық (білім беру) жобалаудың ерекшеліктері. Білім беру жүйелері жобалау объектісі ретінде. Жоба бойынша жұмыс кезеңдері. Жобалық циклді басқару. Педагогикалық (білім беру) жобалаудың ерекшеліктері. Педагогикалық жобалау түрлері мен жобалық нәтижені ұсыну деңгейлерінің өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылымыа, квазиғылым

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасында білім беру деңгейлері бойынша сапа менеджмент жүйесінің нормативті-құқытық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етудің әдіснамалық негіздері. Білім беру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының Негізгі заңнамалық құжаттары. Білім беру сапасын қамтамасыз ету саласындағы стратегиялық мақсаттар. ЖЭС құрудың әдіснамалық негіздері, жоспарлар, жаңа буын бағдарламалары. Білім беруде ISO сапа менеджменті жүйесін қолдану. Білім беру сапасының сыртқы және ішкі аудиті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы, әдістемесі және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық тәсілдері мен принциптері. Әдістемелік аппарат, логика және педагогикалық зерттеудің құрылымы. Педагогикалық зерттеу әдістері, олардың жіктелуі және сипаттамасы. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Зерттеудің ғылыми нәтижелері және оларды сипаттау тәсілдері. Академиялық хат ережелері бойынша мәтінді дұрыс лексикалық ресімдеу және мақала, диссертация құрылымын ұйымдастыру. Шетелдік платформада мақала жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының білім берудегі реформасы
    Несиелер: 5

    Ұлттық білім беру жүйесінің жаңа моделі. Жалпы орта білім берудің жаңа формалары. Жаңа модель бойынша жоғары білім берудің сатылары. ілім беру мазмұнын жаңарту. Үш тілді оқытуды жүзеге асыру. Оқушыларды оқыту үдерісіне зерттеу қызметін енгізу. Шетелдік жоғары оқу орындарымен бірге екі дипломдық білім беруді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Инновациялық даму теориясы. Білім берудегі инновациялық стратегиялар. Бәсекеге қабілеттілік: түсінігі, факторлары, шарттары. Білім беру ұйымдарында стратегияны, бағдарламаларды және жаңа енгізілімдер жобаларын әзірлеу технологиясы. Инновациялық қызметті ұйымдастыру және басқару. Педагогикалық инновациялардың тиімділігін бағалау. Инновациялық қызметтің нәтижелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғаның рухани-адамгершілік қасиеттерін өлшеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Тұлғаның рухани-адамгершілік дамуы білім берудің мазмұны ретінде. Оқушы рухани-адамгершілік сапалардың қалыптастыру субъектісі. Оқушы тұлғасының рухани-адамгершілік даму үдерісін жобалау. Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиелігінің деңге»ін анықтау әдістемелері. Социометрия әдістемесі. Сауалнама әдістері. Тұлғаның рухани-адамгершілік қалыптасуының диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын халықаралық салыстыру зерттеулері
    Несиелер: 5

    PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) халықаралық салыстырмалы зерттеу "оқу және мәтінді түсіну сапасын зерттеу". - ақпаратты меңгеру және пайдалану мақсатында оқу. PISA (Programme for International Student Assessment) оқушылардың білім жетістіктерін бағалау бойынша халықаралық бағдарлама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру саласындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Білім беру қызметі. Білім беру саласындағы маркетингтің мәні мен ерекшеліктері. Білім беру ұйымдарының бәсекеге қабілеттілігі. Маркетингтік маркетингтік коммуникация және білім беру қызметтерін жылжыту. Маркетингтік стратегиялар және оларды қалыптастыру механизмдері. Маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық өлшемдерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық өлшемдерге кіріспе. Өлшем теориясының түсінігі және олардың әлеуметтік сферадағы қосымшасы. Тестілеу және бағалау тарихы. Педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздері. Өлшемдер теориясындағы статистикалық концепциялар. Мониторинг өлшемдерді ұйымдастыру жүйесі ретінде. Білім сапасын бағалау жүйесін қалыптастыру теориялық және праткиалық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық өлшемдердегі математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Педагогикалық математикалық әдістер. Таңдамалы әдіс туралы түсінік. Бас және таңдамалы жиынтықтар. Өлшеулер. Мәліметтердің типтері. Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары. Мәліметтерді көрнекі түрде кескіндеу. Дөңгелек диаграммалар салу. Полигон және гистограмма. Диаграммалар салудың алгоритмі. Орташа мәндердің өлшеуіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сапасын басқару теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасының тұжырымдамасы. Білім беру сапасының негізгі параметрлері. Білім беруге сырттай бағалау жүргізу тұжырымдамасы. Білім сапасын бағалау процедураларын өткізу технологиялары. Білім беру сапасын басқару жүйесі, механизмі және процесі. Білім беру сапасын басқарудағы стандарттау. Халықаралық стандарттау және білім сапасының халықаралық жүйесін дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениаралық менеджмент
    Несиелер: 5

    Кроссмәдени менеджменттің мәні. Кроссмәдени менеджменттегі мәдениет тұжырымдамасы. Ұлттық іскерлік мәдениет. Ұйымның тіршілік әрекетінің түрлі аспектілері. Құндылықтар жүйесі, мінез-құлық модельдері мен стереотиптері. Ұлттық және ұйымдық мәдениет шекарасында туындайтын қатынастар. Ұлттық мәдениет. Мәдениет көп аспектілі құбылыс ретінде. Мәдени шарттылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелерінде қызметкерлерді басқару
    Несиелер: 5

    Білім берудегі адам ресурстарын басқарудың мәні. Білім берудегі адам ресурстарын басқарудың мақсаты, міндеттері, құралдары, формалары мен әдістері. Білім берудегі адам ресурстарын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздері. Білім берудегі адам ресурстарын басқарудың заманауи өзекті тенденциялары мен перспективалық бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім және ғылым саласындағы экспертиза мен бағалау
    Несиелер: 7

    Білім және ғылым саласындағы сараптама мен бағалаудың мәні. Білім және ғылым саласында сараптама және бағалау жүргізудің мақсаты, міндеттері, құралдары, нысандары мен әдістері. Білім және ғылым саласында сараптама және бағалау жүргізуді жаңғыртудың заманауи өзекті тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдердегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Педагогикалық өлшемдердегі автоматтырылған жүйесінің мүмкіндіктері. Статистикалық есеп беру үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану. Компьютерлік тапсырмаларды қалыптастыру талаптары. Тестілеу тапсырмалар банкін әзірлеу. Банк құрылымы. Автоматтырылған тестілеу жүйесінде тапсырмаларды қолдану. Тестілеу нәтижелерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі білім берудегі критериалдық бағалау
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалауды ұйымдастырудың педагогикалық негіздері. Критериалды бағалау тұжырымдамасын анықтау және білім беру және когнитивтік құзыреттілікті қалыптастырудағы рөлі. Критериалды бағалау педагогикалық технология ретінде. Оқу үдерісінде критериалды бағалау технологиясын модельдеу. Мектепте критериалды бағалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рефлексиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Рефлексивті басқарудың түсінігі, тәсілдері және саласы. "Рефлексивті бақылау"ұғымының даму тарихы. Басқарудың рефлексивті тәсілінің теориялық негіздері (Г. П. Щедровицкий, Б. А. Грушин, А. А. Зиновьев, М. К. Мамардашвили В. А., Лефевр). Рефлексивті жүйе. Мәселе кеңістігі. Қабылдау шағылысу воронкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тестік тапсырмалар педагогикалық өлшемдердің құралы ретінде
    Несиелер: 7

    Педагогикалық өлшемдерде бағалау әдіс ретінде тест дамуы. Тестологияның негізгі түсініктері: тест, тест тапсырмалары, олардың кемшіліктері мен ұтымды жақтары. Құрылыстың (конструирование) жаңа жолдары. Тестілеу тапсырмаларын құрастыру ұстанымдары мен кезеңдері. Тестілеуді өткізу мен нәтижелерін интерпритациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    Диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде эксперименталды зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытады.

  • Код ON6

    Алынған дағдылар дербестік және өзін-өзі реттеу дәрежесімен одан әрі оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

  • Код ON1

    Дүниетанымдық, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді түсіну және оларды жаңарта білу.

  • Код ON3

    Білімді қолданады және есептерді жаңа немесе таныс емес ортада кең (немесе пәнаралық) контексте қалай шешуге болатынын түсінеді.

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгерген.

  • Код ON2

    Зерттеу контекстінде жиі идеяларды дамытуда немесе қолдануда түпнұсқалық үшін базис немесе мүмкіндік береді.

  • Код ON5

    Мамандар мен мамандар аудиториясының тұжырымдарын, білімі мен түсініктерін көрсетеді және оларды ұжыммен ұйымдастыру жұмысында қолданады.

  • Код ON4

    Психологиялық-педагогикалық ғылымдар негіздері, сандық технологиялар, білім берудің әртүрлі жағдайларында шешім қабылдау және пайымдауда педагогикалық өлшемдер білімдерін интеграциялау қабілетін көрсетеді.

Top