6B05102 Биология - санитарлық эпидемиология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – студенттерді санитариялық эпидемиология саласында кәсіби білім алу үшін қажетті жағдайлармен қамтамасыз ету, сондай-ақ санитариялық-эпидемиологиялық қызметте маманданған білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Зоология
"Зоология" пәні жануарлар әлемінің әртүрлілігін, жануарлардың дене құрылымы мен тіршілік әрекетін, олардың планетада таралуын, қоршаған ортамен байланысын, жеке және тарихи даму заңдылықтарын зерттейді. Бұл Биология, Экология және тұрақтылық, Генетика, Селекция, Анатомия және тағы басқалар сияқты пәндер құрылатын негізгі пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цитология
"Цитология" пәні студенттердің тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі организм мен жасуша арасындағы қарым-қатынас туралы, көп жасушалы организмдегі жасушалардың дамуы мен тіршілік әрекетін, өсімдік тіндерінің құрылымы мен қызметін, қоршаған ортаның өзгеруімен тіндерді ұйымдастыру принциптерін реттейтін интеграциялық механизмдер жүйесі туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы гистология
"Жалпы гистология" пәнін игерудің мақсаты – студенттерде қазіргі заманғы жаратылыстану – ғылыми дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін биологияның соңғы жетістіктерін ескере отырып, адам ағзаларының, тіндерінің және адам ағзаларының микроскопиялық құрылымы туралы теориялық-практикалық білімді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық паразитология
Пән паразиттік организмдердің тіршілік әрекетінің биологиялық негіздерін, олардың табиғаттағы айналымын, паразиттік ауруларды диагностикалауды, емдеуді және алдын алуды, сондай-ақ зертханалық диагностиканы, алдын алу принциптерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ботаника
"Ботаника" пәнін оқытудың мақсаты студенттерде әлемнің ғылыми бейнесінің тұтастығы туралы идеялар үшін ботаникалық білімнің құндылығы туралы түсінік қалыптастыру, тірі организмдердің жасушалық құрылымы, табиғаттағы биологиялық әртүрлілік туралы негізгі ұғымдарды қалыптастыру болып табылады. Алынған білім болашақ мамандарға ғылыми зерттеулер мен бейіндік пәндерді зерттеуде қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Паразитология негіздері
"Паразитология негіздері" пәні паразиттің құрылымын, оның өмірлік белсенділігінің ерекшеліктерін, иесінің ағзасында өмір сүруге бейімделуін, өмірлік циклдер мен географиялық таралу сипаттамаларын, паразиттің иесіне әсерін және осы әсер пайда болатын жағдайларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық эпидемиология
"Экологиялық эпидемиология" пәнінің мақсаты студенттерде тіршілік ету ортасының сапасы мен адам денсаулығы арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, зиянды әсер ету деңгейі мен биологиялық жауап арасындағы сандық тәуелділік, ластанған аумақтарда халықтың экспозициясының критерийлері мен шарттары туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер экологиясы
"Өсімдіктер экологиясы" пәні өсімдік организмдерінің арасындағы, сондай-ақ өсімдіктер мен олардың тіршілік ету ортасы арасындағы өзара тәуелділік пен өзара әрекеттесуді зерттейді, өсімдік экологиясында су, жарық, температура, жел, топырақ химиясы, жер бедері сияқты тіршілік ету ортасының экологиялық факторларына баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физика
Бұл пән физиканы жаратылыстану саласы ретінде, қарапайымдылар туралы ғылым ретінде және сонымен бірге табиғаттың жалпы заңдылықтары, материя, оның құрылымы мен қозғалысы туралы зерттейді. Бұл бүкіл жаратылыстану ғылымының негізінде жатқан физика пәндерін зерттейді. Осы саладағы барлық зерттеулер осы пән барысында зерттелген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия
"Химия" пәні химияның негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеруге; химиялық құбылыстарды байқау, химиялық эксперимент жүргізу, заттардың химиялық формулалары мен химиялық реакциялардың теңдеулері негізінде есептеулер жүргізу дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтану гигиенасы
"Тамақтану гигиенасы" пәні тамақтану гигиенасының негіздерін, ең көп таралған алиментарлы-тәуелді жаппай жұқпалы емес және жұқпалы аурулардың алдын алуды, салауатты және қауіпсіз тамақтану, денсаулықты сақтау және нығайту саласында халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету жөніндегі қызметті жүзеге асыру алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам биологиясы
"Адам биологиясы" пәнінің мақсаты – студенттердің ағзаның өмірлік функциялары және оның жеке құрылымдары, оларды жүзеге асыру және реттеу механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыру. "Адам биологиясы" пәні адам ағзасының құрылымы мен дамуының өзгеруіне әсер ететін физиологиялық биохимиялық және гигиеналық факторларды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуналдық гигиена
"Коммуналдық гигиена" пәнін оқытудың мақсаты – тұрғындардың денсаулығын сақтауды және қолайлы гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ететін профилактикалық іс-шаралар жүйесі мен елді мекендердегі адам денсаулығына тіршілік ету ортасы факторларының әсері туралы студенттердің білімін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке даму биологиясы
Пән организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтарын, дамушы организмдерде болатын макро - және микроморфологиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы түсініктерді, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін басқаратын факторларды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика
"Математика" пәні математика бойынша базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Алынған білім болашақ мамандарға математикалық және технологиялық есептерді шешу үшін, сондай-ақ алынған нәтижелерді өңдеуді жүргізу үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы
"Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы" пәні студенттерде балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады. Пән жеке даму процесінде әртүрлі дене жүйелерінің және олардың жеке құрылымдық элементтерінің ерекшеліктерін, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, жабдықтар, балалар мекемелерін жоспарлау бойынша гигиеналық ұсыныстарды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбек гигиенасы
"Еңбек гигиенасы" - бұл еңбек жағдайлары мен сипатын, олардың адамның денсаулығы мен функционалдық жағдайына әсерін зерттейтін профилактикалық пән. Зерттеу барысында өндірістік орта факторларының және жұмысшыларға еңбек процесінің зиянды және қауіпті әсерінің алдын алуға бағытталған ғылыми негіздер мен практикалық шаралар әзірленеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмбриология негіздері
Пән гендік инженерия көмегімен белгілі бір қасиеттері бар тірі организмдерді құруды қоса алғанда, әртүрлі технологиялық мәселелерді шешуде тірі организмдер мен олардың жүйелерін қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеудің эпидемиологиялық әдістері
"Зерттеудің эпидемиологиялық әдістері" пәні инфекциялық, паразиттік аурулардың пайда болу, таралу және оның биологиялық, табиғи және әлеуметтік детерминанттарымен өзара байланыста эпидемиялық процестің тоқтау заңдылықтарын зерттейді және оны тоқтатудың әдістерін, тәсілдері мен құралдарын әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
"Кәсіби бағытталған шетел тілі" пәні бағдарламада көзделген тақырып шегінде шет тілінде сөйлеу қарым-қатынасын игеруге бағытталған. Алынған Білім нақты сөйлеу контекстінде грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерде қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аса қауіпті және табиғи-ошақтық аурулар
"Аса қауіпті және табиғи-ошақты аурулар" пәні студенттердің жұқпалы аурулар бойынша білімдерін қалыптастыруға, профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізу арқылы халық арасында жұқпалы аурулардың пайда болуының алдын алуға, олардың денсаулығының жай-күйін, инфекциялық сырқаттанушылықты сипаттайтын жас-жыныс топтарының ақпараттарын жинау және медициналық-статистикалық талдау жүргізуге диспансерлік бақылау жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық биология және иммунология
"Медициналық биология және иммунология" пәні тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі адам ағзасының құрылымы мен қызметін, иммундық жүйенің құрылымы мен жұмыс істеу негіздерін, олардың бұзылу себептері мен аурулардың пайда болу себептерін, оларды диагностикалау және алдын алу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гельминтология
"Гельминтология" пәні гельминтоздардағы паразитизм формаларының жіктелуін, гельминтоздар мен гельминтоценоздар терапиясын диагностикалаудың кешенді әдістерін, сондай-ақ Гельминттердің көбеюімен және олардың жануарлар мен адам ағзасына әсерімен табиғаттағы және бір-бірімен организмдердің өзара байланысының формаларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гигиена
"Гигиена" пәні ағзаның және қоршаған орта факторларының (табиғи және әлеуметтік) өзара әрекеттесуін зерттейді, оларды жүзеге асыру аурулардың алдын алуды қамтамасыз етеді, адамның өмірі мен әл-ауқаты үшін оңтайлы жағдайлар жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағамдық биотехнология
"Тағамдық биотехнология" пәні тамақ өнімдерінің технологияларында қолданылатын дәстүрлі биотехнологиялық процестер, олардың азық-түлік тауарларының тұтынушылық қасиеттерін қалыптастырудағы рөлі, тамақ биотехнологиясының заманауи жетістіктері және оның дамуының негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клетка биологиясы
Пәннің мақсаты - студенттердің жасушалық және молекулалық биология туралы негізгі білімдерін қалыптастыру және тірі жасушада болатын іргелі физика-химиялық және биологиялық процестерді түсіну, оларды кейіннен басқа биологиялық және биохимиялық пәндерді егжей-тегжейлі зерттеуде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микробиология
"Микробиология" пәні микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың тіршілік ету жағдайларын, адамның табиғаты мен өміріндегі қалыпты және патологиядағы рөлін, микроорганизмдердің функционалдық мүмкіндіктерін және олардың қоршаған ортамен және басқа организмдермен өзара әрекеттесуін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоонозды инфекциялар
"Зоонозды инфекциялар" пәні жұқпалы және паразиттік ауруларды зерттейді, қоздырғыштар бактериялар, вирустар немесе паразиттер, сондай-ақ адамға тікелей байланыс арқылы немесе тамақ, су немесе қоршаған орта арқылы берілуі мүмкін дәстүрлі емес қоздырғыштар болуы мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Вирусология негіздері
"Вирусология негіздері" пәні – вирустардың табиғаты мен шығу тегін, құрылымы мен химиялық құрамын, физика-химиялық факторларға төзімділігін зерттейді, оның пәні вирус пен жасушаның өзара әрекеттесуі, вирустардың генетикасы, вирустарға қарсы иммунитеттің қалыптасу ерекшеліктері, диагностика мен алдын-алудың жалпы принциптері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Хронобиология
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерде адам мен жануарлар ағзасында жүретін хронобиологиялық процестердің физиологиялық механизмдері, тірі жүйені ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде уақыт өте келе тірі организмдерде болатын мерзімді құбылыстар туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру, сонымен қатар сыртқы ырғақтарға бейімделу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Радиобиология
"Радиобиология" пәні иондаушы және иондамайтын сәулеленудің биологиялық объектілерге (биомолекулалар, жасушалар, ұлпалар, организмдер, популяциялар) әсерін, радиациялық этиология ауруларының алдын алуды, тануды және емдеуді, сондай-ақ жеке адамдар мен олардың ұрпақтарының сәулеленуінің алыс салдарын жоюды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тағамдық азықтарды санитарлық-эпидемиологиялық сараптау
"Азық-түліктің санитариялық-эпидемиологиялық сараптамасы" пәні тамақ қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша қолданыстағы ұлттық нормативтік-құқықтық базалар мен халықаралық сапа стандарттарын, тамақ өнімдеріне Мемлекеттік санитариялық-гигиеналық сараптама жүргізу әдістемелерін және азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің жарамдылық (сақтау) мерзімдерін, сақтау шарттарын белгілеудің дұрыстығын растауды зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мемлекеттік санитарлық эпидемиологиялық бақылау
"Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау" пәні студенттердің қоршаған орта факторларының қолайсыз әсеріне байланысты, адамның өмір сүруі мен оның тіршілік әрекеті арасында аурулардың алдын алу мақсатында мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру бойынша білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам анатомиясы
"Адам анатомиясы" пәні ағзалардың сыртқы және ішкі құрылымын және адам денесінің құрылымын, сондай-ақ эволюция процесінде адам дамуының негізгі кезеңдерін, қоршаған орта жағдайында адам ағзасының қалыптасуын, әртүрлі жас кезеңдеріндегі адам денесінің құрылымының ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Популяциялық генетика
"Популяциялық генетика" пәні популяциялардың генетикалық құрылымын және популяцияда әрекет ететін эволюциялық факторларды, Аллель жиіліктерінің таралуын және эволюцияның, мутагенездің, табиғи сұрыпталудың, гендік дрейфтің және ген ағынының қозғаушы күштерінің әсерінен олардың өзгеруін анықтайтын заңдарды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эпидемиология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
"Эпидемиология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері" пәні студенттердің жұқпалы аурулардың пайда болу, даму және таралу себептері мен тетіктерінің маңыздылығы туралы түсініктерін, нақты профилактика жүргізу және инфекция ошағында эпидемияға қарсы іс-шаралар кешенін жүзеге асыру туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам физиологиясы
"Адам физиологиясы" пәні организмнің физиологиялық жүйелерін, жеке мүшелерін, тіндерін, жасушаларын және жасушаішілік құрылымдарын құрайтын тіршілік әрекетінің процестерін, осы процестерді реттеу механизмдерін, сондай-ақ қоршаған орта факторларының тіршілік процестерінің динамикасына әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетикалық инженерия
Бұл пән генетикалық инженерияда қолданылатын жасушалық компоненттердің құрылымы мен қызметін, генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, жасушаны құрайтын күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың, тұрақты емес биополимерлердің (белоктар мен нуклеин қышқылдары) құрылымы мен қызметін, генетикалық инженерия әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эпидемиология
"Эпидемиология" пәні қоғамдық денсаулық сақтаудың өзекті мәселелерін, ең әлеуметтік маңызы бар ауруларды анықтау үшін аурулардың таралуы мен ауырлығын, оның аумақ бойынша, халықтың әртүрлі топтары арасында және уақыт бойынша таралуын талдау арқылы халықтың сырқаттанушылығының қалыптасуының себептері мен шарттарын зерттейді және осы деректерді аурулардың алдын алу жолдарын әзірлеу үшін пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жануарлар физиологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты - сүтқоректілер мен құстардың ағзасындағы физиологиялық процестер мен функциялар туралы, өнімді ауылшаруашылық жануарларының организмінің сапалық ерекшелігі туралы, зертханалық, бакалаврға іс-шараларды ғылыми негіздеу үшін қажет негізгі және кәсіби білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микология
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің саңырауқұлақтар патшалығы-гетеротрофты организмдердің ерекше тобы және оның биосферадағы рөлі, оның генетикалық және биохимиялық қасиеттері, олардың систематикасы және оларды адамдар үшін, соның ішінде тиндер, дәстүрлі медицина, тамақ және энтеогендер көзі ретінде қолдануы туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Молекулалық биология және генетика
"Молекулалық биология және генетика" пәні организмдердің тіршілік әрекетінің молекулалық негіздерін, сондай-ақ белоктар арқылы жүзеге асырылатын генетикалық ақпарат пен организмнің белгілері арасындағы байланысты, молекулалық деңгейде тұқым қуалайтын ақпаратты беру мен іске асыруды, сондай-ақ негізгі молекулалық-биологиялық процестерді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Антропология
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерде адам түрінің пайда болуы, адамдардың жануарлар әлемінен оқшаулануына және адамзат тарихының басталуына әкелетін себептер мен механизмдер туралы, оның барлық көріністерінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Алған білімдерін қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдау мен бағалауға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын тұжырымдауға, құқық, экономика, экологияның негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйене отырып, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасаудың практикалық дағдыларына қолданады.
- Биология ғылымының негізгі бағыттары: гистология, цитология, медициналық паразитология және эпидемиологиялық экология туралы алған білімдері мен түсініктерін кәсіби қызметте қолданады.
- Гигиена негіздерін және қоршаған орта объектілерінің жай-күйін және халықтың өмір сүру жағдайларын санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру дағдыларын біледі.
- Табиғи-ошақты аурулар, гельминтология саласындағы білімдерін көрсетеді және оларды кәсіби қызметте қолдана алады. Эпидемиологиялық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және жүргізу бойынша теориялық білімдерін меңгерген. Азық-түлік өндірісінің жаңа технологияларының жетістіктерін қолданады.
- Медициналық биология мен иммунологияның негізгі әдістері мен практикалық жетістіктерін, эмбриональды даму саласындағы білімдерін көрсетеді. Вирусология мен иммунологияның заманауи жетістіктерін зерттей отырып, вирустық және зооноздық инфекциялардың проблемаларын зерттейді.
- Алынған білімді микробтық жасушалардың құрылымдық ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтарында, олардың шығу тегі мен прокариоттардың таксономиясында, бактериялардың, вирустардың және олардың өкілдерінің негізгі топтарының сипаттамаларында қолданады. Микробиологияның теориялық және практикалық маңыздылығын, басқа жаратылыстану ғылымдарымен байланысын көрсетеді.микробиологияның теориялық және практикалық маңыздылығында, басқа жаратылыстану ғылымдарымен байланысы.
- Халықтың денсаулығына экстремалды факторлардың әсерін зерттеу үшін адамның анатомиясы, шығу тегі және эволюциясы туралы теориялық білімнің жеткілікті деңгейін меңгерген.
- Қауіпсіз өмірді және тиімді мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық бақылауды құру үшін қажетті микробиологиялық, микологиялық, санитарлық-эпидемиологиялық, радиологиялық, паразитологиялық жүйелердің әдістерін және биологиялық ырғақтардың мәндерін меңгереді.
- Адам, жануарлар ағзасындағы физиологиялық процестер туралы білімді түсіндіреді және зерттеу деректерін гендік инженерияда, молекулалық биологияда және генетикада қолданады.
- Зоология, ботаника, организмнің онтогенетикалық даму заңдылықтары бойынша жоғары теориялық білімді меңгерген, сонымен қатар кәсіби қызмет саласында қарым-қатынас кезінде шет тілін пайдаланады.
- Жаратылыстану саласындағы білімді игереді: қарапайымдылар туралы ғылым және сонымен бірге физика мен химияның жалпы заңдары. Ғылыми зерттеулерде математикалық және технологиялық есептеулер мен химиялық эксперименттер жүргізе алады.