Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Мәдени-тынығу жұмысының тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысының тарихы туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмысының тарихына экскурс. Өнердің қазіргі жағдайы және оның мәдени-тынығу жұмысына әсері. Мәдени қызмет принциптерінің жүйесі. Функциялары мен жіктелуі, нысандары мен әдістері. Мәдени-тынығу бағдарламалар, тұжырымдамаларын талдау. Қалыптастыратын дағдылар: Мәдени-тынығу жұмысының тарихын білу және талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысында арт- индустрияны ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру туралы білімдер мен дағдылар қалыптастыру. Мазмұны: Көркемөнер индустриясының даму кезеңдері. Әлеуметтік институттарды ұйымдастыру, басқару әдістері, функциялары және олардың ерекшеліктері. Менеджменттің негізгі категориялары,басқару технологияларының ерекшеліктері. Музыкалық шоу-бизнес. Көркемөнердегі жетістіктермен инновациялық технологиялар. Қалыптастыратын дағдылар:мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру бойынша білім мен дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Театр және кино тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсат: Театр және кино өнерінің негізгі заңдылықтары мен қалыптасуы мен даму формаларын студенттердің меңгеруі. Мазмұны: Театрдың пайда болуы. Театр тарихы. Кино тарихы. Театр мен кино өнеріндегі синтез. Театрлардың түрлері. Кино жанрлары. Кино индустриясының кезеңдері. Атақты режиссерлер. Шетелдік және отандық киноның шедеврлері. Қалыптастыратын дағдылар: Әлемдік көркем мәдениеттің жалпы тарихи қозғалысы жағдайында театр және кино өнерінің дамуы туралы идеяны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Драматургия және сценарийлік шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: Мәдени-тынығу бағдарламаларының сахналық және драмалық негіздерін дамыту. Мазмұны: Сценарий туралы түсінік және оның құрылымы, сюжеттік дамуы. Сценографиялық өнер тарихы. Сценарийдің сюжетін әзірлеу. Кейіпкер бейнесін шығару, оның мінездемесін ашу және дамыту жолдары. Сахналық және драмалық ережелері. Сахналық кеңістікті ұйымдастыру. Қалыптастыратын дағдылар: сценарийлерді құрастыру дағдылар, техникалық құралдарды және сахна жабдықтарын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Өнердің тарихи дамуындағы әр түрлі түрлерімен, жанрларымен және түрлерімен таныстыру, өнер туындыларын көркемдік талдау барысында дағдыларды игеру. Мазмұны: Өнер мәдени құбылыс ретінде. Өнер тарихына кіріспе. Өнер түрлері мен жанрлары. Қалыптасқан дағдылар: өнер түрлері, стильдері мен жанрларын білу, өнер туындыларын талдау және бағалау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хорға дайындық
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Хор орындау мәдениетін жетілдіру. Мазмұны: «хор», «хор әні», «хорға дайындық» ұғымдары. Хор партитурасы. Хор партиялары. Хор үнисоны. Хордағы ансамбль. Атақты хорлар мен атақты хормейстер дирижерлар. Хор жазуының алғашқы дағдылары. Хор дирижерлау техникасының негіздері. Қалыптастыратын дағдылар: хор партияларын есту, хорда орындау дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби-драмалық шығармалармен жұмыс жасау практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысында әдеби-драмалық шығармалар мәтіндерді өңдеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: мәдени-тынығу индустрия қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде кәсіби мәтіндерді редакциялау негіздері. Қазіргі мәдени мекемелердің оқу құралдары мен жұмыс бағдарламалары. Қалыптастыратын дағдылар: мәтіндермен жұмыс жасау кезінде кәсіби материалдар базасын құру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хор класы
    Несиелер: 6

    Мақсат: хормен ән айту өнеріндегі негізгі білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Алғашқы вокалды-хор дағдылары. Ән тынысы. Унисон бойынша жұмыс. Жұмсақ және қатты дыбыстық шабуылдар. Артикуляциялық аппарат. Хордағы интонация жүйесі. Орындау дағдыларын дамыту. Дауыс ырғағы. Хордағы ансамбль. Қалыптастыратын дағдылар: хор мәтінің оқи білу, хорда ансамбльдің тазалығын сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-көпшілік іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсат: Мәдени көпшілік іс-шараларды өткізуге әдістемелік дайындықты қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени көпшілік іс-шаралар ұйымдастыру әдістері. Мәдени тынығу бағдарламаларын құруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру тұрғысынан кәсіби анықтау стратегиясын әзірлеу. Практикалық жұмыспен теориялық мазмұнды синтездеу. Мәдени іс-шараларды құрастыру және өткізу технологиясын игеру. Қалыптастыратын дағдылар: мәдени көпшілік іс-шараларды ұйымдастырудың білімдері мен дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық-әлеуметтік-психологиялық феномен ретінде, көшбасшылықтың негізгі әлеуметтік теориялары. Көшбасшының сапалық сипаттамасы. Көшбасшылық және жауапкершілік. Жастар кәсіпкерлігі. Жастардың көшбасшылық сапаларын бағалау әдістері. Саяси көшбасшылық және жастар. Жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін қажетті практикалық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бағдарламалау, әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығуды ұйымдастырудағы теориялық, әдістемелік және практикалық дағдылардың негіздері. Мәдениет саласындағы теориялық және әдістемелік білімнің негізін, оның бағыты мен даму болашағын зерттеу. Тынығу технологиясының сахналық және режиссерлік принциптерін қалыптастыру. Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-мәдени қызметті жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: Әлеуметтік-мәдени жобалауды жасауға дайындық. Мазмұны: «әлеуметтік-мәдени жобалау», «жобалық қызмет», «жоспар» ұғымдары. Жоба менеджментің басым бағыттары, кезеңдері мен мәселелері. Әлеуметтік-мәдени саланы дамытуға арналған жобалар мен бағдарламалардың ерекшеліктері. Әлеуметтік-мәдени жобалаудың әдістері мен принциптері. Қалыптастыратын дағдылар: жобаларды жасау, енгізу және қызмет көрсету; жобалау процесін басқару технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығудағы бизнесті жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлауды жүзеге асыруға дайындық. Мазмұны: «бизнес-жоспарлау» түсінігі. Кәсіби қызмет пен әлеуметтік практикада бизнесті жоспарлаудың тиімді әдістері. Қаржы-экономикалық және ресурстық қолдау. шығармашылық жобаны, шығармашылық топты бизнес-жоспарлау. Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлау қабілеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдени- тынығу саласындағы маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдени іс-әрекеттегі маркетингтік коммуникацияны ұйымдастырудың және басқарудың жаңа әдістерін жасауға дайындық. Мазмұны: Әлеуметтік саланың маркетингтік коммуникацияларын ұйымдастыру және басқару әдістері және олардың ерекшеліктері. Маркетингтік коммуникацияның функциялары мен негізгі категориялары. Маркетингтік коммуникацияны пайдалану бойынша мәдени мекемелердің жұмыс жоспары. Қалыптастыратын дағдылар: Әлеуметтік практикада маркетингтік коммуникацияның технологиялары мен әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Актерлік өнер негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Актерлік өнер саласындағы кәсіби шығармашылық қызметке дайындық. Мазмұны: Актерлік өнер тарихы. «Актерлік өнер» түсінігі. Актерлік өнердің ерекшелігі мен жіктелуі. Әрекет етуші маскалар. Актерлік әрекетті түсіну әдістері. Сахналық образдар мен реинкарнацияны құру. Сахналық сөйлеу. Театрландырудағы рөлі. Ойын алаңы. Сценарийлерді шығаруға арналған техникалық құралдар мен жабдықтар. Қалыптастыратын дағдылар: актерлік өнерді игерудегі білімдер .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдени-тынығу жұмысында HR негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: HR маманының негізгі құзіреттіліктерін игеру. Мазмұны: Кадрлар жөніндегі маманның функциялары мен міндеттері. Өтініш берушінің бақылау парағы. Сұхбаттасу. Қызметкерлерді бейімдеу және бағалау жүйесі. Бейресми корпоративтік оқиғалар жүйесі. Жеке тұлғаны бағалаудың проективті әдістері. Қалыптастыратын дағдылар: персоналды таңдау және оқытудын HR маманының негізгі құзіреттіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өнер және мәдениет саласындағы PR және Продюсерлеу
    Несиелер: 5

    Цель: Подготовка к осуществлению технологии продюсирования в сфере культуры и искусства. Содержание: Понятия и сущность «продюсирование». Компоненты продюссерской деятельности. Цели, задачи и функции продюсерской деятельности. Технологии продюсирования. Продюсерские центры. План и организация продюсирования. Практика технологии продюсирования. Формируемые навыки: знания и умения продюсирования культурно-досуговых программ в сфере культуры и искусства.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы жобалық менеджмент пен маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: мәдени-тынығу саласында жобалық менеджменттің және маркетингтік технологияларды енгізу. Мазмұны: Жобаны басқару және маркетингтік технологиялардың негізгі ережелері. Жобалық менеджмент және маркетингтік технологиялар саласындағы білім мен дағдыларды игеру қажеттілігімен тәжірибелік қызметтегі жетістік. Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саласындағы менеджмент және маркетинг, мәдени мекемелерді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Актерлік шеберлік негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсат: Актер шеберлігінің негіздерін, заңдарын үйрену және практикалық дамыту. Мазмұны: Әртістік әрекет заңдары. Сахна міндеттер және оның элементтері. Орындаушылық өнер түрлері. Пантомима. Актерлік пластика. Актер имиджі. Дыбыс сапасы мен дикция бойынша жұмыс. Актерлік экспрессивтіліктің вербалды емес құралдары. Сахналық костюм мен макияжды меңгеру. БАҚ-та сөйлеу. Қалыптастыратын дағдылар: актерлік шеберлік негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік-мәдениет саласындағы промоутерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: Әлеуметтік-мәдениет саласынын промоутерінің кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Промоутердің жеке қасиеттері және қызметі. Әлеуметтік-мәдениет саладағы промоутердің кәсіби функциялары. Жарнамалық қызметтің экономикалық және әлеуметтік шарттары. Клубтың промоутері. Спорттың промоутері. Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдениет саласынын промоутерінің құзіреттіліктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығудағы режисерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысынын режисерлік негіздері туралы түсініктер қалыптастыру Мазмұны: Режиссураның негізгі ұғымдары және көркемдік шығармашылық ерекшеліктері. Мәдени-тынығу саладағы режисерлік инновациялық қозғалыстарды ынталандыратын мәдени ортаны бағыттау. Қалыптастыратын дағдылар: режиссерлік негіздері туралы білімдер мен дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдени-тынығу саласындағы арт-менеджмент технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметі мен тынығуда арт-менеджмент технологиясының негіздерін игеру. Мазмұны: Арт менеджментттің қалыптасуы мен технологиясы. Көркемөнер менеджменті, қызметі, кәсіби құзіреттілік туралы білім, нормативтік базасы. Арт-менеджмент шеберлігі. Өнердегі жарнама. Шоу бағдарламаларды ұйымдастырудың технологиясы. Арт-менджменттегі адам ресурстары. Қалыптастыратын дағдылар: концерттік бағдарламалар жасау дағдылары; музыкалық өнер жобаларын бизнес-жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Театрландырылған қойылымдардың режиссурасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Театрландырылған қойылымдардың режиссерлік мазмұнын құру дағдыларын дамыту. Мазмұны: «режиссура», «театрландырылған қойылым» ұғымдардын мәні. Режиссер және спектакль. Театрлық және сәндік құралдар. Сахнаның экспрессивті құралдары. Театрландырылған қойылымдардағы режиссураның ерекшеліктері. Театр және ойын-сауық спектакльдерінің әкімшілік қызметі. Режиссерлік технологиялық тәсілдер. Қалыптастыратын дағдылар: театрландырылған қойылымдарда режиссерлік мазмұнды құра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Вокал ансамблі
    Несиелер: 3

    Мақсат: вокалды ансамбльдің теориялық және практикалық негіздерін игеру. Мазмұны: Ансамбль туралы түсінік. Унисонда ән айту шеберлігі. Канон. Екі дауысты. Ансамбльде ән айту кезіндегі вокалдық шеберлік. Орындаудың экспрессивтілігі. Ансамбльдегі артикуляция және дикция. Интонацияның тазалығы. Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде есту дағдылары, вокал шығармаларының стилін, формалары мен мазмұнын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы сөйлеу мәдениеті және шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Мақсат:Мәдени-тынығу жұмысындағы сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді меңгеру. Мазмұны: Сөйлеу мәдениет және шешендік өнердің дәстүрлері және әлеуметтік-қоғамдық рөлі. Сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді қалыптастыратын рефлексивті тәсілдер. Қалыптастыратын дағдылар: мәдени-тынығу іс-шаралар барысында сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнер қабілеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аспаптық өнер және оркестр
    Несиелер: 3

    Мақсат: Аспаптық орындаушылық процесінде ансамбль дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: «оркестр», «аспаптық орындау» ұғымдары. Оркестрлік музыкалық аспаптар. Оркестрлер түрлері. Атақты оркестрлік топтар мен белгілі дирижерлер. Аспаптық репертуар. Қалыптастыратын дағдылар: аспаптық орындаушылық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыкалық орындаушылық теориясы мен практикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Мақсат: Орындаушылық музыкалық іс-әрекеті формасы ретінде білім қалыптастыру. Мазмұны: Музыкалық өнердің орындаушылық сипаты. Музыкалық коммуникация жүйесіндегі орындаушылықтын орны. Музыкалық шығарманы көркемдік түсіндіру. Орындаушылық өнердің эстетикасы. Орындаушылық стилі. Қалыптастыратын дағдылар: Музыка орындаушылық саласында теориялық білімдер және практикалық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәдени- тынығу жұмысындағы риторика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: «Риторика» түсінігі, түрлері мен формалары. Әлеуметтік сала мекемелері мен ұйымдарында риториканы оқыту әдістемесі. Халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес іс-шаралар. Қалыптастыратын дағдылар:Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығу саласындағы журналистика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік-мәдениетпен тынығу саласындағы журналистиканың ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: БАҚ-дың әлеуметтік-мәдени саласында функционалдық ерекшеліктері. Журналистің іс-әрекетінің ерекшеліктері және жұмыс әдістері. Мәдени-ағартушылық жариялау жұмыстар. Диджейлердің жұмыс әдістері. Әлеуметтік-мәдени мәселелерді шешудегі бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі. Қалыптастыратын дағдылар: тынығуды ұйымдастыру және журналистика саласында өзін-өзі тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ансамбль орындаушылық
    Несиелер: 3

    Мақсат: Ансамбльдік орындаушылық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ансамбльдің интонациясы. Ансамбльдегі ырғақ сезімі. Ансамбльдік жүйе. Негізгі құралдар және ансамбльдік әннің мәнерлілігі, тимбралық имитация. «Дыбыс» ансамблімен жұмыс. Джаз өнері. Концерт репертуары. Жаттығу жұмысы. Ансамбль өнері. Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде орындау дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы брендинг
    Несиелер: 5

    Purpose: Mastering formation, management and development of brand. Content: Trademark and brand. Concepts, essence of branding, stages of branding. Features of branding in Kazakhstan. Macroenvironment and brand strategy of company. Process of brand formation, methods and technologies. Formable skills: ability to use branding technology in professional activities.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Классикалық би негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: классикалық бидің орындау негіздерін игеру. Мазмұны: Дене қойылымы. Аяқтың позициялары. Би станогында жаттығу. Аллегро. Залдың ортасында жаттығу. Қолдың позициясы. Қозғалыстың экспрессивтілігі мен икемділігі, орындалудың тазалығы. Классикалық би позалары,комбинациялары. Классикалық бидің негіздері. Қалыптастыратын дағдылар: классикалық билерді орындау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ритмика
    Несиелер: 5

    Мақсат: ырғақты, ритмопластиканың әр түрлі жүйелерімен таныстыру, жалпы музыкалық дамыту әдістері мен техникасын игеру. Мазмұны: Дайындық қозғалыстары. Музыкалық-мотор экспрессивтілігін қабылдау. Әр түрлі эмоционалды динамикалық сипаттағы қозғалыстар. Ритмикалық қозғалыстарда үйлестіру әдістерін дамыту. Би этюдтары. Ритмопластикалық қойылымдар. Қалыптастыратын дағдылар: ырғақты қимылдау қабілеті, музыкалық ырғақты қимылдың әдістері мен тәсілдерін игеру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көрме қызметі мен экскурсиялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсат: Көрме шаралары мен экскурсияларды ұйымдастыру және өткізу. Мазмұны: Көрме іс-шараларының технологиясы және экскурсиялар. Көрме қызметін және экскурсияны реттейтін нормативтік құжаттар. Экскурсия және көрме іс-шараларын жоспарлау, есепке алу және есеп беру ерекшеліктері Қызметкерлермен және халықпен жұмыс атқару негіздері. Қалыптастыратын дағдылар: көрме іс-шаралары мен экскурсияларды өткізу бойынша білім мен дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығудағы кітапханалық-ақпараттық жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметті жүзеге асыратын қітапханалық және ақпараттық жұмыстарға дайындық. Мазмұны: Кітапханалық ақпараттық жұмыстың негізгі түрлері, маңыздылығы және типологиясы. Мақсаттар мен басымдықтар. Кітапханалық ақпараттық технологияларды зерттеу және талдау. Әлеуметтік-мәдени қызметті атқаратын кітапханалық-ақпараттық жұмыс жоспарын әдістемелік әзірлеу. Қалыптастыратын дағдылар: кітапханалық ақпараттық жұмысының әдістемелік дағдылары мен білімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығу саласындағы зияткерлік меншік және авторлық құқық
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зияткерлік меншікті және авторлық құқықты қорғау туралы кәсіби білімді қалыптастыру. Мазмұны: «зияткерлік меншік», «авторлық құқық», «авторлық куәлік» түсініктері. Зияткерлік меншікті қорғау әлеуметтік-мәдениет қызметі саласындағы маңызды сала. Авторлық құқықты қорғау. Азаматтық және авторлық құқықты қорғаудың басқа шаралары. Қалыптастыратын дағдылар: құқықтық құжаттарды рәсімдеу бойынша білім мен дағды; бизнес-жоспарды дамыту перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ және шетел музыкалық әдебиеті
    Несиелер: 3

    Мақсат: Музыкалық тарихи процестің маңызды кезеңдері туралы білім алу Мазмұны: Тарихи шолу. Әдеби көздер мен музыкалық материал. Композиторлардың шығармашылығы. Теориялық және орындаушылық талдау: стиль, жанр, форма, текстура, метро ырғағы, лад. Экспрессивті құралдар: музыканың тембрлі және динамикалық реңктері Қалыптастыратын дағдылар: әр түрлі бағыттағы, стильдегі және жанрдағы музыкалық шығармаларды шарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұражай менеджментінің негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: музей менеджментінің негіздері туралы түсініктер қалыптастыру. Мазмұны: мәдени-демалыс жұмысындағы мұражайлардың рөлі. Музей менеджментінің даму тарихы. Мұражайлардың коммерциялық қызметі. Қазіргі мұражайдың қызметін ұйымдастыру. Мұражай менеджментінің даму бағыттары. Отандық музей менеджментінің ерекшеліктері. Қалыптасатын дағдылар: музей менеджментін ұйымдастыру білімі мен іскерліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық сауаттылық
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Музыкалық тілдін негіздерін игеру, негізгі музыкалық ұғымдарды білу Мазмұны: Музыка жүйесі. Ұзақтықтар мен үзілістерді белгілеу, оларды топтау. Әуендерді есту, музыкалық мәтінді талдау. Метр және ритм. Өлшемдері. Лад және тоналдылық. Аралықтар. Аккордтар Қалыптастыратын дағдылар: музыкалық тілдің негіздерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модерн би негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Заманауи би өнеріндегі білім мен дағдыны игеру. Мазмұны: Заманауи бидің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы Заманауи би техникасының негіздері. Қозғалыс пен тыныстың байланысы. Қолдың жұмысы. Қозғалу қимылдары. Қалыптастыратын дағдылар: заманауи бидің негізгі техникалық қағидаларын, оқыту әдістері мен композициясын меңгеру бойынша білім мен дағды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Халық хореографиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: Халық хореографиясы саласындағы теориялық білімі және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Халық хореографиясы дереккөздер, әдістер. Фольклорлық хореографиялық жанрлардың маңызы. Хореография фольклорлық-этнографиялық мәтіннің ажырамас бөлігі ретінде. Халық хореографиясының архаикалық формалары. Халық хореографиясының негізгі түрлері. Қалыптастыратын дағдылар: халық хореографиясы саласындағы білімдер мен дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Заманауи хореография негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат: Заманауи хореографияда музыкалық және қозғалыс еркіндігін дамыту. Мазмұны: Едендегі жаттығу. Қазіргі бидегі қолдар мен аяқтардың орны. Қазіргі бидің терминологиясы. Би элементтері және қазіргі заманғы билердің композициясы. Джаз, заманауи, хип-хоп биімен таныстыру. Қалыптастыратын дағдылар: заманауи хореографиядағы қимылдарды меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сахналық қозғалыс
    Несиелер: 5

    Мақсат: Арнайы моториканы және пластикалық қозғалыстарды қалыптастыру. Мазмұны: Қозғалыс адам өмірінің негізі ретінде. Жалпы дамыту және түзету жаттығуларының жиынтығы. Ритм негіздері. Оқытуды игеру. Ұйымдастырушылық және кеңістіктік жаттығулар. Арнайы моторика. Акробатикалық жаттығулар. Пантомиманың негіздері. Тақырыппен жұмыс. Этюдтар. Шығармалар. Қалыптастыратын дағдылар: пластикалық қозғалыс дағдылары; акробатикалық қимылдарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON3

    сараптамалық-аналитикалық және шығармашылық қызметтің кешенді құралдарын меңгерген және шығармашылық институттардың теориялық және қолданбалы аспектісінде жұмыс атқару үрдісін талдайды;

  • Код ON6

    көркем ой–өрісін кеңейту және көркемдік даму жолында, өз бетінше ойлайтын шығармашылық тұлғаны тәрбиелеуде эстетикалық талғамды қалыптастыру үшін қазіргі қоғамның дамуында ақпараттың мәні мен маңызын түсінеді;

  • Код ON2

    зияткерлік тәрбиеге, тұлғаның физикалық және рухани дамуына, сыни ойлауға, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын мәдени-білім беру үдерісін модельдейді және іс жүзінде іске асырады;

  • Код ON8

    кәсіптік міндеттерді шешуде әртүрлі кәсіби құрылымдармен өзара қарым-қатынас жасауға қатысады, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті құзыреттерді дамытады, ұтқырлықты және үздіксіз өз бетінше білім алуға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON4

    Мәдени-тынығу қызметі саласында кәсіби шешімдер қабылдау үшін әлеуметтік-мәдени саланың, халықаралық практиканың даму үрдістерін, ішкі факторлардың әсерін объективті интерпретациялайды;

  • Код ON1

    мәдени-тынығу қызметінің даму үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін білу арқылы кәсіби этика қағидаларын сақтайды;

  • Код ON5

    Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде гуманитарлық, әлеуметтік және тарих ғылымдарының теориялық және практикалық білімдерін қолданады;

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, полимәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;

Top