Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-демалыс саласында кәсіби құзыреттілікке ие, мәдени-ағарту процесінде, ұйымдастырушылық, әдістемелік, зерттеу және басқару қызметінде тереңдетілген дағдылары бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мәдени-тынығу жұмыстарының ұлттық дәстүрлері
Балалар, жасөспірімдер қозғалысының тарихы мен теориясы
Мәдени-тынығу саласындағы азаматтық-патриоттық тәрбие
Мәдени - тынығу қызметінің тарихы, теориясы
Музыка мәдениетінің тарихы
Мәдени-тынығу қызметінің шетелдік тәжірибесі
Мәдени-тынығу жұмысындағы ойын технологиялары
Мектепке дейінгі мекемелердегі мәдени-тынығу жұмысы
Сахна тілі
-
2 Оқу жылы
Вокалды-хор тәрбиесі
Көркемөнер шығармашылығы
Қолданбалы бизнес
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіби қазақ тілі
Коммуникативтік мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Бос уақыттың жасерекшелік педагогикасы
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Сценарий негіздері
Әлеуметтік-мәдени саладағы арт-терапия
Толеранттылық педагогикасы
-
3 Оқу жылы
Өнер тарихы
Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру
Театр өнерінің тарихы
Көркемөнер ұжымдарындағы оқу-тәрбие жұмысы
Шығармашылық педагогикасы мен психологиясы
Сценография негіздері
Жастардың бос уақытын ұйымдастыру технологиялары
Мәдени-тынығу қызметін ұйымдастырудың этикалық негіздері
Би тарихы
Жаһандық перспективалар және жобалық жұмыс
Шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру және қою
Мерекені өткізу технологиялары
Мәдени-демалыс жұмысындағы жарнама және PR технологиялар
Білім беру мекемелеріндегі мәдени-тынығу жұмысының әдістемесі
Музыкалық өнер негіздері
Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық технологиялар» практикалық жұмысы
Имиджелогия
-
4 Оқу жылы
Мүмкіндігі шектеулі балалардың бос уақытын ұйымдастыру
Мәдени - тынығу қызметі саласындағы менеджмент, маркетинг
Көркемөнер ұжымындағы жұмыс әдістемесі
Драматургия негіздері
Қоғамның рухани модернизациясындағы сананың трансформациясы
Музыкалық аспап
Бұқаралық іс-шараларды модельдеу және режиссурасы
Актерлік шеберлік негіздері
Оқыту нәтижелері
- Мүмкіндігі шектеулі балалармен инклюзивті білім беру жағдайында мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыруда арнайы ықпал ету әдістерін қолданады. Өнер дамуының тарихи кезеңдерін талдайды; мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыруда этикалық нормалар мен қағидаларды ұстанады.
- Көркемдік шығармашылықтың кез келген түрінде білім алушылардың белсенділігін ынталандыратын және қолдайтын әртүрлі тәсілдермен ұйымдастыруды, композицияда әртүрлі тәсілдерді қолданудағы практикалық дағдыларды, вокалдық-хор тәрбиесінің жұмыс принциптерін, сахналық сөйлеу техникасын көрсетеді; сахналық сөйлеуді дамыту технологияларындағы, арт-терапиядағы, мәдени-бос уақыт іс-шараларының эстетикасын ұйымдастырудағы заманауи бағыттарды талдайды.
- Шығармашылық педагогикасы мен психологиясының, бос уақыттың жас педагогикасының, толеранттылық педагогикасының теориялық негіздері мен қағидаттарын, балалар-жасөспірімдер қозғалысының тарихи, әлеуметтік-педагогикалық аспектілерін, мәдени-демалыс саласындағы азаматтық-патриоттық тәрбиені, сондай-ақ Мектепке дейінгі мекемелердегі мәдени-демалыс жұмысын түсінеді және түсіндіреді; мәдени-демалыс саласында ойын технологияларын қолданады.
- Ойын және мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлерін әзірлейді. Актерлік техниканы қолданады.
- Театр өнерінің тарихына талдау жасайды; көркем ұжымдармен оқу-тәрбие жұмысы әдістерінің жүйесін қолданады; актерлік шеберлік дағдыларына ие; Сценография және би тарихы мәселелеріне еркін бағдарланады; орындаушылық, театр және орындаушылық өнер түрлерін қолдануда үйлесім мен кешенді тәсілді талап ететін көркемдік-шығармашылық қызмет түрлерінің практикалық міндеттерін орындайды; терминологиялық әдістерді белсенді пайдаланады. аппара-театр және би тарихы бойынша том.
- Әртүрлі кезеңдердегі трансформация процестерінің себептері мен салдарларын жіктей отырып, сананың тарихи типтерін талдайды; Рухани жаңғыру контексінде Мәдени іс-шараларды ұйымдастырудың тәрбиелік әдістері мен технологияларын іске асырады.
- Жарнама және бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қазіргі қоғамның мәдени құндылықтарын қолдану мен таратудың жолдары мен негізгі тетіктерін құрады; мәдени-демалыс қызметінің жобалық жұмыстарында ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларына ие.
- Өзін-өзі таныстыру, сөйлеу этикеті және коммуникативтік мәдениет ережелері мен нормаларын негіздейді; қарым-қатынас жағдайына сәйкес тілдік құралдарды таңдайды, диалогтық қарым-қатынас ережелерін іске асырады және ұлттық дәстүрлерді сақтай отырып, диалогтік өзара іс-қимылдың әртүрлі салалары мен жанрларында сөйлеу мінез-құлқы мен айтылуын бағалайды.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға, қазақ халқының рухани мұрасын сақтауға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндердің, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, қолданбалы бизнес мәселелерінде өзекті білімдерін көрсетеді.
- Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру мәселелері бойынша нормативтік және құқықтық құжаттарды түсінеді және түсіндіреді; шығармашылық ұжымдардың қызметін жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырады; мәдени-демалыс жұмысының бұқаралық нысандары мен әдістерін қолдану бойынша басқарушылық шешімдер қабылдайды; командада және шығармашылық ұжымдармен өзара іс-қимыл жасайды және жұмыс істейді; көркем-бұқаралық жұмысқа талдау жүргізеді.
- Мәдени-тынығу жұмысындағы ұлттық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды ескере отырып, мәдени-тынығу жұмысының технологияларын тиімді іріктеуді жүзеге асырады. Мәдениетаралық байланыстар жүйесіне жеке тұлғаны тартудың басқарушылық әдістерін пайдалану іскерлігін көрсетеді.
- Мәдени нысандарды, үдерістерді, практикаларды зерттеумен байланысты қазіргі заманғы зерттеу бағдарламалары арнасында теорияларды, тұжырымдамаларды, әдістер мен технологияларды түсінеді және қолданады; мәдени-демалыс саласындағы нақты ғылыми-зерттеу және ғылыми-практикалық міндеттерді шешу үшін әлеуметтік-мәдени зерттеудің әдістері мен технологияларын сыныптайды.
- Тарихтың негізгі кезеңдерін, мәдени-демалыс қызметінің теориясын, басқарушылық және брендтік қызметтің мәні мен ерекшелігін, мәдени-демалыс қызметінің ерекшеліктерін, негізгі шетелдік технологияларын, білім беру мекемелеріндегі мәдени-демалыс қызметінің әдістемесін, музыкалық мәдениеттің түрлері, жанрлары мен бағыттарын, сондай-ақ оның тарихын талдайды.
- Бұқаралық іс-шаралардың режиссурасын модельдеу және бағыттау. Музыкалық есту қабілеті бар, сценарий әзірлейді және мерекені түсіндіреді, шоу-бағдарламаларды ұйымдастырады және жүргізеді; драматургияны талдайды; дәуірлер мен кезеңдердің драмалық мате-риалында бағдарлау, оны сценарийлік және режиссерлік жұмыста мақсатты түрде пайдалану; тартымды имиджі мен мінез-құлық стилін қалыптастырады, өзін таныстырады, өзінің күшті жақтарын пайдаланады, сонымен қатар бағдарламаның бейнесін жасайды.
Ұқсас БББ
6B11102 Мәдени тынығу жұмысы
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті