Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мүмкіндігі шектеулі балалармен инклюзивті білім беру жағдайында мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыруда арнайы ықпал ету әдістерін қолданады. Өнер дамуының тарихи кезеңдерін талдайды; мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыруда этикалық нормалар мен қағидаларды ұстанады.
  • Көркемдік шығармашылықтың кез келген түрінде білім алушылардың белсенділігін ынталандыратын және қолдайтын әртүрлі тәсілдермен ұйымдастыруды, композицияда әртүрлі тәсілдерді қолданудағы практикалық дағдыларды, вокалдық-хор тәрбиесінің жұмыс принциптерін, сахналық сөйлеу техникасын көрсетеді; сахналық сөйлеуді дамыту технологияларындағы, арт-терапиядағы, мәдени-бос уақыт іс-шараларының эстетикасын ұйымдастырудағы заманауи бағыттарды талдайды.
  • Шығармашылық педагогикасы мен психологиясының, бос уақыттың жас педагогикасының, толеранттылық педагогикасының теориялық негіздері мен қағидаттарын, балалар-жасөспірімдер қозғалысының тарихи, әлеуметтік-педагогикалық аспектілерін, мәдени-демалыс саласындағы азаматтық-патриоттық тәрбиені, сондай-ақ Мектепке дейінгі мекемелердегі мәдени-демалыс жұмысын түсінеді және түсіндіреді; мәдени-демалыс саласында ойын технологияларын қолданады.
  • Ойын және мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлерін әзірлейді. Актерлік техниканы қолданады.
  • Театр өнерінің тарихына талдау жасайды; көркем ұжымдармен оқу-тәрбие жұмысы әдістерінің жүйесін қолданады; актерлік шеберлік дағдыларына ие; Сценография және би тарихы мәселелеріне еркін бағдарланады; орындаушылық, театр және орындаушылық өнер түрлерін қолдануда үйлесім мен кешенді тәсілді талап ететін көркемдік-шығармашылық қызмет түрлерінің практикалық міндеттерін орындайды; терминологиялық әдістерді белсенді пайдаланады. аппара-театр және би тарихы бойынша том.
  • Әртүрлі кезеңдердегі трансформация процестерінің себептері мен салдарларын жіктей отырып, сананың тарихи типтерін талдайды; Рухани жаңғыру контексінде Мәдени іс-шараларды ұйымдастырудың тәрбиелік әдістері мен технологияларын іске асырады.
  • Жарнама және бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қазіргі қоғамның мәдени құндылықтарын қолдану мен таратудың жолдары мен негізгі тетіктерін құрады; мәдени-демалыс қызметінің жобалық жұмыстарында ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларына ие.
  • Өзін-өзі таныстыру, сөйлеу этикеті және коммуникативтік мәдениет ережелері мен нормаларын негіздейді; қарым-қатынас жағдайына сәйкес тілдік құралдарды таңдайды, диалогтық қарым-қатынас ережелерін іске асырады және ұлттық дәстүрлерді сақтай отырып, диалогтік өзара іс-қимылдың әртүрлі салалары мен жанрларында сөйлеу мінез-құлқы мен айтылуын бағалайды.
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға, қазақ халқының рухани мұрасын сақтауға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндердің, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, қолданбалы бизнес мәселелерінде өзекті білімдерін көрсетеді.
  • Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру мәселелері бойынша нормативтік және құқықтық құжаттарды түсінеді және түсіндіреді; шығармашылық ұжымдардың қызметін жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырады; мәдени-демалыс жұмысының бұқаралық нысандары мен әдістерін қолдану бойынша басқарушылық шешімдер қабылдайды; командада және шығармашылық ұжымдармен өзара іс-қимыл жасайды және жұмыс істейді; көркем-бұқаралық жұмысқа талдау жүргізеді.
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ұлттық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды ескере отырып, мәдени-тынығу жұмысының технологияларын тиімді іріктеуді жүзеге асырады. Мәдениетаралық байланыстар жүйесіне жеке тұлғаны тартудың басқарушылық әдістерін пайдалану іскерлігін көрсетеді.
  • Мәдени нысандарды, үдерістерді, практикаларды зерттеумен байланысты қазіргі заманғы зерттеу бағдарламалары арнасында теорияларды, тұжырымдамаларды, әдістер мен технологияларды түсінеді және қолданады; мәдени-демалыс саласындағы нақты ғылыми-зерттеу және ғылыми-практикалық міндеттерді шешу үшін әлеуметтік-мәдени зерттеудің әдістері мен технологияларын сыныптайды.
  • Тарихтың негізгі кезеңдерін, мәдени-демалыс қызметінің теориясын, басқарушылық және брендтік қызметтің мәні мен ерекшелігін, мәдени-демалыс қызметінің ерекшеліктерін, негізгі шетелдік технологияларын, білім беру мекемелеріндегі мәдени-демалыс қызметінің әдістемесін, музыкалық мәдениеттің түрлері, жанрлары мен бағыттарын, сондай-ақ оның тарихын талдайды.
  • Бұқаралық іс-шаралардың режиссурасын модельдеу және бағыттау. Музыкалық есту қабілеті бар, сценарий әзірлейді және мерекені түсіндіреді, шоу-бағдарламаларды ұйымдастырады және жүргізеді; драматургияны талдайды; дәуірлер мен кезеңдердің драмалық мате-риалында бағдарлау, оны сценарийлік және режиссерлік жұмыста мақсатты түрде пайдалану; тартымды имиджі мен мінез-құлық стилін қалыптастырады, өзін таныстырады, өзінің күшті жақтарын пайдаланады, сонымен қатар бағдарламаның бейнесін жасайды.
Top