Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы

    Курстын мақсаты студенттерге мәдени-демалыс қызметінің тарихы мен теориясы бойынша қажетті білім беру, болашақ маманның гуманистік кәсіби және тұлғалық ұстанымын қалыптастыруға ықпал ету, оның интеллектуалдық, шығармашылық және коммуникативті қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылық

    Көркем шығармашылықтың басым мақсаты-тұлғанын рухани-адамгершілік дамуы, яғни оның бойында шынайы адамгершілік, мейірімділік және әлемді қабылдаудағы мәдени құндылық идеяларына сәйкес келетін қасиеттерді қалыптастыру. Курстың мақсаты мен міндеттері: көркем шығармашылық құралдарымен үйлесімді дамыту; студенттерге өздерін көрсетуге, шығармашылықпен ашуға мүмкіндік беру; көркем шығармашылықта жетістікке жетуге көмектесетін табиғи бейімділіктер мен қабілеттерді дамыту; өнер туындыларын көруге, түсінуге және талдауға үйрету; терминдерді дұрыс қолдануға үйрету, өнер шеберлерінің тәжірибесінде қолданылатын ұғымдардың анықтамаларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фортепиано

    Аспапты сауатты меңгеру. Шығарманы талдай білу, есту бойынша ойнау, аккомпанементті таңдау, парақтан оқу, гамма, аккорд, арпеджио ойнау, мәтінді тез және сауатты шешу, ансамбльде ойнау, түрлі дәуірдегі композиторлардың шығармаларын мәнерлі және сипатында орындау, би мен хореографиялық жаттығуларды сүйемелдей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою

    Орындаудың академиялық тәсілін дамыту үшін вокалды-педагогикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ән аппаратын және вокалдық техниканың негіздерін білу. Вокалды орындау мәдениеті. Жеке және ансамбль әні. Балалардың дауыстарының даму ерекшеліктерін және оларды әр түрлі жастағы қорғау әдістерін білу. Дауыс шығарудың әдістемесі, технологиясы. шығармашылық қызметте дауысты кәсіби пайдалану үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сценарий шеберлігінің негізі

    Студенттер классикалық және заманауи драматургияның теориялық негіздерін, сонымен қатар шығармашылық жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті іскерліктерді меңгереді. Студенттерге көпшілік іс-шара сценарийінің мәні, негізгі компоненттері, ерекшелігі және онымен жұмыс істеу кезеңдері мен әдістері туралы қажетті теориялық білімнің минимумын беру; театрланған мәдени-демалыс іс-шараларының нақты сценарийлерін шығармашылық, сыни тұрғыдан қабылдау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тіл техникасы

    Сөйлеу техникасын қалыптастыру, әдеби материалды таңдау. Көркем шығармадағы оқырманның жұмыс кезеңдерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сахна тілі бойынша тренинг

    Сөйлесу. Актер мен әдеби сөз өнеріндегі етістіктің кейбір ерекшеліктері мен жалпы принциптері. Сөйлеу техникасы мен айтылу жылдамдығы. Сөйлеу аппараттарының физиологиясы туралы қысқаша ақпарат. Орфоэпия. Дикция. Сөйлеу аппаратын дыбысқа дайындау. Аралас диафрагматикалық тыныс алуды меңгеру. Ауызша әрекет. Сөзбен сөйлеу қабілетін тәрбиелеу. Өлең мәтіні мен техникасы бойынша шығармашылық жұмыс. Логикалық талдау мәтіні. Көркем сөз сахналық сөйлеу техникасын жетілдірудің құралы ретінде. Өнер сөзіндегі режиссура, шығармашылық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актерлық шеберліктің негізі

    Актерлердің ішкі техникасының элементтерімен танысу. К.С.Станиславскийдің ілімі. Пьеса кейіпкерінің және жануарлар әлемінің әрекеттерін, ойлары мен сезімдерін сезіну қабілеті. Таныстыру және тәжірибе мектебінің өнері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    "Өнер тарихы" курсы студенттерді өнердің тарихи морфологиясымен, бейнелеу өнерінің эстетикалық және семантикалық ерекшеліктерімен таныстырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер бастапқы қоғамнан бастап, ХХ ғасырға дейінгі шетел және отандық өнердің даму тарихы мен көркемдік үрдісінің ерекшелігі туралы негізгі теориялық ережелермен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Операторлық шеберліктің негізі

    Студенттердің операторлық шеберлік негіздерін меңгеруі. Оператор түсінігі. Операторлық шеберліктің негізі.Студенттерді аудиовизуалды өнер үшін визуалды бейнелерді қалыптастыруға үйрету, көркемдік бейнелеу құралдары мен әдістерін игеру сценарий-әдеби негізді аудиовизуалды шығармаға айналдыру; фильмді жасаушылардың бірі ретінде оператордың практикалық жұмысының теориялық білімі мен дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография тарихы

    Білім алушыға хореографияның даму эволюциясы, оның ағымдарынан бастап, бүгінгі күнге дейін, хореография тарихын игеру туралы білімінің тұтас жүйесін қалыптастыру. Студенттерге хореографиядағы сезімдерді білдірудің әртүрлі түрлері: пантомима, қимыл, мимика, дене пластикасы үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ырғақ

    Студенттер әр түрлі дәуірлердің бал хореографиясының көркемдік мұрасын, оның типтік заңдылықтарын және олардың негізгі элементтерін берік меңгеруді үйренеді. Халық билерінің пайда болу тарихы. Машинада классикалық, халықтық сахна билеу жаттығулары. Залдың ортасында жаттығу жаттығулары. Қол жаттығулары. Тарихи тұрмыстық, халықтық, балл билері және би этюдтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография

    Көркем және адамгершілік тәрбие беру. Рухани күштерді ашу. Көркем талғам мен сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Өз денеңнің сұлулығы мен күшін тану, физикалық дамыту. Оқушының музыкамен, халық фольклорымен, әлемдік балет театрының тарихымен және дамуымен жанасуында кәсіби дағдыларын меңгеру. Хореография әліппесі. Акробатика. Құлау түрлері. Тасу. Жонглирлеу. Психофизикалық аппаратты дамытуға арналған жаттығулар. Қозғалыс пен сөйлеуді ұйымдастыру. Қаңылтыр. Мимика. Көзқарас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті мәдениет негіздері

    Бұл пән білім алушының коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру, болашақ кәсіби қызметке тән түрлі мәтіндерді қабылдау, талдау, құру және айту дағдыларын жетілдіру үшін оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру

    Студенттерге бос уақыт түсінігін, драматургия және МТЖ сценарийінің негіздері, драманың құрамын, режиссерлік жұмыстың теориялық ілімін оқыту. Студенттерге практикалық оқыту негізінде бұқаралық көркемдік шараларды ұйымдастыруға және мәнерлі құралдары рәсімдеуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық орындаушылық

    Студенттерді эстрадалық әнге үйрету оларды әлемдік музыкалық мәдениеттің негіздеріне баулуға, музыкалық-эстетикалық талғамның дамуына, орындаушылық вокалдық қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшінің технологиясы

    Студенттер әдістемелік басшылықтың заманауи тәжірибесін қарастыруда аналитикалық тәсілдің дағдыларын игереді, Мәдени- тынығу жұмысы әдістемесін жетілдіру, озық тәжірибені енгізу бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық мерекелер мен қойылымдар драматургиясы

    Студентке драма түсінігі мен драматуругия дамуының кезеңдерінің ерекшеліктерін оқыту . Драмалық шығарманың және драматургиялық композицияның негізгі элементтерін зерттеу үйрету. Көпшілік мереке драматургиясы және театрландырылған концерт сценарийінің жазу ерекшеліктерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ансамбль

    Білім алушы ансамбль арқылы шеберлігін және ансамбльдің жұмыс әдістерін меңгереді. "Ансамбль"пәні оқи отырып білім алушы музыкалық ой-өрісін кеңейтуге, орындаудың дыбыстық мәдениетін қалыптастыруға, білім алушылардың есту қабілетінің өзін-өзі бақылауына тәрбиелеуге, парақтан нота оқу дағдыларын дамытуға және бекітуге мүмкіндік береді. Ансамбльде ойнау дағдыларын үйрету кезінде, ең алдымен, өзіңізді тыңдау және серіктесті тыңдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қызмет көрсету саласындағы жарнама

    Жарнама ұғымы. Жарнама тарихы. Түрлері және оларды қолдану әдістемесі. Мәдени-демалыс мекемелерінде жарнамаларды қолдану әдістері.Жарнаманың түрлері мен функциялары. Қызмет көрсету саласындағы жарнамалық қызмет. Қызметтердің тауар ретіндегі сипаттамасы. Жарнамалық қызметтің тиімділігін арттыру бойынша ақпарат пен ұсыныстарды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • МТЖ туризмі

    Студенттерге мәдени-демалыс жұмысын дамытудағы туризм түсінігі мен түрлерін оқыту және бос уақытты тиімді ұйымдастырудағы туризм менеджеріне қажетті практикалық дағдыларды меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бос уақыт педагогикасы

    " Бос уақыт педагогикасы" пәнің игеру тәрбие жұмысын жүргізуге икемді білімгерлерге кәсіби мотивацияны орнықтыруына оны әрі қарай дамытуға, әлеуметтік педагог, өзін-өзі тану мұғалімін дайындауға қатысты басқа да пәндерді оқып-үйренуге, өзбетінше ғылыми зерттеу және тәжірибелік жұмыстарды таңдай білуге септігін тигізеді. Пәннің мақсаты - педагогикалық бос уақыт іс-әрекет технологиялық жүйесінің сан қырлы және жан-жақтылығын анықтау, негізгі әдістері мен технологияларын игеру, тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, болашақ әлеуметтік педагог, өзін-өзі тану және коммуникативті, ұйымдастырушылык, рефлексивті мәдениетін дамытуға мүмкіндік туғызу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар мерекесі

    Білім алушылардың балалар мерекесін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын, ойын іс-әрекетін ұйымдастыруда теориялық және практикалық дағдыларды, балалар кештерін ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МТЖ әдістемелік қамту

    Студенттерді оқытуды әдістемелік қамтамасыз етудің түсінігі, мәні және мақсаты, міндеттері мен функциялары зерттеледі. Студенттер әдістемелік жұмысты ұйымдастыруды жоспарлай отырып, әдістемелік кабинеттерді безендіруге және жабдықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу бағдарламасының режиссурасы

    Пән мәдени-демалыс бағдарламаларының түсінігі мен мәнін, ерекшеліктерін, түрлерін, сценарий құру принциптері мен дайындық кезеңдерін, безендіру технологиясының әдістемесі және жұмысты ұйымдастыру процесін оқытады. Мәдени-ойын-сауық бағдарламаларының заманауи түрлері мен формаларын, режиссура мен сценарий негіздерін, олардың принциптері мен ерекшеліктері. Режиссердің экспрессивті құралын білу - мизансцена, миниатюра, режиссерлік жұмыстың негізгі кезеңдері, режиссерлік идея және студенттік миниатюралар негізінде қойылымды практикалық іске асыруды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Имиджеология

    Пәнді оқыту мақсатымагистранттарға нарықтық экономика жағдайында кәсіби мінез-құлықтың жаңа моделдерін меңгерту болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: - кәсіби имидж түрлерін, іскерлік имиджіндегі символиканың ролі, коммуникативтік имиджін қалыптастыру технологиясын, іскерлік этикетті сақтау технологиясы және ережелерін, озық мінез-құлық стратегиясын қалыптастыру технологиялары туралы түсінікті қалыптастыру. Студенттер бұл пәнді оқып бітіргеннен кейін - Мәдени мекемелерге жетекшілік етуге қажетті білім, имидж, біліктіліктерді меңгереді; - Мәдениет мекемесін, ұжымын басқарудың мәдениетін игереді; - алған білімдерін тәжірибеде қолдану біліктерін қалытастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • МТЖ халықтық дәстүрлер

    "Мәдени-демалыс жұмыстарының халықтық дәстүрлері" пәнін оқу барысында студенттер дәстүрлер ұғымын, тарихы мен түрлерін біледі. Пән МТЖ-ның негізгі басым бағытын анықтайды, оның өзіндік ерекшеліктерін көрсетеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды білу керек, сценарий жазу кезінде салт-жораларды қолдана отырып, іс-шараларды ұйымдастыру керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МТЖ-ғы мұражай қызметі

    Студенттерге мұражайдағы мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру және дайындау алгоритмін оқыту. Мұражайдың қоғамдағы рухани өміріндегі орны мен рөлін зерттеу . Мұражайлар жұмысындағы ұйымжастырылылатын мәдени шаралардың басты бағыттарымен олардың міндеттері мен функцияларының жіктелуін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аула клубтары жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі

    Білім алушы аула клубтарының түсінігі мен түрлерін білуі керек. Аула клубтарына баратын балалар мен жасөспірімдердің сауығуы мен демалысын ұйымдастыру, белсенді демалыс формасы арқылы балалардың коммуникативтік дағдыларын игеру, әлеуметтік мінез-құлықтың оң тәжірибесін қалыптастыру. Балаларды жазғы уақытта бос уақытын тиімді ұйымдастыруға үйрету. Ойын алаңдарында, көшелерде, қала аулаларында ұйымдастырылмаған балалар мен жасөспірімдердің белсенді демалысын ұйымдастыру, әр адамның шығармашылық әлеуетін барынша ашуға және дамытуға жағдай жасау. Балалар ұжымында қарым-қатынас дағдыларын, балалардың оң мүдделерін, олардың алдын алу мақсатында пайдалы қызметін дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық бағдарламалардың режиссурасы

    Курс бойынша білім алушылар театр эстрадасын, миниатюралық театрларды, отандық эстраданың үздік орындаушыларын дамыту жолдарын зерделейді. Қазіргі заманғы эстрада өнерімен, эстрада өнеріндегі ойын-сауықпен танысады. Эстрадалық нөмірлердің ерекшеліктерін, нөмірлердің түрлері мен жанрларын, ауызекі (немесе сөйлеу) нөмірлерін, музыкалық нөмірлерді, пластикалық - хореографиялық нөмірлерді, эстрадалық өнердің әртүрлі түрлерінің өзара әрекеттесуін, концерттік шығармашылықтың ерекшеліктерін, эстрадалық нөмірдің режиссерлік ниетін, миниатюраның режиссерлік ниетін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық мерекелерді ұйымдастыру орталықтары

    Студенттерде бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, осы бағытта практикалық дағдыларды қалыптастыру, әлемдік спорттық іс-шаралардың ерекшеліктерін сипаттау; әлемдік спорттық іс-шараларды сүйемелдеу рәсімдерімен таныстыру; түрлі деңгейдегі іс-шараларды өткізу дағдыларын дамыту. дене тәрбиесі бойынша дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру дағдылары мен дағдылары; PV құралдары мен әдістерін қолдану дағдылары; құқықтарды пайдалану және міндеттерді орындау дағдылары; дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын және дене жаттығуларын пайдалана отырып балалардың белсенді демалысын ұйымдастырудағы іскерліктер мен дағдылар; дене шынықтыру сабақтарын өткізу және спорттық-сауықтыру шараларын, сондай-ақ оқушылармен сабақтан тыс және спорттық іс-шараларды жоспарлау дағдылары мен дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдени-тынығу іс-шараларындағы интерактивті технологиялар мен әдістер

    Инновация ұғымын және мәдени-демалыс жұмысының инновациялық әдістерін зерттеу. Мәдени-тынығу жұмысының интерактивті әдістері мен технологиялары арқылы іс-шараларды дайындау және өткізу алгоритмін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Костюм тарихы

    Әр түрлі халықтардың, әр кезеңдегі киімдерімен таныстыру. Олардың ерекшеліктеріне тоқталу. Тарихи костюмдерді би нөмірлерін, балеттерді, спектакльдерді сахналық көркемдеу элементы ретінде қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаңа ақпарттық технологиялар

    Жаңа ақпараттық технологияларды дайындау және ұйымдастыру алгоритмін меңгерген студенттер. Жаңа ақпараттық технологиялар туралы ақпарат. Жаңа АТ ұғымын практикалық және теориялық тұрғыдан қарастыруға болады. Практикалық көзқарас-бұл ақпаратты айналдыру мен өңдеудің автоматтандырылған процестерінің жиынтығы, белгілі бір пәндік аймаққа байланысты осы процестердің сипаттамалары. Теориялық тұрғыдан алғанда, жаңа it-бұл ақпараттық айналым мен өңдеудің автоматтандырылған процестерін әзірлеу және қолдану мәселелерін зерттейтін ғылыми-техникалық пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдени-тынығу іс-шаралардағы мерекелік, салт- дәстүрлер

    Мәдени-демалыс жұмысының ұлттық дәстүрлері мәдени мұраның ажырамас бөлігін құрайды. Ұлттық салт-дәстүрлердің көп өлшемді табиғаты мәдени-демалыс жұмысының ұлттық дәстүрлерінің адам өмірінің негізгі өзегін құрайтын күнделікті мәдениет пен еңбек мәдениетімен тығыз байланысты. Ұлттық мәдениетті жаңғырту және бос уақытта ұлттық бірегейлікті қалыптастыру дағдыларын біліммен қаруландыру - бұл пәннің басты мақсаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу

    Іс-шараны ұйымдастыруда студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру. Іс-шара: ұғымдар мен технология. Іс-шаралардың жіктелуі. Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы. Тұрақты іс-шаралар. Тұрақты емес іс-шаралар. Көрмесі. Презентация. Конференция өтті. Жаппай іс-шара. Фестивалі. Корпоративтік іс-шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың мәдени демалысын ұйымдастыру

    Студенттерге бос уақыт түсінігі мен мүмкіндігі шектеулі балалардың мәдени демалысын белсенді ұйымдастыруын ұйымдасыруын оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • МТЖ сахналық костюмдері

    Сахналық костюм жасау технологиясы сан алуан. Ол дизайн, көркем модельдеу, құрылыс, өңдеу технологиясы және безендіру элементтерін қамтиды. Жұмысты бастамас бұрын болашақ өнімнің композициялық шешімі анықталады. Сахналық костюмді жасау процесінің күрделілігі арта отырып, белгілі бір реттілікпен орналастырылған материалдың қажетті көлемі қаралады. Тереңдетілген процесте көрнекі құралдар белсенді қолданылады: өнім үлгілері, фотосуреттер, дайын бұйымдар, бейне материалдар, журналдар және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектептерде мәдени шараларды өткізу әдістемесі

    Мектептерде мәдени іс-шаралар ұйымдастыруда студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын игеру. Білім алушыға мектептегі тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру және іс-шараларда сценарий жазу ерекшеліктерін меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Продюсерлік шеберлік

    Аудиовизуалдық салада өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді өндіріс процесін сипаттайтын заманауи концептуалды және терминологиялық аппаратпен таныстыру, заманауи экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беру. Жалпы ұйымдастырушылық мәселелерді шешу. Жобаның маркетингтік стратегиясын бағалау, әзірлемелер мен жетілдірулерге қатысу. Жобаның қаржылық-экономикалық жағдайының аналитикасы. Режиссердің функцияларын орындау, яғни. бұйымның шығармашылық компонентін қалыптастырудағы белсенділік. Имиджмейкерлермен жұмыс. Продюсердің сценариймен жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахна шеберлігі және сөйлеу мәдениеті

    Мәдени-демалыс жұмыстарында қазіргі заманғы іскерлік мәдениет пен іскерлік этиканы қалыптастыру. Артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Орфоэпия туралы түсінік. Негізгі орфоэпиялық ережелер. Сөйлеу техникасы және оның маңызы. Дикция. Тыныс алу және дауыс. Әдеби материалды таңдау. Жұмыстың кезеңдері шебер үстінен көркем шығарма. Сөйлеудің логикалық мәнерлілігі. Чтение с листа. Көркем шығарманы іске асыру. Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдени-тынығу жұмысын безендіру әдістемесі (дыбыспен, жарықпен)

    «Мәдени-тынығу жұмысын безендіру әдістемесі (дыбыспен, жарықпен)» курсы болашақ драма, эстрада – шоу, қуыршақ, музыкалық театр ұйымдастырушыларын-педагогтарын, режиссерларын кәсіби дайындау барысында теориялық білім беру негізінде оқытылады. Қайсыбір мәдени шара болмасын, сауық кештері болмасын, той-томалақ, туған күн кеші, спектакльдер, қойылымдар, әртүрлі тақырыптардағы концерттер болмасын соы кештерді ұйымдастыруға, сол кештерге сай музыкалық безендіру, сол кештік сахнаны, залды безендіру осы пән курсында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркемөнерпаздар үйірмесін ұйымдастыру әдістемесі

    Көркемөнерпаздар ұғымдарын, өнер түрлерін зерттеу. Үйірмелер арқылы бос уақытты ұйымдастыру. Көркемөнерпаздар үйірмелерін ұйымдастырудың жаңа әдістерін меңгеру, мектептен тыс мекемелерде, мәдениет сарайларында оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саябақтағы бос уақыт

    Саябақтағы бос уақытты зерттеу. Қаламыздың үлкен және кіші саябақтарында іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі. Балалардың бос уақытын саябақта тиімді өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени демалыс қызметі саласындағы менеджмент, маркетинг негіздері

    Курстың мақсаты – мәдениет саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін, мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін, сонымен қатар практикалық дағдыларды үйрету және мәдениет мекемелеріндегі басқару процесін меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдени-тынығу жұмысының тарихы және ұйымдастыру әдістемесі

    Осы пән бойынша студенттер теориялық және практикалық білім алады: бос уақыттың тарихы, теориясы және негізгі бағыттары, бос уақытты ұйымдастырудың заманауи түрлері мен формалары. Мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарий-режиссерлік технологияларын, режиссураның негізгі шығармашылық әдістерін: театрландыру, иллюстрация әдісі, ойын әдісі, ақпараттық-ағартушылық бағдарламалар технологиясы, көркем-публицистикалық бағдарламалар технологиясы, мәдени-ойын-сауық бағдарламалары, бизнес-жоспарлау әдістемесі, бос уақытты ұйымдастыру кезінде әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Грим

    Студенттерді грим технологиясы мен грим өнеріне үйрету. Косметика және гримерлік өнер тарихынан. Грим және жанр. Спектакльде сахналық бейнені құрудағы грим рөлі. Бас сүйектің анатомиялық құрылысы. Бет формаларының жіктелуі.Гримнің техникалық құралдары. Гримнің техникалық тәсілдері. Бас сүйектің бет бөлігіндегі Грим. Концерттік грим. Толық (қалың) адамның белгісі. Жұқа адамның белгісі. Ескі бет гримі. Ұлттық грим.Ертегі гримі. Тән грим.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макетті орналастыру

    Кесетін геометриялық фигуралардың көлемдік пішіндерін модельдеуде студенттердің шеберлігі. Құралдар мен материалдар. Қағазмен жұмыс жасау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем өнер ұжымындағы оқу-тәрбие жұмысы

    Көркем топтардың түсінігі мен мағынасын зерттеу. Студенттерді оқудан тыс мекемелерде, мәдениет үйлерінде бос уақытын ұйымдастырудың тиімді тәсілдеріне үйрету, сондай-ақ шығармашылық ұжымдардың оқу-тәрбие жұмысының кезеңдерін әзірлеу және қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахнаны безендіру

    Студенттерге сахналық өңдеудің негізін, сахналық құрал-жабдықтарын, спектакльді жобалау технологиясын беру; қойылым ұжымының құрамындағы шығармашылық жұмысының ерекшеліктері, оқиғаларды сахналық безендіру саласындағы ерекшеліктері, театр суретшісінің шығармашылық процесін ұйымдастыру әдістері; сценографияның қазіргі әдістері; сценографияның негізгі көрнекі-техникалық құралдары мен материалдары, орналасу тәсілдері мен тәсілдері, декоративті кескіндеменің ерекшеліктері, спектакльдің көркемдік безендірілуінің әртүрлі кезеңдеріндегі графика және макет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу мәдениеті

    Студенттер іскерлік қарым – қатынастың заманауи техникалары мен технологияларының теориялық білімі мен практикалық дағдыларын, тіл мәдениеті мен техникасын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, философиялық білімнің негіздерін, әлемдік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдарды дүниетанымдық және азаматтық ұстанымды қалыптастыру және осы білімді практикада қолдану үшін, өз жауапкершілігін дамытудағы академиялық адалдықтың негізгі принциптерін ұғынуға қабілетті.
  • Гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал теріс сыртқы әсерлерден қорғау қағидаларына сәйкес салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға қабілетті
  • Іскерлік және тұлғааралық қарым - қатынастың коммуникативтік технологияларын үш тілде-қазақ, орыс және бір шетел тілдерінде енгізуге қабілетті.
  • Өнер тарихын, өнер стилін, кез келген түрдегі көркем шығармаларды, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективасына өзінің негізделген және дәлелденген көзқарастарын талдауды және бағалауды жүзеге асыруға қабілетті
  • Мәдениет мекемелеріндегі үйірмелердің, әуесқой шығармашылық бірлестіктердің жұмысы, компьютермен жұмыс жасау дағдыларын (оның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде) және техникалық құралдарды (жарық және Сахна жабдықтары)пайдалана отырып, байқаулар, конкурстар, фестивальдер, мәдени-ойын-сауық іс-шараларын өткізу үшін мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарлық-драматургиялық негіздерін әзірлеуге қабілетті
  • Мәдениет мекемелерінде педагогтің шығармашылық және педагогикалық қызметі үшін инновациялық технологияларды қолдануға қабілетті
  • Мәдени-тынығу қызметіне қатысушылардың әр түрлі санаттарымен оқу-тәрбие процесін және тәрбие іс-шараларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті
  • Ұйымдастыру-кәсіпкерлік, шығармашылық-режиссерлік, қаржы-экономикалық, продюсерлік қызметке; мәдени-демалыс жұмыстары қызметінде менеджмент және маркетинг негіздерін қолдануға қабілетті.
Top