Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    «Педагог мамандығының кіріспе» пәні кәсіби бағдарлау енгізудің басы болып табылады. Ол жүйелі сипатқа ие, және психология-педагогикалық пәндерді сериясы мен педагогика және психология негізіндегі теориялық курстар арқылы логикалық байланысы ашылады. Берілген педагогикалық бағдарламада фактілер, құбылыстар, білім берідің жалпы сипатын ашу мақсатында ғана ашылады, студенттердің тұтастай алғанда педагогикалық білім және педагогикалық қызметті бағалы қатынасын қалыптастыру.Оқу пәнінің мазмұндық құрамында келесідей бөлшектер көрсетілген: Қазіргі заман контексінде өмір бойы білім беру, оқытушының оқу-әдістемелік мамандығы және тұлғасы, мұғалімнің үздіксіз кәсіби өсу факторлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діни және этникалық толеранттық негіздері
    Несиелер: 5

    діни және этникалық толеранттылық саласында білім жүйесін қалыптастыру, діни және этникалық тарихты игеру бойынша студенттердің мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыру, мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасау жүзеге асырылады, әлемдік дін канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі түсініктерді қалыптастыру. Экология ұғымдары мен заңдарын; нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер етудің рөлін; экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін; экологиялық мәдениетті және білім алушылар тұлғасының жаңа экологиялық санасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
    Несиелер: 3

    экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік нысандары мен заңды аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті қалыптастыру; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету, құқық бұзушылық фактілерін ашу және алдын алу; Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясына сәйкес заңдар мен өзге де мемлекеттік шешімдердің орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың даму физиологиясының жаратылыстану-ғылыми негіздері. Қоршаған ортамен бірлікте ағзаның даму негіздері. Денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптар. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту және жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың дамуы
    Несиелер: 5

    «Кәсіби өзін-өзі» мен «кәсіби өзін-өзі дамыту» тұжырымдамасының мәні; өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға көзқарастарын тарихи айқындау; өзін-өзі дамыту үшін кәсіби орнын өзгертудің негізгі модельдері. өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудың міндеттері мен мақсаттары; өзін-өзі танудың мазмұны; өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудың мазмұны; техникалық қызмет көрсету қызметі және өзін-өзі дамыту; Өзін-өзі танудың және даму процесінің мазмұны; тиімді технологиялар, стратегиялар, әдістері, тәсілдері және өзін-өзі дамыту; өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудың тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды процесі мен нәтижесі; моральдық ба����қалармен бірлесіп ұйымдастырылған «өз-өзінің бейнесі»; мақсаттары бағытында прогресс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың тақырыптары мен мәселелерін іріктеу бастауыш мектептегі қазіргі заманғы шетел тілі мұғалімінің нақты қажеттіліктерін меңгеру, шет тілін оқыту әдістемесінің базалық курсын тыңдап, педагогикалық практикадан өткен мұғалімдер мен студенттердің сауалнамасын талдау негізінде жүзеге асырылды. Пән студенттерді бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың негізгі категорияларымен және ерекшеліктерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикасы
    Несиелер: 5

    Оқыту лексика. Ағылшын тілінде бейвербальды қарым-қатынасты оқытудағы лексиканың рөлі мен орны. Ана тілінің лексикалық жүйесімен салыстырғанда ағылшын тілінің лексикалық жүйесінің қысқаша сипаттамасы. Ана және ағылшын тілі жүйесінің лексикалық деңгейде өзара іс – қимылы-аударма және лексикалық интерференция. Тіларалық және тілішілік лексикалық интерференция. Белсенді, рецептивті және әлеуетті сөздіктер ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    "Өзін-өзі тану" курсының бағдарламасы келесі міндеттерді шешуге бағытталған: "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының негізгі идеяларына сәйкес студенттердің тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруға практикалық дайындығын дамыту. Жалпыадамзаттық құндылықтарды ұғынуға, өзін-өзі тану мен өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысты дамытуға ықпал ету. Болашақ мұғалімнің кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерін тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудың заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Шетел тілдерін оқыту теориясы ретінде әдістеме. Әдістеме технология және ғылым ретінде. Негізгі әдістемелік түсініктер. Шет тілін мектепте оқыту саласындағы білім беру саясатының мақсаты мен мазмұны. Шт саласындағы қазіргі білім беру жүйесінің ерекшеліктерін анықтайтын факторлар. Шет тілді білім берудегі аймақтық компонент. Шт оқытудың лингводидактикалық негіздері. Қазіргі заманғы әдістемелік ғылымның кешенді сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика (педагогиканың жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың құрылымы келесі логикада құрылады: БІРІНШІ БӨЛІМ – педагогиканың жалпы негіздері, онда педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, тәрбиенің мәні, тәрбие мақсаты, балалардың жас ерекшеліктеріне сипаттама, тұлғаның қалыптасу сипаты оқытылады. Екінші бөлім Теориялық негіздемені, тәрбие процесінің мазмұндық сипаттамасын, заңдылықтары мен принциптерін, тәрбие әдістері, құралдары мен формаларын, тәрбиенің жаңа технологияларын қамтиды. Үшінші бөлім оқушыларды оқыту үдерісіне арналған. Онда қазіргі заманғы орта білім берудің даму ��енденциялары, оқытудың мәні, орта білім мазмұнын ірі��теу принциптері, оқыту заңдылықтары мен принциптері, әдістері, құралдары мен формалары, оқушылардың білімін, шеберлігі мен дағдыларын бақылау мен бағалауды жүзеге асыру ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейіндік білім берудің педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Бейіндік білім берудің педагогикасы" оқу пәні ретінде. Бейіндік білім берудің модельдері. Бейіндік білім берудің мазмұны. 12 жылдық білім берудің оқу жоспарының базалық мазмұны. Базистік оқу жоспарының вариативті бөлігі. Педагогикалық технологияның мәні мен белгілері. Портфолио. Мектеп психологының кәсіби бағдар беру жұмысы. Бейіндік білім беру мекемелерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың жеке тұлғалық даму тренингі
    Несиелер: 5

    Бұл курс мынадай практикалық мәселелерді шешеді: педагогикалық қызмет ерекшеліктері және қарым-қатынас, жеке стилін анықтауға бағытталған диагностика құралдарын, студенттерді кәсіби өзін-өзі жетілдіру нұсқаларымен, әдістеріментаныстыру, ол үшін қабілетін, нысандарын, арсеналдарынқолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде. Салыстырмалы педагогиканың ұғымдық-категориялық аппараты. Салыстырмалы-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамасы. Салыстырмалы педагогикалық зерттеу әдістері. Салыстырмалы педагогиканың даму кезеңдері. ХХ ғ. – ХХІ ғ. білім беру жүйесін үздіксіз білім беруге бағыттау. Әлемнің жетекші елдерінің білім беру дамуының қазіргі жағдайы мен үрдістері. Жаһандану дәуіріндегі жоғары білімнің вариативтілігі. Шет елдерде педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі. Әлемдегі салыстырмалы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық психология-бұл педагогика мен психологиялық білім тоғысында пайда болған Пәнаралық ғылыми білім саласы. Қазіргі ғылымда педагогикалық психологияны дамытудың екі бағыты байқалады-психологиялық-педагогикалық ойлардың дифференциациясы және интеграциясы. Педагогикалық психологияның қалыптасу тарихы мен оқыту психологиясының негізгі категорияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    қазақ тілінде қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, осы мамандықтың базалық категориялық-ұғымдық аппаратын қазақ тілінде дамыту және осы мамандық бойынша студенттердің кәсіби-бағытталған тілдік дайындығын қамтамасыз ету; пән қазақ тілін объект ретінде емес, базалық білімді меңгеру құралы ретінде қолдана отырып, тереңірек оқытуды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздері. Білім берудегі менеджменттің өзіндік ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері. Менеджменттің ғылыми мектептері, олардың сипаттамасы. Менеджмент функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, бақылау. Ұйым менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Басқару құрылымы түсінігі. Басқарудың ұйымдық құрылымдарын жіктеу тәсілдері. Білім берудегі менеджменттің әлеуметтік аспектілері. Білім берудегі менеджмент жүйесіндегі ұйымдастырушылық қатынастар. Білім беру жүйелерін басқару. Білім берудегі менеджментті басқарудың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейіндік білім берудің педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Бейіндік білім берудің педагогикасы" оқу пәні ретінде. Бейіндік білім берудің модельдері. Бейіндік білім берудің мазмұны. 12 жылдық білім берудің оқу жоспарының базалық мазмұны. Базистік оқу жоспарының вариативті бөлігі. Педагогикалық технологияның мәні мен белгілері. Портфолио. Мектеп психологының кәсіби бағдар беру жұмысы. Бейіндік білім беру мекемелерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология
    Несиелер: 5

    Психология ғылым ретіндегі сипаттамасы. Психологиядағы әрекеттік тәсіл. Психиканың пайда болуы және дамуы. Сананың құрылысы мен дамуы. Қызмет және жеке тұлға. Психологиядағы адам мәселесі. Мотивация және ерік психологиясы. Эмоциялар психологиясы. Адамның жеке ерекшеліктері: қабілеттері, темпераменті, сипаты. Типология әдісі. Тұлғаның құрылымы. Сезу және қабылдау туралы, ойлау және сөйлеу туралы, есте сақтау туралы, назар аудару туралы жалпы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика (общие основы педагогики, теория воспитания, дидактика)
    Несиелер: 5

    БІРІНШІ БӨЛІМ-педагогиканың жалпы негіздері, онда педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, тәрбиенің мәні, тәрбие мақсаты, балалардың жас ерекшелік дамуының сипаттамасы, тұлғаның қалыптасу сипаты оқытылады. Екінші бөлімде тәрбие процесінің теориялық негіздемесі, мазмұндық сипаттамасы, заңдылықтары мен принциптері, тәрбие әдістері, құралдары мен формалары, тәрбиенің жаңа технологиялары кіреді. Үшінші бөлім оқушыларды оқыту үдерісіне арналған. Онда қазіргі Орта білім берудің даму тенденциялары, оқытудың мәні, орта білім беру мазмұнын іріктеу принциптері, заңдылықтары мен принциптері, оқыту әдістері, құралдары мен формалары, оқушылардың білімін, іскерліктері мен дағдыларын бақылау мен бағалауды жүзеге асыру ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік психологиясының пәні мен міндеттері. Балалық шақтың әлеуметтік-тарихи табиғаты. Балалардың психологиясы мен мінез-құлқының эволюциялық, революциялық және жағдайлық өзгерістері. Жас ерекшелік психологиясының пайда болуы мен дамуының қысқаша тарихи очеркі. Қазіргі жас ерекшелік психологиясының теориялық және практикалық міндеттері, олардың білім берудің тиімділігін арттыру теориясы мен практикасына маңызы. Жас ерекшелік психологиясының әдістері. Дамытушы адамның психикалық дамуы мен мінез-құлқының диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың ғылыми-теориялық негіздері бағалау кезеңдері мен құралдары. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың мәні, рөлі, функциялары. Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың технологиялық негіздері. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Таксономия оқу нәтижелерін бағалау құралы ретінде. Білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Оқушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктеріне оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін бейімдеу мәселесі. Оқушылардың жетістіктерін бағалау Құралдары. Портфолио оқушылардың жетістіктерін бағалау құралы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Соңғы онжылдықта қарқынды дамып келе жатқан интеграциялық үдерістер, кәсіби және академиялық алмасулардың өсуі, халықаралық ынтымақтастықтың тереңдеуі шет тілді білім берудің үдемелі дамуын ынталандырды. Бұл жағдайда шет тілі Қазіргі тарихи кезеңде жаңа мемлекетті дамытудың басты ресурстарының біріне айналған қоғамның зияткерлік әлеуетін қалыптастырудың пәрменді құралы мәртебесіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Кіші мектеп жасындағы балалардың Анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Дағдарыс жеті жыл. Кіші мектеп жасындағы дамудың әлеуметтік жағдайы. Бірінші сынып оқушыларының бейімделуіне мектепке дайындығының әсері. Оқу іс-әрекеті кіші мектеп жасындағы жетекші іс-әрекет ретінде. Кіші мектеп жасындағы ойын және оқыту. Кіші мектеп жасындағы психикалық үдерістердің дамуы. Кіші оқушының ойлау, зейін, есте сақтау, қиялын, сөйлеуін, қабылдауын дамыту. Кіші оқушы тұлғасының дамуы. Бастауыш сынып оқушыларының дамуындағы жеке айырмашылықтар. Қиын өмірлік жағдайға тап болған кіші оқушылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде. Салыстырмалы педагогиканың ұғымдық-категориялық аппараты. Салыстырмалы-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамасы. Салыстырмалы педагогикалық зерттеу әдістері. Салыстырмалы педагогиканың даму кезеңдері. ХХ ғ. – ХХІ ғ. білім беру жүйесін үздіксіз білім беруге бағыттау. Әлемнің жетекші елдерінің білім беру дамуының қазіргі жағдайы мен үрдістері. Жаһандану дәуіріндегі жоғары білімнің вариативтілігі. Шет елдерде педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі. Әлемдегі салыстырмалы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бірінші сынып оқушыларының жаңа әлеуметтік ортаға бейімделуі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектеп оқушыларына ана тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін. Сабақтың құрылыс. Ана тілін оқытудың тәсілдері. Ана тілін оқытудың әдістері. Қазіргі заманғы ана тілі оқытудың оқу-әдістемелік технологиясы. Ана тілі оқытудың арнайы бағдарланған технологиясы. Арнайы бағдарланған пәндік технологиялардың сипаттамасы және оларды жүзеге асырудың ерекшеліктері. Сараланған оқыту технологиясы. Шоғырланған оқыту технологиясы ( «пәнді терең зерттеу»). Ана тілін оқыту процесінде оқушыларға бағдарланған білім беру технологиясы. Ана тілін оқытудағы педагогикалық шеберхана технологиясы. Оқушыларды оқытуаспектісінебағдарланған модульдік оқыту технологиясы. Бағдарланған білім беру контексінде проблемалық-бағдарланған оқытутехнологиясы. Жобалап оқыту технологиясы. Педагогика жобалық қызметін идеяларды дамыту және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбие берудің психология-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән бірінші сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық даярлығын қарастырады. Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін олардың жас ерекшеліктерін ескере отырып ашады және оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі нысандарын пайдалана отырып, бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын кешенді бастауыш мектептің оқу –тәрбиелік үрдісі
    Несиелер: 5

    ШЖМ-дағы оқу-тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. ШЖМ-дағы оқу-тәрбие процесі және оны ұйымдастыру ерекшеліктері. Бастауыш шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері. ШЖМ оқу-әдістемелік, материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Күнтізбелік, төртінші, тақырыптық және сабақ жоспары. ШЖМ-да оқу үрдісінде оқушылардың қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері. Жеке, топтық, жұптық, ұжымдық, фронтальды жұмыс. Оларды ұйымдастыру ерекшеліктері. Мұғалімнің басшылығымен жұмыс істеу және өзіндік жұмыс. Шағын жинақты бастауыш мектепте оқытудың әд��стемелік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауаттылықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сауаттылықты оқыту әдістемесі бойынша осы бағдарламаның ерекшелігі оның балаларды дайындау процесінде сауаттылықты дамыту бойынша бағдарламалардың мазмұнын жаңартуға бағытталуы болып табылады. Хат сауатын дамыту бойынша сабақтардың мазмұндық жағын түзету жеке тұлғаға бағытталған білім беру идеяларын іске асырудың міндетті шарты ретінде қарастырылады. Сондықтан сауатты оқыту әдістемесінің маңызды міндеті-қарастырылатын ұғымдардың лингвистикалық мәнін және олармен жұмыс істеу мазмұнын нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, оның мәні мен мазмұны. Кәсіби-педагогикалық қызмет-педагогикалық шеберліктің қалыптасуының негізі. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогтың сөзі педагогикалық шеберліктің шарты ретінде. Кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық этика және такт педагогикалық қарым-қатынастың негізгі элементтері ретінде. Коммуникативтік әсер педагогикалық қарым-қатынас формасы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқарушылық қазіргі қоғамның феномені ретінде. Басқарушылық теориясы. Басқарушылық теориясының элементтері. Басқарушылықтың психологиялық негіздемесі. Басқарушылықтың құрылымы мен динамикасы. Басқарушының әлеуметтік-психологиялық ресурсы түсінігі. Басқарушының келбеті. Басқарушы және басқару. Басқарушының гендерлік және жас мөлшерлік ерекшеліктері. Басқарушының мінез-құлқы мен топтық әлеуметтік-психологиялық прцесстер. Саяси басқарушылық және оның ерекшеліктері. Педагогикалық басқарушылық. Басқарушының сөйлеу әрекетінде қолданатын негізгі әдіс-тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    "Жаратылыстану негіздері" курсы бастауыш сынып мұғалімдерін дайындауда маңызды рөл атқарады. Әлемнің ғылыми көрінісі. Жаратылыстану тарихы. Жаратылыстану-ғылыми және гуманитарлық мәдениет. Жаратылыстану дамуының және қалыптасу кезеңдері. Қазіргі жаратылыстану көрінісі. Платон Бағдарламасы. Ұсыну Аристотель. Демокрит Моделі. Физикалық рационализм. Таным әдістері. Әлемді тұтас қабылдау. Физика және шығыс мистицизм. Жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдардың өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математика бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материал түсінігі және оны математика сабақтарында қолдану. Қызықты материалдары бар дидактикалық құралдарды дайындау. Электронды дидактикалық материал. Математиканы оқытуда көрнекілік құралдарын қолдану. Электронды дидактикалық материалды құру. Математика сабағында табиғи құралдар мен көрнекі құралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші мектеп жасындағы балалардың каллиграфиялық дағдыларын дамыту
    Несиелер: 5

    Оқу технологиясының тарихынан хат. Тазалау тарихынан кейбір мәліметтер. Қазіргі қаріптердің сипаттамасы. Хат түрлері. Хатқа оқыту технологиясының мақсаты мен міндеттері. Таза жазудың негізгі мақсаты ретінде графикалық дұрыс, нақты және жеткілікті жедел хат қалыптастыру. Оқушыларды хатқа оқыту барысында тәрбиелеу, тұлғалық қасиеттерін дамыту. Таза Бейнелеу сабақтарында жалпы және жеке мақсаттар. Жазудың графикалық дағдыларын қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Табыс психологиясының қалыптасу тарихы. Табыстың әлеуметтік-психологиялық ресурсы ұғымы. Психофизиологиялық, әлеуметтік-мәдени, экономикалық, табыстың практикалық әлеуеті. Педагогикалық табыс және оның ерекшеліктері. Табысты коммуникацияның негізгі тәсілдері. Өзін-өзі таныстыру техникасын пысықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын кешенді мектептің оқу –тәрбиелік үрдісін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    "Шағын жинақты мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру"пәнінің пәні, міндеттері, принциптері мен әдістері. Шағын жинақты мектептердің дамуына шолу. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің ерекшеліктері. Сабақ кестелерінің түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. ШЖМ-дағы оқу-тәрбие процесі және оны ұйымдастыру ерекшеліктері. ШЖМ-де оқытуды жоспарлау ерекшеліктері. Шағын жинақты мектеп сабақтарында өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беруде баланы педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Адамгершілік педагогиканы дамыту контекстіндегі педагогикалық қолдау. Педагогикалық қолдаудың негізгі ұғымдары. Қолдаудың принциптері мен мазмұны. Қолдау қызметінің құрылымы. Қолдау қызметінің бағыттары: психологиялық, жеке-кеңес беру, үйлестіруші, әлеуметтік, ұйымдастырушылық. Шарт педагогикалық қолдаудың құралы және нәтижесі ретінде. Педагогикалық қолдаудың вариативтілігі. Баланы қолдау әдістері мен тактикасы. Педагогикалық қолдауды модельдеу және жобалау.. Модельдердің негізгі сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материал ұғымы және оны сабақта қолдану. Қызықты материалдары бар дидактикалық құралдарды дайындау. Оқытуда көрнекілік құралдарын қолдану.Сабақта табиғи құралдар мен көрнекі құралдарды қолдану.Сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын дидактикалық материалдарды дайындау. Сыныптан тыс және сабақтан тыс жұмыста дидактикалық материалдарды қолдану. Оқушылардың сыныптан тыс жұмысында қолданылатын дидактикалық материалдарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    ШЖМ-да оқытуды жоспарлау теориясы мен технологиясы. Күнтізбелік, төртінші, тақырыптық және сабақ жоспары. ШЖМ-да оқу үрдісінде оқушылардың қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері. Жеке, топтық, жұптық, ұжымдық, фронтальды жұмыс. Оларды ұйымдастыру ерекшеліктері. Мұғалімнің басшылығымен жұмыс істеу және өзіндік жұмыс. Оларды ұйымдастыру ерекшеліктері. Шағын жинақты бастауыш мектепте оқытудың әдістемелік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларын табиғатпен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жергілікті өлкенің табиғатын зерттеу. Бастауыш сынып оқушыларын табиғатпен таныстыру бағдарламасы. Бастауыш сынып оқушыларын табиғатпен таныстыру әдістері. Әңгіме. Әңгіме. Көрнекі әдістер. Иллюстрация әдісі. Демонстрация әдісі. Бақылау. Иллюстративті-көрнекі материал. Ойын оқушыларды табиғатпен таныстыру әдісі ретінде. Оқыту ойындары: олардың қызметтері, ерекшеліктері және негізгі түрлері. Имитациялық ойындар. Сюжеттік-рөлдік. Инновациялық ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Дүниентануды" оқыту әдістемесіндегі заманауи тәсілдер
    Несиелер: 5

    Дүние тану пәнін оқыту әдістемесінің заманауи тәсілдерін дамыту, міндеттері мен пәні. "Дүниетану" пәнін оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым ретінде. Қазіргі мектепте оқытудың міндеттері мен функциялары. Бастауыш сынып оқушыларын қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі. Білім беру, дамыту, тәрбие міндеттері. "Дүниетану"мектеп курсының мазмұнын таңдау принциптері..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Емлені психологиялық-педагогикалық зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте емлені оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерінің жалпы сипаттамасы. Емлені оқыту әдістемесінің негізгі ұғымдары. Бастауыш оқыту жүйесіндегі жазу бойынша жұмыс мазмұны, міндеттері, орны. Дағды емлені қалыптастыру шарттары. Орфографиялық дағдыларды қалыптастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниетану бойынша практикумымен дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің ерекшелігі оның практикалық бағыты болып табылады. Оқыту барысында МЖМБС және жаңа буын оқулықтарының талаптарына сәйкес дидактикалық материалдарды іріктеу қағидаттарына ерекше көңіл бөлінеді. Сабақтарда студенттер бастауыш сыныптарда дүниетану сабақтарына дидактикалық материалдарды дайындауда тәжірибеден өтеді, "дүниетану"сабақтарын өткізуге арналған кабинеттің материалдық жабдықталуымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    "Сөйлеу мәдениеті"курсының негізгі ұғымдары. Пәннің негізгі, базалық ұғымдарының мәнін ашу: тіл, сөйлеу, мәдениет, сөйлеу мәдениеті. Тіл функциялары. Тіл мен сөйлеудің айырмашылығы. Қарым-қатынастың негізгі бірліктері. Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрлері. Ауызша және жазбаша сөйлеудің нормативтік, коммуникативтік, этикалық аспектілері тілдік норма, оның әдеби тілдің қалыптасуы мен қызмет етудегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психология-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің жалпы сипаттамасы. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістемесінің негіздері. Әдістердің жіктелуі. Зерттеу және диагностика. Ғылыми және практикалық зерттеулер. Әртүрлі әдістердің зерттеу мүмкіндіктері. Қолданылатын әдістемелердің сенімділігіне, валидтілігіне және сезімталдығына қойылатын талаптар. Деректерді ұсыну тәсілдері. Деректерді статистикалық өңдеу әдістері. Эксперимент және оның түрлері. Эксперименталды процедураның сипаттамасы және оған қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математика бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материал түсінігі және оны математика сабақтарында қолдану. Қызықты материалдары бар дидактикалық құралдарды дайындау. Электронды дидактикалық материал. Математиканы оқытуда көрнекілік құралдарын қолдану. Электронды дидактикалық материалды құру. Математика сабағында табиғи құралдар мен көрнекі құралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылым туралы түсінік. Ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдісі туралы түсінік. Зерттеудің философиялық және жалпы ғылыми әдістері. Ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
    Несиелер: 5

    "Қазіргі орыс тілінің негіздері"курсы бастауыш сынып мұғалімдерін даярлауда орталық орындардың бірі болып табылады. Оның мазмұны қазіргі орыс әдеби тілі жүйесінің жалпылама сипаттамасын құрайды. Курс Қазіргі заманғы орыс тілінің барлық деңгейлеріне жүйелі түрде сипаттама береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бірінші сынып оқушылардың жаңа әлеуметтік ортада бейімделуі
    Несиелер: 5

    ТТек оқу орнында ғана емес, әр түрлі қызметте адамгершілік тәрбиені қалыптастыру кіші оқушының тұлғасына педагогикалық ықпал ету мүмкіндігін кеңейтеді және педагогиканың күрделі және қажетті кәсіби шеберлігі болып табылады. Бұл "бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі"курсына кіріктірілген көзқарас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ұлттық білім беру жүйесінің пайда болуы, қазақ (орыс) тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесінің қалыптасуы. Мектепте оқу пәні ретінде қазақ (орыс) тілін енгізу шарттары: лингвистиканы, әдістемені дамыту, қоғамдық пікірді өзгерту. Ұлттық білім беру жүйесінің пайда болуы. Туған қазақ (орыс) тілінің басымдығын ескеретін мектептің жаңа түрі. Мектеп оқулықтары грамматика. Мектеп оқулықтарының ғылыми дәрежесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниетану бойынша практикумымен дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің ерекшелігі оның практикалық бағыты болып табылады. Оқыту барысында МЖМБС және жаңа буын оқулықтарының талаптарына сәйкес дидактикалық материалдарды іріктеу қағидаттарына ерекше көңіл бөлінеді. Сабақтарда студенттер бастауыш сыныптарда дүниетану сабақтарына дидактикалық материалдарды дайындауда тәжірибеден өтеді, "дүниетану"сабақтарын өткізуге арналған кабинеттің материалдық жабдықталуымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материал ұғымы және оны сабақта қолдану. Қызықты материалдары бар дидактикалық құралдарды дайындау. Оқытуда көрнекілік құралдарын қолдану.Сабақта табиғи құралдар мен көрнекі құралдарды қолдану.Сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын дидактикалық материалдарды дайындау. Сыныптан тыс және сабақтан тыс жұмыста дидактикалық материалдарды қолдану. Оқушылардың сыныптан тыс жұмысында қолданылатын дидактикалық материалдарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларын туған тіліне үйретудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларының ана тілі сабағын құру технологиясы мен әдістемесі. Ана тілін оқыту құралдары. Ана тілін оқыту әдістері. Ана тілін оқытудың заманауи педагогикалық технологиялары. Ана тілін оқыту барысындағы пәндік-бағытталған оқыту технологиялары. Пәндік-бағытталған технологиялардың негізгі сипаттамалары және оларды жүзеге асыру мүмкіндіктері. Дифференциалдық оқыту технологиясы. Ана тілін оқыту барысында тұлғалық-бағдарлы білім беру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері. Қазақстан Республикасында және шет елдерде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуы. Мүмкіндіктері шектеулі балалардың құқықтары бойынша нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттар. Инклюзивті педагогика мазмұнының негіздері. Әртүрлі жас кезеңіндегі инклюзивті білім беру. Әртүрлі бұзылыстары бар балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми -педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызмет (ғылым процесс ретінде). Ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері.Ғылыми ізденістің бастапқы кезеңі ретінде зерттеу мәселесі мен тақырыбын анықтау.Ғылыми әдебиеттермен жұмыс және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің зерттеу және қорытынды кезеңдері. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Зерттеудің теориялық және тарихи-педагогикалық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығармашылық психологиясының тарихнамасы. Музыкалық шығармашылық психологиясының даму тарихы. Музыкалық шығармашылық және қызмет. Музыкалық шығармашылық психологиясындағы іс-әрекет тәсілі. Шығармашылық тұлға түсінігі және оның қалыптасу және даму факторлары. Шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері. Жеке тұлғаның музыкалық шығармашылығын қалыптастыру және дамыту бойынша психологтың жұмысының мазмұны мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама білім берудегі қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласында базалық құзыреттілікті дамытуға және арнайы құзыреттілік базасын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті және бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көркем еңбекті және бейнелеу өнерін ғылым ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесі. Бастауыш мектепте көркем еңбекті және бейнелеу өнерін оқыту теориясы мен әдістемесінің теориялық негіздері. Бағдарламаның құрылымы. Бастауыш мектептегі Көркем еңбек және бейнелеу сабақтарының мазмұны мен жоспарлануы. Оқушылардың көркем еңбекке психологиялық, политехникалық, еңбек, графикалық дайындығы. Қағаздан жасалған ойыншықтар. Оригами. Қағаз. Қағаз бен картонның түрлері мен қасиеттері. Аппликация. Аппликация түрлері. Металдар қасиеттерінің түсінігі және тағайындалуы, олардың ерекшеліктері. Тоқыма материалмен жұмыс. Пластмассамен ж��не ағаш материалдарымен жұмыс істеу әдістері. Папье-маше жасау техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте БӨҮ практикумның теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі практикумы бар бейнелеу өнері теориясы мен технологиясының пәні мен міндеттері. Бейнелеу өнері теориясы, оның түрлері, жанры және шетелдік бейнелеу өнерінің даму кезеңдері. Болашақ және композицияның негізгі заңдары. Кіші мектеп жасындағы балалардың бейнелеу әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Бейнелеу қызметі бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық тәрбиесінің құрамдас бөлігі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 5

    Қозғалмалы ойындар тәрбиелеудің құралы ретінде. Қозғалмалы ойындардың педагогикалық негіздері және оның оқушылардың жас ерекшелігімен байланысы. Қозғалмалы ойындардың классификациясы. Қозғалмалы және спорттық ойындар. Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Бастауыш сынып оқушыларына арналған қозғалмалы ойындардың сипаттамасы. Денсаулығында ақауы бар балаларға арналған ойындар. Қозғалмалы ойындарды өткізудің әдістемесі. Қозғалмалы ойындар ұйымдастыру кезінде дидактикалық материалдарды қолдану. Ойынды таңдау, өткізу ойнын дайындау, аумақты белгілеу. Ойынды түсіндіруге арналған ережелер. Жүргізушілердің таңдау тәсілдері. Командаларға бөлу. Көмек��ілер мен төрешілерді таңдау. Ойын барысын бақылау. Ойынды бақлау тәсілдері. Ойын нәтежиелерін өткізу. Ойынды талдау. Ойынды өткізу аймағының ерекшеліктері, өзен және көл үстіндегі мұзда немесе стадионда. Спорттық ойындарды өткізу кезіндегі жарақаттардың алдын алу, қатысушыларды ескерту. Спорттық ойындар мен спорттық мерекелерге дайындалу мен өткізу әдістері. Спорттық мерекелер. Бастауыш сынып оқушыларын арналған қозғалмалы ойындар мен спорттық жаттығулар. Сыныптан тыс кезегі қозғалмалы ойындар мен спорттық ойындар. Қозғалмалы ойындардың даму та��ихы. Балалар сауықтыру және сауықтыру жүйесінде қозғалмалы ойындардың орны. Мазмұны, заманауи мобильді ойындар негізі, ұялы ойындар мен эстафеталар ұйымдастыру және өткізу әдісі. Ойындар өткізудегі педагогикалық талаптар. Ұлттық ойын дене тәрбиесі құралы ретінде. Ұлттық ұялы ойындарды дене тәрбиесінің басқа құралдарымен өзара байланысы. Қазақ ұлттық ойындары Мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, мобильді ойындарға арналған қосымша сынып жұмысын жүргізу. Мектеп жасына дейінгі балалармен ашық ойындар өт��із��ді ұйымдастыру ме�� ұйымдастыру ерекшеліктері. Ұлттық қозғалмалы ойындарды оқытудың теориясы мен әдістемесі. Мектеп жасына дейінгі балалар қозғалысының негізгі түрлерін дамыту. Мектепке дейінгі жастағы балаларды дене шынықтырудағы негізгі қозғалыстардың маңыздылығы. Негізгі қозғалыстардың сипаттамасы (жаяу жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, соққы жасау, өрмелеу), кіші, орта және жоғары мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту және оқыту ерекшеліктері. Ойын ойнау - баланың дене шынықтырудың негізгі әдісі мен тәсілі. Мектепке дейінгі мекемелерд�� ойындар өткізу. Баланың дене тәрбиесі құндылығы. Ұялы ойындардың жіктелуі. Ұялы ойын әдіснамасының негізгі кезеңдері. Кішкентай, орта және жоғары мектеп жасына дейінгі балалармен мобильді ойын өткізу әдісі. МДО спорттық ойындар мен жаттығулар. Мағынасы. Мектепке дейінгі балалармен жұмыс кезінде спорттық жаттығуларды (жүзу, шаңғымен жүгіру, конькимен жүгіру және т.б.) және спорттық ойындар элементтерін (футбол, баскетбол, теннис және т.б.) пайдалану. Ұялы ойындарда тәуелсіздік пен моторлық шығармашылықты дамыту. Қозғалтқыштың шығармашылық тұжырымдам��сы. Қоз��алыстағы ойындағы қозғалмалы шығарма��ылық даму кезеңдері. Мектепке дейінгі жастағы балалармен дене шынықтыру жатты��уларында моторлық шығармашылық көрінісін диагностикалау. Баланың қозғалтқыш қызметінің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру және ұйымдастыру әдістері. Мектепке дейінгі мекемелерде дене шынықтыру. Мағынасы. Құрылымы. Дене тәрбиесінің түрлері, балаларды ұйымдастыру жолдары. Әртүрлі жас топтарында жүргізу әдістері. МДО-дағы күнделікті гигиеналық гимнастика және дене шынықтыру. Күндізгі тәртіптегі орын. Жүргізу түрлері. Тезистер жинағы. Мектепке дейінгі мекемелерде ашық іс-ша��аларды ұйымдастыру. Балалардың қозғалтқыш белсенділігін белсендіру құндылығы. Дене шынықтыру, м��рекелер, мектепке дейінгі мекемелердегі денсаулық күндері. «Денсаулық апталығын» ұйымдастыру, ең қарапайым туризм. Дене шынықтыру үшін рефераттар мен сценарийлер әзірлеу. Балалардың тәуелсіз қозғалу белсенділігі. Тәулік режимінде тәуелсіз қозғалтқыштың орны. Әр түрлі жастағы балаларға тәуелсіз қозғалтқыш қызметін ұйымдастыру шарттары. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде дене шынықтыру және денсаулық сақтау жұмысын ұйымдастыру. Мектепке дейінгі мекемелерде дене тәрбиесі бойынша жұмыс жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи балалар әдеби үрдісі
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдебиеттің дамуының жалпы заңдылықтары. "Әдеби процесс" және "қазіргі әдебиет" ұғымдары. Әдеби үдерісті периодизациялау. Әлеуметтік-мәдени жағдай және әдебиет. Қазіргі әдебиеттің жалпы сипаттамасы.М. Эпштейннің әдеби даму кезеңділігінің концепциясы және Д. С. Лихачевтің теориясы. Қазіргі орыс прозасының негізгі даму тенденциялары. Қазіргі прозаның жанрлық формалары. Неоклассикалық (дәстүрлі) проза.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны "Психология", "Педагогика" пәндерін, сондай-ақ әр түрлі пәндерді оқыту әдістемелерін оқу кезінде студенттердің алған білімдеріне негізделеді.Пән материалы кіші оқушылармен практикалық сабақтар өткізу үшін қажет.Қозғалыс белсенділігінің заңдылықтары, физикалық даму ережелері, жеке гигиена, физикалық және психикалық денсаулықты нығайту және салауатты өмір салты қағидаларын оқыту туралы білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадағы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Математиканы оқыту әдістемесі" пәні 5В1О2О-ПИНО мамандығы бойынша ҮОЖ сәйкес кәсіптік пәндер блогына міндетті компонентке кіреді. Оның негізгі мақсаты бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқытудың ғылыми негіздері саласында мектептің Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби теориялық және технологиялық даярлығының сапалы деңгейін қамтамасыз ету болып табылады. Пәнді оқу барысында болашақ бастауыш сынып мұғалімдері әдістеме негіздері туралы теориялық білімдерді игереді, бастауыш сынып оқушыларының Математиканы оқыту технологияларының әртүрлі түрлерін жүзеге асыру үшін базаға ие болады және оларды қолданудың белгілі бір практикалық тәжірибесіне ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдеби оқуды оқыту әдістемесі – бұл ғылым, оның пәні-тілді оқыту процесі, оны практикалық пайдалану. Оның алдына студенттерді қарым-қатынас құралы ретінде тілдің ерекшелігін, оқыту процесінің психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын, қоғамның әлеуметтік қажеттіліктерін ескере отырып, әдеби оқуға оқытудың мақсатын, мазмұнын және тәсілдерін негізді анықтауға үйрету міндеттері қойылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы музыкалық – эстетикалық тәрбие жүйесі. Музыкалық білім берудің мақсаты, міндеттері мен принциптері. Музыкалық білім мазмұнының негізгі элементтері. Музыкалық қызмет түрлері. Балалардың өміріндегі әннің маңызы, ерекше міндеттері. Музыкалық білім берудің әдістері мен формалары. Мұғалімнің музыкалық-педагогикалық қызметі. Коммуникативтік-ұйымдастырушылық кәсіби іс-әрекет мұғалімнің жеке тұлғасы және оның басым кәсіби қасиеттері. Әр түрлі жас кезеңіндегі балалардың музыкалық деңгейіне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды жапсыру мен құрастыру техникасына үйрету
    Несиелер: 5

    Нәтижелі қызметтің баланың дамуымен байланысы. Сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру сабақтарындағы білім беру-тәрбие жұмысы. Балалар жұмыстарының көрмелерін ұйымдастыру. Конструкциялау. Құрастырудың негізгі ұғымдары мен қазіргі заманғы тәсілдері. Құрастыру принциптері. Құрастыру кезеңдері. Шеңбер негізінде құралдарды құрастыру технологиясы. Сурет салуға, мүсіндеуге, аппликацияға үйрету. Қамыр, саз, ермексазбен жұмыс. Мүсіндеу процесінде комбинаторлық дағдыларды дамыту. Әдебиетті талдау. Көлемді денелермен және конструкторлармен жұмыс. Қарапайым және күрделі нысандар мен құрылыстарды жасау. Кеңістік пен көлем ұғымдарын қалыптастыру, кеңістіктік ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Арттерапияның екі түрі: белсенді және белсенді. Арттерапиядағы негізгі бағыттар. Гештальториентті арттерапия. Түзету жұмысында арттерапевтикалық әдістерді қолдану. Музыкотерапия. Музыкатотерапияның түзету әсерінің негізгі бағыттары: вербалды психотерапияның барысында эмоциялық белсендендіру. Тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, коммуникативтік функциялары мен қабілеттерін дамыту. Психовегетативті процестерге реттеуші әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері және денсаулық жағдайы
    Несиелер: 5

    Физикалық даму және денсаулық жағдайы түсінігі. Дене дамуының компоненттері және денсаулық жағдайы: дене, психикалық, рухани және әлеуметтік. Денсаулық түрлерінің өзара байланысы. Адам денсаулығына әсер ететін факторлар. Сыртқы орта факторларының сипаттамасы және олардың денсаулыққа әсері. Адам денсаулығын қалыптастырудағы генетикалық факторлардың рөлі. Адам денсаулығын қалыптастырудағы медициналық көмектің маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті және балалар мен жасөспірімдер оқуы, балалар мен жасөспірімдер оқулары, көркем педагогикалық кітап. Балалар әдебиетінің сөз өнері ретіндегі функциялары: коммуникативтік, гедонистік (ләззат), эстетикалық, тәрбиелік, танымдық (оқыту). Ресейдегі балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері. Басымдықтардың эволюциясы. Жанрлық және педагогикалық доминанттар. Периодика және сын. Фольклор және балалар әдебиеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    гносеология, методология, Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексия жасай білу, Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.

  • Код ON7

    нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдысы мен дағдысын меңгеру; педагогтың кәсіби борышын, педагогикалық қызмет нәтижелері үшін жауапкершілікті сезіну; Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін меңгеру,

  • Код ON6

    Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі жүйесінде педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін әзірлеу, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу, педагогикалық менеджмент саласында білімді меңгеру,

  • Код ON11

    кәсіби қызметті қайта құру, білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру, Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі, стандартты емес және балама шешімдер табу, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялауға, сыни ойлауға қабілетті болу; шығармашылық психологиясы, шығармашылық қызметтің теориялық негіздері саласында білімді меңгеру,

  • Код ON2

    синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалық жүйелер саласындағы білімді (жүйелі көзқарас, педагогикадағы жүйелілік принципі), психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында педагогикалық шындықты тұтас қабылдау және жүйелі ойлауға қабілетті болу;

  • Код ON9

    Бастауыш оқыту әдістемесі мен педагогика саласы үшін адам құқығы саласындағы білім негізінде (халықаралық нормативтік-құқықтық актілер, білім беру және балалықты қорғау саласындағы ҚР заңнамасы) Балалардың құқықтарын қорғау іскерліктері мен дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында жоғары кәсіби педагогтердің тәжірибесін зерттеу, қорыту, тарату және қолдану дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, педагогикалық қызметке жоғары уәждемені меңгеру, қазіргі педагогикалық антропология саласында өз бетімен білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу

  • Код ON12

    ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласында ұйымдастырушылық қабілеттерді меңгеру, білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттарды білуге сәйкес жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету.

  • Код ON1

    Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласындағы білімді, тұтас педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру дағдысы мен іскерлігін, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған, этикалық құндылықтарға бейімді, гуманизм мен оптимизмге бейім болуы;

  • Код ON8

    әлеуметтік серіктестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу; Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесінің педагогикалық міндеттерін шешуде әр түрлі пәндерден білімді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын, педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімді меңгеру;

  • Код ON4

    қазақ, орыс, шет тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология саласындағы білімдерді, педагогика ортасындағы коммуникация стратегияларын және бастауыш оқыту әдістемесін, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу;

  • Код ON5

    педагогикалық инновация, педагогиканың педагогикалық технологиялары және бастауыш оқыту әдістемесі саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбексүйгіштікті көрсету;

Top