Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш оқыту мен тәрбиелеуде ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік және тәрбие жұмыстарын жүзеге асыратын бастауыш оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында оқытудың мазмұны, әдістері мен құралдары, нәтижелері туралы ақпаратты өңдей алатын түлектерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Түрік тілі (А1)
Бастауыш сынып мұғалімі мамандығына кіріспе
Түрік тілі (B2)
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың тілдік білім негіздері
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Бастауыш білім педагогикасы
Математиканың бастауыш курс негіздері
Түрік тілі (C1)
Түрік тілі (А2)
-
2 Оқу жылы
Бастауыш сыныптарда қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық технология және инновация
Бастауыш мектепте инклюзивті білім беру
Педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістері
Ясауитану
Қазіргі білім беру технологиялары
-
3 Оқу жылы
Ата-түрік принциптері
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі
Жаңартылған білім беру жағдайында оқытуды өнімді ету технологиясы
Академиялық жазбаға кіріспе
Бастауыш сыныптарда дүниетануды оқыту әдістемесі
Еңбекке баулу және бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Түркі мемлекеттер тарихы
Бастауыш сыныптарда музыкалық өнер теориясы мен әдістемесі
Бастауыш сыныптарда дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
Көшбасшылық теориясы
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту
Бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі жалпы дамыту жаттығулары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптарда әдебиеттік оқу әдістемесі
Бастауыш сыныптарға арналған мультимедиялық материалдар дайындау практикумы
Қаржылық сауаттылық
-
4 Оқу жылы
Бастауыш білім берудегі педагогикалық шеберлік
Педагогикалық менеджмент
Білім беру тарихы
Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
Цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Бірінші сынып оқушыларын оқытудың психологиялық -педагогикалық негіздері
Білім берудегі менеджмент және электрондық құжаттама
Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу практикумымен
Білім беру бағдарламалары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бастауыш білім беру саласы бойынша білім ортасының зерттеулерін жоспарлайды және жүргізеді
- оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады
- зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады
- педагогикалық этика ережелерін сақтап, гуманистік педагогика идеяларын ұстанып, оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастырады
- кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негіздерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады
- оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті
- әріптестерімен әрекеттесе отырып, орта білімнің бастауыш сатысында оқыту сабақтастығы мен кіріктіру қағидаттарына сәйкес оқу-әдістемелік материалдарын әзірлейді
- заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданып, оқу сабақтарын жоспарлап, жүргізеді
- интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады
- топта жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби қызметті жетілдіруде өз қажеттіліктерін анықтайды
- білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауды жүзеге асырады
- кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды