7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты мектепке дейінгі білім беру саласындағы ғылыми кадрлардың жоғары білікті мамандарды дайындау, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің және мемлекеттің ғылыми-зерттеу салаларында жұмыс істей білуін; білім беру қызметтерінің әлемдік нарықтағы ғылыми және педагогикалық кадрлардың, бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету;
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Несиелер: 5Оқу курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблеманың түсінігі, оның қойылымы және тұжырымдалуы. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика методологиясының міндеттері, функциялары және деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағаттық материалдарды оқыту әдісі. Алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі және оны ұсыну түрлері (көшірме жасау, үзінді жазу, жоспар, реферат, дәйексөздер, кестелер, диаграммалар, графиктер және т.б.). Ғылыми зерттеу жүргізудегі акт рөлі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Мақсаты: білім алушыларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу заңдылықтарын зерттеу және осы негізде базалық білім мен ғылыми ізденісті қалыптастыру, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдануға үйрету.Мазмұны: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім берудің тарихы мен қазіргі заманы. Құзыреттіліктер: дидактикалық мақсаттарды студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)/
Несиелер: 4Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие процесін басқару және бақылау
Несиелер: 5Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Ғаламдық уақыт сынақтарының сипаттамасы. Қоғамның "тұрақты даму" моделінің ерекшеліктері. Мектепке дейінгі білім берудің сапасы және оны басқару ҚР Мемлекеттік білім беру саясатының стратегиясы ретінде. Қазақстандағы мектепке дейінгі білім беру сапасының нормативтік-құқықтық негіздері. Мектепке дейінгі білім берудің сапасы әлеуметтік-педагогикалық және басқарушылық мәселе ретінде. Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің сапасын жобалау. Білім беру процесінің сапасын жобалау кезеңдері (сапаны талдау, сапаны қалыптастыру мақсаттарын құрастыру, мақсаттарды іске асыру бойынша стратегия мен шаралар жүйесін әзірлеу).Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару технологиясы. Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің сапасын жобалау. Мектепке дейінгі білім беру ұйымы қызметінің сапасын мониторингілеу технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Мақсаты: тұлғаны және ұжымды басқару психологиясы туралы жүйелі білімді дамыту. Мазмұны: Басқару психологиясының теориялық негіздері. Басқару психологиясының пайда болуының алғышарттары және дамуының негізгі бағыттары. Басқару психологиясының пәні, мақсаты, міндеттері.Тұлға басқару объектісі және субъектісі ретінде. Құзыреттіліктер: командада жұмыс істеу дағдысы, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Несиелер: 4Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық антропология
Несиелер: 5Философиялық антропология гуманистік философия ретінде. Педагогикалық антропология: пәні, құрылымы және даму болашағы. Педагогикалық антропология түсінігі. Педагогикалық антропология қазіргі педагогиканың әдістемелік негізі ретінде. Антропологияның интегралдық ретінде қалыптасуы адам туралы ғылыми білім. Адамды зерделеудегі жүйелі тәсіл. Жеке тұлға, қызмет субъектісі, жеке тұлға, жеке тұлға.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық квалиметрия
Несиелер: 5Білім берудегі педагогикалық квалиметрия. Білім беру сапасының мәселесі білім беру қызметін бақылау және бағалау мәселесі ретінде. Білім беру мазмұнын меңгеруді педагогикалық бақылаудың ерекшеліктері және білім беру процесінің нәтижелерін бағалау. Білім беру үрдісіне қатысушылардың жеке, жеке және субъектілік қасиеттерінің квалиметриясы. Педагогтың кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау әдістемесі және педагогикалық аттестаттау. Квалиметриялық көрсеткіштер негізінде педагогтың кәсіби құзыреттілік деңгейін дамытудың жеке траекториясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы
Несиелер: 5Психологиялық-педагогикалық диагностикаға кіріспе. Психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін жіктеу. Дииагностикалық аспаптар. Тәрбиеленушінің ағымдағы жағдайын, ресурсын және даму әлеуетін диагностикалау. Тәрбиеленушінің жеке тұлғасын әртүрлі даму кезеңдерінде диагностикалау. Балалар ұжымын және тәрбиеленушілердің тұлғааралық қарым-қатынасын психологиялық-педагогикалық зерттеу. Отбасы мен отбасылық қатынастарды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Білім беру ұйымының педагогикалық ұжымының диагностикасы. Қарым-қатынас, топтық
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
Несиелер: 5Отбасы мен МдҰ-ның әлеуметтік серіктестігі мектепке дейінгі білім беру сапасын қамтамасыз ету ресурсы ретінде.МдҰ-ның отбасымен өзара іс-қимылының негізгі міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымының тәрбиеленушілердің ата-аналарымен әлеуметтік әріптестігінің формалары мен әдістері. Қазіргі заманғы нормативтік-құқықтық базаға сәйкес МДҰ мен отбасының әріптестік қарым-қатынастарын ұстау мен ұйымдастыру тәсілдерін жаңарту.Әлеуметтік серіктестік мектепке дейінгі білім беру сапасын арттырудың шарты ретінде. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар балабақша мен отбасының өзара әрекеттестігінің жаңа форматының құралы ретінде. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың қазіргі заманғы үрдістері контекстінде отбасы мен МДҰ әлеуметтік әріптестігін әдістемелік қамтамасыз ету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Мектепке дейінгі білім берудің ғылыми-әдіснамалық негіздері. Мектепке дейінгі білім берудің психологиялық-педагогикалық, әдістемелік негіздері. Мектепке дейінгі білім берудің әдіснамалық тәсілдері. Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу МЖМБС. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы білім беру саласы. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы құзыреттілік мәселесі. Мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру. Мектепке дейінгі жастағы балалардың теориялық негіздері және танымдық іс-әрекеті. Мектепке дейінгі жастағы балалардың құзыреттілігін қалыптастырудың формалары мен әдістері (коммуникативтік, танымдық, әлеуметтік, т.б.). Мектепке дейінгі ұйымда білім беру кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Отбасы мен мектепке дейінгі ұйымдардағы сабақтастық. Балаларды мектепке дайындау. Отбасында мектеп жасына дейінгі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім берудегі тұрақтылық
Несиелер: 5Қазақстанның тұрақты дамуы үшін ұлттық білім беру стратегиясы. Тұрақты даму үшін білім берудің негізгі міндеттері. Тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында білім беру. Сапалы білім беру. Денсаулық сақтауды жақсарту. Гендерлік теңдік. Кедейлікті жеңу. Қоршаған ортаны қорғау. Ауылды қайта құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың педагогикалық-психологиялық диагностикасы
Несиелер: 5Психологиялық-педагогикалық диагностикаға кіріспе. Психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін жіктеу. Дииагностикалық аспаптар. Тәрбиеленушінің ағымдағы жағдайын, ресурсын және даму әлеуетін диагностикалау. Тәрбиеленушінің жеке тұлғасын әртүрлі даму кезеңдерінде диагностикалау. Балалар ұжымын және тәрбиеленушілердің тұлғааралық қарым-қатынасын психологиялық-педагогикалық зерттеу. Отбасы мен отбасылық қатынастарды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Білім беру ұйымының педагогикалық ұжымының диагностикасы. Қарым-қатынас, топтық және тұлғааралық қарым-қатынас диагностикасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мектепке дейінгі ұйым педагогінің кәсіби құзыреттілігі
Несиелер: 5Болашақ мектепке дейінгі білім беру педагогының кәсіби комптенттілігін дамыту. Мектепке дейінгі білім беру педагогының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мектепке дейінгі білім беру педагогикасы. Педагогтың кәсіби қызметінің функционалдық сипаттамалары. Мектепке дейінгі ұйым педагогының жеке тұлғасына және кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптар. Мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби комптенттілігінің құрылымы. Мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби мәдениеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мектепке дейінгі білім берудің әлемдік жүйелері
Несиелер: 5Қазіргі мектепке дейінгі білім беру жүйесі оқыту пәні ретінде. Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде. Білім беру жүйесінің педагогикалық маңызы. Қазіргі мектепке дейінгі білім беру туралы педагогикалық идеялар. Қазіргі авторлық педагогикалық жүйе. Мектепке дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі қазіргі шет елдердің теориялары.Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың еуропалық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың скандинавиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың азиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың американдық үлгісі. Шетелде педагогикалық кадрларды даярлау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON5
мектепке дейінгі білім беруде сапа менеджменті жүйесін құру бойынша жұмысты ұйымдастырады, мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту және тәрбиелеу сапасын бағалаудың функционалдық мүмкіндіктерін салыстырады;
-
Код ON10
мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы әріптестермен өзара әрекеттестікте командалық жұмыс және кәсіби ынтымақтастық тәсілдерін қолданады;
-
Код ON4
мектепке дейінгі білім берудің инновациялық, психологиялық-педагогикалық технологиялары мен әдістерінің теориялық негіздерін бағалайды;
-
Код ON6
білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады, әр түрлі білім беру бағдарламаларының сапасын бағалайды;
-
Код ON3
мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады;
-
Код ON8
ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рецензиялайды, оларды нақты психологиялық-педагогикалық жағдайларды шешу кезінде қолданады, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асырады;
-
Код ON7
мектеп жасына дейінгі балалардың білім берудің жаңартылған мазмұнын меңгеру нәтижелерін қадағалайды және бағалайды;
-
Код ON2
Қазақстанда және шетелде мектепке дейінгі білім беру саласындағы заманауи тұжырымдамаларды, теориялар мен тәсілдерді сыни талдаудың іскерлігін көрсетеді;
-
Код ON9
мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің мазмұны мен ұйымдастырылуының әр түрлі заманауи тәсілдерін талдайды және түсіндіреді;
-
Код ON1
Заманауи мектепке дейінгі білім беру мәселелерін бағалайды және оларды білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде қолданады;
-
Код ON11
мектеп жасына дейінгі балалардың бірлескен және жеке қызметін ұйымдастыруға ықпал етеді
-
Код ON12
баланы тәрбиелеу мен оқыту мәселелерін шешуге отбасын тартудың белсенді әдістерін қолданады.
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша