Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім берудің психологиясы мен педагогикасы (ағылшын тілінде)

    Бұл курс инклюзивті білім беру педагогикасы мен психологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын, инклюзивті білім берудің теориялық негіздерін қамтиды. Жалпы және инклюзивті білім беруде қолданылатын технологияларды ұсынады. Кәсіби педагогқа қажетті төзімділік, білімділік, ізгілік сапалары айрықша сипатқа ие болады. Пән бағдарламасы білім беру жүйесін жетілдіру үдерісіндегі ең маңызды және перспективалық бағыт ретінде интеграцияланған білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің әлемдік заманауи жүйелері (ағылшын тілінде)

    Мектепке дейінгі білім берудің әлемдік заманауи жүйелері пәнін оқыту барысында мектепке дейінгі білім беру жүйесінің қазіргі әлемдік тәжірибедегі ерекшеліктері мен бағыттары мәселелері қарастырылады. Әртүрлі елдердегі мектепке дейінгі ұйымдардың типтері мен бағдарламаларына сипаттама, мектепке дейінгі жүйенің негізгі мәселелері, дамыған елдердегі ерте балалық шақтың басты білім беру ресурстары ретінде қарастырылуы, ерте оқыту барысында қолданылатын тиімді технологиялар түрлері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері (қазақ тілінде)

    Пәнді оқу барысында магистрант ҚР-да арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мемлекеттік саясатымен танысуға, тұлғаның білім беру саласындағы әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сын тұрғысынан талдауға, бағалауға және салыстыруға қабілетті болады; түзету-педагогикалық оқытуды инновациялық дамытуды жобалау технологиясын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қоғамдағы МДҰ-ның даму стратегиясы (орыс тілінде)

    Бұл курс бағдарламасы заманауи қоғамдық сананың басым міндеттеріне, атап айтқанда, балаларды дамыту және тәрбиелеу стратегиясын әзірлеуге және іске асыруға бағытталған. Тәрбиелеуді дамыту стратегиясының базалық қағидаттары ретінде тәрбиелеудің субъектілік, әлеуметтік-мәдени даму, тәрбиенің гуманистік бағыты, әлеуметтік әділеттілік және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру кезінде балалардың тең мүмкіндіктері, демократиялық басқару қағидаттары айқындалған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің этнопсихологиялық аспектілері (орыс тілінде)

    Курс бағдарламасы түрлі этностардың тұлғалық-дамыту әлеуетін зерттеуге бағытталған. Баланың бойында «бейбіт» рухани доминантты қалыптастыру үшін толеранттылықты, бітімгерлік, рухани тұлғаны бала кезінен бастау маңызды. Ұлттық бейнені және ұлттық жеке ерекшеліктерін сақтау мақсатында әрбір этностың жаңа ұрпақтары ұлттық мәдениетті игеруі өте маңызды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында дарынды балалармен жұмыс жасауды әдістемелік қамтамасыз ету (ағылшын тілінде)

    Пән мазмұнында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесін құру, дарынды балаларды қолдау және дамыту мәселелері қарастырылған. Бағдарлама дарынды және талантты балаларды ерте анықтауға, оқытуға және тәрбиелеуге бағытталған. Әрбір баланың әлеуетін дамыту позициясына ерекше назар аударылады, бұл МДҰ-да дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық анықтау және сүйемелдеу жүйесін қалыптастыру қажеттілігін негіздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Болашақ мамандарды оқытудың проективті технологиялары (ағылшын тілінде)

    Пән ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесінің дағдыларын қалыптастырады; ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі аясында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана білу. Магистрант жетекші оқытушының басшылығымен ЖОО оқытушысы ретінде өзін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психологиялық тұрғыдан жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру (қазақ тілінде)

    Білім беру процесінің қауіпсіздік критерийлері талқыланып, оның құрылымдық моделін құру, суицидтік пен оның пайда болуының алдын алу шараларын түсіну, девиантты және делинквентті мінез-құлықтың алдын алу бойынша білім беру процесінің тәрбиелік әлеуетін жетілдіру тәсілдері, сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, педагогтердің, ата-аналардың психологиялық мәдениетін жетілдіру мәселелері қаралды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытуды әдістемелік қамтамасыз ету (қазақ тілінде)

    Пәннің мазмұнында дарынды балаларды қолдау және дамыту, олардың мүмкіндіктерін іске асыру үшін психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін құру мәселелері қарастырылады. Бағдарлама дарынды және талантты балаларды ерте анықтауға, оқытуға және тәрбиелеуге бағытталған. МДҰ-да дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық анықтау және сүйемелдеу жүйесін қалыптастыруды талап ететін әрбір баланың әлеуетін дамыту позициясына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балаларды дамытудың қазіргі тұжырымдамалары (қазақ тілінде)

    Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың заманауи тұжырымдамалары балалардың болашақ өмірге дайындық кезеңін анықтайды. Бұл курс бағдарламасы өзін-өзі бағалайтын кезеңі ретінде балалық шаққа қатысты, мектепке дейінгі білім беруді төмендегідей жаңарту жолдарын ұсынады: денсаулықты сақтау және нығайту (дене және психикалық), білім беруді ізгілендіру, педагогикалық кадрларды даярлау сипатын өзгерту, басқару жүйесін қайта құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеудегі математикалық әдістер (қазақ тілінде)

    Курстың мазмұны заманауи зерттеушілердің математикалық әдістерін, оның ішінде эксперименталды мәліметтерді талдау және өзіндік гипотезаларды растау үшін қолданылатын математикалық модельдеу әдістерін білуге бағытталған. Себебі эксперименталды зерттеу мәдениеті сенімді сандық растауды талап етеді. Математикалық әдістерді білу өтіп жатқан процестердің заңдылықтарын және мәнін педагогикалық тұрғыдан толық түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық квалиметрия (қазақ тілінде)

    Бұл пән бағдарламасында білім берудің жоғарғы сапасына бағытталған мектепке дейінгі білім беру жүйесінің құрылымын қарастырады. Мектепке дейінгі білім берудің тәуелсіз бағалау жүйесінің сапасы мен көрсеткішінің заманауи нәтижелік критерийлерін әзірлеуді талап етеді. Педагогикалық квалиметрия қағидаларын қолдана отырып сапа өлшеулігі, сәйкестілігі және салыстырмалылығын өлшеу бұл міндеттерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы білім берудің даму ортасы (қазақ тілінде)

    Курс барысында магистранттарға балаларды әлеуметтендіру міндеттерін іске асыру, қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша әлеуметтік дағдыларды, қоршаған ортаға (отбасына, социумға, табиғатқа) ізгілік қатынасты қалыптастыру, педагог пен ата-аналардың бірлескен қызметінде тұлғаның әлеуметтік, оқу дағдыларын дамытуға бағытталған балалардың бейімделуі, өзара іс-қимылы қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әдістемелік қызметті басқару (қазақ тілінде)

    Бұл пән курсында балаларға білім беру мазмұнында тәрбиелеу мен оқытудың жаңа әдістерін іздеу мәселелері қарастырылады. Бұл ретте нақ осы әдістемелік қызмет балаларды тәрбиелеу мен оқытудың неғұрлым тиімді әдістерін жасау мен практикаға енгізуде басты рөлге ие екендігі түсіндіріледі. Бұл әдістемелік қызмет педагогикалық процесті нәтижелі жоспарлауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жағдайдағы мектепке дейінгі білім берудің вариативтілігі (орыс тілінде)

    Пән білім алу мүмкіндіктері туралы қазіргі заманғы дифференциация, балабақшалардағы білім беру процесінің вариативтілігін оқытуға бағытталған. Вариативтілік ББ жүйесінің сапасы ретінде оның мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының нұсқаларын немесе олардың өзгермелі ББ қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес таңдау үшін білім беру қызметтерінің жекелеген түрлерін жасау және ұсыну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдарындағы білім беру сапасын бақылау мониторингі (қазақ тілінде)

    Бұл курс бағдарламасы мектепке дейінгі білім беруді дамытудың негізгі үрдістерін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының сапасын мониторингілеу бағдарламасын жобалау МДҰ-да инновациялық қызметті жүзеге асырудың негізгі тәсілі ретінде түсіндіріледі. Мониторинг жүйесі білім беру үдерісін жүзеге асыру бойынша басқарушылық қызметті нәтижелі ұйымдастыруға, балалардың тұлғалық дамуын ынталандыруға және педагогтардың шығармашылық өсуіне, мектепке дейінгі ұйым ресурстарын тиімді бөлуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру жағдайындағы қазіргі мектепке дейінгі дидактика

    "Жаңартылған білім беру жағдайындағы қазіргі мектепке дейінгі дидактика" пәні білім беру саласындағы стратегиялық мақсат ретінде - экономиканың инновациялық даму талаптарына, қоғамның қазіргі қажеттіліктеріне сәйкес келетін білім берудің бәсекеге қабілеттілігін арттыруды қарастырады.Пән мазмұны мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесінің мазмұнын жаңарту тетігі мемлекеттің, қоғам мен жеке тұлғаның орнықты даму факторы ретіндегі инновациялық стратегия болуға тиістігін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін ғылыми түсінуде азаматтық ұстанымды көрсетеді
  • Әлеуметтік мінез-құлықты реттеудегі этикалық және рухани құндылықтарды, тұлғаның негізгі заңдылықтарына әлеуметік көзқарастарды басшылыққа алады.
  • Ана тілінде ойды жүйелі және кәсіби тұжырымдауды жүзеге асырады, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу үшін қазақ (орыс), шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгереді.
  • Мектепке дейінгі білім беру саласында пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімді, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану білігі мен дағдысын қолданады.
  • Білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттаманы, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) түсіндіреді.
  • Кәсіби қызмет саласында жасанды интеллект, заманауи ақпараттық технологияларды, презентацияларды, ақпарат алмасуды пайдаланады; мектепке дейінгі білім беру саласында компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру мақсатында қазіргі ақпараттық ағымдарда бағдарланады.
  • Педагогикалық стратегиялар мен білім беру үдерістерінің жаңа модельдерінің мүмкіндіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы мен интеграциясы тетіктерін болжайды.
  • Ұжымдық жұмыс дағдыларын, жоғары орындаушылық тәртіпті, құзыреттілікті және төзімділікті көрсетеді.
Top