7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі педагогика және даму психологиясы, оқыту және тәрбиелеу саласында қалыптасқан құзыреттілігі бар, креативті педагогикалық, ғылыми-зерттеу, жобалық, әдістемелік дағдыларды меңгерген, өзіндік кәсіби қызметке қабілетті педагогикалық ғылым магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Мектепке дейінгі білімнің тарихы мен философиясы
Мектепке дейінгі тәрбиенің жалпы сұрақтары. Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері. Қазақстанда мектепке дейінгі білім беруді дамыту. Мектепке дейінгі білім берудегі әдістемелік тәсілдер. Білім беру саласында баланың жеке басын дамыту мәселелері. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және шығармашылық әрекетінің теориялық және әдістемелік мәселелері. Мектепке дейінгі ұйымның білім кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Отбасы тәрбиесінің негізгі мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі сандық және сапалық зерттеу әдістері
Оқу пәнінің объектісі, пәні және міндеттері. Оқу пәнінің негізгі категориялары мен ұғымдары. Терминдердің өзара байланысы зерттеу әдістемесі, әдісі және әдістемесі. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің индуктивті әдістері. Айырмашылықтардың шынайылығын бағалау әдістері. Қарапайым статистиканы есептеу әдістері. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялау әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Оқу курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық ұстанымдары. Педагогиканың әдіснамалық тұғырлары. Педагогикалық психологиялық теорияларды талдау, таңдау. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблема, оның қойылымы және тұжырымдалуы. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика методологиясының міндеттері, функциялары және деңгейлері.Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық әдіснамалық ақппарат, әдебиет көздерімен жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспені қамтиды. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуы қарастырылады. Қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелеріне және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларға, ғылыми ұтымдылықтың түрлеріне, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми шығармашылық негіздері
Ғылыми таным әдіснамалық талдаудың пәні ретінде. Ғылыми шығармашылық компоненттері. Педагогикадағы заманауи ғылыми зерттеулер. Ғылыми дискурс. Ғылыми стильдің тілдік ерекшеліктері. Мәтін. Аналитикалық мәтін композициясының типтік түрлері. Тақырып түрлері. Ғылыми және ғылыми-көпшілік мақалалардың жіктелуі. Ғылыми мақала жанр ретінде, оның сипаттамасы. Ғылыми мақаланың құрылымдық элементтері. Ғылыми мақаланың стилі мен тілі. Рефераттау және аңдатпа негіздері. Түйіндеме, аңдатпаның мазмұны және принциптік айырмашылықтары. Эссе. Дайындық ережелері. Сын пікір және пікір. Әдістемелік ұсыныстар. Ауызша презентация принциптері. Ауызша сөйлеуді құрылымы. Ойлау тәсілдері. Ережелер мен қателердің дәлелі. Сөз мәтінін қалай жасау керек. Тыңдаушыларды қалай қызықтырады. Ғылыми зерттеуді рәсімдеу нормалары (дәйексөз, библиографиялық сілтемелер). Академиялық хат. Сыни оқу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулердегі эксперименталды жұмыс әдістемесі
Зерттеудің негізгі түрлері. Зерттеу бағдарламасының құрылымы мен элементтері. Зерттеу үлгісі. Сапалық немесе сандық эмпирикалық мәліметтерді жинау әдістері. Мәліметтерді негізгі сипаттамалық талдау. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің индуктивті әдістері. Айырмашылықтардың сенімділігін бағалау әдістері. Бастапқы статистиканы есептеу әдістері. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Мәліметтерді талдау нәтижелерін интерпретациялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық деонтология
Педагогикалық деонтологияға кіріспе Деонтология ұғымының мәні. Педагогикалық деонтология педагогикалық этиканың бір бөлігі ретінде, мұғалімнің кәсіби мінез-құлқы туралы ғылым. Педагогикалық деонтология пәні. Мұғалім тұлғасының кәсіби өзін-өзі жетілдіруі. Кәсіби-педагогикалық өзін-өзі тәрбиелеудің мазмұны мен әдістері. Кәсіби өзін-өзі талдау. Кәсіби жобалар, оларды жобалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Педагогикалық пәндердің интеграциясы және дифференциациясы. Педагогика курсының құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту технологиясы. Педагогикалық мамандыққа кіріспе курсының әдістемелік сипаттамасы. Педагогиканың жалпы негіздері бөлімінің әдістемелік сипаттамасы. Дидактика, Тәрбие теориясы тарауларының әдістемелік сипаттамасы. Педагогика тарихы бөлімінің әдістемелік сипаттамасы. Педагогика бойынша арнайы курстар. Оларды оқытудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ерте дамытудың философия-педагогикалық тұжырымдамалары
Курс заманауи тәсілдерді игеру, өз тәжірибелерін зерттеу арқылы мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар балалық шақтың философиялық-педагогикалық тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсетеді; мектепке дейінгі балалық шақ әлеуметтік-мәдени және педагогикалық құбылыс ретінде; баланың балалар іс-әрекетінің субъектісі ретінде ерте даму мәселелері; қазіргі мектепке дейінгі білім берудің даму тенденциялары. Қазіргі балалық шақтың мәселелерін зерттеуді талдаңыз. Мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру мазмұнын іріктеудің жалпы дидактикалық принциптеріне бастамашылық жасайды. Балалар іс-әрекетінің (ойын) ерекшелігін, генезисін анықтаңыз. Олар сандық құралдарды қолдана отырып, ғылыми ақпаратты іздейді және талдайды, зерттелетін курстың іргелі негіздеріне сүйене отырып, көзқарасты дәлелдей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымның маркетингтік қызметін ұйымдастыру
Білім беру қызметінің маркетингі басқару қызметінің бағыты ретінде. Маркетинг қызметтерінің ерекшелігі. Мектепке дейінгі білім беру саласында маркетингтің қарқынды дамуының себептері. Мектепке дейінгі ұйымдағы маркетингтік қызметтің мақсаты. МДҰ-ның қазіргі заманғы маркетингтік қызметінің принциптері. Маркетингтік қызметтің функциялары мен кезеңдері. Маркетингтік микро орта факторлары. Ата-аналар МДҰ білім беру қызметін тұтынушылар ретінде. МДҰ-да маркетингтік қызметті басқарудың заманауи тәсілдері мен технологиялары. Балабақшада маркетингті жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді әдістемелік қолдау
МДҰ-да әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың ғылыми негіздері: әдістемелік қызмет білім беру жүйесіндегі қызметтің ерекше түрі ретінде, МДҰ-да әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың тәсілдері және әдістемелік жұмыстың моделі. Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың заманауи технологиялары. МДҰ-дағы әдістемелік жұмыс тиімділігінің өлшемдері мен көрсеткіштері. МДҰ-дағы әдістемелік жұмыс тиімділігінің көрсеткіші ретінде педагогтардың кәсіби шеберлігі мен білім беру үрдісінің мониторинг нәтижелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау
Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау. Білім беру сапасын және білім беру қызметін бағалау жүйелері. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесінде білім беру қызметінің шарттары мен нәтижелерін зерттеу және бағалау. Жетістіктердің динамикасын бағалау. Жинақталған жетістіктерді бағалау жүйесі. Педагогикалық мониторинг мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау құралы ретінде. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесіндегі бақылау түрлері мен бағыттары. Баланың жеке басының дамуын бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымды дамыту бағдарламасын әзірлеу технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған бағдарламаларды құрудың тарихи аспектісі. Мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларын нормативтік қолдау. Жаңа буын бағдарламаларының құрылымы мен мазмұны. Мектепке дейінгі ұйым жұмысына заманауи білім беру бағдарламалары мен технологияларын енгізу тәртібі. Білім беру бағдарламасын дайындау кезеңдері: білім беру бағдарламасын әзірлеудің дайындық кезеңі. Білім беру бағдарламасының жобасын жасау кезеңі, оны сараптамалық бағалау. Жобаларды практикаға енгізу кезеңі, оларды өңдеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МДҰ-дағы білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптау
МДҰ-да білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптамасын ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері. МДҰ-да білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптамасын ұйымдастырудың мәні. Білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптамасын ұйымдастыру тәсілдерін жіктеу. МДҰ-да білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптамасын ұйымдастыру принциптері, функциялары, кезеңдері, шарттары. МДҰ-да білім беру процесін бағалау кезінде сараптамалық әдістерді қолдану. МДҰ-да білім беру процесі кезінде қолданылатын сараптама әдістерінің түсінігі және жіктелуі. Сараптама кезеңдері, сараптамалық қорытынды. Сарапшыға қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи әдістер бағыттар бойынша зерттеу және талдау
Курс барысында магистранттар деректерді талдау үшін қолданылатын әртүрлі зерттеу әдістерін, соның ішінде жалпы, эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістерін меңгереді. Магистранттар әрі қарайғы зерттеулер үшін зерттеу әдісін дұрыс таңдауды, сондай-ақ зерттеу сұрағын тұжырымдауды үйренеді. Олар сондай-ақ өлшеу құралдарының сенімділігі мен жарамдылығын іріктеу, деректерді жинау және бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді де, практикалық дағдыларды да қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымның білім беру қызметін жобалау
МДҰ-да білім беру процесін педагогикалық жобалау ерекшеліктері. Білім берудегі жобалау типтерінің мазмұны. МДҰ-да білім беру процесін жобалау технологиялары. Педагогикалық жобалау сапасының диагностикасы. МДҰ мамандарының жобалау құзыреттілігін қалыптастыру ерекшеліктері. Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасын жобалаудың мақсаты мен міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру деңгейінде білім беру қызметінің мазмұны мен ұйымдастырылуының негізі ретінде ББ игеру нәтижелерін ҚР МЖМБС-ның МББС-ны қойылатын талаптарымен жүзеге асырады. Денсаулық, Коммуникация, Таным, Шығармашылық Әлеуметбілім беру салаларының мазмұнын жобалау. МДҰ ББ міндетті бөлігін және білім беру қатынастарының қатысушылары қалыптастыратын бөлігін жобалау. Бағдарламаның негізгі бөлімдері мазмұнының сипаттамасы (мақсатты, мазмұнды және ұйымдастырушылық).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі геймификация
Пән мектепке дейінгі білім берудегі геймификацияны, баланың өмірлік тәжірибесін дамыту процесін қамтамасыз ететін мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыруды қарастырады. Магистранттар Балабақшаның тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыруда геймификацияның мәні, дизайнерлік ойлау, геймификация құралдары туралы білімдерін көрсетеді. Оқытуда ойын модельдеуді, ойын формасын ойын емес процеске біріктіруді жобалайды, мектеп жасына дейінгі балалардың ұйымдастырылған іс-әрекетін дидактикалық қолдау үшін цифрлық білім беру ресурстарын қолданады. Квесттер - мектеп жасына дейінгі балаларға арналған цифрлық мазмұн, отбасылармен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар әзірлейді. Бағалау нәтижелері бойынша уақтылы, тиімді кері байланыс ұсынады. Олардың кәсіби жетістіктерінің нәтижелілігін қадағалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу нәтижелерін талдау, синтездеу, салыстыру, жинақтау және жүйелеу әдістерін және оларды нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қолдануды көрсетеді.
- Әр түрлі білім беру бағдарламаларымен жұмыс жасауда мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінің сапасын бағалау және диагностикалау, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады.
- Ғылым философиясы, педагогика және психология теориясы мен әдіснамасы саласында білім алады.
- Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби дағдылары бар.
- ЖОО-ның білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда алған кәсіби білімі мен іскерлігін пайдаланады.
- Оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктері, білім беру қызметтерінің нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізеді.
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
- Ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларға білім беру мазмұнын жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып құрастырады.
- Мектепке дейінгі ұйымның білім беру жетістіктерін және тәрбиеленушілердің жетістіктерін талдау мен бағалауға критериалды тәсіл қолданады.
- Мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы отандық және шетелдік концепцияларын талдау, бағалау және бенчмаркинг құралдарын, кәсіби міндеттерді шешуде білім сапасын бағалаудың әртүрлі жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін пайдаланады.
- Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру бағдарламаларын, дамытушы орталар мен жеке білім беру маршруттарын құрастырады.
- ЖОО-да оқу-тәрбие үрдісін жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, ЖОО-да оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерінің тұтас педагогикалық үрдісінің теориясы мен тәжірибесін көрсетеді.
Ұқсас БББ
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)