Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Математика в Silkway Халықаралық университеті

  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметінің функцияларын меңгеруге, педагогтың білім алушылармен үйлестірушілік өзара іс-қимылында жалпы тағайындалуына, білім алушылардың даму негізі мен шарты ретінде пәндік әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеруіне бағытталған оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға бағытталған .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементарлы математика
    Несиелер: 6

    Арифметикалық әрекеттердің негізгі заңдары. Бүтін сандар теориясының логикалық негіздері. Сан ұғымының бірінші кеңеюі. Теріс сандар. Иррационалдық сандар. Бүтін сандардың ерекше қасиеттері. Қарапайым сандар және көбейткіштерге ыдырау. Қарапайым бөлшектерді ондық етіп айналдыру. Циркулмен және сызғышпен дұрыс семиугунникті құрудың мүмкін еместігінің дәлелі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептеуге берілген геометриялық есептер
    Несиелер: 4

    Геометрия тарихы. Жазықтықтағы геометриялық фигуралармен танысу. Кеңістік және өлшем, екі өлшемді кеңістік. Коллинеарлық және компланарлық векторлар. Еркін, жылжымалы және байланысқан векторлар. Геометриялық вектор. Үшбұрыш және параллелограмма ережесі. Векторлардың айырмасы. Декарт жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттердің экологиялық ойлау қабілетін дамытуға, экологиялық қауіпсіздік, өмір сүру қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторингтің негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, сондай-ақ қоршаған ортаны басқару және экологиялық құқық туралы бөлімдерден тұрады. Адам мен биосфераның бірлескен эволюциясы туралы идеяның негізі ретінде жалпы экологиялық мәселелердің кең ауқымы ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Олимпиада есептерін шешу
    Несиелер: 5

    Алгебралық өрнектер және теңдеулер. Функциялар және графиктер. Бүтін сандардағы теңдеулер. Үлестер, пайыздар. Қозғалыс міндеттері. Геометрияның негізгі ұғымдары. Тең Сан Үшбұрыш. Үшбұрыштың бұрыштарының қасиеттері. Биссектрисаның, медианның, тең Сан үшбұрыштағы биіктіктің қасиеттері. Тікбұрышты үшбұрыш.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 4

    Скаляр және векторлық шамалар. Векторлардың әртүрлі түрлері. Векторлардың түрлері және олардың өзара орналасуы. Векторларға сызықты операциялар. Векторларға сызықты операциялардың қасиеттері. Вектордың санға көбейтіндісі. Нүктенің түзуіндегі ортогональды проекциясы. Вектордың түзуіндегі ортогональды проекциясы. Вектордың оське және кейбір вектордың бағытына ортогоналдық проекциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, жүйке жүйесінің физиологиясы. Анализаторлардың физиологиясы және гигиенасы. Жас эндокринологиясы, оқушылардың медициналық-гигиеналық тәрбиесі. Тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту мүшелерінің, тыныс алу мүшелерінің, шығару жүйесінің, терінің, қан айналымының, зат алмасудың және оқушылардың энергия алмасуының жас ерекшеліктері. Балалардың дамуының әлеуметтік факторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының педагогикасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесіндегі педагогиканың орнын, оның негізгі ерекшеліктерін, ғылыми – терминологиялық аппаратты, зерттеуәдістерін қарастырады. Педагогика – адам тәрбиесі туралы ғылым. Тәрбие қоғамдық қызмет ретінде. Тәрбиеніңт арихи және сыныптық сипаты, оның қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі көрінісі. Курстың мазмұнына мәдени-тарихи сипаттағы мәселелерді қарастыру, тәрбие жүйесінің қалыптасуы мен дамуы және педагогикалық тұжырымдамалар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті. мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынас. педагогтің коммуникативтік мәдениетінің деңгейі. Педагогтың коммуникативтік мәдениеті кәсіби қалыптасуының маңызды міндеттерінің бірі. Педагогтың өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеуі. Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын. Педагогикалық ойлау, қиял, зейінділік, бақылауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарламада математикалық сауаттылық міндеттері қарастырылады ұсынылған шешімдермен, өз бетінше шешу үшін тапсырмалар, математикалық сауаттылыққа есептерді шешу дағдыларын бекіту үшін тапсырмалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Геометрия элементтері. Геометриялық фигура. Геометриялық фигуралардың элементтері. Геометриялық фигураларды модельдеу. Құрастыруға арналған есептер. Фигураларды түрлендіру. Ауызша-логикалық есептер. Жасау жөніндегі міндеттерді осы білдіруге. Кері есептер. Комбинаторлық есептер. Жиындар. Жиын элементтері. Жиындардың қиылысуы. Комбинаторлық есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Матемаикалық талдау III
    Несиелер: 5

    Көп айнымалы функциялардың түсінігі, шектері, ішінара шегі, қайталанған шегі, көп айнымалы функциялардың үздіксіздігі қарастырылады. Бірінші және жоғары ретті Жеке туындылар мен жеке дифференциалдарды таба білу. Көптеген айнымалы функциялардың экстремумын таба білу. Экстремумның өмір сүруінің қажетті және жеткілікті жағдайларын ажырата білу. Есептерді шешу кезінде Лагранж көбейткіштерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның, қоғамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлық проблемасының өзектілігі ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қауіп төндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геометриялық салу есептері
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарламада құрастыруға арналған геометриялық тапсырмалармен, үшбұрыштарды құруға арналған есептерді шешуге, тапсырмаларды шешуге және қысқа шешімдерге арналған жоғары қиындықтардың кейбір мәселелері қарастырылады. Сапқа тұрғызуға тапсырма-бұл тек екі құралды: циркуль мен сызғышты пайдалана отырып, геометриялық нысанды салуды талап ететін міндет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Мектептің тұтас педагогикалық үрдісінің диагностикасы мен жоспарлануы. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Технологиялық тәсіл негізінде мектепті басқару. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Проективті геометрия
    Несиелер: 5

    Жобалық кеңістік. Жобалық координаттар. Тура және жазық түзулерді байланыстыру бумаларына түзудің перспективалы бейнесі. Жобалық түзудің теңдеуі. Екі полярлылық принципі. Теорема Дезарга. Перспективалық суреттер. Күрделі қатынас. Толық төрттөбелік. Гармонизм. Жазықтықтың жобалық түрлендірулері. Екінші ретті қисықтар және оларды топтық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау I
    Несиелер: 5

    Заттық сандар және олардың қасиеттері, жиын ұғымы, сандық дәйектілік, функциялар шектерінің теориясы, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеу негіздері қарастырылады. Міндеттерді шектерге шешу кезінде функция шегінің, тамаша шектердің қасиеттерін қолдана білу. Функцияның шектері туралы негізгі теоремаларды дәлелдей білу. Функциялардың шектерін табуға арналған есептерді шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Компьютерлік желілерді ұйымдастыру принциптері, желілердің архитектурасы, желілік хаттамалар, адрестеу және бағдарламалау принциптері, желілерді құру үшін аспаптық құралдар; Бұл білімнің барлығы оқу практикада бекітіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 6

    Математикалық модельдеу және есептеу эксперименті. Сандық әдістер қазіргі математиканың бөлімі ретінде. Күрделі математикалық модельдерді зерттеудегі компьютерлік бағдарланған сандық әдістердің рөлі. Итерациялық әдістер. Стационарлық. Стационарлық емес. Жинақтылық теоремалары. Якоби Әдісі. Гаусс Әдісі-Зейдель. Итерациялық әдістердің каноникалық формасы. Жинақтылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерге көшбасшылық қасиеттерді үйретуге көмектеседі. Халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда кәсіпкерлікті жүзеге асырудың негізгі нысандары мен тәртібін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу әдістері
    Несиелер: 6

    Формализация әдісінің мәні және өндірістің экстремалды есептерге мазмұнды тұжырымдалған есептерінің мәліметтері, сондай-ақ осы есептерді шешудің математикалық әдістері қарастырылады. Тәжірибелік экстремалды есептердің математикалық модельдерін құрастыра білу; экстремалды есептердің теориялық талдауын жүргізу. Өндірістік есептерді формалдауда математикалық аппараттарды және практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жуықтап есептеу
    Несиелер: 6

    Дифференциалдың көмегімен жуықталған есептеулер. Бір айнымалы функцияның дифференциалының көмегімен жуықталған есептеулер. Екі айнымалы функцияның толық дифференциалының көмегімен жуықталған есептеулер. Есептеулердің абсолюттік және салыстырмалы қателігі. Есептеулердің салыстырмалы қателігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Оңтайландыру есептерін математикалық қою, оңтайландыру әдістері қарастырылады. Есептерді шешу кезінде оңтайландыру әдістерін қолдана білу. Оптимизациялық есептерді шешу алгоритмдерін, пәндік саланы тереңдетіп талдау әдістерін және оны модельдеу үшін қолайлы математикалық аппаратты таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі және бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі математика сабағын жобалау. Ойлау және математиканы оқыту. Қазіргі мектепте оқытудың дифференциациясы. Математиканы оқытудағы жалпы ғылыми әдістер. Мектепте сандық желіні оқыту әдістемесі.. Мектептегі математика курсындағы функционалдық желі. Мектептегі математикалық талдау негіздерін оқыту әдістемесі.Математика пәнін оқытуда оқушылардың ой-өрісінің вариативтілігі мен шығармашылық құрамын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Амалдарды зерттеу
    Несиелер: 5

    Динамикалық бағдарламалау идеясы. Алгоритмдердің сипаттамалары. Полиномиалдық Алгоритмдер. Рекуррентные арақатынасы. Көлік міндеттері. Өндірісті орналастыру міндеттері. Шешім қабылдау модельдері. Математикалық модель. Бағыттау міндеттері. Кесте теориясының есептері. Пішу және орау міндеттері. Матрицалық ойындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Жиындарға операциялар; жиындардың Декарт көбейтіндісі. Екілік қатынастар. Көрсету (функциялар); бейнелеудің жіктелуі; бейнелеудің композициясы (күрделі функция); кері бейнеленуі. Жиын қуаты; санақ жиынтығы, құрлықтың көптеген қуаты. Математикалық логика элементтері: логикалық операциялар, предикаттар, кванторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің негізіне барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін ерекше жағдай жасайтын балалардың кез-келген кемсітуін болдырмайтын идеология салынған. Инклюзивті білім беру – жалпы білім беруді дамыту процесі, ол барлық балалардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімделу тұрғысынан ерекше қажеттіліктері бар балаларға білім алуға қол қолжетімділікті білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық теңдеу тәртібі, Дифференциалдық теңдеу шешімі (Интеграл), бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеу, біртекті дифференциалдық теңдеу, біртекті емес дифференциалдық теңдеу, Бернулли Дифференциалдық теңдеу, Лагранж мен Клероның дифференциалдық теңдеулері, Бөлшек-Дифференциалдық теңдеу, интегралды-дифференциалдық теңдеу, бағыттар өрісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық геометрия
    Несиелер: 5

    Қисықтар теориясының негізгі ұғымдары, беттердің теориялары, Гаусс қисығы, Бонне теоремалары, Гаусс теоремалары, ковариантты дифференциалдау және Гаусс-Бонне формулалары қарастырылады. Қалыпты қималардың бірінші және екінші квадраттық пішінін және қисығын есептей білу. Эйлер-Лагранж теңдеуін және деривациялық теңдеуді шеше білу. Ғылыми зерттеулерде Дифференциалдық геометрия әдістерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама кәсіптік сипаттағы грамматиканы, лексикалық материалдарды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді білуге, оқудың жетекші рөлінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интегралдық түрлендіру
    Несиелер: 6

    Тұтқыр айналмалы есептердің интегралды теңдеулері, пайда болған ядросы бар Вольтердің интегралды теңдеулері үшін тізбекті жақындаудың модификацияланған әдісі қарастырылады. Тұтқыр шеңберлік есептерде тізбекті жақындаудың модификацияланған әдісін қолдануға мүмкіндік беретін схеманы сыни талдау жасай білу. Фредгольм интегралды теңдеулері үшін белгісіз көбейткіш әдісін қолданады. Вольтерр Интегралдық теңдеулер жүйесін жақындатылған әдіспен шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Комплексті айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 6

    Бұл бағдарламада кешенді айнымалы функциялардың теориясы мен қасиеттері, тұрақты функциялардың теориясы және олардың негізінде құрылған конформалық бейнелеулердің теориясы қарастырылады. Көп мәнді аналитикалық функциялар теориясы, шегерімдер теориясы және оны жинақталмаған интегралдарды есептеу үшін қолдану баяндалған. ТФКП қолданбалы аспектілері, оның ішінде аудару әдісі баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Сандар теориясының негізгі түсініктері мен анықтамалары қарастырылады. Сандардың аналитикалық, алгебралық теориясын; бүтін сандардың сақинасындағы бөлінушілік теориясын, бүтін сандардың сақинасында салыстыру және олардың қолданулары және т.б. сандардың теориясына тән бекітулерді дәлелдей білу, Математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандардың теориясын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарламада кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, олардың қасиеттері және оларға операциялар қарастырылады. Ықтималдылық. Ықтимал кеңістік. Кездейсоқ шама. Муавра-Лапластың жергілікті теоремасы. Үлестіру функциясы. Математикалық күту. Кездейсоқ шаманың дисперсиясы. Тәуелсіздік. Шартты ықтималдылық. Үлкен сандар заңы. Орталық шекті теорема. Байес ықтималдығы. Аксиоматика Колмогоров. Ықтималдық тығыздығы. Монти Холл Парадокс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 6

    Сөйлемдерге логикалық операциялар. Пікірлерді талдау үшін пікір логикасының жеткіліксіздігі. Предикат ұғымы. Предикаттардың жіктелуі. Жиындарды тапсыру тәсілдері. Жиын және олардың қасиеттері. Жиындар операциялары. Дрихле Принципі. Екілік қатынастар және олардың қасиеттері. Бинарлық қатынастармен операциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте математикадан бейіналды және бейіндік дайындық
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарламада математиканың жан-жақты мүмкіндіктерін сипаттайтын әр түрлі ұғымдар қарастырылады; математиканың теориялық білімдерінің негізінде оқушылардың практикалық тапсырмаларды оңтайлы шешу қабілетін қалыптастыру мәселелерін шешу; білімді бір пәннен екінші пәнге көшірудің интеграциялық дағдыларында; әртүрлі процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Қабылданған белгілер мен қысқартулар. Математикалық статистикаға кіріспе. Математикалық статистика пәні . Статистикалық модельдер. Реттік статистика және іріктеудің Вариациялық қатары . Үлестірудің эмпирикалық функциясы. Бақылау сұрақтары. Негізгі таңдамалы сипаттамалары. Таңдау моменттері мен функциялары. Таңдау моменттерінің және функциялардың олардан ұқсастығы .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканың тарихы мен методологиясы
    Несиелер: 5

    Материалды баяндау сапасын арттыру мақсатында математиканың даму тарихы мен әдіснамасы қарастырылады. Математиканың даму дәуірін, математикалық ғылымдағы ашылымдардың мазмұнын, қазақ математикасының негізін қалаушылардың жетістіктерін, математика мен т. б. негіздеріне байланысты математикалық жетістіктердің ерекшеліктерін сипаттай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дербес ЭЕМ
    Несиелер: 6

    Негізгі функциялары. Орталықтандырылған есептеулер. Микропроцессорлардың пайда болуы. Конструкторлар және қолдан жасалған компьютерлер. Алғашқы фирмалық үй ДК. Macintosh. Windows және Apple қақтығысы. Linux. Бір компьютер - бір иесі. Бүкіл әлемде сату. Кеңес және Ресей ПЭВМ. Стационарлық ДК. Бөлек схема. Десктоп. Tower.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік және математикалық модельдеу
    Несиелер: 6

    Сандық функция ұғымы. Қарапайым функциялар және олардың графиктері. Негізгі қасиеттері. Функцияның шегі және үздіксіздігі. Туынды және оның қосымшалары. Алғашқы. Белгілі интеграл. Белгілі интегралдардың қосымшалары. Бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдістері. Матрицалар және олардың әрекеті. Анықтауыштар. Векторлық Алгебра элементтері. Сызықты геометриялық объектілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп геометрия курсын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математика бойынша оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктері мен құрылымы, математиканы оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары қарастырылады. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау ерекшеліктерін ажырата білу. Қазіргі талаптарға сәйкес математика бойынша сабақты жоспарлай білу, математика бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру. Математикалық материалды түсіндіру әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Бұл бағдарламада Ақпараттық технологиялар ұғымы мен түрлері қарастырылады. Математика пәнін оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері ашылды. Сабақ кезінде мультимедиялық презентацияларды қолдану. Пәндер бойынша мультимедиялық жобалар жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Программалау тілдері
    Несиелер: 6

    Бағдарламалау тілдерінің негізгі ұғымдары. Бағдарламалау тілдерін дамыту. Бағдарламалау тілі деректерінің құрылымы мен типтері. Трансляция. Компиляция және интерпретация. Бағдарламалау тілдерінің эволюциясы мен жіктелуі. Компьютерлік тіл. Бағдарламалау. Кодты рәсімдеу стандарты.Бағдарламалау тілінің теориясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 5

    Зерттеу мәселесі бойынша дипломдық жұмыстардың материалдарын, тәжірибелік-педагогикалық жұмыстың нәтижелерін жүйелеу, өңдеу. Дипломдық жұмысты әдеби рәсімдеу және алдын ала қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Бағдарлама нормативтік құжаттармен танысуға, Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындауға бағытталған. Барлық оқу пәндері бойынша сабақтарды тақырыптық жоспарлау және өткізу. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу. Мұғалімдер мен студенттердің сабақтарына қатысу және талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Знать и объяснять влияние факторов на социально-экономическое, государственно-политическое, этноконфессиональное и культурное развитие государства в различные исторические периоды

  • Код ON2

    Владеть терминологией, ключевыми понятиями, применять методы и приемы ИКТ в профессиональной и исследовательской деятельности

  • Код ON3

    Оперировать различными видами речевой деятельности для решения задач межкультурного взаимодействия и коммуникабельности

  • Код ON4

    Проявлять инициативу, применять навыки предпринимательского мышления в определенных сферах деятельности, принимать решения, делать ответственный выбор

  • Код ON5

    Использовать здоровьесберегающие технологии, учитывать в профессиональной деятельности индивидуальные возможности и особенности

  • Код ON6

    Владеть основами теории фундаментальных разделов математики

  • Код ON7

    Решать нестандартные текстовые задачи, использовать приобретенные знания и умения в практической деятельности и повседневной жизни

  • Код ON8

    Разрабатывать учебно- методическую документацию, применять интерактивные методы обучения, технологию критериального оценивания при преподавании математических дисциплин математики.

  • Код ON9

    Применять основные методы интегрирования при решении задач

  • Код ON10

    Применять методы вычислений для решения типичных задач профессиональной области с доведением решения до практически приемлемого численного результата

Top