Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11102 Туризм және Қонақжайлылық менеджменті 2 жыл в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Туризм және қонақжайлылық менеджменті» ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлік бағдарламасы туризм және қонақжайлылық саласындағы болашақ менеджерлерді, зерттеушілер мен оқытушыларды, және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қонақжайлылық индустриясының заманауи кәсіпорындарының сұранысына ие мамндарды даярлауға бағытталған. Бағдарлама туризм мен қонақжайлылық индустриясында қолданылатын кәсіби, әдіснамалық, мәселелерді шешу дағдылары, әлеуметтік және басқарушылық дағдылар сияқты түрлі дағдылар мен құзыреттерді үйретуге бағытталған. Бағдарлама өз бетінше ғылыми жұмыстар жүргізу және кәсіби қызмет дағдыларын дамыту, сонымен қатар туризм және қонақжайлылық индустриясында алған білімдерін үйрету және бөлісу мүмкіндігін дамыту үшін тиісті курстар мен зерттеулерді ұсынады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Смарт туризм және іс-шаралар дизайны
    Несиелер: 5

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қоғамның ажырамас бөлігі болып табылатындықтан, туризм және іс-шаралар жөніндегі менеджерлер мен саясатты анықтаушылар үшін туризм және іс-шараларды өткізу орындарын жобалаумен байланысты салдарларды түсіну маңызды.Бұл модуль туризм мен іс-шаралардағы «дизайнерлік ойлаудың» маңыздылығын көрсетеді және болашақ менеджерлердің үлкен деректерді талдаудың өсіп келе жатқан рөлі, эмоция, туризмнің түпнұсқалығы секілді маңызды мәселелерді қарастырады. Сонымен қатар, аймақтық туризм жүйелерінің күрделілігін басқару әдістерін де ескереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскерлік тәжірибе 3
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыған кезде оның қолданбалы сипаты ескеріледі. Теориялық білімді тереңдету және түсіну практикалық жаттығуларға негізделеді, онда қажетті дағдылар мен дағдылар компиляция технологиясында және бітірушілер болашақ іс-әрекеттерде жүзеге асыра алатын бизнес-жоспарды есептеудің әдіснамасында алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық туризм менеджменті
    Несиелер: 5

    Туризмнің сәтті дамуы үш нәрсеге байланысты. Біріншіден, ол туристік дестинациядағы қайшылықтарды үйлестірумен қатар, кәсіпорындар мен нысандарды басқаруды да қамтиды. Екіншіден, туризм саласындағы менеджер туризм теориясы мен практикасын жақсы білу және түсіну қажет. Бірақ мұның бәрі жалпы басшылық стратегиясы аясында жасалуы керек. Туризм Менеджменті модулдерінде келтірілген теориялық негіздерден кейін, бұл модуль туристтік дестинациялар мен ұйымдарды басқарудың стратегиялық тәсілін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм және әлеуметтік ғылымдар
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қоғамдағы туризмнің маңызы мен рөлін түсінуге бағытталған және әр түрлі саладағы әлеуметтік ғылымдарға негізделген. Бұл пәнде әлеуметтік ғылымдардың бірқатар түрлері қамтылады. Бұл курста студенттерге әлеуметтік ғылымдар пәндері таныстырылады және туризм туралы түсінікке қатысты теориялар қолданылады. Бұл дисциплина туризмнің қағидалары мен тұжырымдамаларын әлеуметтік ғылымдар теориялары тұрғысынан зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік тәжірибе 4
    Несиелер: 5

    Пәндерді меңгерудің негізгі мақсаты 4-ші «Бизнес-тәжірибе» мамандығы бойынша бакалавриаттың жалпы білім беру жүйесін қалыптастыру болып табылады, сонымен қатар осы саладағы практикалық дағдыларды меңгеруге ықпал ететін кәсіпорындарда (ұйымдарда) бизнес және басқару қызметін құру және дамыту туралы түсінік қалыптастырады. Әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандардың кәсіпорындарын (ұйымдарын) мемлекеттік тіркеу, еңбек қатынастарын ұйымдастырудың құқықтық негіздерін білу, әртүрлі қадағалау органдарының және ұйымдардың дағдыларын үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Design Thinking
    Несиелер: 3

    Дизайн ойлау курсы магистранттар үшін инновациялық және шығармашылық ойлау дағдыларын қалыптастырады. Пән пәндік ойлауды, ойлау моделін проблемаларды шешуге арналған тәсіл ретінде қарастырады. Курсты оқып жатқан кезде стандартты емес шешімдерді табу үшін жобалық ойлауды қолданатын әртүрлі ұйымдардың тарихынан бірқатар мысалдар зерттелуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлылық индустриясындағы стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Заманауи стратегиялық жоспарлаудың қонақжайлылық саласындағы ғылыми және тәжірибелік стратегиялық бағыттары туралы білім алу. Қонақжайлылқ саласында кәсіпорынның болашақ перспективаларын негіздеу үшін стратегиялық жоспарлау әдістерін түсіну және қолдану. Бизнестегі экономикалық субъектінің стратегиясын әзірлеу. Бизнес-жоспарды стратегиялық жоспарлаудың негізгі компоненті ретінде жасай білу және тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Hospitality Operations Management
    Несиелер: 4

    Курстың қысқаша мазмұны: менеджмент, стратегиялық, қаржылық және инновациялық менеджменттің әдіснамасына негізделген және тұрақты және тиімді дамуын қамтамасыз ететін қонақжайлылық саласында басқарудың нақты әдістерін зерттейтін ғылыми, пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Visitor attraction management
    Несиелер: 5

    Келушілерді тартатын орындар күндізгі рекреациялық нарықтың негізгі бөлігі бола отырып, туристік әсер қалыптастырудың маңызды элементі болып табылады. Бұл модуль туристерге және күндізгі келушілерге қызмет көрсететін келушілер үшін туристтік нысандардың (attractions) негізгі түрлерін, осы туристтік нысандардың (attractions) әрқайсысының негізгі атрибуттарын және осы атрибуттарды басқару үшін салдарларын анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақжайлылық саласында кризис коммуникация
    Несиелер: 5

    Туризм индустриясы туристер баратын жерінде олардың денсаулығы мен қауіпсіздігіне әр түрлі қауіп-қатер болу мүмкіндігін жоққа шығармайды. Туризм индустриясы кездесетін қауіп-қатерлерге дауыл, жер сілкінісі, жабайы табиғат, цунами секілді табиғи құбылыстар; SARS, пандемия, тамақтанатын аурулар және жергілікті аурудың өршуі сияқты денсаулыққа қауіптер; сондай-ақ технологиялық және өндірістік сәтсіздіктер, авариялар, терроризм және саяси толқулар сияқты адам әрекетінен болатын қауіп-қатерлер жатады. Ауыр жағдай немесе оқыс жағдай туындаған кезде адамдарға олардың денсаулығы мен әл-ауқатына қатысты дұрыс шешім қабылдауға көмектесу үшін тиімді коммуникация қажет. Тиімді кризистік жоспарлар дағдарысты еңсеруде сәтті болу үшін көптеген әдістер мен мүмкіндіктерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы тұтынушылармен қарым-қатынас менеджменті
    Несиелер: 5

    Клиенттермен қарым-қатынасты басқару (CRM) - бұл клиенттерге қызмет көрсету қатынастарын жақсарту және тұтынушыларды ұстап тұруға және сатылымның өсуіне ықпал ету мақсатында тұтынушылармен өзара әрекеттесу мен деректерді басқару және талдау үшін компаниялар қолданатын тәжірибелер, стратегиялар мен технологиялардың жиынтығы. Бұл пәнде клиенттермен қарым-қатынас менеджменті - жан-жақты және теңгерімді шолулар арқылы егжей-тегжейлі ашып көрсетіледі. Пәннің басты мақсаты студентерге CRM шешімдерінің көптеген үлгілері және оларды маркетинг, сату немесе қызмет көрсету қызметінде қолдану теориялары мен кейстерін қарастыра отыра, тұтынушылармен оңтайлы қарым қатынас менеджментін құру тәсілдері мен дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Қазіргі заманғы туризм және қонақжайлылқ индустриясы туралы терең білім мен жүйелік түсініктерді қалыптастыру.

  • Код ON2

    Қонақжайлылық және туризм индустриясындағы бизнес саласында кең ауқымды басқару және кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алу.

  • Код ON3

    Туризм және қонақжайлылық индустриясы туралы негізгі саладағы білімдер мен түсініктерді көрсете білу және алдыңғы қатарлы білімге шолу жасау, сонымен қатар әлеуметтік ғылымдардың тиісті салаларында қажетті зерттеулер мен әзірлемелерді біріктіре білу.

  • Код ON4

    Қонақжайлылық индустриясында басқарушылық және кәсіби шешімдер қабылдау үшін, қажетті деректерді тиімді талдау үшін әртүрлі дереккөздерден күрделі деректерді пайдалану және IT-технологиялар мен операциялық бағдарламаларды қолдана білу.

  • Код ON5

    Таңдалған салада мансапты жалғастыру және дамыту үшін қонақжайлылық индустриясы, туризм және іс-шараларды ұйымдастыру саласындағы бизнестің әртүрлі аспектілері бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларға үйрену.

  • Код ON6

    Қонақжайлылық пен туризм саласындағы инновациялық шешімдер мен мүмкіндіктерді іздеуде басқару принциптері мен практикалық білімді қолданатын сыни және жобалық ойлау қабілеттерін дамыту.

  • Код ON7

    Менеджмент, маркетинг және бизнестің басқа салалары бойынша, кәсіби мәселелерді шешу үшін және туризм мен қонақжайлылық индустриясы саласында тиімді және үздіксіз кәсіби даму үшін стратегиялық дағдыларды қолдану үшін кең білім алу.

  • Код ON8

    Туризм және қонақжайлылық саласындағы білімді дамыту мақсатында қазіргі және болашақ қажеттіліктерге жауап ретінде әдістемелік және ғылыми білімдерді байланыстыру және қолдану.

Top