Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01112 Психология және медиация в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Дефектолог қызметінің ерекшеліктерімен, мақсаттары мен кәсіби міндеттерімен таныстырады. Қазіргі заманғы білім беру ортасында дефектолог қызме��інің рөлін талдайды және түсінеді. Кәсіби дефектологтың қызметінің аумағы мен түрлерін зерттейді. Дефектолог қызметінің кәсіби дағдыларын, болашақ мамандығының этикалық кодекс, нормативтік-құқықтық, әдіснамалық негіздерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттелді; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абаян ғылымының құрушысы ретінде; «Манас�� жыршысы. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік сезімталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейропсихология
    Несиелер: 5

    Нейропсихология пәні мен объектісін қарастырады. Отандық нейропсихологияның ерекшеліктерін зерттейді. Невропсихологияның бағыттарын және нейропсихологияның қалыптасуын қарастырады. Әлеуметтік генез принципін қарастырады. Жоғары психикалық функцияларды функционалдық жүйелер ретінде зерттейді. Бірінші және екінші кемістіктер. Функционалдық жүйенің компенсаторлық құрылымдарын қарастырады. Когнитивтік нейропсихологияның әдіснамасының ерекшеліктері туралы білімдерге ие болады. Жоғары психикалық функциялардың жүйелік құрылымын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылыми-құқықтық мұрада жинақталған негізгі теориялық көзқарастар туралы заңды және экономикалық мәселелер бойынша білімдерін көрсету. Терминология арқылы экономикалық және құқықтық білімдерін көрсету. Экономика және құқық саласында алған білімдерін кәсіби қызметінде қолдану және қолдану. Құқықтық және экономикалық процестердің ерекшеліктерін олардың қоғамды модернизациялаудағы рөлі тұрғысынан талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Патопсихологияның пәні мен міндеттерін қарастырады. Сана, танымдық процестер бұзылыстарын және оларды зерттеу әдістерін қарастырады. Ғалымдардың медициналық психология мен патопсихологияны дамытуға қосқан үлесін зерттейді. Сана бұзылыстары ажырата білу және оларды зерттеу әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті жүргізу туралы білімді қалыптастырады. Өнімд�� өндіру мен сатуды бизнес-жоспарлау, нарықтарға талдау жүргізу, пайданы, кірісті, рентабельділікті, төлем қабілеттілігін, фирманың өтімділігін есептеу дағдыларын әзірлейді.сана, құқықтық мәдениет. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асырады. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармаларын, шығармашылығын, оның философиялық, эстетикалық және қоғамдық көзқарастарын; «Абайтану» ғылымының туындауы және қалыптасуын, абайтанушы-ғалымдардың негізгі еңбектерін қарастырады. Негізін қалаушы ретінде әлемдік және шығыс әдебиетінде М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады, отансүйгіштік сезімін және отанына деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Тіл мен пәнді кіріктіреі оқытудың міндеттері, мақсатымен таныстырады. Пәнді оқылатын пән негізінде шет тілі арқылы меңгереді. Педагогикалық қызметті кәсіптік қызметтің түрі ретінде қалыптастырады, оның мазмұны білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу, білім беру және дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 4

    Дефектологиялық ғылымдардың міндеттері, мақсаттары, зерттеу пәнімен таныстырады. Дефектологияның салаларымен: сурдопедагогика, логопедия, олигофренопедагогика, тифлопедагогика таныстырады. Дефектологияның негізгі ұғымдары ретінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін қарастырады. Әртүрлі бұзылыстары бар адамдардың даму жағдайларын талдайды. Бұзылыстардың белгілерін, түрлерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 4

    Психологияның ғылым ретіндегі ерекшеліктерімен, пәні, психологияның ғылыми мектептерімен, психологиялық ғылымның қолданбалы бағыттарымен таныстырады. Адамдар мен адамдардың қоғамдастығының түрлі нысандарының психикалық өмірі мен қызметінің заңдылықтарын қарастырады. Психикалық үдерістерді, қасиеттерді, жай-күй және әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Маңызды дәстүрлер мен алғышарттарды жаңғыртудың сәттілігінің маңызды шарты ретінде қарау, ХХІ ғасырдағы ұлттық сана-сезімді қалыптастырудың негізгі теориялық принциптері. Елдегі жағдайды талдауға, ақпаратты өз бетімен таңдауға, рухани және моральдық потенциалды қолдана отырып, ойларды нақты тұжырымдауға, қорытындыны және жалпылығын жасай білуге қабілеті. Азаматтық және саяси теңдестірілген мінез-құлық дағдыларын меңгеру, олардың саяси көзқарастарын және әрекеттерін түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі дыбыстарды олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып құрай білуі. Латын графикасына негізделген қазақ сөздері мен тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқи алады. Латын әліпбиіне негізделген сауатты жазу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті және қазақ тіліндегі қарым-қатынас
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экология туралы ойларды ғылым ретінде, адамның және қоршаған ортаның өзара қатынасы мен өзара тәуелділігі және өмірдің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ететін бірқатар мәселелерді зерттеу, сондай-ақ біздің заманымыздың негізгі экологиялық мәселелері және оларды кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде шешу жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психосоматика
    Несиелер: 4

    Құрылымдық психосоматиканың негіздерін зерттейді. Құрылымдық психосоматика пәнін, міндеттерін, аумағын қарастырады. Құрылымдық психосоматикан��ң зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын үйренеді. Құрылымдық психосоматиканың негізгі бұзылыстарын талдайды және оларды диагностикалау әдістерін қолданады, әр түрлі аурулардың себептерін және жеке тұлғада көріну салдарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы
    Несиелер: 3

    Табыс етілген адамның және азаматтың конституциялық құрылысының негіздерін айқындайтын құқықтық нормаларды Ұлттық құқықтық жүйенің жиынтығымен емес саласын құқықтық жағдайы және бекітуші мемлекеттік құрылымы. Мемлекеттік билік пен жергілікті өзін-өзі басқару жүйесін қарайды. Оның барлық нысандарында іске асыру процесінде туындайтын қоғамдық қатынастарды талдайды, егемендігін институттарының өкілді және тікелей демократияны талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдылары қалыптасады. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілеті дамиды. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа, өз көзқарасын қорғау қабілеттері дамытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары жүйке қызметі және сенсорлық жүйелер физиологиясы
    Несиелер: 5

    ЖЖҚ негізгі түсініктерін, принциптерін және оны зерттеу әдістерін қарастырады. Ағзаның сенсорлық жүйелерін және олардың негізгі функцияларын, шартты рефлекстердің қалыптасу шарттарын және түрлерін зерттейді. ЖЖҚ кезіндегі орталық жүйке жүйесінде қозу мен тежелу үдерістерінің динамикасын талдайды. Адамның ЖЖҚ типологиялық және жасқа сай ерекшеліктерін талдайды. Ағзаның сенсорлық жүйелерін және олардың негізгі функцияларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында сөйлеудің әртүрлі түрлері, мәтіннің коммуникативтік міндеттері, ғылыми мәтіннің микротемалары, мәтіндегі сөйлемнің рөлі, мәтіндегі ақпаратты дамыту тәсілдері, мәтіндегі негізгі және қосымша ақпарат оқытылады. Ғылыми мәтіндердің құрылымдық-семантикалық талдауы, ғылыми мәтіннің компрессиясы, қайталама ғылыми мәтіндер қалыптасады. Ғылыми салада жоспар құру дағдылары оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық қорғаудың соттан тыс формалары
    Несиелер: 3

    Құқық қорғаудың заңда айқындайтын пішінмен таныстырады. Құзыретті органдардың қызметін қарайды, оларға іс жүзіндегі мән-жайларды анықтау бойынша шешім шығаруға құқық нормаларын қолдану тәсілін айқындау құқығын қорғау бойынша құқық қорғау және оның орындалуына бақылауды жүзеге асыру. Еңбек құқығы азаматтық құқықтар мен күзет талассыз субьективных тігіп нотариаттық нысанын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиническая психология
    Несиелер: 4

    Клиникалық психология негіздерін зерттейді, психикалық норма мен патология контекстіндегі клиникалық көріністерді, сондай-ақ оларды диагностикалау әдістерін талдайды. Факторлар мен синдром санаттарын топтастырады. Клиникалық психологияның зерттеу әдістерін қолданады. Клиникалық психологиядағы негізгі бұзылыстарды зерттеу дағдыларын және оларды диагностикалау әдістерін үйренеді. Сана, өзіндік сана, ойлау, сөйлеу, интеллект, зейін, ес және жеке тұлға бұзылыстарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 5

    Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін зерттейді, түрлі аспектіл��р мен ғылыми зерттеу��ерді, патопсихология бағыттарын, нейропсихология негіздерін зерттейді, жоғары жүйке қызметі мен сенсорлық жүйелер физиологиясы, құрылымдық психосоматика туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Соттық және ювениалды медиация
    Несиелер: 6

    Кәмелетке толмағандар қатысатын істерінде медиация рәсімін жүргізуді зерделейді. Атап айтқанда, ювениальды медиацияны сотта қолдануды қарастырады. Медиаторлар уақытылы және құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимыл мәселелері келісілген насихаттау жұмысын талдайды. Жанжалдар кезінде екі тарапқа қатысты даулар кезінде консенсусқа келіп, өзара тиімді шешім, келісу істерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медиация теориясы және практикасы
    Несиелер: 6

    Медиацияның теориялық негіздері мен практикалық аспектілерн і қарастырады. Медияцияның құзыреттілік мәселелерін зерттейді. Медиацияның қолданылу негізгі аспектілерін қарайды. Құзыреттілікке, өмір сүру сапасын айқындайтын түсіндіреді медиативной феномені адамды құрайды. Әңгіме дау-дамай жағдайларды талдау жүргізу, дағдысын дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үлгермеуші оқушылар психологиясы
    Несиелер: 3

    Үлгермеуші оқушылар психологиясын үйренеді, психологтың жұмысындағы қолданбалы аспектілерді пайдаланады, практикалық психологтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін талдайды, үлгермеуші оқушылармен психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізу мәселелерін қарастырады. Таным үрдістерінің түзету психологиялық әдістемелерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қылмыстық іс жүргізуде адам құқықтарын қорғау
    Несиелер: 4

    ҚР прокуратурасының, тергеу және анықтау органдарының, соттың тарапынан адам құқын қорғаудың мақсатын, қағидаттарын және негізгі бағыттарын білу. Қылмыстық іс жүргізудегі адам қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі қызметтің құқықтық негізін, адвокаттар ұсынатын құқықтық көмек түрлерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заман педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің және қабілеттерін, оқу дағдыларын дамытудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстырады. Жас ұрпақты жан-жақты тәрбиелеу және үйлесімді дамыту мәселелері қарастырылады. Жас ұрпақты тәрбиелеудің заманауи құралдары, әдістері мен тәсілдері талданады. Қазіргі мектепте оқу-тәрбие үдерісіне педагогикалық зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • кәмелекте толмағандардың құқық бұзушылығының алдын алу
    Несиелер: 4

    Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың түрлеріментаныстырады. Құқық бұзушылық профилактикасы құруда негізгі бағыттарын қарастырады . Кәмелетке толмағандарды құқық бұзушылықтар үшін жасына қарай жауапкершілік түрлерін қарастырады . Әкімшілік құқық бұзушылық, жасөспірімдерді кәмелетке толмағандардың жауапкершілігін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім берудің мазмұны, міндеттері, қағидаттарымен, мүмкіндігі шектеулі балалар санаттарымен, инклюзивті білім берудің нормативтік – құқықытық негіздерімен таныстырады. Қазірг�� инклюзивтік мектептің ережелерін, мәселелерін, кедергісіз орта ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі инклюзивті білім берудің жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 3

    Практикалық психологтың ерекшеліктерін зерттейді. Білім беру жүйесіндегі практикалық психолог мәртебесін анықтауға мүмкіндік береді. Психодиагностиканы психологтың практикалық қызметінің негізі ретінде зерттейді. Практикалық психолог қызметінің психологиялық кеңес беру дағдыларын дамытады. Психологтың түрлі жастағы топтармен жұмыс істеу технологиясын ажыратуға мүмкіндік береді. Психикалық процестер, қасиеттер мен жағдайлардың психологиялық-педагогикалық әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау
    Несиелер: 4

    Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта мектепте инклюзивті білім беру жағдайында білім берудің жаңартылған мазмұнын МЖМБС талаптарына сай іске асыру ерекшеліктерімен таныстырады. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбек дауларын шешу мәселелері
    Несиелер: 5

    Еңбек дауларының тұжырымдамасын және жіктелуін, олардың пайда болу негіздерін түсіну; еңбек дауларын қарайтын органдар, қарау тәртібі. Еңбек мәселелері бойынша шешімдерді орындау. Ұжымдық еңбек дауларын шешудің негізгі қағидалары. Ұжымдық еңбек дауындағы делдалдың құқықтық мәртебесі. Еңбек дауларын шешуде кездесетін негізгі мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    Еңбек қатынастары тараптарының құқықтары мен мүдделерін қорғауға, еңбектегі құқықтар мен бостандықтардың ең төменгі кепілдіктерін белгілеуге бағытталған, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын зерделеу және еңбек қатынастары мен еңбекпен тікелей байланысты басқа қатынастарды құқықтық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның психологиялық педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 4

    Психологиялық – педагогикалық диагностиканың ерекшеліктерін шолуды қарастырады. Курстың пәнімен, міндеттері мен мазмұнымен таныстырады. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың психология саласымен байланысын талдайды. Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пәні мен міндеттерін анықтай алады. Психоагностикалық әдістемелерді жіктейді. Психодиагностикалық әдістерді пайдаланады және психодиагностикалық әдістердің сапасын және олардың ең танымал түрлерін бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология және педагогика/
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік психологияның объектісі ретінде адамдардың әлеуметтік өзара әрекеттесуін зерттейді. Әлеуметтік психология және педагогиканың әлеуметтік-психологиялық идеялары мен қазіргі жай-күйінің қалыптасу тарихын қарастырады. Әлеуметтік-психологиялық көзқарастардың дамуының негізгі кезеңдерін талдайды. Әлеуметтік - психологиялық идеялардың даму тарихын салыстырады. Қазақстан Республикасында әлеуметтік психологияның қазіргі жағдайы мен проблемаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы құқығының өмірімен және қызметімен таныстырады саласымен байланысты азаматтардың, заңды тұлғалардың және мемлекеттің өзінің күнделікті ретінде азаматтық құқықпен тығыз және оның әкімшілік-аумақтық бірлік. ҚР, тауар-ақша қатынастары азаматтық құқық тұрғысынан қарайды және қатысушылардың теңдігіне негізделген өзге де мүліктік қатынастар, сондай-ақ мүліктік қатынастарға байланысты мүліктік емес жеке қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кешенді диагностика
    Несиелер: 4

    Кешендік диагностиканың мақсаты мен міндеттерімен таныстырады. Дифференциальды психология әдістерін, жеке тұлғаның психикалық қасиеттері мен бітістерін анықтау мәселелерін қарастырады. Психодиагностика құралдарын, психодиагностикалық тексеруді қалыптастыру мәселелерін талдайды. Жеке тұлғаға психодиагностикалық тексеру жүргізу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 4

    Психологиялық менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстырады. Психологиялық ғылымдардың теориялық және әдіснамалық негіздеріндегі басқаруды зерттейді. Психологиялық менеджменттің әдіснамалық қатынастарын қолданады. Адлердің жеке психологиясындағы психологиялық менеджментті түсінуге арналған көзқарастарды зерттейді. Менеджерлік қызметтің дағдыларын қалыптастырады. Психологиялық менеджменттің өзгеру және модельдеу әдіснамасын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының қылмыстық құқығы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының Қылмыстық құқық негіздерімен таныстырады. Заңды санкция берген мемлекеттің күшін зерделейді және мәжбүрлеп белгіленген нормалар жиынтығы. Қылмыстық жаза шараларын қолдану қаупі төнген кінәлі адамдарға белгілі бір қылықтарға жол берілмейтін адамдар (қылмысты әрекеттер) ретінде танылатын нормалары тыйым салулар нормалары қарайды. Қылмыстық құқықты нысанасын талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру психологиясы/
    Несиелер: 4

    Басқару қызметінің психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Оқыту үрдісін ұйымдастырудың негізгі түрлерін қарастырады. Білім беру үдерісінің басқару формалары мен түрлерін топтастырады. Жұмыс топтарындағы қызметкерлердің психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттейді. Ұйым қызметкерлерінің бірлескен қызметін реттеудің психологиялық факторларын талдайды. Ұйымдастырушы психологтың зерттеу әдістерін және жұмыс әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасы мен неке туралы ілімнің теориялық негіздерімен таныстырады. Заманауи жағдайда өмір серігін таңдау ерекшеліктерін зерттейді. Жастардың әлеуметтік-адамгершілік көзқарастарының өзгеруін талдайды. Отбасы психологиясының әртүрлі теорияларын қарастырады. Отбасылық қарым-қатынастағы қауіп факторларын, ажырасуға ықпал ететін факторларды, сондай-ақ бала мен ата-ана, отбасылық қарым-қатынастардың нығаюына ықпал ететін факторларды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Баланың психоәлеуметтік дамуының баяулауында немесе нақты өзіндік ерекшеліктерімен көрінетін әртүрлі факторлар (органикалық немесе функционалдық сипаттағы) тобының әсерінен туындайтын ерекше жағдайларды зерттейді. Тәрбие мен оқытудың арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану жағдайында адекватты тұлғаны қалыптастыру, оның нәтижесінде бұзылған функциялардың орнын алмастыру және қайта құрылымдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқығы
    Несиелер: 6

    Пән ҚР кәсіпкерлік құқық теориясының заманауи өзекті мәселелерін қарастырады. Кәсіпкерлік шарттың тұжырымдамасы мен мәнін және кәсіпкерлік шарттардың жекелеген түрлерінің сипаттамаларын анықтау мәселелері ерекше орын алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арттерапиялық әдістемелер
    Несиелер: 5

    Клиенттердің танымдық, эмоционалдық әлеуетін дамытуға бағытталған арттерапиялық әдістемелермен таныстырады. Оқу – тәрбие үдерісінің қатысушыларымен қолданылатын арт-терапия әдістерінің алуан түрлілігін қарастырады. Клиенттің психоэмоционалды жағдайына әсер ету мақсатында артерапиялық техникаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мұрагерлік құқық
    Несиелер: 6

    Мұрагерлік туралы жалпы ережелерімен және мұрагерліктің негіздерімен таныстырады.Ортақ бірлескен меншік болып табылатын мүлікке мұрагерлік құрамын қарастырады.Мұраның ашылу орнын, мұраның ашылуын талдайды, . Өсиет және заң бойынша мұрагерлердің мәселелерін талдайды. Лайықсыз мұрагерлерді мұрагерліктен шеттету проблемаларын қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндіктері шектеулі балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Рассматриваетосновные понятияпсихологии,дефекта, задержки психического развития. Дает психологическуюхарактеристикудетей ссенсорными, интеллектуальными,опорно-двигательными, речевыми, слуховыми, зрительныминарушениями. Изучает дисгармоническоепсихическоеразвитиедетей, расстройство поведения, синдромгиперактивности и дефицита внимания у детей.Приобретает навыкипсихологическогосопровождениядетей с особыми образовательными потребностями

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арттерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Арттерапияны клиенттің психоэмоционалдық жағдайына әсер етуге бағытталған психотерапия әдісі ретінде таниды. Арт-терапияның түрлерін, оқу – тәрбие үдерісіне қатысушылармен арттерапиялық техникаларды қолдану мәселелерін қарастырады. Клиенттің психоэмоционалдық жағдайына әсер ету мақсатында артерапиялық әдістерді қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Кәсіби құзіреттіліктерді кеңейту үшін студенттің өз бетінше таңдаған қосымша бағдарламасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиогномика
    Несиелер: 4

    Адамдардағы физиогномикалық айырмашылықтарды, бет пішіні, үшбұрышты жүз, трапециялық бет, тегіс емес маңдай сызығы, айналмалы маңдай, трапеция тәрізді маңдай, төрт бұрышты маңдай және т.б. Диагностика әдістерін қолдану дағдыларын үйретеді, физиогномика туралы білімдерді өмірде және кәсіби қызметте қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жатырішілік дамудың психофизиологиясы
    Несиелер: 3

    Жатырішілік дамудың психофизиологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Ғылымдар жүйесіндегі жатырішілік даму психофизиологиясының ерекшеліктерімен таныстырады. Пренатальдық даму мәселелерін зерттейді. Жатырішілік ұрық эволюциясына сипаттама беріледі. Жатырішілік даму белгілерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады. Пренаталдық дамуды анықтау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 3

    Адамдардың жас ерекшеліктерін туылғаннан бастап сипаттайды. Жас ерекшелік психологиясының ғылым ретінде пайда болу тарихын, пәнін, міндеттерін, әдістерін, жас кезеңінің сатыларын, жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының жасқа сай ерекшеліктерін зерттейді. Психологиялық критерийлер бойынша әртүрлі жас ерекшеліктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасылық қарым-қатынас медиациясы
    Несиелер: 6

    Неке-отбасы қатынастарындағы туындайтын дауларды шешу мәселелер қарастырады. Заң жүзінде бекітілмеген медиация рәсімін қолдану осы саладағы мәселені қарайды. Мәселені отбасында талдайды және өзара келісімге келу жолдарын айқындайды. Балалар туралы келісімдер жасасуды қарайды, және некені бұзу кезінде ерлі-зайыптылардың құқықтары мен міндеттері неке шартын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениаралық медиация
    Несиелер: 6

    Мәдениетаралық себептерімен туындаған жанжал түрлері негіздерімен таныстырады.Негізгі ұғымдар мен анықтамалар жүргізудің қағидаттарын зерттейді. Қақтығыс мәселелерін шешудегі маңызды рөлін қарастырады.Түрлі этностар мен проблемалар қарастырады, талдайды.Тараптар қол жеткізілген уағдаластықтар, легитимділік, делдалдар, келіссөздерге келу негіздерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Азаматтық іс жүргізу құқығы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының ағымдағы азаматтық іс жүргізу құқығы және сот тәжірибесі туралы заңдармен бірге азаматтық іс жүргізу теориясының құқықтық санаттарын, теориялық көзқарастарын және тұжырымдамаларын қарастыру; азаматтық істер бойынша сот төрелігін іске асыру барысында туындаған әлеуметтік қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар. Азаматтық іс жүргізу заңнамасында заңмен белгіленген құқықтық қорғау нысаны ретінде түсіну; азаматтық қатынастарда туындайтын жағдайларды шешу үшін азаматтық процестік нормаларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Девиант жасөспірімдермен жүргізілетін психологиялық педагогикалық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Девиантты мінез-құлықты, негізгі ережелерді қарастырады. Ауытқушы мінез-құлықты қалыптастыруға ықпал ететін факторларды анықтауға мүмкіндік береді. Девиантты мінез-құлықтың қалыптасуының психодинамикалық теорияларын зерттейді. Агрессиялық мінез-құлықты, негізгі ережелерін, агрессияның негізгі теорияларын зерттейді. Жеке тұлғаның девианттық мінез-құлқының өзіне тән ерекшеліктерін талдайды. Әлеуметтік нормалардың түрлерін, ауытқушы мінез-құлық түрлерін топтастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психологиялық ғылым
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы ғылыми психологиялық ойлардың қалыптасу және даму кезеңдерімен, мәселелерімен таныстырады. Тарихи-мәдени тәжірибеге негізделген ерекше іс-әрекет ретінде адамның психикалық қызметін зерттеудің кең ауқымын зерттеуге кіріскен қазақстандық ғалымдардың үлесін зерттейді. Қазақстандық психологиялық мектептің дамуының негізгі кезеңдерін талдау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Денеге бағытталған психотерапия
    Несиелер: 4

    Клиенттермен жұмыс істеуде денеге бағдарланған психотерапияны қолдану ерекшеліктерімен таныстырады. Қысым мен кернеулер түрінде денеде бекітілген теріс және жарақаттық тәжірибелер қарастырылады. Ішкі жанжалдар мен жағымсыз әсерлерден туындаған психосоматикалық аурулардың дамуын талдайды. Денені тануға және эмоциялық әсер етуге бағытталған қысымдарды босатудың практикалық дағдыларын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Психологиялық ойлардың қалыптасуының тарихымен, кезеңдерімен таныстырады. Түрлі ғылыми теориялық мектептердің проблемаларын, идеяларын және көзқарастарын қарастырады. Психологиялық ойлардың дамуына ғалым психологтардың қосқан үлесін зерттейді. Психология ғылымының қалыптасуы мен даму тарихына талдау жасау, психологиядағы рациональды ғылыми көзқарастың негізгі кезеңдерін анықтау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасы тұрғын үй құқығы
    Несиелер: 6

    Негізгі тұрғын үй - құқықтық мекемелерді бір-бірімен ынтымақтастықта және азаматтық, әкімшілік, қаржы, жер және басқа да құқық салаларының нормалары бойынша қарау, тұрғын үй құқығы туралы өзекті мәселелермен танысу, тұрғын үй қатынастарын реттеуге және тұрғын үй заңнамасының тәжірибесінде дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кикілжің психологиясы/
    Несиелер: 4

    Конфликтологиялық ғылымдардың нысанын, пәнін және негізгі мақсаттарын зерттейді. Кикілжіңдерді зерттеу әдіснамасы мен әдістерін меңгереді. Кикілжіңдік идеяла��дың даму тарихын қарастырады. Кикілжіңдерді және оның түрлерін анықтайды. Кикілжің құрылымын зерттейді. Кикілжің динамикасын бақылауға қабілетті. Кикілжіңдік өзара әрекеттесудің стильдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалғандықты тану психологиясы
    Несиелер: 4

    Жалғандықты тану психологиясының пәні мен міндеттерімен таныстырады. Жалғандық түрлерін ажыратады. Ст. Холл бойынша балалар өтірігінің түрлерін зерттейді. Өтіріктің негізгі белгілерін түсіндіреді. Жалғандықтың функцияларын зерттейді. Плацебо: құтқару үшін өтірік. Жақсы ниеттегі өтірік. Жақсы ниеттегі өтірік топтары. Жалғандықты топтастырады және талдайды: жалған ойын, жалған манипуляция, қорқыныштан туындайтын жалғандық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының азаматтық құқықтың көздерімен таныстырады; азаматтық құқықтық қатынастарды мазмұны мен элементтері қарайды; жеке және заңды тұлғалардың құқық субъектілігі мәмілелер жасалған меншік құқығының пайда болуы мен тоқтатылуы және өзге де мүліктік құқықтарға, нысандары мен әдістері, шегі олардың меншік иесінің құқықтық өкілеттігін жүзеге асыру және қорғау; міндеттемелердің пайда болуы мен тоқтатылуы; құқықтық міндеттемелерді бұзғаны үшін жауапкершілік азаматтық құқықтарды қорғаудың азаматтық-құқықтық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас психологиясы/
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынас мәні мен түрлерін зерттейді. Психология мен әлеуметтік тәжірибедегі қарым-қатынас этикасы мәселелерін талдайды. Қарым-қатынастағы этика туралы заманауи көзқарастарды қолданады. Өзара әрекеттесудің этникалық нормаларының қарым-қатынас тиімділігіне әсер етуінің психологиялық механизмдерін қолданады. Қарым-қатынас психологиясының теориялық және қолданбалы мәселелерін талдайды. Бірлескен әрекеттерді ұйымдастыру процесінде коммуникацияны жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қолданбалы психология
    Несиелер: 5

    Қолданбалы психологияның ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру жүйесіндегі практикалық психолог мәртебесін анықтауға мүмкіндік береді. Педагогика, индустрия (эргономика), маркетинг, қоғамдық пікірді сұрастыру, музыка (музыка психологиясы), спорт (спорт психологиясы), кадрлық қызмет көрсету (психодиагностика), әскери іс (әскери психология) сияқты аралас салаларда тәжірибеде психологияның принциптерін, жаңалықтары мен теорияларын қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының отбасы құқығы
    Несиелер: 6

    Некелік- отбасылық қатынастар саласындағы нақты міндеттерді шешу дағдыларын жүйелі түрде меңгеру және дағдыларды игеруді жасау, отбасылық құқық пәні туралы пікірлерді қалыптастырады, отбасылық құқық түсініктерін қалыптастыру, отбасылық құқық нормаларын іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ертегі терапиясы
    Несиелер: 4

    Ертегі терапиясын жеке тұлғаны интеграциялау, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сананы кеңейту және қоршаған әлеммен өзара әрекеттесуін жетілдіру үшін қолданылатын әдіс ретінде таныстырады. Ата-ана мен баланың қарым-қатынасын түзету және тұлғаішілік кикілжіңдерді түзетудегі ертегі терапиясын жүргізу ерекшеліктері қарастырылады. Ертегі терапиясын өткізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Түрлі бұзылыстары бар тұлғалардың психикалық процестерін, қасиеттерін, жағдайлары мен әлеуметтік-психологиялық құбылыстарын, даму жағдайларын талдау, мүмкіндігі шектеулі адамдардың мәселелерін дербес талдау дағдыларын меңгеру, білім беру мекемелерінің психологиялық қызметінің түрлі түрлері мен формаларын қолдану

  • Код ON1

    Кәсібиқызметінде қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық білімдерін көрсете алу, мәдениет пен ғылымның көрнекті қайраткерлерінің шығармашылық мұраларын білу.

  • Код ON4

    Бейсаналықпен жұмыс істеуде денеге бағдарланған психотерапия мен ертегі терапиясының техникаларын қолдану.

  • Код ON7

    Практикалық психолог қызметінің алуан түрлерінің білімін, мақсатын, кәсіби міндеттерін; пәнін шет тілі арқылы көрсету.

  • Код ON9

    Клиникалық психология, психосоматика, дамудың анатомо-нейро-физиологиялықнегіздері, патология, сана, өзіндік сана бұзылыстары, ойлау, сөйлеу, интеллект, зейін, ес және жеке тұлға саласындағы білімдерді қолдану;

  • Код ON2

    Белгісіздік жағдайындағы жұмыстарда экологиялық білім, кәсіпкерлік дағдыларын, құқықтық құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдану.

  • Код ON5

    Жеке тұлғаны практикада оқытудың, тәрбиелеу мен әлеуметтендірудің заманауи әдістерін қолдану; «НЗМ» тұжырымдамалық идеялары; IT-технологиялар, оқытудың белсенді әдістері мен технологиялары (сыни ойлау, жобалау әдісі және т.б.); инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау.

  • Код ON10

    Психологияның түрлі салаларының түйісінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер өткізе білу, заманауи психотехнологияны, практикалық қызметтегі білім беру менеджментін қолдана білу, сыни ойлау технологияларының дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретіндетиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON3

    Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлесу, ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON8

    Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, тәрбиелеу мен оқытудың арнайы әдістерін қолдану арқылы жеке тұлғасын қалыптастыру дағдыларын көрсету;

  • Код ON11

    Психологияның әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешуде білім мен дағдыларын, психологтың үлгермеуші және ауытқушы мінез-құлықты «девиантты»балалармен жұмыс жасау әдістерін, сыни талдау, бағалау және күрделі білім мен идеяларды синтездеу әдістерін көрсету.

Top