Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01910 Дефектология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 4

    Дефектологиялық ғылымдардың міндеттері, мақсаттары, зерттеу пәнімен таныстырады. Дефектологияның салаларымен: сурдопедагогика, логопедия, олигофренопедагогика, тифлопедагогика таныстырады. Дефектологияның негізгі ұғымдары ретінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін қарастырады. Әртүрлі бұзылыстары бар адамдардың даму жағдайларын талдайды. Бұзылыстардың белгілерін, түрлерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Барлық салада шет тілін білетін білікті мамандарды ЖОО даярлау міндеттерін неғұрлым тиімді шешуге мүмкіндік беретін тіл мен пәнді кіріктіре оқытудың міндеттері, мақсатымен таныстырады. Пәнді оқылатын пән негізінде шет тілі арқылы меңгереді. Педагогикалық қызметті кәсіптік қызметтің түрі ретінде қалыптастырады, оның мазмұны білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу, білім беру және дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 4

    Психологияның ғылым ретіндегі ерекшеліктерімен, пәні, психологияның ғылыми мектептерімен, психологиялық ғылымның қолданбалы бағыттарымен таныстырады. Адамдар мен адамдардың қоғамдастығының түрлі нысандарының психикалық өмірі мен қызметінің заңдылықтарын қарастырады. Психикалық үдерістерді, қасиеттерді, жай-күй және әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық танымның өзекті мәселері және қайта қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы модернизациялаудың жалпы түсінігін, ұлттық сананың түсінігін, белгілерін, рөлі мен маңызын зерттейді. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының ұғымдары мен маңызын талдайды. Сананың ашықтығы, өзгерістерге дайындық, әлемдік үздік жетістіктерге ашықтық пен сезімталдық дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Компанияны ұйымдастыру, бизнесті жүргізу туралы білім қалыптастырады. Бизнес-жоспарлау, өндіріс және сату, нарықты талдау дағдыларын дамытады; пайда, кіріс, кірістілік, төлем қабілеттілігі, компанияның өтімділігін есептеу. Сыбайлас жемқорлық факторларының мәнін, көзқарасты, мәдениетті қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың адамгершілік сана құндылықтарын түсінеді. Сыбайлас жемқорлықты сыни талдаудың дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Дефектолог қызметінің ерекшеліктерімен, мақсаттары мен кәсіби міндеттерімен таныстырады. Қазіргі заманғы білім беру ортасында дефектолог қызме��інің рөлін талдайды және түсінеді. Кәсіби дефектологтың қызметінің аумағы мен түрлерін зерттейді. Дефектолог қызметінің кәсіби дағдыларын, болашақ мамандығының этикалық кодекс, нормативтік-құқықтық, әдіснамалық негіздерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Қазақ халқы мен бүкіл адамзат үшін ортақ А.Құнанбаевтың шығармашылық, рухани және философиялық мұрасын таныстырады. Қазақ фольклорының әдеби мұрасын, революцияға дейінгі әдебиет тарихын қарастырады. Студенттерде өз ауылына, қаласына, өлкесіне, оның тарихына, мәдениетіне, салт-дәстүрі мен өмір салтына деген сүйіспеншілік, мақтаныш және адалдығынан, Отан алдындағы адамгершілік борышынан көрінетін шынайы патриотизм сезімін тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздерін білу; әдеби қазақ тілінің нормалары; жазбаша мәтіндер мен тұжырымдарды ауызша түрде құру заңдары. Коммуникациялық мақсаттар қоя білуге және оған қол жеткізуге; реттеуші байланыстарды пайдалану. Сөйлеу әрекетінің жалпы қазіргі коммуникативті мәдениетіне сәйкес негізгі коммуникативті құзыреттіліктерге ие болу; әдеби тілдің нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; жырдың "Манас"зерттеушісі ретінде талданады. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • /Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты дамытуда мемлекеттің рөлін, бәсекелестікті, сұранысты, жеткізілімді зерделейді. Ол держ, кірістер, айналым көрсеткіштері және капитал айналымын есептеу дағдыларын үйретеді. Өндіруші факторлар нарығын, факторлық кірістерді сыни түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Ол оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін есепке ала отырып, қаза�� дыбыстарының қалып��асуын білу және түсіну. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдану арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу үшін практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымдар бөлімінде ерекше қажеттіліктері бар балалар психол��гиясымен таныстырады. Психикалық дамудың тежелу себептерін қарастырады: түсінігі, себептері, типологиясы. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жалпы білім беру үдерісіне енгізудің нұсқалық формаларын қарастырады. Интеграцияланған білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерте жастағы мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуы/ /
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі түсініктерімен, міндеттерімен, мақсатымен, теориялық негіздерімен таныстырады. Корр��кция, компенсац��я, депривация, жарақат және тағы басқа негізгі ұғымдармен таныстырады. Балалардағы бірінші кемістіктің пайда болуына ықпал ететін негізгі себептерді сипаттайды. Балалардың психикалық дамуының (дизонтогенез) негізгі заңдылықтарын, педагогикалық және медициналық практика үшін олардың маңызын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның басқа ғылымдармен, биосфераның мәні мен оның орнықтылығын, жасыл экономиканы және орнықты дамуды анықтайды. Қоршаған ортаға қауіпсіз адамның өзара әрекеттесуінің негіздерін және қауіпті және өте қауіпті жағдайларда теріс факторларды қорғауды ашады. Жеке қорғану құралдарын қолдануға, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсетуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. - Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология/
    Несиелер: 4

    Жоғары жүйке қызметінің нейрофизиологиясының пәнімен, міндеттерімен, әдістерімен таныстырады. ЖЖҚ нейрофизиолог��ясының негізгі мақсаттары мен міндеттерін қарастырады. ЖЖҚ әр түрлі типіндегі адамдардың нейрофизиологиялық үдерістерін, адамның ЖЖҚ жеке ерекшеліктерін сипаттайды. Темпераментті жекелік құрылымында түсіндіреді. Ұйқы психофизиологиясын, ұйқының физиологиялық ерекшеліктерін, ұйқы теориясын түсінеді. Түс көрудің ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Алдыңғы білім беру деңгейінде қол жеткізілген шет тілінің бастапқы деңгейін көтеру және студенттердің кәсіптік және ғылыми қызметі саласындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, шете әріптестерімен араласу үшін қажетті деңгейді меңгеруі және өзін өзі жетілдіруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың сөйлеу тілін түзету/
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен таныстырады. Даму бұзылыстары б��р тұлғалардың коммуникативтік қызметінің қалыптасу үдерісінің теориялық негіздерін қарастырады. Тіл кемістігінің мүмкіндігі шектеулі балалар тұлғасының қалыптасу үдерісіне ықпалын талдайды. Тілдің сензитивтік кезеңінде көрсетілетін коррекциялық көмекті жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оторинолорингология
    Несиелер: 5

    Оторинолорингологияның мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, теориялық негіздерімен, даму тарихымен таныстырады. Оторинолорингологияның негізгі ұғымдары: құлақ, мұрын, тамақтың клиникалық анатомиясы мен физиологиясын зерттейді және қарастырады. Сыртқы және ортаңғы құлақты зерттеу әдістерін талдайды. Есту талдауыштарының патогенді асқынуларын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі/
    Несиелер: 3

    Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің мазмұнымен таныстырады. Мүмкіндігі шектеулі балалармен және олардың отбасымен жүргізілетін тәрбиелік іс-шараларды жүргізу ерекшеліктерін талдайды. Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды және олардың ата-аналарын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді сипаттайды. Ұжымда топтық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесініңі анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 4

    Аталған пәннің мақсатымен, міндеттерімен таныстырады. Жүйке жүйесінің функционалдық анатомия��ын және зақымдалу белгілерін қарастырады. Балалық шақтағы жүйке жүйесінің құрылымдық-функционалдық даму ерекшеліктерін талдайды. Балалар неврологиясының зерттеу әдістері мен балалардағы жүйке жүйесі ауруларын сипаттайды. Жүйке жүйесінің перинаталдық патологиясын және жүйке жүйесі дамуының аномалиясын түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері/
    Несиелер: 6

    Логопедияның және сөйлеу бұзылыстарын зерттеудің даму тарихын, қалыптасуының қайнар көздерін қарастырады. Қазақстандағы және шетелдегі логопедияның теориясы мен практикасының заманауи ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Тіл дамуының қалыпты барысы мен балалардың толыққанды тілдік дамуына ықпал ететін факторларды талдайды. Балалар тілінің қалыптасу кезеңдерін, тіл бұзылыстарының ерте диагностикасы мәселелерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 5

    Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің құрылымымен, қызметімен, түрлі патологияларымен таныстырады. Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің тұрлі патологияларын үйренеді. Есту, көру және сөйлеу мүшелерін және олардың қызметін зерттеудің негізгі әдістерін, аталған мүшелердің қызметі зақымдалған тұлғаларды оңалтудың және алдын-алудың заманауи әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүйке жүйесінің аурулары/
    Несиелер: 5

    Балалардағы жүйке жүйесінің негізгі ауруларымен таныстырады. Жүйке жүйесі ауруларының негізінде жатқан себептерді, тұқымқуала��шылық табиғатын зерттейді. Балалардың психотипін, бас миының шайқалуы мен зақымдалуын тудыратын жарақатын, перифериялық жүйке зақымдалуын: ісіктерді қарастырады. Жүйке жүйесі ауруларының негізгі симптомдарын топтастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдіснамалық және ғылыми аппаратымен; генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезең��ерімен таныстырады. Генетикадағы зерттеу әдістерімен, популяциялық-генетикалық әдіспен, тұқымқуалаушылық негіздерімен таныстырады. Психикалық аурулар генетикасын, тұқым қуалайтын жүйке және жүйке-бұлшықеттік аурулардың себептерін түсінеді. Жүйке жүйесінің тұқымқуалаушылық ауруларын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 4

    Арнайы педагогиканың объектісі, субьектісі, пәні, мақсаты мен міндеттерімен таныстырады. Моральдық немесе физикалық дамуында ауытқулары бар, оқу ��дерісіндегі белгілі бір қажеттіліктерге ие және арнайы білім беру субьектісі болып табылатын жеке тұлғаны қарастырады. Арнайы педагогикалық зерттеу объектісі ретінде қызмет ететін осындай тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын оқу үдерісін сипаттайды. Арнайы педагогиканың пәні ретінде арнайы білім берудің ғылыми білімдерінің теориясы мен тәжірибесін талдайды. Даму бұзылыстары бар жеке адамның дамуы мен әлеуметтену ерекшеліктерін зерттейді, сондай-ақ, осы санаттағы жеке адамның барынша дербестікке жету үшін кемшіліктерді түзету мен ө��еудің жаңа әдістерін іздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау
    Несиелер: 3

    Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта мектепте инклюзивті білім беру жағдайында білім берудің жаңартылған мазмұнын МЖМБС талаптарына сай іске асыру ерекшеліктерімен таныстырады. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау дағдыларын енгізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Генетикалық кемістіктер
    Несиелер: 5

    Генетиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдіснамалық және ғылыми аппаратымен; генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Адамның ерте онтогенезінің ерекшеліктерін, эмбриогенездің маңызды кезеңдерін қарастырады. Дамудың туа біткен ақауларын, мутациялық өзгергіштік себептерін талдайды. Қоршаған ортаның мутагені, антимутагендерін қарастырады. Жасушадағы тұқымқуалаушылық ақпараттардың ұйымдасуын сипаттау және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім берудің мазмұны, міндеттері, қағидаттарымен, мүмкіндігі шектеулі балалар санаттарымен, инклюзивті білім берудің нормативтік – құқықытық негіздерімен таныстырады. Қазірг�� инклюзивтік мектептің ережелерін, мәселелерін, кедергісіз орта ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі инклюзивті білім берудің жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Невропатология/
    Несиелер: 5

    Невропатология пәнімен, нысанымен, мақсатымен, міндетімен, даму тарихымен, теориялық аппаратымен таныстырады. Жүйке жүйесінің ��волюциясын, жүйке тін�� - нейрондар мен глиальды элементтер құрылымымен, жұлын құрылысымен, бас миы құрылымын қарастырады. Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің қабыну ауруларының себептерін; жүйке жүйесіндегі туа біткен және жүре туындаған қабыну үдерістерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Иннервациялық және анатомиялық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 4

    Сөйлеу аппараты иннервациялық және анатомиялық зақымдалған балалармен логопедиялық жұмыстар жүргізудің кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіру. Дизартриясы бар балалардың сөйлеу кемістіктерінің құрылымын қарастырады. Осы санаттағы балаларды тексеру дағдыларын қалыптастырады. Коррекциялық-педагогикалық ықпал ету жүйесін анықтайды. Логопедиялық түзету нәтижелерінің ерекшеліктерін талдайды. Логопедиялық жұмыстардың негізгі санаттарымен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кешенді диагностика
    Несиелер: 5

    Арнайы психологиядағы психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерінің даму тарихымен таныстырады. Кешенді диагностикалау дағдыларын дамытады. Балалардың даму бұзылыстары туралы заманауи көзқарастарды және бала бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдіснамалық принциптерін сипаттайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың міндеттерін қарастырады. Даму бұзылыстары бар балаларды зерттеуге деген кешенді қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логопедиядағы арттерапиялық әдістемелер/
    Несиелер: 4

    Логопедияда арттерапиялық құралдарды қолданудың кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді Балалармен және ересектерм��н жүргізілетін психотерапиялық жұмыстардың рөлін және ерекшеліктерін талдайды. Арттерапиялық сеанстарды жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Арттерапия ерекшеліктері мен нәтижелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизартрия және ринолалияны түзетудегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 4

    Педагогикалық және медициналық мекемелерде ринолалия мен дизартриясы бар балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзету бойынша кәсіби практикалық білі��тері мен дағдыларын жетілдіреді. Туа біткен ерін, таңдай жырықтары және дизартриясы бар балаларды медициналық-психологиялық педагогикалық диагностикалау әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады. Дауыс аппаратын және дауыс функцияларын тексеру әдістерімен және дауыс бұзылыстары кезінде коррекциялық ықпал етудің әдістемелік тәсілдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың дифференциалды диагностикасы/
    Несиелер: 5

    Пәннің жалпы мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, әдіснамалық ғылыми аппаратымен таныстырады. Ұқсас жағдайларды ажырату, бала дамуын кешенді зерттеу принципі, даму кемістігін диагностикалау мәселелерін қарастырады. Даму кемістігін диагностикалау кезеңдерін топтастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурдопсихология
    Несиелер: 4

    Сурдопсихологияның мазмұнымен, пәнімен, мақсатымен, міндеттерімен, ғылыми аппаратымен таныстырады. Есту бұзылысының негізгі себептерін, есту бұ��ылысының жіктелуін және сурдопсихологияның басқа ғылымдармен байланысын қарастырады. Сурдопсихологияның даму тарихын қарастырады. Сурдопсихологияның заманауи зерттеу әдістерін талдайды. Естуінде түрлі бұзылыстары бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін, даму заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурдопедагогика
    Несиелер: 4

    Сурдопедагогиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен таныстырады. Сурдопедагогика тарихымен (шетелдік және отандық) таныстырады. Жеке және топтық оқыту принциптерін сипаттайды. Естімейтін, нашар еститін балаларды оқыту жүйесінің қалыптасу мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логопедиядағы психокоррекциялық әдістемелер/
    Несиелер: 4

    Логопедиядағы негізгі психокоррекциялық әдістемелерді қолданудың кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Логопедияда пс��хокоррекцияның түрлі құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Сөйлеу бұзылыстары бар тұлғалармен жұмыста психокоррекцияны пайдалануды негіздейді. Балалармен және ересектермен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстардың рөлін және ерекшеліктерін талдайды. Түрлі сөйлеу бұзылыстары кезінде психокоррекциялық міндеттерді шешу кезінде сыни ойлауды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыc
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі логопедиядағы негізгі технологияларды қолданудың кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Тілдің негізгі құрамдас бөліктерін қарастырады. Логокоррекция нәтижелерін талдайды. Түрлі логопедиялық диагноздар кезінде сөйлеу бұзылыстарын тиімді түзету дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі логопедия
    Несиелер: 4

    мектепеке дейінгі балаларды логопедиялық коррекциялау қарастырылады. Бұл жаста жиі кездесетін тіл мүкістері және оларды түзету машықта��ы бекітіледі. Тілмүкістерін диагностикалау дағдылыры қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клиникалық психология/
    Несиелер: 5

    Клиникалық психология негіздерін зерттейді, психикалық норма мен патология контекстіндегі клиникалық көріністерді, сондай-ақ оларды диагностикалау әдістерін талдайды. Факторлар мен синдром санаттарын топтастырады. Клиникалық психологияның зерттеу әдістерін қолданады. Клиникалық психологиядағы негізгі бұзылыстарды зерттеу дағдыларын және оларды диагностикалау әдістерін үйренеді. Сана, өзіндік сана, ойлау, сөйлеу, интеллект, зейін, ес және жеке тұлға бұзылыстарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Ерекше дүниетаным қалыптастыру үшін қосымша құзіреттіліктерін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар психиятриясы/
    Несиелер: 5

    Балалар психиатриясының жалпы мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, әдіснамалық ғылыми аппаратымен таныстырады. Балалық шақтағы психикалық қызметтің жалпы ұғымдарын қарастырады. Психикалық дизонтогенез түрлерін сипаттайды. Симптом және синдром түсініктерімен таныстырады. Неврозды, оның балалық және жасөспірімдік шақтағы ерекшеліктерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эмоциалық- ерік бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми аппаратымен таныстырады. Балалардағы эмоциялық-ерік аумағы бұзылыстарының себептерін түсіндіреді және бұл бұзылыстардың түрлерін ажыратады. Жеке тұлғаның психофизикалық даму заңдылықтарын түсіндіреді. Балалардың психикалық даму бұзылыстарының спектрін сипаттайды. Эмоциялық бұзылыстары бар балалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күрделі кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми аппаратымен таныстырады. Күрделі кемістік, бірінш�� кемістік, екінші кемістік, дизонтогенез, патология, қалдық құбылыс, сақталған интеллект, т.б. ұғымдардың мәнін ашады және түсіндіреді. Күрделі кемістігі бар балалардың психикалық және физикалық даму ерекшеліктерін зерттейді. Аномальды балалардың тиісті категорияларына түзету көмегін көрсету жолдарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логоритмика
    Несиелер: 5

    Логопедиялық ритмика бойынша сабақтарды жүргізудің кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Логопедиялық түзету жүйесіндегі логопедиялық ритмиканың ережелерін, мәселелерін, ерекшеліктерін қарастырады. Логопедиялық ритмиканы қолдану нәтижелерін талдайды: сөз бен қимылды үйлестіре білу. Түрлі категориядағы балалармен логоритмикалық сабақтарды, зақымдалған сөйлеу және моторлық қызметтерін түзету мен орнын толтыру шараларын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды бейнелеу өнеріне оқытудың арнайы әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнеріне оқытудың пайда болу тарихын және мүмкіндігі шектеулі бал��ларды үздіксіз оқыту жүйесіндегі бейнелеу өнеріне оқытудың рөлін қарастырады. Арнайы мектептегі кәсіби-еңбекке оқытудың мақсаты мен міндеттерін талдайды. Мүмкіндігі шектеулі балалармен бейнелеу өнеріне оқыту сабақтарын жүргізу жұмыстарының практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дислексия мен дисграфияны логопедиялық түзету
    Несиелер: 5

    Дислексияны, дисграфияны түзетудің негізгі технологияларын қолданудың кәсіби білімі, практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Жазба тіл бұзылысының тілдік және тілдік емес симптоматикасын қарастырады. Дислексия мен дисграфия кезінде логопедиялық жұмыстарды құру принципін талдайды. Дислексия мен дисграфия кезіндегі әдістемелік жұмыстар мазмұнын талдайды. Жазба тіл бұзылыстары кезінде логопедиялық көмек көрсету бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Логопедиядағы бірқатар негізгі категориялармен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл кемістігі бар балалaрды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 4

    Логопат балалармен жүргізілетін түзету-тәрбиелеу және диагностикалық жұмыстарда кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Түрлі жастағы сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедиялық сабақтарды жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Сөйлеу бұзылыстары бар балаларды интеграциялау мәселесін қарастырады. Балаларды тілдік тексеру дағдыларын қалыптастырады. Логопедиялық түзету нәтижелерінің ерекшеліктерін талдайды. Логопедиялық жұмыстардың негізгі санаттарымен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дислалияны логопедиялық түзету
    Несиелер: 5

    Педагогикалық және медициналық мекемелерде балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзету бойынша кәсіби практикалық біліктері м��н дағдыларын жетілдіреді. Дислалияны логопедиялық түзету ерекшеліктері қарастырылады. Логопедиялық түзету жұмыстарының нәтижелерін талдайды. Жалпы және арнайы оқыту дағдыларын және түзету жұмыстарын жоспарлау, жүргізу мен бағалау қабілетін қалыптастырады. Логопедияның негізгі санаттарымен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазба тіл бұзылыстары кезіндегі логопедиялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Балалардағы жазба тіл бұзылыстарын түзетудің негізгі технологияларын қолданудың кәсіби практик��лық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Жазба тіл бұзылыстары кезінде балаларға логопедиялық көмек көрсету әдістерін, тәсілдерін қарастырады. Ауыр жазба тіл бұзылыстары кезіндегі әдістемелік жұмыстар мазмұнын, логопедиялық жұмыстарды құру принциптерін талдайды. Жазба тіл бұзылыстары кезінде логопедиялық көмек көрсету бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Логопедиядағы бірқатар негізгі категориялармен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды қазақ, орыс тіліне оқытудың арнайы әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Арнайы (коррекциялық) мектептегі қазақ, орыс тілдерін оқыту әдістемесінің ��егізгі ережелерін қарастырады. Ғылым ретіндегі қазақ, орыс тілдерінің арнайы әдістемесін талдайды. Қазақ, орыс тілі сабақтарында негізгі дидактикалық принциптерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Сөздік қорды толықтыру білігін дамытады. Жүйелі жазбаша тілін дамыту біліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 4

    Мүмкіндігі шектеулі мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мақсатымен, міндеттерімен, принциптерімен, әдістерімен таныстырады. Коррекциялық педагогиканың мазмұнын және міндеттерін қарастырады. Арнайы педагогика нысаны ретіндегі мүмкіндігі шектеулі балаға мінездеме береді. Мүмкіндігі шектеулі баланы ойын іс-әрекетінде тәрбиелеу туралы практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың тілін дамыту және дыбыс айтуын түзету
    Несиелер: 5

    Педагогикалық және медициналық мекемелерде балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзету бойынша кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Логопедиялық түзету жұмыстарының нәтижелерін талдайды. Жалпы және арнайы оқыту дағдыларын және түзету жұмыстарын жоспарлау, жүргізу мен бағалау қабілетін қалыптастырады. Логопедияның негізгі санаттарымен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалалрға отбасылық тәрбие беру/
    Несиелер: 4

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеу пәнімен, мақсатымен, міндеттерімен, принциптерімен таныстыра��ы. Даму ауытқуы бар балаларды тәрбиелеу мен оқыту ісінде мүмкіндігі шектеулі балаларды отбасылық тәрбиелеудің мәнін ашады. Отбасылық тәрбиелеудің жаңа технологияларын: ерте педагогикалық көмек, мамандар мен ата-аналардың бірлескен қызметін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл кемістігі бар балалармен жаңа педагогикалық технологиялар бойынша оқыту
    Несиелер: 5

    Балалардың тілдік дамуының бұзылыстарын түзетудің инновациялық технологияларын қолданудың кәсіби білімі, практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Жиі кездесетін тіл бұзылыстарын қарастырады. Түзету жұмыстарын дер кезінде жаңа компьютерлік техникаларды қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопат балаларды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 4

    Сөйлеу бұзылыстары бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Түрлі мекемелердегі балалармен жүргізілетін кешенді түзету-тәрбиелеу жұмыстарын қарастырады. Түрлі жастағы сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедиялық сабақтарды жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Логопедиялық түзету нәтижелерінің ерекшеліктерін талдайды. Логопедиялық жұмыстардың негізгі санаттарымен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстарын және тұтығуды түзетудегі логопедиядық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Сөйлеу қарқыны бұзылыстары бар тұлғалардың тілін түзетудің негізгі технологияларын қ��лданудың ��әсіби білімі, практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Сөйлеудің қарқындық-ырғақтық ұйымдастырылуы бұзылуының себептерін қарастырады. Сөйлеу қарқыны бұзылған тұлғаларды аспаптық тексеру бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады. Тұтықпа балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыстар нәтижелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды математикаға оқытудың арнайы әдістемесі /
    Несиелер: 5

    Знакомит с содержанием, методами, задачами, принципами, значением трудового обучения детей с ограниченными возможностями здоровья. как важного компонента обучения и воспитания, его сущность и актуальность. Рассматривает трудовое обучение, средства и методы. Прививает навыки проведения трудового занятия, психолого-педагогических тренингов, в разработке планов уроков, трудовых мероприятий, выставок, конкурсов. Оперирует рядом основных педагогических категорий.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесінің мазмұнымен таныстырады. Әлеуметтік және табиғи орта туралы білімдерін кеңейтеді және жүйелейді; әлеуметтік-адамгершілік өмір тәжірибесін жинақтайды, отбасында, мектепте, көшеде, қоғамдық орындарда, табиғаттағы мінез-құлық ережелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Афазиямен алалияны логопедиялық коррекциялау
    Несиелер: 5

    Алалия, афазия мен тұтығу кезінде тілді түзетудің негізгі технологияларын қолданудың кәсіби білімі, практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Аталған тіл бұзылыстарының себептерін қарастырады. Ауыр тіл кемістігі бар тұлғаларды тексерудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Кешенді тілдік диагностиканың әдістерін аспаптық қолдану дағдыларын қалыптастырады. Логопедиялық жұмыстардың нәтижелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиялық ырғақ тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Сөйлеу бұзылыстары бар тұлғалардың моторлық және сөйлеу қызметтерін түзетудің кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын, сонымен қатар логоритмика құралдарын белсенді қолдануын жетілдіреді. Даму бұзылыстары бар тұлғалардың психомоторлық және сенсорлық қызметтерін тексеру дағдыларын қалыптастырады. Сөйлеу бұзылыстарының алдын алу бойынша түзету жұмыстары жүйесінде логоритмикалық сабақтарды жүргізу нәтижелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопат балаларды оқытудағы инновациялық педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік дамуының бұзылыстарын түзетудің иннов��циялық технологияларын қолданудың кәсіби білімі, практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіреді. Жиі кездесетін тіл бұзылыстарын қарастырады. Түзету жұмыстарын дер кезінде жүргізу, компьютерлік техникаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Педагогикалық үдерісті оңтайландыру рөлін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Кәсіби қызметінде терең білімін көрсете алу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білу, түрлі бұзылыстары бар білім алушылардың біліміне бейімделген жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, дамудың бұзылуларын түзетуге, олардың сыни ойлау тұрғысынан әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін іс-әрекетін ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.

  • Код ON7

    даму бұзылыстары бар білім алушыларды өздерінің жасына, ерекше білім беру қажеттіліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, тәрбиелеу, сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзету және әлеуметтік бейімдеу (жеке немесе топтық түрде) міндеттерін жүзеге асыру бойынша іс-әрекеттерін ұйымдастыру.

  • Код ON4

    арнайы педагогикадағы оқыту, тәрбие беру және дамытудың әртүрлі теорияларының, сондай-ақ даму мен білімнің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған білім беру бағдарламалары білімін қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу нәтижелерін критериалды бағалау дағдыларының болуы.

  • Код ON9

    сөйлеу бұзылыстары бар білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу бұзылыстарын түзету, танымдық белсенділігін дамыту бойынша арнайы диагностикалық және түзету жұмыстарын өткізу;

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON10

    Дефектологияның түрлі салаларының түйісінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер өткізе білу, заманауи психотехнологияны, практикалық қызметтегі білім беру менеджментін қолдана білу, сыни ойлау технологияларының дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON8

    базалық білім беру бағдарламаларын меңгеруде, даму мен әлеуметтік бейімделуінде қиындықтары бар мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды сүйемелдеуде арнайы білімдерді меңгеру;

  • Код ON11

    Дефектологияның әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешуде білім мен дағдыларын, дефектологтың мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасау әдістерін, сыни талдау, бағалау және күрделі білім мен идеяларды синтездеу әдістерін көрсету.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON6

    инклюзивті, көп тілді және жаңартылған білім беру жағдайында оқу-тәрбие, түзету – дамыту үрдістерін ұйымдастырумен байланысты мәселелермен айналысуға және шешуге қабілетті болу

Top