Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01910 Дефектология в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты дефектология саласында кәсіби құзіреттіліктерге ие еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дефектология негіздері
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Психология
Қоғамдық танымның өзекті мәселері және қайта қалыптасуы
Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мамандыққа кіріспе
Абайтану
Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
Мұхтартану
/Экономика және құқық негіздері
Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы
Ерте жастағы мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуы/ /
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология/
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мүмкіндігі шектеулі балалардың сөйлеу тілін түзету/
Оторинолорингология
Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі/
Орталық жүйке жүйесініңі анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Логопедия негіздері/
Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Жүйке жүйесінің аурулары/
Генетика
Арнайы педагогика
Инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау
Генетикалық кемістіктер
Инклюзивті білім беру
Невропатология/
-
3 Оқу жылы
Иннервациялық және анатомиялық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
Кешенді диагностика
Логопедиядағы арттерапиялық әдістемелер/
Дизартрия және ринолалияны түзетудегі логопедиялық жұмыс
Мүмкіндігі шектеулі балалардың дифференциалды диагностикасы/
Сурдопсихология
Сурдопедагогика
Логопедиядағы психокоррекциялық әдістемелер/
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыc
Мектепке дейінгі логопедия
Клиникалық психология/
Minor бағдарламасы
Балалар психиятриясы/
Эмоциалық- ерік бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы
Күрделі кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуы
-
4 Оқу жылы
Логоритмика
Мүмкіндігі шектеулі балаларды бейнелеу өнеріне оқытудың арнайы әдістемесі/
Дислексия мен дисграфияны логопедиялық түзету
Тіл кемістігі бар балалaрды оқыту және тәрбиелеу
Дислалияны логопедиялық түзету
Жазба тіл бұзылыстары кезіндегі логопедиялық жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды қазақ, орыс тіліне оқытудың арнайы әдістемесі/
Мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Мүмкіндігі шектеулі балалардың тілін дамыту және дыбыс айтуын түзету
Мүмкіндігі шектеулі балалалрға отбасылық тәрбие беру/
Тіл кемістігі бар балалармен жаңа педагогикалық технологиялар бойынша оқыту
Логопат балаларды оқыту және тәрбиелеу
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстарын және тұтығуды түзетудегі логопедиядық жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды математикаға оқытудың арнайы әдістемесі /
Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі/
Афазиямен алалияны логопедиялық коррекциялау
Логопедиялық ырғақ тәрбиесі
Логопат балаларды оқытудағы инновациялық педагогикалық технологиялар
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметінде терең білімін көрсете алу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білу, түрлі бұзылыстары бар білім алушылардың біліміне бейімделген жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, дамудың бұзылуларын түзетуге, олардың сыни ойлау тұрғысынан әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін іс-әрекетін ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.
- даму бұзылыстары бар білім алушыларды өздерінің жасына, ерекше білім беру қажеттіліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, тәрбиелеу, сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзету және әлеуметтік бейімдеу (жеке немесе топтық түрде) міндеттерін жүзеге асыру бойынша іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
- арнайы педагогикадағы оқыту, тәрбие беру және дамытудың әртүрлі теорияларының, сондай-ақ даму мен білімнің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған білім беру бағдарламалары білімін қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу нәтижелерін критериалды бағалау дағдыларының болуы.
- сөйлеу бұзылыстары бар білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу бұзылыстарын түзету, танымдық белсенділігін дамыту бойынша арнайы диагностикалық және түзету жұмыстарын өткізу;
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
- Дефектологияның түрлі салаларының түйісінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер өткізе білу, заманауи психотехнологияны, практикалық қызметтегі білім беру менеджментін қолдана білу, сыни ойлау технологияларының дағдыларын меңгеру.
- Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
- базалық білім беру бағдарламаларын меңгеруде, даму мен әлеуметтік бейімделуінде қиындықтары бар мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды сүйемелдеуде арнайы білімдерді меңгеру;
- Дефектологияның әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешуде білім мен дағдыларын, дефектологтың мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасау әдістерін, сыни талдау, бағалау және күрделі білім мен идеяларды синтездеу әдістерін көрсету.
- Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
- инклюзивті, көп тілді және жаңартылған білім беру жағдайында оқу-тәрбие, түзету – дамыту үрдістерін ұйымдастырумен байланысты мәселелермен айналысуға және шешуге қабілетті болу