Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01113 Психиатрия ересектердің, балалардың в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - кәсіби құзыреттер жүйесі бар, тәуелсіз және кәсіби қызметке дайын білікті және бәсекеге қабілетті психиатрды дайындау. 7R013 - «Психиатрия, оның ішінде балалар» мамандығы бойынша жұмыс істейтін резидент оның табысты жұмысына ықпал ететін кәсіби құзыреттіліктерді игеруі, алған теориялық білімдерін тереңдетуі, тәуелсіз медициналық тәжірибеге дайын болу үшін сапалы және көлемді жаңа теориялық және практикалық дағдыларын игеруі керек. психиатриялық және наркологиялық ауруханада және амбулаториялық-емханалық қызметте жоғары білікті медициналық көмекті, ересектерде, балалар мен жасөспірімдердегі жедел психикалық және наркологиялық бұзылуларға жедел медициналық көмек диагностикалық және фармацевтикалық технологиялардағы заманауи жетістіктерге сәйкес дербес енгізу үшін.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Психиатрия, соның ішінде стацинардағы балалар психиатриясы (Психиатрия, соның ішінде стацинардағы балалар психиатриясы-1)
    Несиелер: 40

    Психикалық бұзылыстардың этиологиясы және патогенезі, эпидемиологиясы туралы замануи көзқарас қалыптастыру, психиатриядағы негізгі зерттеу әдістері. Білім алушы стационарлық және жедел жағдайлар кезінде ересектер мен балалардағы психикалық бұзылыстардың профилактикасы, клиникалықзерттеулер, диагностикасы, дифференциальды диагностикасы, дәлелдік медицина тұрғысынан клиникалық протоколға сәйкес емдеуді, медициналық документацияларды,соның ішінде электрондықдокументацияларды толтыру, экспертизажәне реабилитациясы туралы білім алу.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия,соның ішінде амбулаторлы-поликлиникалық жағдайдағы балалар психиатриясы (Психиатрия,соның ішінде амбулаторлы-поликлиникалық жағдайдағы балалар психиатриясы-1)
    Несиелер: 28

    Білім алушыға амбулаторлық жағдайдаересектер мен балалардағы әртүрлі психикалық бұзылыстары бар науқастарға амбулаторлы-поликлиникалық психиатриялық көмекті ұйымдастырудың қоғамдық-құқұқтық негіздерін, динамикалық және активті-динамикалық бақылау жүргізудің ерекшеліктерін, дәлелдік медицина тұрғысынан клиникалық протоколға сәйкес емдеу жолдарын, медициналық документацияларды,соның ішінде электрондықдокументациялардың толтырылуын, экспертиза жүргізуді ұйымдастыру жолдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия,соның ішінде амбулаторлы-поликлиникалық жағдайдағы балалар психиатриясы (Психиатрия,соның ішінде амбулаторлы-поликлиникалық жағдайдағы балалар психиатриясы-2)
    Несиелер: 20

    Білім алушыға амбулаторлық жағдайдаересектер мен балалардағы әртүрлі психикалық бұзылыстары бар науқастарға амбулаторлы-поликлиникалық психиатриялық көмекті ұйымдастырудың қоғамдық-құқұқтық негіздерін, динамикалық және активті-динамикалық бақылау жүргізудің ерекшеліктерін, дәлелдік медицина тұрғысынан клиникалық протоколға сәйкес емдеу жолдарын, медициналық документацияларды,соның ішінде электрондықдокументациялардың толтырылуын, экспертиза жүргізуді ұйымдастыру жолдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
  • Стационардағы балалар психиатриясы (Стационардағы балалар психиатриясы-2)
    Несиелер: 40

    Психикалық бұзылыстардың этиологиясы және патогенезі, эпидемиологиясы туралы замануи көзқарас қалыптастыру, психиатриядағы негізгі зерттеу әдістері. Білім алушы стационарлық және жедел жағдайлар кезінде ересектер мен балалардағы психикалық бұзылыстардың профилактикасы, клиникалықзерттеулер, диагностикасы, дифференциальды диагностикасы, дәлелдік медицина тұрғысынан клиникалық протоколға сәйкес емдеуді, медициналық документацияларды,соның ішінде электрондықдокументацияларды толтыру, экспертизажәне реабилитациясы туралы білім алу

    Оқу жылы - 2
  • Медициналық психология
    Несиелер: 4

    Жалпы және жеке медициналық психология, мақсаттары мен міндеттері, басқа психикалық және медициналық ғылымдармен дисциплина аралық байланысы. Психологическом диагноз туралы түсінік. Патопсихологиялық семиотика. Науқастың психологиясы. Емдік өзара әсер етудің психологиялық аспектілері. Психологиялық профилактика.Жедел көмек. Психологиялық кеңес, психотерапия.

    Оқу жылы - 2
  • Психотерапия
    Несиелер: 2

    Психотерапияны сәтті жүргізу үшін психологиялық байланыс орнату. Психотерапиялық орта құру. Әртүрлі профильдегі пациенттермен, олардың туыстарымен, олардың жеке ерекшеліктерін, хабардарлығын және жетекші мотивтерін ескере отырып, психотерапевтік әңгіме жүргізу. Психиатрия мен наркологиядағы негізгі психотерапиялық әдістерді тәуелсіз қолдану. Психотерапиялық әдістерді қолдану нәтижелері мен тиімділігін бағалау. Психотерапиялық әдісті қолданудың көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштеріна нықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сексопатология
    Несиелер: 2

    Сексологиялық тарих жинау. Нейропсихиатриялық, урогенитальды, эндокринологиялық жағдай ғасипаттама. Жыныстық конституцияны анықтау. Мультипликативті цикл компоненттеріне жалпы зерттеу жүргізу және оның патологиясын анықтау. Отбасы-жыныстық қатынастар мәселелері бойынша жекек онсультациялар өткізу. Сот-психиатриялық сараптамаға бағыт-бағдар мен куәліктерді тіркеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наркология
    Несиелер: 4

    ҚР-ғы наркологиялық көмекті ұйымдастырудың қоғамдық-құқұқтық негіздері. Наркологиялық аурулар кезіндегі психопатологиялық симптоматикалардың семиотикасы. Наркологиядағы замануи зерттеу әдістері. Алкогольді, наркотикалық заттарды, наркотиктердің тізіміне енбеген заттарды қолданнан кейінгі болатын психикалық және мінез-құлықтық бұзылыстар. Наркологиялық аурулар кезіндегі инструментальды-лабораториялық зерттеу әдістерінің клинико-диагностикалық мәні. Дәлелдік медицина тұрғысынан наркологиялық ауруларды емдеудің замануи қадамдары. Психоактивті зат (ПАЗ) қолданғандығы туралы медициналық куәландыру. Күштеп емдеу, профилактика, медико-социальды реабилитация. Проведение Медико-соц��альды, әскерижәне соттық экспертиза жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Стационарлық және төтенше жағдайдағы әр түрлі жастағы науқастардың диагностикасы, дифференциалды диагностикасы және жалпы психикалық бұзылыстарды емдеу үшін жеткілікті білім деңгейін көрсетеді. Клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып оның тиімділігін бағалайды

  • Код ON2

    Психиатриялық стационарда бастапқы медициналық және неврологиялық бағалауды жүргізу үшін жеткілікті білім деңгейін көрсетеді. Психиатриялық профилі бар науқастардағы жалпы медициналық жағдайларды диагностикалау үшін жеткілікті білім деңгейін көрсетеді

  • Код ON3

    Пациент үшін жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін пациентпен, оның қоршаған ортамен, денсаулық сақтау саласындағы мамандармен тиімді қарым-қатынас жасай білу. Төтенше жағдайлардағы және стационарлық жағдайлардағы қауіптер мен қорғаныс факторларын бағалаудың білімділігі мен қабілеттілігін көрсетеді, медициналық көмектің жоғары қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етудің тиімді әдістерін қолданады

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңбері аясында әрекет ете алады, төтенше жағдайлар кезінде алғашқы көмек көрсете алады, ұлт денсаулығын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіпқой топтардың құрамында жұмыс жасай алады

  • Код ON5

    Барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни бағалай алады, халықаралық мәліметтер қорын күнделікті қызметінде тиімді қолдана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады

  • Код ON6

    Өз бетінше білім алу және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқыту, пікірталастарға, конференцияларға және кәсіптік дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысу

  • Код ON7

    Ақпараттық технологияларды, денсаулық сақтауды насихаттауға, қорғауға және бұқаралық ақпарат құралдарына арналған кәсіби коммуникация дағдыларын біледі. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай алады, алынған мәліметтерді талдай алады. Зерттеу дағдыларына ие

  • Код ON8

    Өмір бойы кәсіби және жеке дайындық пен дамыту үшін білім, білік және дағдыларды қолданады. Кәсіби қызмет аясында алынған кез-келген ақпаратқа қатысты деректерді қорғауға және құпиялылыққа қатысты этикалық қағидаларды сақтау

Top