7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психикалық денсаулық саласында әмбебап және кәсіби компетенциялар жүйесін игерген, алдыңғы қатардағы инновациялық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тәжірибеде және ғылымда өздігімен қолдануға, кәсіби қызметке қабілетті және дайын маман әзірлеу.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-1
Клиникалық медицинаның құрамдас бөлігі болып табылатын медициналық мамандық. Медициналық пән ретінде ол психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының диагностикасы мен емін зерттеумен, этиологияны, патогенезді, таралуды және халыққа психиатриялық көмекті ұйымдастырумен айналысады. Пәнді оқу барысында типтік белгілердің сипаттамасы ғана емес, сонымен қатар стандартты және стандартты емес жағдайларды емдеудің тәсілдеріне негізделген аурулардың динамикасы, мүмкін болатын нәтижелер, қалпына келтіру шарттары және аурудың қолайлы ағымы маңызды болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 40
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы-1
Амбулаториялық психиатрия алдыңғы циклдерде алған білімге негізделген. Диагностикалық, емдік және профилактикалық көмек стационарлық жағдайда, оңалту шараларынан және психикалық және мінез-құлық бұзылыстарынан зардап шегетін адамдардың әлеуметтік зардаптарын дұрыс шешуге арналған сараптамалық тәсілдерден тыс жетілдірілуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 26
-
Медициналық психология
Соматикалық және психикалық аурулардағы жеке психикалық функциялардың өзгеруін зерттеу, пациенттің жеке түрлерін зерттеу, ауруға реакцияны анықтау; медициналық өзара іс-қимыл психологиясын, медициналық этиканы және деонтологияны зерттеу; әртүрлі патологиясы бар науқастардың психикалық жағдайын зерттеу; жас және клиникалық психологияны зерттеу; отбасылық қатынастар психологиясын зерттеу; психокоррекция және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-2
Негізгі нозологиялық бірліктерді зерттеу тек типтік белгілерді сипаттап қана қоймай, сонымен қатар аурулар динамикасындағы айырмашылықтарды, мүмкін болатын нәтижелер, қалпына келтіру шарттары мен аурудың қолайлы ағымын көрсетуі керек. Аурулардың классикалық мысалдарымен қатар, стандартқа сай емес, ерекше жағдайларда дәрігер психиатрды өз бетімен шешімін табуға дағдыландыру үшін аурулардың мүмкін болатын ерекшеліктерді талқылау керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 40
-
Ғылыми зерттеулер менеджменті
Пән ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімді және клиникалық практикада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы-2
Амбулаторлы-емханалық жағдайда емдік-диагностикалық және фармацевтикалық технологияның соңғы жетістіктеріне сәйкестендіре отырып психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар адамдарға мамандандырылған білікті медициналық және әлеуметтік көмек көрсете алатын маманның тереңдетілген дайындығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 24
-
Психиатрия мен наркологиядағы психотерапия: эриксон гипнозының негіздері
Пән психотерапияның және әсіресе эриксондық гипноздың дамуы туралы жалпы түсініктерді зерттейді. Психотерапияның негізгі әдістерін және оларды медициналық практикада, атап айтқанда психиатрия мен наркологияда қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сексопатологияның өзекті мәселелері
Сексопатология адамның жыныстық қызметін, себептерін, даму жағдайларын және адамның жыныстық денсаулығының бұзылуының клиникалық көріністерін, әртүрлі жыныстық бұзылуларды, оларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пациент курациясы: стационарлық және амбулаториялық жағдайда әр түрлі жастағы науқастарда психикалық және мінез-құлық бұзылыстарын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау және емдеу үшін жеткілікті білім деңгейін көрсетеді. Синдромдық және клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді медицина принциптері негізінде оның тиімділігін бағалай алады.
- Коммуникация және коллаборация: пациент үшін жақсы нәтижеге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасындағы адамдармен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жүргізуге қабілетті.
- Қауіпсіздік және сапа: медициналық комек қауіпсіздігінің жоғары деңгейін және сапасын қамтамасыз ету үшін тиімдірек әдістерді қолдануға және қауіптілік дәрежесін бағлауға қабілетті.
- Қоғамдық денсаулық сақтау: ҚР денсаулық сақтау жүйесінің заңдық және ұйымдастырулық алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, мамандық аралық топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
- Зерттеулер: зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, психиатрия және сабақтас пәндер саласындағы ғылыми-практикалық басылымдарды тиімді қолдануға, зерттеу топтарының жұмысына қатысуға қабілетті.
- Білім алу және даму: өздігімен білім алуға және кәсіби топ мүшелерін оқытуға, үздіксіз кәсіби дамудың барлық түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті
Ұқсас БББ
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01113 Психиатрия ересектердің, балалардың
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Астана медицина университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы