7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар) в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психикалық және іс-әрекеттік бұзылыстары бар, оның ішінде психоактивті заттарды қолдануға байланысты балалар мен ересектер пациенттерінің профилактикасын, диагностикасын, лечение, медициналық-әлеуметтік оңалтуын, психиатриялық, медициналық куәландыруды және оның ішінде балалар тұрғындарының сараптамасын өз бетінше орындайтын, маманның сапасына қойылатын қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін білікті, бәсекеге қабілетті дәрігермен қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Геронтологиялық психиатрия
Пәнді оқу барысында резиденттер геронтологиялық жастағы пациенттерге психиатриялық көмекті ұйымдастырудың білімі, дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Геронтопсихиатрия саласындағы зерттеу өзекті болып табылады және ел халқындағы қарттар мен қарттардың үлесінің тұрақты өсу тенденциясына байланысты, бұл кеш жасқа тән психикалық аурулардың жиілігінің артуына, сондай-ақ жас немесе орта жастағы науқастар санының артуына және қартайғанға дейін өмір сүруге әкеледі. науқастар
Несиелер - 4
-
Медициналық психология
Пәнді өту барысында резидент жеке құбылыстарды олардың ресурстармен байланысы тұрғысынан зерттейді, мұнда клиникалық психология саласы осы психологиялық бағыт шеңберінде зерттеуге, психологиялық түзетулерді ұйымдастыруға және құрастыруға, жүргізуге және есеп беруге кіреді. Клиникалық психологияның психотерапиялық әдістеріне ие: кеңес беру, жеке психотерапия, отбасылық психотерапия, отбасылық кеңес беру және физикалық денсаулықтың бұзылуымен байланысты психологиялық мәселелерді анықтайтын адамдарға қолдау көрсетудің әртүрлі формалары.
Несиелер - 4
-
Жасөспірімдік психиатрия және аддиктология
Осы пәннді өту кезінде резидент психикалық денсаулық, жасөспірім балаларының үйлесімді дамуы және олардың жасына тән патологиялық мінез-құлық мәселелерін зерттейді, бұл әртүрлі химиялық және химиялық емес тәуелділіктер, деликвентті және девиантты мінез-құлық, жасөспірімнің суицидтік және өзіне-өзі зиян келтіру мінез-құлқы. Алдын алу дағдылары қалыптасады, осы бұзылуларды диагностикалау, тиісті дәрілік емес және дәрілік терапияны тағайындау, шұғыл көмек көрсету
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы
Пәннен өту шеңберінде резидент дәрігер ұйымның әлеуметтік-құқықтық негіздерін, амбулаториялық-емханалық психиатриялық, ересектер мен балаларға наркологиялық көмек көрсетуді, сондай-ақ олардың қызметін, ұйымдастырылуын, шұғыл психиатриялық көмек көрсетуін, деонтологияны, учаскелік дәрігердің психикалық денсаулық саласындағы жұмысының этикалық аспектілерін реттейтін НҚА-ны зерделейді, дәрігерлік құпия мәселелерін қарайды. Клиниканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, емдеуді, оңалтуды, болжамды және динамикалық бақылауды жүргізуді, органикалық, экзогендік, энодогендік-органикалық, соматогендік, эндогендік аурулар, аффективті бұзылулар, жедел алкогольдік интоксикациялар, абстинент синдромы бар бұзылулары бар стационарға жіберуге көрсеткіштерді зерделейді
Несиелер - 50
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы
Пәннен өту барысында резидент дәрігер қазіргі заманғы клиникалық психиатрияның пәні мен міндеттерін, этиологиясын, патогенезін, таралуын, психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының, оның ішінде балалар бұзылыстарының жіктелуін, зерттеудің негізгі және қосымша әдістерін, диагностиканы, әртүрлі жастағы топтардағы пациенттермен сұхбат жүргізу ережелерін, психиатриядағы, наркологиядағы психопатологиялық симптомдар мен синдромдарды зерделейді; этиологиясы, клиникалық көріністері, диагностикасы және дифференциалды диагностикасы, балалық шақтағы деменция және ерте органикалық деменция кезіндегі терапия, кемістігі, эндогендік аурулары, аутизм синдромдары, аффективті бұзылулар, жедел алкогольдік интоксикация, сонымен қатар әртүрлі есірткіге тәуелділіктің клиникалық формаларын, олардың терапиясының заманауи тәсілдерін зерттейді
Несиелер - 80
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Психиатриялық сұхбат жүргізу, психикалық, соматикалық және неврологиялық жағдайды бағалау, бейінді мамандардың қосымша тексерулері мен консультацияларын тағайындау, клиникалық пайымдаулар мен шешімдер шығару, түсініктемелер мен ұсынымдар беру; медициналық тиісті құжаттаманы ресімдейді, диагностикалық, емдеу іс-шараларын жүргізу туралы әр түрлі жастағы пациентті немесе оның заңды өкілін хабардар етеді; айғақтарды, қарсы көрсетілімдерді, тәуекелдерді және диагностикалық зерттеу әдістерінің маңыздылығын түсіндіреді; бейінді мамандармен кеңесу немесе клиникалық көрсеткіштер бойынша емдеуге жатқызу мәселесін шешу, еңбекке қабілеттілігінен уақытша және тұрақты айырылу сараптамасы, медициналық қызметтер шеңберінде психикалық және іс-әрекеттік бұзылыстары бар әр түрлі жастағы пациенттерге медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу мақсатында пациент-орталықтандырылған клиникалық бағалау өткізу және жүргізу тактикасының жоспарын жасау;
- Пациенттің клиникалық белгілерін бағалау: психикалық және іс-әрекеттік бұзылыстарының негізгі патологиялық белгілері мен синдромдарын сипаттау; жетекші синдром бойынша дифференциалды диагностика жүргізу; аурудың сатысын анықтау, психикалық бұзылулардың ауырлығы мен тереңдігін бағалау; зерттеу нәтижелерін түсіндіру; психикалық және іс-әрекеттік бұзылыстар аурулары мен проблемалардың халықаралық статистикалық жіктелуін ескере отырып, соңғы клиникалық диагнозды қою.
- Шұғыл түрде психиатриялық көмек көрсетуді талап ететін жағдайлар кезінде шұғыл медициналық көмекті анықтау және көрсету, клиникалық хаттамалар негізінде шұғыл көмек көрсетудің принциптері мен әдістерін ескере отырып, пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен өзара іс-шаралар жүргізу, төтенше жағдайларда қауіптер мен қорғаныс факторларын бағалау қабілетін, білім деңгейін көрсетеді, амбулаториялық-емханалық, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін неғұрлым тиімді әдістерді қолдану, психологиялық қолдау көрсету, негізгі өмірлік маңызды көрсеткіштердің мониторингін білу, әртүрлі жастағы психикалық және іс-әрекеттік бұзылыстары бар науқастарға, сондай-ақ өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, төтенше жағдайларда, эпидемияларда, жаппай зақымдану ошақтарында халыққа білікті шұғыл медициналық көмек көрсету.
- Клиникалық хаттамаларға сәйкес аурудың клиникалық көрінісін, пациенттің жеке ерекшеліктерін, оның жағдайының ауырлығын ескере отырып емдеу жоспарын әзірлеу, психиатриялық практикада қолданылатын дәрілік препараттардың, оның негізгі сыныптарының қолданылуын, қолдануға көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін, ықтимал жанама әсерлерін, психотерапияның және басқа да дәрілік емес терапияның принциптері мен әдістерін білу, патологиялық процестің белсенділігінің динамикасын бағалау және емдеуді, оның тиімділігін бақылау; науқастың жағдайына байланысты емдеу жоспарына өзгерістер енгізу; психикалық бұзылулары бар науқасты әлеуметтік-еңбекпен оңалту жөніндегі іс-шараларды жүргізу; диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес медициналық қызметтер шеңберінде емдеу әдістерін таңдау мүмкіндігі туралы оның заңды өкілдерін хабардар ету. Пациенттің жалпы, диагностикалық, емдеу шаралары мен процедураларына қажеттіліктерін анықтау, қабылданатын шаралар мен процедуралардың тәуекелдерін бағалау, қажетті жалпы, диагностикалық, емдік практикалық дағдыларды жүргізу.
- Пациенттің жалпы, диагностикалық, емдеу шаралары мен процедураларына қажеттіліктерін анықтау, қабылданатын шаралар мен процедуралардың тәуекелдерін бағалау, қажетті жалпы, диагностикалық, емдік практикалық дағдыларды жүргізу.
- Қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормаларды ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру; дәрігерлік әдеп ережелерін, құпия ақпаратпен жұмыс істеу жөніндегі заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді сақтау; дәрігерлік құпияны сақтай білу.
- Пациенттің денсаулығы мен өмір сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды бағалай алады, әр түрлі жастағы науқастарға әртүрлі жағдайлар мен ауруларда психоэмоционалды қолдау көрсете алады.
- Психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар пациенттердің медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
- Ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыру, ғылыми деректерді талдау және зерттеу және аналитикалық тәсілді көрсету; пациенттердің денсаулығына байланысты ғылыми зерттеулерге негізделген деректерді бағалау және игеру.
- Салауатты өмір салтын насихаттауды-алғашқы психопрофилактика бойынша профилактикалық іс-шараларды, санитарлық-ағарту жұмыстарын, халық арасында скринингті, әр түрлі жастағы пациенттерді диспансерлеуді жүргізу-екіншілікті және үшіншілікті психопрофилактика шеңберінде психикалық және іс-әрекеттік бұзылыстары бар пациенттергдинамикалық бақылауды ұйымдастыру, халыққа санитарлық ағарту және салауатты өмір салтын насихаттауды ұйымдастыру және жүргізу қағидаттарын, әдістерін ұстану.
Ұқсас БББ
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01113 Психиатрия ересектердің, балалардың
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы