Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Биология в Астана халықаралық университеті

  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән биология ғылымының қалыптасуы мен пайда болу тарихының маңызды кезеңдерін ашуға, қажетті және болмай қоймайтын пәнаралық байланыстарды орнату аясында оның ұғымдық аппаратының дамуына арналған. Қазіргі биологияның іргелі мәселелерінің дүниетанымдық және әдіснамалық аспектілері талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомисы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді биосфераның маңызды құрамдас бөлігі ретінде өсімдік әлемі туралы ғылыми біліммен қамтамасыз ету және жердегі басқа организмдердің болуы үшін алғашқы негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жертану және топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде географиялық қабықшаның құрылымы, оның жеке компоненттері мен табиғи кешендерінің қоршаған кеңістікпен өзара әрекеттесуі туралы түсініктерді қалыптастыру. Студенттерді тұтас жүйе ретінде географиялық қабықшаның ерекшеліктерімен таныстыру, топырақ туралы, топырақ қасиеттері және оларды бағалау тәсілдері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің өсімдіктердің алуан түрлілігі, олардың жіктелуі, филогениясы, эволюцияның ықтимал жолдары, алуан түрлілігі және жүйелілігі туралы түсініктерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-омыртқасыз жануарлардың морфологиясымен, физиологиясымен, тіршілік етуімен, географиялық таралуымен, жіктелуімен, биосферадағы және адам өміріндегі пайдасы мен ролімен таныстыру; тірі кезіндегі бақылау, сипаттау, таксономиялық зерттеу және коллекциялау әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде атом құрылысы және химиялық байланыс, химиялық процестердің энергетикасы мен кинетикасы, тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздері және кешенді қосылыстар химиясы, ерітінділерде реакциялардың өтуінің негізгі заңдылықтары туралы заманауи түсініктерді қалыптастырады. Алынған теориялық түсініктер негізінде білім алушылар элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін талдауға қабілетті, қарапайым және кешенді қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін болжау дағдысына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты - шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту және оны оқытушылық қызметте практикалық қолдану болып табылады. Міндеттері: тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдерін меңгеру; жалпы және кәсіби сипаттағы түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің жоғары және төменгі тірі ағзалардың жасушаларының құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылу заңдылықтары, өмір сүру үрдісінің реттелуінің цитологиялық механизмдері және жасушалардың жойылу заңдылықтары туралы қазіргі түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері жасушаішілік үрдістердің концептуалды негіздерін оқыту болып табылады, практикалық және эксперименттік жасушалық биология саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған жасушалық органеллалардың құрылымы мен функциясының өзара байланысын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің жануарлар дүниесінің биоалуантүрлілігін бағалау және табиғи ресурстарды тиімді пайдалану саласында теориялық және практикалық білімдерін меңгеру. Пән аясында зоологиялық жүйелеу принциптерін, табиғи ресурстарды пайдалану әдістерін және биоалуантүрлілікті бағалауды тереңдетіп оқыту қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, ҚР жалпы білім беруді жаңғыртудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің органикалық қосылыстардың құрылысы, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының негізгі химиялық қасиеттері және оларды алу әдістері туралы білім алуы болып табылады. Органикалық химия курсын оқыту міндеті қазіргі заманғы органикалық химияның теориялық негіздері, Органикалық қосылыстардың түрлі кластарын алу әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыруға, Органикалық заттардың химиялық технологиясының практикалық есептерін шешуге теориялық заңдарды қолдану дағдыларын қалыптастыруға негізделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика және селекция негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін, өзгергіштікті, белгілердің тұқым қуалаушылық заңдылықтарын, генотип пен орта факторларының ағзаның дамуына ықпалының өзара байланысын, гендік инженерия, селекцияның заманауи әдістерінің негіздерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимия және молекулалық биология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты-тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері туралы, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу; студенттерді жасушаның тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздарының құрылысы, қасиеттері мен функциялары туралы қазіргі теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктерімен таныстыру; биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, қайта шығару, беру және іске асыру механизмдері туралы түсініктерді қалыптастыру.; молекулалық биологияның алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - жасыл өсімдіктің негізгі физиологиялық-биохимиялық процестері, оларды өсімдік ағзасының әртүрлі деңгейде ұйымдастыру механизмдері және қоршаған ортамен өзара байланысының негізгі заңдылықтары туралы студенттерге заманауи түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің микробтар әлемі туралы біртұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі, микроорганизмдер мен вирустардың негізгі қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-макроскопиялық анатомияның қазіргі жетістіктері негізінде ағзаның және ағзаның құрылысы мен топографиясы туралы білімді меңгеру, жалпы білім беретін мектептерде Биологияны оқыту кезінде алған білімдерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жанаурлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ағзаның жүйелі ұйымдастырылуы, дифференциациясы, ағзаның функцияларының интеграциясы принциптерімен таныстырады. Жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктерін, адам мен жануарларда негізгі физиологиялық үрдістерді зерттейді; адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттегіш механизмдері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді Биологияны оқыту теориясы мен әдістемесінің негізгі мақсаттары мен міндеттерімен педагогикалық ғылым ретінде, оны зерттеу әдістерімен, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі практикалық мәндерімен, білім беру технологияларымен, биологиялық білімнің базалық деңгейінің құрылымы мен мазмұнымен таныстырады. Студенттерде мектеп биологиясының түсінік аппараты қалыптасады. Биологияны оқытуды ұйымдастырудың формаларын, әдістерін, әдістемелік тәсілдерін жетілдіру ерекшеліктері мен үрдістерін, биологиялық білім берудің әртүрлі модельдері жағдайында оларды қолдану ерекшелігін меңгерген, Биологияны оқыту үдерісінде сараланған және жеке тә��ілдердің мәні мен мәнін түсінеді, әртүрлі технологияларды, соның ішінде оқыту барысында қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің бойында экология мен биогеографияның негізгі ережелері мен принциптері, тірі организмдер мен олардың қоғамдастықтарының географиялық таралу заңдылықтары туралы тұрақты білімді қалыптастыру; табиғатты қорғау және табиғатты пайдалану саласында алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: қазіргі экология мен биогеографияның негізгі теориялық ережелері мен қолданбалы бағыттары туралы түсінік беру; тірі организмдердің таралуының негізгі заңдылықтарын қарастыру, кеңістік пен уақыт ареалдарының қалыптасуы мен дамуы; биоалуантүрлілік географиясы туралы түсінік беру, биомдардың қазіргі типтерінің маң��зды құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін сипаттау; табиғи және антропогендік-трансформацияланған экожүйелердің әртүрлілігін көрсету; биосфераны жердің жалпы планетарлық экожүйесі ретінде сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жанындағы учаскеде тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-биологияның мектеп курсында алынған өсімдіктер туралы теориялық білімдерін практикада бекіту және жалпылау; еңбек, эстетикалық, дене және адамгершілік тәрбиенің дамуына ықпал ету. Студенттердің биологиялық және ауылшаруашылық білімдерін кеңейту және тереңдету. студенттерді зерттеу жұмыстарына баулу; табиғатқа деген ұқыпты қарым-қатынасты және сүйіспеншілікті, еңбекке деген қызығушылықты және шығармашылық қарым-қатынасты тәрбиелеу. Міндеттері: Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің ерекшеліктері мен тәсілдерін меңгеру; студенттерді ауыл шаруашылығы білімі мен біліктерінің минимумымен қаруландыру; өсімдіктерге фенологиялық бақылау жүргізуді үйрету; ауыл шаруашылық еңбекке деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу; Еңбек заттары мен құралдарына ұқыпты қарауға тәрбиелеу; студенттерді тәжірибелік және зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биофизика негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің биофизиканың негізгі құбылыстары, ұғымдары, заңдары мен әдістері туралы түсініктерін, қарапайым практикалық есептер дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биомедицина және биоинформатика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты бакалаврлардың биоинформатика, молекулалық биология, молекулалық генетика, жасушалық биология, биомедицина сияқты іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуге биоинформатика әдістерін қолдану мүмкіндіктері туралы негізгі мәліметтер алуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биомедицина негіздері
    Несиелер: 5

    Курс аса таралған инфекциялардың себебі болып табылатын микроорганизмдерді зерттейді; жұқпалы аурулардың пайда болуына себепші болатын факторлармен, арнайы алдын алу әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядағы экскурсиялық жұмыстар
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің экскурсиялық іс теориясы бойынша түсініктерін, экскурсияны дайындау және өткізу әдістемесінде дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету болып табылады. Студенттерге экскурсиялық теория, методология және әдістеме,кәсіби шеберлік, экскурсовод негіздері бойынша білім алуды қамтамасыз ету. Пәннің міндеттері: экскурсиялық істің қазіргі тұлғаны әлеуметтендірудегі маңыздылығын түсіну, оның рухани және рекреациялық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қажетті білімді жинақтау.; экскурсияның сапасын басқару мәселелерінде қажетті құзыреттілікті қамтамасыз ету үшін экскурсиялық жұмыс тәжірибесінде өзін-өзі жетілдіру үшін қажетт�� дағдыларды беру; биологиялық білімнің маңызды бөлігі ретінде экскурсиялық жұмыстың мәнін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің биотехнология саласында терең кәсіби білімдерін қалыптастырудан тұрады. Міндеттері: биотехнологияның заманауи мәселелері, оның даму перспективалары, генетикалық инженерия, жасушалық инженерия, инженерлік энзимологияның маңызды прогрессивті бағыттары туралы білім беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздерімен таныстыру. Курсты оқу негізінде студенттер ғылыми зерттеулерді дұрыс жоспарлауға және орындауға және математикалық статистика әдістерін қолдануға, деректерді статистикалық өңдеуді жүргізуге, алынған есептер негізінде қорытынды жасауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюция теориясы
    Несиелер: 4

    Студенттерге жердегі тірі эволюцияның заңдылықтары туралы біртұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру: жердегі тірі эволюцияның процесі, эволюциялық процестердің негізгі факторлары, механизмдері мен заңдылықтары, микро - және макроэолюция деңгейіндегі тірі организмдердің эволюциясы,эволюцияның синтетикалық теориясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін көрсету, нормативтік-құқықтық құжаттарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы ҚР заңнамасын өз кәсіби қызметіндегі мәселелерді дұрыс шешу үшін пайдалану.

  • Код ON2

    Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі кәсіби қызметінде, соның ішінде ТЖ жағдайында қолданады.

  • Код ON3

    Заттардың реакциялық қабілеті мен құрылысы, молекулалардың құрылымы, химиялық байланыс табиғаты, химиялық реакциялардың жүйесі құрамы мен өту жағдайлары арасындағы байланысты анықтау, сондай-ақ Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесін, Бейорганикалық және органикалық химияның негізгі принциптеріне, заңдары мен теорияларына сүйене отырып, химиялық реакцияның өнімдері мен химиялық заттардың қасиеттерін болжау. Географиялық білім жүйесін әлемнің ғылыми суретінің компоненті ретінде көрсету; қазіргі заманғы географиялық кеңістіктің әр түрлі деңгейлеріндегі алуан түрлілігі нақты мысалдарда әлемнің географиялық бейнесін қалыптастырады; топырақтың шығу тегі, қасиеттері, динамикасы және географиялық таралуы туралы, табиғи білім ретінде және шаруашылық пайдалану объектілері ретінде білімдерді меңгеру.

  • Код ON4

    Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы ережелерін, білім берудің инновациялық технологияларын жалпы білім беру ұйымдарында оқу-тәрбиелеу процесінде тиімді пайдалану.

  • Код ON5

    Биологияны оқытуда шет тілін еркін қолдану.

  • Код ON6

    Ботаника саласына жататын өсімдіктер құрылысы мен басқа да организмдердің топтары, олардың онтогенетикалық және маусымдық өзгерістері, өсімдіктер дүниесінің әртүрлілігі, экология және эволюция; Құрылыс және тіршілік ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Олардың көбею биологиясы, филогениясы, жіктелуі, экологиясы, географиялық таралуы туралы түсінікке ие болу. Органикалық әлемнің негізгі патшалықтарын, өсімдік әлемінің негізгі таксондарының, саңырауқұлақтардың, қынашықтардың әртүрлілігін, олардың табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлін білу. Өсімдікті анықтау, морфологиялық сипаттама жасау, сурет салу және коллекциялау; өсімдік қоғамдастықтарының геоботаникалық сипаттамасын жасау; табиғатта және зертханада бақылау жүргізу. Қазіргі заманғы ботаникада зерттеу әдістерін, өсімдіктерді морфологиялық сипаттау және өсімдіктерді анықтау әдістемесін қолдану.

  • Код ON7

    Жануарларды ұйымдастырудың негізгі деңгейлерін көрсетеді, жануарлардың жеке дамуының барлық сатыларының маңыздылығы туралы түсінік құрастыру, жануарлар дүниесінің алуан түрлілігінің себептері және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтары, органикалық әлемнің даму заңдылықтарына қазіргі көзқарастар қалыптастыру; ғылымның даму заңдылықтарын және оның негізгі кезеңдерін анықтау; жануарлардың ұйымдастыру деңгейлерінің сипаттамасы; жануарлардың типтерінің, сондай-ақ кластарының систематикасы, құрылысы, онтогенезі, экологиясы; Жануарлар эволюциясының негізгі заңдылықтары; жануарлардың негізгі топтарының филогенезі,; алынған мәліметтерді ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдану.

  • Код ON8

    Прокариотикалық және эукариотикалық организмдерді жасушалық ұйымдастыру, вирустарды, жануарларды, өсімдіктер мен бактерияларды молекулалық ұйымдастыру принциптерін білу; Жоғары және төменгі тірі организмдер жасушаларының құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру заңдылықтары, жасушалардың өзара және жасушааралық затпен өзара әрекеттесуі туралы ақпаратты алу және жалпылау білігін көрсету; микроскопиялық техникамен практикалық жұмыс істеу дағдысын меңгеру; цитологиялық талдау және деректерді статистикалық өңдеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON9

    Макро - және микроскопиялық анатомияның қазіргі жетістіктерінің негізінде адам мен жануарлар денесінің құрылысы туралы және ағзалар мен жүйелердің құрылысы, олардың топографиясы мен дамуы туралы білімді көрсету; жүйке, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, бөлу және басқа да ағза жүйелерінің қызметтері туралы теориялық білімді меңгеру; тәжірибелік дағдыларды және тәжірибелік физиологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін меңгеру. өсімдіктердің негізгі өмірлік функцияларын олардың құрылымдық ұйымдарының әртүрлі деңгейлерінде: молекулалық, субклеткалық, жасушалық, органдық, организмдік және биоценотикалық реттеу және интеграциялау механизмдері туралы теориялық білімді меңгеру. Мектепте биологияны оқыту үшін алған білімдерін қолдану.

  • Код ON10

    Генетиканың әр түрлі бөлімдерінің қазіргі жетістіктерінің негізінде тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары туралы, селекция негіздерін, генетикалық инженерия негіздерін, молекулярлық - генетикалық талдау әдістерін зерттеу; эволюцияның негізгі теориялары, жердегі өмірдің шығу тегі мен эволюциясы, түр түзілу концепциясы, микро - және макро-эволюция заңдылықтары, адам эволюциясы, қазіргі заманғы ұғымдар туралы білімді көрсету.

  • Код ON11

    Биосферада, флорада және фаунада әртүрлі биомдар, континенттер, биофилиялық патшалықтар, құрлықтар мен мұхиттардың биогео-графикалық аудандастыру ерекшеліктері туралы білімді көрсету; "биосфера - қоғам - техногенді орта" жүйесіндегі өзара әрекеттесудің негізгі заңдылықтарын және табиғатты қорғау мәселелерін шешудің экологиялық тәсілдерін анықтау.

  • Код ON12

    Білім беру мекемелерінде биология бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда жүйелі-іс-әрекет тәсілін қолдану; пәндер бойынша әртүрлі бағдарламалар мен оқулықтарға салыстырмалы талдау жүргізу, сабақ үзінділерін әзірлеу. биология бойынша оқушылардың ҒЗЖ және мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскесінің жұмысын ұйымдастыру; биология және еңбек бойынша білімді бекіту, кеңейту және тереңдету әдістерін, биологиялық объектілерді зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгеру.

  • Код ON13

    Биологиялық молекулаларды құрылымдық зерттеу саласында экспериментті ұйымдастыру және қою бойынша білім жүйесін меңгерген - бақылау және эксперимент нәтижелерін теориялық талдау қабілетіне ие, табиғаттағы заттың құрылысын, күш пен өзара әрекеттесуді түсіндіру үшін физикалық заңдар мен теорияларды біледі, нақты зерттеу есептерін шешуге биологиялық молекулалардың құрылымын біледі, биологиялық зерттеулерде математикалық әдістерді, молекулалық биологияның, молекулалық генетика, жасушалық биология және биомедицинаның іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуде биоинформатика әдістерін қолданады.

  • Код ON14

    Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.

  • Код ON15

    Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.

Top