Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Химия в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінің әр түрлі типтеріндегі оқу-тәрбие процесінде химия бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды толық жүзеге асыруға қабілетті, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, басқарушылық және тілдік құзыреттілікке және жүйелі дүниетанымға ие білім беру бакалаврын дайындау. Еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің сұраныстарына сәйкес химия өнеркәсібі саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жоғары математика
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерге химия пәндерін оқуға қажетті математика саласындағы іргелі білімнің қажетті көлемін беру. Міндеттер: - сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтерін беру; - жоғары математика ұғымдарын және оның әдістерін бейнелейтін мысалдар мен есептерді шешу; - химиядан математикалық модельдерді қарастыру; - үздіксіз өздігінен білім алу үшін қажетті математикалық материалмен өзіндік жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерге келесі химиялық пәндерді оқу үшін іргетас ретінде заттар және олардың химиялық айналымдары бағынатын негізгі ұғымдар мен заңдар туралы түсінік беру. Пәнді оқытудың міндеттері: - студенттерде атом мен химиялық байланыстың құрылысы туралы, химиялық процестердің энергетикасы мен кинетикасы туралы, тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздері және комплексті қосылыстар химиясы туралы, ерітінділерде реакциялардың өтуінің негізгі заңдылықтары туралы теориялық база құру; - химияның қазіргі жағдайы мен даму жолдары туралы түсінік беру; - жаратылыстану ғылымдары мен заманауи технологияларды дамытудағы химиянының маңызын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің бейорганикалық химияның теориясы мен практикасы бойынша білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Міндеттер: - физикалық және химиялық қасиеттері, қарапайым заттарды алу әдістері және 1-18 топтағы химиялық элементтердің маңызды қосылыстары және оларды қолдану туралы білімді қалыптастыру. - химиялық зертханада жұмыс істеу, ғылыми зерттеу жүргізу, эксперимент нәтижелерін талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепте химиядан ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру "
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - химия пәні бойынша оқушылардың ғылыми-зерттеу жобаларын ұйымдастыруға қабілетті кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді маманды дайындау. Міндеттер: - мектеп химия курсының мазмұнымен танысу; - берілген тақырып бойынша әдебиеттерді іздеу және таңдау; - мектеп деңгейіндегі 3 ғылыми-зерттеу жобасының жоспарын әзірлеу; - студенттерді заттарды талдаудың физика-химиялық әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперимент нәтижелерін математикалық және статистикалық өңдеу әдістерін қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты - шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту және оны оқытушылық қызметте практикалық қолдану болып табылады. Міндеттері: тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдерін меңгеру; жалпы және кәсіби сипаттағы түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің органикалық химияның теориялық негіздері және алифатикалық және циклдық органикалық қосылыстар туралы жүйелендірілген білімдерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - органикалық молекулалар құрылысының теориясын оқу (құрылыс, изомерия, гибридизация, химиялық байланыстар типтері, органикалық реакциялардағы аралық бөлшектер, электрондық және кеңістіктік әсерлер, реакциялық қабілет және стереохимия, циклдардың конформациялық және химиялық ерекшеліктері, ароматтық, бензол ядросындағы бағдарлау ережелері, галогентуындылар), - алкандар, алкендер, алкиндер, алкадиендер, циклоалкандар, арендер, оларды жіктеу, номенклатурасы, құрылысы, изомериясы, қасиеттері, реакция механизмін қарастыру; - органикалық қосылыстардың құрылысы, реакциялық қабілеті мен химиялық қасиеттері арасындағы өзара байланысты ұқтыру; - алифатикалық және циклдық органикалық қосылыстарды синтездеу, бөлу, тазалау және сәйкестендіру бойынша практикалық дағдыларды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сапалық анализ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде сапалық талдау бойынша білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: - катиондар мен аниондардың аналитикалық жіктелуін зерттеу; -аналитикалық реакциялардың сезімталдығы мен селективтілігі туралы түсінік беру; аналитикалық химиядағы негізгі иондық тепе-теңдік (қышқылдық-негіздік, комплекстеу, тұнбағы түсу-еру, тотығу-тотықсыздану), - аналитикалық реакциялардың тепе-теңдік тұрақтылары мен көрсеткіштерін есептеу; - иондарды бөлу және концентрлеу әдістерін зерттеу және сапалық анализде қолдану (экстракция, ион алмасу хроматографиясы).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық анализ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі сандық талдаудың теориялық негіздерін оқу және заттардың сандық талдауын жүргізу бойынша іскерліктер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - гравиметриялық талдауды, әдістің жіктелуін, талдаудың негізгі кезеңдерін, аморфты және кристалды шөгінділердің шөгуін зерттеу; - титриметриялық талдау, әдістің жіктелуі, индикаторлар және титрлеу қисықтары; - гравиметриядағы және титриметриядағы есептеулер; - химиялық талдаудың метрологиялық негіздері; - талдаудың физика-химиялық әдістері, олардың жіктелуі және сандық талдауда қолданылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық химия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерге химиялық термодинамика және күрделі реакциялардың кинетикасы бойынша негізгі білім беру, сонымен қатар электрохимияның қолданбалы аспектілерін және электрохимиялық реакциялардың жүру ерекшеліктерін қарастыру. Міндеттер: - химиялық кинетиканың есептеу әдістерін оқу; -күрделі химиялық процестердің кинетикалық параметрлерін, электролит ерітінділерінің физикалық-химиялық сипаттамаларын, электрохимиялық реакциялардың термодинамикалық, кинетикалық параметрлерін есептеу; - әртүрлі қолданбалы есептерді шешуге термодинамиканың негізгі заңдарын қолдану; -физика-химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын дамыту және эксперименталды мәліметтерді сауатты түсіндіре білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде көмірсутектердің функционалдық туындылары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәннің міндеттері - студенттерге: - көмірсутектердің функционалдық туындылары туралы (көмірсутектердің монофункционалды туындылары, құрамында азот бар органикалық қосылыстар, аралас функциялармен қосылыстар, гетероциклді қосылыстар); - қосылыстардың құрылысы, реакциялық қабілеті және химиялық қасиеттері арасындағы өзара байланыс туралы, функционалдық топтарды трансформациялау тәсілдері туралы іргелі білім беру; - көмірсутектердің функционалдық туындыларын синтездеу, бөлу, тазалау және сәйкестендіру бойынша практикалық дағдыларды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, ҚР жалпы білім беруді жаңғыртудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің кәсіптік міндеттерді еркін шешуге мүмкіндік беретін биохимия саласындағы теориялық білімдері мен практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Міндеттер: - студенттерді маңызды биологиялық құбылыстардың биохимиялық негіздерімен таныстыру; - биологиялық жүйелердің химиялық құрамы туралы түсінік қалыптастыру; - негізгі метаболикалық жолдарын қарастыру және энергия алмасу; - зат алмасу реттелуінің жалпы принциптерін оқыту - биохимиялық зерттеу әдістерімен таныстыру; - зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің қазіргі коллоидтық химия саласында іргелі білім алу және алған білімдері мен дағдыларын кейіннен бітірушілердің біліктілік жұмысын орындау кезінде және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдану болып табылады. Міндеттер: - коллоидтық жүйелерді сипаттайтын негізгі заңдардың мағынасын ашу; осы заңдардың қолданылу салаларын көру, нақты кәсіби міндеттерді шешуде олардың принципті мүмкіндіктерін түсіну; - халық шаруашылығының әртүрлі салалары үшін коллоидтық химияның мәнін, коллоидтық химияның жаратылыстану-ғылыми және философиялық мәнін зерттеу - беттік құбылыстар мен дисперсиялық жүйелер туралы ғылымның дамуындағы заманауи үрдістермен танысу; - химияның ғылыми-теориялық негіздері саласында білім алушының кәсіби дайындығын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиядан олимпиадалық есептер шығару
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ химия пәнінің мұғалімін Химиядан олимпиадалық есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесінде қазіргі заманғы химиялық білім беру концепциялары, әдістермен және білім беру технологияларымен қаруландырудан тұрады. Пәннің міндеттері: - олимпиадалық тапсырмаларды стандартты емес шығармашылық шешу дағдыларын дамыту; - студенттерді мектептегі химия курсының күрделілігі жоғары деңгейдегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу әдістемесімен таныстыру; - есептік есептерді шешу және күрделілігі жоғары деңгейдегі жаттығуларды орындау; - химия бойынша күрделіліктің жоғары деңгейдегі есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Талдаудың физико-химиялық әдістері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-студенттерді қазіргі заманғы физика-химиялық талдау және зерттеу әдістерімен теориялық және практикалық таныстыру. Міндеттер: - студенттердің негізгі заңдарын, классикалық және қазіргі заманғы химия мен физиканың теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физика-химиялық зерттеу әдістерін қолдана білулері мен іскерліктерін қалыптастыру; -нақты эксперименталды міндеттерді шешу кезінде Талдаудың физика-химиялық әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулерін қарастыру: сәйкестендіру, заттардың химиялық құрылысын белгілеу - заттардың химиялық құрылысымен физикалық және химиялық қасиеттерінің байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі химия курсынан есеп шығару
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ химия пәнінің мұғалімін химиялық білім берудің заманауи концепцияларымен, химиядан есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесіндегі әдістермен және білім беру технологияларымен қаруландырудан тұрады. Пәннің міндеттері: - студенттерді химия курсының негізгі деңгейіндегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу әдістемесімен таныстыру; - есептік есептерді шешуге және негізгі күрделілік деңгейіндегі жаттығуларды орындауға үйрету; - мектептегі химия курсының есептер мен жаттығуларын шешу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кристалл химиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-кристалдардың құрылымы мен олардың химиялық құрамы, сонымен қатар әртүрлі физикалық, физика-химиялық және геометриялық қасиеттері арасындағы өзара байланысты орнату. Міндеттер: - Студенттерді жер туралы жетекші ғылымдармен таныстыру, органикалық және бейорганикалық әлем табиғатының бірлігін, жер минералдары мен ғарыш кеңістігінің бірлігін көрсету. - Кристаллографиялық және кристаллохимиялық көріністер негізінде минералдардың қасиеттерін зерттеуге көзқарасты қалыптастыру, кристалдарды зерттеу әдістерін қарастыру. - Химиялық классификация негізінде минералдардың әртүрлі кластары, пайдалы қазбалар, бағалы тастар және синтетикалық минералдар туралы білім алу. - Минералдардың физикалық және оптикалық қасиеттері және оларды практикалық қолдану салалары туралы білім алу. - Диагностикалық белгілердің көмегімен негізгі минералдарды анықтау және олардың физикалық қасиеттерін зерттеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. - Жаратылыстану ғылымдарының өзара байланысы негізінде жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге химия, физика және полимерлердің физика-химия саласындағы іргелі білімнің қажетті көлемін беру. Пәннің міндеттері: - полимерлердің түзілу реакцияларының типтері мен механизмдерін, оларды синтездеу және өңдеу әдістерін білу; - Полимерлердің негізгі химиялық және физикалық-механикалық қасиеттерін және оларды эксперименттік анықтау әдістерін зерттеу; - химиялық құрылымға зат қасиеттерінің тәуелділігін білу негізінде берілген қасиеттерімен Полимерлік материалдарды синтездеу жолдарын әзірлеу білігі; -эксперименттер техникасын және ЖМҚ-мен жұмыс істеу тәсілдерін, реакциялар механизмі туралы түсініктерді, экспериме��талды бақылауларды түсіндіру үшін полимерлердің молекулалық және молекулалық үстіндегі құрылымын білу және эксперименталды деректерді сауатты интерпретациялауды дамыту; - полимерлер туралы ғылымның дамуындағы заманауи үрдістермен және оларды практикалық қолданудың негізгі салаларымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты - жалпы білім беретін мектептегі химиялық білімнің Мемлекеттік стандартының талаптарына қол жеткізуге бағытталған жалпы, ерекше және жеке мақсаттары мен міндеттерін анықтауға қабілетті білікті кәсіби педагогтің қалыптасуын қамтамасыз ету. Міндеттер: - химияны оқыту әдістемесінің негіздерін, оның ішінде химияны оқыту және оның нәтижелерін бақылау әдістері мен құралдарының жүйесін меңгеру, - химияны оқытудағы химиялық экспериментті қолдану дағдыларын меңгеру; - мектеп химия кабинетінің оқу жабдықтарына және жабдықталуына қойылатын талаптармен танысу; -химия сабақтарында және әртүрлі үлгідегі орта жалпы білім беретін оқу орындарында сыныптан тыс жұмыста оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және іс жүзінде жүзеге асыру негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кванттық химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты-пән бойынша білім, білік және дағды жүйесін, сондай-ақ базалық және пәндік құзыреттілікті қалыптастыру. Міндеттер: - - қазіргі теориялық химияның негіздерін қалыптастыру, химиялық жүйелерді (атомдарды, молекулаларды, кристалдарды) және реакцияларды сипаттаудың кванттық механикалық әдістерімен танысу; - студенттердің кванттық механиканың химиялық есептерді шешуге қосымшадағы негіздерін, сондай-ақ кванттық химияның теориялық және есептік әдістерін зерттеу; - кванттық механика және кванттық химия ұғымдарының математикалық аппаратын зерттеу және физикалық мағынасын ашу; - кванттық химияның есептік әдістерін практикалық меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің негізгі органикалық емес және негізгі органикалық синтез процестерінің химиялық технологиясы саласындағы теориялық білім негіздерін меңгеру. Пәннің негізгі міндеттері: Химиялық процестердің өту заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру. 2. Химиялық өндірістің тиімділік деңгейін бағалау дағдыларын алу. 3. Химия-технологиялық жүйе (ХТЖ) ретінде химиялық өндіріске көзқарасты қалыптастыру. 4. Органикалық емес және органикалық синтездің негізгі процестерінің технологиясын зерттеу негізінде Химиялық өндіріс туралы түсініктерді қалыптастыру. 5. Алынған білімді, дағдыларды және іскерлікті кейінгі кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасыл химия негіздері
    Несиелер: 5

    Жасыл химия оқу пәнін игерудің мақсаты студенттердің химиялық өнімдердің қауіпсіз өндірісін ұйымдастыру саласындағы құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Міндеттер: - "жасыл” химияның он екі қағидаларын зерттеу, - студенттерді қоғамның тұрақты дамуы жолындағы іс-әрекет стратегиясымен және "жасыл" технологиялармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зат құрылысы
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты қазіргі химияның алдында тұрған міндеттерді шешу үшін ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке дайындық болып табылады. Бұл пәнді меңгеру нәтижесінде химиялық қосылыстар құрылысының қазіргі заманғы концепциялары және оларды заттардың физикалық қасиеттерін және олардың әртүрлі жағдайларда реакциялық қабілетін түсіну және болжау үшін пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптасуы тиіс. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері студенттердің теориялық химияның негізгі заманауи концепцияларын білу, химиялық қосылыстар құрылысының әртүрлі аспектілерін сипаттайтын қазіргі заманғы терминдермен танысу, эксперименталды және есептеу әдістерінің көмегімен әртүрлі типтегі химиялық қосылыстар құрылысын тану принциптерін меңгеру, заттардың реакциялық қабілеттілігімен қоршаған орта мен құрылыс факторларының байланысын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиациялық химия және радиациялық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - радиохимияның келесі аспектілерін оқып үйрену: радиоактивтілік, сәулеленуді тіркеу, иондаушы сәулеленудің биологиялық әсері және радиациялық қауіпсіздік, қоршаған ортаның радиоактивтілігі, медицинада радионуклидтер мен иондаушы сәулеленуді қолдану, радиациялық бақылау. Пәнді оқыту міндеті студенттерде: - иондаушы сәулелердің түрлерін жіктеу; - альфа-, бета - және гамма - спектрометрлердің әрекет ету принципін түсіндіру; - радиоактивті көздерден доза қуатын есептеуді жүргізу.; - радиохимия және радиоэкология саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрылыс материалдарының химиялық талдауы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты-құрылыс материалдарының химиялық сандық және сапалық құрамының негізгі түсініктері, жіктелуі және олардың физика-химиялық зерттеу және талдау әдістері бойынша білім алу. Пәнді оқу міндеті: - силикатты материалдардың жіктелуін түсіну; - силикатты материалдардың әртүрлі түрлерін өндіруде негізгі және қосалқы шикізаттың сипаттамасын сипаттау; - шынының, керамиканың және тұтқыр материалдардың физикалық-химиялық қасиеттерін, құрылымын талдау; - силикатты материалдардың негізгі түрлерін алудың технологиялық сұлбаларын талдау; - силикатты материалдардың сапасын бағалау, олардың ақауларын анықтау және олардың пайда болу себептерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағамның химиялық сараптамасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу мақсаты - студенттерді тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі бойынша ұлттық және Халықаралық бағдарламалар туралы, Тамақ өнімдерінің химиялық сараптамасын ұйымдастырудың негізгі концепциялары мен принциптері, химиялық сараптама процестерінің механизмдері және химиялық сараптама жүргізу және бақылауды жүзеге асыру үшін қолданылатын әдістер туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқыту міндеттері - студенттерде мына қабілеттерді қалыптастыру: - тамақ өнімдерінің химиялық сараптамасын жүргізу әдістері мен тәсілдерін қолдану қабілетін көрсету; - химиялық сараптама жүргізу және бақылауды жүзеге асыру үшін қолданылатын әдістерді жіктеу; - сараптамалық зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді құжаттық ресімдеу бойынша эксперименталды дағдыларды қолдану; - тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі бойынша ұлттық және халықаралық бағдарламаларды, тамақ өнімдерінің химиялық сараптамасын ұйымдастырудың негізгі концепциялары мен принциптерін сыни бағалау. - тамақ кәсіпорындары мен оның өнімдерінің химиялық қауіпсіздігінің нормативтік-құқықтық базасын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді химиялық қосылыстардың өзгеруімен және қоршаған ортаға түскен кездегі мінез-құлықтың ерекшеліктерімен таныстыру, олардың биосфералық процестерге әсерін бағалау, экологиялық талаптарды ескере отырып шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Экожүйелер мен биосфераның тұрақтылығы мен жұмыс істеу механизмдерін зерттеу; қазіргі заманның жаһандық экологиялық проблемалары, себептері, олардың қалыптасу кезеңдері мен салдары; табиғат пен қоғамның тұрақты дамуы, қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрмыстық химия тауарларының химиялық сараптамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде қазіргі жуғыш-тазалағыш заттардың белсенді компоненттерінің түрлері, химиялық құрамы, қасиеттері мен мақсаты, жуу және тазарту процестеріндегі негізгі ұғымдар мен физика-химиялық құбылыстар, жуғыш заттарды зерттеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Міндеттер: -қазіргі заманғы жуғыш-тазалағыш құралдардың белсенді компоненттерінің түрлерімен, формаларымен, құрамымен, қасиеттерімен және мақсаттарымен таныстыру; - ТШ, ГОСТ және ИСО сәйкес жуу-тазалау құралдарының химиялық құрамын анықтауды үйрету; - синтетикалық жуу құралдарының жуу қабілеті мен тұтынушылық қасиеттері туралы түсінік беру және бағалау; -талдау және бағалау деректері бойынша жуу-тазалау құралдарын сертификаттау жөніндегі талаптарды зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    тұлғааралық өзара қатынастарда құқықтық, әлеуметтік және мәдени нормаларды басшылыққа алу, кәсіби қызметтің міндеттерін дұрыс шешу үшін экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын қолдану.

  • Код ON2

    тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі кәсіби қызметінде, соның ішінде ТЖ жағдайында қолданады.

  • Код ON3

    талдаудың физика-химиялық әдістерін қолдана отырып кез-келген сұйық немесе және қатты сынаманың сапалық және сандық химиялық құрамын анықтау; физикалық-химиялық жүйелер мен процестердің негізгі термодинамикалық, кинетикалық параметрлерін тәжірибелік жолмен және есептеу арқылы анықтау; математикалық білімін алынған нәтижелерді статистикалық өңдеу және химияның қолданбалы мәселелерін шешуде қолдану.

  • Код ON4

    Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесін білуіне сүйене отырып, бейорганикалық және органикалық химияның негізгі принциптеріне, заңдары мен теорияларына сүйене отырып, заттардың реакциялық қабілеті мен зат құрылысы, молекулалардың құрылымы, химиялық байланыс табиғаты, химиялық реакциялар жүйесінің құрамы мен өту жағдайлары арасындағы байланысты анықтау, сондай-ақ химиялық реакциялар өнімдері мен химиялық заттардың қасиеттерін болжау.

  • Код ON5

    педагогиканың негізгі қағидаларын, жас ерекшелік физиологиясы туралы білімін, мектеп гигиенасы нормаларын және білім берудің инновациялық технологияларын жалпы білім беру ұйымдарында оқу-тәрбиелеу процесінде тиімді пайдалану.

  • Код ON6

    химияны оқытуда шет тілін еркін қолдану.

  • Код ON7

    берілген құрылысы мен құрылымы бар органикалық және бейорганикалық заттарды өндірудің оңтайлы әдісін таңдауды теориялық тұрғыдан негіздеу және өндірістің жекелеген кезеңдерін жақсарту үшін экологиялық таза технологиялық шешімдерді ұсыну; процестердің материалдық және энергетикалық теңгерімдерін жасау, химиялық және сызба диаграммаларын құру, реагенттердің қатынасын есептеу, реакция өнімінің теориялық және практикалық шығымын есептеу, коллоидтық химиядан білімін дисперстік жүйелер алумен байланысты химиялық технологияларды негіздеуде қолдану; заманауи білім мен озық тәжірибені талдау негізінде кәсіби салада өнім жасау.

  • Код ON8

    білім беру мекемелерінде химия бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда жүйелі-іс-әрекет тәсілін қолдану; пәндер бойынша әртүрлі бағдарламалар мен оқулықтарға салыстырмалы талдау жүргізу, оқушылардың танымдық қызметін ынталандыру үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, түрлі сабақ фрагменттерін әзірлеу (химиялық экспериментті қолдана отырып, міндеттерді шешуді қоса отырып, білім беру жағдайларын пайдалана отырып).

  • Код ON9

    заттардың құрылымы мен іс-әрекетін, молекулааралық өзара әрекеттесудің негізгі түрлерін, атомдар мен молекулалардың кванттық күйлерін реттейтін негізгі заңдылықтар туралы білімін негізгі құрылымдар мен құрылымдық деңгейлерді, олардың өзгеру және өзара ауысу процестерін сапалы және сандық сипаттауда қолдана алады. Кристаллографияның, кристаллохимияның негізгі ұғымдары мен заңдарына сүйене отырып заттардың кристалдық күйін болжайды және зерттеудің аспаптық әдістерін қолдана отырып құрамын анықтайды.

  • Код ON10

    кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу үшін химиядан теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдана білу; ғылыми эксперименттерді жоспарлауды, ұйымдастыруды және өткізуді, нәтижелерді кейіннен өңдеуді және ұсынуды.

  • Код ON11

    қоршаған ортаның химиялық ластау көздерін және ластаушы заттардың химиялық құрамын анықтау, химиялық процестердің, ластаушы заттардың химиялық қайта құрылуының жалпы заңдылықтарына сүйеніп ҚО-дағы процестерді болжау және ҚО радиациялық және химиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жолдарын ұсыну; химиялық заттарды өндірудің қолданыстағы тәжірибелері мен технологияларын олардың қоршаған ортаға және адамдарға қауіпсіздігі тұрғысынан талдау.

  • Код ON12

    кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON13

    пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.

  • Код ON14

    адам ағзасына және қоршаған ортаға жағымсыз әсерін азайту мақсатында тамақ өнімдерінің, тұрмыстық химиялық тауарлар мен құрылыс материалдарының стандартталған құрамдас бөліктерін физико-химиялық анализбен анықтау және олардың жай-күйіне баға беру.

Top