Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Химия (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия ғылымы саласындағы концептуалды білімі бар, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістемесі, іскерлік және басқарушылық қабілеті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, игерілген құзыреттіліктер негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын химия пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бейорганикалық химия
Химиядағы математика мен физика
Химияға кіріспе
Химиялық байланыс және құрылым
Атом құрылысы және периодтылық
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
2 Оқу жылы
Жасанды интеллект негіздері
Экожүйе және құқық
Инклюзивті білім беру ортасы
Абайтану
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мұхтартану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Академиялық жазылым
Аналитикалық химия
Физикалық химия
Химиядағы жобалау және мәліметтерді өңдеу
Бағалау және дамыту
Көміртек және оның қосылыстарының химиясы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Химия зертханасы және тәуекелдерді басқару
-
3 Оқу жылы
Мектепте химияның құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқыту
Химиялық синтездеу өнері
Хемометрика
Химияны оқытудың әдісі мен технологиялары
Полимерлер химиясы
Коллоидты химия
Нанохимия
Кинетика және катализ
Химияны оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Экологиялық білім беру және тұрақты даму
Химиядан есептер шығару
Қоршаған орта химиясы
Тұрмыстағы химия
Биохимия
Термохимия
-
4 Оқу жылы
Химия бойынша оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру
Химиялық өндіріс негіздері
Ерітінділер химиясы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Электрохимия
Action Research
Радиохимия
Lesson Study
STEM-білім беру
Химиядағы зерттеулер, даму және инновациялар
Химия сабақтарындағы CLIL
Педагогикалық зерттеулер
Табиғат нысандарының биогеохимиялық талдауы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоршаған орта шынайылығын қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми-философиялық білім әдістерімен ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философиялық таным арқылы, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, бағалау
- білім алушыға бағытталған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті көзқарас және салауатты өмір салтын қолдауға бағдарлану қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде педагогика және психология бойынша білімдерді қолдану
- өзінің педагогикалық және кәсіби қызметіне, педагогикалық дамуы мен кәсіби әл-ауқатына қажетті кәсіби қарым-қатынастарды конструктивті түрде құру
- Химиялық процестер мен құбылыстардың негізгі заңдылықтарын түсіндіру, заңдарды, химия теорияларын және жасанды интеллектті қолдану.
- заттардың өзгеру заңдылықтары мен заңдылықтарын жаратылыстану тұрғысынан негіздеу үшін химияның негізгі бөлімдерінің теориясы мен жалпы теориялық ережелері туралы концептуалды білім мен түсінікті көрсету
- эксперименттік зерттеулер мен ғылыми, зертханалық және оқу-әдістемелік сипаттағы әртүрлі тәжірибеге бағытталған тапсырмалардың нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
- білімалушының жеке дамуын түзету үшін педагогикалық зерттеулерде, оқу үрдісіндегі білім алу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешуде практикалық білік, дағдыларын қолдану
- Химиялық эксперименттер жүргізу, жабдықтармен жұмыс істеу және жасанды интеллектті пайдалану дағдыларын көрсете отырып, заттардың құрылымы, құрамы мен физика-химиялық қасиеттері арасында себеп-салдарлық байланыстар орнату.