7M01612 Тарих (бейіндік) в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "7М01602-Тарих" мамандығының білім беру бағдарламасының мақсаты қазақстандық білім беру жүйесі үшін педагог-тарихшыларды, жетекшілерді және ұйымдастырушыларды даярлау болып табылады, білім беру саясатында ойластырылған шешімдер үшін логикалық негізделген база құруға және оларды практикада жүзеге асыруға қабілетті.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
-
Тарихи ғылымының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Пәнді игерудің мақсаты қазіргі замандағы тарих ғылымының негізгі мәселелерімен, оның ұғымдық аппаратымен, жаңа тәсілдерімен, әдістерімен және әдіснамасымен, жаһандану және интеграция, дәстүрлі қоғамдық және идеялық-саяси қозғалыстардың жаңа өсуі және жағдайы сияқты қазіргі замандағы маңызды проблемалармен танысу болып табылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи білім берудегі инновациялық үрдістер
Несиелер: 4Курс белсенді қайта құру қызметінің құзыреттілігін меңгеруге, білім беру жүйесін дамыту процесін жобалау мен ұйымдастыруға, білім беру мекемесін дамыту тиімділігінің критерийлерін анықтауға, білім берудегі заманауи инновациялық үдерістермен, модернизациялық үдерістердің қозғаушы күші ретінде танылуға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ҚР білім беру жүйесінің дамуын бақылау: тарихи контекст
Несиелер: 5Білім беруді басқарудың тарихи талдауының концептуалды негіздерін, бұрын білім беруді басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздерінің мәндік-мазмұндық сипаттамаларын, оларды заманауи педагогикалық шындыққа экстраполяциялау мүмкіндігін зерделеу; білім беру жүйесін дамытуды тиімді басқарудың инновациялық тетіктерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2"Басқару психологиясы" курсы басқару қатынастарын, басқару қызметін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында басқару психологиясының даму кезеңдері қарастырылады., қазіргі басқару теориясының жағдайы. Ұйымның "ішкі" "сыртқы" ортасының ұғымдары, ұйымның моделі айқындалады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Магистратурада шет тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ маманның кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде тілді жүйелі түрде тереңдетіп оқыту болып табылады.. Монологиялық сөйлеуде қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби саласындағы базалық тақырыптардың аясында өзіндік қабылдау тәжірибесі арқылы түсіндіре отырып, бірқатар дәйекті тұжырымдар түрінде жағдайлар мен оқиғаларды сипаттау
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи білім берудегі қазіргі мәселелер
Несиелер: 4Пән тарихи білім берудің заманауи мәселелері мен даму тенденцияларын, Пәндік білім берудің қазіргі жағдайы мен парадигмаларын, отандық тарихи білім берудегі инновациялық процестердің мәні, сипаты мен маңызын, тарихи білім беру мәселелері бойынша қазіргі заманғы нормативтік, бағдарламалық-концептуалды және бағдарламалық-әдістемелік құжаттарды оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Курс менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашады . Отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында аталған ғылымның дамуын зерттеу. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарих ғылымының тарихы (институциалдық аспект)
Несиелер: 5Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі ғылыми білім ретінде тарихтың қалыптасуы мен эволюциясын зерттеу. Тарихты кәсібилендіруге, оны ғылыми пән ретінде қалыптастыруға, тұжырымдамалардың сипаттамасына, негізгі тарихнамалық бағыттарға, өзгерістерді талдауға, зерттеулердің әдіснамасы мен проблематикасына, әртүрлі дәуірдегі тарихи ой өкілдерінің концепцияларының сипаттамасына, тарих ғылымының мәртебесіне көңіл бөлінеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи-мәдени зерттеулердің қазіргі кездегі теориясы мен әдістемесі: Мәдениет тарихының жаңа тұжырымдамалары
Несиелер: 5Пән тарихи-мәдени зерттеулердің жалпы сипаттамасын береді, зерттеулерді дайындау мен жүргізуді ұйымдастыруды, оның бағдарламасын әзірлеуді, нәтижелерді өңдеуді, оларды жинақтауды, ресімдеуді және ұсынуды, практикаға енгізуді көздейді. Мәдениет пен мәдени үдерістердің жаңа концепциялары мен зерттеу әдістерін зерттейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Деректану және тарихнама: теориялық — әдістемелік мәселелер мен қазіргі заманғы тәсілдер
Несиелер: 5Зерттеу теориялық- деректану мен тарихнаманың әдіснамалық мәселелерін зерттеу; отандық және шетелдік Тарих бойынша негізгі дереккөздерді және оларды зерттеу әдістерін зерттеу, деректану мен тарихнаманың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. қазіргі концептуалды тәсілдерді талдау және зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Деректану және Қазақстан тарихын тарихи зерттеу әдістері
Несиелер: 5Осы жағдайларды көрсететін белгілі бір әлеуметтік уақыт жағдайларында пайда болатын тарихи құбылыс ретінде дереккөздің табиғатын зерттеу, басқа ғылыми салалардағы принципті мәселелерді бір уақытта жариялауда әдіснамалық ұстанымдарды ашу; деректанулық зерттеудің әдістемесі мен техникасы, неғұрлым жүйелі және тұтас әзірленген ретінде тарихи дереккөздердің корпусын қарау және компаративтік зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Несиелер: 5Курс тарихи зерттеулердің методологиясы мен әдістерін қарастыруға, зерттеу әдістері кешенін қолдану арқылы ғылым және білім беру саласындағы зерттеу нәтижелерін талдауға, жүйелеуге және қорытуға бағытталған.; заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеу және нәтижелерді талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON1
Ғылымның өзекті мәселелері саласында кәсіби құзыреттілікті кеңейту және тереңдету; әртүрлі ғылыми мектеп өкілдерінің зерттеуіне әдістемелік тәсілдерді талдау; сөйлеу мәдениеті, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеу дағдысын меңгеру; тілді кәсіби деңгейде еркін меңгеру, ғылыми талдаудың тиімді әдістерін қолдану.
-
Код ON2
Болашақ маманның кәсіби дайындығындағы пәндік білімнің рөлін бағалау, өзіндік кәсіби қызметін өзіндік анықтау және талдау қабілетін көрсету, практикада тиімді әдістемелік тәсілдерді қолдану, білім беру мазмұнын түсінуді көрсету, оқу процесін жобалау кезінде білім беру технологияларын, оқыту формаларын, әдістері мен құралдарын таңдау.
-
Код ON3
Басқару психологиясының негізгі категорияларына, ғылыми зерттеу әдістеріне және макро -, мезо-және микродеңгейлердегі әлеуметтік - экономикалық даму мәселелерін шешу кезінде оларды пайдалану ерекшеліктеріне анықтама беру, басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарын түсінуді дамытуға ықпал ету, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін теориялық білімдер мен практикалық іскерліктер жүйесін бағалауды жүргізу.
-
Код ON4
Оқыту үдерісіне зерттеу әдістерін қолдану; қазіргі білім берудегі инновациялық процестердің мәнін түсінуді, білім беру мекемелеріндегі инновациялық қызмет үдерісінің логикасын, білім беру қызметінің заманауи тәсілдері мен тәсілдерін меңгеру қабілетін көрсету.
-
Код ON5
Білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде ғылым мен білім берудің қазіргі заманғы мәселелерін білуді көрсету; білім беру жүйесін басқаруда заманауи технологиялар мен жеке бағдарламаларды қолдану.
-
Код ON6
Тарихты оқытудың қазіргі үрдісінің әдістемесінде инновациялық идеяларды ұсыну және іске асыру, стандартты емес және баламалы шешімдерді қабылдау қабілетін көрсету, кәсіби мамандану саласында терең білімді растау; кәсіби міндеттерді шешудің қазіргі заманғы әдістемесі мен әдістемесін көрсету.
-
Код ON7
Тарихи үрдістерді зерделеудің заманауи тәсілдерін сипаттау, әртүрлі тарихи фактілерді, қазіргі ғылыми әдебиетті, әртүрлі зерттеу гипотезалары мен концепцияларын талдау.
-
Код ON8
Қазіргі заманғы тарихнамалық, деректанулық және библиографиялық талдау жүйесін қолдану; іс жүзінде заманауи ақпараттық технологиялар мен ақпарат алу әдістерін қолдану; ғылыми қорытындыларды қисынды дәйектеу, алынған материалды жинақтау, тарихи процестер мен құбылыстарды теориялық үлгілеуді жүзеге асыру.
-
Код ON9
Ғылым дамуының негізгі кезеңдерін, оның құрылымы мен жіктелуін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау және рәсімдеу бойынша нормативтік құжаттарды талдау, ғылыми зерттеу әдіснамасын, ғылыми зерттеу процесін ұйымдастырудың тиімді әдістерін тәжірибеде қолдану: теория және методология саласындағы қазіргі жетістіктерді білу.
-
Код ON10
Ақпаратты ауызша және жазбаша беру, жүйелі ойлау, жалпылау, талдау, ақпаратты қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау, проблемалардың мәнін анықтай білу, интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени-парасатты, коммуникативтік, ұйымдастырушылық - басқару дағдыларын дамытуға ұмтылысын көрсету қабілетін көрсету.