Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04114 Іскерлік әкімшілендіру (Еxecutive МВА) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Корпоративтік қаржы басқару

    Қаржы нарықтарының өсіп келе жатқан жаҺандануы, жаңа қаржылық өнімдер мен технологиялық инновациялар корпоративтік қаржы әлеміне үлкен әсер етті. Практикалық зерттеулер мен модельдеу арқылы магистранттар жаһандық компанияның қаржылық және инвестициялық шешімдерін және жеке байлықты басқаруды үйренеді. Курс сонымен қатар қаржылық технологиялар, тұрақты қаржы және инвестиция әлеміндегі дамып келе жатқан трендтерді талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-зерттеу

    Бұл курс экономикадағы жобалық-бағдарланған тәсілге, сапалық және сандық тәсілдерге негізделген нарықтық механизмдерді бағалау, тұтынушылық мінез-құлық, бәсекеге қабілетті шаруашылық қызметінің басқа да маңызды элементтері қолдануға мүмкіндік береді. Кәсіпкерлік және экономика саласындағы зерттеулерді жобалау, деректерді жинау, талдау және түсіндіру, сонымен қатар жинақталған әдістерді қолданып, маркетингтік зерттеулер жүргізу. Кәсіпкерліктік жаңа түрлерін құрудың және кәсіпкерлік жобаларды іске асырудың мүмкін болатын баламалары бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнестің құндылығын басқару

    Бұл пән компанияны іргелі теориялық негіздерді білу тұрғысынан зерттеуге және қарапайымнан күрделіге дейін әр түрлі қолданыстағы қаржылық-экономикалық әдістер мен бағалау әдістерін қолдану арқылы бизнестің құнын бағалау бойынша практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Кәсіпорынның негізгі және айналымнан тыс барлық активтері бағалауға жатады. Курс бизнесті басқару саласында кәсіби құзыреттіліктерді алу үшін қажет болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық стратегиялық менеджмент

    "Мәдениетаралық менеджмент Стратегиясы" курсы мәдениетаралық басқару процесінің мәні ұғымына байланысты мәселелерді ашады; мәдениетаралық орта жағдайында жұмыста туындайтын негізгі проблемалар бұл курс мәдени айнымалылар немесе жаһандық бизнесті басқару процесіне, отандық компаниялар мен көпмәдениетті персоналды басқарудағы шетелдік менеджерлердің қызметіне әсер ететін күштер айырмашылықтарының картасын жасауға бағытталған. Нәтижесінде магистрант сауатты басқарушылық шешім қабылдауға бағытталған мәдениетаралық коммуникация саласындағы білім мен дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық менеджмент

    Берілген курс инвестициялық менеджментті ұйымдастыру және басқару негіздері саласында базалық теориялық аппарат пен практикалық тұрғыда дағдыларды игеруге, сондай-ақ кейіннен кәсіптік қызметте бизнесті негізгі бағытта әртараптандыру және компанияның инвестициялық портфелін басқару, қолда бар бос капитал мен ресурстарды әртүрлі қаржы құралдары мен нақты активтерге инвестициялау мақсатында оны қолдануға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Қазіргі заманғы ұйымдастыру және стратегиялық талдау әдістерін теориялық зерттеу және қолдану, тәжірибеде жоспарлау. Стратегиялық жоспарлау түсінігі, оның анықтамасы және әлеуметтік-экономикалық процестерді мемлекеттік стратегиялық басқару түрлері, заманауи ұйымды басқару тұжырымдамаларын зерттеу, ұйымның стратегиялық талдауын жүргізу дағдыларын дамыту. Қалыптасу мен дамудың әлемдік тәжірибесі мысалында жоспарланған бизнес моделінің артықшылықтары. Әртүрлі әлеуметтік-экономикалық жүйелер. Шетел тәжірибесіндегі жоспарлау экономикалық прогресті жеделдету құралы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджменттегі әлеуметтік коммуникациялар

    "Менеджменттегі әлеуметтік коммуникация" пәні бизнестегі іскерлік қарым-қатынас психологиясы процесінде туындайтын негізгі заңдылықтарды зерттеуге, ұйымдардағы әлеуметтік коммуникация туралы білім алуға бағытталған. Бірлескен кәсіби мақсаттар мен міндеттерді шешуге бағытталған коммуникативтік мінез-құлық дағдыларын қалыптастырады. Нәтижесінде білім алушы іскерлік ортадағы жанжалды жағдайларды шешуге бағытталған дағдыларға ие болады және арнайы кәсіби құзыреттіліктерге ие болып шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративті әлеуметтік жауапкершілік

    Қазіргі жағдайда бизнесті жүргізу әлеуметтік жауапкершілікпен байланысты. Мемлекет барлық шаруашылық жүргізуші субъектілердің алдына орындалуы Қазақстанда да, шетелде де міндетті болып табылатын белгілі бір шарттар қояды. Компания имиджін қалыптастыру факторларының бірі-кәсіпорындардың өз қызметкерлері, халқы және мемлекеті алдындағы әлеуметтік міндеттемелерін орындауы. Пәннің негізгі міндеті-компанияның нарықтағы оң беделін оған зиян келтірместен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стресс пен әл-ауқатты басқару

    "Стресс пен әл-ауқатты басқару" курсы жұмыс орнында немесе одан тыс жерде туындаған стресстің адам өмірінің барлық салаларына әсер ететін негізгі себептерін зерттеуге бағытталған. Курс бағдарламасы қызметкерлерді ұсынуға, дағдыларды игеруге, стрессті бақылауға, өнімділік пен жұмысқа қатысуды арттыруға мүдделі басшының, жұмыс берушінің қолдауымен еңбек қызметіндегі стресске қажетті төзімділікті неғұрлым бейінді түрде арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және келіссөздер

    "Көшбасшылық және келіссөздер" курсы менеджмент, бизнес және ұйымдық даму саласындағы мәселелерді, көшбасшылықтың теориялары мен модельдерін, функциялары мен тетіктерін қамтитын көшбасшылықтың әртүрлі тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушы құзыретті басқару шешімдерін қабылдау және кәсіпорындардың адами ресурстарын сәтті басқару үшін практикалық жағдайларды, жүйелік және ситуациялық тәсілдерді талдауда қажетті негізгі дағдылар мен білімдерге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR Менеджмент

    Курс барлық қызығушылығы бар жақтардың мүдделерін қамтитын қоғаммен байланыс бағдарламаларын әзірлеуге стратегиялық басқаруды пайдалануды қамтиды. Білім алушылар таратылатын ақпарат құралдары, қызметкерлер мен жалпы қоғам, үкімет және тұтынушылар арқылы қоғаммен қарым-қатынас жасаудың негіздерін алады. PR коммуникацияларын басқару мәселелері мен әдістері қарастырылады. Үкіметпен, ұлттық деңгейдегі және жаһандық институттармен және мемлекеттік қызметтермен өзара әрекеттесу мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг менеджмент

    Курс компаниялардың халықаралық маркетинг қызметінің стратегиялық және функционалдық аспектілеріне арналған. Ол стратегияны әзірлеу үшін сыртқы және ішкі жағдайлардың рөлін түсіндіре отырып, халықаралық бизнес үшін маркетинг және нарыққа бағдарлау тұжырымдамасы туралы іргелі түсінік береді. Сыртқы нарыққа шығу жолдары мен нарықты таңдау, халықаралық деңгейде интеграцияланған маркетингтік тәсілдерді әзірлеу, енгізу, және тағы басқалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қәсіпкерлік құқық

    Бұл курс экономика секторлары мен салаларын жаһандық ауқымда зерттейді және тұрақты өзгерістерге байланысты күрделі болып табылатын динамикалық халықаралық бизнес механизмін енгізеді. Курс жаһандық ортаның жаһандық бизнес пен жаңа нарықтарға қалай әсер ететінін түсінуге көмектесетін құралдарды ұсынады. Халықаралық аренадағы кәсіпкерлік құқық негіздерін зерделеп, тәжірибедегі халықаралық ауқымдағы кәсіпкерлік құқықтың маңызды тұстарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эмоционалды интеллект және бизнестегі жетістік

    Бұл курс эмоциялық көшбасшылық негізінде басқарудың дағдыларын қалыптастырады, қажетті құралдармен қамтамасыз етеді және оқушыларға эмоционалдық интеллект пен бизнестегі табыс арасындағы байланысты түсінуге көмектесуге арналған. Эмоционалдық интеллекттің компоненттері. Дағдылары. Эмоционалдық интеллектті құратын сатыларын талдау. Бұл интеллектке жету жолындағы қадамдарын қолдана білу. Эмоционалды интеллект қабілеттерін дамыту, пайдалану, эмоцияларды түсіну және эмоционалды басқару бойынша үздік тәжірибелер талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару этикасы

    Қазіргі кәсіби корпоративтік ортадағы маңызды маркетингтік этикалық мәселелер мен проблемалар бойынша нақты нарықтық зерттеулерді талдау. Нарықты зерттеушінің компанияның мүдделі тараптары, тұтынушылары және қоғам алдындағы экономикалық, әлеуметтік және экологиялық жауапкершілігіне ерекше назар аударылады. Жеке, ұйымдық және әлеуметтік деңгейде маркетингтік және басқару шешімдерін қабылдау механизмдері мен тәсілдеріндегі этикалық дилеммаларды ескеріп зерттеу қажет болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЕАЭО халықаралық сауда және кедендік құқық

    Кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің мақсаты пайда алу және оны барынша арттыру болып табылады, оған қол жеткізу факторларының бірі компанияның ЕАЭО сыртқы нарығына шығуы болып табылады. Кәсіпорын өзінің экономикалық мүдделерін шетелдік серіктестер мен мүдделер алдында қорғай алуы үшін сауда және кеден құқығы саласындағы заманауи заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді зерттеу маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жанжалдарды басқару

    "Жанжал-менеджмент" пәні ұйымдық ортадағы жанжалдардың пайда болу себептері мен сипатын, сондай-ақ жанжалдарды шешудің негізгі тәсілдерін зерттеуге және бағалауға бағытталған. Бұл курс студенттерді жанжалдарды диагностикалаумен таныстырады, бұл жанжалдарды тиімді басқарудың маңызды шарты болып табылады. "Жанжал менеджменті" курсын оқу нәтижесінде магистранттар қазіргі менеджерге қажет өзекті білім мен кәсіби негізделген дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес-жоспарды құрастыру және тұрақты өзгерістер жағдайында құндылықты құру үшін бизнес-шешімдерді қабылдау кезінде стратегиялық, кешенді және инновациялық әдістемелерді қолдану.
  • Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, халықаралық бизнес трендтерін талдау, жаһандану жағдайында әлеуетті мүмкіндіктерді анықтау және стратегиялық шешімдер қабылдау.
  • Халықаралық құқықтық нормалар мен жауапкершілікті негізге ала отырып, жаңа компанияның стратегиясын немесе қолданыстағы бизнестегі жаңа бағытты қалыптастыру.
  • Даму стратегиясына сәйкес фирманың бюджетін қалыптастыру және орындау, басқарушылық және инвестициялық шешімдер қабылдау.
  • Компанияны басқару және стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін маркетингтік және қаржылық құралдарды пайдалану.
  • Тиімділіктің дербес әдістемесін қолдану және тұлғалық өсу түсінігі мен табысын көрсету.
  • Мультимәдени бизнес-ортаға бейімделе білу және халықаралық нарықтарда адамдармен тиімді жұмыс істей білу.
  • Әлемнің кез келген елінде мансапты іске асыру үшін этикалық көшбасшылық көзқарасы мен коммуникация тиімді дағдыларын дамыту.
  • Экономикадағы, адам өміріндегі жаңа технологиялар мен дизруптивті түрлендірілуге бағдарланған тұрақты даму бағдарламаларын әзірлеу.
  • Идеялар мен нәтижелерді таныстыра білу, аудитория алдында сөз сөйлеу, бизнес, басқару мен жеке өсу саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін осы дағдыларды пайдалану.

Ұқсас БББ

Top