Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04114 Іскерлік әкімшілендіру (Еxecutive МВА) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - адами капиталды дамыту және топ-менеджерлерді, мемлекеттік менеджерлерді, бизнес сарапшыларды, кеңесшілерді және халықаралық көшбасшыларды даярлау үшін бизнес білімінің ең жақсы тұжырымдамаларын қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Бизнес-зерттеу
    Несиелер: 3

    Курс жобалық-бағдарланған тәсілге, экономикадағы сандық және сапалық әдістерге негізделген бизнесті зерттеу әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Зерттеу, бизнес және экономика саласындағы деректерді жинау, талдау және интерпретация жасауда тәжірибе жинақталады. Бизнестің жаңа түрлерін құрудың және кәсіпкерлік жобаларды жүзеге асырудың мүмкін баламалары бағаланады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Стратегиялық жоспарлау. Оның анықтамасы және рөлі. Әлеуметтік-экономикалық процессті мемлекеттік реттеу құралы ретінде. Даму және құру тәжірбиесінің жалпы әлемдік тәжірбиесімен шаруашылықтың жоспарлау үлгісінің артықшылықтары. Жоспарлау экономикалық прогрессті жылдамдату құралы ретінде жоспарлау. Шетелдің тәжірбиесі (Япония, Корея, Гонконг және басқалары).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR Менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс барлық мүдделі тараптардың мүдделерін қоса алғанда, қоғаммен байланыс бағдарламаларын әзірлеу үшін стратегиялық менеджментті қолдануды қамтиды. Студенттер бұқаралық ақпарат құралдары, қызметкерлер, қоғамдастық, үкімет және тұтынушылар арқылы қоғаммен өзара әрекеттесудің негізгі қағидаларын алады. PR-коммуникацияларды басқару сұрақтары мен әдістері қарастырылады. Мемлекеттік, трансұлттық компаниялармен және ғаламдық институттармен жұмыс істеу мүмкіндіктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджменттегі әлеуметтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Менеджменттегі әлеуметтік коммуникацияның рөлі. Менеджменттегі коммуникация: негізгі ережесі және базалық сипаттамасы. Менеджменттегі әлеуметтік коммуникацияның түсінігі . Әлеуметтік коммуникацияны ғылыми тану тарихы . Коммуникаций теориясы. Әлеуметтік-коммуникациялық институт. Әлеуметтік-коммуникациялық қажеттілік. PR және менеджменттегі әлеуметтік коммуникацияның этикасы. Ұйымдастырушылық ортаның әртүрлі деңгейіндегі қоғаммен әлеуметтік коммуникацияның ерекшелігі және байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект және бизнестегі жетістіктері
    Несиелер: 5

    Бұл курс жұмыс орнында эмоционалды зияткерлікке қажетті құралдарды ұсынады және студенттерге эмоционалды интеллект пен бизнестің сәттілігі арасындағы қатынасты түсінуге көмектесу үшін арналған. Эмоционалды зияткерлік қабілеттерді дамыту / пайдалану саласындағы озық тәжірибелерге талдау жасалады, өзін және басқаларды сезінеді, эмоциялар мен эмоционалды басқаруды түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарға мәдениетаралық басқару процесін, мультимәдени ортада жұмыс істеу кезінде кездесетін мәселелерді сипаттайды. Бұл кКурс жаһандық ауқымда жұмыс істейтін бизнесті басқаруға, отандық компанияларды шетелдік менеджерлерді басқаруға, сондай-ақ мультимәдени қызметкерлердің қалай басқаруына әсер ететін әртүрлі мәдени ауыспалы немесе күштердің картасын құруға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инвестициялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс капитал нарықтары, институттар, қаржы өнімдері, аналитикалық құралдар және инвестициялық портфельді басқаруға қажетті дағдылар туралы кең білім алуға арналған. Компьютерлік модельдеу, Интернет құралдары және мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету және мәліметтер базасы жобаның инвестициялық тартымдылығын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Корпоративті әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 4

    Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) соңғы онжылдықтарда танымал тақырыпқа айналды. Компаниялар көбінесе әлеуметтік жауапкершілікке ие бола отырып, өздерінің беделін нығайтады, капиталдандыру мен клиенттердің адалдығын арттырады, қоршаған ортаға, адам құқықтарына, сапа мен қауіпсіздік стандарттарына сәйкестікке және басқаларға, көбінесе акционерлердің мүдделеріне сәйкес келмейтін көзқарасты дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Корпоративтік қаржы басқару
    Несиелер: 5

    Қаржы нарықтары, өсіп келе жатқан жаңа қаржы интернационалдандыру өнімдер мен технологиялық инновациялар үлкен ықпал етті әлем корпоративтік қаржы. Жаһандық қаржы және инвестициялық компания мен практикалық зерттеулер көмегімен және модельдеу магистранттар біледі екен, қалай басқару шешімдерімен жеке капиталдың. Сондай-ақ, жаңа үрдістер барысында әлемдегі финтеха бағамының тұрақты қаржыландыруды талдайды және инвестициялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық қәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 4

    Осы курстың аясында экономикалық секторлар мен секторлар ғаламдық ауқымда зерттеліп, тұрақты өзгерістерге байланысты қиын халықаралық бизнес механизмі енгізілді. Курс ғаламдық ортаның жаһандық бизнес пен жаңа нарықтарға қалай әсер ететінін түсінуге көмектесетін құралдарды ұсынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЕАЭО халықаралық сауда және кедендік құқық
    Несиелер: 4

    ЕАЭО посткеңестік кеңістіктегі серпінді интеграциялардың бірі болып табылады, ол ортақ нарық пен бірыңғай кедендік кодқа ие, кәсіпкерлерге одақтың 5 елінде жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Курс қалыптасу тарихын, заманауи заңнаманы, құқықтық нормалар мен бағдарламаларды, сондай-ақ ЕАЭО елдеріндегі бизнестің болашағын түсіну тұрғысынан қызықты болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Менеджменттің ұйымдық қайшылық ұғымы,Ұйымдық қайшылығы. Басқару қатынасының көрініс- тер қоғамдық жүйеде. Басқару жəне кəсіпкерлік қатынас. Ақпараттың сапасына əсер ететін фактор. Ақпараттың құрылымы. Ақпарат- тық тасқынның, жиынның жəне ақпаратты өңдеу əдістері. Қайшылықсебептері. Қайшылық пен күйзелістерді басқару. Қайшылықтары шешу əдістері. Басқару шешімдерін дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнестің құндылығын басқару
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы компания - бұл күрделі активтер құрылымы. Сондықтан компанияны бағалау үшін бағалаудың барлық тәсілдерінің жеке үйлесімі қолданылады. Компания активтерден тұрады: жер, жылжымайтын мүлік, машиналар мен жабдықтар, қорлар, инвестициялар, материалдық емес активтер. Ағымдағы және болашақ кірістерді бағалау және басқа мәселелер зерттелуде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стресс пен әл-ауқатты басқару
    Несиелер: 5

    Стрессті басқару, әл-ауқат және өзгерістерге қарсылық, заманауи көшбасшының заманауи бизнестің қиындықтарын оңай жеңуге мүмкіндік беретін маңызды қасиеттері. «Стресс қазіргі заманғы індетке айналды» және біздің психикалық, физикалық және эмоционалдық денсаулығымызға әсер ететін үлкен фактор. Курста өзіне де, жұмыс тобына да стресстен арылудың жолдары қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және келіссөздер
    Несиелер: 5

    Бұл курс компанияның ресурстарын қамтитын кәсіпорындардың ұйымдастырушылық өзара іс-қимылына және адам ресурстарын басқаруға, оқыту мен дамытуға, сондай-ақ қақтығыстарды басқаруға көшбасшылықтың әсерін қарастыру үшін көшбасшылық стильдері мен теорияларын түсіну шеңберінен шығады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық маркетинг менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс компаниялардың халықаралық маркетингтік қызметінің стратегиялық және функционалды аспектілеріне арналған. Бұл халықаралық бизнес үшін маркетинг және нарықтық бағдарлау тұжырымдамасын түбегейлі түсінуді қамтамасыз етеді, стратегияны әзірлеудің сыртқы және ішкі жағдайларының рөлін түсіндіреді. Сыртқы нарыққа шығу жолдары және нарықты таңдау, халықаралық деңгейде маркетингтік интеграцияланған тәсілдерді әзірлеу және енгізу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингті басқару этикасы
    Несиелер: 5

    Маркетингтің маңызды этикалық мәселелерін және кәсіби корпоративтік аренада кездесетін мәселелердің нақты жағдайларын талдау. Маркетологтың компанияның мүдделі тараптары, клиенттері және жұртшылық алдындағы әлеуметтік және экологиялық міндеттеріне ерекше назар аударылады. Маркетингтегі және жеке, ұйымдастырушылық және әлеуметтік деңгейдегі шешім қабылдау тетіктері мен тәсілдерінің этикалық дилеммасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тұрақты өзгерістер жағдайында құндылықты құру үшін бизнес-шешімдерді қабылдау кезінде стратегиялық, кешенді және инновациялық әдістемелерді қолдану

  • Код ON2

    Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, халықаралық бизнес трендтерін талдау, жаһандану жағдайында әлеуетті мүмкіндіктерді анықтау және стратегиялық шешімдер қабылдау

  • Код ON3

    Халықаралық құқықтық нормалар мен жауапкершілікті негізге ала отырып, жаңа компанияның стратегиясын немесе қолданыстағы бизнестегі жаңа бағытты қалыптастыру

  • Код ON4

    Қаржылық есептерді талдау, басқарушылық және инвестициялық шешімдер қабылдау

  • Код ON5

    Компанияны басқару және стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін маркетингтік және қаржылық құралдарды пайдалану

  • Код ON6

    Тиімділіктің дербес әдістемесін қолданады және тұлғалық өсу түсінігі мен табысты көрсете

  • Код ON7

    Мультимәдени бизнес-ортаға бейімделе білу және халықаралық нарықтарда адамдармен тиімді жұмыс істей білу

  • Код ON8

    Әлемнің кез келген елінде мансапты іске асыру үшін этикалық көшбасшылық көзқарасы мен коммуникация тиімді дағдыларын дамыту

  • Код ON9

    Экономикадағы, адам өміріндегі жаңа технологиялар мен дизруптивті түрлендірілуге бағдарланған тұрақты даму бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON10

    Идеялар мен нәтижелерді таныстыра білу, аудитория алдында сөз сөйлеу, бизнес, басқару мен жеке өсу саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін осы дағдыларды пайдалану

Top