Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Агрономия в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ауыл шаруашылығы өндірісі, агрономия және агрохимия саласындағы педагогикалық қызмет және ғылыми зерттеулер, әртүрлі меншік нысанындағы ауыл шаруашылығы ұйымдарында, жергілікті және республикалық органдарда басқару қызметі үшін топырақтың құнарлылығын қалпына келтіру және арттыру, өсімдіктердің қоректенуін оңтайландыру және ауыл шаруашылық дақылдардың өнімділігін арттыру бойынша қазіргі заманғы ғылыми және тәжірибелік проблемаларды тұжырымдауға және шешуге қабілетті ғылыми-педагогикалық білімі бар бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия

Пәндер

  • Фитосанитарлық мониторинг және сараптама

    Пән зиянды ағзаның карантиндік нысан болу қабілетін, карантиндік нысанның таралуын реттеу және (немесе) биологиялық немесе басқа да ғылыми деректерді бағалау арқылы оған қатысты карантиндік фитосанитариялық шаралар қабылдау қажеттігін айқындау мақсатында фитосанитариялық тәуекелді талдауды жүзеге асыру әдістемесін зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шет тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларына сүйене отырып, шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны есептің, хаттардың, ғылыми мақалалардың, баяндамалардың әртүрлі нысандарында ресімдей алады, талдамалық мақалалармен жұмыс істей алады, ғылыми әдебиеттерді даярлау бағыты бойынша оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мақалалар мен мәтіндер құрастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктерді зиянды ағзалардан кіріктірілген қорғау

    Ауыл шаруашылығы дақылдарына зиян келтіретін зиянды және аса қауіпті зиянды ағзаларға қарсы күрес әдістерінің жіктелуін зерделейтін пән, агротехникалық, биологиялық, механикалық, физикалық, химиялық және басқа да күрес әдістері, өсімдіктер карантині.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа перспективалы жемшөп дақылдары

    Өсімдік шаруашылығы саласының негізгі міндеттерін, еліміздің азық-түлік қауіпсіздігін шешу жолдарын, өсімдік шаруашылығының заңдылықтарын және олардың өндірісте қолданылуын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру үшін нақты егіншілікті қолдану

    Пән нақты егіншіліктің негізгі элементтері ретінде нақты егіншіліктің ұйымдастырушылық, ғылыми және әдістемелік негіздері, позициялау жүйесі, өнімділік мониторингі, қолданылатын аспаптар мен жабдықтар туралы білім кешенін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін бағдарламалау

    Ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздерін, АӨК құрылымын, жалпы экономикалық теория негіздерін, ауыл шаруашылығы салалары ерекшеліктерінің және шаруашылық жүргізудің әртүрлі нысандарының ауыл шаруашылығы кәсіпкерлігінің бағыттарына, түрлеріне, сипатына, мөлшері мен құрылымына әсерін зерделейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Егіншіліктің агроландшафттық жүйесі

    Оңтайлы агроландшафттарды құру қағидаттарын зерделейтін пән, агроландшафттарда ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің оңтайлы өмір сүру жағдайларын анықтау, агроландшафт егіншілігінде топырақ қорғау іс-шараларын жүргізу, әртүрлі агроландшафттарда арамшөптермен күрестің кешенді шараларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығындағы ғылыми зерттеулер әдістері

    Пән өсімдік шаруашылығындағы зерттеулердің негізгі әдістерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы өндірістік жағдайларға жақын далалық жағдайда тәжірибе жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Перспективті далалық дақылдар және олардың прогрессивті технологиялары

    Шабындықтарды, жайылымдар мен тыңайған жерлерді бағалау әдістемесін, оларды жоғары өнімді жем-шөп алқаптарына түрлендіру мүмкіндігін, шөп шабуға арналған дақылдар мен жем-шөп сорттарын іріктеуді, осы алқаптарды бастапқы өңдеу технологиясын және шөп шыққаннан кейін оларды ұтымды пайдалануды зерделейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық шаруашылық

    Пән ауыл шаруашылығындағы экологиялық таза технологияларды, экологиялық таза өнім өндіру технологияларын зерттейді; Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент экологиялық егіншілікте егіншілік жүйесінің элементтерін жобалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығындағы логистика

    Пән жабдықтау мен өнім ағындарын басқаруды зерделейді, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру мен жинаудан бастап оны нарыққа жеткізуге дейінгі барлық кезеңдерді жоспарлау мен үйлестіруді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасын бағалау

    Пән өсімдік шаруашылығы өнімдерін (астық, жемістер мен көкөністер) қайта өңдеудің негіздері мен әдістерін, тәсілдерін, технологияларын, қайта өңделген өнімнің сапасына қойылатын негізгі талаптарды, сақтау шарттарын, осы өнімді сақтау процесінде сапа мен қауіпсіздіктің нашарлау себептерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фитосанитариялық тәуекелдерді талдауды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету

    Фитосанитариялық тәуекелді талдауды жүзеге асыру әдістемесін зерделейтін пән зиянды ағзаның карантиндік нысан болу қабілетін немесе қабілетсіздігін, карантиндік нысанның таралуын реттеу және (немесе) биологиялық немесе басқа да ғылыми деректерді, экономикалық деректерді бағалау арқылы оған қатысты карантиндік фитосанитариялық шаралар қабылдау қажеттігін айқындау мақсатында, сондай-ақ карантиндік нысандардың тізбесін қалыптастыру және қайта қарау мақсатында пайдаланылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы алқаптарын мониторингілеу үшін SENTINEL 1-2-3 бейнелерін пайдалану

    Пән әртүрлі спектрлік диапазондағы бейнелерді өңдеуді, тар жолақты сүзгілердің көмегімен алынған бейнелерді өңдеуді, ауыл шаруашылығы жерлерін дешифрлеу үшін жерді қашықтықтан зондтау деректерін қолдану әдістерін, аграрлық секторда тұрақты ғарыштық мониторингтің әдістері мен технологияларын, жерді, өсімдіктерді, орман және су ресурстарын пайдаланудың мониторингін жүргізу қағидалары мен қағидаттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Нақты егін шаруашылығына арналған өнімділік датчиктері

    Пән өнімділік датчиктерін нақты егіншілік технологиясын енгізу кезеңдерінің бірі ретінде зерделейді, ол әрбір егін алқабының шегінде өнімнің біртекті еместігін белгілеу арқылы қалған барлық кезеңдерді енгізуден алынған жұмыс нәтижесін анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
  • Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
  • Егіншілік пен өсімдік шаруашылығының өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді; әртүрлі процестер мен құбылыстарды болжау үшін модельдер жасау және пайдалану әдістемесі бойынша, бұл ретте сапалық және сандық талдау мен синтездеуді жүзеге асырады; педагогикалық шеберлік; агрономия ғылымының әртүрлі мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; эксперименттік материалдар мен ғылыми гипотезалардың пайымдауларын талдауда.
  • Кәсіби қызметте ғылыми білімді дамытудағы заманауи үрдістер туралы білімді қолданады.
  • Егістік материалдарына және өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасына қойылатын МемСТ талаптарын, табиғи және табиғи жемшөп алқаптарын жақсарту және ұтымды пайдалану технологияларын, ірі және шырынды жемшөпті дайындауды ескере отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарын, жемшөп дақылдарын өсіру үшін ландшафтық егіншілік жүйесін, оның ішінде экологиялық қауіпсіз технологияларды пайдалана отырып, дәл қолдануға қабілетті.
  • Топырақтың негізгі түрлері мен түршелерін таниды, оларды егіншілікте пайдалану бағыттарын және құнарлылықты қалпына келтіру тәсілдерін негіздейді; топырақты өңдеу жүйелерін құнарлылықты, беткейлердің тіктілігі мен экспозициясын, ыза суларының деңгейін, қолданылатын тыңайтқыштар мен топырақ өңдеу машиналарының кешенін ескере отырып, ауыспалы егіс дақылдарына бейімдейді.
  • Агрофитоценоздардың жай-күйін бағалау әдістерін және әртүрлі ауа райы жағдайларында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологиясын түзету тәсілдерін, агротехнологиялардың әртүрлі деңгейлері үшін далалық дақылдар өнімін бағдарламалау әдістерін меңгерген.
  • Нәтижелерді өндіріске енгізе отырып, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру процесінде егу үшін технологиялық карталар жасауды және дала жұмыстарын ұйымдастыруды қоса алғанда, технологиялық процестерді әзірлейді; кәсіби қызмет шеңберінде құжаттай және есеп жүргізе отырып, шаруашылықтың тұқымдарға, тыңайтқыштарға, пестицидтерге, жанар-жағармай материалдарына, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасы мен еңбек ресурстарына қажеттілігін есептеуді жүргізеді.
  • Академиялық адалдық, авторлық құқықтарды сақтау қағидаларына сәйкес егіншілік пен өсімдік шаруашылығының өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді.
Top