Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Агрономия в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фитосанитарлық мониторинг және сараптама
    Несиелер: 5

    Пән зиянды ағзаның карантиндік объект болу қабілетін, карантиндік объектінің таралуын реттеу қажеттілігін анықтау және (немесе) биологиялық немесе басқа да ғылыми деректерді бағалау жолымен оған қатысты карантиндік фитосанитариялық шараларды қабылдау мақсатында фитосанитариялық тәуекелді талдауды жүзеге асыру әдістемесін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздерін, АӨК құрылымын, жалпы экономикалық теорияның негіздерін, ауыл шаруашылығы салаларының ерекшеліктерінің және шаруашылық жүргізудің әр түрлі формаларының а/ш кәсіпкерліктің бағыттарына, түрлеріне, сипатына, мөлшеріне және құрылымына әсерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді зиянды организмдерден интеграцияланған қорғау
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылық дақылдарына зиян келтіретін зиянды және аса қауіпті зиянды организмдермен күресу әдістерінің жіктелуін, агротехникалық, биологиялық, механикалық, физикалық, химиялық және басқа да күрес әдістерін, өсімдіктер карантинін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығындағы ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән өсімдік шаруашылығындағы негізгі зерттеу әдістерін зерттейді; пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы өндірістік жағдайларға жақын дала жағдайында тәжірибе жүргізуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру үшін нақты егіншілікті қолдану
    Несиелер: 5

    Нақты егіншіліктің ұйымдастырушылық, ғылыми және әдістемелік негіздері туралы, позициялау жүйесі, өнімділіктің мониторингі, қолданылатын аспаптар мен жабдықтар туралы, нақты егіншіліктің негізгі элементтері ретінде білім кешенін зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агроландшафтты егіншілік жүйесі
    Несиелер: 5

    Егіншіліктің агроландшафтты жүйелерінің негізгі теориялық негіздерін және оларды тәжірибелік игеру, Солтүстік Қазақстанның агроландшафттарындағы ландшафтық егіншілік, топырақ қорғау, егіншілік жүйелерін игеру және өңдеу кезеңдерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық егіншілік
    Несиелер: 5

    Пән егіншіліктегі экологиялық қауіпсіз технологияларды, экологиялық таза өнімді өндіру технологиясын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы экологиялық егіншіліктегі егіншілік жүйесінің элементтерін жобалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы логистика
    Несиелер: 7

    Пән логистика мен қаржылық ресурстар мен ақпараттың материалдық және байланысты ағындарын басқару тәжірибесін зерттейді, АӨК саласында сұранысқа ие болып келеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы өрістерін мониторингілеу үшін SENTINEL 1-2-3 суреттерін пайдалану
    Несиелер: 8

    Пән әр түрлі спектралды диапазондардағы бейнелерді өңдеуді, тар жолақты сүзгілердің көмегімен алынған бейнелерді өңдеуді, ауыл шаруашылығы жерлерін дешифрлеу үшін жерді қашықтықтан зондтау деректерін қолдану әдістерін, аграрлық сектордағы тұрақты ғарыштық мониторинг әдістері мен технологияларын, жерді, өсімдіктерді, орман және су ресурстарын пайдалану мониторингін жүргізудің ережелері мен принциптерін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын бағалау
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін (астық, жеміс және көкөніс) қайта өңдеу әдістері, тәсілдері, технологиялары, сапасына қойылатын негізгі талаптар, қайта өңделген өнімді сақтау шарттары, осы өнімді сақтау процесінде сапасы мен қауіпсіздігінің нашарлау себептерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фитосанитариялық тәуекелдерді талдауды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Фитосанитариялық тәуекелді талдауды жүзеге асыру әдістемесін, зиянды ағзаның карантиндік объект болу қабілетін немесе қабілетсіздігін, карантиндік объектінің таралуын реттеу және (немесе) оған қатысты биологиялық немесе басқа да ғылыми деректерді, экономикалық деректерді бағалау жолымен карантиндік фитосанитариялық шараларды қабылдау қажеттілігін айқындау мақсатында, сондай-ақ карантиндік объектілердің тізбесін қалыптастыру және қайта қарауды зерттейтін пән

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәл егіншілік үшін өнімділік тері
    Несиелер: 5

    Егіншілік технологиясын енгізу кезеңдерінің бірі ретінде өнімділік датчиктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа перспективалы азықтық дақылдар
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығы саласының негізгі міндеттерін, елдің азық-түлік қауіпсіздігін шешу жолдарын, өсімдік шаруашылығы заңдарын және оларды өндірісте қолдануды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Перспективалы далалық дақылдар және олардың прогрессивті технологиялары
    Несиелер: 5

    Шөп шабу, жайылым және тыңайған жерлерді бағалау әдістемесін, оларды жоғары өнімді жемшөптік жерлерге ауыстыру мүмкіндіктерін, шөп шабу үшін дақылдарды және жемдік шөптердің сорттарын іріктеуді, осы алқаптарды алғашқы өңдеу және оларды шалғындандырудан кейін тиімді пайдалану технологиясын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON4

    Оқытудың кредиттік технологиясы жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON8

    Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің қазіргі заманғы технологияларын қолданады; агротехникалық әдістерге түзетулер енгізу және жерді, аймақтың биоклиматтық ресурстарын тиімді және ұтымды пайдалану ұсыныстарын әзірлеу бойынша; еңбек ресурстарын бөледі, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру жұмыстарының барысын бақылай алады

  • Код ON6

    Ауыл шаруашылығы дақылдарын, мал азықтық дақылдарды өсіру үшін, оның ішінде экологиялық қауіпсіз технологияларды пайдалана отырып, Өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасына және егістік материалына МЕСТ талаптарын ескере отырып, табиғи және табиғи мал азықтық жерлерді тиімді пайдалану және жақсарту технологиясын, ірі және шырынды мал азығын дайындау үшін нақты егіншілікті, ландшафтық егіншілік жүйесін қолдана алады

  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, академиялық адалдық ережелеріне сәйкес өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдеуге қабілетті

  • Код ON3

    Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте ауыл шаруашылық пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен ауыл шаруашылық ғылымдарында ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.

  • Код ON7

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде технологиялық процесті әзірлейді, енгізеді, бақылайды, оның ішінде өсірудің технологиялық картасын жасайды және дала жұмыстарын ұйымдастырады; шаруашылықтың тұқымдарға, тыңайтқыштарға, пестицидтерге, жанар-жағар май материалдарына, ауыл шаруашылығы машиналарына, құралдар мен техникаға, еңбек ресурстарына қажеттілігін есептейді; кәсіби қызмет шеңберінде құжаттайды және есеп жүргізе алады.

  • Код ON2

    Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, ауыл шаруашылығы саласында, атап айтқанда агрономия саласында, зерттеулерді жоспарлауға және жүргізуге, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті

  • Код ON5

    Ауыл шаруашылығы жерлерін тиімді пайдалануға, өсімдіктердің өнімділігін арттыру әдістерін қолдануға, жаңа сорттарды алуға, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана білуге, қарым-қатынас жасауға және өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын бағалауды жүзеге асыра білуге қабілетті

  • Код ON9

    Академиялық адалдық, авторлық құқықты сақтау ережелеріне сәйкес егіншілік және өсімдік шаруашылығының өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүргізе алады

  • Код ON10

    Агрономия және агрохимия саласында кәсіби білімі мен практикалық тәжірибесі, техникалық дақылдарды егу технологиясы және оларды күту тәсілдері, арамшөптер мен зиянкестерді жою, суару нормаларын есептеу, жинау жабдығымен жұмыс істеу ережелері, техникалық дақылдарды өсіру технологиялары және оларды күту тәсілдері, топырақты отырғызуға дайындау тәсілдерін меңгерген

  • Код ON11

    Топырақтың негізгі түрлері мен түрлерін таниды, оларды егіншілікте пайдалану бағыттарын және құнарлылықты қалпына келтіру тәсілдерін негіздейді; құнарлылықты, құттылықты және баурайлардың экспозициясын, жер асты суларының деңгейін, қолданылатын тыңайтқыштар мен топырақ өңдеу машиналары кешенін ескере отырып, ауыспалы егіс дақылдарына топырақты өңдеу жүйесін бейімдей алады

  • Код ON12

    Ашық және қорғалған топырақта көкөністерді өсірудің инновациялық әдістері мен тәсілдерін енгізуді қамтамасыз етуге, сорттарды модельдеу мен жобалауға, өсімдіктерді қорғау жүйесіне, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің тәсілдері мен технологияларын қолдануға қабілетті

7M08101 Агрономия
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M08101 Агрономия
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M08101 Агрономия
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M081011 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top