Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Агрономия в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Мелиоративтік егіншілік

    Қазақстанда мелиоративтік егіншіліктің қазіргі жағдайы. Қолайсыз жерлерді рекультивациялау. Ол жерде өсірілетін дақылдардың суғару тәсілдері мен режимдері. Мелиорацияланған жерлерде ауыспалы егіс құру, топырақ өңдеу ерекшеліктері. Топырақтың сортаңдануымен күресу жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін бағдарламалау

    Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін бағдарламалау курстың қалыптасуына әсер ететін факторлар тыңайтқыштар, өсіру технологиясы, суару, өсімдіктерді аурулардан, зиянкестерден қорғау және топырақтық-климаттық ресурстар бойынша өнімділігін анықтау. Математикалық модельдер мен байланысты пайдаланып, дақылдарды өсірудің қарқынды технологияларын әзірлеу. Ауыл шаруашылығы дақылдарының түсімін жоспарлау және бағдарламалау бағытында теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды игеру арқылы зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға және бекітуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суғармалы егіншілік

    Магистранттар бұл пәнді оқу барысында суғармалы жерлердің қазіргі жағдайымен және жақсарту шараларымен танысады. Пәннің мақсаты-суғармалы жерлерді қарқынды пайдалану жолдары, инновациялық технологиялардың тиімділігін талдап, түсіндіру. Сонымен қатар, ылғал үнемдейтін технологиялардың түрлері, өндіріске енгізу жолдары. Жылына екі, үш өнім алып суғармалы жерлерді тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс педагогикалық ғылымды және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын, білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы, оқытудың әдістері мен түрлері туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрономиядағы инновациялық технологиялар

    Технологиялардың әдістемелік негіздерін табысты игеру және өсімдік шаруашылығы саласындағы салаларды басқару үшін білім алушылар: агрономиядағы инновациялық технологиялар туралы ақпаратты жинақтай білуі, инновациялар жөніндегі дерекқорды пайдалана отырып алынған деректерді талдай білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың бойында ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Егіншіліктегі инновациялық технологиялар

    Пән экономикалық тиімді, заманауи, жаңа, прогрессивті технологиялар мен техниканы, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруді кешенді механикаландыруды, топырақты барынша аз өңдеуді, дақылдарды өңдеусіз тікелей себуді, ылғал-үнемдеуші технологияларды – тамшылатып суаруды және жылына екі өнім алуды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаланған өнімнің өсіру технологиясын ғылыми қамтамасыз ету

    Ауылшаруашылық дақылдардың өнімділігін бағдарламалау- дәлелдеу, кәсіби мәселелерді шешу теориядағы ең озық білім элементтерін қамтитын оқу процесімен және ғылымдарының әдістемесін қалыптастыру үшін ақпаратты жинау. Ғылыми зерттеулердегі заңдылықтар мен құбылыстар әдістемесін пайдалану. Заманауи әдістерді тәжірибеде қолдану. Принциптерді қолдану арқылы ғылыми-техникалық және басқару саласында ғылыми-зерттеуді өндірісте жүргізу кезінде биологиялық, геоботаникалык және экологиялық жұмыстарды істей білу керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару

    "Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару" курсы магистранттарды агроөнеркәсіптік кешен саласында нарықтық жағдайда оқытуға арналған. Ол жобаны басқару әдістерінің даму тарихын, жоба тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешім қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі жоба менеджерінің рөлі мен қызметін игеруді қамтиды. Магистранттар агроөнеркәсіптік кешен саласында өз бизнесін табысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды игере отырып, жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу мен оңтайландыру әдістерін зерделейді. Курс сонымен қатар білім алушылардың экономикалық ойлауы мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруға, оларға нарықта өз орнын табуға, өз ісін ашуға, өз кәсіпорнын ұйымдастыруға және тиімді басқаруға көмектесуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроландшафттық егіншілік

    Қазақстанның нақты аймақтарына қолданылатын егіншілік жүйесін құрайтын элементтермен егіншіліктің агроландшафтты жүйесін әзірлеу принциптері. Егіншіліктің агроландшафтты жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, ол өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруге және топырақтың құнарлылығын молайтуға бағытталған, нақты шаруашылықтың агроландшафттарын пайдалану тиімділігін қамтамасыз ететін ұйымдастыру-шаруашылық, агромелиоративтік, орманмелиоративтік және гидромелиоративтік іс-шаралар кешені болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Агрономиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Ғылыми агрономияның әдістерін, зерттеу әдістерінің мәні мен ерекшелігін; - экспериментті жоспарлаудың жаңа теорияларын, зертханалық, вегетациялық тәжірибелердегі бақылаулар мен есептеулерді, танаптық тәжірибе жүргізуді және де суармалы жағдайда, топырақ эрозиясы байқалатын аудандарда, өсімдік қорғау бойынша тәжірибе, -зерттеуді жоспарлаудың статистикалық әдістерін, бақылаулар нәтижелерін интерпретациялау мен тәжірибенің қаншалықты мәнді екендігін бағалауды, нұсқалар арасындағы айырмашылықты анықтау мен өнімнің математикалық моделін анықтауды жүргізудің ерекшелігін, ғылыми жұмыстың нәтижелері бойынша есеп, мақала, баяндамалар жасауды ұйғару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Егіншілікті экологизациялау

    Пән мақсаты егіншілікте топырақтың құнарлылығын, ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігі мен сапасын басқарудағы органикалық тыңайтқыштардың рөлі туралы толық ақпарат береді. Магистранттар оқу барысында топырақтың физика-химиялық қасиеттеріне және өсімдіктердің қоректенуіне органикалық тыңайтқыштардың әсерін тиімді пайдалануды уйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бизнес шешімдерді модельдеу

    Пән шешім қабылдау процестерін зерттейді, бастапқы мәселені формализациялаудан бастап, компьютерде математикалық модель құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқару шешімін қалыптастыруға дейін. Басқарушылық шешімдерді таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көлік және қаржылық модельдерін қарастырады. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі емес жемшөп дақылдарын өсіру

    Бұл пәнді оқу барысында магистранттар табиғи жемшөп және дәстүрлі емес мал азықтық дақылдардың түрлерімен және оларды өсіру технолгиясымен танысады. Осы дақылдардың биологиялық ерекшеліктерімен және топырақты өңдеу, топырақты өңдеу, минералды тыңайтқыштарды қолдану, суару және осы дақылдарды жинау әдістерімен танысады..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мелиорация, рекультивация және жерді қорғау

    Мелиорация және жерді қорғау жүйесі белгілі бір аймақтың, шаруашылықтың және егістіктің табиғи жағдайларына сәйкес гидротехникалық, агроорман мелиорациялық, мәденитехникалық, эрозияға қарсы, селге қарсы, агротехникалық және топырақтың су, ауа және қоректік режимін реттеуге бағытталған басқа да ісшаралар кешенін білдіреді. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалана отырып ауылшаруашылық дақылдардан ең жақсы сапалы жоғары және тұрақты өнім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Болашағы зор егістік дақылдар және олардың прогрессивтік технологиялары

    Перспективалы егіс дақылдарын өсірудің ұсынылған инновациялық озық технологияларын іске асыру. Өсімдіктердің өмір сүру факторлары, лимиттеуші факторлар және оларды оңтайландыру жолдары. Жоғары және сапалы өнім алу. Перспективалы егістік дақылдардың егісін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа перспективалық мал азықтық дақылдар

    Республиканың енгізілетін немесе енгізілетін ауыл шаруашылығы өндірісінде жаңа жемшөп дақылдарын, жемшөп дақылдарының биологиялық және морфологиялық ерекшеліктерін, жемшөп өнімділігі мен сапасын, әртүрлі жемшөп түрлерін өндіру үшін жаңа жемшөп дақылдарын пайдалануды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның табиғи жемшөп дақылдары

    Қазақстан аймақтары бойынша негізгі табиғи мал азықтық алқаптардың сипаттамасы және оларды ұтымды пайдалану. Шабындықтар мен жайылымдардағы өсімдіктердің биологиялық және экологиялық сипаттамасы, қоршаған ортаның әсері. Табиғи шабындық пен жайылымның негізгі жемдік өсімдіктері. Табиғи шабындықтар мен жайылымдарды жақсарту. Шабындықтар мен жайылымдарды ұтымды пайдалану. Егістік жем-шөп өндірісіндегі азықтық тамыр дақылдары, түйнек және бақша дақылдары. Егістік жем-шөп өндірісіндегі көпжылдық және біржылдық шөптер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Пән конфликтологияның негізгі категорияларын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологиясын қарастырады. Тұлғаның қақтығыстағы мінез-құлық теориясын, тиімді қарым-қатынас технологиясын және қақтығыстағы ұтымды мінез-құлықты зерттейді. Жанжалды шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы, дауды реттеу технологиясы ретінде Медиация туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР бүлінген жерлерін рекультивациялау

    Егістік жерлердің табиғи және антропогендік бұзылуының себептері. Бүлінген жерлердің өнімділігі мен шаруашылық құндылығын қалпына келтіруге бағытталған арнайы және агротехникалық жұмыстар кешені. Қоршаған орта жағдайын қалпына келтіру және жақсарту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым философиясы, Психология және педагогика мәселелерінде көкжиектерді көрсету, әртүрлі психологиялық жағдайларда оңтайлы нұсқаларды табу.
  • Басқарушылық шешімдерді қолдану және халықаралық ортада ағылшын тілінде кәсіби әңгіме жүргізу, ғылыми-техникалық және педагогикалық мәселелердің кең ауқымы бойынша әңгіме жүргізе білу.
  • Суғармалы егіншілік саласында және ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін бағдарламалауда білімді кәсіби деңгейде қолдану.
  • Ауыл шаруашылығында үнемді, заманауи, жаңа, прогрессивті, инновациялық технологияларды пайдалану үшін ақпаратты кеңейту.
  • Кәсіпкерлік және бизнес шешімдерді модельдеу саласындағы жобаларды басқарудағы ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
  • Агрономияда ғылыми зерттеу жүргізу кезінде нақты ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді қолдану.
  • Агроландшафттық егіншіліктің зерттелетін саласында әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру және ҚР бүлінген жерлерін қалпына келтіру үшін қажетті білімді қолдану.
  • Жаңа перспективалы далалық және жемдік дақылдар мен олардың озық технологияларын зерделеуде одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану.
  • Мелиорацияланған жерлерде ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін арттыру үшін білімді қолдану.
  • Ауылшаруашылығында бағдарламаланған инновациялық технологияларды ғылыми қамтамасыз ету.
Top