Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Агрономия в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану ғылыми ойлау мәдениетін, ғылыми-зерттеулік әрекеттің және ғылымның қызметі мен ұйымдастыру принциптерін түсіну және білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығындағы геоинформациялық технологиялар

    Егіншіліктің қарқынды жүйелерін және агротехнологияларды жобалау кезінде жоғары дәлдіктегі егіншіліктің бейімделу-ландшафтық жүйелерінде сапалы пайдалану мақсатында Жерді агроэкологиялық бағалау үшін ГАЖ қолдану. ГИС-технологиялардың көмегімен егіншіліктің дәл жүйелері үшін жер бағалау негізін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәжірибелік істің әдістемесі

    Қазіргі жағдайда ауыл шаруашылығын дамытудағы аграрлық ғылымның рөлі мен орны. Ауыл шаруашылық тәжірибе ісінің қысқаша тарихы және қазіргі жағдайы. Далалық тәжірибенің жаңа нысандарын ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын дамыту жолдары және олардың эксперимент қатесіне әсері. Далалық жағдайларда, шабындықтар мен жайылымдарда, суармалы егіншілік жағдайында топырақты су және жел эрозиясынан қорғауды, топырақ құнарлылығының сарқылуын есепке ала отырып, экспериментті жоспарлау, орналастыру және жүргізу теориясы. Далалық тәжірибенің рационалды құрылымын жоспарлауда бөлшек есеп нәтижелерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскери қазақ тілі

    Курстың мақсаты - қазақ тілі бойынша білімді тереңдету және магистранттердің тілінің кәсіптік бағыттамасын әрі қарай дамытып, сөз тіркесін қолданудың әдеттерін дамытуға мүмкіндік туғызады, бәрінен көбірек ғылыми және публицистикалық стильге тән іскерлік ортада қазақ тілінде пікір алысу әдеттерін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығындағы ғылыми зерттеулер әдістері

    Фитосанитариялық тәуекелдерді ғылыми-әдістемелік талдау. Өсімдік шаруашылығындағы зерттеулердің негізгі әдістері, тәжірибелер өндірістік жағдайларға жақын далалық жағдайда қойылады. Бақылау және есепке алу. Агрономиялық зерттеулердегі статистикалық талдаудың маңызы мен міндеттері. Агрономиялық зерттеулердегі статистикалық талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті

    Сөйлеу мәдениеті курсының негізгі мақсаты жоғары білімді маманның үлгілі тілдік тұлғасын қалыптастыру болып табылады, оның сөйлеуі білімді ортада қабылданған нормаларға сәйкес келеді, экспрессивтілік пен сұлулықпен ерекшеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақты қорғаудың жаңа заманғы технологиялары

    Топырақтың жел эрозиясы топырақ қорғау егіншілігіне теориялық негіздеме береді. Егістік ауыспалы егіс, топырақты өңдеу, ылғал жинау іс-шаралары, тыңайтқыштар жүйесі, себу мерзімдері, сондай-ақ дәнді дақылдарды өсірудің топырақ қорғау технологиясының экономикалық тиімділігі және оны қолдану перспективалары туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Өсімдік шаруашылығы мен егіншілікті оқытудағы заманауи білім беру технологиялары

    Бұл курс болашақ оқытушылар мен аграрлық бейіндегі мамандарды өсімдік шаруашылығы және егіншілік бағыттары бойынша оқытуда заманауи білім беру технологияларын пайдалануға дайындауға бағытталған. Пән білім беру процесінің сапасын жақсартуға және студенттерді кәсіби қызметке дайындауға ықпал ететін инновациялық тәсілдер мен құралдарға баса назар аудара отырып, аграрлық пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі аспектілерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гербидецттерді пайдаланудың экологиялық аспектілері

    АРАМШӨПТЕРМЕН КҮРЕСУДІҢ әртүрлі әдістері, АРАМШӨПТЕРМЕН КҮРЕСУДІҢ химиялық әдісінің даму тарихы және егіншіліктің қазіргі кезеңінде гербицидтерді қолдану ауқымы. Гербицидтердің жіктелуі, оларды қолдану техникасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жер өңдеу, агрохимия және өсімдіктік негіздері

    Жерді тиімді экономикалық, экологиялық және технологиялық негізделген пайдалану тәсілдерін негіздеу және баяндау, мәдени өсімдіктерді өсіру үшін оңтайлы параметрлері бар жоғары құнарлы топырақты қалыптастыру. Студенттерді ауыл шаруашылық дақылдарын өсірудің ғылыми негізделген технологияларын қолдануды үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Агрохимиялық зерттеулердің әдістері

    Тыңайтқыш туралы түсінік. Тыңайтқыштардың жіктелуі. Өсімдік өміріндегі азоттың рөлі. Азоттың аммиакты және нитратты формаларымен Өсімдіктердің қоректену ерекшеліктері. Азоттың топыраққа айналу процестері. Азот тыңайтқыштарының жіктелуі. Дақылдардың азотты қоректенуінің топырақтық диагностикасының қазіргі әдістері. Өсімдіктердің химиялық құрамы. Макро-және микроэлементтер, олардың өсімдік қоректендірудегі рөлі. Өсімдіктердің қоректену түрлері. Өсімдікке қоректік заттардың түсуіне сыртқы орта жағдайларының әсері. Диагностика тамақтану өсімдіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Топырақ қабатының ландшавты-индикациялық зерттеудің әдістемелік аспектісі

    Геоақпараттық жүйе, кеңістіктік-географиялық деректерді жинау, сақтау, талдау және графикалық визуализациялау жүйесі және қажетті объектілер туралы олармен байланысты ақпарат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі

    Өсімдік шаруашылығы, егіншілік және өсімдіктерді қорғау бейіндік агрономиялық пәндерді оқыту әдістемесін меңгеру. Осы пәннің биологиялық, агротехникалық және арнайы мәселелерін оқытуды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Эмоционалды зияткерлікті дамыту практикумы

    Эмоционалды зияткерлікті дамыту тренингі саналы түрде әсер ету, олардың эмоцияларына әсер ету қабілетін дамытуға бағытталған; өз сезімдерін "шетінен асып кетпеу" үшін басқара білу; өз эмоцияларын Өз және басқалардың игілігі үшін пайдалану; басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, олармен ортақ байланыс нүктелерін табу; басқалардың сезімдерін тану және мойындау, басқа адамның орнында өзін көрсету, оған жанашырлық таныту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылық экологиясы

    Ауылшаруашылық экологиясы агроөнеркәсіптік қызмет тудыратын экологиялық проблемаларды қарастырады. Нәтижесінде табиғатқа зиянды әсерді төмендететін әрекеттерді өзгертуге және әдістерді жасауға әрекет жасалады. Агроэкожүйелердің негізгі ресурсы-жер. Өрістер үшін кең аумақтар қолданылады. Ауыл шаруашылығында топырақ үнемі пайдаланылады, тыңайтқыштар мен пестицидтер, әртүрлі өсіру әдістері қолданылады, бұл топырақтың тұздануы мен сарқылуына әкеледі. Болашақта жер құнарлылығын жоғалтады, өсімдіктерден айырылады, Топырақ эрозиясы пайда болады және аумақ шөлге айналады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Селекция және өсімдік шаруашылығындағы өсімдіктерді интродукциялау

    Мәдениетке олардың табиғи таралу аймағынан тыс жаңа тұқымдарды енгізу. Ол натурализация мен жерсіндіруді, бірақ осы түрді ажыратуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру және әртүрлі ауылшаруашылық ландшафттарында топырақ құнарлығын молайту үшін экологиялық таза және үнемді технологияларды жобалау және енгізу кезінде агроөнеркәсіптік кешендегі инновациялық процестерді пайдалану
  • Топырақ және өсімдік үлгілерін талдаудың заманауи әдістерін қолдана отырып ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдалану бойынша практикалық ұсыныстар жасау
  • Зерттеу мақсаттарын негіздеу, эксперименттік жұмыс әдістерін таңдау, ғылыми эксперимент нәтижелерін түсіндіру және ұсыну
  • Кәсіби қызметтің мақсаттарын, оларға жетудің адекватты әдістері мен құралдарын анықтау, жаңа білім алу үшін ғылыми-инновациялық қызметті жүзеге асырады, кафедра деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктер қабылдайды.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (В1, В2, С1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларын меңгеру.
  • Қауіпсіз өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру саласындағы агрономияның, ғылыми-техникалық саясаттың заманауи мәселелерінің мәнін талдау.
  • Ғылым және кәсіптік қызмет саласында тұжырымдамалық білімге ие болу.
  • Іскерлік, кәсіби және ғылыми әлемде органикалық қоғам құруда көшбасшылық қасиеттерді көрсету
  • Кәсіби, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметті, сондай-ақ ұжымдық қызметті жүзеге асыру; кәсіби және ғылыми қызмет нәтижелерін болжау;
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру кезіндегі экологиялық қауіпсіздікті және ғылыми әзірлемелер шеңберінде өндірістің экономикалық тиімділігін қамтамасыз ету
  • Ғылыми-инновациялық қызметті жүзеге асыру кезінде әзірленетін шешімдерге экономикалық баға беру.
Top