Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Топырақтану және агрохимия в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ауыл шаруашылығы саласында талап етілетін жоғары білікті және жоғары мәдениетті мамандарды даярлау. Қоғам мен мемлекеттің жаңа формациядағы жоғары білікті кадрлармен – топырақтанушылармен және агрохимиктермен қажеттілігін қамтамасыз ету, білім беру мен ғылымның жүйесін қамтитын Батыс Қазақстанның инновациялық экономикасының тұрақты дамуын үздіксіз қолдау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым тарихы мен философиясының негізгі ұғымдық аппараты. Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, ғылымның қазіргі философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін және оны жүзеге асыру нысандарын білу.

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    «Жоғарғы білім беру педагогикасы» курсы қазіргі инженер білуге ​​тиісті негізгі педагогикалық және ғылыми мәселелердің мәнін көрсетеді. Бұл ең алдымен гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық білімнің негізгі кезеңдері мен секторларын қалыптастыру, гуманитарлық білім мен гуманитарлық мәдениеттің қайнар көзі болып табылатын негізгі педагогикалық және ғылыми мектептердің, бағыттардың, тұжырымдамалардың пайда болуы. Бүкіл педагогика курсының жалпы мақсаты жоғары кәсіптік білімнің негізгі бағдарламасы негізінде жоғары оқу орнында педагогикалық қыз��етке жан-жақты психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік-экономикалық және ақпараттық-технологиялық дайындық б��лып табылады.

  • Топырақтанудағы және агрохимияда сандық картаға түсіру
    Несиелер: 5

    ГАЖ-ны дамыту - бұл ғылыми-техникалық прогрестің өрісі, оны картаға түсіруге және аэроғарыштық дыбыстарға сүйене отырып дамыту мүмкін емес. Тарихи тұрғыдан алғанда, ГАЖ - қазіргі заманғы мағынада, ақпараттық-іздеу жүйелері және кейінірек картографиялық мәліметтер банкі негізінде жасалған. Ақпараттық жүйелер автоматтандырылған карта жасаудың алғашқы кезеңі ретінде қарастырылды, содан кейін ГАЖ функциялары математикалық-картографиялық модельдеу блоктарын және карталарды автоматты түрде ойнатуды бастады. Картаны географиялық талдаудың құралы және пайдаланушының ішкі жүйесін бөлектеу құралы ретінде қарастыра отырып, ГАЖ карталарды пайдалану аймағын қамтуды бастады. ГАЖ-дың көп бөлігі өз міндеттерінде карталарды құруды және картографиялық материалдарды ақпарат көзі ретінде пайдаланады. Топырақтану және агрохимия саласындағы сандық карта топырақты зерттеу, бақылау және агрохимиялық зерттеуге арналған электрондық мәліметтер базасын құруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Топырақтың жаратылуы мен дамуы
    Несиелер: 5

    Топырақтың генезисі мен эволюциясы-топырақтың пайда болуы мен дамуына, топырақтың қасиеттері мен режимдерін оңтайландыру, оларды ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды әзірлеу мақсатында топырақ түзілу процестерін зерттеу мен болжаумен байланысты мәселелерді әзірлейтін қазіргі заманғы топырақтанудың маңызды, ең іргелі даму бағыты.

    Селективті тәртіп
  • Топырақ физика
    Несиелер: 5

    Топырақ физикасы - бұл топырақтың физикалық қасиеттерін, сонымен қатар топырақта болатын барлық физикалық процестерді зерттейтін топырақтану бөлімі. Топырақтың физикалық қасиеттері - топырақтың физикалық жағдайын сипаттайтын қасиеттер жиынтығы. Оларға бөлшектердің мөлшерін бөлу және агрегаттық құрамы, құрылымдық жағдайы, топырақтың қатты фазасының тығыздығы немесе нақты ауырлығы, кеуектілік, ауа, су, топырақтың жылу, электрлік және радиоактивті қасиеттері жатады.

    Селективті тәртіп
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттардың болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік дайындық негіздерін қамтамасыз ету, білім алушыларды Қазақстан Республикасының жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайында еңбекке дайындау үшін оқу орындарында арнайы пәндердің типтік және жұмыс оқу бағдарламаларының әртүрлі бөлімдері бойынша білім алушылармен жемісті жұмыс істеуге мүмкіндік беретін білім, білік және дағды қалыптастыру.

  • Микроорганизмдер және топырақ құнарлығы
    Несиелер: 7

    Топырақ микроорганизмдері-бұл табиғи мекендеу ортасы топырақ қызмет ететін микроорганизмдердің әртүрлі топтарының жиынтығы. Топырақ микроорганизмдері табиғатта, топырақ түзуде және топырақ құнарлылығының қалыптасуында заттардың айналымында маңызды рөл атқарады. Топырақ микроорганизмдері тікелей топырақта ғана емес, ыдырайтын өсімдік қалдықтарында да дами алады

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқарудың отандық және шетелдік ғылымын дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары. Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері және өзекті мәселелері. Басшының жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжым құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климат. Басқару қызметі және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемесі, топтағы тұлғааралық қарым-қатынас.

  • Топырақтану мен агрохимиядағы математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, біз статистикалық бағалаулардың әдістемесін және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін статистикалық талдаудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде дисперсияны, корреляцияны және регрессияны зерттейміз. Топырақтану мен агрохимиядан алынған мысалдарды қолдана отырып статистикалық әдісті қолдану және талдау нәтижелерін түсіндіру әдістемесіне ерекше көңіл бөлінеді.

  • Топырақ химиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ химиясы - топырақтану және топырақ құнарлылығының химиялық негіздерін зерттейтін бөлім. Бұл мәселелерді шешудің негізі ион-молекулалық және коллоидтық деңгейде топырақтарда болатын процестердің құрамын, қасиеттерін және процестерін зерттеу болып табылады. Сонымен қатар топырақ химиясы бірқатар ғылымдардың тоғысуында көптеген дәстүрлі емес мәселелердің дамуына қатысады: топырақтану, экология, геология, биогеохимия, органикалық және бейорганикалық химия және т.б.

    Селективті тәртіп
  • Өсімдіктің минералды қоректенуін оңтайландыру жүйесі
    Несиелер: 7

    Топырақ және өсімдік қоректену қасиеттерінің өзара байланысының мәні, ауыл шаруашылығы дақылдарын тыңайтқыш жүйелерін, тыңайтқыштардың тиімділігіне әсер ететін факторларды, тыңайтқыштарды қолдануға байланысты экологиялық проблемаларды теориялық негіздеу. Ұсынылған материал магистранттарға топырақтағы қоректік заттардың құрамын анықтау, тыңайтқыштарды сапалы реакциялар бойынша талдау жүргізу, аймақтық топырақтың құнарлылық деңгейін анықтау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Материал Болашақ ауыл шаруашылығы мамандарының кәсіби құзыреттілігі мәселелеріне бағытталған.

  • Топырақ және өсімдік диагностикасы
    Несиелер: 5

    Қоректендірудің кешенді диагностикасының құрамына кіретін топырақ және өсімдік диагностикасы әдістерінің мақсаты-вегетация процесінде өсімдіктердің қоректенуін өсіру және түзету жағдайларына тұрақты бақылауды қамтамасыз ету, бұл топырақ пен тыңайтқыштардың қоректік элементтерін толық пайдалануға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    Ауыл шаруашылығы және әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласында жаңа білім, білік ала білу және оларды кәсіби қызметте қолдана білу.

  • Код ON4

    Ұжымды басқару, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай білу.

  • Код ON7

    Зерттеу барысында алынған практикалық іс-әрекетте дағдылар мен іскерлікке әрекет етуге және әріптестерінің пікірін ескере отырып, өз позициясын қорғауға қабілетті

  • Код ON3

    Білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда жоғары мектеп педагогикасының, кәсіби білім берудің негіздерін білу.

  • Код ON8

    Ғылыми қызметте және топырақ құнарлылығын анықтау үшін тәжірибелік зерттеулердің методологиясы мен әдістерін қолдана білу

  • Код ON6

    Кешенді, соның ішінде тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде пән аралық зерттеулерді жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON2

    Шет тілдерінің бірінде жазбаша және ауызша кәсіби коммуникацияларды білу

  • Код ON5

    Ақпаратты, қызмет процестерін талдау және бағалау әдістерін меңгеру, өндірістік процестерді басқарудағы проблемаларды анықтау.

Top