Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Биология мұғалімдерін даярлау в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 3

    Психология мен педагогиканың объектісі, пәні мен міндеттері туралы түсінік береді, адамдағы биологиялық және әлеуметтік, психологияның негізгі салалары, педагогикалық және психологиялық талдау әдістері, адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқы, психологиялық үрдістерді ажыратуға ықпал етеді; психикалық жағдайларды жіктейді; тұтас педагогикалық процесті, оның құрамдас бөліктерін, түрлі педагогикалық мектептерді сипаттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика және бизнес ұғымдарын анықтайды: пәні, нысаны, құқықтық реттеу әдістері, жалпы сипаттамасы, азаматтық ұстанымды, адамның өмір сүру қауіпсіздігі, экология және тұрақты даму қауіпсіздігін сақтауда моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сана және мәдениет
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу курсында бакалавр рухани және материалдық жетістіктердің жиынтығы ретінде жалпы мәдениет пен қоғамның ажырамас бөлігі болып табылатын құқықтық сана және құқықтық мәдениет ұғымдарымен танысады. Сондай-ақ мынадай ұғымдармен және институттармен танысады: құқық қатынастары; заңдылық және құқық тәртібі; мемлекеттік аппарат; нормативтік құқықтық актілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттерді биология ғылымдарының ерекшеліктерімен таныстырады, биологиялық саладағы ақпаратты ашып, өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігін, өзгеруін, шаруашылық маңызы мен пайдалануындағы өзара байланысын орната отырып

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын графикасы және қазақ жазуы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуының тарихымен, жаңа ережелермен және олардың ерекшеліктерімен, басқа елдердің латын әліпбиіне көшу тәжірибесімен таныстырады, болашақ ұлт үшін қазақ тілінің латын әліпбиіне көшуінің маңыздылығын түсіндіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру процесінде кәсіпорындар мен ұйымдардың кәсіпкерлік қызметі ерекше рөл атқарады. Кәсіпкерлердің бастамасы, тәуекелі, білімі мен біліктілігі кәсіпорындардың (фирмалардың) әлеуметтік – экономикалық ресурстарын, Ұлттық экономика жүйесін ұйымдастыруды барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Жаңа әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал етеді; басқару бағытындағы базалық ұғымдық аппаратпен таныстырады; білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 5

    Студенттер мамандықтары туралы тереңірек біліп, термин сөздермен жұмыс жасауға дайындалады. Ой-пікірлерін дұрыс жеткізе білуге, сөздік қорларын байытуға тырысады. Пән білім алушының болашақ маман ретінде кәсіби шеберліктерін мемлекеттік тілде меңгеруіне негіз болады. Пән кәсіби қазақ тіліндегі сөздерді сауатты оқуға, мәтіндерді мазмұндауға, сөйлеу тілін жаттықтыруға, техникалық тақырыптарды меңгеруге, сауатты жазуға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Курс знакомит студентов с основными особенностями научного стиля речи и письма, систематизирует знания о наиболее распространенных жанрах устного и письменного академического дискурса, формирует умения создания академических и научно-педагогических текстов.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлін қалыптастыру, дін ұстанымдары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің шығу тегі мен эволюциясының мәселелерін, негізгі діни конфессиялардың діни ілімі мен дін тарихы мен ерекшелігін жариялау, қазіргі заманғы әлемдік және дәстүрлі емес діндерді ұйымдастыру, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Студенттер пәнді оқу барысында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы туралы түсінік алады; Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру саласындағы заңнамамен бекітілген құжаттар туралы, елдегі және шетелдегі инклюзивті білім беру мәселесі мен даму тарихы туралы баяндалады; мүгедектігі бар балалардың психологиялық-эмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық жағдайлары, инклюзивті білім берудің әдістері меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Дәстүрлі тәсіл және нәтижелерді инновациялық бағалау туралы мәліметтерді кеңейтеді; "критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілін көрсетеді; құзыреттілік және жеке-бағытталған тәсіл логикасында критериалды бағалау технологиясын, білім беруді инновациялық дамытудың қазіргі кезеңінде оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 3

    Периодтық заңды қолдану арқылы периодтық жүйенің құрылымы мен атом ішіндегі электрондар таруының арасындағы байланыстың себебін, Паули принципін және Хунд пен Клечковский ережелерімен қолданып, периодтық жүйеде орналасуын қарастырып әртүрлі элементтің электрондық конфигурациясын жазу, элементтердің қасиеттерінің периодтар бойынша өзгеруін теориялық түсіндіруін және s, p, d, f – элементтердің жалпы қасиеттері мен өзгешеліктерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Омыртқасыз жануарлардың алуан түрлілігін, құрылысы, төменгі және жоғарғы жануарлардың морфологиялық ерекшеліктерін, омыртқасыз жануарлардың тіршілік ету ерекшеліктерін, бейімделу ортасын, таралу заңдылықтарын, олардың өнімділігін арттыруды, табиғатта қорларды тиімді пайдалану мен сақтауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалдарды және кәсіби сипаттағы мәтіндерді қамтиды. Бұл пәнді оқыған студент болашақтағы кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 2
    Несиелер: 5

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқасыз жануарлар курсы
    Несиелер: 5

    Омыртқасыз жануарлардың көптүрлілігін, әртүрлі топтардың биологиялық прогресі немесе регресінің себептерін, мүшелер мен мүшелер жүйелерінің құрылысын, омыртқасыз жануарлардың негізгі өкілдерінің систематикасы мен эволюциясын, жануарлардың экологиялық жүйелердегі орны мен маңызын шаруашылықтық және кәсіптік маңызын білу тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 3

    Химияның негізгі заңдылықтары мен теорияларын, молекулалардың энергетикалық сипаттамалары мен геометриясын, заттар мен энергия алмасуын, тірі организмдердің химиялық құрамын, тірі организмдердегі тіршілік құбылыстарының қалыптасуын, химиялық реакциялардың термодинамикалық сипаттамалары мен жылдамдығын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқалы жануарлар курсы
    Несиелер: 5

    Омыртқалы жануарлардың көптүрлілігін, әртүрлі топтардың биологиялық прогресі немесе регресінің себептерін, мүшелер мен мүшелер жүйелерінің құрылысын, омыртқалы жануарлардың негізгі өкілдерінің систематикасы мен эволюциясын, жануарлардың экологиялық жүйелердегі орны мен маңызын шаруашылықтық және кәсіптік маңызын білу тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Омыртқалы жануарлар дүниесінің алуан түрлілігінің әртүрлі отрядтары мен сыныптарын, жануарлар дүниесінің негізгі эволюциялық кезеңдері мен нормаларын, омыртқалы жануарлардың құрыоысын зерттейтін биологиялық пәндерді практикалық сабақтарда дұрыс және сапалы пайдалана отырып анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі кездегі органикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық қосылыстардың жіктелуін, органикалық қосылыстардың теориялық негіздерін, органикалық қосылыстардың кез келген класының жалпы формуласын бейнелеу, органикалық қосылыстардың атауы бойынша құрылыстық формуласын құрастыру және керісінше, электрондық эффектердің әсерінен органикалық молекуладағы электрон тығыздығының таралуын көрсету, химиялық, электрондық және кеңістіктік құрылымы бойынша органикалық қосылыстардың қасиеттерін алдын ала болжау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің жоғары кәсіби дайындығын, инновациялық ойлауды, өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, коммуникативтік қабілеттерін, оқушылармен дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыруға, олардың шығармашылық әлеуетін ашуға, білімнің жан-жақты дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби ағылшын тілі 3
    Несиелер: 5

    Таңдаған мамандықтары бойынша тілдің күрделі деңгейлері мен функциялары туралы білім береді; жүйелі мақсатты оқу үшін теориялық материалды, жаттығу жаттығуларын, кәсіптік терминдермен техникалық тақырыптарға жазбаша тапсырмаларды қамтиды; ағылшын тілінде сөйлеуді дамыту, дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық қосылыстардың негізгі кластары мен типтерін, Органикалық химия теориясының принциптері мен заманауи жетістіктерін, Өнеркәсіптік органикалық синтезді, негізгі химиялық заттардан циклдық қосылыстарды алудың қасиеттері мен тәсілдерін, құрылысын талдаудың заманауи әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің салыстырмалы анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік клеткасының құрылысы, яғни, цитоплазманың химиялық физикалық қасиеттері, цитоплазмада кездесетін органоидтардың субмикроскопияльқ құрылысы, олардың атқаратын кызметін меңгеруі тиіс. Өсімдіктердің вегетативті органдарының морфологиялық және анатомиялық, өсімдіктердің өмір сүру формаларының қазіргі теориясының жобаларын және негізгі түсініктерін қолдана алуы тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Практикалық сабақтарда физиологияны, патологиялық анатомияны және басқа да клиникалық пәндерді, абстрактілі ойлауды түсіну, жануарлардың даму нормасын модельдеу үшін қажетті микроскопиялық және субмикроскопиялық құрылым мен жануарлар жасушаларының, тіндері мен ағзаларының дамуын тануды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту және тәрбиелеу процесінің элементтерінің жиынтығын, оқушылардың жас және жеке-типологиялық айырмашылықтарын, нақты педагогикалық жағдайларда оқушы ұжымдарының әлеуметтік және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, биологияны оқытудағы жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес заманауи әдістеме мен инновациялық технологияларды көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Организмдердің химиялық құрамын, оларда болатын химиялық реакцияларды, биологиялық функциялар арасындағы байланысты және организмдегі заттардың молекулалық құрамын,биологиялық заттардың негізгі кластарын, олардың организмдегі функцияларын, әсер ету механизмдерін, зат алмасу жолдарын, тіршілік процестеріндегі заттардың өзгеруі мен өзара әрекеттесуін түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам эмбриологиясы
    Несиелер: 5

    Тіршілік процесстердің құрылымдық ұйымдасуы туралы студенттерде қазіргі заманның білімдерін қалыптастыру. Құрылымдық ұйымдасуының жасушалық, тіндік және ағзалық деңгейлерін қарастыра отырып, олардың дамуының заңдылықтарын ашу туралы және осыған байланысты белгілі деңгейге бағытталған әсер ету мүмкіншіліктері туралы білімдерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Әртүрлі білім беру жүйесіндегі биологияның интеграцияланған курстарымен таныстыру, жалпы білім беру жүйесіндегі сабақттық оқу-тәрбие процесінің формалары мен әдістері туралы түсініктерді дамыту, дәріс, семинар сабақтарының жүйесін құра білуге, әртүрлі оқклықтар мен оқу құралдары мазмұны мен бағдарламаларын талдау біліктілігін меңгерту, адами құндылықтарды қалыптастырудағы жаратылыстану ғылымдарының рөлін ұғындыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы систематикасы
    Несиелер: 5

    Экологияда автотрофтық және гетеретрофиялық, төменгі және жоғарғы өсімдіктердің заттар айналымындағы маңызын, жердегі энергияның жаңаруын, өсімдіктерге тән негізгі ерекшеліктерін, зат алмасуын, қоректенуін, тітіркенуін, көбеюін, өсуін және дамуы мен тұқым қуалаушылығын бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар биохимиясы
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, витаминдердің, жай және күрделі белоктардың, липидтер мен көмірсулардың құрылысын, қызметтері мен маңызын, метаболиттік үрдістердің реттелуі мен жүру механизмін, жасушаның функционалды және құрылымдық негізін, генетикалық ақпараттарды тасымалдаудың молекулярлық механизмін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстары мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ортасын құру үшін сандық жабдықтар мен сандық білім беру ресурстарының мүмкіндіктері туралы; басқа оқу пәндерін оқытумен байланысты кәсіби қызметте алған білім мен іскерлікті қолдану туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі академиялық жұмыстарды (эссе, курстық жұмыстар, әдеби шығармаларды талдау және т.б.) жазу кезінде қолданылатын тілдік стильді ұсынады; барлық деңгейде тілді жетілдіруге, студенттерді ғылыми жұмысқа дайындауға, академиялық жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Ағзаның функциялары, оның жүйелік ұйымының принциптері, дифференциациясы, функциялардың интеграциясы, физиологиялық функциялардың реттелу механизмдері, Ішкі ортаның тұрақтылығын қолдайтын, қоршаған әлемдегі оқиғаларға ағзаның барабар реакциясын қамтамасыз ететін реттеуші жүйелердің, механизмдердің өзара әрекеттесуі туралы түсініктерді кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адамның қоршаған ортамен, жануарлар дүниесімен байланысын, адам денесінің құрылымын, еңбектің формалық рөлін, маңызды жалпы биологиялық заңдылықтарды, биологияның диалектикалық дүниетанымын ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам физиологиясы
    Несиелер: 5

    Биология, медицина, анатомия, биотехнология, биомедицина ғылымы мен практикасына өте қажет тәжірибелік мәселелерді шешуге арналған клеткалық биологияның түрлі салаларын баяндап, оны студенттерге өз білімдерін тереңдету үшін меңгерту. Адам және жануарлар ағзасының құрылымының қызметінің мәнін айқындау. Физиологияның қазіргі биология ілімдік, қолданбалы аспектілерін әзірлеп, барынша үлес қосу жолдарын нұсқау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән сандық технологияларға негізделген заманауи білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік береді; заманауи оқытудағы сандық білім беру ресурстарының маңыздылығын ашады; сандық білім беру ортасының негізгі компоненттерін жобалау және жүзеге асыру принциптерін, әдістерін, құралдары мен құралдарын студенттердің меңгеруіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 5

    Тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін меңгеру, гендердің, хромосомалар мен геномдардың құрылымдары және олардың әртүрлі факторлардың әсер етуінен өзгеруі; прокариоттар мен эукариоттардағы гендер экспрессиясын реттейтін генетикалық элементтер; ДНҚ мутагенезі. Эксперименттік әдістерді, гибридтік, цитогенетикалық және генеалогиялық анализдерді игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Талдау объектісі ретінде адамның генетикалық ерекшеліктері, этикалық нормалар, адам генетикасының классикалық және қазіргі заманғы молекулярлық-генетикалық әдістерін қолдану салалары, адам белгілерінің жалпы тұқым қуалауының түрлері (доминантты, рецессивті, жыныспен тіркелген, митохондриалды тұқым қуалаушылық) және тұқым қуалаудың жалпы түрлерінен ауытқудың мүмкін болатын механизмдері туралы түсінік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби құзыреттілік пен ағылшын тілін қалыптастыру аудармашылар даярлаудағы кәсіби пәндердің бірі ретінде лексикология курсында ұсынылған ағылшын тілінің сөздік құрамы туралы мәліметтерді жинақтайтын және жүйелендіретін теориялық негіздерді меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам мен жануарлар анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Адам және жануарлар ағзасының анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық заңдылықтарын қарастырады. Пән биология, биотехнология мен биомедицинаның қазіргі жетістіктеріне негізделген және студенттің алған білімдерін болашақта кәсіби қызметінде қолдану мақсатында оның негізгі, қолданбалы мәселері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Эволюцияның негізгі теорияларына, эволюциялық идеяның тарихи дамуына, ішкі популяциялық құбылыстарға, түрлердің пайда болуына, түр үсті эволюциясына, оның механизмдеріне, табиғатқа жүйелі көзқарас жасай отырып жердегі өмірдің дамуына, өмір құбылыстарына статистикалық көзқарасқа түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар эволюциясы
    Несиелер: 5

    Эволюциялық ой пікірлердің тарихымен кең көлемде таныстыру; Популяцияның өзгеруінени бастап түр түзілумен аяқталатын эволюциялық процестің барлық буындарын зерттеу; Эволюциялық ғылымның негізгі проблемаларының теориялық зерттеулерін дамыту, популяцияның өзгеруінен бастап түр түзілумен аяқталатын эволюциялық процестің барлық буындарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі қашықтықтан оқыту ұғымының ашылуына ықпал етеді, студенттердің қашықтықтан оқыту, e-Learning формаларын, әдістерін, әдістемелерін және технологияларын меңгеруіне бағытталған; Moodlе, Zoom, GooglClassroom көмегімен қашықтықтан білім беруде оқыту модельдерін қарастыру және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядан білім беру концепциясы
    Несиелер: 3

    Биологиялық білім қоршаған табиғи ортаның маңызын, табиғатты қорғау қажеттілігімен қалпына келтіру шараларын қоғамдық және жеке еңбектің гигиенасының маңызын түсінуге, оқушыларды өмірге бейімдеп, политехникалық білім алуға мүмкіншілік туғызады. Тірі табиғаттың объектілерін бір-бірімен салыстыру, анықтау эксперименттер қою, білім алушының ойлау қабілетін дамуын қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бактерия және атмосфера құрамы
    Несиелер: 5

    Молекулалық биология туралы, олардың проблемалары, қазіргі жағдайы мен жетістіктері туралы түсінік беру. Молекулалық генетика негізінде білім береді, бірақ сонымен қатар олардан жалпы және молекулалық генетика курстарын терең түрде қабылдау және ойластыру дайындықтарын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядан көрнекілік құралдар дайындау
    Несиелер: 5

    Биология сабақтарына дайындық кезінде көрнекі құралдар жасаудың әдістері мен әртүрлі техникасын таңдайды, ғылыми ақпаратты өз бетінше жинайды, биологиялық ойлауды дамытады, әр түрлі материалдарды пайдалану тәжірибесін жетілдіреді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 4

    Топырақтану бойынша зертханалық-аналитикалық жұмыстарды ұсынады, алынған білімді тәжірибеде қолдана отырып, топырақ құнарлылығын және экологиясын зерттеу әдістерін, оның категорияларын, жер өңдеу процесіндегі өзгерістер элементтері мен тәсілдерін қолдана отырып

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 4

    Выбирает методы и разнообразную технику изготовления наглядных пособий при подготовке к урокам биологии, самостоятельно собирая научную информацию, развивая биологическое мышление, совершенствуя практику использования различных материалов .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және биоалуан түрлілік
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортадағы жергілікті өсімдіктердің анатомиялық, физиологиялық, морфологиялық құрылысы, шығу тегі, тіршілік ортасы, туыстық қатысы, таралуы, экологиялық жағдайы, сондай-ақ түрлі шаруашылық саласында пайдалануы және олардың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын жан-жақты меңгеріп шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстанның әр түрлі аймақтарында және жақын, алыс шет елдерде топырақтың таралуы мен түзілуін студенттерге түсіндіріп, химиялық қасиеттерін оқыту; топырақты қоғамның әртүрлі салаларында пайдалану. Практикалық сабақтарда және дала практикасында студенттер әртүрлі эксперимент жүргізуге оқушыларды үйретуге оқып біліп үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Туған жер биотасының биогеографиялық талдауын, ондағы өзгерістерді, адам мен жануарлардың қалыпты және патологиялық кариотиптерін, арнайы анықтамалық материалды, молекулярлық-биологиялық және генетикалық терминологияны, электрондық генетикалық деректер базасын, биоресурстарды, қазіргі заманғы фауна мен жер шарының флорасын биогеографиялық аудандастырудың экологиялық негіздерін меңгеруді пайдалана отырып талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи биологиялық білім
    Несиелер: 3

    Студенттердің биологиялық ойлауын, тірі табиғатқа ұқыпты қарым-қатынасын және тұтас табиғи-ғылыми дүниетанымын қалыптастыра отырып, қазіргі биологияның жетістіктері мен келешектегі даму бағыттары, өзекті мәселелерге назар аударады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан және интерактивті оқыту технологиялары/
    Несиелер: 5

    Web-беттерді мәтіндік редакторлар, процессорлар және flash ортасы мен құралдарын, мультимедианы өңдеу технологиясын, анимацияны, бейнені интеграциялауды, ActionScript көмегімен интерактивтілікті, HTML тілінің негіздерін пайдалана отырып, Web-беттерді құрастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер мен жануарлар экологиясын қорғау
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер және жануарлар экологиясын, олардың ортамен байланысының заңдылытарын меңгеру. Экологиялық факторлардың өсімдіктер мен жануарлардың ағзасына әсерін білу. Экологиялық факторладың өту заңдылықтарымен танысу. Өсімдіктердің қоршаған ортаға келтірер өзгерістерін анықтап, дәлелдеу. Өсімдіктердің экологиялық топтарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Биологиялық механизмдерді түсіндіру үшін арнайы анықтамалық материалды, молекулалық-биологиялық және генетикалық терминологияны, молекулалық-генетикалық процестердің электрондық генетикалық деректер базасын пайдалана отырып, адам мен жануарлардың қалыпты және патологиялық кариотиптерін ажыратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы техникалық құралдарды дайындау
    Несиелер: 5

    Рационалді әдістер мен тәсілдерді орнатады, және биология пәнінен мұғалім оқушыға оқу материалын сапалы түрде меңгертіп, тиянақты білім беріп, оны өмірде қолдана білуге үйретеді. Оқытудың нәтижесінде әр түрлі ойлау процестерін атқарады: бақылап, салыстырады, анализ жасайды, қорытындылайды, өздері бақылаған құбылыстардың себебі мен салдарын белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Көптеген омыртқалы жануарлар дүниесінің әр түрлі кластарын, оның негізгі эволюциялық кезеңдерін, автотрофты және гетеретрофиялық өсімдіктердің зат айналымы мәнін анықтау.

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру, интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару дағдыларын дамытуға ұмтылу

  • Код ON7

    Топырақтану және топырақ құнарлылығын зерттеу, Биотехнология жетістіктерін ескере отырып Тірі организмдер өндірісі бойынша зертханалық-аналитикалық жұмыстарды көрсету

  • Код ON3

    Қазіргі әлемнің алуантүрлілігін байланыстыра отырып, мәдениеттің, діннің, адамның тіршілігінің тұтас дүниетанымын қалыптастыру

  • Код ON4

    Биологиялық ғылымның даму тарихын, қазіргі кезеңдегі жағдайы мен құндылығын, эволюция туралы ілім, Туған жер биотының биогеографиялық талдауын, оның өзгеруін талдау

  • Код ON5

    Жануарлардың жасушаларының, тіндері мен ағзаларының микроскопиялық құрылымының теориялық негіздерін, ағзаның қызметін, оны ұйымдастыру принциптерін, механизмдердің өзара әрекеттесуін ашу

  • Код ON6

    Жалпы және органикалық химияның негізгі заңдылықтарын, олардың сипаттамаларын, организмдер құрамын, биологиялық заттардың сыныптарын, тіршілік процестеріндегі заттардың өзара әрекеттесуін сипаттау

  • Код ON9

    Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес және қашықтықтан оқыту жағдайларында биологияны оқытудағы инновациялық технологияларды көрсету, студенттердің биологиялық ойлауын дамыту, тұтас жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын көрсету

  • Код ON2

    Білім берудегі басқару қызметінің мәнін көрсету, елдегі инклюзивті оқытуды дамыту, психологиялық үрдістерді, педагогикалық мектептерді ажырату, цифрлық білім беру технологияларын қолдану арқылы қашықтықтан оқыту жағдайында оқу процесін құрудың практикалық тәжірибесін қөрсету; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу процесінің педагогикалық және дидактикалық принциптері арасындағы байланысты жіктеу, орнату

  • Код ON10

    Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсат- міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдану

Top