Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 Биология в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу-тәрбие процесінде биологияны оқыту әдістемесі бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды, биология мұғалімінің құзыреттілігі мен қызметін толық жүзеге асыра отырып, оқу мекемелерінің әртүрлі типтерінде пәндік оқыту мен тәрбиелеуді сапалы жүзеге асыруға қабілетті білім беру бакалаврларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Омыртқасыздар зоологиясы
Жалпы жертану
Өсімдіктер анатомисы мен морфологиясы
Топырақтану негіздері
Жасуша биологиясы
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Бейорганикалық химия
Білім берудегі сандық технологиялар
Өсімдіктер систематикасы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Органикалық химия
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Өсімдіктер физиологиясы
Омыртқалылар зоологиясы
-
3 Оқу жылы
Микробиология және вирусология
Инклюзивті білім беру
Биологияны оқытудың әдістемесі
Генетика және селекция негіздері
Адам анатомиясы
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Дарындылық психологиясы
Аналитикалық химия
Физикалық және коллоидтық химия
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Адам және жанаурлар физиологиясы
Биогеография
Биохимия және молекулалық биология негіздері
-
4 Оқу жылы
Биологиядағы математикалық әдістер
Биомедицина және биотехнология негіздері
Биологиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Эволюция теориясы
Іс-әрекеттегі зерттеу
Биометрия
Білім беру: жаһандық көзқарас
Биофизика негіздері
Мектеп жанындағы учаскеде тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру
Биологиядағы экскурсиялық жұмыстар
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Биологиялық молекулаларды құрылымдық зерттеу саласындағы бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін талдау, іргелі және қолданбалы мәселелерді шешуде биоинформатика, молекулалық биология, генетика, жасуша биологиясы және биомедицина әдістерін қолдану.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдану.
- Педагогика, жас психологиясы мен физиологиясы, биологияны оқыту әдістемесі туралы білімдерін ескере отырып, тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-демалыс сипатындағы әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру.
- Білім беру мекемелерінде биология бойынша оқу процесін ұйымдастыруда жүйелі-белсенділік тәсілін қолдану; мектеп жанындағы биология бойынша оқушылардың ҒЗЖ және оқу-тәжірибелік учаскесінің жұмысын ұйымдастыру.
- Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын, оның ішінде әртүрлі білім беру мекемелерінде түзету технологияларын қолдану.
- Кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде қазіргі химияның, географияның, топырақтанудың, жерге зерттеудің іргелі заңдары мен теорияларын, зерттеу әдістерін білу; эксперименттік немесе теориялық зерттеу әдістері мен оларды практикада қолдану арқылы алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау.
- Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімді көрсету, электрондық оқу материалдарын және оларды кәсіби қызметте қолдану үшін мультимедиялық жобаларды әзірлеу.
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.
- Кәсіби басқару міндеттерін шешуде көшбасшылық, командалық білім беру тұжырымдамалары, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімді қолдану.
- Өсімдіктер әлемінің әртүрлілігі, олардың құрылымының ерекшеліктері туралы түсініктерге ие болу, зерттеу әдістерін қазіргі ботаникада қолдану.
- Прокариоттық және эукариоттық жасушалардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері, вирустардың, жануарлардың, өсімдіктер мен бактериялардың молекулалық ұйымдастырылуы, жасуша жұмысының биохимиялық аспектілері туралы білімді көрсету, цитологиялық талдау және статистикалық деректерді өңдеу әдістерін меңгеру.
- Макро - және микроскопиялық анатомияның заманауи жетістіктері негізінде адам мен жануарлар денесінің құрылымы; жүйке, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, шығару және дененің басқа жүйелерінің функциялары туралы теориялық білімді меңгеру; алған білімдерін мектепте биологияны оқыту үшін қолдану.
- Генетиканың әртүрлі бөлімдерінің, селекция негіздерінің, генетикалық инженерияның, молекулалық-генетикалық талдау әдістерінің қазіргі жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары туралы; Жердегі тіршіліктің эволюциясы, шығу тегі мен эволюциясының негізгі теориялары, микро және макро эволюция заңдылықтары, адам эволюциясы туралы білімдерін көрсету.
- Биосферада, флорада және фаунада әртүрлі биомдар, континенттер, биофилиялық патшалықтар, құрлықтар мен мұхиттардың биогео-графикалық аудандастыру ерекшеліктері туралы білімді көрсету; "биосфера - қоғам - техногенді орта" жүйесіндегі өзара әрекеттесудің негізгі заңдылықтарын және табиғатты қорғау мәселелерін шешудің экологиялық тәсілдерін анықтау.
- Жануарлардың құрылымы мен қызметін, морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін анықтау, органикалық әлем эволюциясының мүмкін жолдарын жүйелеу.