Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Биология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Пәннің мақсаты-морфология мен физиологияны, омыртқасыз жануарларды, олардың өмір салтын, географиялық таралуын зерттеу; шығу тегі, жіктелуі, биосферадағы және адам өміріндегі рөлі; өмір бойы бақылау, сипаттау, таксономиялық зерттеу және жинау әдістерімен таныстыру. Пән жануарлар дүниесінің қарапайым біржасушалы түрлерінен жоғары ұйымдасқан таксондарға дейінгі даму заңдылықтары, морфофизиологиялық ұйымдасуы, филогенезі, эмбриогенездің ерекшеліктері, физиологиясы, көбеюі, географиялық таралуы, экожүйелердегі рөлі және жануарлар әлемінің практикалық маңызы туралы білімді қалыптастырады. омыртқасыз жануарлардың негізгі түрлері мен кластары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы жертану

    Пәнді игерудің мақсаты – құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесе отырып, үздіксіз дамитын Жер планетасы біртұтас материалдық жүйе ретінде идеяны қалыптастыру, Жерді ғарыштық дене ретінде сипаттау, жердің құрамдас қабықтарын зерттеуге ықпал ету, физикалық географияның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және студенттерді физикалық географияның келесі курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер анатомисы мен морфологиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерге биосфераның маңызды құрамдас бөлігі және жер бетіндегі басқа организмдердің тіршілік етуінің іргелі негізі ретінде өсімдіктер әлемі туралы ғылыми білім беру болып табылады. Пән тіршіліктің негізгі белгілері, өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысы, олардың онтогенетикалық және маусымдық өзгерістері, көбеюі мен қоныстану тәсілтері, тіршілік жағдайына тәуелділігі туралы білімді қалыптастырады; өсімдіктер дүниесінің алуан түрлілігі және ботаника саласына жататын организмдердің басқа топтары туралы, олардың құрылысының ерекшеліктері, экологиясы мен эволюциясы туралы түсініктер береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топырақтану негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – табиғаттың дербес денесі ретінде топырақтың құрылымы, құрамы және қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру, топырақтың географиялық таралуы, оның пайда болу және даму заңдылықтары туралы түсінік беру, топырақ генезисі теориясының негізгі мәселелері, Қазақстан мен ТМД табиғи аймақтары мен аймақтарының топырақ жамылғысы, топырақтың табиғаттағы қызметі мен рөлі, экологиялық жағдайы, топырақты қорғау және тиімді пайдалану туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасуша биологиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің жоғары және төменгі тірі ағзалардың жасушаларының құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылу заңдылықтары, өмір сүру үрдісінің реттелуінің цитологиялық механизмдері және жасушалардың жойылу заңдылықтары туралы қазіргі түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері жасушаішілік үрдістердің концептуалды негіздерін оқыту болып табылады, практикалық және эксперименттік жасушалық биология саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған жасушалық органеллалардың құрылымы мен функциясының өзара байланысын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химия

    «Бейорганикалық химия» пәнін меңгерудің міндеттері: студенттерде осы пәннің теориялық негіздері, оның ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы және практикалық маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру. Бұл пәннің дамуы нәтижесінде атомның құрылысы және химиялық байланыс туралы қазіргі заманғы түсініктер қалыптасуы керек. Студенттер химиялық процестердің энергиясы мен кинетикасын, тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздерін және күрделі қосылыстардың химиясын, ерітінділердегі реакциялардың негізгі заңдылықтарын білуі керек. Алынған теориялық түсініктерге сүйене отырып, студенттер элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін талдай білуі, жай және күрделі қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін болжау дағдысын алуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер систематикасы

    «Өсімдіктердің систематикасы» пәнін оқып-білудің мақсаты студенттердің өсімдіктердің көптүрлілігі, олардың жіктелуі, филогенезі, мүмкін болатын эволюциялық жолдары, көптүрлілігі және таксономиясы туралы түсініктерін қалыптастыру. Төменгі, жоғары сатыдағы өсімдіктер мен саңырауқұлақтардың негізгі топтары, олардың сипаттамасы, таралуы, өсімдіктердің белгілі бір түрлеріне шектелуі туралы білім жүйесін құру. Студенттерге биосфераның маңызды құрамдас бөлігі ретінде өсімдіктер әлемі туралы ғылыми білім беру, интегралды және тұрақты құрылымды құру кезінде биогеоценоздағы өсімдіктер мен органикалық дүниенің басқа өкілдерінің өзара әрекеттесуінің күрделі сипатын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Курстың мақсаты-студенттердің органикалық қосылыстардың құрылысы, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының негізгі химиялық қасиеттері және оларды алу әдістері туралы білім алуы болып табылады. Органикалық химия курсын оқыту міндеті қазіргі заманғы органикалық химияның теориялық негіздері, Органикалық қосылыстардың түрлі кластарын алу әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыруға, Органикалық заттардың химиялық технологиясының практикалық есептерін шешуге теориялық заңдарды қолдану дағдыларын қалыптастыруға негізделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Курстың мақсаты студенттерге жасыл өсімдіктің негізгі физиологиялық және биохимиялық процестерінің табиғаты, олардың өсімдік организмінің ұйымдасуының әртүрлі деңгейлеріндегі реттелу механизмдері және қоршаған ортамен өзара байланысының негізгі заңдылықтары туралы заманауи түсініктер беру; пән жасушаның, ұлпалардың, вегетативті және генеративті мүшелерінің, тұтас өсімдіктің ұйымдасу принциптері туралы, өсімдік организмінің негізгі физиологиялық процестері: фотосинтез, тыныс алу, су режимі, минералды қоректену, өсімдіктердің өсу және даму процестері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін және физиологиялық процестерін зерттеу, студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамыту және жануарлар дүниесінің биологиялық алуантүрлілігін бағалау және табиғи ресурстарын тиімді пайдалану саласындағы дағдыларды меңгеру болып табылады. Пән аясында зоологиялық систематиканың принциптерін, табиғи ресурстарды пайдалану және биоәртүрлілікті бағалау әдістерін тереңдетіп оқыту қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микробиология және вирусология

    Курстың мақсаты - микробиология және вирусология саласындағы соңғы жаңалықтармен танысу. Микробиологияның қазіргі мәселелері: микроорганизмдердің бір-бірімен және басқа организмдермен (вирустар, өсімдіктер, жануарлар, адамдар) қарым-қатынасы, микроорганизмдердің негізгі топтарының құрылымдық және энергетикалық алмасуының ерекшеліктері, олардың қоректік заттарға қажеттіліктері, микроорганизмдердің құрылымдық ұйымдастырылуы, прокариот жасушасы, вирустар және олардың жеке құрамдас бөліктерінің қызметі, физикалық және химиялық факторлардың микроорганизмдерге әсері, прокариоттардың әртүрлі экотоптарда таралу ерекшеліктері, вирустардың прокариот және эукариот жасушаларымен әрекеттесуі қарастырылады. Бактериялардың, археялардың және вирустардың таксономиялық орналасу мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологияны оқытудың әдістемесі

    Курс студенттерді Биологияны оқыту теориясы мен әдістемесінің негізгі мақсаттары мен міндеттерімен педагогикалық ғылым ретінде, оны зерттеу әдістерімен, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі практикалық мәндерімен, білім беру технологияларымен, биологиялық білімнің базалық деңгейінің құрылымы мен мазмұнымен таныстырады. Студенттерде мектеп биологиясының түсінік аппараты қалыптасады. Биологияны оқытуды ұйымдастырудың формаларын, әдістерін, әдістемелік тәсілдерін жетілдіру ерекшеліктері мен үрдістерін, биологиялық білім берудің әртүрлі модельдері жағдайында оларды қолдану ерекшелігін меңгерген, Биологияны оқыту үдерісінде сараланған және жеке тәсілдердің мәнін түсінеді, әртүрлі технологияларды, соның ішінде оқыту барысында қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика және селекция негіздері

    Пәнді меңгеру міндеттері тұқымқуалаушылықтың, өзгергіштіктің материалдық негіздерін, белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, организмнің дамуына генотип пен сыртқы орта факторларының әсері арасындағы байланысты, қазіргі заманғы генетика әдістерінің негіздерін, генетикалық инженерлік, іріктеу; студенттерге генетика мен селекцияның, геномиканың, протеомиканың негізгі заңдылықтары мен қазіргі жетістіктері, биотехнологиялық және биомедициналық өнеркәсіп негіздері, гендік инженерия, нанобиотехнологиялар, молекулалық модельдеу.туралы негізгі түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адам анатомиясы

    Пәнді меңгерудің міндеттері – анатомия саласында күрделі адам денесінің құрылысы туралы ғылым ретінде білім жүйесін қалыптастыру, мүшелердің, мүшелер жүйесінің және жалпы организмнің құрылысы мен топографиясы, макроскопиялық анатомияның заманауи жетістіктері туралы білімді меңгеру, , жалпы білім беретін мектептерде биологияны оқытуда алған білімдерін пайдалана білу, «Адам анатомиясы» пәнін мұғалімнің білім беру жүйесіндегі іргелі пәндердің бірі ретінде түсінуге ықпал ете отырып, пәнаралық білімдерді өзекті ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық химия

    «Аналитикалық химия» пәнін меңгерудің мақсаты – осы ғылыми пәннің теориялық негіздерін дамыту, классикалық химиялық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру, талдаудың физикалық және химиялық әдістерімен танысу. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде аналитикалық химияның теориялық негіздері, химиялық реакциялардың негізгі түрлері туралы, аналитикалық тәжірибеде қолданылатын заттарды анықтау және олардың мөлшерін анықтау әдістері туралы түсініктер қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидтық химия

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің биологиялық объектілерді зерттеуге және сандық сипаттауға мүмкіндік беретін физикалық және коллоидтық химия әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән физикалық және коллоидтық химияның әдістерімен таныстырады, талдау әдістерінің ортақтығын, химиялық реакциялардың механизмдерін және курс барысында байқалатын физика-химиялық заңдылықтарды көрсетеді, заттардың коллоидтық күйінің әмбебаптығы, коллоидтық процестердің молекулалық механизмі туралы білімдер негізінде оқушылардың қоршаған әлем туралы коллоидты-химиялық тұрғыдан қабылдауын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жанаурлар физиологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге биологты даярлауда сабақтас пәндерді игеруді және ғылыми, педагогикалық, өндірістік және басқа да қызмет салаларында физиологиялық білім мен дағдыларды пайдалануды қамтамасыз ететін адам мен жануарлар физиологиясының іргелі және қолданбалы аспектілерін беру болып табылады. Пән студенттерді жүйені ұйымдастыру, дифференциациялау, дене функцияларын біріктіру принциптерімен таныстырады. Жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, адам мен жануарлардағы негізгі физиологиялық процестерді зерттейді; адам мен жануарлардың гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеография

    Пәннің мақсаты студенттердің бойында экология мен биогеографияның негізгі ережелері мен принциптері, тірі организмдер мен олардың қоғамдастықтарының географиялық таралу заңдылықтары туралы тұрақты білімді қалыптастыру; табиғатты қорғау және табиғатты пайдалану саласында алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: қазіргі экология мен биогеографияның негізгі теориялық ережелері мен қолданбалы бағыттары туралы түсінік беру; тірі организмдердің таралуының негізгі заңдылықтарын қарастыру, кеңістік пен уақыт ареалдарының қалыптасуы мен дамуы; биоалуантүрлілік географиясы туралы түсінік беру, биомдардың қазіргі типтерінің маңызды құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін сипаттау; табиғи және антропогендік-трансформацияланған экожүйелердің әртүрлілігін көрсету; биосфераны жердің жалпы планетарлық экожүйесі ретінде сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия және молекулалық биология негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты-тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері туралы, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу; студенттерді жасушаның тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздарының құрылысы, қасиеттері мен функциялары туралы қазіргі теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктерімен таныстыру; биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, қайта шығару, беру және іске асыру механизмдері туралы түсініктерді қалыптастыру.; молекулалық биологияның алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы математикалық әдістер

    "Биологиядағы математикалық әдістер" курсының мақсаты студенттерді Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздерімен таныстыру болып табылады. Курсты оқу негізінде студенттер ғылыми зерттеулерді дұрыс жоспарлауды және орындауды және биологиялық зерттеулер жүргізу кезінде математикалық статистика әдістерін қолдануды, деректерді статистикалық өңдеуді, алынған есептеулер негізінде қорытынды жасауды, алған білімдерін оқушылармен ғылыми жобаларды орындауда пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биомедицина және биотехнология негіздері

    Пәнді меңгерудің мақсаты – орта мектепте биология пәнінде қарастырылатын биомедицина, биоинформатика және биотехнология салаларында студенттердің терең кәсіби білімін қалыптастыру. Пән негізгі зерттеу объектілерімен және биомедицина және биотехнология саласындағы тұжырымдамалармен таныстырады; адам құрылысының биомеханикалық ерекшеліктерімен, адам қозғалысының кинематикасының және динамикасының негіздерімен; биологиялық жүйелердің қозғалысын басқару теориясымен, адамның физикалық сапаларының биомеханикасымен; биомеханикалық зерттеулерді медицинада қолданудың практикалық келешегімен; биотехнологияның қазіргі мәселелері, оның даму перспективаларымен, гендік инженерияның, жасушалық инженерияның, инженерлік энзимологияның маңызды прогрессивті бағыттарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    "Биологиядағы ғылыми зерттеу әдіснамасы" пәнін оқудың мақсаты студенттерді биологияның заманауи мәселелерімен, тұжырымдамалық негіздерімен, әдістемесімен, әдістемелерімен және биологиядағы ғылыми зерттеу әдістемелерімен таныстыру болып табылады. Пән сыни талдау, биология саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді бағалау, табиғи жүйелер мен олардың компоненттерін зерттеу мақсатында заманауи биологиялық әдістер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюция теориясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студентті қазіргі эволюциялық ілімнің алдында тұрған мәселелер барысында бағдарлау, эволюцияның себептері мен барысы туралы өзіндік ұстанымын қалыптастыруға көмектесу. Пән организмдер эволюциясының жалпы себептері мен қозғаушы күштерін анықтауды; организмдердің тіршілік ету ортасының жағдайына бейімделуінің (бейімделуінің) даму механизмдерін және осы жағдайлардың өзгеруін ашу; тіршілік формаларының таңқаларлық алуан түрлілігінің пайда болу мүмкіндігін, сондай-ақ әртүрлі түрлер мен топтардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының себептерін негіздеу; эволюциялық прогреске әкелетін факторларды анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биометрия

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерге биометрия саласындағы практикалық білімдер мен дағдылардың негіздерін және оның басқа ғылымдармен байланысын үйрету болып табылады. Пәннің міндеттері: жалпы популяцияны құрайтын даралардың қасиеттерін зерттеу, оқуға қажетті материалдарды таңдауға дұрыс көзқарас дағдыларын үйрету. Курсты оқу негізінде студенттер ғылыми зерттеулерде вариациялық статистика әдістерін және биометриялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биофизика негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты молекулалық биофизиканың теориялық негіздері мен негізгі әдістері, мембраналық процестердің биофизикасы, биологиялық мембраналардың құрылымы мен қызметі, мембраналық процестерді зерттеудің негізгі әдістері, фотобиологиялық процестерді зерттеудің теориялық негіздері мен негізгі әдістері, радиациялық биофизиканың теориялық негіздері мен негізгі әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, алынған білім мен дағдыларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жанындағы учаскеде тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-биологияның мектеп курсында алынған өсімдіктер туралы теориялық білімдерін практикада бекіту және жалпылау; еңбек, эстетикалық, дене және адамгершілік тәрбиенің дамуына ықпал ету. Студенттердің биологиялық және ауылшаруашылық білімдерін кеңейту және тереңдету. студенттерді зерттеу жұмыстарына баулу; табиғатқа деген ұқыпты қарым-қатынасты және сүйіспеншілікті, еңбекке деген қызығушылықты және шығармашылық қарым-қатынасты тәрбиелеу. Міндеттері: Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің ерекшеліктері мен тәсілдерін меңгеру; студенттерді ауыл шаруашылығы білімі мен біліктерінің минимумымен қаруландыру; өсімдіктерге фенологиялық бақылау жүргізуді үйрету; ауыл шаруашылық еңбекке деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу; Еңбек заттары мен құралдарына ұқыпты қарауға тәрбиелеу; студенттерді тәжірибелік және зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы экскурсиялық жұмыстар

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің экскурсиялық іс теориясы бойынша түсініктерін, экскурсияны дайындау және өткізу әдістемесінде дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету болып табылады. Студенттерге экскурсиялық теория, методология және әдістеме,кәсіби шеберлік, экскурсовод негіздері бойынша білім алуды қамтамасыз ету. Пәннің міндеттері: экскурсиялық істің қазіргі тұлғаны әлеуметтендірудегі маңыздылығын түсіну, оның рухани және рекреациялық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қажетті білімді жинақтау.; экскурсияның сапасын басқару мәселелерінде қажетті құзыреттілікті қамтамасыз ету үшін экскурсиялық жұмыс тәжірибесінде өзін-өзі жетілдіру үшін қажетті дағдыларды беру; биологиялық білімнің маңызды бөлігі ретінде экскурсиялық жұмыстың мәнін ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Биологиялық молекулаларды құрылымдық зерттеу саласындағы бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін талдау, іргелі және қолданбалы мәселелерді шешуде биоинформатика, молекулалық биология, генетика, жасуша биологиясы және биомедицина әдістерін қолдану.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдану.
  • Педагогика, жас психологиясы мен физиологиясы, биологияны оқыту әдістемесі туралы білімдерін ескере отырып, тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-демалыс сипатындағы әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру.
  • Білім беру мекемелерінде биология бойынша оқу процесін ұйымдастыруда жүйелі-белсенділік тәсілін қолдану; мектеп жанындағы биология бойынша оқушылардың ҒЗЖ және оқу-тәжірибелік учаскесінің жұмысын ұйымдастыру.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын, оның ішінде әртүрлі білім беру мекемелерінде түзету технологияларын қолдану.
  • Кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде қазіргі химияның, географияның, топырақтанудың, жерге зерттеудің іргелі заңдары мен теорияларын, зерттеу әдістерін білу; эксперименттік немесе теориялық зерттеу әдістері мен оларды практикада қолдану арқылы алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімді көрсету, электрондық оқу материалдарын және оларды кәсіби қызметте қолдану үшін мультимедиялық жобаларды әзірлеу.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешуде көшбасшылық, командалық білім беру тұжырымдамалары, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімді қолдану.
  • Өсімдіктер әлемінің әртүрлілігі, олардың құрылымының ерекшеліктері туралы түсініктерге ие болу, зерттеу әдістерін қазіргі ботаникада қолдану.
  • Прокариоттық және эукариоттық жасушалардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері, вирустардың, жануарлардың, өсімдіктер мен бактериялардың молекулалық ұйымдастырылуы, жасуша жұмысының биохимиялық аспектілері туралы білімді көрсету, цитологиялық талдау және статистикалық деректерді өңдеу әдістерін меңгеру.
  • Макро - және микроскопиялық анатомияның заманауи жетістіктері негізінде адам мен жануарлар денесінің құрылымы; жүйке, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, шығару және дененің басқа жүйелерінің функциялары туралы теориялық білімді меңгеру; алған білімдерін мектепте биологияны оқыту үшін қолдану.
  • Генетиканың әртүрлі бөлімдерінің, селекция негіздерінің, генетикалық инженерияның, молекулалық-генетикалық талдау әдістерінің қазіргі жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары туралы; Жердегі тіршіліктің эволюциясы, шығу тегі мен эволюциясының негізгі теориялары, микро және макро эволюция заңдылықтары, адам эволюциясы туралы білімдерін көрсету.
  • Биосферада, флорада және фаунада әртүрлі биомдар, континенттер, биофилиялық патшалықтар, құрлықтар мен мұхиттардың биогео-графикалық аудандастыру ерекшеліктері туралы білімді көрсету; "биосфера - қоғам - техногенді орта" жүйесіндегі өзара әрекеттесудің негізгі заңдылықтарын және табиғатты қорғау мәселелерін шешудің экологиялық тәсілдерін анықтау.
  • Жануарлардың құрылымы мен қызметін, морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін анықтау, органикалық әлем эволюциясының мүмкін жолдарын жүйелеу.
Top