Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Биология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Биологиялық молекулаларды құрылымдық зерттеу саласындағы бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін талдау, іргелі және қолданбалы мәселелерді шешуде биоинформатика, молекулалық биология, генетика, жасуша биологиясы және биомедицина әдістерін қолдану.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдану.
  • Педагогика, жас психологиясы мен физиологиясы, биологияны оқыту әдістемесі туралы білімдерін ескере отырып, тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-демалыс сипатындағы әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру.
  • Білім беру мекемелерінде биология бойынша оқу процесін ұйымдастыруда жүйелі-белсенділік тәсілін қолдану; мектеп жанындағы биология бойынша оқушылардың ҒЗЖ және оқу-тәжірибелік учаскесінің жұмысын ұйымдастыру.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын, оның ішінде әртүрлі білім беру мекемелерінде түзету технологияларын қолдану.
  • Кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде қазіргі химияның, географияның, топырақтанудың, жерге зерттеудің іргелі заңдары мен теорияларын, зерттеу әдістерін білу; эксперименттік немесе теориялық зерттеу әдістері мен оларды практикада қолдану арқылы алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімді көрсету, электрондық оқу материалдарын және оларды кәсіби қызметте қолдану үшін мультимедиялық жобаларды әзірлеу.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешуде көшбасшылық, командалық білім беру тұжырымдамалары, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімді қолдану.
  • Өсімдіктер әлемінің әртүрлілігі, олардың құрылымының ерекшеліктері туралы түсініктерге ие болу, зерттеу әдістерін қазіргі ботаникада қолдану.
  • Прокариоттық және эукариоттық жасушалардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері, вирустардың, жануарлардың, өсімдіктер мен бактериялардың молекулалық ұйымдастырылуы, жасуша жұмысының биохимиялық аспектілері туралы білімді көрсету, цитологиялық талдау және статистикалық деректерді өңдеу әдістерін меңгеру.
  • Макро - және микроскопиялық анатомияның заманауи жетістіктері негізінде адам мен жануарлар денесінің құрылымы; жүйке, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, шығару және дененің басқа жүйелерінің функциялары туралы теориялық білімді меңгеру; алған білімдерін мектепте биологияны оқыту үшін қолдану.
  • Генетиканың әртүрлі бөлімдерінің, селекция негіздерінің, генетикалық инженерияның, молекулалық-генетикалық талдау әдістерінің қазіргі жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары туралы; Жердегі тіршіліктің эволюциясы, шығу тегі мен эволюциясының негізгі теориялары, микро және макро эволюция заңдылықтары, адам эволюциясы туралы білімдерін көрсету.
  • Биосферада, флорада және фаунада әртүрлі биомдар, континенттер, биофилиялық патшалықтар, құрлықтар мен мұхиттардың биогео-графикалық аудандастыру ерекшеліктері туралы білімді көрсету; "биосфера - қоғам - техногенді орта" жүйесіндегі өзара әрекеттесудің негізгі заңдылықтарын және табиғатты қорғау мәселелерін шешудің экологиялық тәсілдерін анықтау.
  • Жануарлардың құрылымы мен қызметін, морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін анықтау, органикалық әлем эволюциясының мүмкін жолдарын жүйелеу.
Top