Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07312 Сәулет 2 жыл в Орталық-Азия Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы сәулет саласында игеруді; сәулет саласындағы ақпаратты зерттеудің, талдаудың, синтездеудің заманауи әдістерін;инновациялық (концептуалды), пәнаралық және мамандандырылған сипаттағы зерттеулерге негізделген жобалық шешімдерді әзірлеу және әзірлеуге басшылық етуді, заманауи әдістерді қолдана отырып және әр түрлі ғылымдардың білімін тартуға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M122 Сәулет
  • Дайындық бағыты 7M073 Сәулет және құрылыс
  • Қала құрылысы тұжырымдамалары мен мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың қала құрылысы мәселелерін шешудегі тенденцияларды және өмірлік ортаны қалыптастырудағы шешу жолдарын меңгеру. білімдер. Қысқаша мазмұны: Курс қала құрылысының іргелі түсініктері мен құбылыстарын, қала құрылысы тұжырымдамаларын дамытудың тарихи қалыптасқан бірізділігінің барысын қозғайды. Тарихи білімді талдау және шығармашылық жұмыста қолдану әдістері игеріледі. Модульді оқу нәтижесінде магистрант қала құрылысы мәселелерін шешу тәжірибесін, шығармашылық концепцияларды, заманауи шеберлердің жаңашыл идеяларын, тарихи білім тұрғысынан қала құрылысын дамыту ерекшелігін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
  • Жаратылыстану ғылымының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ХХ ғасырдың соңына тән философияның табиғаты мен функцияларын түсінудегі өзгерістер. Адамзаттың өркениетті дамуының интегралдық бөлігі ретінде философияның рөлін жалпы өзектендіру. Философиялық ілімнің маңызы болмыстың тұтастығы, жаһандық жүйелер мен процестерді білудің пайда болуы мен ұйымдастырылуы. Ғылымның, техника мен технологиялардың философиялық аспектісі. Ғылыми-техникалық прогресс және оның салдары. Адамның әлемге практикалық, танымдық және құндылықтық қарым-қатынасының бірлігі идеяларын өзектендіру. Бұқаралық мәдениет жағдайында тұлғаны сәйкестендіру. Туралы түсініктерді ауыстыру адам білімінің табиғатына, оны алу және пайдалану қабілеттеріне. Ақпарат ретінде басқару құралы. Биліктің мәдени-коммуникациялық көздері. Мәдени бейнесі және ақпараттың еркін ағыны.

    Селективті тәртіп
  • Сәулет саласындағы заманауи мәселелер мен үрдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің тарихи даму сабақтастығын ескере отырып, адамның өмірлік ортасын қалыптастырудағы негізгі үрдістерді, мәселелерді және шешу жолдарын меңгеру. қазіргі заманғы техникалық әдістер мен кеңістікті ізгілендіру құралдары негізінде сәулет және дизайн, психофизиологиялық қабылдау. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): Курс Қазіргі тарих пен теорияның іргелі ұғымдары мен құбылыстарын, архитектурадағы Тарихи стилді, форманың құрылу принциптерін, стильдердің дамуының тарихи қалыптасқан бірізділігінің барысын қамтиды. Шығармашылық жұмыста модельдеу және қолдану принциптері игеріледі. Модульді оқу нәтижесінде магистрант сәулет-көрке��дік мәселелер тәжірибесін, шығармашылық концепцияларды, заманауи шеберлердің жаңашыл идеяларын, жаңа сәулет пен өнердің даму ерекшелігін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
  • Сәулет және орта дизайнындағы композиция мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәулет-кеңістіктік, декоративтік-көркем және дизайнерлік әзірлемелердің синтезі ретінде ғимараттар мен құрылыстардың интерьер композициясы, олардың Объектінің жалпы шешімімен байланысы. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): Композиция процесс ретінде және сәулетші мен дизайнердің мінсіз материалдық-кеңістіктік ортаны құру бойынша қызметінің нәтижесі ретінде. Сәулет объектісінің композициясындағы функциясы, құрылымы, формасы және олардың өзара байланысы. Архитектуралық форманы үйлестіру. Ортаның жалпы композициялық шешімін, оның кеңістіктік негізін, заттық толуын және оларды тұтыну процесін үйлестіру құралдары. Орта объектіні тұтыну шарттары және оның композициялық құрылымының динамикасы. Архитектуралық композицияны қабылдау ерекшеліктері. Орта жобалаудағы типологиялық формалардың көркем интерпретациясы, типологиялық әзірлемелердің мақсаттары мен өлшемдері. Қалалық орта сәулет-қала құрылысы объектілерінің интегралдық саласы ретінде, оның құрылымдық деңгейлері мен кеңістіктік формалары.

    Селективті тәртіп
  • Жаңа сәулеттегі стиль жасау және әдістеме
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: магистранттардың стилде пайда болу үрдістерін, ландшафтық жобалау әдістерін және пластикалық өнер әдістемесін меңгеру. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): өнер және сәулет теориясы мен тарихының іргелі ұғымдары мен құбылыстары, тарихи стиль, дизайндағы дәуірдің стилі, пішін жасау және стиль жасау принциптері, сәулет және дизайндағы ландшафттық жобалау, архитектурадағы стильдер мен бағыттарды дамытудың тарихи қалыптасқан бірізділігінің барысы. Оқу нәтижесі: модульді оқу нәтижесінде магистрант стиль жасау принциптерінің эволюциясын, ландшафттық жобалау әдістерін және пластикалық өнер әдістемесін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеулер массивін қалыптастыру Жарияланымдар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеу тақырыбын таңдауды негіздеу, қойылған міндеттің өзектілігі мен ғылыми жаңалығы, әдебиетті, жобалық және құрылыстық шолу зерттеу әдістемелерін таңдауды негіздеу, алынған нәтижелерді баяндау, оларды Элективті пәндер каталогы 11 талдау және талқылау, қорытындылар, Пайдаланылған әдебиеттер тізімі, мазмұны және графикалық бір бөлігі. Сәулет теориясы. Сәулет-дизайнерлік объектілерді сыни бағалау. Шолу және зерттеу тақырыбы бойынша арнайы әдебиетті жүйелеу, теориялық және ғылыми проблемаларды шешудің жаңа әдістері мен әдістемелік тәсілдерін әзірлеуді қоса алғанда, сәулет, дизайн саласында теориялық негіздеу және сыни бағалау

    Селективті тәртіп
  • Сәулет ортасының типологиясы және эргономика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің сәулет өнерінің теориялық негіздерін меңгеру. эргономикалық талаптарды есепке алу негізінде ашық қалалық кеңістік аумағын пайдалану болжамын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): эргономиканың құрамы мен құрылымы. Бастапқы антропометриялық деректерді анықтау. Жұмыс қозғалысын зерттеу. Бейнеэкология. Ашық қалалық кеңістік-жіктеу және типология. Қалалық ортаның қалыптасуының әлеуметтік-кеңістіктік заңдылықтары. Архитектураның теориялық негіздері. Оқу нәтижесі: модульді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс: эргономикалық мәліметтердің құрамын, адам-жұмыс орнын, адам-орта-жабдықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Сәулет өнеріндегі семиотика
    Несиелер: 4

    Оқыту мақсаты: магистранттардың жобалаудағы сәулет-құрылыс есептерін шешудің инженерлік құралдарын меңгеруі; белгілі жүйелер арқылы объектілердің қолданбалы сипаты. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): архитектурадағы Семиотика. Семиотиканың негізгі түрлері мен аспектілері. Кодтар мен лексикодтар. Семиотиканың қолданбалы сипаты. Объектілерді талдау таңбалы жүйелер арқылы. Бірегей ғимараттардың конструктивтік типтері мен сұлбалары. Қаңқалар және олардың түрлері, құрылымдық элементтері; жобалау ерекшеліктері. Модульді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс: бірегей ғимараттарды жобалау мен Құрылыстағы сәулет-құрылыс міндеттерін шешудің қазіргі заманғы инженерлік құралдарының арсеналын. - белгілер типтері және Семиотиканың негізгі аспектілері.

    Селективті тәртіп
  • Сәулет және дизайндағы іргелі экономикалық мәселелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәулетші-магистранттарды қалалардың дамуының өзекті мәселелерімен, негізгі бағыттарымен, Қазақстан және шетелдердегі қалалардың даму бағдарламаларының кезеңдері мен өзара тәуелділігімен таныстыру, қалалық жоспарлау мен дамудың әртүрлі көрсеткіштерін зерттеу әдістемесін көрсету. Пәннің мазмұны сәулет қызметімен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Курстың міндеті-қалалардың даму бағдарламалары туралы негізгі ұғымдарды, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы рөлі мен маңыздылығын ашу. Курс екі негізгі блок түрінде құрылған: қалалардың даму бағдарламаларының жалпы бағыттары; қалалардың даму деңгейлері мен әр түрлі көрсеткіштерін зерттеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәулет білімінің негізгі мәселелері. Сәулетшінің шығармашылық ойлауы және шығармашылық қызметі. Архитектуралық жобалау қызметінің мақсаттары мен міндеттері, архитектуралық жобалау кезеңдері. Әдістемесі сәулет және дипломдық жобалау. Студент-сәулетшінің білімі мен тәрбиесіне педагогикалық басшылық ету.

    Селективті тәртіп
  • Экологиялық мәселелер және сәулеттік сын
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық мәселелерді анықтау. Сын әдісі-архитектураны талдау құралы. Зерттеу объектісінің мәніне аналитикалық ену. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): сәулеттік жобалаудың әлеуметтік-экологиялық мәселелері. Сәулет туындысы экологиялық өзара іс-қимыл объектісі ретінде және сәулет сындары. Сыни талдаудың әдіснамалық құралдарының түрлері. Зерттеу нәтижелері: сыни талдау құралдары. Ғылыми, практикалық және жобалық міндеттерді бөлу; экологиялық мәселелерді шешу әдістері.

    Селективті тәртіп
  • Қала құрылысы тұжырымдамаларының эволюциясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адамның өмір сүруінің материалдық ортасын қалыптастырудағы қала құрылысы тәсілінің теориясын зерттеу. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): қала құрылысы тұжырымдамаларының эволюциялық дамуы саласындағы негізгі қағидалармен танысу. Әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың әсерінен қала құрылысы теориясының қалыптасу кезеңдері және қала құрылысы жүйелері саласындағы футурологиялық бағыттар тарихи түрде ашылады. Оқыту нәтижесі: қала құрылысы теориясы мен тәжірибесіндегі тұжырымдамаларды дамытудағы эволюциялық кезеңдерді тану. Кәсіби қызмет барысында заманауи қала құрылысы бағыттарында бағдар ала білу, қала құрылысы мәселелерін және оларды шешу ��ағыттарын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Жаңа сәулетте стиль жасау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қалыптау және стиль жасау принциптері XX ғасырдың архитектурасында. "Кеш модернизм"," постмодернизм", "жаңа толқынның модернизациясы".

    Селективті тәртіп
  • Сәулет-дизайнерлік ортаны ғылыми қалыптастыру әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәулет ортасының дизайны саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен тәсілдерін оқу. Пәннің мазмұны қолдануға байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды диссертациялық жұмыстарды орындау кезіндегі ғылыми әдістер мен тәсілдерді. Әдістер мен тәсілдер нақты ғылыми зерттеу — теория, тарих, қайта құру, қалпына келтіру контекстінде зерттеледі.

    Селективті тәртіп
  • Сәулет сыны
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәулет туындысы сәулет сынының объектісі ретінде. Сыни талдаудың әдіснамалық құралдарының түрлері. "Дәстүрлі" сәулет туындысының сыртқы байланыстарын талдау құралдары: социологиялық, тарихи-мәдени, салыстырмалы, өмірбаяндық және шығармашылық-генетикалық тәсілдер. Сәулет туындысының ішкі байланыстарын талдаудың" жаңа " құралдары (құрылымдық, семиотикалық, стилистикалық талдау). Сәулетшіден тұтынушыға бағытталған сын. Тұтынушыдан сәулетшіге бағытталған сын. "Бар идеалдан архитектураға" бағытталған сын. Архитектурадан құндылық-теориялық, көркем санаға бағытталған сын. "Ғылымнан сәулет қызметіне", "архитектурадан ғылымғ��"бағытталған сын.

    Селективті тәртіп
  • Ақпараттандыру және жобалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: магистранттардың жобалау әдіснамасын, зерттеуде ақпараттық модельдерді қолдануды меңгеру. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): жобалау процесінің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау бойынша әдістемелік әзірлемелер; теориялық және эксперименталды әдістемелердің әдіснамасы. талдау, тұжырымдар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Ақпараттандыру, модельдеу және формализация. Зерттеу нәтижелері: 1. Жобалық процесті анықтау 2. Зерттелетін құбылыстар мен процестер арасындағы тәуелділік пен байланысты анықтау. 3. Ақпараттандыру және модельдеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
  • Сәулетдегі эстетикалық мәселелер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің эстетикалық проблематиканың қалыптасуындағы тенденцияларды меңгеру, композицияның өзара байланысы, архитектуралық нысандардағы түстер мен формалар. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): өнер және сәулет тарихы мен теориясының іргелі ұғымдары мен құбылыстары, колористика, морфология, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың типологиясы. Оқыту нәтижесі: модульді оқу нәтижесінде магистрант білуі тиіс: эстетикалық принциптердің эволюциясын, морфологиялық, типологиялық және түс-композициялық талдау әдістерін.. Айқын заңдылықтар, формалардың үрдістері мен принциптері туралы қорытындылармен жұмыс істей білу, түстер мен форманың байланысын, композициялық ерекшеліктерді анықтау, тәжірибеде және диссертациялық зерттеуде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеулер және моделдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің теориялық және Эксперименталды зерттеу әдістерін меңгеруі; модельдеу дағдылары. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау бойынша әдістемелік әзірлемелер; теориялық және эксперименталды әдістемелердің әдіснамасы. талдау, тұжырымдар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Үлгілеу формализация. Моделдер түрлері. Зерттеу нәтижелері: 1. Ғылыми зерттеудің мақсатын анықтау 2. Зерттелетін құбылыстар мен процестер арасындағы тәуелділік пен байланысты анықтау. 3. Модельдеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің теориялық зерттеулері нәтижесінде магистранттар білуі керек: Басқару психологиясының теориялық, әдістемелік және әдістемелік негіздері; Басқару қызметінің теориясы мен тәжірибесінде басқару психологиясының негізгі идеялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру және дамыту тарихы; • Менеджмент психологиясы саласындағы менеджердің кәсіби қызметінің мақсаттары, міндеттері, әдістері мен технологиялары (адамдармен басқару); Пәндерді тәжірибелік зерттеу нәтижесінде бакалавриат: • тәжірибелік жұмыста басқару қызметін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты қолдану; • ұйымды басқарудағы әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, құрылыс қызметін басқарудың теориялық негіздерін қолдануға; • Басқару топтарын ұйымдастыруда басқару психологиясының әдістерін қолдануға; • басқарушылық қызметте эмоционалдық жағдайларды өзін-өзі реттеу әдістерін қолдану; • топтық құбылыстар мен процестерді ��асқарудың әлеуметтік-психологиялық механизмдерін пайдалану; • практикада жұмыс тиімділігін бағалау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Магистранттарды кәсіби шет тілін оқытудың негізгі мақсаты: - студенттерге көп тілді және көп мәдениетті кәсіби ортаға интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттіліктің шет тілі (мәдениаралық) компонентін қалыптастыру; - жаңа білімді игеруге жеке және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру үшін қажетті қабілеттер мен қасиеттерді дамыту  - магистранттардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін арттыру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және тұтастай қоғамда шет тілінде сөйлесе алады, құжаттаманы әзірлейді, күрделі инженерлік жұмыстардың нәтижелерін ұсынады және қорғай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым әдіснамасы магистрантқа заманауи ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін анықтауға, әдістің теориясымен, ғылыми қызметтің принциптері, тәсілдері, әдістері туралы арнайы оқу ретінде қарулануға мүмкіндік береді. Ол ғылымның логикасы мен әдіснамасын меңгеруге, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Осы пәнді оқу міндеттері:: * ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның ��амуына әсерін ұғыну, ғылымның тұтас бейнесін қалыптастыру, ғылымның өзін зерттеудің түрлі аспектілері мен мәнмәтіндерін ұғыну; * ғылым байланыстарын және философиялық білімнің әртүрлі бөлімдерін дамыту, жекелеген арнайы ғылыми пәндердің философиялық проблематикасын кеңейту және тереңдету; • заманауи ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін түсіндіру, әдістің теориясын ғылыми қызметтің принциптері, тәсілдері, әдістері туралы арнайы оқу ретінде меңгеру, ғылым логикасы мен әдіснамасын меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдени��тін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы оқудың педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты магистранттарды педагогикалық қызметтің объектісі туралы теориялық білімдермен қамтамасыз ету, сондай-ақ оларды басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері: - педагогика ғылымының категориялық құрылымын анықтау; - тақырыпқа қызығушылық тудырады; - педагогикалық шындықты талдау қабілетін дамыту. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: - педагогиканың негізгі санаттарын білу; - педагогикалық шындықты зерттеу әдістерін меңгеру; - педагогика ғылымының категориялық құрылымын білу; - педагогикалық құбылыстардың сипатын талдай білу; - педагогиканың басқа ғылымдармен қарым-қатынасын түсіну; - кәсіптік қызметте педагогикалық білімді қалай пайдалану керектігі туралы идеяны білу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    көп тілді және көп мәдениетті кәсіби ортаға интеграциялауға мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттілік - жаңа білімді меңгеруге жеке және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру үшін қажетті қабілеттер мен сапаларды дамыту - магистранттардың жалпы мәдениеті мен білімін жетілдіру, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, басқалардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру. елдер мен халықтар Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби тілде шетел тілінде сөйлесе алады жергілікті орта және жалпы қоғам, құжаттаманы әзірлеу, интеграцияланған инженерия нәтижелерін ұсыну және қорғау

  • Код ON8

    эргономикалық мәліметтердің құрамын, адам-жұмыс орнының, адам-қоршаған орта-жабдық жүйесінің қалыптасуын білу. эксперименттік зерттеулердің тәжірибесін, соның ішінде эксперименттік сипаттағы жобалық ұсыныстарды білуге; қала құрылысы проблемаларын, Қазақстандағы және шетелдердегі қала құрылысы бағдарламаларының негізгі бағыттарын, кезеңдері мен өзара тәуелділігін білу, қала құрылысы мен дамудың әртүрлі көрсеткіштерін зерттеу әдістемесін көрсете білу. Қазіргі заманғы қала құрылысы аудандарындағы кәсіби қызмет процесінде бағдарлай білу, қала құрылысының проблемалары мен оларды шешудің бағыттарын тұжырымдай білу.

  • Код ON4

    - пәнге қызығушылық қалыптастыру; - педагогикалық шындықты талдау қабілетін дамыту.   - педагогиканың негізгі категорияларын білу; - педагогикалық шындықты зерттеудің өзіндік әдістері; - педагогика ғылымының категориялық жүйесін білу; - педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдай білу; - педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - педагогикалық білімді кәсіби іс-әрекетте пайдалану туралы түсінікке ие болу;

  • Код ON3

    ұйымның құрылымына, басқару деңгейіне, басқарудың функционалды аймағына, басқару шешімдерінің типологиясына (жобалық немесе күнделікті қызмет), басқару шешімдерін қабылдау көкжиегіне, сондай-ақ басқару функциялары мен оларды жүзеге асырудың негізгі әдістеріне байланысты басқару ерекшеліктері мен әдістерін білуі; басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын, кәсіби қызметтегі тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістерін жоғарылату үшін басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен сипаттамаларына талдау жасау;

  • Код ON6

    жобалау әдіснамасы, зерттеуде ақпараттық модельдерді қолдану. белгілі бір ғылыми зерттеулер - теория, тарих, қайта құру, қалпына келтіру аясында зерттелетін әдістер мен тәсілдерді білу және қолдану. теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістемесін білу; модельдеу дағдылары. Ғимараттар мен құрылыстардың интерьері мәселелерін, олардың объектінің жалпы шешімімен байланысын білу.

  • Код ON7

    дизайндағы сәулет және құрылыс мәселелерін шешуге арналған жеке инженерлік құралдарды; бірегей ғимараттарды жобалау мен салу кезінде сәулеттік және құрылыс мәселелерін шешуге арналған заманауи инженерлік құралдардың арсеналын біліңіз - семиотиканың белгілері мен негізгі аспектілері. сәулет және дизайн дамуының тарихи сабақтастығын ескере отырып, адамның өмір сүру ортасын қалыптастырудағы негізгі тенденциялар, мәселелер мен шешімдер туралы білімі, сәулет және көркемдік мәселелер тәжірибесін білу; қазіргі заманғы шеберлердің шығармашылық тұжырымдамалары, инновациялық идеялары; қазіргі заманғы сәулет пен өнердің даму ерекшеліктері.  сәндеу, ландшафт дизайнының әдістері мен пластикалық көркемөнер техникасының эволюциясын білу.

  • Код ON9

    меншікті сыни талдау құралдарын, ғылыми, практикалық және дизайнерлік тапсырмаларды бөлектеу мүмкіндігі; экологиялық проблемаларды шешу әдістері.   эстетикалық принциптердің эволюциясын, морфологиялық, типологиялық және түсті-композициялық талдау әдістерін білу айқын заңдылықтар, қалыптасу тенденциялары мен қағидалары туралы қорытындылармен жұмыс жасай білу, түс пен пішіннің, композициялық ерекшеліктердің өзара байланысын анықтай білу, практикада және диссертациялық зерттеуде қолдана білу.

  • Код ON10

    Меншікті дизайн және құрылыс техникасы сәулет нысандары экологиялық талаптарды ескере отырып, және интегралды бағалау және тепе-теңдікті болжау архитектуралық дизайн процесіндегі әр түрлі деңгейдегі қалалық орта жағдайы. Қазіргі әлем тұжырымдамаларын талдауға арналған әдіснаманы біліңіз сәулет стилистиканың әрқайсысының анықтамасына негізделген бағыттарды анықтайды, сонымен қатар олардың пайда болуының сипаттамалық белгілерін, ерекшеліктерін, себептері мен алғышарттарын анықтайды.

  • Код ON2

    Ғылыми және ғылыми саладағы білімге ие болу сәулет және қала құрылысы теориясының категориялары арқылы сәулет пен сәулет шығармашылығының мәнін түсінуге дүниетанымдық көзқарас. Жалпы ғылыми және арнайы саладағы білімге ие болу ғылыми әдістер мен әдіснамалар, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары.  Арнайы ғылыми әдістер саласындағы білімдерге ие болу өнер тарихын талдау, сындарлы талдау, функционалдық талдау, композициялық талдау сияқты сәулет саласындағы зерттеулер.

  • Код ON5

    сыни талдаудың әдіснамалық құралдарының түрлерін, архитектуралық жұмыстың сыртқы байланыстарын талдауға арналған «дәстүрлі» құралдарды: әлеуметтанулық, тарихи-мәдени, салыстырмалы, өмірбаяндық және шығармашылық-генетикалық тәсілдерді білу және қолдану. Сәулет өнерінің ішкі байланыстарын талдауға арналған «жаңа» құралдар (құрылымдық, семиотикалық, стилистикалық талдаулар). қалалық мәселелерді шешу тәжірибесін білу; қазіргі заманғы шеберлердің шығармашылық тұжырымдамалары, инновациялық идеялары; тарихи білім тұрғысынан қала құрылысының ерекшелігі.

Top