Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B03110 Психология в Павлодар педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті жүзеге асыра алатын жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті психологты дайындау. келесі бағыттар бойынша: - патриотизм, Қазақстан халықтарының достығы, толеранттылық рухында студенттің толыққанды дамыған тұлғаны тәрбиелеу және қалыптастыру; - психология саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру; - ВL-ның білім беру моделін, оның ішінде онлайн тәртібінде пайдаланып, қазіргі заманғы ғылыми деңгейде психологтың кәсіби қызметін ұйымдастыру; - қоғамның әлеуметтік саласын психологиялық қолдау және үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыру; ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды орындауды қоса алғанда онлайн тәртібінде Käsibï qızmetti jüzege asıra alatın joğarı älewmet/
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы психикалық даму. Ойын әрекетінің психологиясы. Кіші мектеп жасындағы баланың дамуы. Жасөспірімдер жасындағы психологиялық ерекшеліктері. Ерте жастық психологиясы. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі баланың мінез-құлқының ерекшеліктері, іс-әрекет, мінез-құлық және психикалық жай-күй ерекшеліктері.

  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту мамандарды даярлауда үлкен маңызға ие, өйткені бұл жүйелі түрде қазақ халқының рухани мәдениетін дамыту, оның негізгі бөлімдері мәдениеттің этикалық параметрлерін сақтаудағы рухани мәдениеттің рөлін көрсетеді. Пәннің мақсаты - тиісті пәндерден (философия, тарих, дін, археология және т.б.) материалдарды тарту арқылы рухани мәдениетті кешенді, ғылыми және интеграциялық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Мамандық бойынша мамандарды даярлауда жас ұрпақтың рухани тәрбиесі маңызды рөл атқарады. Қазақстанның болашағы білімді және рухани тәрбиелеген жастарға мұқтаж. «Рухани Жаңғыру» және «Мәңгілік Ел» бағдарламаларының арқасында мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Филологияның негізгі ұғымдары. Канондық мәтін. Табиғи және жасанды тілдер. Семиотика. Құрылымдық поэтика нысаны. Мәтіннің ішкі құрылымы. Әдеби мәтіннің құрылымы мен функционалдылығы. Текстология. Әдеби шығармалар мәтіндерінің басылуы мен зерттелуі. Транслингвистика Сөйлеу өнері. Құрылымдық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны сақтау. Экологиялық бақылаудың объекті ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері және деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдері, сонымен қатар экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Психология пәні туралы түсініктерді дамытудың негізгі кезеңдері. Психология тарихын кезеңдеу. Философия аясында психологияның дамуы. Психологияның биологиялық негіздері. Студенттердің жалпы психология курсының білімін меңгеру және меңгеру негізінде психологиялық ойлау қабілеті, жүйелік талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Тарихи-психологиялық талдау практикасында қолданылатын әдістер. Теориялық қайта құру-өткен ғылыми жүйелерді сипаттау және сыни талдау. Мұрағаттық материалдарды зерттеу. Интервьюирлеу әдісі. Биографиялық әдіс. Өмірбаяндық әдіс. Ғылыми сілтемелерді талдау. Сократтың жаны туралы түсінік, оның сыны софистов.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология негіздері
    Несиелер: 5

    Эксперименталды психология. Психологиялық зерттеудің міндеттері. Зерттеудің белсенді әдісі ретінде эксперимент туралы түсінік. Психологиядағы бақылау орны. Психологиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері жүйесіндегі эксперименттік әдіс. Ғылыми-зерттеу қызметінің шеберлігі мен дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтікке қарсы құбылыс ретінде. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Шет тілі грамматикасы. Кәсіби-бағытталған лексика. Кәсіби-бағытталған терминология. Лексикалық құрылымдар, кәсіби қарым-қатынас саласында клишелер. Мамандықтың пәндік саласына кәсіптік бағдарланған шет тіліне кіріспе. Аударма тілі қызметінің түрі ретінде. Көп қырлы терминдер және оларды орыс тіліне аудару әдістері. Техникалық құжаттаманы аударудың ерекшеліктері: құрал-жабдықтар, келісімшарттар, патенттер. Аударма түрлері. Ағылшын тілінде кәсіби бағдарланған әдебиеттерді оқу және талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология дамуының тенденциялары
    Несиелер: 5

    Психолог қолданбалы және тәжірибе ретінде. Экономикадағы психологиялық білім (бизнес психологиясы, менеджмент; Кадрлық құрылымдар, жарнама агенттіктері). PR-кампания саласындағы психологиялық білім. Ұйым жұмысындағы психологиялық аспектілер. Экономика, медицина, Халық білім беру саласындағы психологиялық білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология және педагогика
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымдар жүйесіндегі әлеуметтік психология мен педагогиканың рөлі мен орны. Әлеуметтік топтар, тұлғалар мен топтардың өзара іс-қимылы. Бақылау, эксперимент, сұрау - білімнің осы ғылыми саласын зерттеудің негізгі әдістері. Әлеуметтік психологияның қалыптасуы мен дамуындағы негізгі кезеңдерге қысқаша шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Коммуникативті-дискурстық аспектідегі қазақ (орыс) тілі, мамандық негіздері, іскери коммуникация мәдениеті. Ғылыми мәтіндермен жұмыс және көпшілік бұқара алдында сөйлеуге арналған қазақ тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі. Көпмәдениетті ортада кәсіби әрекетті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникативтік тренинг
    Несиелер: 3

    Қарым-қатынас түсінігі. Қарым-қатынастың мазмұны, түрлері, мақсаттары, жақтары, құралдары және функциялары. Қарым-қатынас құрылымы: қарым-қатынастың коммуникативтік, интерактивті, перцептивті жақтары. Вербальды қарым-қатынас. Қабілет. Психикалық қарым-қатынас. Қарым-қатынас деңгейлері: макродеңгей, мезо деңгей, микро деңгей. Қарым-қатынастағы рөлдер мен рөлдік күту. Рөлдік өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттің жеке тұлға туралы, тұлғаның қазіргі психологиялық теорияларының дамуындағы негізгі үрдістер туралы ғылыми түсінік жүйесін қалыптастыру. Мамандардың зерттеу және тәжірибелік іс-әрекеті үшін тұлға психологиясының маңызы. Тұлға психологиясының пайда болу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қатынас психологиясы
    Несиелер: 3

    Қарым-қатынастың мазмұны, түрлері, мақсаттары, жақтары, құралдары және функциялары. Қарым-қатынас құрылымы: қарым-қатынастың коммуникативтік, интерактивті, перцептивті жақтары. Қарым-қатынас деңгейлері: макродеңгей, мезо деңгей, микро деңгей. Рөлдік өзара әрекеттесу. Іскерлік қарым-қатынас стилі. Қарым-қатынастағы Позиция (жабық және ашық). Қарым-қатынас механизмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы психологиялық практикум
    Несиелер: 5

    Практикалық психологияның бағыты ретінде психодиагностика, психокоррекция, психопрофилактика туралы түсінік. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары. Психологиялық диагностиканың мақсаты мен міндеттері. Психопрофилактика және психологиялық ағарту. Қазіргі практикалық психологияның негізгі әдістері мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандану практикумы
    Несиелер: 5

    Практикалық психология кәсіби іс-әрекет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психологияның мақсаты мен міндеттері. Практикалық психолог жұмысының этикалық қағидалары мен ережелері. Кәсіби қызметті дұрыс құрастырудың практикалық іскерліктері мен дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және биологиялық тұлғаның түрлері. Тұлға психологиясына кіріспе тарихы. Толыққанды тұлғаны дамыту. Тұлғаның негізгі теориялары. Тұлғаның бағыттылығы және қызметтің уәждемесі туралы түсінік. Жалпы психология. Жеке тұлға психологиясы. Гуманистік психология. Әлеуметтендіру. Даралау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын графикасы мен орфографиясы
    Несиелер: 3

    Латын графикасының шығу тарихы, қолданылу ерекшеліктері. Латын графикасының 1929-1940 жылдардағы жобалары. Қазіргі қазақ тіліндегі латын жазуының әліпбилік құрамы. Латын әліпбиіндегі төл дыбыстардың таңбалану ерекшеліктері. Латын негізді қазақ жазуының емле ережелері. Шеттен енген сөздердің жазылу ерекшеліктері.Түбір сөздердің, қосымшалардың жазылуы. Бас әріптің қолданылуы. Сөздердің бірге және бөлек жазылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психотерапия технологиялары
    Несиелер: 10

    Психотерапиядағы психологтың рөлі мен орны. Психотерапия үрдісінің тиімділік көрсеткіштері. Психотерапиялық топтардың әртүрлілігі. Топтың психотерапиялық әсері, топ жаттықтырушысының рөлі. Қазіргі жағдайда отбасына кеңес беру. Психотерапияның әдіснамалық мәселелері. Психотерапияның құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғаның психокоррекциясы негіздері
    Несиелер: 10

    Адам, тұлға, индивидуализм түсінігі және олардың байланысы. Тұлғаның қоғамдық маңызы, оның психологиялық құрылымы. Тұлға құрамындағы психикалық процестер, қасиеттері мен формалары. Тұлға өзін-өзі реттеу жүйесі ретінде. Тұлғаның заманауи теориялары. Кеттелдің жеке тұлға үшін теория. "Он алты жеке тұлға". Психологиялық сипаттамаларды болжайтын тұлғаның сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру және психотерапияның негіздері
    Несиелер: 10

    Мазмұны: психологиялық кеңес беруге кіріспе. Кеңес беру процесінде маманның жеке тұлғасы. Кеңес беру процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуы. Психоаналитическая дәстүрі-психологиялық консультация беру. Юнга аналитикалық психологиясы және Адлер жеке психологиясы. Кеңес беруде бихевиоральды-когнитивті тәсіл. Кеңес берудегі экзистенциалды-гуманистік дәстүр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арттерапия
    Несиелер: 5

    Арттерапияға кіріспе. Арт терапевт тұлғасына қойылатын талаптар. Негізгі ұғымдар: креативтілік, ләззат, аутенттілік. Арт-терапияның негізгі теориялары. Әдістің диагностикалық және терапиялық мүмкіндіктері. Терапевт пен клиенттің өзара іс-қимылының негізгі принциптері. Ертегі терапия. Кескіндеме терапиясы және сурет салу техникасы. Би терапиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топтық психотерапияның негіздері
    Несиелер: 5

    Кеңес беру процесінде маманның жеке тұлғасы. Кеңес беру процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуы. Психоаналитическая дәстүрі-психологиялық консультация беру. Юнга аналитикалық психологиясы және Адлер жеке психологиясы. Кеңес беруде бихевиоральды-когнитивті тәсіл. Кеңес берудегі экзистенциалды-гуманистік дәстүр. Нейролингвистикалық бағдарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық диагностика және тұлғаны түзету.
    Несиелер: 10

    Психодиагностика Психология саласы ретінде. Тұлғаның психодиагностикасы мен психокоррекциясының даму тарихы мен тарихы. Психодиагностика тәжірибелік іс-әрекет ретінде. Психодиагностиканың психометриялық негіздері. Психодиагностикалық әдістемелер және оларды қолдану аясы. Психодиагностика әдістерінің жіктелуі. Психокоррекциялық жаттығулардың әдістері мен тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәуелділік психотерапиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Психотерапия психолог қызметінің бір бағыты ретінде. Психотерапияның мақсаты мен міндеттері. Психотерапия моделі. Психоаналитикалық әсер ету техникасы. Жеке психотерапияның техникасы Альфред Адлер. Нейролингвистикалық бағдарламалау техникасы. Психотерапия мен психологиялық кеңес беру арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылық. Психотерапияның көрсеткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психология.
    Несиелер: 8

    Клиникалық психолог пайдаланатын зерттеу әдістерін таңдау кәсіби міндеттерін орындау кезінде оның алдында туындайтын міндеттерге байланысты. Түрлі зерттеу әдістері клиникалық психологияны үш топқа бөлуге мүмкіндік береді: 1) клиникалық интервьюирование, 2) зерттеудің эксперименталды-психологиялық әдістері, 3) психокоррекциялық әсердің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 4

    Әртүрлі топтар өкілдерінің психологиялық көріністерінің психологиялық, типологиялық айырмашылықтары. Дифференциалдық психология әр түрлі әлеуметтік, сыныптық, этникалық, жас және басқа топтар өкілдерінің психологиялық айырмашылықтарын, типологиялық айырмашылықтарын зерттейтін ғылым бөлімі ретінде. Дифференциалдық психологияның салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психологиядағы тұлға теориясы
    Несиелер: 8

    Білім беру, денсаулық сақтау, өнеркәсіп, бизнес-құрылым және т.б. мекемелерінің жалпы сипаттамасы. Әр түрлі ұйымдардағы психолог жұмысының мазмұны: әңгімелесу, жұмысқа қабылдау, ұжымдағы психологиялық климат пен қақтығыстарды зерттеу, кадрлардың тұрақсыздығы мәселесі. Әр түрлі ұйымдардағы психолог жұмысының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дағдарыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Дағдарыстық психологияның әдіснамалық негіздерімен, белгісіздік және болжамсыздық жағдайындағы адамның мінез-құлқының түсіндірмелік теорияларымен танысу, дағдарыстық араласу бағдарламаларын дербес құру дағдыларына және психологиялық көмек көрсету және қолдау көрсету әдістеріне үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стресс психологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі стресс концепциялары және ортақ мінез-құлыққа көзқарастар, өмірлік қиын жағдай түсінігі, тұлғаның өмірлік қиын және қиын жағдайлармен Ар-ождандаудағы рөлі. Өмірлік қиын жағдайды жеңудің кезеңдері мен заңдылықтары. Стресс түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті психология
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: концептуалды шеңберлер. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзияның принциптері мен құндылықтары. Білім беру ұйымдарына инклюзивті педагогика қағидаттарын енгізу. Инклюзивті білім беру жағдайында баланың білім беру және кәсіби бағдарлануы. Мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау үшін мектептен тыс құрылымдар мен мекемелерді тарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер психологиясы
    Несиелер: 4

    Адамның туғаннан қарттыққа дейінгі онтогенезіндегі тұлғаның қалыптасу және психикалық даму заңдылықтары. тұлғалық айырмашылықтарды жүйелеу, оларды диагностикалау әдістері психика мен мінез-құлықтың туа біткен түрлері. Танымдық саланың дамуы. Даму психологиясы мен жас ерекшелік психологиясы психологиялық ғылымдиагностикасының әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экстремалды психология
    Несиелер: 5

    Төтенше және экстремалды жағдайлар олардың адамның мінез-құлқына әсері. Қауіпті, экстремалды жағдай, экстремалды жағдай ұғымдары. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік стресстер мен денсаулық. Қауіпсіздік мәселесі және оны қамтамасыз ету. Сыни жағдайлар және олардың уайымдауы. Стресс және эмоциялар, ойлау түрі. Жарақаттан кейінгі стресс синдромы және бұзылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Психологиялық процестерді эксперименталды-психологиялық және психодиагностикалық зерттеу дағдылары мен біліктерін қалыптастыру, психологиялық деректерді жинау және өңдеу бойынша іс-әрекет, психологиялық зерттеу деректерін статистикалық әдістермен салыстыру, сондай-ақ алынған нәтижелерді дұрыс психологиялық интерпретациялау іскерліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эскперименталды психология практикумы
    Несиелер: 5

    Эксперименталды психология. Психологиялық зерттеудің міндеттері. Зерттеудің белсенді әдісі ретінде эксперимент туралы түсінік. Психологиядағы бақылау орны. Психологиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері жүйесіндегі эксперименттік әдіс. Ғылыми-зерттеу қызметінің шеберлігі мен дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пенитенциарлық психология негіздері
    Несиелер: 5

    Мазмұны: пенитенциарлық психологияның тарихи дамуы. Түзету психологиясының пәні, міндеттері және негізгі мәселелері. Сотталғандарды түзетудің және қайта тәрбиелеудің негізгі құралдары. Қылмыстық-атқару жүйесін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ювеналды және пенитенциарлық психология
    Несиелер: 5

    Ювеналды және пенитенциарлық жүйенің негізгі психологиялық мәселелері. ТМ қызметкерлерін психологиялық даярлау қажеттілігі. ТМ қызметкерлерінің психологиялық құзыреттілігі. Сотталғандардың әр түрлі санаттарымен: кәмелетке толмағандар, әйелдер, сотталғандар-нашақорлар және Вичиналанғандар және т. Б. Жұмыста психологиялық білімнің маңыздылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару теориясының негізгі даму кезеңдері. Негізгі мектептер: ғылыми басқару мектебі, Әкімшілік мектебі, адами қатынастар мектебі. Басқару қызметінің психологиялық мәні мен мазмұны. Басқару психологиясының кешенді сипаты. Мемлекеттік сатып алудағы басқару қызметінің психологиялық негіздерінің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнестегі психология
    Несиелер: 5

    "Бизнестегі Психология" пәнінің теориялық негіздері бизнес психологиясының пәні мен тарихы. Басқарушылық қызмет ұғымы. Басшылық және көшбасшылық. Бизнес психологиясындағы тұлға. Басқару қызметіндегі жанжал. Басшының және бағыныштының қызметін уәждемелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиядағы эмоциялық интеллектінің даму кезеңдері. Кәсіби құзыреттілік пен іс-әрекеттің эмоциялық құрамын дамыту есебінен студенттердің эмоциялық ой-өрісін жетілдіру. Психологиядағы эмоциялық интеллект түрлері мен формалары. Эмоциялық интеллектінің психиканың дамуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мекемедегі психолог
    Несиелер: 3

    Білім беру, денсаулық сақтау, өнеркәсіп, бизнес-құрылым және т.б. мекемелерінің жалпы сипаттамасы. Әр түрлі ұйымдарда психологтың жұмыс түрлері: әңгімелесу, жұмысқа қабылдау, ұжымдағы психологиялық климат пен қақтығыстарды зерттеу, кадрлардың тұрақсыздығы мәселесі. Әр түрлі ұйымдарда психологтың жұмыс түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасылық кеңес беру негіздеруі
    Несиелер: 8

    Отбасылық кеңес беру түрлері. Отбасылық кеңес беру тарихы. Отбасылық кеңес беру түрлері. Қазақстан тарихы, отбасы институтын және қазіргі заманғы үрдістер дамуындағы отбасылық қарым-қатынас. Отбасы қатынастарындағы дағдарыстық жағдайлар. Отбасы қатынастарындағы дағдарыстардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ойлау психологиясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшының жүйелі, психологиялық қасиеттері: пайымдау, мақсат қою, өзгерістерге сезімталдық, икемділік, жан-жақтылық, мақсаткерлік, табандылық, табандылық. Коммуникативтік қасиеттері: коммуникабельділік, мотивациялау, шабыттандыру, сендіру. Ішкі қасиеттер: өзіне сенімділік, дерзновенность, проактивность, өзін-өзі басқару, ішкі тұтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасы психологиясы және отбасылық кенес беру
    Несиелер: 8

    Қазақстан тарихы, отбасы институтын және қазіргі заманғы үрдістер дамуындағы отбасылық қарым-қатынас. Отбасының құрылымдық-функционалдық сипаттамалары. Отбасы типологиясы. Отбасы дамуының өмірлік циклі және отбасылық дағдарыстар. Басқарудың теориялық негіздерінің мазмұны, отбасы әлеуметтік-мәдени феномен ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мекемедегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 3

    Білім беру, денсаулық сақтау, өнеркәсіп, бизнес-құрылым және т.б. мекемелердің жалпы сипаттамасы. Әр түрлі мекемелердегі психолог жұмысының ерекшелігі: әңгімелесу, сауалнама жүргізу, жұмысқа қабылдау, ұжымдағы психологиялық климат пен қақтығыстарды зерттеу, кадрлардың тұрақсыздығы мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    БНO1 - ел мен әлемдегі әлеуметтік-саяси жағдайларды түсінуді көрсетеді;

  • Код ON2

    БН2 - ғылыми психологиялық зерттеулер жүргізу және психологияның түрлі салаларында стандартты психологиялық зерттеулер жүргізу кезеңдерін біледі; ті

  • Код ON3

    БН3 - нақты материалды жинауға, эмпирикалық материалды өңдеуге, зерттеу нәтижелерін сипаттауға және ұсынуға қабілетті.

  • Код ON4

    БН4 жалпы, жас, әлеуметтік, құқықтық және дағдарыстық психология саласындағы диагностика және түзету әдістеріне, сондай-ақ психологиялық кеңес беру әдістеріне ие;

  • Код ON5

    БН5 - Жеке, топтық және отбасылық терапияда психотерапевтік технологияларды қолданады.

  • Код ON6

    БН6 - Адамның сананың ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, гендерлік, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін ескере отырып

  • Код ON7

    БН7 - Психологиялық мәселелерді шешуде мінез-құлық пен белсенділіктің көрінісі негізінде өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту

  • Код ON8

    БН8 - Жеке және мәдениаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлеуге қабілет

Top