Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Бейнелеу өнері және сызу в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    "Мамандыққа кіріспе" пәні, мақсаты және міндеттері. Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы. ҚР Білім беру-тәрбие процесі. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық мамандықтың маңызы. Тұлғалық-бағдарлы білім беру тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет 1
    Несиелер: 5

    Сурет-заманауи дизайнердің барлық шығармашылық қызметі сүйенетін негіз. Графикалық тіл дизайнердің ойлары визуалданады, идеялар белгіленеді, ақпарат алмасу жүріп жатыр. Бұл базалық пән ретінде суреттің рөлін анықтайды. Оқу суретінде форманы бейнелеудің қалыптасқан принциптері, тексерілген тапсырмалардың Тарихи өзара байланысы студенттің шығармашылық қабілеттерінің дамуына жоғары оқу орнының ерекшелігіне негізделген бағыт беруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Өнертаным және тарих бөлімі, Өнер туылғаннан бастап, бүгінгі күнге дейін даму үрдісі мен заңдылықтарын зерттейді.Әртүрлі уақытта өнер әртүрлі жіктелді, мысалы, орта ғасырларда Жеті еркін өнер және тоқымашылық, ауыл шаруашылығы, сәулет, жауынгерлік өнер, сауда, аспаздық және металлургияны қамтитын механикалық өнер деп аталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 1

    Оқу практикасы алдыңғы қатарлы кәсіпорында оқытушының басшылығымен екі апта ішінде топпен жүргізіледі. Бұл тәжірибе студенттердің тоқыма және жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарында технология, жұмысты ұйымдастыру және механикаландыру туралы алғашқы түсінік алу мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам дамуының психологиясы
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің мақсаты студенттердің жалпы білім беретін пәндер бойынша жүйелендірілген білімді меңгеруі. психологиялық ғылымның тікелей немесе жанама оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге, сондай-ақ психологиялық зерттеу, ықтимал қажетті педагогикалық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары. Бала ағзасының әртүрлі даму кезеңдерінде физикалық және ақыл-ой жұмысқа қабілеттілігі. Бейімделу. Оқушылар ағзасының физикалық және психикалық жүктемелерінің барабарлығы туралы түсінік. Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түсті зерттеу
    Несиелер: 4

    Туралы ғылым түсте. Түстің негізгі сипаттамалары: түс тоны, жарық және қанық. Қазіргі заманғы ғылымның түс туралы көркем тәжірибе мен теорияның мәселелерімен байланысын зерттеу(түс үйлесімі, түсі, түсі, жергілікті түсі, адамның көзімен түстерді көру арқылы қабылдау теориясы және оны түске айналдыру, оның психикаға әсері).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме 1
    Несиелер: 5

    Бұл пән акварель, гуашь, акрил, майлы бояулар сияқты көркем материалдармен жұмыс істеуге бағытталған. Түс палитрасымен танысу, дұрыс түс араластыру және күрделі түс реңктерін алу. Гризайль түсі мен техникасында натюрморттың бейнесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композиция 1
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді сәндік-қолданбалы өнер және дизайн объектілеріндегі композицияның негізгі заңдары мен ұғымдарымен таныстыруды, сәндік-қолданбалы өнер нысандары мен бұйымдарын, сыртқы және ішкі жарнама кәдесыйлық өнімдерін жобалауда, киім және интерьер заттарын жасауда композициялық заңдарды практикалық қолдану дағдыларын қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Перспектива
    Несиелер: 3

    Перспектива-бұл нақты әлемді кеңістікте олардың орналасуын беру үшін дене пропорциясының визуалды бұрмаларымен картинаға көшіру принципі. Академиялық бағыт адамдар мен заттардың шынайы бейнесіне ұмтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
    Несиелер: 3

    тұтас адам мәдениетінің бөліктерінен түбі. Ол түрлер мен формалар бойынша әртүрлі "артефактілерді" қамтиды, онда табиғи материал мен объект заттай, яғни адамның шығармашылық қызметімен құрылған заттарға айналады. Материалдық мәдениет өзі жасайтын құралдар мен адамның өзін жетілдіру жағдайлары тұрғысынан бағаланады. Бұл қолөнер, өндіріс, техника, Құрылыс, еңбек құралдары, яғни артефактілер — қолдарымен жасалған барлық заттар; Еңбек және материалдық өндіріс, тұрмыс мәдениеті, тұрғылықты жерінің мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графикадағы перспектива
    Несиелер: 3

    Пән перспективаның пайда болу тарихын, сызықтық перспективаның заңдарын, тұрғын интерьер перспективаларын (фронтальды), тұрғын интерьер перспективаларын (бұрыштық), жиһазбен интерьер перспективаларын, еден перспективаларын (фронтальды) болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сурет 2
    Несиелер: 5

    Бұл пән әуе-желілік перспективаны, тоналды масштабты, штрих түрлері мен стилдерін оқытып, тұрмыстық заттар мен гипс материалдарын конструктивтік құрастыруға бағытталған. Сонымен қатар, заттың материалдылығын графика құралдарымен беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шрифт
    Несиелер: 5

    Аталған курс шрифттердің тарихын, жіктелуін зерттейді. Бұл шрифттердің көшірмелерін жасауды, авторлық құқықтар логотиптерінің эскиздерін, шрифттерді сәндеуді, шрифт композицияларын, кеңістіктегі шрифт композицияларының үш өлшемді формаларын жасауды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Каллиграфия
    Несиелер: 5

    Графикалық дағдыларды, жазу техникасын және жазбаша жұмыстарды рәсімдеу мәдениетін қалыптастыру. Материалды оқу дәрістік және практикалық сабақтарда жүргізіледі. Сабақтар дизайн-жобалаудың маңызды компоненті және дизайнерлердің басқа да базалық кәсіби құзыреттілігі ретінде қаріптік графиканың қажетті практикалық дағдыларын меңгеру мақсатына жетуді көздейді. Теориялық бөлім шрифт терминологиясы және баспахана, жазу тарихы бойынша қажетті мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    "Компьютерлік графика" пәні компьютерлік графика жүйелерін виртуалды шындықта, Internet ғаламдық желісінде және интерактивті графика жүйелерінде кеңінен қолдану қажеттілігіне байланысты пайда болған объектілерді бейнелеумен байланысты ақпаратты өңдеу жүйелерін дамыту бағыттарының бірі болып табылады. "Компьютерлік графика" пәні ақпаратты өңдеу жүйесін дамыту бағыттарының бірі болып табылады, компьютерлік графиканың түрлерін және оның қолданылу саласын зерттейді. 2D жазықтығында және 3D моделінде кеңістіктік формалар кескіндерін құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескіндеме 2
    Несиелер: 5

    Пән түспен жұмыс істеу ерекшеліктері мен білімін дамытуға бағытталған. Түстік гамма, колорит-кескіндемедегі бейнелі өрнектің құралы. Белгілі бір түсті гаммадағы гипсті ою-өрнекпен Натюрморт. Кеңістікті және әуе перспективасын беру: жарыққа қарсы натюрморт. Портрет кескіндемесі және композиция сұрақтары. Адамның мүсінін кескіндеу жұмыстарының ерекшеліктері. Көп фигуралы тақырыптық композиция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пән сәндік фонда түрлі заттармен натюрмортты, суық фонда еркек портретті, жылы фонда әйел портретін, интерьердегі жартылай фигураны сызуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби ортада шет тілі
    Несиелер: 3

    Тәртіп кәсіби шеберлікте шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды меңгереді. Студенттер кәсіптік мәтіндерді оқу және аудару үшін қажетті сөздік және грамматиканы меңгереді. Шет тілінде кәсіби диалогтық сөйлеуді жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стильденген сурет
    Несиелер: 5

    Графикалық стильденген суретті орындау негіздері. Стильденген пішіндер мен үлгілерді суреттеу техникасы. Сәндік-қолданбалы өнер заттары композициясының барынша қысқа композициясын жалпыланған дақтармен орындау. Хроматикалық контрасты пайдаланып заттардың графикалық шешімі. Эскиздердің бірнеше түрлерін әзірлеу, олардың біреуі бойынша таза нұсқаны орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 5

    Риторика ғылыми пән ретінде. Сөйлеу тілінің түрлері мен формалары. Кәсіби қарым-қатынас. Педагогикалық қарым-қатынас ерекшеліктері. Педагогикалық риторикадағы коммуникативтік-сөйлеу жағдайлары. Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес жақтары. Мұғалімнің сөйлеу қызметі. Шешендік өнердің негіздері мен дәстүрлері. Сөйлеу коммуникациясының педагогикалық риторикасы мен этикасы. Мұғалім мен оқушының қарым-қатынас саласы мен этикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейін бойынша арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман киімінде тұрған фигураның суреті Тарихи костюмде. Бас киімде адамның басын суреттеу. Қолды суреттеу, аяқ киімді суреттеу. Композициялық иллюстрациялық-графикалық портреттер, костюмдегі фигуралар суреттерінің сериясы. Екі, үш фигуралы қойылым. Журнал жолағының, мұқабаның, жарнамалық плакаттың композициясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік педагогика
    Несиелер: 4

    "Кәсіптік педагогика" пәнінің міндеттері:: - студенттердің оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімін қалыптастыру жоғары білім берудегі процесс, негізгі дидактикалық ұғымдар және олардың мазмұны; білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті әдістемелік сауатты және шығармашылық жүзеге асыруға дайындық; - кәсіби әдіснамалық ойлауды дамыту; кәсіби тәжірибе алу; оқыту саласындағы құзыреттілік;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Дизайн негіздері-қызмет, жобалық ойлау мен шығармашылық синтезі, оның мақсаты өнеркәсіптік бұйымдардың формальды сапасын анықтау болып табылады (өнеркәсіптік дизайн). Бұл қасиеттер бұйымның сыртқы сипаттарын да қамтиды, бірақ, негізінен, бұйымды тұтынушының көзінен де, дайындаушының көзқарасы тұрғысынан да біртұтас тұтас тұтас бұйымға айналдыратын құрылымдық және функционалдық өзара байланыстар. Дизайн-ғылым, технология, эстетика синтезі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
    Несиелер: 4

    Пән сәндік өнер түрлерін, сәндік өнерде қолданылатын материалдарды оқытады. Сәулет, мүсін, монументалды өнер синтезі. Туған өлке өнерінің аймақтық ерекшеліктері . Мұражайларда жұмыс істеу. Әлемдік сәндік өнер. Халық және отандық өнер. Материалдарды көркем өңдеу технологиясы және түрлері (саз, ағаш, шыны, тоқыма т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық ою-өрнек
    Несиелер: 4

    Мәдениет тарихындағы ою-өрнектің маңызы. Ою-өрнек түрлері. Шығу тегі бойынша қазақ этникалық ою-өрнектерінің топтары. Космогоникалық ою. Ұсақ жануарлар мен жәндіктердің атауларына байланысты ою-өрнек. Құстардың атауымен байланысты ою-өрнек. Өсімдік оюы. Еңбек және тұрмыс құралдарымен байланысты ою-өрнек. Қазақстан бейнелеу өнеріндегі ою-өрнек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы композиция және макеттеу
    Несиелер: 5

    Бейнелеу жазықтығын ұйымдастыру. Жазық - құрылымдық құрылым (геометриялық пішіндерден композиция). Тереңдік-кеңістіктік композиция. Құрастырушы және эстетикалық шешімдерді тексеру үшін қажет жобалау сатыларының бірінде әзірленетін бұйым көлемінде құру. Соңғы нәтиже-макет. Әр түрлі материалдарда тапсырманы орындау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық психологияның қалыптасуы мен қазіргі жағдайы. Педагогикалық психология әдістері. Оқу-жаттығу қызметінің құрылымы, жұмыс істеуі және даму шарттары. Оқу-жаттығудың негізгі психологиялық теориялары. Оқыту мен дамудың арақатынасы. Отандық білім беру жүйесінде дамытушылық оқыту. Мотивация жаттығулар. Педагогикалық процесс субъектілерінің өзара әрекеттестігінің психологиялық негіздері. Тәрбие психологиясы. Психология педагогикалық қызметі. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шетелде, Ресейде, кеңес мектебінде, ТМД елдерінде сурет салуға үйрету әдістерінің тарихы. Қазақстан мектептеріндегі бейнелеу өнері бойынша оқу және сыныптан тыс сабақтардың мазмұны. Оқушыларды әр түрлі көркем материалдармен жұмыс істеу тәсілдеріне үйрету. Көркемдеу, декорациялау, өнерді қабылдау, қағаз пластикасы, батик және т.б. сабақтарының теориялық негіздері Педагогикалық техника және оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Макеттеу
    Несиелер: 5

    Костюмді әр түрлі әдістермен макеттеу бойынша теоритикалық білім негіздері. Маталар мен макеттелетін бұйымның өзара байланысы бойынша негізгі білім күрделі бүрмеленген модельдер мен бөлшектерді орындаудың негізгі ерекшелігі Модельдеудің тарихи қалыптасқан тәсілдері (форманың негізгі 4 тәсілі). Олардың қазіргі формада пайда болу тәжірибесіндегі іс-әрекеттері. Жаңа маталар мен форманы жасаудың жаңа тәсілдерінің өзара байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тоқыма бұйымдарын жобалау
    Несиелер: 4

    "Тоқыма бұйымдарын жобалау" тоқыма өнеркәсібі бұйымдарының құрылыс теориясы мен дайындау ерекшеліктерін зерттейді. Иірімжіптерді, маталарды, трикотаж және мата емес тоқыма бұйымдарын жобалау теориясындағы бар бағыттар. Тоқыма өнеркәсібі бұйымдарының құрылымдық сипаттамаларын жобалау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графикалық программалар
    Несиелер: 5

    Adobe Photoshop және CorelDRAW графикалық бағдарламаларында жұмыс істеу негіздерін оқыту. Графикалық планшетпен жұмыс. Графикалық бағдарламалық өнімдерді оқып үйрену және меңгеру, Page Maker, Flash Mx. Баспа өнімдерін көркемдік жобалауда практикалық, композициялық және жалпы міндеттерді шешу. Флэш-анимациялар. Adobe өнімдері: Adobe Acrobat, Adobe Premiere, Adobe Indesign. Пайдалану құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сызуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Сызу оқу пәні ретінде. Жалпы білім беретін мектептердегі сызу курсының құрылымы. Сызуды оқыту тарихына қысқаша шолу. Сызуды оқыту әдістемесі пәні бойынша заманауи оқулықтарды, әдістемелік құралдарды талдау. Проекция негіздері және оның методология негіздері. Сабақ әдістері: аксонометриялық проекциялар, тіліктер және қималар, геометриялық құрылым және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материалды көркем өңдеу
    Несиелер: 3

    Материалды өңдеудің көркемдік тәсілдері: киіз, гобелен, батик, коллаж. Дәстүрлі технологияларды қолданудағы заманауи тәсіл. Материалмен тәжірибе жасау және оның көркемдік қасиеттерін анықтау. Материалда сәндік шығармаларды жасау (курак, құрақ пластика, кесте, аппликация).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік тәжірибе сәндік-қолданбалы өнер саласында білікті мамандарды дайындаудың ажырамас бөлігі болып табылады. Практикадан өту кезінде Теориялық оқыту нәтижелерін бекіту және нақтылау, студенттердің таңдаған білім беру бағдарламасы мен берілетін біліктілік бойынша практикалық жұмыс дағдысы мен дағдысын меңгеруі жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Металды көркем өңдеуі
    Несиелер: 3

    Көркем кәсіптің даму тарихы. Металлтану. Металды өңдеу принциптері (қолмен, механикалық, көркем). Металл бойынша көркем жұмыстардың негізгі түрлері (құю, нақыштау, филигрань, эмаль, гальванопластика). Металдан жасалған бұйымдарды құрастыру тәсілдері (дәнекерлеу, дәнекерлеу, тойтару). Металдарды декоративтік өңдеудің химиялық тәсілдері. Ерекшелігі әшекейлеудің.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Студенттер пәнді оқу барысында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы туралы түсінік алады; Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру саласындағы заңнамамен бекітілген құжаттар туралы, елдегі және шетелдегі инклюзивті білім беру мәселесі мен даму тарихы туралы баяндалады; мүгедектігі бар балалардың психологиялық-эмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық жағдайлары, инклюзивті білім берудің әдістері меңгертіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағаш пен керамиканы көркем өңдеу
    Несиелер: 3

    Ағаштанудың элементтері туралы түсінік. Ағашты өңдеу принциптері (қолмен, механикалық, көркем). Ағашты өңдеу мен өңдеудегі ою-өрнек декорінің ерекшелігі. Көркем керамика жасау технологиясы. Материалдар мен жабдықтар. Қыш шеңбердегі жұмыс техникасы. Қанатты немесе мойынды мүсіндеу. Арт-объект. Интерьер немесе экстерьер толтыру затын жасау (материалдағы эскиз)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Photoshop және CorelDRAW графикалық бағдарламаларында жұмыс істеу негіздерін оқыту. Графикалық планшетпен жұмыс. Фотосуреттерді өңдеу және өңдеу. Түрлі сүзгілер мен әсерлерді қолдану. Логотиптерді әзірлеу және фирмалық стиль жасау. Сызбаларды графикалық планшетте салу. Плакаттың, кітаптың, ораудың дизайнын жасау, шеткі құрылғылармен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау технологиясын зерттеу объектісі, пәні, әдістері, оның басқа ғылымдармен байланысы. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи әдістері. Білім беру процесіндегі бағалаудың рөлі мен маңызы. Критериалды бағалау технологиясының ғылыми-педагогикалық негіздері, бағалау түрлері және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жобалау технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі "бөлімінің құрамдас бөлігі ретінде. тәрбие жұмысының әдістемесі". негізгі ұғымдар: тәрбие, тәрбие жүйесі, тәрбие қатынастары, тәрбие жұмысы, тәрбие жұмысының жүйесі, тәрбие қызметі, тәрбиелік іс-шара, тәрбие технологиясы, құралдар, тәрбие жұмысының түрлері, әдістері және әдістемелік тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық негіздері / Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Бұл оқу пәні мен білім саласы, ол сыбайлас жемқорлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі мәселелерді, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі қоғамның, Бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тоқыманы көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    "Материалдарды көркем өңдеу" пәнін оқытудың мақсаты-ағашты, сазды, тоқыманы және шыныны көркем өңдеудің кәсіби дағдыларын алу. "Материалдарды көркем өңдеу" курсы студенттерге ағашты, тоқыма, саз бен шыныны көркем өңдеудің кәсіби дағдысын береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Пән пән пәнаралық сипатқа ие, ол гуманитарлық ғылыми білімді дамытудағы өзекті үрдісті – педагогикалық ықпал ету объектісі ретінде адам туралы кешенді жүйелі көзқарасты қалыптастыру мақсатында ғылыми салаларды интеграциялауды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Экология саласындағы тұрақты дамудың негізгі мақсаты-физикалық және экологиялық жүйелердің тұрақтылығы. Экологияның қажеттілігін елемеу қоршаған ортаның азып-тозуына алып келеді және бүкіл адамзаттың өмір сүруіне қауіп төндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық сана-сезімі дамыған толыққанды тұлғаны тәрбиелеуге ұлттық мүддені, жалпыұлттық құндылықтарды қалыптастыруға, кәсіби қызмет барысында өзін өзі оқытуға, білім алуға, өзін дамытуға қабылетті рухани-адамгершілік тұрғыдан толыққан тұлға дайындауға ана тілдің тәрбиелік қызметі мен оқытудың ұлттық сипатының маңызын ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Экология саласындағы тұрақты дамудың негізгі мақсаты-физикалық және экологиялық жүйелердің тұрақтылығы. Экологияның қажеттілігін елемеу қоршаған ортаның азып-тозуына алып келеді және бүкіл адамзаттың өмір сүруіне қауіп төндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызу негіздері
    Несиелер: 5

    "Сызу негіздері" оқу пәнінің бағдарламасы негізгі кәсіби білім беру бағдарламасы-бағдарламалары білікті жұмысшыларды, қызметшілерді даярлау СПО мамандығы бойынша 15.01.20 Бақылау-өлшеу аспаптары бойынша Слесарь және автоматика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма бұйымдарын декорациялау
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың инновациялық тоқыма саласындағы құзіреттіліктерін қалыптастыруға, костюм дизайнындағы инновациялық әдістерді игеруге арналған, оқытудың келесі кезеңдерінде жаңа эксперименттік авторлық киімдер топтамасын, заманауи интерьерлерге арналған тұрмыстық маталарды безендірудің әдістері мен әдістеріне құзыретті көзқарас қалыптастыруға арналған. «Ақылды маталар мен материалдар»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру үрдісіндегі оқытудың заманауи үлгілері
    Несиелер: 4

    Оқыту моделі-оқытуды жүзеге асыру кезінде оқушы мен оқытушының негізгі заңдылықтарының жүйелендірілген кешені, педагогикалық және андрагогикалық үлгілердің екі түріне бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән шығармашылық оқытумен тәрбиелеудің тиімділігін қамтамасыз ететін оқу-тәрбие процесінің құрамдас бөліктерін қарастырады. Дамытушылық, проблемалық, түрлі деңгейлі оқыту.Өнертабыстық есептерді зерттеу технологиясы. Оқытудағы зерттеу әдістері. Оқытудың жобалық әдістері. Ойын әдістерін: рольдік, іскерлік және басқа да оқыту ойындарының түрлерін тәрбиелеу мен оқытуда пайдалану технологиясы; ынтымақтастықта оқыту (командалық, топтық жұмыс).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 3

    Өндірістік тәжірибе кәсіпорындарда жеке немесе 2-5 адамнан тұратын топпен жүргізіледі. Практиканың мақсаты сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының бұйымдары мен тауарларының технологиясын, технологиялық жабдықтардың жұмысын тереңдетіп оқыту, базалық және Профильді пәндерді оқу кезінде студенттердің алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломалды тәжірибе
    Несиелер: 12

    Диплом алдындағы практика-бұл оқу процесінің міндетті бөлігі және болашақ еңбек қызметіне маманды даярлаудың тиімді нысаны. Оның негізгі міндеті студентті диплом жұмысының тақырыбы бойынша қажетті ақпараттар мен материалдарды зерттеу және таңдау арқылы дипломдық жобаны жазуға дайындау; ұйымның технологиялық, конструкторлық және зерттеу әзірлемелеріне қатысу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі Менеджмент
    Несиелер: 3

    Жаңа әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал етеді; басқару бағытындағы базалық ұғымдық аппаратпен таныстырады; білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Артбілімі
    Несиелер: 3

    Көркем педагогика көркем құралдармен адамды тәрбиелеу және білім беру туралы ғылым ретінде. Көркем педагогика категориялары-полихудожественное және монохудожественное білім беру, тәрбиелеу және оқыту, олардың өзара байланысы. Тұлғаның үйлесімді дамуының факторы ретінде Полихудожественное образование. Жеке тұлға көркем білім берудің субъектісі және объектісі ретінде. Қазақстан мектептерінде көркем білім беру. Педагогикалық жоғары оқу орындарындағы көркемдік-эстетикалық білім беру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Оқу құзыреті - Дизайн және шығармашылық пәндер саласында білім алу және жаңа білім алу, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану қабілеті. - Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру. - Түрлі көздерден ақпаратты табу, өңдеу және талдау қабілеті. - Ақпараттың сенімділігі мен шынайылығын бағалау және осы негізде әрекет ету қабілеті.

  • Код ON9

    9 құндылық және мәдениетаралық құзыреттер - Басқа мәдениеттер мен дін өкілдерімен нәтижелі өзара іс-қимыл жасау. - Әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу. - Ұлттық мәдениеттің құндылығын ұғыну, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарау. - Әртүрлі этностар мен діндерге төзімді болу. - Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдар беру.

  • Код ON1

    1 тіл саласындағы құзыреттер - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгеру. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сауатты түсіндіру қабілеті. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ағымдағы құжаттаманы сауатты жасай білу.

  • Код ON10

    Өзгерістер мен белгісіздіктердің өсу серпінділігі жағдайында әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерді, географиялық және әлеуметтік ұтқырлықты ауыстырудың дайындығы - Қазіргі заманғы ақпараттық ағымдарда бағдарлай білу және әлемдік сәндегі динамикалық өзгеріп отыратын құбылыстар мен процестерге бейімделе білу. - Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу. - Тәжірибені сын тұрғысынан бағалай білу және қайта ойлай білу, кәсіби және қоғамдық қызмет туралы ойлай білу. - Халықаралық салада өндірістік және қолданбалы қызметті жүзеге асыру қабілеті.

  • Код ON4

    Әлеуметтік құзыреттер - Өз қызметінде негізгі Мемлекеттік құжаттарды және Қазақстан Республикасының нормативтік актілерін басшылыққа алу қабілеті. - Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу. - Қоғамның әлеуметтік даму үрдістерін білу қабілеті. - Өз қызметінде нормативтік және құқықтық құжаттарды пайдалану қабілеті. - Мәселелерді анықтау, тұжырымдау және шешу қабілеті. - Патриотизм, құрмет көрсету, ашық болу қабілеті.

  • Код ON6

    Кәсіпкерлік және экономикалық құзыреттер - Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну. - Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент, маркетинг, брендті ілгерілету туралы түсінікке ие болу. - Инновациялық қызметке қабілеттілік. - Ресурстарға қажеттілікті бағалау және кәсіби қызметте міндеттерді шешу кезінде оларды пайдалануды жоспарлау қабілеті.

  • Код ON8

    Коммуникативтік құзыреттіліктер - Шығармашылық ортада жұмыс істей білу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жетістіктерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолдану, білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіптік өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру, оларды кәсіпті саналы таңдауға дайындау. -Оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін ұжымда білім беру ортасын, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерді пайдалануға дайын болу.

  • Код ON2

    Компьютерлік құзыреттер - Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын меңгеру қабілеті. - Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қабілеті. - Заманауи ақпарат құралдары мен ақпараттық технологияларды меңгеру. - Қажетті ақпаратты іздеу, талдау және іріктеу әдістерін, оны өзгерту, сақтау және беру әдістерін меңгеру.

  • Код ON5

    Этикалық құзыреттер - Мәдениеттің базалық құндылықтарын түсіну және сақтау, азаматтық пен гуманизмге ие болу. - Этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті. - Барлық басты кәсіби қасиеттерге ие болу, жұмыс берушілер тарапынан қойылатын барлық заманауи талаптарға жауап беру. - Іскерлік этика нормаларын сақтау, этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын меңгеру.

  • Код ON7

    Ұйымдастыру және басқару құзыреті Жобалау идеясын әзірлеу кезінде өз ұсыныстарын негіздеу және теориялық, практикалық деңгейлерде бейнелеу және әдістемелік аспектілерде көркемдік шығармашылық мәселелерін шешу қабілеті Түрлі елдердегі өнер менеджментінің тәсілдерін салыстырады Қазақстандағы өнер саласын мемлекеттік және мемлекеттік емес реттеу туралы ақпаратқа ие

6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top