Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02102 Аспаптық орындаушылық в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру деңгейіндегі музыкалық оқу орындарында ғалымның музыкалық-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі музыкалық білімге қатысты оқытудың, педагогикалық теориялар мен ғылыми зерттеулердің алуан түрлі әдістемелерінің кең ауқымын көрсетеді.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 183
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D023 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Өнер философиясы     
    Несиелер: 4

    «Өнер философиясы» пәні ҚР МЖМБС ұсынған өнертанудағы докторантураның білім беру бағдарламасының міндетті білім компоненті болып табылады. Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі өнер және мәдениет теориясы мен практикасы саласында жоғары білім деңгейінде (ғылыми-педагогикалық және зерттеу) мамандарды даярлаудың жүйелі көрінісіне негізделген. Өнер философиясы - зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізі, өнерді адамзаттың ерекше феномені ретінде және алуан түрлі мәдениет құбылысы ретінде тануға жетелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орталық Азияның хорфондары зерттеу аспектілері
    Несиелер: 3

    «Орталық Азияның хордофондары: зерттеу аспектілері» курсы Орталық Азияның коптеген халықтарында кеңінен таралған лютня тәрізді шекті аспаптарды – құрамды хордофондарды жан-жақты зерттеуге арналған кешенді пән болып табылады. Мұнда ыспалы және шертпелі аспаптардың халықтық терминологиясына, морфологиясы мен эргологиясына ерекше мән беріледі. Түркі, иран және моңғол халықтарының аспаптық музыка үлгілері қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 4

    Өзінің кәсіби қызметінде адамгершілік, көркемдік және эстетикалық міндеттерді мақсатты түрде шешуге қабілетті жоғары білікті музыкант-маманды даярлау және қалыптастыру. "Мамандық 1" курсы бакалавриат пен магистратурада арнайы фортепианоны үйрену бойынша алынған сабақтастық байланыстарға сүйене отырып, музыкант-Орындаушының оның кәсіби қызметіндегі одан арғы іскерліктері мен білімдерін қалыптастырады. "1-докторантурадағы мамандық" курсы докторанттың бүкіл білім беру циклын табысты игерудің кепілі болып табылатын мақсаттарды айқын көру мен түсінуді анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи мәдени процестердің зерттеу стратегиясы
    Несиелер: 4

    "Заманауи мәдени процестерді зерттеу стратегиялары " докторанттарды ғылымның ғылыми парадигмасының заманауи әдіснамалық өзгерістерімен, қазіргі заманғы мәдениетті және оның көп қырлы және көп деңгейлі процестерін түсінудің негізінде жатқан теориялық тұжырымдамалар жиынтығымен таныстыруды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми зерттеудің методологиясы мен негізгі принциптері, оның жұмыс істеу механизмдері, музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми танымның заманауи әдістері мен формалар жүйесі, магистрлік диссертация жазу және рәсімдеу ережелері туралы түсінік беруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта Азия түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыс категориясы
    Несиелер: 3

    «Орталық Азиядағы түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыс категориясы» курсы бірінші рет түркі халықтары музыкасының өзіндік ерекшелігін, ең алдымен оның дыбыстық көрінісі жағынан көрсетуге арналған. Фундаментальды категория ретінде түркі музыкасының дыбыс биіктігіндегі, құбылыс ерекшеліктерін анықтайды. Бұл пәннің музыка теорияның, музыка акустиканың, сонымен қатар түркі халықтарының тарихы, этнографиясы, мәдениеті сияқты ғылымдардың пайдаланылуымен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Концерттік орындаушылығының шеберлігі
    Несиелер: 4

    Осы пәнді оқу процесінде аспапта ойнау өнерінің көпжылдық тәжірибесіне мұқият талдау жүргізіледі; орындаушылық стильдің дамуындағы кезеңдерді егжей-тегжейлі зерделеу; орындаушылық стильді қайта құру әдістерін зерделеу; музыкалық-орындаушылық педагогиканың өзекті мәселелерін зерделеу жүргізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 4

    Оқу процесінің осы бөлігінде, ең алдымен, шеңбердің негізгі компоненттерін, мысалы, орындаушылық әдебиеттің едәуір көлемін игеру, дамыту және шоғырландыру, сонымен қатар музыкалық проблемалардың кең ауқымында өзінің жоғары моральдық эстетикалық ұстанымын жинақтау және қалыптастыру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық оқу
    Несиелер: 3

    "Академиялық жазу" – ағылшын тілді университеттердің академиялық ортасында қалыптасқан. Оның пәні-білім алушылардың ҒЗЖ, зерттеу жарияланымдарын (кітаптар, мақалалар, оқулықтар, Рецензиялар, баяндамалар және т.б.) қоса алғанда, академиялық ортада пайдалануға арналған жазбаша мәлімдемелердің кез келген түрі. Құрылымдық әдістер, мазмұнды толтыру, презентация стильдері, зерттеудің дедуктивті негізделу тәсілдері және т. б. зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дереккөзтану
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұнында музыкатанудағы "құжат" және "мәтін" ұғымдарын қарастыру үлкен орын алады. Ғылыми зерттеулердің көздерін іздеу стратегиясына ерекше назар аударылады. Оқыту процесінде шығармаларды бекітудің дәстүрлі (мәтіндік) және спецификалық (ноталық) формаларына қолдануда музыкатану зерттеулерінің текстологиялық принциптерін меңгеру дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON10

    Өз оқу саласындағы негізгі мәселелерді анықтай білу, оларды сыни тұрғыдан қарап, инновациялық шешімдер таба білу.

  • Код ON13

    Жүргізілген зерттеуден алынған білімді қолдану және одан әрі дамыту үшін мүмкіндіктер табу қабілеті.

  • Код ON12

    Оларды зерттеудің/зерттеудің әртүрлі аудиторияға әсерін назарға ала білу және мамандар мен әуесқойлар аудиториясында дұрыс түсініктің пайда болуына ықпал ету.

  • Код ON1

    Түсінуді кеңейту және жаңа білім мен оқу өнімдерін жасау үшін өзінің көркемдік тәжірибесіне немесе музыкалық кеңістігіне сүйене отырып, зерттеу пәнінің проблемалық мәселелерін контекстпен анықтау және келісу қабілеті.

  • Код ON3

    Жан-жақты ортада нәтижелерге қол жеткізу тәжірибесі мен әдістеріне әсер ету үшін тәжірибелік, коммуникативтік және желілік дағдылардың кең ауқымын пайдалана отырып, әріптестермен қолдау, басқару және ынтымақтасу қабілеті.

  • Код ON7

    Тиісті әдебиеттен және / немесе басқа ресурстардан алынған білімдерді қарастыру, түсіндіру, талдау, бағалау, басқару, сақтау және беру қабілеті.

  • Код ON11

    Өз көркемдік тұжырымдамаларының призмасы арқылы музыканы жоғары кәсіби деңгейде түсіндіру және талдау мүмкіндігі.

  • Код ON5

    Әлеуметтік, мәдени, көркем, этикалық және экономикалық аспектілерде зерттеу/зерттеу нәтижелерінің құндылығын анықтау қабілеті.

  • Код ON6

    Шығармашылық іс-әрекет/тәжірибе шеңберінде іске асыруда, қайта жасауда, жасауда, өңдеуде және /немесе өндеуде түпнұсқалық түсінік пен инновациялық шешімдерді құжаттай тіркеу және көрсете білу.

  • Код ON2

    Кез келген ықтимал тәуекелдерді және/немесе жағымсыз әсерлерді бағалай отырып, қаржыландырудың ықтимал көздерін қоса алғанда, тиісті әдіснамалық процестер мен ресурстарды таңдай және пайдалана отырып, зерттеу мен жобаларды белгілеу, жоспарлау, орындау және ұсыну қабілеті.

  • Код ON9

    Жүргізілген зерттеулердің этикалық және құқықтық салдарларын, ұлттық және халықаралық мән мәтінді және зерттеулерге қатысты барлық тұлғалардың меншік құқығын сезіне отырып, зерттеу практикасында кәсіби стандарттарды назарға алуға дайын болу.

  • Код ON4

    Өз зерттеу/зерттеу нәтижелерін және басқалардың нәтижелерін жүйелі және сыни талдау және бағалау қабілеті.

  • Код ON8

    Мақсатты аудиториялардың қажеттілігін назарға ала отырып, зерттеу нәтижелеріне қатысты ақпаратты хабардар ету мен таратудың тиімді және тиісті әдістері мен техникасын анықтай білу, Таңдау және қолдана білу.

Top