Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02104 Дәстүрлі музыкалық өнер в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • ҚР Қазіргі мәдениет саясаты
    Несиелер: 3

    Магистранттарды Қазақстан Республикасында мәдениетті сақтау, дамыту және тарату бойынша өз қызметінде субъектілерді басқаратын принциптер мен нормалар жиынтығымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнындағы педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлемдік білім беру кеңістігінде жоғары білім беруді дамытудың өзекті мәселелері мен стратегияларын талдай білу қабілетін дамытуға бағытталған; университеттегі оқу процесінің барлық түрлерін өткізуге арналған педагогикалық технологияларды жобалау; шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің отандық және шетелдік педагогикалық тәсілдерін, тұжырымдамаларын, технологияларын бағдарлау; пәнді игеру нәтижелерін кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті
    Несиелер: 3

    Курс заманауи ғылыми эписистеманың ерекшеліктерімен танысуға және жалпы мәдени және кәсіби саладағы коммуникативті практиканың ерекше өзекті пәні ретінде ғылыми дискурс туралы түсінік беруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі жоғары мектеп психологиясының категориялық аппаратын түсінуге көмектеседі; жоғары кәсіптік мектептің ерекшелігі; музыкалық білім беру саласындағы педагогикалық әрекеттерді талдау; студенттердің жеке білім беру траекториясын дамыту үшін әлеуметтік ортаның ресурстарын пайдалану; психологиялық мәселелерді өз бетінше шешуге; жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламаларында сабақ беруге дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мазмұны музыкалық-орындаушының шығармашылық ойлау құрылымдарын қалыптастыруға бағытталған жан-жақты концерттік репертуарды, музыкалық шығармаларды түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін меңгеруге, жалпы орындаушылық концепцияны құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандықтың немесе мамандықтың сипаттамалары бойынша шетел тілін үйрену. Шетел тілін кәсіби бағытталған оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру мақсатында оның арнайы пәндермен интеграциялануында.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пән заманауи әдістемелік негіздерді, ғылыми білімнің әдістері мен формаларын зерттеуге, құрылымы мен музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы зерттеу жұмысын жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Пән музыкатану саласындағы заманауи деңгейде ғылыми-зерттеу мәселелерін қоюға және шешуге мүмкіндік беретін ғылым проблемалары бойынша заманауи философиялық пікірталастармен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әншінің репертуар қоры
    Несиелер: 3

    Курс әр түрлі мектептердің вокалдық деректері мен ән дәстүрлеріне сәйкес жеке репертуарлар тізімін құруға бағытталған (Арқа, Батыс, Жетісу). Курстың мазмұны орындаушылық құзыреттілікті қалыптастыруға, поэтикалық мәтіннің мағынасына және әннің музыкалық құрылымына мұқият болуға, сонымен қатар артикуляцияға, тыныс алуға және стиль ерекшеліктерін сақтауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ халқының мәдени мұрасы
    Несиелер: 4

    Мәдени, тарихи және практикалық сипаттағы магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыратын пән негізгі халықаралық құжаттар мен мәдени мұралар туралы ережелер туралы білімді болжайды және оны Қазақстанда сақтау мен қолдау процесіне іс жүзінде араласуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практиканы өткізу магистранттарды жоғары кәсіптік білім беретін оқу орындарында педагогикалық қызметке даярлауға, оқыту саласындағы ғылыми-әдістемелік қызметке қызығушылықты қалыптастыруға, теориялық, тарихи, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік курстарда алынған білім мен дағдыларды практикалық іске асырумен қамтамасыз етуге; шығармашылықпен ойлайтын, үнемі дамып келе жатқан педагогты тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармадағы идеяларды жоғары көркемдік беру үшін вокалдық Педагогика және орындаушылық шеберлік саласындағы жүйелі білімді дамыту және жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орындаушылық және педагогика
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты - теориялық оқыту мен практикалық іс-әрекеттің байланысын талдай отырып, орындау тарихы мен аспапта ойнауды оқыту әдістемесі саласындағы білімдерді жүйелеу; қазіргі заманғы зерттеулер мен практикалық тәжірибені қорыту негізінде музыкалық педагогика мәселелеріне жүйелі көзқарас қалыптастыру, сахна өнерінің заманауи мәселелерін, сонымен қатар музыкалық орындаушылық педагогика мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи және өнер теориясы
    Несиелер: 5

    Магистранттардың қоғамның мәдени-тарихи дамуының әр кезеңдеріндегі көркем шығармаларды түсінуге және шығармашылық және көркемдік-тәрбиелік қызметте алған білімдерін жүзеге асыруға қажетті эстетикалық мәдениеттің эстетикалық мәдениетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық әлеуметтану
    Несиелер: 4

    Пән музыкалық мәдениеттердің жалпы даму заңдылықтарын және олардың тарихи типологиясын, қоғамның музыкалық өмірінің формаларын, музыкалық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерін, әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы музыкалық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эстетикалық ой тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты, өнертану мен өнердің нақты практикасы үшін әдіснамалық маңызы бар эстетикалық ойдың даму тарихымен таныстыру. Курстың мақсаттары қажеттілікке байланысты анықталады анализа эстетической литературы, умением проводить культурно-исторические и смысловые паралели и реализации полученных знаний в творческой и художественно-просветительской деятельности.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арт-нарығы және БАҚ
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қоғамның әлеуметтік-экономикалық, мәдени және тарихи процестерінің маңызды бөлігі ретіндегі өнер нарығының қазіргі жағдайын талдау. Өзара әрекеттесу бағыттары анықталады, бұнда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі нарықты дамытудағы маңызды компонент ретінде көрсетілген: қоғамда көркемдік сананың жаңа моделін қалыптастыру; бизнес пен мәдениеттің өзара әрекеті; кәсіпкерлік және БАҚ; көркем шығарманың эстетикалық құндылығы мен экономикалық құндылығы арасындағы байланыс мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 3

    Курс жоғары кәсіби деңгейдегі, орындалатын шығармалардың көркемдік идеяларын құруға және бейнелеуге қабілетті, шығармашылық тұлғаны қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Романтизм замандағы өнер синтезі
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны романтизмнің мәдени дәуірін, оның өзіне тән ерекшеліктерін, дүниетанымы мен эстетикасын ашады. Романтизм мәдениетіндегі кескіндеме, музыка, әдебиет, театр өнерінің өзара әрекеттесуінің мәселелері қарастырылады, оның жеке тұлғаның көркем шығармашылығы ең жоғары мәдени данасы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ән өнерінің өзекті мәселелері: теория және практика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - ән өнерінің тарихы мен теориясын, оның алуан түрлі формалары мен жанрларын тарихи, мәдени, эстетикалық, музыкалық және стилистикалық мәселелер шеңберінде жан-жақты зерттеу. Курс қазақ халқының ән өнерінің маңызды мәселелері бойынша терең теориялық және практикалық білім беруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта Азия музыкасы
    Несиелер: 3

    Орталық Азия халықтарының музыкалық мәдениеті, оның ішінде архаикалық музыкалық дәстүрлер де, олардың топырағында пайда болған композитор және бұқаралық музыкалық өнер де зерттеледі. Еуразиялық, музыкалық-түркі және музыкалық-шығыс мәнмәтіні ескеріліп, музыкалық өнер саласындағы жеке музыкалық мәдениеттер мен мәдениетаралық өзара әрекеттесуді зерттеуге салыстырмалы тәсіл қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мазмұны кең музыкалық және көркем репертуарға ие және өзін жеке орындаушы ретінде сахнада жүзеге асыратын концерттік орындаушыны дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыканлық мәтінді редактрлеу және қайтадан компьютерде өңдеу негіздері
    Несиелер: 3

    Курс музыкалық мәдениеттің оқиғалары мен құбылыстарын бұқаралық ақпарат құралдарында, заманауи медиа-технологиялар дамуының соңғы тенденцияларын ескере отырып, көрсете алатын мамандар даярлауға бағытталған. Курстың мазмұны арнайы редакциялау және корректуралау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық Азия халықтарының музыкалық аспаптары
    Несиелер: 4

    Курс Орталық Азия аймағының, оның ішінде түріктердің, моңғолдардың және иран халықтарының музыкалық аспаптарының теориялық және практикалық дамуына бағытталған; тарихи-этномәдени, табиғи-географиялық, музыкалық-есту (акустикалық) құбылыс ретінде музыкалық аспап құбылысына, оны зерттеу әдістемесіне тұтас көрініс береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық мазмұны теориясы
    Несиелер: 4

    «Музыкалық мазмұн теориясы» - бұл магистранттардың кәсіби дайындығын жақсартуға, олардың музыкалық ойлау қабілетін дамытуға, эрудициясын, көкжиегін кеңейтуге арналған курс. Пәннің мазмұнына музыкалық мазмұн теориясын ашуға және зерттеуге байланысты бөлімдер кіреді: негізгі ұғымдар, музыкалық семантика, музыкалық өнердің мазмұндық-стильдік эволюциясының ырғақтары, сонымен қатар кәсіби музыкалық шығармашылықтың бароккодан қазіргі уақытқа дейінгі тарихи дамуына басшылыққа алатын негізгі идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыканы көркемдік қабылдау
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу мақсаты, музыканы қабылдау генезисімен, психологиялық негіздерімен, музыкалық қабылдау заңдылықтарымен таныстыру. Музыкалық интонацияны қабылдауды музыканың мағыналық негізі ретінде қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкатанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі әлемнің және ұлттық музыка мен музыкатанудың маңызды және өзекті мәселелері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі музыкатанудағы ғылыми парадигмалардың тұжырымдамасы мен өзгеруі. Қазіргі кезеңдегі музыканы зерттеудің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON11

    Ғылыми зерттеудің категориялық аппаратын меңгерген, қазіргі әлеуметтік-мәдени контекст дамуының өзекті үрдістеріне баға бере алады.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы әдіснамалық негіздер, ғылымибілімнің әдістері мен формалары туралы білімдерін көрсетеді және музыкалық өнер саласындағы зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін жазуда теориялық және практикалық дағдыларға ие.

  • Код ON3

    Халықтық музыканы түсіндіруге байланысты теориялық және тарихи контекст саласындағы білімдерін кеңейту қабілеті бар.

  • Код ON7

    Музыкалық және практикалық қызметте тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникацияларды жүзеге асыру үшін шетел тілінде практикалық дағдыларды көрсетеді.

  • Код ON10

    Барлық аспектілерде – ауызша және орындаушылық қызметте көпшілік алдында таныстырудың тамаша дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON1

    Музыкалық өнер саласындағы өзіндік көркемдік тұжырымдамаларын білдіре отырып, музыканы жоғары кәсіби деңгейде түсіндіру қабілетін көрсетеді.

  • Код ON9

    Өз қызметінің нәтижелерін ұсыну арқылы қоғамның мәдени өміріне қатысуға және көркемдік-білім беру ортасын құруға дайын екендігін көрсетеді.

  • Код ON8

    Заманауи ақпараттық ресурстарды және презентация техникасын қалай қолдану керектігін, үлкен ғылыми жобаны анықтауды біледі.Жобалау және ұсыну үшін тиісті әдебиеттерді қолданыңыз.

  • Код ON12

    Әлеуметтік-мәдени модельдеу әдістері мен тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас, өнер туындыларын кәсіби бағалау дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Стильдер туралы білімдерін қазақ музыкалық өнерінің орындаушылық дәстүрлерін түсінуде қолдана алады.

  • Код ON6

    Педагогикалық-психологиялық білім мен дағдыларды көрсетеді, әр түрлі кәсіби мәселелерді шешуге қажетті психологиялық-педагогикалық диагностика дағдыларын иеленеді.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеудің теориясы мен әдістемесі туралы білімдерін көрсетеді, қоғамда және қазіргі мәдениетте болып жатқан процестер мен құбылыстарды еркін талдайды.

Top