Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01905 Дефектология (Мектепке дейінгі дефектология) в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Академиялық хат негіздері
    Несиелер: 5

    Академиялық қарым-қатынас дәстүрлерін, академиялық хат ерекшеліктерін, академиялық хат ғылыми сөйлеу стилі ретінде, академиялық хаттың негізгі жанрларын, академиялық сауаттылықты және хатты бағалау критерилерін, баяндамаларды, рефераттарды, жобаларды, эсселерді, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды жазу процесін, ақпарат көздерімен жұмыс істеу принциптері мен тәсілдерін, академиялық хатта қайта жазу, қарыз алу және дәйексөздер жасауды, академиялық мәтіндердегі типтік қателіктерді меңгертін

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика (Жалпы педагогика, Дидактика, Этнопедагогика, Тәрбие теориясы мен әдістемесі)
    Несиелер: 8

    Арнайы педагогиканың философиялық, әлеуметтанулық, клиникалық, психологиялық, лингвистикалық және психолингвистік, әлеуметтік-мәдени, құқықтық, экономикалық негіздерін, принциптерін, әдістерін, формаларын, тәсілдерін және арнайы білім беру технологияларын меңгеруге бағытталған пән, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды арнайы оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
    Несиелер: 7

    Көру, есту және сөйлеу анализаторының анатомиясын, физиологиясы мен патологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам дамуының физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 7

    Пән психологиялық білім мен физиологиялық білімнің теориялық негіздерін, тәрбиелеу мен оқытуға байланысты психикалық даму заңдылықтарын, психикалық даму кезеңдерін, адам психикасының жас және жеке ерекшеліктерін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
    Несиелер: 7

    Көру, есту және сөйлеу анализаторының анатомиясын, физиологиясы мен патологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Дамуында ауытқушылығы бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздерін, ЕБҚ бар баланы тәрбиелейтін отбасын зерттеу әдістерін, отбасындағы ЕБҚ бар балаларды компенсациялайтын тәрбиелеудің негіздерін, ЕБҚ бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық-әлеуметтік сүйемелдеуді зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму психологиясы мен диагностикасы
    Несиелер: 5

    Қалыпты және ауытқыған даму туралы заманауи түсініктерді, психикалық дамуында әлсіз зақымдалған, сенсорлық бұзылулары бар, ТҚА функциясының бұзылулары бар, дамуында бұзылулары бар және дамуында күрделі бұзылулары бар балалардың психологиясы мен диагностикасын, бұзылған психикалық дамуы-ЕЖБА бар балалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 8

    Есту, көру, сөйлеу, ТҚА, ақыл-ой кемістігі бар мектепке дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық мінездемесін, дамуында әртүрлі ауытқулары бар мектепке дейінгі жастағы ЕБҚ бар балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыруды, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүгедектігі бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері генетиканың негіздерімен
    Несиелер: 5

    Зақымдану уақытының факторларын, психикаға ұқсас жағдайларды, моногенді және хромосомалық бұзылуларды, хромосомалық ауруларды, олардың кезіндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дисциплина, изучающая психолого-педагогическую характеристику дошкольников с нарушением слуха, зрения, речи, ОДА, умственно отсталых дошкольников, организацию помощи детям дошкольного возраста с различными нарушениями развития, основные направления коррекционно-воспитательной работы с дошкольниками с ООП.
    Несиелер: 8

    Есту, көру, сөйлеу, ТҚА, ақыл-ой кемістігі бар мектепке дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық мінездемесін, дамуында әртүрлі ауытқулары бар мектепке дейінгі жастағы ЕБҚ бар балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыруды, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балаларды дамыту
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ерте жастағы, бірінші-екінші-үшінші жастағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ғылыми-әдістемелік негіздерін, өмірінің алғашқы жылдарында дамуында кемістігі бар балалармен түзету-дамыту педагогикалық жұмыстарын, дамуында кемістігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларына ерте психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету аясында көмек көрсету ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы отбасылық педагогика
    Несиелер: 5

    Дамуында ауытқушылығы бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздерін, ЕБҚ бар баланы тәрбиелейтін отбасын зерттеу әдістерін, отбасындағы ЕБҚ бар балаларды компенсациялайтын тәрбиелеудің негіздерін, ЕБҚ бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық-әлеуметтік сүйемелдеуді зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды оқытудың стратегиясы мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән-дәстүрлі, ойын, жеке тұлғаға бағытталған, арттерапия технологиясы, дифференциация технологиясы және оқытуды дараландыру, орнын толтыратын оқыту технологиясы, сонымен қатар ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеудің белсенді әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерімен мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі әдістемесінің теориялық негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың моторлы дамуының негізгі заңдылықтарын және қозғалу дамуының ерекшеліктерін, білім беру мекемесінде түзету-алдын алу дене тәрбиесін ұйымдастыруды, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психомоторлық дамуында бұзылуларды түзету әдістерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды дене тәрбиесіндегі Денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі әдістемесінің теориялық негіздерін және денсаулық сақтау технологияларын қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың қимыл-қозғалыс дамуының ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі және ерте жастағы балаларға логопедиялық көмек
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі және ерте жастағы балаларға логопедтік көмекті ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сенсорлық тәрбиелеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды сенсорлық тәрбиелеудің мазмұны, әдістері, құралдары мен түрлерін зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Дамуында ауытқушылығы бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздерін, ЖБП бар баланы тәрбиелейтін отбасын зерттеу әдістерін, отбасындағы ЖБП бар балаларды компенсациялайтын тәрбиелеудің негіздерін, ЖБП бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық-әлеуметтік сүйемелдеуді зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерте көмек
    Несиелер: 5

    Даму кемістігі бар балаларға ерте кешенді көмекті ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейтін пән және даму өсуімен ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмектің негізгі бағыттарын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру және дамыту әдістері, құралдары мен формалары, мазмұны, әдістемелік, психофизиологиялық және психологиялық-педагогикалық негіздерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту және оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары мен формаларын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің құрылымын;студенттердің ғылыми жұмысын;ғылыми зерттеу проблемасын қою және талдауды;әдебиетпен жұмысты;ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін;ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды тілдік тәрбиелеу әдістемесі
    Несиелер: 7

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды оқытудың және тілдік тәрбиелеудің мазмұнын, әдістерін, құралдарын және нысандарын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Байланыс психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән қарым-қатынасты психология тұрғысынан феномен ретінде, қарым-қатынастың қызметі, типтері мен түрлері, қарым-қатынастың стратегиясы мен тактикасы, іскерлік қарым-қатынастың бір түрі ретінде, қарым-қатынас процесіндегі қақтығыстар, себептері, түрлері, даулы жағдайларды шешу тәсілдерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Монтессори-ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеуде педагогика
    Несиелер: 5

    Монтессори-педагогиканы зерттейтін пән: ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды сенсорлық тәрбиелеудің мазмұны, әдістері, құралдары мен формалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми - педагогикалық зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты мен түрлерін және оған қойылатын талаптарды, әдістемелік сипаттамаларды, ғылыми іздестіру кезеңдерін, ғылыми ұғымдарды, ғылым терминологиясын, ғылыми әдебиеттермен жұмысты және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесін, педагогикалық эксперимент, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күрделі құрылымы бұзылған балалармен түзету-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 8

    Бұзылудың құрылымы күрделі балалармен түзету-педагогикалық жұмыстың мазмұны мен ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың бейнелеу іс-әрекеті мен қол еңбегін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Мектепке дейінгі балалардың бейнелеу қызметі мен қол еңбегінің ерекшеліктерін, сурет және қол еңбегі сабақтарында түзету-тәрбие жұмыстарын, арнайы (түзету) мектепке дейінгі мекемеде бейнелеу өнері бойынша сабақтар өткізу және қол еңбегін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін зерттейтін пән

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аутистік спектрдің бұзылуы бар балаларды тьюторлық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Тьютордың профессиографиясы мен профессиограммасын, кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық әдіснамасын, тьюторлық сүйемелдеудің принциптерін, аутистік спектрдің бұзылулары бар балаларды тьюторлық сүйемелдеудің негізгі кезеңдерін, нысандарын, әдістері мен технологияларын зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындау бойынша жұмыс жүйесі
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындау бойынша жұмыста мамандардың өзара әрекеттесуін зерттейтін пән, мектепке дейінгі жастағы ЕБҚ бар балаларды мектепте оқытуға дайындау технологиясы, жаппай білім беру мекемелері мұғалімдерінің инклюзивтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Церебральды сал ауруы бар балаларды тьюторлық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Тьютордың профессиографиясы мен профессиограммасын, кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық әдіснамасын, тьюторлық сүйемелдеудің принциптерін, церебральды сал ауруымен балаларды тьюторлық сүйемелдеудің негізгі кезеңдерін, формаларын, әдістері мен технологияларын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балалардың ойынын оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі бұзылыстары бар балалардың ойын іс-әрекетінің ерекшеліктерін, ойындардың жіктелуін, ЖТД бар балалардың ойын іс-әрекетін басқарудың негізгі әдістерінің сипаттамасын зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коммуникативтік практикум
    Несиелер: 5

    Коммуникативті мінез-құлықты іс-әрекет ретінде, коммуникативті өзара іс-қимыл принциптерін, табысты және тиімді коммуникацияның стратегиясы мен тактикасын, іскерлік және кәсіби коммуникацияның технологиясын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психикалық дамуы тежелген балаларды тәрбиелеу және оқыту
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектепке дейінгі мекемеде психикалық дамуы тежелген балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктерін зерттейтін пән

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аутистік спектрі бұзылған балаларды тәрбиелеу және оқыту
    Несиелер: 5

    Аутистік спектрдің бұзылуы бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктерін, мектепке дейінгі арнайы мекемеде оқуға дайындықты зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есту қабілеті бұзылған балаларды тьюторлық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Тьютордың профессиографиясы мен профессиограммасын, кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық әдіснамасын, тьюторлық сүйемелдеудің принциптерін, есту қабілеті бұзылған балаларды тьюторлық сүйемелдеудің негізгі кезеңдерін, формаларын, әдістері мен технологияларын зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті тәжірибе жағдайында ЖТД бар балаларды тьюторлық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Тьютордың профессиографиясы мен профессиограммасын, кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық әдіснама, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі кезеңдері, формалары, әдістері мен технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалана отырып ақпаратты өңдеу, талдау және ұсыну

  • Код ON10

    Оқытудың негізгі әдістерін пайдалану, сабақ (сабақ) конспектісінің жоспарын құру дағдыларын меңгеру, арнайы білім беру мекемесінде оқу сабақтарын талдау және өзіндік талдау дағдыларын меңгеру

  • Код ON1

    Көпшілік алдында сөйлеу және сөйлеу этикеті, кәсіби-бағытталған және ғылыми мәтіндерді құрастыру дағдыларын көрсету, өз көзқарасын қисынды және анық қорғау, өз ұстанымын білдіру және негіздеу

  • Код ON4

    Арнайы педагогика және психология, арнайы педагогика және психология тарихы саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті көрсету. ҚР арнайы білім берудің даму тенденцияларын, арнайы педагогика мен психологияның жетістіктерін, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың сұраныстарын ескере отырып, арнайы білім беру мекемесінде кәсіптік қызметті және оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды жоспарлау

  • Код ON6

    Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты мен пәндер бағдарламаларына сәйкес оқу-тәрбие процесінде қолданылатын әдістемелік құралдарды әзірлеу және таңдау

  • Код ON5

    Арнайы білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, ЖБП бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыреттілігін критериалды бағалауды қолдану

  • Код ON8

    Білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті ұйымдастыру және арнайы білім беру мекемесінде оқу-тәрбие іс-шараларының бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру және оларды психологиялық қамтамасыз ету бойынша педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру

  • Код ON9

    Кәсіби қызметті қоғамдағы педагогтің әлеуметтік тағайындалуына, білім беру менеджменті саласындағы үрдістерге, адамгершілік, эстетикалық, құқықтық принциптерге сәйкес жүзеге асыру, әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескеру

  • Код ON3

    Психологиялық-педагогикалық пәндер әдіснамасы, даму тұжырымдамалары мен теориялары, әртүрлі жас кезеңдерінде тұлғаны тәрбиелеу және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында білімін, іскерлігін, құзыреттілігін көрсету

  • Код ON11

    Креативтілігін, кең ой-өрісін, өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын, оның ішінде кәсіби, командада жұмыс істеу, шешім қабылдау, даулы жағдайларды шешу қабілетін көрсету

  • Код ON7

    Арнайы педагогика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын, өзіндік жобалау және зерттеу қызметін және ҚББ-мен білім алушылардың жобалық қызметін басқаруды жүзеге асыру

Top