Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03202 PR-Журналистика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ кәсіби қызмет саласында іргелі білімі мен құзыреттілігі бар PR-журналистика бойынша білікті маманды, жұртшылықпен байланыс бойынша маманды, бағдарлама жүргізушісін, комментаторды, тілшіні, телевизиялық/радиожаңалықтар репортерін, шолушыны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазылым негіздері
Кәсіби қызметке кіріспе
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
БАҚ-та журналистік шеберлік
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Экология және тұрақты даму
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Қазіргі журналистика мен публицистика жанрлары
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Балалар журналистикасының теориясы мен практикасы
Бұқаралық ақпарат құралдарының лексикасы
Шетелдік журналистика
Жастар БАҚ-ындағы оқыту стратегиясы мен технологиялары
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Медиасауаттылық негізі
Заманауи мультимедиялық журналистика
Телерадиожурналистің шығармашылық шеберханасы
Дикторлық шеберлік
Қазіргі бұқаралық коммуникация және PR құралдары
Ғылыми мәтінді құрастыру және редакциялау
-
3 Оқу жылы
Журналист жұмысының моральдық-этикалық аспектісі
Журналистика бойынша шеберлік сыныбы
Мәдениетаралық коммуникацияның әлеуметтік-психологиялық негіздері
Байланыс психологиясы мен жанжалдарды басқару
Тікелей эфир
Алаштан қазірге дейінгі қазақ журналистикасының тарихы
Қоғаммен байланыстың заманауи технологиясы
Сыни және креативті ойлау
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Кәсіптік-шығармашылық практикум
Дағдарыстық PR
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Спорттық журналистика
Интернет кеңістігіндегі дата-журналистика. Когнитивті аспект
Интернет-БАҚ теориясы мен практикасы
БАҚ және экономика
PR-дағы компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар
Қоғаммен байланыс бөлімінің жұмысын ұйымдастыру. PR агенттіктерінің қызметі
-
4 Оқу жылы
Конвергенттік журналистика
Әлем әдебиеті және журналистика
WEB-программалау негізі
Сайттар әзірлеудің құрылғылық ортасы
Жарнама имиджді қалыптастыру құралы ретінде
Іскерлік коммуникация
Әлемдік интернет кеңістігіндегі кибержурналистика
Брендинг негізі
Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар
Медиаменеджмент
Медиадизайн
Газеттер мен журналдар шығару
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Тұтынушылардың қажетті символдық құндылықтарына сәйкес келетін бренд бейнесін жасауға қабілетті (өзін-өзі бекіту, әлеуметтік рөл, өзін-өзі сәйкестендіру және т.б.). Тұтынушылар алдында қосымша құндылық жасау
- Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация концепцияларын және журналистика теориясының ережелерін, маңызды әлеуметтік институт және әлеуметтік коммуникация құралы ретінде, бұқаралық ақпаратты тұтыну және өндіру үдерісіндегі аудиторияның рөлін негізге ала отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Контент-талдау жүргізуге және журналистік авторлық материалдар жасауға, заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып, шығармашылық медиалық өнім жасауға қабілетті
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Қазіргі заманғы ақпараттық нарық және медиабизнестің субъектілері ретінде бұқаралық ақпарат құралдарының іскерлік саясатын қалыптастыру қағидаттары жағдайында медиа-менеджмент өнімін құруға қабілетті
- Қазіргі заманғы медиақұрылымдарда медиатекстерді дайындаумен байланысты әр түрлі жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде орындауға, БАҚ саяси дискурсінде медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып, ақпарат беруге қабілетті
- Медиасферадағы дербес ғылыми-зерттеу қызметіне, республикалық және шетелдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиаөнім жасауға қабілетті
- Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі табиғат жүйелерінің мінез-құлқын талдайды
- Студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) бағдарламаларын әртүрлі жанрларда өткізуге қабілетті
- Медианарықтың маркетингтік зерттеу әдістерін пайдалана отырып, PR-өнімді, медиаөнімнің жарнамасын зерттеу, жасау, жасауға қабілетті
Ұқсас БББ
6B03202 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B03202 Конвергенттік журналистика
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
6B03202 Журналистика
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B03202 Сандық журналистика
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B03202 Халықаралық журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03202 Халықаралық журналистика
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti