Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03202 PR-Журналистика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Тұтынушылардың қажетті символдық құндылықтарына сәйкес келетін бренд бейнесін жасауға қабілетті (өзін-өзі бекіту, әлеуметтік рөл, өзін-өзі сәйкестендіру және т.б.). Тұтынушылар алдында қосымша құндылық жасау
  • Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация концепцияларын және журналистика теориясының ережелерін, маңызды әлеуметтік институт және әлеуметтік коммуникация құралы ретінде, бұқаралық ақпаратты тұтыну және өндіру үдерісіндегі аудиторияның рөлін негізге ала отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Контент-талдау жүргізуге және журналистік авторлық материалдар жасауға, заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып, шығармашылық медиалық өнім жасауға қабілетті
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Қазіргі заманғы ақпараттық нарық және медиабизнестің субъектілері ретінде бұқаралық ақпарат құралдарының іскерлік саясатын қалыптастыру қағидаттары жағдайында медиа-менеджмент өнімін құруға қабілетті
  • Қазіргі заманғы медиақұрылымдарда медиатекстерді дайындаумен байланысты әр түрлі жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде орындауға, БАҚ саяси дискурсінде медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып, ақпарат беруге қабілетті
  • Медиасферадағы дербес ғылыми-зерттеу қызметіне, республикалық және шетелдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиаөнім жасауға қабілетті
  • Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі табиғат жүйелерінің мінез-құлқын талдайды
  • Студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) бағдарламаларын әртүрлі жанрларда өткізуге қабілетті
  • Медианарықтың маркетингтік зерттеу әдістерін пайдалана отырып, PR-өнімді, медиаөнімнің жарнамасын зерттеу, жасау, жасауға қабілетті
Top