6B03202 PR-Журналистика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ кәсіби қызмет саласында іргелі білімі мен құзыреттілігі бар PR-журналистика бойынша білікті маманды, жұртшылықпен байланыс бойынша маманды, бағдарлама жүргізушісін, комментаторды, тілшіні, телевизиялық/радиожаңалықтар репортерін, шолушыны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Кәсіби қызметке кіріспе
Пән журналистиканы әлеуметтік институт ретінде және бұқаралық коммуникация арналары арқылы өзекті ақпаратты жинау, өңдеу және мерзімді тарату бойынша қоғамдық қызмет түрі ретінде оқытады, пәнді оқыту нәтижелері бойынша білім алушы әртүрлі көздерден ақпаратты жинау және құрылымдауды жүзеге асыра алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спичрайтинг
Пән көпшілік алдында сөйлеудің ерекшеліктері мен түрлерін зерттейді: күшті, бірақ қарапайым, көркем, бірақ көпшілікке түсінікті, шешен, бірақ қысқа. Студенттер практикалық мысалдар келтіреді, әдістерді үйренеді және нақты құрылымы бар кәсіби мәтін жазу дағдыларын дамытады. Мақсаты–аудиторияға бағытталған ақпараттандыру, сендіру, дәлелдеу және коммуникация. Нәтижесінде білім алушы қазіргі қоғамдағы коммуникацияның кең таралған түрлерінің бірі: саясатта, бизнесте, әлеуметтік және мәдени қызметте көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді. Студент көпшілік алдында сөйлеу қабілетін көрсетеді және сөйлеушінің сөзін, негізгі монологқа сауатты көз контурлағышы, аудиторияға сұрақтар, интригалар және танымал сөз тіркестерін қолдану арқылы адамдардың көпшілігіне әсер етудің күшті құралын біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі журналистика және публицистика жанрлары
Пән жанрды автор беретін сюжеттік және стилистикалық белгілермен сипатталатын көркем шығармалардың түрі мен формасы ретінде оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы бұқаралық кәсіптердің белгілі өкілдерін (саясаттанушыларды, әлеуметтанушыларды, ғалымдарды және басқа да құзыретті тұлғаларды) баспа шығаруға және бағдарламаға қатысуға тарта алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экономикалық теорияның пәні мен әдісін, қоғам дамуындағы экономикалық теорияның орны мен рөлін, қоғамдық өндіріс негіздерін, қоғамдық шаруашылықтың нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздерін, кәсіпкерлікті, өндіріс шығындарын, факторлық нарықтар және факторлық табыстың қалыптасуын, ұлттық экономиканы жүйе ретінде, ақша-несие және фискалдық жүйелерді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алуға қабілетті, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы журналистік шеберлік
Пән ақпараттық және аналитикалық сипаттағы материалдарды, шығармашылық және индустриялық өндірісті, медиатекстердің барлық түрлерін таратуды оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы ақпаратты өзекті оқиғалар орнынан аудиторияға кәсіби түрде жеткізе алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдары лексикасы
Пән бұқаралық медианың негізгі қызметтерін: ақпараттандыру және әсер етуді; қазіргі кезеңдегі БАҚ тілі дамуының жаңа тенденцияларын оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы БАҚ арқылы таратуға арналған оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді баяндайтын ақпараттық және аналитикалық материалдарды дайындауға және жасауға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар журналистикасының теориясы мен тәжірибесі
Пән тұлғаның әлеуметтік-шығармашылық дамуын, балалар журналистикасы арқылы балалардың шығармашылық даралығын дамыту қажеттілігімен байланысты білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби бағдарын зерттейді, пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы БАҚ-та балаларға арналған теледидар және баспа материалдарын жасауға қабілетті болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жастардың бұқаралық ақпарат құралдарындағы оқыту стратегиялары мен технологиялары
Пән жастар бұқаралық ақпарат құралдарын оқытудың стратегиясы мен технологияларын, жастарды қоғамның стратегиялық ресурсы ретінде: білім, білік, рухани тәжірибе, мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, мәдени, ақпараттық дамуының келешегі, жас ұрпақты әлеуметтендірудің тұрақты және динамикалық жүйесін қалыптастыруды оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы әртүрлі жанрдағы жастар хабарларын (теледидар, радио, интернет эфирде) дайындауға және өткізуге қабілетті болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік журналистиканың тарихы
Пән әлемдік журналистиканы газеттер, журналдар мен ақпараттық агенттіктер тарихының объектісі ретінде, тарихи оқиғалар контекстінде шет елдерде теледидар мен радионың пайда болуы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін, танымал журналистер мен публицистердің шығармашылығын, Интернеттің даму мәселелерін, әлемдегі байланыс құралдарының эволюциясын, бұқаралық ақпарат құралдарының тарихи даму тұжырымдамасын зерттейді әлемдік журналистиканың моделі ретінде. Нәтижесінде білім алушы әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізу дағдыларын, сондай-ақ республикалық және әлемдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиасферадағы дербес ғылыми-зерттеу қызметі және медиа өнім жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері
Пән әртүрлі мәдениаралық коммуникацияларды, журналист пен респонденттің әлеуметтік-психологиялық топтар өкілдерінің мінез-құлық, адамгершілік, әдет-ғұрып, қызығушылық, мәдени құндылықтарын түсінуге және қабылдауға дайындығын зерттейді, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы этносаралық қарым-қатынасқа қабілеттілігі (когнитивті, мінез-құлықтық және эмоциялық) қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиасауаттылық негіздері
Пән медиасауаттылықты болашақ журналистің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың негізі ретінде оқытады, пәнді оқу оқыту нәтижесі бойынша білімалушы ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға қабілетті болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Пән БАҚ тілі мен стилінің негізгі міндеттерін, қолданудағы стилистикалық қателерді, грамматикалық формаларды және синтаксистік құрылымды оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы орыс және мемлекеттік тілде ауызша, жазбаша түрде коммуникацияға қабілетті болады, бұқаралық коммуникация құралдары (баспа, радио, теледидар) үшін лексикалықтардың көмегімен хабарламалар дайындай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі бұқаралық коммуникация және PR құралдары
Пән ақпараттық-коммуникациялық кеңістіктегі өзгерістерді, ынтымақтастық үрдістерін, бәсекелестікті, қарым-қатынастың жаңа технологияларын, PR-ды әлеуметтік коммуникацияның түрі ретінде оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы ақпараттық, жарнамалық, консалтингтік агенттіктермен, қоғаммен байланыс агенттіктерімен, баспалармен, қоғамдық құрылымдармен және қоғамның әртүрлі топтарымен байланысты ұйымдастыруға және қолдауға қабілетті болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға бағытталған, бұл оларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтауды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды игеруді, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді. Осылайша, білім алушылардың практикалық дағдыларына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Телерадио журналистің шығармашылық шеберханасы
Пән қазіргі қоғамдағы телерадиожурналистиканың қалыптасуын, ақпараттық және аналитикалық бағдарламаларды, арнайы әсерлерді, аудиторияға әсер ету нәтижелерін зерделейді, пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы бағдарлама идеясын сауатты баяндап, аудиторияға кең ой-өрісін, дұрыс қойылған дикциясын көрсете отырып, жеткізе алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәтінді құру және өңдеу
Пән ғылыми стильдің нормаларын сақтай отырып, мәтіндерді жазу және редакциялау, кәсіби ғылыми қарым-қатынас, ғылыми сөйлеу саласындағы лингвистикалық білімді тереңдету, редакторлық түзету негіздерін, талдау және редакциялауды оқытады, пәнді оқыту нәтижелері бойынша білім алушы медиасферада өзіндік ғылыми-зерттеу қызметіне, қажеттіліктерді, трендтерді, мақсатты аудиторияның мүдделерін және редакциялық саясатты ескере отырып материалдарды талдауға қабілетті болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дикторлық шеберлік
Пән радио, телевидениедегі диктордың, ақпараттық және бұқаралық бағдарламалар жүргізушісінің дағдыларына, кадрдағы жұмыс дағдыларын оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы тікелей эфирде (теледидар, радио, интернет) және жазбаларда жұмыс істей алады, өзекті оқиға орнынан репортаждар дайындайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі мультимедиялық журналистика
Пән мультимедиялық журналистиканы, заманауи жағдайда жұмысқа бағдар берудің жоғары деңгейін қамтамасыз ететін интеграцияланған (конвергентті) редакцияларда жұмысқа бағытталған «әмбебап журналистерді» дайындауды оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы медиамәтіндерді дайындаумен байланысты әр түрлі жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналистика бойынша шеберлік сыныбы
Пән жаңалықтан бастап, әр түрлі жанрдағы (репортаж, комментарий, сұхбат, хабар) материалдарға дейін ақпаратты эфирге жинау, өңдеу және тарату техникасын оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы көрермен сұранысы мен қызығушылығына сәйкес келетін бағдарламаларды дайындауға, шығаруға қабілетті болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналист қызметінің моральдық-этикалық аспектісі
Пән этиканы журналистік қызметтің өзін-өзі реттеудің негізі ретінде, журналистің өзін-өзі реттеуі, баспасөздің, теле- және радиокомпаниялардың, баспалардың, газеттердің, журналдардың өзін-өзі реттеуі, этикалық кодекстер, корпоративтік жауапкершілік ретінде оқытады, пәнді оқыту нәтижелері бойынша білім алушы ақпаратты мақсатты аудитория үшін қолжетімді формада – объективті, бейтарап түсіндіре алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-шығармашылық практикум
Пән ақпарат көздерімен жұмыс істеуді, деректер картасын құрастыру дағдыларын практикалық меңгеруді, құжаттармен жұмыс істеуді, онлайн-іздеу жүйелерімен жұмыс істеуді, журналистикадағы жаңалықтардың рөлін, жанрлық сипаттамаларды, сұхбат әдістемесін, журналистің нақты материалмен жұмыс істеу принциптерін оқытады, пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы аудио және бейне техникалармен жұмыс істей алады, жоспарланған сұхбатқа сұрақтар дайындайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік құқық
Пән кәсіпкерліктің құқықтық негіздерінің теориялық және практикалық мәселелерін, шаруашылық жүргізуші субъектілердің құқықтық жағдайын, экономикалық (кәсіпкерлік) қызмет саласындағы құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілікті, кәсіпкерлік дауларды шешу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тікелей эфир
Пән журналистикадағы кәсіби қарым-қатынасты, аудиторияға әсер ету тәсілдерін, хабар тарату түрлерін, қарым-қатынас пен коммуникацияның модельдерін, тележурналистің адамгершілік принциптерін оқытады, пәнді оқыту нәтижелері бойынша білім алушы тыңдаушылардың, көрермендердің назарын бағдарлама идеясына аударуға, кадрда, микрофонмен жұмыс істеуге, қоғам өміріндегі өзекті оқиғаларды зерделеуге қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнестің құқықтық негіздері
Пән кәсіпкерлікті құқықтық реттеу негіздерін, кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтық жағдайын, кәсіпкерлік қызметтегі азаматтық-құқықтық шарттардың түсінігі мен түрлерін, экономикалық (кәсіпкерлік) қызмет саласындағы құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілікті, кәсіпкерлік дауларды шешу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық құқығы
Пән экономика және қаржы саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтін заманауи заңнаманы; мемлекеттің жекелеген ақша қаражат қорларын жасау, бөлу және пайдалану процесінде туындайтын қоғамдық қатынастардың ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азаматтық және еңбек құқығы
Пән азаматтық құқықтың негізгі ұғымдарын, азаматтық құқықтардың субъектілері мен объектілерін, мүліктік құқықтар мен басқа да заттық құқықтарды, міндеттер мен шарттар туралы жалпы ережелерді, азаматтық құқықтарды жүзеге асыру мен қорғауды, еңбек құқығының жалпы сипаттамасын, еңбек шартын, жұмыс уақытын және демалыс уақыттары, еңбек тәртібін, жұмыскерлердің жекелеген санаттарының еңбегін реттеу ерекшеліктерін, еңбек саласындағы әлеуметтік серіктестік және ұжымдық қатынастарды зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ журналистикасының тарихы
Пән Қазақстанның қоғамдық ойы мен әдебиетінің тарихын: қазақ публицистикасының пайда болуы мен ресімделуін, революцияға дейінгі Қазақстандағы журналистика институтының пайда болуының алғышарттарын, қазақ ағартушыларының қызметін, қазақ публицистикасының ата-бабаларының публицистикалық мұрасын зерттейді, пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді материалдың негізі ретінде өз бетінше іздеуге қабілетті, жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындай алады қазіргі медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындаумен байланысты, бұқаралық ақпарат құралдарының саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып, медиасферадағы дербес ғылыми-зерттеу қызметіне ақпарат ұсыну, республикалық және шетелдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиа өнім жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зияткерлік меншік құқықтары
Пән зияткерлік меншіктің негізгі ұғымдарын, авторлық құқықты, автордың мүліктік және мүліктік емес құқықтарын, сабақтас құқықтарды, өнертабысқа құқықтарды, пайдалы модельді, өнеркәсіптік үлгіні, патенттік құқықтарды ресімдеуді, азаматтық айналымға қатысушыларды, тауарлар мен қызметтерді дараландыру құралдарын, сондай-ақ зияткерлік меншіктің өзге де түрлерін, оларды құқықтық реттеу мен құқықтарды қорғауды зерделейді; нәтижесінде білім алушы Қазақстан Республикасындағы зияткерлік меншік объектілерімен және субъектілерімен байланысты қатынастарды құқықтық реттеу саласында білімі бар; алған білімін пайдалану дағдыларын меңгерген, заңға сәйкес шешім қабылдау және заңды іс-әрекеттер жасау қабілеттерін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарыстық PR
Пән компанияның жағымды имиджін қолдауға ықпал ететін жалған немесе жағымсыз ақпарат тарауының алдын алуға негізделген дағдарысқа қарсы PR-бағыттың іс-шараларын, форс-мажорлық жағдайларды, бәсекелестерге қарсы іс-қимылды, қоғамда пайда болған дағдарыстарға қарсы күресті оқытады, пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы кәсіби қауымдастықтармен, сарапшылармен, аналитиктермен, бәсекелестермен, серіктестермен қарым-қатынасты ұйымдастыруға және қолдауға, белгілі бір контенттің PR-өнімін жасауға қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік құқық
Пән бизнес-процестерді құқықтық реттеу саласындағы практикалық білімді, бизнеске, кәсіпкерлікке және басқару тәжірибесіне қатысты негізгі құқықтық түсініктер мен принциптерді зерттейді; пәнді оқыту процесінде студент бизнес және басқару мәселелерін шешу кезінде кәсіпкерлік құқықты қолдану дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR-менеджмент
Пән жарнамалық қызметті және қоғаммен байланысты ұйымдастырудың негізгі теориялық аспектілерін, жарнамалық стратегияны қалыптастыру негіздерін, жарнамалық қызметті дамыту перспективаларын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру әдістерін талдауды, жарнаманың ел экономикасына әсерін зерттейді; мақсаты PR-менеджменттің тұжырымдамалық аппаратын, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді зерттеу, шешуде теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және қалыптастыру практикалық және қолданбалы міндеттер; нәтижесінде білім алушы кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті, басқару саласындағы негізгі және кәсіби құзыреттіліктерге ие, сондай-ақ менеджменттің әртүрлі салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастырудың қасиеттері мен дағдыларын көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі цифрлық аудиоландшафт: платформалар, форматтар, жанрлар
Пән радиостанцияның бағдарламалық саясатын, авторлық бағдарламаны құру технологиясын зерттейді (аудио өнімнің өзіндік тұжырымдамасын әзірлеу мүмкіндігі қарастырылған), заманауи цифрлық аудио ландшафтты ғылыми зерттеудің алғышарттарын зерттейді: платформалар, форматтар, жанрлар; нәтижесінде білім алушы радиожурналист жұмысының әртүрлі кезеңдерін, соның ішінде нақты және әлеуетті аудиторияны зерттеуді, радиостанциялардың бағдарламалық саясатын, аудио өнімнің өзіндік тұжырымдамасының авторлық бағдарламасын құру технологиясын жүзеге асыра алады, радио саласындағы ғылыми зерттеулерді ескере отырып, жеке және ұсынылған тақырыптар бойынша сценарийлер жазады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғаммен байланыс бөлімінің жұмысын ұйымдастыру. PR агенттіктерінің қызметі
Пән PR-қызметті, PR-агенттіктің баспасөз қызметін, компанияның PR-бөлімінің құрылымын (менеджерлер, копирайтерлер, дизайнерлер, маркетингтік аналитиктер, мониторинг бойынша мамандар), PR-жоспарды дайындауды оқытады, пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы қоғам өміріндегі өзекті оқиғаларды және олардың жаңа көзқарастарын анықтауға, қоғамдық дамудың түрлі аспектілерінің трендтерін болжауға зерттеу жүргізе алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
PR-дағы компьютерлік және телекоммуникациялық технологиялар
Пән PR-дағы телекоммуникациялық және компьютерлік технологияларды, телекоммуникациялық және компьютерлік технологияларды қолдана отырып, операциялармен, ақпараттармен, жұмыс істеуді оқытады, пәнді оқыту нәтижелері бойынша білім алушы ұқсас медиа жобаларды құрудың отандық және әлемдік тәжірибесінің үздік жетістіктеріне ерекше көңіл бөле отырып, әртүрлі көздерден ақпаратты жинау мен құрылымдауды жүзеге асыра алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аудиожурналистика
Пән радиохабарлардың тарихын, спецификалық ерекшеліктері мен қоғамдық функцияларын, радиожурналистиканың жанрлары мен нысандарын, жанр туралы ұғымды, ақпараттық жанрларды, аналитикалық жанрларды, деректі-көркем жанрларды, радиожурналистиканың нысандарын зерттейді; нәтижесінде білім алушы радиожурналистің әртүрлі жанрларда беру бойынша жұмысының әртүрлі кезеңдерін жүзеге асыра алады, тікелей эфирде, түрлі тақырыптағы бағдарламаларда, әр түрлі шығармашылық басылымдарда, заманауи форматтарда, хостинг мүмкіндіктерін білу, подкасттар құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет кеңістігіндегі дата-журналистика. Когнитивті аспект
Пән интернет-кеңістіктегі дата-журналистиканы, бұқаралық медианың коммуникативтік мүмкіндіктерін кеңейту процесін, интернет-кеңістіктегі дата-журналистиканың қалыптасуы мен дамуына әсер ететін үрдістерді, ақпараттық мәдениеттің қалыптасуы мен дамуын оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы олардың ерекшелігін терең түсінуге негізделе отырып, журналистік авторлық материалдарды жасай алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жарнамалық менеджмент негіздері
Пән жарнамалық іс-әрекеттің теориясы мен практикасын зерттейді, ол жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастырады, сондай-ақ жарнамалық өнімді құру, сату процестерін басқару дағдыларын қалыптастырады; пәннің (курстың) мақсаты мен міндеттері: қазіргі заманғы жүйелік білімді қалыптастыру және жарнамалық қызмет теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттерді дамыту; жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайларда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ жарнамалық өнімді жасау, өткізу процестерін басқару дағдыларын қалыптастыру; нәтижесінде білім алушы PR-менеджменттің мәнін және жарнамалық менеджменттің негіздерін түсіну, кәсіпорындардың (корпорациялардың) есептілігінде қамтылған көрсеткіштерді талдау және алынған мәліметтерді құндылықты анықтау саласында басқарушылық шешім қабылдау үшін пайдалану саласындағы міндеттерді шешуге қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
БАҚ-тағы имиджология
Пән «имидж» ұғымын, оның ерекшеліктерін, имиджологияның негізгі түрлері мен функцияларын, тележурналистер имиджінің ерекшеліктерін және жаңалықтар мен қоғамдық-саяси телебағдарламалар журналистерінің имиджін контент-талдауды, баспа БАҚ журналистерінің имиджінің ерекшеліктерін, олардың әлеуметтік желілердегі аккаунттарын, олардың имиджін қалыптастыруға әсерін зерттейді, нәтижесінде білім алушы аудиторияға әсер ете алады және өз материалдарына көп аудитория, қоғамдық-саяси бұқаралық ақпарат құралдарының журналистері бола отырып, өз өнімін ғана емес, сонымен бірге өзін де насихаттау үшін өз имидждік стратегиясын құру, қазіргі қоғамдағы журналистердің имиджін талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Конвергентті БАҚ
Заманауи конвергентті журналистика принциптерін, ақпараттық қызмет субъектілерінің кәсіби мәдениетін зерттейтін пән: дефинициялар мен зерттеу мәселелері, мультимедиа бұқаралық ақпарат құралдарының ақпараттық мәдениетін дамытудың негізгі факторы ретінде, жаңа ақпараттық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде тиімді навигация мен диалогтылық, тұлға әлемінің бейнесін қалыптастырудағы қаріп пен креолизденген мәтіндердің рөлі, жаңа мыңжылдықтың технологиялық сын-қатерлері, қазіргі заманғы БАҚ-тың даму үрдісі ретінде конвергенция; нәтижесінде білім алушы заманауи медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындай алады, бұқаралық ақпарат құралдарының саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеке журналистика
Пән форматтардың спиралын (авторлық журналдан - әлеуметтік желідегі авторлық сайт пен блогқа), қазіргі заманғы медианы: процестер мен контексттерді зерттейді; нәтижесінде білім алушы жеке немесе аудиторияның бірлескен авторлығымен жеке блог құра алады, медиа процестердің, оның ішінде авторлық, шығармашылық тәжірибелердің жалпы заңдылықтарын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникация
Пән іскерлік коммуникацияны: түрлері мен функцияларын, модельдері мен стилдерін, этиканы, іскерлік қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдарын, психологиялық кедергілерді, сөйлеу әсерін, бизнестегі іскерлік қарым-қатынасты оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы әртүрлі журналистік жанрлардың стилистикасын меңгере алады, өз қорытындыларын жасай алады, полилог жүргізеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операторлық шеберлік және бейнемонтаж өнері
Пән шығармашылық ұжымның қатысуымен бейне монтаждау әдістері мен тәсілдерін зерттейді: сценарист, режиссер, комментатор, телеоператор және т.б. шығармашылық қызметкерлер, көрермен экранда телеоператордың көргенін, сезінгенін және камераға түсіргенін дәл көреді. Хабар тарату бейнесі теледидар өнімдерінің көркемдік сапасын анықтайтын маңызды элемент. Телеоператор мамандығы теледидардағы жетекші мамандықтардың бірі және телевизиялық өнімді құрудың ажырамас элементі ретінде: жоғары технологиялық телевизиялық жабдықты жетілдіруді ескере отырып, техникалық білім деңгейі, көркемдік-эстетикалық мәдениеттің жоғары деңгейіне ие болу; нәтижесінде білім алушы телевизиялық медиа өнімді-бейнемонтажды, режиссерлік ойлауды, эпизодты көруді дайындаумен байланысты әртүрлі жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындауға қабілетті, жалпы жұмыс ұғындырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
WEB-программалау негіздері
Пән ақпаратты сақтау және өңдеу әдіс-тәсілдері мен құралдарын, компьютермен жұмыс істеу дағдысын, кәсіби қызметте заманауи программалау тілдері мен деректер қорының тілдерін қолдануды оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы бұқаралық ақпаратты тарату және өндіру процесінде ақпараттық технологиялардың кәсіби стандарттарын қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиадизайн
Пән медиадизайн мен медиафотографияны, баспа БАҚ және Интернет-медиа саласындағы заманауи медианарықты, бәсекелі редакцияларды, медиапрактиканы, инфографиканы, веб-дизайнды, бильд-редакциялауды иллюстрациялауды оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы материалдарды редакциялауға, авторлық жобалардың концепциясын әзірлеуге, бағдарламаларды, лидтерді, бағдарламалардың тақырыпшаларын ресімдеуге, заставкаларды іріктеуге, медиа өнімді авторлық оймен қамтамасыз етуге қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
БАҚ-тағы SMM менеджменті және маркетинг
Пән медиа менеджментті, БАҚ өндірісінің экономикасы мен ұйымдастырылуын, редакция стратегияларын, тиімді басқару технологияларын зерделейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы медиа өнімдерді жасау процестерін басқара алады; нәтижесінде білім алушы контент-талдау жүргізуге және журналистік авторлық материалдар жасауға, заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып шығармашылық медиа өнім жасауға қабілетті, зерттеулер жүргізуге, медиа нарықты маркетингтік зерттеу әдістерін қолдана отырып, PR өнімін, медиа өнімді жарнамалауды дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желідегі контент және инфографика
Пән әлеуметтік желілерге арналған инфографика форматтарын, статистика мен фактілерді, инфографика түріндегі тізімдерді, интерактивті инфографиканы, инфографика-тесттерді, инфографика-карталарды, инфографика-рецептілерді, хронологиялық инфографиканы, GIF, инфографика-түйіндемені зерделейді; нәтижесінде білім алушы әлеуметтік желілерде көрнекі контентке талдау жүргізуге, өзінің медиа өнімін жасауға, көрнекі мазмұнды тартуға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұқаралық коммуникациялар және халықаралық қатынастар
Пән алыс және жақын шетел журналистикасының саяси дискурсының жанрларын оқытады, пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы бағдарламалық идеяларды әзірлеуге, сұхбаттар өткізуге, аудио және бейне жабдықтарды пайдалануға, саяси өзгерістерді болжауға қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет-маркетинг
Интернет-БАҚ-ты зерттейтін пән, конвергенция мен интернетті кәсіби ақпарат өндірушілердің игеруі нәтижесінде пайда болған жаңа медиа сегментті теориялық және қолданбалы түрде қарастыра отырып, интернет-БАҚ-ты басқа бұқаралық ақпарат құралдарынан бөліп көрсете отырып, олардың жалпы және айрықша белгілері: баспа, радиохабар тарату, теледидар, конвергентті редакциялардың жұмыс істеуі, мультимедиялық контент құру, қатысу медиа-процесте журналистер мен тұтынушылар, медиа индустрияда болып жатқан процестерді зерттеушілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа-модельдеу
Пән веб-технологияларды, брендингті, PR және жарнама қызметі саласындағы зерттеу әдістерін, заманауи PR-жылжыту технологияларын зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы ойнату тізімін жасай алады, бағдарламаның алдын - ала орналасуын жүзеге асыра алады, сайтты әзірлеудің аппараттық және бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын м еңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Бұқаралық коммуникацияның қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және журналистика теориясының ережелерін, маңызды әлеуметтік институт және әлеуметтік коммуникация құралы ретінде, бұқаралық ақпаратты тұтыну мен өндіру процесінде аудиторияның рөлін білуге негізделген кәсіби қызметті жүзеге асырады.
- Қазіргі заманғы IT-технологияларды пайдалана отырып, контент-талдау жүргізеді және журналистік авторлық материалдар мен шығармашылық медиа өнім жасайды.
- Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтын ұстанады.
- Қазіргі заманғы ақпараттық нарық жағдайында медиа-менеджмент өнімін және медиа-бизнес субъектілері ретінде бұқаралық ақпарат құралдарының іскерлік саясатын қалыптастыру принциптерін жасайды.
- Заманауи медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындауға, БАҚ-тың саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат ұсынуға қабілетті.
- Медиасферада дербес ғылыми-зерттеу қызметімен айналысады, республикалық және шетелдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиа өнім жасайды.
- Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі сипаттағы жүйелердің мінез-құлқын талдайды.
- Әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізуді жүзеге асырады.
- Медиа нарықты маркетингтік зерттеу әдістерін қолдана отырып, зерттеу жүргізеді, PR өнімін, медиа-өнімді жарнамалайды, дамытады.
Ұқсас БББ
6B03202 Мультимедиялық журналистика
Қызылорда ашық университеті
6B03202 Конвергенттік журналистика
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
6B03202 Сандық журналистика
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B03202 Халықаралық журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03202 Халықаралық журналистика
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03202 Журналистика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi