Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01711 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Кәсіби педагогикалық қызметтің сандық жүйеге көшуі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - білім беруді цифрландыру жағдайында мұғалімді вариативті, бейімделген цифрлық контент және цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, білім беру қатынастарына қатысушылардың алуан түрлі өзара іс-қимылында дербестендірілген оқытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялық шешімдерді пайдалану үшін даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Жалпы кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға және магистранттардың кәсіби және ғылыми қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік және кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті және жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруіне, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алуға арналған.

    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептегі шеттілде білім берудің заманауи методологиясы
    Несиелер: 4

    Курс магистранттарға арналған шет тілді білім беру саласындағы кәсіби-әдістемелік қызметтің теориялық, әдістемелік және құзыреттілік негіздерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық негіздері мен құралдарын меңгеруге, психология мәселелерінде жас мамандардың білімін арттыруға, сонымен қатар жоғары мектеп психологиясының дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін талдай білуге және оларды өзінің практикалық және кәсіби қызметінде қолдануға арналған.

    Семестр 1
  • Ғылымдар тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән ғылыми ой мен әдістеменің тарихи дамуын қарастыратын кешенді әдісті қолдана отырып тануға бағытталған. Бұл магистранттардың ғылыми ой тарихы мен философиясын саналы түсінуіне негізделген пәнаралық дүниетанымын қалыптастыруына мүмкіндік береді. Бұл пән магистранттарға ұсынылған материалды философиялық тұрғыдан түсіну құралын ұсынады.

    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пән білікті маман даярлау үрдісін желілдіру негізінде қазіргі заманғы жоғары білім және педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін, оқыту заңдылықтарын зерттеуге арналған.

    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: магистранттардың мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндердің функционалды ерекшеліктерін, халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайындағы коммуникативті мінез-құлық стратегияларын меңгереді

    Семестр 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 17

    Зерттеу практикасы отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, эксперименттік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен танысу мақсатында жүргізіледі. Магистрант зерттеу тәжірибесінің соңында цифрлық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру және ғылыми зерттеулердің цифрлық технологиясын меңгеру, ғылыми зерттеулерді жалғастыру үшін ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін дайындау.

    Семестр 2
  • Шетелдік білім берудің қазіргі әдістемесі мен теориялары
    Несиелер: 3

    Курс шет тілдік білім беру саласындағы мамандарды даярлауға бағытталған, әдістемелік дайындықты жүзеге асыруға және мазмұнға қатысты іс-әрекеттерді профильдеуге бағытталған, әсіресе өзара іс-қимылдың кәсіби-салалық халықаралық-құқықтық контекстін біріктіру аспектісіне бағытталған. Бұл курс білім беру мамандарының өзара әрекеттесуін дайындауға және олардың пәнаралық мағынада бейімделуін дамытуға бағытталған.

    Семестр 2
  • Заманауи маман моделін қалыптастыруға арналған интегративті басқару кешені
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: шет тілін оқыту жүйесін дамытуға қатысты идеялар мен жобаларды ұсына алатын, әдіснамалық ғылымдар мен шет тілдерін оқытудағы базалық ғылымдар негізінде шешімдердің салдарын болжау үшін оларды жүзеге асыра алатын болашақ маманды тәуелсіз ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау.

    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы шет тілдік кәсіптік білім беруді модернизациялаудың тұжырымдамалық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: магистранттарды заманауи шет тілдік білім беруді модернизациялаудың тұжырымдамалық әдіснамалық негіздерімен таныстыру магистранттардың шет тіліне білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды ұсына алу, оларды жүзеге асыру және әдіснамалық ғылым заңдары негізінде қабылданған шешімдердің салдарын болжау қабілетін қалыптастыру.

    Семестр 2
  • Шетелдік кәсіптік білім берудің ғылыми-білім берудің инновациялық және интегративті негіздері
    Несиелер: 3

    Инновациялар мен мамандандырылған білім беру саласындағы білімдері бар маман даярлау, мамандандырылған шет тілін оқытудың заманауи бағдарламаларын құру.

    Семестр 2
  • Заманауи лигвистикалық теориялар, олардың парадигмалары мен зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Бұл пән қазіргі тіл білімінде кездесетін негізгі лингвистикалық теорияларды меңгеруге арналған. Оқыту нәтижесінде магистрант әртүрлі лингвистикалық теорияларды салыстырып оларды семантика, сөйлеу әрекеті теориясы, функционалды стилистика, психолингвистика, когнитивті лингвистика, семиотика және тағы да басқа байланысты бірқатар ғылымдар тұрғысынан талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Қолданбалы лингвистиканың зерттеу модельдері
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты - қолданбалы лингвистикадағы зерттеу модельдерінің мәнін ашу, ғылымның ерекше саласы ретінде қоғамдық ғылымдардағы заманауи сапалық зерттеулердегі теориялық мәселелерге жалпы негіз беру, магистранттарды әлеуметтік ғылымдар саласындағы зерттеулер шеңберінде бағыттар, аспектілер мен тәсілдерге байланысты мәселелермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практиканың мақсаты: жоғары мектепте оқытудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Педагогикалық практиканың міндеттері: -магистранттарға әр түрлі сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі, оқу - әдістемелік құжаттаманы жасау әдістемесі бойынша қажетті білім алу; - магистранттарда мамандық пәндері бойынша оқу сабақтарын өткізудің біліктері мен дағдыларын тұжырымдау, оқытуды ұйымдастырудың және оқытудың тиімділігін арттырудың қазіргі заманғы кәсіби әдістерін меңгеру.

    Семестр 3
  • Қазіргі тілтаным теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - тілдің мәні, оның функциялары мен қоғаммен байланысы туралы заманауи теорияларды зерттеу, ойлау, тілдік жүйенің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы ақпаратты қорыту, лингвистикалық зерттеудің негізгі әдіснамаларын игеру, қолданбалы аспектілермен танысу. лингвистиканың гуманитарлық ғылымдар құрылымындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Академиялық мақсаттағы тіл
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты ағылшын тілінде жазбаша және ауызша формада қарым-қатынас жасау дағдысын қалыптастыру және алған білімді кәсіби және академиялық коммуникацияда қолдана білу. Бұл пән магистранттарды академиялық жазылым негіздерімен ағылшын тілінде ғылыми еңбектер мен мақалалар жазумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 4
  • Шет тіліндегі педагогикалық кадрларды даярлау бағдарламаларын әзірлеудің концептуалдық-білімдік негіздері мен механизмдері
    Несиелер: 4

    Курс шет тілін оқыту жүйесін дамытуға қатысты идеялар мен жобаларды ұсына алатын, әдіснамалық ғылымдар мен шет тілдерін оқытудағы базалық ғылымдар негізінде шешімдердің салдарын болжау үшін оларды жүзеге асыра алатын болашақ маманды өзіндік ғылыми-зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивті-лингвомәдени әдіснамалық негіз
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты студенттерді шет тілдік білім берудің негізі ретіндегі когнитивті-лингвомәдени әдістеменің мәнімен таныстыру, тіл білімінің ерекше саласы ретінде қазіргі заманғы ғылыми білім антропоцентристік парадигмасының теориялық мәселелеріне жалпы түсінік беру, магистранттарды когнитивтік-лингвомәдени әдіснаманың бағыттары, аспектілері мен тәсілдеріне байланысты зерттеу мәселелерін шешуге даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Білім беру саласындағы басым және жүйе құраушы буын ретінде педагогикалық білім беру туралы, шет тілі мен шетелдік мәдениетті қатар меңгеруге, білім алушылардың танымдық функцияларын дамытуға, тұлғаның адамгершілік, моральдық-этикалық қасиеттерін тәрбиелеуге бағытталған шет тілдік білім беру процесінің ерекшелігі туралы түсінігі бар.

  • Код ON2

    Жүйені нақтылайды және құрастырады, жасалған тұжырымдаманың артықшылықтарын дәлелдейді, педагогиканың негізгі заңдылықтарын зерттейді және талдайды, олардың өзара байланысын орнатады

  • Код ON3

    Цифрлық технологияларды қолдана отырып, студенттердің интеллектуалды және шығармашылық қызметке ынтасын қалыптастырады.

  • Код ON4

    Кәсіби-педагогикалық қызмет үшін іргелі ғылыми-теориялық негіз беретін психологиялық-педагогикалық, лингвистикалық, әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану пәндерінің негізгі ережелерін, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарын, оқылатын тіл еліндегі білім беру жүйесін және ұлттық білім беру жүйесін біледі.

  • Код ON5

    Шетел тіліндегі білім берудің жаңартылған әдістемелік принциптерінің мәнін түсінетіндігін көрсетеді, шет тілдерін оқытудың түпкі мақсатына - мәдениаралық қарым-қатынас субъектісінің жеке басын қалыптастырудағы танымдық әдіснамалық принциптің маңыздылығын анықтайды;

  • Код ON6

    Оқу-нормативтік құжаттамалар мен оқу бағдарламаларын, соның ішінде авторлық, әртүрлі жоспарлар түрлерін, әдістемелік әзірлемелер мен ұсынымдарды әзірлейді; өзіндік дидактикалық бақылау-өлшеу материалдарын жасайды.

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар саласында теориялық білімі мен практикалық құзыреттілігі бар, сондай-ақ прагма қойған кәсіби міндеттерді олардың когнитивті-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып шеше алады

  • Код ON8

    Халықаралық кәсіби ортаға еркін енеді және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолданады және кәсіби және іскери қарым-қатынастың типтік жағдайларында қажетті ақпараттарды ақпарат көздерінен алады; Шет тіліндегі қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды, кәсіби қызметке байланысты коммуникативті жағдайларды шешеді.

  • Код ON9

    Шет тіліндегі қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды, кәсіби қызметке байланысты коммуникативті жағдайларды шешеді

  • Код ON10

    Профильдердің ерекшеліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі білім беру үдерісін шығармашылықпен біріктіреді және модельдейді;

  • Код ON11

    Шетелдік білім берудің когнитивті-лингвомәдени әдіснамасымен жұмыс істейді; жүйені қалыптастыратын ғылыми білімдер жиынтығының әдіснамалық принциптерінің маңызды сипаттамалары; шетел тілін оқытудың заманауи коммуникативтік және мәдениетаралық теориясын түсіндіреді.

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды және оларды нақты оқу және зерттеу мәселелерін шешуде қолданады;

Top