Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01711 Шет тілі: екі шет тілі в Шымкент университеті

  • ЖОО сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
    Несиелер: 3

    Халықаралық қарым қатынасты дамытуда тілді мәдениетаралық және тіларалық құрал ретінде пайдаланудың жолдарын қарастырады. Компьютерлік телекоммуникация арқылы жүргізілетін пікірталастар мен семинарлар, дөңгелек үстелдер, G-global форматындағы екі жақты бейне-телеконференциялар сұхбаттасуды меңгертеді. Жобалық жұмыс, кейстік технология, электрондық деректер базасымен жұмыс істеудің машықтарын игертеді.

    Оқу жылы - 1
  • Мәдениаралық коммуникация контекстінде қарымқатынас жасау үлгісі
    Несиелер: 5

    Шетел тілін үйретуде білім алушыны мәдениетаралық қарым қатынас субъектісі ретінде қалыптастыруда оның басқа адамдармен байланыс жасауды дамытуға бағытталған тілдік, интеллектуальдық және психикалық әрекетін үлгілеу жүйесін меңгертеді және онымен жұмыс жасау әдісі бойынша кәсіби құзыреттілікті игертеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілін оқытудың цифрлық технологиясы мен үйлесімдік жүйелері
    Несиелер: 5

    Ұлттық болмыстың тілдегі көрінісін, тіл фактілері мен халықтың танымдық, этикалық, эстетикалық категориялары арқылы, олардың қызметін саралап, баяндайды. Тіл мен мәдениеттің өзара қиылысуының тілдегі көрінісін қарастыратын ғылыми мәселелерін талдайды. Лингвомәдениеттану тілдің материалдарын салыстыру арқылы дәлелдеудің, түсінудің оңтайлы жол екендігін бағалап, тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілдерін қашықтықтан оқытудың инновациялық технологиясы
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орындарында электронды оқыту жүйесін қолдануды, ақпараттық технологияларды енгізудің, қолданудың және шетел тілін қашықтықтан оқытудың жолдарын, әдістерін баяндайды. Ғылыми деректерді жасаған кезде элементтердің мақсатын, мағыналық мәні мен байланыстарын түсіндіреді. Ақпараттық мультимедиалық мағлұматтарды браузер арқылы жинақтауға бағыт-бағдар береді. Оnline-форумдар, видео-конференциялар, ICQ, веб-парақшаларын жасаудың машықтарын игертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Когнитивті лингвистика жəне жалпы когнитология
    Несиелер: 5

    Когнитивті лингвистика-бұл тіл мен сананың арақатынасы мәселелерін, тілдің дүние жүзінің концептуализациясы мен категорияларындағы рөлін, танымдық үрдістердегі және адами тәжірибені жинақтаудағы рөлін, адамның жеке когнитивтік қабілеттерінің тілмен байланысын және олардың өзара іс-қимыл жасау формаларын зерттейтін тіл білудегі бағыт. Когниция-бұл мақсатты, теориялық таным ғана емес, адамның күнделікті өмірінде әлемді қарапайым, қарапайым (әрқашан саналы емес) ұғымды қамтитын ұғым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Прагмалингвистика
    Несиелер: 5

    Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), лингвистикалық зерттеулер саласы. Коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі болып табылады. 1. Орталық объект-сөйлеу актісі, осыған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері егжей-тегжейлі талданады. 2. Объект-тіл бірліктері мен олардың белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары арасындағы қатынас. Бұл прагмалингвистике бөледі функционалдық прагмалингвистику және жасырын прагмалингвистику

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ойлау мен сөйлеудің онтогенезінің психолингвистикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Психолингвистика-адамның сөйлеу әрекетінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін, сөйлеу коммуникациясы мен жеке сөйлеу әрекетінің процестерінде тілді қолданудың әлеуметтік және психологиялық аспектілерін зерттейтін ғылым. Сӛйлеу тілін ӛткізу (туылу) процесі адам қызметінің жалпы құрылымында қарастырылады және тілдік ережелер негізінде сөйлеу механизмінің проблемасына арнайы қызығушылықпен күрделі ішкі ӛзін-сӛйлеу процестеріне бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурс теориясы
    Несиелер: 5

    Мәтіннің экстралингвистикалық, яғни парадигматикалық, әлеуметтік, мәдени, психологиялық факторларымен байланысын зерттеп, баяндайды. Ғылыми-техникалық мәтіндерге аударма жасау барысында трансформациялау жолдарын ұғындырады. Шетел тілін зерттеу барысында ғылыми және ақпараттық функционалдық стиліндегі техникалық дискурстарды анализ жасаудың жолдарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдің əлеуметтік аспектілері
    Несиелер: 6

    Лингвистикада келесі тілдік бірліктер бар: фонемалар, морфемалар, сөздер, сөйлемдер, сөз құрылысы үлгілері, сөз тіркесі, сөйлемдер, сондай-ақ осындай бірліктердің мағыналық жағы болып табылатын мән компоненттері. Фонетика сияқты тіл жүйесінің құрамдас бөліктері, лексика, грамматика, сөзжасам, стилистика құрайды аспектілері оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Шетел тілін оқыту әдістерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, оқыту әдістерінің лингвистикалық, психологиялық және педагогикалық негіздерін баяндайды. Шетел тілін оқытудың түрлі әдістері мен амалдарының тарихи контексінің сипаттамасын, әртүрлі әдістер мен амалдардың өкілдерін, оқыту әдістерінің дамуының маңызды кезеңдерін қазіргі шетел тілінде білім беру талаптарын саралап, меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым қызмет керлеріне арналған шет тілінің арнайы курсы
    Несиелер: 3

    Жазбаша және ауызша түпнұсқалық ғылыми, ғылыми-танымал және публицистикалық мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін анықтай отырып, іскерлік және дипломатиялық қарым қатынастың қыр-сырларын айқындайды. Көптілді дәрісханаларда жаңа технологияларды қолдану арқылы қажетті әдістерді меңгертеді. Оқу-әдістемелік материалдарды ағылшын тілінде құрастыру біліктіліктерін және дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс жасау амалдарын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ғылымның заманауи əдіснамасы
    Несиелер: 6

    Филологияның әдіснамасы оның объектілерімен әрекет етудің негіздері мен тәсілдері туралы ілім ретінде.Филология ғылыми принцип ретінде. Зерттеуге филологиялық көзқарас, оның мәні. Филология әдістері: практикалық іс-әрекет әдістері, зерттеу әдістері. Филология зерттеуіндегі гуманитарлық ғылымдар контекстінің және субъективті фактордың рөлі.Филологиялық ғылыми зерттеу. Маңызды ұғымдар: танымдық жағдай, объект, пән, нақты сала, мақсат, міндеттер, құралдар және т.б. зерттеу әдістері — жалпы ғылыми және жеке ғылыми

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудағы коммуникативтік әдіс
    Несиелер: 3

    Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәндерді оқу және пәндік салаларды оқу барысында тіл үйренуді жетілдіру жолдарын анықтайды; оқу тәжірибесінде бағалаудың баламалы тәсілдерін, қалыптастырушы бағалауды қолдануды қарастырады; әр сабақты қағидатына сәйкес жоспарлау қажеттілігін түсіндіреді; CLIL әдіснамасы негізінде тілдік, танымдық дағдыларды дамыту мен өткен білімдерді пысықтау әдістерін саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу әрекеті теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Сөйлеу әрекетін, сөйлеу мен тілден айырмашылығын, психолингвистикалық эксперимент түрлерін, сыртқы лингвистикалық тұрғыдан тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекетін салыстыруды, тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті түсінік ашуды, вербалды ойлаудың ұлттық-мәдени аспектілері контекстінде сөйлеу әрекетінің ерекшеліктерін анықтауды, онтогенезде сөйлеу әрекетінің қалыптасу факторларын салысытруды меңгертеді. Сөйлеу әрекеті теориясын әрі қарай зерттеуде шығармашылық ізденістер мен ақпараттарды қолдану дағдыларын, тілдің шығуы мен оны түсіну үрдісінің негіздерін, сөйлеу онтогенезінде тілдік жүйенің түрлі компоненттерін меңгеру заңдылықтарын, «сөйлеу әрекеті» түсінігінің пайда болуы мен мазмұнын және сөйлеу әрекетін зерттеу әдістерін сараптап көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілін интенсивті тұрғыдан оқыту
    Несиелер: 6

    Алынған білім, дағды мен ғылыми және әлеуметтік мәселелерді талдай білу қабілеті негізінде студенттерді қалыптастырады және дамытады; кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешуде гуманитарлық және әлеуметтік-техникалық ғылымдардың негізгі ережелері мен әдістерін қолдануды біледі; ғылыми техникалық сөйлеуге тән шет тілінің негізгі лексикалық және грамматикалық құрылымдарына ие. оның кәсіби және мәдени деңгейін жоғарылатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 6

    Компьютерлік лингвистика Қолданбалы лингвистикадағы бағыт болып табылады, сол немесе басқа жағдайларда, жағдайларда, проблемалық салаларда және т. б. тілдің қолданылуын модельдеу үшін компьютерлік құралдарды — бағдарламаларды, компьютерлік технологияларды ұйымдастыру және деректерді өңдеу — бағдарламаларын қолдануға бағытталған. Компьютерлік оқыту бағдарламалары дәстүрлі оқыту әдістерінің алдында көптеген артықшылықтарға ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Профильдік және кәсіби бағдарлы шет тілдік білім берудің мәселелері
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу жұмысын теориялық негізін, жалпы әдіснамалық қағидаларын, ғылыми білім әдістерінің жіктемесін саралайды. Жаңа ғылыми (антропологиялық) парадигманың болмысы және негізгі әдістемелік категориялардың (мақсаттар, мазмұны, принциптері, әдістері, тәсілдері және т.б.), ұстанымы негізінде қарастырады. Кәсіби қызметінде зерттеудің теориялық және тәжірибелік әдістерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі мұғалімін кәсіби-педагогикалық тұрғыдан даярлаудағы құзыреттілік үлгісі
    Несиелер: 3

    «Шетел тілі мұғалімін кәсіби-педагогикалық дайындаудағы құзіреттілігін модельдеу, магистранттардың білімінің антропологиялық философиясын, оның негізгі болмыстарының (мәдениеттанушылық, әлеуметтіклингвистикалық, психологиялық, әлеуметтік және т.б.) басты қағидаларымен таныстыру. Когнетивистика және когнитология таным мен ойлаудың когнетивтіконцептуалды теориясын, мәдениетаралық қарымқатынас теориясы шетел тілдік білім берудің когнетивті-лингвомәдени теориясының әдіснамалық платформасын құрайтын концептуалды негізін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілін оқыту әдістемесіндегі инновациялық білім беру технологиясы
    Несиелер: 6

    Шет тілін оқытудың тәсілдері мен әдістерін анықтайды; шетел тілін оқыту әдістерін дамытудың тарихи кезеңдері және оқыту әдістерін дамытудың қазіргі тенденцияларын белгілі ретпен қарастырады; Отандық және шетелдік әдістеменің жалпы оқыту тәжірибесін терең түсіндіреді, оқыту теориясы ретінде ғылыми көзқарасын қалыптастыруға бағыттайды; оның даму заңдылықтарын ашып, олардың кәсіби іс-әрекеттегі теориялық және практикалық міндеттерін шығармашылықпен шешу жолдарын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілін жобалап оқыту технологиясы
    Несиелер: 3

    Жобалық оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін, жоба жұмыстарын ұйымдастыру тәжірибесін талдау, оның тиімділігін анықтаудың жолдарын саралай отырып, түсіндіреді. Білім алушының өзіндік іс- әрекетін қалыптастыратын өмірлік жағдаяттардың шешімдерін таба алатындай білім берудің әдіс- тәсілдерінің жиынтығын игертеді. Зерттеу, өзіндік тәжірибеде қолдану, көздеген нәтижелерге жетудің бірден бір жолы - шет тілін жобалап оқыту технологиясын, кәсібінде, тиімді қолдана білудің машықтарын талдап, сараптап көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудағы тіл мен мәдениет арақатысы
    Несиелер: 3

    Тіл мен мәдениет арасындағы қарымқатынас мәселелері бойынша жетекші теориялар мен мәдениет функцияларын, шетел тілінің мәдениетінің ерекшеліктерін, мәдени компонентті ескере отырып, шетел тілінде сабақтарды жоспарлауды, көп мәдениетті тұлғаны қалыптастыру әдістерін меңгертеді. Тілдік және мәдени қарым-қатынастар туралы тезис тек тілге емес, сонымен қатар коммуникация процесінде экстральингвистикалық факторларды, тілдік оқыту әдіснамасын игертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативтi ойлауы, шығармашылықпен қарауы, ғылыми зерттеулер жасауға және жоғары оқу орнында арнайы пәндер бойынша сабақ жүргізуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретіндей кәсіптік деңгейде шет тілін еркін меңгереді.

  • Код ON8

    Ғылыми танымның дамуындағы қазiргi үрдістер туралы мәліметтермен қаруланып, зерттеудің теориялық және қолданбалық деңгейлерінде сандық және сапалық талдау жасай отырып, жаңа технологияларын ғылыми тұрғыдан негізге алып, ғылыми зерттеушілік және шығармашылық әрекеті қалыптасады; жаңа идеялар мен үдерістерді жасауға, ғылыми, кәсіби толықтығын, инновациялығын жетілдіреді.

  • Код ON3

    Әлеуметтік лингвистиканың өзге тіл туралы ғылымдармен байланысын, айырмашылағын таба біледі. Когнитивті лингвистика, психолингвистикалық білімнің негізгі мәні, білім мен мән-мағынаның арақатынасы, тілдесімдік қызметпен байланысты мәселелерді тұжырымдайды.

  • Код ON7

    - Жалпы білім беретін мекемелер мен орта кәсіби білім беретін мекемелерде шетел тілі бойынша қазіргі қолданыстағы әдістемелерді меңгереді; педагогика саласындағы танымдық ілімнің теориялық негіздерін, бiлiмнiң қалыптасуы мен негiзделуiнiң жалпы ұстанымдарын, объективтiк қатынастарды қалыптастыру дағдыларын меңгереді.

  • Код ON4

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсiби құзыреттілігін, филологиялық мамандықтың әлеуметтік мәнін түсінеді, педагогтың кәсіби тұлғалық қасиетін жетілдіре біледі. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында, қазiргi бiлiм беру технологияларына қатысты мәселелерде ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда бiлiмдi үнемі жаңартып, кәсiптік дағдылар мен білікті кеңейтуді қамтамасыз ете алады;

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулер контекстiнде идеяларды қолдану немесе өзіндік дамыту үшiн білімін қолдана біледі. Ғылыми-зерттеушілік және талдау жұмыстарын ғылыми мақала, зерттеу жұмыстарында жариялай алады. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазбалар және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдамалық жұмыс нәтижелерін жалпылайды және ғылыми-зерттеу әрекеттерін іске асыра алады, қалыпты ғылыми мәселелерді шеше біледі және рәсімдей алады.

  • Код ON1

    Жалпы ғылыми ұғымдарды және философияның негізгі категорияларын талдайды. Теориялық білімді жинақтап, ғылыми идеяларды сыни тұрғыдан бағалайды. Ғылыми зерттеулер жасауға және жоғары оқу орнында арнайы пәндер бойынша сабақ жүргізуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретіндей кәсіптік деңгейде шет тілін еркін меңгереді.

  • Код ON2

    Оқытуды ұйымдастырудың мәселелері, принциптері, құрылымы мен қызметі, дамуының басты бағыттарын сипаттайды. Өзіндік көзқарасы жағынан білім берудің практикалық және теориялық жағынан шығармашылық шыңдалудың аспектілерін меңгеріп, теориялық білімін бағалап, кәсібінде дәлелдей біледі;

  • Код ON6

    Ізденушілік-зерттеушілік, ғылыми ойлау және инновациялық - педагогикалық әрекетті бірлікте қабылдайды. Тілдің қоғамдық табиғаты, әлеуметтік мәні, тілдің әлеуметтік қызметі, тілдік болмыстың формалары, тіл саясаты, диглоссия, мультилингвизм, процестерін саралап, қолдана біледі.

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеулер контекстiнде идеяларды қолдану немесе өзіндік дамыту үшiн білімін қолдана біледі. Ғылыми-зерттеушілік және талдау жұмыстарын ғылыми мақала, зерттеу жұмыстарында жариялай алады. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазбалар және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдамалық жұмыс нәтижелерінің қорытындысын жасайды, ғылыми-зерттеу әрекеттерін іске асыра алады, қалыпты ғылыми мәселелерді шешеді және рәсімдей алады;

Top