Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02103 Вокалдық өнер в Торайгыров университеті

  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ музыкасының қалыптасуы мен дамуы туралы белгілі бір түсінікке ие мамандарды даярлау. Қазақ музыка мәдениетінің ерте кезеңнен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі. Музыкалық дәстүрлердің қызмет етуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерттеу; салттар мен салттық фольклор; фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық жіктелуі; Жеке композиторлық стильдер мен тұлғаларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Вокалдық аппарат: дыбыс шығарудың құрылымы мен ерекшелігі. Вокалдық техниканың кәсіби дағдыларын игеру. Интонация, тыныс алу, кантилен бойынша жұмыс. Вокалдық мәдениет: фразировка, артикуляция, дикция, динамика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Дауыстық ғылыммен жұмыс. Дауыс ауқымын кеңейту. Интонацияның тазалығы. Дұрыс әнмен тыныс алу. Дыбыстық қолдау. Резонаторларды қолдану. Сахналық мінез-құлық: вокалдық шығарманың көркемдік мазмұнының мәнерлілігін құра және жеткізе білу. Дауыстық аппараттың тарылуын жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: біртұтас мәдени-көркемдік процесс контекстінде студенттердің шетелдік музыканың тарихи дамуы туралы түсінігін қалыптастыру. Классикалық музыканың әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтары. Батыс пен Шығыстың музыкалық мәдениеті. Музыкадағы Классицизм. Вена классиктерінің стильдерінің жеке ерекшеліктері. Музыкадағы Романтизм. ХІХ - ХХ ғасырдың басындағы еуропалық музыкадағы романтизм дәстүрлері. Музыкалық импрессионизм.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқушылардың музыкалық-практикалық іс-әрекетінде қажетті білімдерді меңгеру және жүйелеу, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері; Ноталық жазу; Музыкалық ырғақ пен өлшеу; Өлшем және екпін; Интервалдар; Аккордтар; Мажорлық лад; Минорлық лад; Халықтық музыка ладтары; Тональдықтегі интервалдар; Туыстық тональдық; Хроматизм; Модуляция; Музыкалық ілдің элементтері және құрылымы; Әуен; Музыкалық синтаксис.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәтті кәсіби қызмет үшін қажетті кәсіби музыканы есту қабілетін жан-жақты дамыту. Нақты бағдарлауды, ырғақтың нақты сезімін тәрбиелеу, музыкалық фразаны, кезең мен форманы мағыналы қабылдау мен интонациялауды үйрету. Музыкалық есту, музыкалық ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Музыкалық диктантта көп дауысты музыканы есту арқылы талдау дағдыларын бекіту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 6

    Мақсаты: аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгерген, педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдылары бар, практикалық орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын білікті музыканттарды даярлау. Қолды қою, ойын аппаратын ұйымдастыру; музыкалық аспапта ойнаудың техникалық құралдарын меңгеру; гаммаларды, арпеджио, аккордтарды орындаудың негізгі аппликатуралық принциптерімен танысу; әр түрлі стильдегі, жанрдағы және құрделі формалы шығармаларда штрихтар, дыбыс, ырғақ, динамика бойынша жұмыс; музыкалық шығармалар парағынан оқу; есту бойынша іріктеу. Қолды қою, ойын аппаратын ұйымдастыру; техникалық дағдыларды дамыту; музыкалық мәнерлілік құралдарымен жұмыс; әртүрлі дәуірдегі аспаптық шығармалардағы стильдердің, жанрлардың, формалардың ерекшеліктері; музыкалық шығармалар парағынан оқу; есту бойынша іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль
    Несиелер: 6

    Мақсаты: камералық ансамбльдің орындаушысы ретінде дербес қызмет ету үшін қажетті көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген мамандарды даярлау. Ансамбльдік орындаушылық дағдыларын меңгеру. Көркемдік ниеттің, техникалық әдістер мен музыкалық құралдардың бірлігіне қол жеткізу. Әр түрлі стильдер, жанрлар мен дәуірлердің туындыларын игеру. Есту қабілетін бақылау және орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Көркемдік даралықты қалыптастыру, көкжиегін кеңейту және біртұтас шығармашылық ұжым құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының Құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мамандық 3
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Сахналық мінез-құлық: вокалдық шығарманың көркемдік мазмұнын жасау және жеткізу қабілеті. Репертуармен жұмыс: репертуардың жинақталуы, сауатты қалыптасуы, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы жұмыстардың болуы. Дәстүрлі қазақ мәдениеті классиктерінің әндерін, фольклорды заманауи интерпретацияда, әлемдік эстрадалық музыка өнерінің әндерін кеңінен қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру және басқару тетігін меңгеру, қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің экономикалық айналымға қатысуының құқықтық нысандары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ағарту сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес және экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру және басқару механизмімен таныстыру. Қазіргі Қазақстандық нарықта кәсіпкердің мінез-құлқының логикасын дамыту. Кәсіпкерлік ойлау негіздері, Нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу тетігі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастырушылық Нысандар, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары мен фирманың кірісі, өндіріс факторларының нарықтары (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құндылық ұсынысы, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, Кәсіпкерлік қызметтің маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология негіздері
    Несиелер: 5

    Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. БиоСфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Халықаралық қоршаған ортаны қорғау саласындағы ынтымақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қауіпсіздік және қоршаған ортаны сақтау мәселелері өмір мен қызметтегі маңызды басымдықтар ретінде қаралатын қауіпсіздік мәдениетін және тәуекелге бағдарланған ойлауды меңгеру. Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау. Халықты және шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналын салдардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал тәуекелдерінен және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруды қамтамасыз ететін жобалық шешімдерді экономикалық негіздеу саласында білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Startup Жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мамандық 4
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Кәсіби орындаушылық шеберлік негіздерін практикалық меңгеру. Мақсатты түсіндіру қабілетін тәрбиелеу. Әр түрлі техникалық қиындықтарды жеңудің жолдары мен әдістерін білу. Аспаптың барлық орындаушылық тәсілдерінің, штрихтарының және тембрлік дыбысталуының мәнерлі мәнін ұғыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ұйымдағы экологиялық қызметті басқару теориясы мен практикасын игеру, студенттердің экологиялық менеджмент жүйелерін әзірлеу және іске асыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану үшін ақпараттық, құқықтық және әдістемелік білім алуы. Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму Тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Менеджменттегі экологиялық аудит және табиғатты пайдалану аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Павлодар Ертіс өңірінің ән мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Павлодар Ертіс өңірінің көрнекті халық композиторлары – әншілерінің ауызекі дәстүрінің шығармашылығы мысалында халық музыкалық шығармашылығының неғұрлым типтік құбылыстарын олардың мазмұны, стилі, формасы тұрғысынан жүйелі түрде көрсету. Павлодар Ертіс өңірінің дәстүрлі әнші-композиторларының шығармашылық мұрасы. Майра Шамсутдинова, Естай Беркимбаев, Жаяу Мұса Байжанов, Жарылғапберді Жұмабаев, Иса Байзақов, Садық Кәрімбаев, Иманжүсіп Құтпановтың ән мұрасының стильдік ерекшеліктерін зерттеу және салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мамандық 5
    Несиелер: 6

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Түрлі концерттік репертуарды меңгеру. Арнайы вокалдық әдебиетті оқу. Шығармаларды жанр, стиль, экспрессивті құралдардың табиғаты тұрғысынан талдай білу. Орындалатын шығарманың мазмұнын тиімді, логикалық, психологиялық игеру. Орындау сапасын талдау қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Синтезатор негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: синтезаторда ойнау дағдыларын игеру, туындыны «тембрлік» естуді және синтезатордың мүмкіндіктерін пайдалана отырып аранжировка дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Синтезатордың негізгі экспрессивті мүмкіндіктері. Автоаккомпанементпен ойынды меңгеру. Әр түрлі тембрге ие болу. Көп жолды секвенсорға орналастыру және жазу. Мультитракальды синтезатор секвенсорының көмегімен музыкалық дыбысты жазу және өңдеудің әртүрлі мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Мақсаты – қосымша музыкалық аспаптың техникалық және музыкалық-экспрессивті мүмкіндіктерін зерделеу, маманға оның болашақ кәсіби педагогикалық қызметінде қажетті қосымша аспапта ойнау білімдері, дағдылары мен қабілеттерін меңгерту. Музыкалық аспапта ойнау дағдыларын игеру және дамыту, ноталық мәтінді сауатты талдай білу, музыкалық шығармалардың стилі, жанры мен мазмұны бойынша әртүрлі зерттеу, ансамбльде сүйемелдеу және ойнау дағдыларын дамыту және игеру, парақтан оқу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім алушылардың адами капиталын дамыту
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің бойында адами капиталды басқару, коммерциялық ұйымды басқаруда оны қалыптастыру,дамыту және пайдалану әдістері мәселелері бойынша білім,білік және дағдылардың тұтас жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мамандық 6
    Несиелер: 6

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Есту қабілетін бақылау және орындаушылық жауапкершілікті тәрбиелеу. Кәсіби шеберлікті қалыптастыру. Сахнада көркем-бейнелі ойлауды дамыту. Көркемдік қабілеттерін дамыту және даралықты ашу. Шығармашылық әлеуетті дамыту. Концерттік репертуарды кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Гармония
    Несиелер: 4

    Мақсаты: гармоникалық мәселелерді шешудің практикалық қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру, маңызды көркем-мәнерлі және қалыптастырушы құрал ретінде көп дауыстық презентацияның негізгі заңдары туралы түсінік беру. Музыкадағы үйлесімділіктің мәнерлілікті және қалыптастырушы рөлі. Модальділік. Аккордиканың қалыптасуы. Мажорлық-минорлық ладогармониялық жүйенің қалыптасуы. Диатоника. Монофониялық кезеңнің үйлесімі. Классикалық гармония негіздері, аккордтардың құрылымы, функционалды заңдылықтар. Модуляцияның жалпы теориясы, байланысты кілттерге модуляция. Секвенциялар, олардың түрлері. Энгармоникалық модуляция. Әуендерді үйлестіру, модульдерді алыс кілттерде ойнау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақтың дәстүрлі музыкасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақтың дәстүрлі музыкасы, ән фольклоры, ежелгі түркі кезеңінің музыкалық мәдениеті бойынша білім қалыптастыру. Фольклордағы мектептер мен бағыттар. Қазақ музыкалық фольклорын зерттеушілер. Ән фольклоры. Айтыс. Музыкалық-эпикалық дәстүр. Музыкалық дәстүрді ұстаушылар ("бақсы", "ұзын", "жырау", "жыршы", "термеші"). Қазақ музыкалық аспаптары. Көне түркі дәуірінің музыкасы. Орта ғасырлардағы музыкалық мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлемдік көркем мәдениеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің кәсіби құзыреттілігінің ажырамас бөлігі ретінде әлемдік көркемдік мұра мен заманауи әлемдік мәдени кеңістік саласында ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Қарапайым жүйеден қазіргі заманғы өнерге дейінгі мәдени және тарихи дәуірлер әр түрлі өнер түрлерінде көрінеді. Ежелгі Египеттің көркем мәдениеті. Ежелгі Грецияның көркем мәдениеті. Ежелгі Римнің көркем мәдениеті. Ортағасырлық Еуропаның көркем мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік-мәдени негіздері. XVII-XVIII ғасырлар дәуірінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері. Қазіргі әлемдік өнердің даму ерекшеліктері мен тенденциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Вокалдық ансамбль
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ансамбльдік дағдыларды игеру, шығармалардың ырғақтық, көркемдік және музыкалық орындалуының бірлігі мәселелерінде бағдарлана білу. Ансамбль құрамындағы партияларды орындау, солист пен ұжым арасындағы өзара қарым-қатынасты көрсететін шығармаларды орындау, музыкалық шығарманы орындау кезінде көркем образ жасау. Өз партиясын және ансамбль қатысушыларының партиясын тыңдай білу. Музыкалық материалмен өзіндік жұмысты қалыптастыру. Дауыстық аппаратқа ұқыпты қарау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хор класы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: хормен орындау дағдыларын қалыптастыру, музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын үйрету. Распевка. Өз партиясын acappella мен шығармаларда сүйемелдеумен жаттау. Ырғақ. Интонация. Фразировка. Дикция. Партияларды тапсыру. Acappella-дағы музыкалық формаларды талдау. Жұмысты гармоникалық талдау. Шығарманы вокалдық-хормен талдау. Туындыны орындаушылық талдау. Біріктіру партиялар. Ансамбльде ән айта білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сахналық сөйлеу
    Несиелер: 5

    Сахналық сөйлеудің мақсаты – вокалдық шығарманы орындау барысында оқушының сөз шеберлігін игеруі. Болашақ маманның сөйлеу жұмысы жеке көзқарасты талап етеді және әр оқушымен жиі бөлек жүргізіледі. Дұрыс сөйлеу дағдыларын дамыту шығарманың «бейнесінен» емес, «өзінен» әдеби-көркем материал негізінде жүзеге асырылады, яғни студенттің реинкарнация міндеті болмаған кезде. Оқыту кешені талапкерлердің көпшілігіне тән тұрмыстық, жеңілдетілген сөйлеуден дауыстың айқын сахналық дыбысына көшуді көздейді. Ең алдымен, «сахналық сөйлеу» пәні дауысты, дикцияны, орфоэпия нормаларын және ауызша сөйлеудің логикалық және интонациялық заңдылықтарын дамытуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыкалық редактормен жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: музыкалық ақпаратпен жұмыс істеу үшін заманауи компьютерлік технологиялар туралы түсінік қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте практикалық қолдану дағдылары. Заманауи бағдарламалардағы музыкалық мәтіннің компьютерлік жиынтығы. Дыбысты сандық өңдеу бағдарламасын пайдалану. Музыкалық редакторлар. Музыкалық материалды теру және өңдеу технологиялары. Аудиоредакторлар. Компьютерде сандық дыбысты жазу, өңдеу және ақпарат технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мамандық 7
    Несиелер: 6

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Вокалдық ойлау мәдениетін қалыптастыру, шығармашылық бастаманы ашу. Көркем-мәнерлі орындаушылық құралдармен жұмыс. Ансамбльдік орындаушылықтың ерекшелігі. Сахналық әртістік. Орындаушылық және репетициялық-концерттік қызмет. Орындаушылық репертуармен өзіндік жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі заман музыкасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі музыкадағы үрдістер, ағымдар мен бағыттар, XX-XXI-ғғ. музыкалық ой эволюциясының процесі туралы жалпы түсінікті қалыптастыру. XX-XXI-ғғ. музыкалық өнердің даму жолдары. Неоклассицизм, экспрессионизм, фольклоризм, нео-романтизм және т.б. музыкадағы авангардтық ағымдар. Дәстүрлі джаз. Рок-н-ролл, ритм-энд-блюз, панк-рок, соул. Электрондық музыка.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ музыкалық-педагогикалық іс-әрекетке қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру. Педагогикалық жұмыс дағдыларын теориялық және практикалық игеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау. Педагогикалық қызметті оңтайландыру. Оқу процесін ұйымдастыру. Оқу құжаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнердегі Менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, мәдениет пен өнер ұйымдарына қатысты менеджменттің жаңа технологияларын игеру, сонымен қатар өнер саласындағы менеджмент үшін қажетті барлық дағдыларды игеру. Қазіргі арт-нарығы жағдайына бағдарлану. Әлемдік және қазақстандық арт-нарықтағы заманауи, тарихи және қоғамдық-экономикалық жағдайға сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдау. Арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасайды. Өнер саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды ілгерілетуге бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Вокалдық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің вокалдық өнердің тарихы мен дамуы, түрлі дәуірлер мен бағыттардың музыкалық стильдері туралы кәсіби білімдерін қалыптастыру. Вокалдық орындаушылық мектептердің дамуының негізгі кезеңдері. Әр түрлі орындаушылық стильдердің өзара байланысы. Көрнекті орындаушылардың вокалдық шығармаларды интерпретациялауды салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастыру. Вокалды орындаудың жаңа формаларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хореография негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты вокалды нөмірдің сахналық қойылымы ретінде хореография негіздерін беру. Би – хореографиялық өнердің жоғары көркемдік формасы. Қазіргі заманғы би (Contemporary Dance) – американдық және еуропалық заманауи би және Постмодерн биінің негізінде қалыптасқан XX және XXI ғ басындағы би техникасы мен стильдерін қамтитын би өнерінің бағыты. Еркін пластикалық би – XIX-XX ғасырлар тоғысында пайда болған бидің бір түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Грим
    Несиелер: 3

    Мақсаты: дамыған көркемдік қабілеттері бар, грим жасау өнерін меңгерген білікті мамандарды даярлау. Грим өнерінің теориялық негіздері. Арнайы материалдар мен макияж құралдарын қолдану дағдыларын дамыту. Білім алушылардың гримдеудің техникалық тәсілдерін практикалық меңгеруі. Білім алушылардың эстетикалық мәдениетін, олардың көркемдік талғамын тәрбиелеу. Макияждың түрі мен техникасы. Театр костюмдері мен керек-жарақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мамандық 8
    Несиелер: 6

    Мақсаты: көркем музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар, концерттік қызметке қабілетті білікті мамандарды даярлау. Орындалатын шығармалардың бейнелік-көркемдік мазмұнына саналы және шығармашылық қатынас. Мінез мен стильді түсіну. Концерттік бағдарламаны кәсіби деңгейде, эмоциялық, әртістік деңгейде орындай білу. Кантилендык ән стилін, тембрлік ресімделген дыбысты, интонацияның тазалығы мен мәнерлілігін, әншілік тыныс алуды меңгеруін, дикцияның айқындылығын, импровизация элементтерін меңгеруін және орындалған шығармаларды стилистикалық тұрғыдан дұрыс түсінуін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Қауіпсіздік идеологиясы, тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау, Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау бойынша білімдері мен түсініктерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Байқағыштықты, түсіндіру, талдау, қорытынды шығару, бағалау беру қабілетін меңгерген, сыни ойлау дағдыларын, креативтілікті меңгерген, өзін-өзі дамытуға қабілетті.

  • Код ON3

    Университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде азаматтық және патриоттық, Рухани Жаңғыру қоғамдық санасын жаңғырту, Қазақстанның үшінші жаңғыруы идеяларының негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON4

    Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерге экономикалық бағалау жүргізеді.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік қызмет, кәсіпкердің құқықтық мәртебесі, кәсіпкерлердің құқықтарын қорғау және шаруашылық дауларды шешу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама туралы білімі бар.

  • Код ON6

    Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті бар тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін музыка ғылымдары саласындағы білімді қолданады.

  • Код ON7

    Әлем халықтарының музыкалық мәдениетіне төзімділік танытады, рухани құндылықтарды мәдени-тарихи тұрғыда насихаттайды.

  • Код ON8

    Вокалдық өнердегі ең озық жетістіктердің элементтерін қоса алғанда, зерттелетін саладағы білім мен түсініктерді көрсетеді.

  • Код ON9

    Концерттік процесті жоспарлау, концерттік бағдарламаларды құрастыру, орындаушының серіктестермен өзара әрекеттесуінің әртүрлі тәсілдерін меңгеру бойынша білімін пайдаланады.

  • Код ON10

    Орындаушылық қызметте өзінің білімі мен дағдыларын қолданады, орындалатын туындыларды шығармашылық интерпретациялау міндеттерін шешеді, орындаушылық міндеттерді тиімді шешу нұсқаларын таңдайды.

  • Код ON11

    Вокалдық ұжымның әртісі ретінде сахна мәдениеті мен орындаушылық шеберлігінің жоғары деңгейін, саналы, ұжымдық тәртіпті көрсетеді.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық технологияларды қолданады.

  • Код ON13

    Ең көп таралған ырғақ-интонациялық түзілімдер, типтік гармониялық айналымдар, типтік техникалық формалардың элементтері, музыкалық сөйлеу құрылымын көлденең және тігінен қабылдау туралы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON14

    Берілген біліктілікке сәйкес келетін сахналық өнер түрінің мәнерлі құралдарын пайдалануды көздейтін вокалдық шеберліктің ерекшелігі бойынша білімді меңгереді.

Top