Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02103 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау І

    Дыбыстардың артикуляциясын дыбыстан әріпке қарай зерттеу, бұл француз тілінің айтылуын зерттеудің ерекшелігі. Дұрыс айтылымды қою. Француз фразасының ритақты және әуезді үлгісінің негізгі ерекшелігін көрсетіңіз. Транскрипцияны жазуды үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау І

    Дұрыс фонетикалық айтылу қойылымы. Операдан және канцоннан орындалатын вокалдық үзінділерде итальян тілінің базалық фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктерін оқу. Қарапайым коммуникативтік жағдайларды құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано I

    Пән фортепиано аспабын меңгеру дағдысы мен іскерлігін қалыптастыруға, вокалистің пианистік шеберлік деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды зерделеу, фортепианоны-орындаушылық техниканы, іскерлікті және пианистік дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жалпы фортепиано I

    Бұл пән пианистикалық өнер және орындаушылық саласындағы базалық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыруға, фортепианода ойнау арқылы солист-вокалисттің көркемдік талғамын қалыптастыруға бағытталған; музыкалық және теориялық пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдету. Студент фортепианолық музыканың негізгі стильдерін, фортепианолық шығармада жұмыс істеудің негізгі әдістерін білуі керек; пианистикалық техниканың негізгі әдістерін; қолданудың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Концертмейстерлік класс I

    Курсты меңгеру мақсаты: сүйемелдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; әр дәуірдегі, стильдегі және жанрдағы сәйкес музыкалық әдебиеттермен танысу; парақтан оқу, транспозициялау дағдыларын дамыту; жалпы көзқарасын кеңейту, дыбысты қабылдау және жою кезінде синхрондылыққа жету жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі

    Бұл пән тілдік қарым-қатынас заңдары мен сөйлеу логикасын; қарым-қатынас пен интонацияны; тыныс белгілерін және олардың сөйлеудегі рөлін зерттейді. Сөйлеу техникасы – артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Сөйлеу сипаты. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Тыныс алу. Сөйлеу дауысын қою. Дикция. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру және дамыту үшін жаттығулардың кешенді жүйесі. Әдеби норма және сөйлеу. Дауыстардың айтылуы. Үнсіздердің айтылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау І

    Фонетикалық вокалдық аспектіні зерттеу: халықаралық фонетикалық алфавитке сүйену, ән айтудағы орфоэпияны пысықтау. Артикуляциялық аппаратты белсендіру жаттығулары. Монофтонгтар, дифтонгтар, трифтонгтар. Ағылшын тілінде вокалдық бөліктерді орындау үшін ұсынылған бейтарап айтылымның үш нұсқасын зерттеңіз. Буындар мен сөздерді азайту. Ағылшын тілінде академиялық ән айтудың негізгі әдісі ретінде "жұмсақ шабуыл".

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық І

    Оқудың бастапқы кезеңі. Жалпы және музыкалық психология білімі негізінде білім алушының даралығын ашу. Вокал және вокалдық Экзерсис бойынша вокалдық-техникалық жұмыс. 17-18 ғасырлардағы композиторлардың шығармаларымен жұмыс. Регистрлік туралау, әншілік тыныс алу, интонация ерекшеліктері. Итальян тілінің вокалдық фонетикасының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы фортепиано II

    Курстың мақсаты: вокалисттің фортепианолық педагогикалық репертуарын зерттеу. Өзіндік талдау негіздерін білу, шығармаларды парақтан оқу және сызба үзіндісі, дыбыс шығарудың, сөз тіркесінің, түртіп алудың әртүрлі әдістерін меңгеру деңгейін арттыру. Музыкалық матаны талдай білу; әртүрлі дәуірлер мен бағыттардағы қарапайым шығармаларды орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Концертмейстерлік класс II

    Курсты игерудің мақсаты: темро-ритақтың жалпы сезімі, дыбыс шығару әдістері мен орындау динамикасын үйлестіру, дауысты серіктестен серіктеске беру, общақты импульстің ортақтығын сақтау, үзілістерді санау (әсіресе ұзақ), оның барысында студент жеке партияны естуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI

    Вокалды ағылшын тілінің сапасына қол жеткізу: мәнерлілік, мәнерлілік, дикция. Арнайы фонетикалық сөздік бойынша вокалдық фонетиканы пысықтау (The Cambridge EDP). "Мұрынға" ән айтудың айқын айырмашылығы және бас резонатордағы дауыстың дыбысы, соноран дыбыстарында мұрын қоңырауының астын сызудың болмауы. (Орындаушының ана тілімен салыстырмалы талдау). Жұмыс Mid-Atlantic dialect, опералық шығармаларды және британдық емес еуропалық композиторларды орындау үшін ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI

    Дыбыстық және интонациялық дағдыларды корреляциялауға және жетілдіруге бағытталған фонетикалық жаттығулар. Жеке Француз дауысты дыбыстарын тану бойынша жұмысты бастау, ең маңызды және күрделі міндеттердің бірі. Француз операсының декламациялық сипатын түсінуге және ескеруге үйренеді, яғни айқын және айқын дикцияны үйретеді (с.Спонтинидің алғашқы Француз операсы "Весталки"мысалында).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІ

    Тілді меңгерудің базалық деңгейіне жету: орындалатын шығармалардағы және ауызекі сөйлеудегі жеке сөздерді және қарапайым қысқа сөйлемдерді түсіну. Шағын музыкалық вокалдық үзінділерді талдау. Диалогтық жағдайларды құруда негізгі құзыреттілікті (вокалдық, фонетикалық және грамматикалық) пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігінің негізі

    Ішкі және сыртқы техникаларды, өзіне және рөлге жұмыс істеу әдісін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын сақтайтын, заманауи талаптарға сай келетін, вокалистің актерлік шығармашылығына қойылатын, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын вокалист-актердің тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІ

    Кіші формадағы вокалдық шығармалармен практикалық жұмыс-вокализ, көне ариялар, орыс композиторларының романстары, қазақ халық әндері. Дыбыс шығару процесінде өзіндік ойлауды тәрбиелеу. Есту және бұлшықет өзін-өзі бақылау. Вокалдық шығармамен студенттің өзіндік жұмысының негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Міндетті фортепиано II

    Пән Балалар, Әйелдер және ерлер дауыстарының барлық түрлері үшін вокалдық-техникалық жаттығулар мен вокализдер мен вокалдық экзерсистердің сүйемелденуін ойнау біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Вокалды-техникалық жаттығулар мен вокализдердің әуезді желісінің ойын ерекшеліктерін зерттеу. Вокалдық-техникалық жаттығуларды транспозициялау. Сүйемелдеу парағынан оқу және оларды шағын және үлкен секундқа тасымалдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы I

    Музыкалық естуді, стиль сезімін, кәсіби музыкалық қабылдауды, музыкалық шығармаларды бағалауды, ансамбльдік ән айту дағдыларын дамыту. Құрылым, фрейт түрлері, октавадағы Интервалдардың барлық түрлері, тұрақсыз интервалдарды шешу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Гармоникалық қойманың бір және көп дауысты музыкалық туындыларын парақтан сольфеджирлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано I

    Бұл пән фортепиано құралдарын меңгерудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, вокалистің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды оқып үйрену, фортепиано-орындаушылық техниканы, іскерлік пен пианистік дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII

    Жоғары тесситураларға (үлкен резонанс тудыратын жабық және дөңгелек дыбыстарды көбейту жаттығулары), төмен тесситураларға және үзінділерді орындауға арналған вокалды ән айту ұсыныстарын зерттеу. Фразалық стресс, биіктік, ритақ, қарқын. Дауысты дыбыстардың әртүрлілік ережесі, қысқартылған дыбыстарды ауыстыру, қысқа монофтондардың көпшілігін азайту және бейтараптандыру, "schw vowel" принципі деп аталады . Барокко дәуірінің шығармаларын талдау (Гандель "Ринальдо", "тезис", "Юлий Цезарь").

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII

    Таныс сөздер мен қарапайым сөйлемдерді түсіну. Зерттеуге ұсынылған мәтіндер мен вокалдық үзінділердің негізгі мағынасын түсіну. Таныс тілдік құрылымдарды қолдана отырып, коммуникативті жағдайларға қатысыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс I

    Үлкен формадағы шығармаларды сүйемелдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру (речитативті, ариозо, ария, ариетта); әр дәуірдегі, стильдегі және жанрдағы сәйкес музыкалық әдебиеттермен танысу; серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, негізгі вокалдық репертуарды, солист сүйемелдеудің негізгі принциптерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Опера-сахналық дайындық І

    Пәннің міндеттері сахналық мінез - құлық заңдарын-актердің ішкі техникасының элементтерінен бастап көркем бейнені жасауға дейінгі оқу және тәжірибелік қолдану болып табылады. Актерлік ансамбльде жұмыс істеу. Дұрыс-сахналық миниатюралар мен ансамбльдік көріністер болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу

    17-19 ғасырлардағы орыс композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерттеу негізінде камералық репертуар туралы білімді қалыптастыру. Концерттік орындау дағдыларын дамыту, камералық ән айту дағдысы мен кәсіби шеберлігін тәрбиелеу. Студенттердің көркемдік тәрбиесі, студенттердің жалпы және музыкалық ой-өрісін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІІ

    Таныс сөздер мен қарапайым сөйлемдерді түсіну. Мәтіндер мен вокалдық үзінділердің негізгі мағынасын түсіну. Таныс тілдік құрылымдарды қолдана отырып коммуникативтік жағдайларға қатысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс I

    Шағын формадағы шығармаларды (вокал, ән, романс) фортепиано сүйемелдеуімен орындау арқылы солист-вокалисттің көркемдік талғамын қалыптастыру. Студент фортепианолық музыканың/вокалдық сүйемелдеудің негізгі стильдерін, фортепианолық шығармада жұмыс істеудің негізгі әдістерін білуі керек; пианистикалық техниканың негізгі әдістерін; қолданудың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық ІІІ

    Вокалдық техникамен музыкалық-бейнелік қойылымдарды нақты іске асыру процесі ретінде жұмыс істеу. Орындалатын жұмыстың әртүрлі вокалдық-техникалық қиындықтарын жеңудің білімін, жолдары мен әдістерін қалыптастыру. Студенттердің жеке вокалдық-техникалық дайындығын есепке ала отырып, түрлі формадағы және жанрдағы шығармалармен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV

    Дауыссыз дыбыстардың айтылуы әдеби ағылшын (Британдық) тілінің артикуляциялық базасына сәйкес келетін дауыссыз дыбыстардың дыбыстық ережесі. Фразаның екпінді-ритақты құрылымында семантикалық сөздерді бөліп көрсетуге ұмтылуды үйрену, бұл ағылшын тілінде орындалатын шығарманы дұрыс қабылдаудың қажетті шарты. Ағылшын тіліндегі сөйлемнің екпінді сөздері, фразаның интонациялық "пульсациясы" деп аталатын дыбыстану. Көне ағылшын опералары (г.Пурселл "Дидо және Эней").

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV

    Партитураларды оқу кезінде фонетикалық қиындықтарды шешуді үйрену. Тілдік құзыреттіліктің қарапайым деңгейінде ән айту және сөйлеу дағдыларын дамытуға және орындалатын шығарманың мазмұнын толық түсінуді қамтамасыз етуге арналған лексикалық-грамматикалық жаттығулар. Француз декламациясының итальяндық кантиленамен үйлесуін үлкен Француз операсы дәуірінің басы ретінде түсінуге үйрету, (көмейдің икемділігі және тыныс алудың икемділігі), Дж. Меербайер Les Huguenots, "Роберт-дьявол").

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы II

    Сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз камералық-вокалдық шығармаларды парақтан оқу; сатылар тізбегін Ладаға, диатоникалық, хроматикалық секвенцияларға бір дауысты интонациялау; ладтарды, интервалдарды, аккордтарды, гармоникалық реттіліктерді есту арқылы анықтау; гармоникалық, мелодиялық реттіліктерді, музыкалық шығармаларды транспонирлеу; бір және көп дауысты музыкалық диктанттарды жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Би I

    Курс студенттерді шығармашылыққа баулудың жалпы жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады, оқу жоспары би өнерінің шығу тегі мен халықтың тарихы туралы бірқатар білімдерді, ансамбльде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын, сахналық дистрибуция және би өнерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді. орындау мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу II

    Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерттеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизм камералық музыка негізі ретінде. Камералық вокалдық музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың түрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Фортепиано IІ

    Курста студенттер жалпы музыкалық дамуға ие болады. Фортепианолық ойынның негіздерімен танысады, фортепианолық репертуарды үйренеді. Фортепианолық ойын арқылы білім алушылар орындаушылық қабілеттерін дамытады, фортепианоны өзінің кәсіби қызметінде пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс II

    Бұл пән фортепианода вокалдық сүйемелдеу арқылы солист-вокалисттің көркемдік талғамын қалыптастыруға бағытталған; музыкалық және теориялық пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдету; вокалдық сүйемелдеудің өтуі, фортепиано педагогикалық репертуарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық IV

    Вокалдық репертуарды орындауға практикалық бағыт: концерттік-камералық немесе опералық. Студенттің вокалды орындауының негізгі типологиялық ерекшеліктерін анықтау. Оның жанрлық бағытын анықтау. Кәсіби концерттік қойылымдарды өз бетінше ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Әр түрлі дәуірлер мен стильдегі композиторлардың шығармаларын зерттеу. Түпнұсқа тіліндегі вокалдық мәтіндермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Опера-сахналық дайындық ІІ

    Вокалдық техникаларды, сөйлеу, би техникасын, актерлік шеберлікті, сахналық қозғалысты меңгерген Опера сахнасында студенттерді вокалдық-орындаушылық қызметке дайындау. Опералық-сахналық мінез-құлық заңдарын зерттеу және практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау IV

    Тіл құзыреттілігін меңгерудің қарапайым деңгейінде коммуникативтік жағдайларға қатысу және сөйлеуді түсіну. Кәсіби лексиканы қолдана отырып, білім алушы үшін маңызды тақырыптарға коммуникативтік жағдайларды өз бетінше қалыптастыру және қатысу. Қысқа әңгімелерді қолдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс II

    Ансамбльдік орындауда серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін арттыру: солист-концертші; Бұл курсты оқу дыбысты қабылдау және өшіру, музыканы бірге ойнау кезінде бір қарқынды сезіну, жалпы ырғақ сезімін, дыбыс шығару техникасы мен орындау динамикасын үйлестіру кезінде синхрондылыққа жету жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Вокал өнерінің тарихы

    Вокалдық орындаушылықтың тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, орындаушылық мектептердің даму кезеңдері және вокалдық өнердің эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастыру. Батыс-еуропалық және орыс вокалдық педагогика тарихын зерттеу, әртүрлі елдердің вокалдық мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізу; заманауи вокалдық мектеп тұрғысынан тарихи әдістерді бағалау; белгілі бір дәуірдің вокалдық музыкасын орындауға қойылатын талаптар және ән айтуды оқыту әдістемелерінің эволюциясы мен арасындағы тәуелділікті анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел музыкасының тарихы

    Пән Батыс Еуропа музыкалық мәдениеттерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста Батыс Еуропа музыкасының негізгі бағыттары мен көркемдік тенденциялары, сондай-ақ оның ең жарқын мысалдары қарастырылады. Курстың соңында студенттер білуі керек: Батыс Еуропа музыка өнерінің даму кезеңдерін; әр кезеңдегі музыкалық жанрлар; композиторлық мектептердің тұлғалары; музыкалық шығармалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман музыкасының тарихы

    Пән ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыкалық мәдениеттердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста 20 ғасырдағы музыканың негізгі бағыттары мен көркемдік тенденциялары, сондай-ақ музыкалық өнердің ең жарқын үлгілері қарастырылады. Оқыту барысында қазіргі музыканың ерекшеліктері туралы білім қалыптасады; қызметті орындауда пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; музыкалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опералық дайындық І

    Екінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау, опералық ансамбльде жұмыс істеу, дене қимылдарының икемділігін көрсету және музыкалық спектакльде партияларды орындау процесінде сахналық кеңістікте бағдарлануы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Оқу пәні вокал әдістемесі мен педагогика саласындағы теориялық білімді жалпылау, опера және камералық сыныптарда ән айтудың практикалық дағдылары және вокалистпен өзіндік практикалық жұмыс негізінде арнайы пәндерді оқыту әдістемесі саласында кәсіби білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Батыс Еуропа композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу

    Пәнді оқу мақсаты вокалдық-ансамбльдік репертуарды кеңейту; ансамбль мүшелерінің қарым-қатынасының ансамбльдік алқалылығы, корпоративтілігі; ансамбльдің дауыс беру дағдылары, ырғағы, есту, динамика бойынша жұмыс жасау, әртүрлі жағдайларда ансамбль серіктестерімен әрекеттесу; табу үшін ансамбльдегі серіктестермен ынтымақтасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау V

    Қарапайым бейімделген мәтіндерді түсіну (кітап, либретто, сценарийлер). Оқытушының, басқа студенттердің, тіл тасымалдаушысының орындауында сөйлеуді тыңдау және түсіну. Таныс тақырыптарда тіл сақтаушымен сөйлесуді қолдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық педагогика негіздері

    Студенттердің вокалдық педагогиканың мазмұны туралы теориялық және әдістемелік білімдерін меңгеруі, кәсіптік қызмет саласындағы білім, білік, дағды жүйесін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: вокалдық педагогикадағы коррекциялық тәсілдің теориялық, нормативтік және құқықтық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; диагностика, оқыту, тәрбиелеу үшін тұлғалық, әлеуметтік-психологиялық, психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау; кәсіби мәселелерді шешу үшін арнайы әдістемелер мен технологиялар кешенін қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау V

    Ағылшын тілінің табиғи ритағын айтудағы баяулау және созылу. Вокалистің мәтінді жеке түсіндіру принципін көрсету-оның екпінді сөздерді таңдауы және өз шығармасының интонациялық суретімен жұмыс жасау. Үйрену дауыстық аппараттың қажетсіз қозғалыстарынан аулақ болыңыз, бір буындағы бірнеше дауысты дыбыстардың тіркесімін азайтыңыз. Ағылшын романтикалық операсы (Дж.Барнетт "тау перісі").

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс және қазақ композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу

    Пәнді оқудың мақсаты – орыс және Қазақстан композиторларының камералық-вокалдық шығармалары (дуэт, трио) бойынша жүйелі, тиімді кіріктірілген жұмыстар арқылы студенттердің ұжымдық шығармашылықтың вокалдық ансамбльдік-орындаушылық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Би II

    Әртүрлі ұлттық би мәдениеттерінің шығу тегімен, сондай-ақ белгілі бір халықтың тұрмыс-тіршілігімен, тарихымен таныстырады, халық биі мен музыкасының байлығымен таныстырады. Хореографиялық лексиканы нақты және практикалық орындау; әлем халықтарының билерінің мәнерлілігі мен мәнері. Кейіпкерлердің билері арқылы классикалық мұраның ең жақсы қойылымдарын зерттеңіз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль I

    Ансамбльдік ән айту, серіктеспен және концертмейстермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру білігі. Шығарманы зерттеудің негізгі кезеңдері: ырғақ, интонация, тыныс алу, фразировка, дикция. Камералық-вокалдық ансамбль репертуарын зерттеу. Камералық дуэт, трио, квартетте жұмыс істеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем музыкасының тарихы

    Батыс Еуропа музыкалық мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру. Тарихи-стиль аспектісінде Батыс Еуропа музыкалық мәдениетінің даму динамикасы. Музыкалық романтизм эстетикасы. Шуберт әндерінің конфессиясы және интроспекциясы . Россиниден Вердиге дейінгі итальяндық bell canto дәстүрлері. ХІХ ғасырдың кеш еуропалық операсы: итальяндық веризм (Леонкавалло, Масканьи, Пуччини) және неміс экспрессионизмі. Француз музыкалық импрессионизмі мен символизмі, австро-неміс экспрессионизмі және нововен мектебі, ХХ ғасырдың басындағы Батыс Еуропа музыкасының бағыттарын анықтайтын неоклассикалық тенденциялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау V

    Қарапайым бейімделген мәтіндерді түсіну (кітап, либретто, сценарийлер). Мұғалімнің, басқа студенттердің, ана тілінің орындауындағы сөйлеуді тыңдау және түсіну. Ана тілімен таныс тақырыптар бойынша сөйлесуді қолдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыка тарихы

    Қазақ музыка мәдениетінің ерте кезеңнен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі. Музыкалық дәстүрлердің қызмет етуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерделеу; салттар мен салттық фольклор; фольклорлық және ауызша-кәсіби туындылардың жанрлық жіктелуі; Жеке композиторлық стильдерді және есімнамаларды зерделеу, дәстүрлі музыканың классикалық үлгілерінің, қазақстандық кәсіби композиторлар шығармаларының түрлі жанрларымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық класс I

    Циклдік камералық репертуарды орындау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Камералық-вокалдық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялаудың ерекшеліктері. Шығармаға кешенді талдау жүргізу негізінде вокалдық-техникалық қиындықтарды және негізгі орындаушылық ерекшеліктерді анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дауыс техникасының негіздері

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді вокалдық педагогика саласындағы әдістемелік сауатты кәсіби іс-әрекетке дайындау, педагог-вокалисттің конструктивті, музыкалық-орындаушылық, коммуникативті-ұйымдастырушылық және зерттеушілік дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру; дауысты дамыту және ән айтуға жаттықтыру технологиясын меңгерту арқылы жеке ән сабағын ұйымдастыра білуді меңгеру; жеке ән айтуды оқытудың әдістемелерін, әдістерін, әдістерін, технологияларын ғылыми талдау негізінде студенттердің болашақ кәсіби қызметіне деген қызығушылығын ояту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    Толық ариялар мен сценарийлерді жасау. Вокалдық шығармада өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Вокалдық-техникалық және орындаушылық қиындықтарды анықтай отырып, орындалатын шығармаларға кешенді талдау жасай білу. Орындалатын шығарманы вокалдық-техникалық орындау және көркемдік іске асыру бірлігімен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс және қазақ композиторларының опералық репертуарындағы ансамбльдік сахналарды зерттеу

    Курсты меңгерудің мақсаты – опера жанрын тереңдету, опера әншісінің шығармашылық бастамасы мен көркемдік даралығын жетілдіру. Курстың міндеттері: опералық партияларды орындаудың кәсіби шеберлігін арттыру, композитордың ойын ашу, орындалатын шығарманың жанрын нақты анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Батыс Еуропа композиторларының опералық репертуарындағы ансамбль сахналарын зерттеу

    Бұл курсты оқудағы мақсат – студентті опера сияқты күрделі синтетикалық жанрды орындау шеберлігін меңгерген кәсіби маманды тәрбиелеу. Опера шығармасының жасалу тарихы, опера әрекеті қай дәуірде орын алғаны туралы білімдерін тереңдету, опералық партияларды орындауда жетік, бүкіл жан-жақты текстурасын жетік меңгерген опера әншісін тәрбиелеу. опера бөлімі орындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы

    16-21 ғасырлардағы музыкадағы стильдік процестерді, дәуірлік және жеке авторлық стильдер диалектикасын талдау; музыкалық шығарманың негізгі категорияларын олардың тарихи қалыптасуы мен дамуындағы зерттеу; музыкалық шығарманы талдаудың әртүрлі әдістерін меңгеру, әр дәуірдегі музыкалық шығармаларды талдаудың практикалық дағдыларын, мәтінмен музыканы талдаудың нақты тәсілдерін дамыту; осы пән бойынша іргелі оқу және ғылыми әдебиеттерге бағдарлау; әртүрлі тарихи стильдегі, жанрдағы, формадағы музыкалық шығармаларды өз бетінше талдай алатын жоғары кәсіби орындаушылар мен мұғалімдерді даярлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық класс II

    Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерделеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизмнің камералық музыкасының негізі ретінде. Камералық вокалды музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық VІ

    Студенттердің вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Концерттік-орындаушылық және сахналық қызмет. Концерттік-орындаушылық қызметті дайындаудағы басым бағыттарды анықтау. Әртістік, эмоционалдық, дыбыс шығару мәдениеті-академиялық Орындаушының кешенді құрамы. Әншінің кәсіби қызметіне практикалық дайындығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерпретация тарихы

    Вокалистің интерпретациялық қызметімен байланысты студент-вокалистердің теориялық базасын қалыптастыру: интерпретация түсінігі; көрнекті музыканттардың концерттік-камералық/опералық орындаушылық қызметі, Орындаушы музыканттардың типологиясы; орындаушы музыканттың тұлғасы және музыкалық шығарманы интерпретациялау, орындаушы музыканттың шығармашылығы. Вокалдық мәтінді интерпретациялаудың негізгі принциптері; Вокалдық шығармалардың редакциялары мен редакторлары; вокалдық музыканы интерпретациялау проблемасына әртүрлі тәсілдердің даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI

    Ағылшын тілінде ән айтудағы типтік ән қателіктерін пысықтау (қысқа-бойлық бойынша ауыстыру, интерполяция, артикуляциялық аппараттың жалқау жұмысы). 20, 21 ғасырлардағы опералық шығармалардағы фонетикалық және грамматикалық материалдарды пысықтау (Э.Бриттен "Питер Гримес", э. л. Уэббер және т. б.). Кәсіби білімді қалыптастыру, өзінің кәсіби немесе педагогикалық қызметінде ағылшын тілін қолдану, музыка әлеміндегі бәсекеге қабілеттілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль II

    Ансамбльдік ән айту және Серіктеспен және концертмейстермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру. Опералық репертуардың ансамбльдік көріністерін зерттеу. Шығарманы орындаудың спецификалық ерекшеліктерін анықтау. Орындалатын шығармаға вокалдық-техникалық талдау жасай білу. Серіктестердің психологиялық өзара әрекеттесуін іздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық шығармаларды талдау

    Вокалдық шығарманың құрылымын зерттеу, әр түрлі тарихи дәуірлердегі музыкалық тілдің логикасын түсіну, әр түрлі дәуірлердегі музыкалық тіл идеяларына негізделген стилистикалық "инстинкті" дамыту, вокалдық жанрлар мен стильдердің музыкалық формаларын талдау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Барокко вокалдық музыкасының интерпретациясы

    Дауысты мәтінді түсіндірудің негізгі принциптері; барокко вокалдық шығармаларының басылымдары мен редакторлары; барокко вокалдық музыкасын интерпретациялау мәселесіне әртүрлі көзқарастарды дамыту тенденциялары, барокко және шынайы музыканың қазіргі орындаушылары, барокко вокалдық музыкасын түсіндіру мәселесіне әртүрлі көзқарастардың даму тенденцияларын бағдарлау, редакторлар мен редакторларды білу вокалдық шығармалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI

    Таныс және жаңа тақырыптар бойынша әңгімелесуді түсіну және жүргізу, тек авторлар мен классикалық шығармалар туралы ғана емес, сонымен қатар мәдени дәстүрлер туралы білімді кеңейту. 19, 20 және 21 ғасырлардағы классикалық репертуардың мысалдарындағы ритақты-әуезді орындаудың ерекшеліктерін, "талғампаз" және "икемді" декламацияның ерекшеліктерін түсіну (к.Дебюсси, М. Равель, Ф. Пуленк). Музыкалық нарықта тілдік тұрғыдан бәсекеге қабілетті болу. Кәсіби-практикалық саласында француз тілін меңгерген және қолданатын маман вокалист ретінде өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Опералық дайындық ІІ

    Вокалдық партияларды өз бетінше талдау және зерттеу. Бірінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау. Ансамбльдік қойылымдар мен моносценттерге қатысу. Сахнада әріптеспен жұмыс істей білу. Режиссермен және дирижермен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау VІ

    Қарапайым түпнұсқа мәтіндерді, опералық партитураларды және либреттоны өз бетінше оқуға мүмкіндік беретін тілді меңгерудің орташа деңгейіне жету. Итальян тілінде әңгімені түсіну және жүргізу. Еркін тақырыптарға коммуникативтік жағдайларда өз бетінше қалыптастыру және қатысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Пән музыкалық бизнес пен кәсіпкерліктің маңызды принциптерін және продюсердің маңызды фигураларының бірін негіздейді. Бұл шоу-бизнестің бұрын іске асырылмаған идеяларды кейіннен жобалар немесе тұжырымдамалар болатын жаңалықтарға айналдыра алатын негізгі фигура. Қазіргі кезеңдегі музыкалық шоу-бизнес, Орындаушы мен көрермен арасындағы қарым-қатынас, сахна бейнесін құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс музыкасының тарихы

    Орыс музыкасы тарихының елеулі фактілерін, қазіргі қоғамның мәдени мұрасына енген шығармаларды зерттеу, әр түрлі дәуірлер мен дәстүрлердің шығармаларын стильдік талдау дағдысын дамыту, Ресейдің музыкалық мәдениетін дамытудың ұлттық ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Орыс музыкасы музыка өнерінің көрінісі ретінде. Жалпы сипаттамасы. КСРО - дағы музыкалық андеграунд. 20-21 ғасырлардағы қазіргі орыс музыкасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VІІ

    Әншінің кәсіби қызметіне практикалық дайындығы. Қажетті концерттік-сахналық және вокалдық-педагогикалық білімді қалыптастыру. Концерттік бағдарламаны орындаудың вокалдық мәдениетін меңгеру. Орындалатын жұмыстың бейнелі-сахналық көрінісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық театр тарихы

    Пән музыкалық мәдениеттер мен музыкалық театрды зерттеуге, қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Опера жанрының пайда болуы, қалыптасуы және дамуы. Италия, Франция, Англия, Германия, Ресей, Қазақстандағы опера театрлары. Музыкалық театр қазіргі күйі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық музыка мәдениеті

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы бұқаралық мәдениетті зерттеу Джаз музыка өнерінің феномені ретінде. Классикалық джаз. 40-80 жылдардағы заманауи джаз. Афро-кубалық джаз. Авангард джаз. Поп-музыканың шығу тегі. 50-80 жылдардағы кеңес эстрадасының қалыптасу ерекшеліктері. КСРО-дағы музыкалық андерграунд. Қазіргі поп-музыка. Отандық бұқаралық музыка мәдениетінің қалыптасу ерекшеліктері. Американдық рок музыкасы. Орыс рок музыкасы. Музыкалық. Рок-опера.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижермен және режиссермен жұмыс І

    Әншіні интонацияның дәлдігіне де, вокалды орындаудың көптеген басқа қасиеттеріне де қатысты түзету. Дирижер әншінің әуеннің дыбыстық және ырғақты суретін дәл ойнауын, дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын бақылауы керек. Мазмұны, композициялық құрылымы, Текстураның сипаты, поэтикалық мәтіннің ерекшелігі, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша режиссерлік жұмыс. Зерттелетін опералық репертуарды режиссерлік экспликациялау бойынша жұмыс және құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Арнайы педагогикалық дайындық пәні, мамандық бойынша берілетін оқытушылық біліктілікті теориялық және тәжірибелік тұрғысынан толықтырады. Пәнді «Арнайы педагогикалық дайындық»-деп қарастыру, пәнді жеке түрде оқытудың педагогикалық ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық класс III

    19-20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс және Батыс Еуропа композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерделеу негізінде камералық репертуар және вокалдық циклдер туралы білімді қалыптастыру. Камералық-вокалдық шығармаларды кешенді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижердің партитурамен жұмысы I

    Бұл пәнді оқу мақсаты – пәнді меңгеру нәтижесінде студент дирижер ым-ишарасының құрылымын, дирижер схемаларын, арнайы оқу-әдістемелік әдебиеттерді білуі керек; түрлі стильдегі және жанрдағы шығармалардың музыкалық-лингвистикалық және интерпретациялық-орындаушылық ерекшеліктері, опера партиясын/партитурасын дирижерлік интерпретациялаумен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жұмысты жазу I

    Курс студенттердің ғылыми жұмысты жазудағы зерттеушілік және әдістемелік дағдыларын, жинақталған материалды қорытындылау кезінде жүйелі ойлауды және ғылыми зерттеу процесінде ғылыми тілде сөйлесу қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опералық класс І

    Опера сахнасында жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық-сахналық бейнемен жұмыс. Вокалдық партия бойынша өзіндік жұмыс. Жеке және ансамбльдік сахналарда жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау I

    Пәннің міндеттері студенттердің сахналық мінез-құлық логикасын режиссерлік экспликацияға сәйкес меңгеру, зерттелетін опералық көріністердің музыкалық бейнелерін актерлік және сахналық бейнелеуге деген қызығушылықтарын қалыптастыру; шығармашылық сахналық міндеттерді өз бетінше шешуге қабілетті әнші-суретші тәрбиелеу. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық қойылымдағы және жеке сахнадағы рөлде жұмыс істеудің негізгі принциптерін білуі керек; нақты сахналық образдарды жасауға көшу үшін сахналық әрекет дағдыларының болуы; шығармашылық ойлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Зерттеу қызметінің дағдыларын, педагогиканың, Әдістеменің, ғылымның, техниканың, өндірістің заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктері туралы; музыка тарихының, теориясының әртүрлі салалары туралы; зияткерлік-шығармашылық, мәдени-ағарту қызметінің стратегиялық даму процестері туралы түсініктерін қалыптастыру. Ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, зерттеу қызметін ұйымдастыру қағидаларымен, ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, пайдалану әдістерімен танысу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опералық класс ІІ

    Жан-жақты дамыған, жоғары кәсіби музыкант-орындаушыны дайындау, сахналық орындаушылық дағдыларын меңгерген, болашақ мамандығы алдына қоятын міндеттерді өз бетінше және шығармашылықпен шешуге қабілетті. Опералық репертуарды, опералық-сахналық орындау дағдыларын үйрену. Опералық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижермен және режиссермен жұмыс ІI

    Ансамбльде өзара әрекеттесу қабілеті: режиссер-дирижер-концертмейстер-вокалист. Әншіні оқу процесінде де, сахналық қызметте де түзету. Орындалатын шығарманың музыкалық мәтінін бірлесіп оқу және ойнату дәлдігі. Зерттелетін материалдың музыкалық мазмұны бойынша жұмыс, музыкалық оқудың дәлдігі және оны түсіндіру. Көркем бейнемен, сахналық бейнемен, әртістікпен жұмыс. Қорытынды аттестаттауда орындалатын музыкалық көріністердің (опералық үзінділердің) қойылымдық бөлігі бойынша режиссерлік жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дипломдық жұмысты жазу II

    Курс дипломдық жұмысты жазу процесінде әдістемелік және әдістемелік аспектілерді зерттеуді қамтиды, студенттерге арналған өзіндік ғылыми жұмысты жазудың соңғы кезеңі болып табылады, әзірленген тақырып аясында жеке зерттеу нәтижелерін көрсетуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VIІІ

    Концерттік-орындаушылық қызмет. Вокалдық шығарманың сахналық және актерлік көрінісі. Вокалдық орындау мәдениетін кәсіби меңгеру. Камералық және опералық репертуардың вокалдық туындыларын өз бетінше талдау және интерпретациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау II

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық қойылымдағы және жеке сахнадағы рөлде жұмыс істеудің негізгі принциптерін білуі керек; көркемдік тапсырмалардың мәнін түсіну; сахналық бейненің психофизикалық күйін беру, оның эмоционалдық күйін шынайы беру дағдыларын меңгеру Курсты аяқтаған соң бітіруші кәсіби терминологияны білуі, операны жеке интерпретациялауда режиссерлік ниетін іске асыра білуі керек. батыр.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижердің партитурамен жұмысы II

    Пәннің міндеттері: дирижер «қолымен» орындаушылық шеберлікті арттыру, солист-дирижер-концертмейстер бірлескен жұмысында музыкалық бейнелерді сахналық бейнелеуге студенттердің қызығушылығын қалыптастыру; жеке орындаудағы дирижерлік түзетулерге сәйкес музыкалық материалды (сахна, опера бөлімі) кәсіби білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Камералық класс ІV

    Концерттік-камералық орындау дағдыларын жетілдіру. Қазақстан композиторларын қоса алғанда, 20-21 ғасырлар композиторларының вокалдық циклдарын зерделеу және орындау. Орындалатын шығармалардың бейнелі мазмұнын интонациялау, вокалдық фонетика және көркемдік бейнелеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу. Тарихи контексте музыкалық өнердің дамуын түсіне алады, стильдер, жанрлар мен формалар құрастыруда шарлай алады.
  • Дауыстың барлық модуляцияларын қолдана отырып, мәтінді анық және анық айта білу, Мәтінді тыңдаушыға поэтикалық және мәнерлеп жеткізу; итальян және ағылшын тілдерінде айтылым мен лексиканы меңгеру; дауыссыз және дауысты дыбыстарды саналы түрде қалыптастыру кезінде айқын дикция.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.
  • Әртістік шеберлікті, орындаушылық ерік-жігерді және орындалатын шығарманы көркем интерпретациялауды еркін көрсете білу; пианистік/концертмейстерлік өнер және орындаушылық саласында іскерліктер мен дағдыларға ие болу.
  • Білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда дербес педагогикалық іс-әрекетте академиялық ән айтуды оқытудың ұтымды тәсілдері мен әдістерін пайдалану.
  • Концерттік-опералық орындаушы мен вокалдық педагогтың кәсіби қызметінде музыкалық-теориялық, тарихи-мәдениеттанулық және музыкалық-педагогикалық білімді қолдану, аспаптық-орындаушылық дағдыларды еркін меңгеру.
  • Шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде өзіңіздің музыкалық орындауыңыздың нәтижелерін бағалай білу.
  • Оның көптеген кәсіби аспектілері контекстінде сахналық жұмыс дағдыларына ие болу; сау дауыс қалыптастыру және тыныс алу дағдыларын меңгеру; дені сау дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру. Станиславский әдісі бойынша жұмыс, сондай-ақ басқа шеберлер.
  • Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
  • Ноталық мәтінді түсіндіруде, музыкалық шығармалардың редакцияларында; "Композитор-ноталық мәтін-редактор-Орындаушы-тыңдаушы"жүйесінде әртүрлі стильдер мен бағыттардағы вокалдық музыканы түсіндіру проблемасына әртүрлі тәсілдердің даму үрдістерінде бағдарлану.
  • Дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын білу. Поэтикалық мәтіннің мазмұны, композициялық құрылымы, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша жұмыс істей білу.
  • Вокал педагогикасы саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу; фортепиано сыныбында оқу процесін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды білу, білім алушының жеке жоспарын сауатты құрастыру, оның музыкалық қабілетінің даму үрдісін талдау, олардың өсуін ынталандыру. Стильдік тәсілді, сондай-ақ оны вокал сыныбында жүзеге асыру техникасын меңгеру.
  • Хореографиялық өнерді оқытудың әдістерін, тәсілдерін, формалары мен стильдерін білу; қимылдарды орындау техникасын, музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесін, ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын қолдана білу.
Top