Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02103 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Вокалдық өнер" білім беру бағдарламасының мақсаты - опера әншісі, концерттік-камералық әнші, оқытушы ретінде кәсіби-шығармашылық қызметке қабілетті мәдениет және өнер саласында кең ой-өрісі бар бакалаврдың жоғары білікті мамандарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау І
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау І
Міндетті фортепиано I
Жалпы фортепиано I
Концертмейстерлік класс I
Сахна тілі
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау І
Мамандық І
Жалпы фортепиано II
Концертмейстерлік класс II
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІ
Актер шеберлігінің негізі
Мамандық ІІ
Міндетті фортепиано II
-
2 Оқу жылы
Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы I
Фортепиано I
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII
Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс I
Опера-сахналық дайындық І
Камералық ән салу
Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІІ
Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс I
Мамандық ІІІ
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV
Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы II
Экология және тұрақты даму
Құқық мәдениет негіздері
Би I
Камералық ән салу II
Фортепиано IІ
Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс II
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мамандық IV
Опера-сахналық дайындық ІІ
Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау IV
Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс II
Вокал өнерінің тарихы
-
3 Оқу жылы
Шетел музыкасының тарихы
Қазіргі заман музыкасының тарихы
Опералық дайындық І
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Батыс Еуропа композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау V
Вокалдық педагогика негіздері
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау V
Орыс және қазақ композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу
Би II
Вокалдық ансамбль I
Әлем музыкасының тарихы
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау V
Қазақ музыка тарихы
Камералық класс I
Дауыс техникасының негіздері
Мамандық V
Орыс және қазақ композиторларының опералық репертуарындағы ансамбльдік сахналарды зерттеу
Батыс Еуропа композиторларының опералық репертуарындағы ансамбль сахналарын зерттеу
Орындаушылық өнер тарихы
Камералық класс II
Мамандық VІ
Интерпретация тарихы
Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI
Вокалдық ансамбль II
Вокалдық шығармаларды талдау
Барокко вокалдық музыкасының интерпретациясы
Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI
Опералық дайындық ІІ
Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау VІ
-
4 Оқу жылы
Кәсіпкерлік қызмет негіздері
Орыс музыкасының тарихы
Мамандық VІІ
Музыкалық театр тарихы
Бұқаралық музыка мәдениеті
Дирижермен және режиссермен жұмыс І
Арнайы педагогикалық дайындық
Камералық класс III
Дирижердің партитурамен жұмысы I
Дипломдық жұмысты жазу I
Опералық класс І
Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау I
Ғылыми зерттеу негіздері
Опералық класс ІІ
Дирижермен және режиссермен жұмыс ІI
Дипломдық жұмысты жазу II
Мамандық VIІІ
Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау II
Дирижердің партитурамен жұмысы II
Камералық класс ІV
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу. Тарихи контексте музыкалық өнердің дамуын түсіне алады, стильдер, жанрлар мен формалар құрастыруда шарлай алады.
- Дауыстың барлық модуляцияларын қолдана отырып, мәтінді анық және анық айта білу, Мәтінді тыңдаушыға поэтикалық және мәнерлеп жеткізу; итальян және ағылшын тілдерінде айтылым мен лексиканы меңгеру; дауыссыз және дауысты дыбыстарды саналы түрде қалыптастыру кезінде айқын дикция.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.
- Әртістік шеберлікті, орындаушылық ерік-жігерді және орындалатын шығарманы көркем интерпретациялауды еркін көрсете білу; пианистік/концертмейстерлік өнер және орындаушылық саласында іскерліктер мен дағдыларға ие болу.
- Білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда дербес педагогикалық іс-әрекетте академиялық ән айтуды оқытудың ұтымды тәсілдері мен әдістерін пайдалану.
- Концерттік-опералық орындаушы мен вокалдық педагогтың кәсіби қызметінде музыкалық-теориялық, тарихи-мәдениеттанулық және музыкалық-педагогикалық білімді қолдану, аспаптық-орындаушылық дағдыларды еркін меңгеру.
- Шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде өзіңіздің музыкалық орындауыңыздың нәтижелерін бағалай білу.
- Оның көптеген кәсіби аспектілері контекстінде сахналық жұмыс дағдыларына ие болу; сау дауыс қалыптастыру және тыныс алу дағдыларын меңгеру; дені сау дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру. Станиславский әдісі бойынша жұмыс, сондай-ақ басқа шеберлер.
- Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
- Ноталық мәтінді түсіндіруде, музыкалық шығармалардың редакцияларында; "Композитор-ноталық мәтін-редактор-Орындаушы-тыңдаушы"жүйесінде әртүрлі стильдер мен бағыттардағы вокалдық музыканы түсіндіру проблемасына әртүрлі тәсілдердің даму үрдістерінде бағдарлану.
- Дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын білу. Поэтикалық мәтіннің мазмұны, композициялық құрылымы, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша жұмыс істей білу.
- Вокал педагогикасы саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу; фортепиано сыныбында оқу процесін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды білу, білім алушының жеке жоспарын сауатты құрастыру, оның музыкалық қабілетінің даму үрдісін талдау, олардың өсуін ынталандыру. Стильдік тәсілді, сондай-ақ оны вокал сыныбында жүзеге асыру техникасын меңгеру.
- Хореографиялық өнерді оқытудың әдістерін, тәсілдерін, формалары мен стильдерін білу; қимылдарды орындау техникасын, музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесін, ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын қолдана білу.