Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02103 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу. Тарихи контексте музыкалық өнердің дамуын түсіне алады, стильдер, жанрлар мен формалар құрастыруда шарлай алады.
  • Дауыстың барлық модуляцияларын қолдана отырып, мәтінді анық және анық айта білу, Мәтінді тыңдаушыға поэтикалық және мәнерлеп жеткізу; итальян және ағылшын тілдерінде айтылым мен лексиканы меңгеру; дауыссыз және дауысты дыбыстарды саналы түрде қалыптастыру кезінде айқын дикция.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.
  • Әртістік шеберлікті, орындаушылық ерік-жігерді және орындалатын шығарманы көркем интерпретациялауды еркін көрсете білу; пианистік/концертмейстерлік өнер және орындаушылық саласында іскерліктер мен дағдыларға ие болу.
  • Білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда дербес педагогикалық іс-әрекетте академиялық ән айтуды оқытудың ұтымды тәсілдері мен әдістерін пайдалану.
  • Концерттік-опералық орындаушы мен вокалдық педагогтың кәсіби қызметінде музыкалық-теориялық, тарихи-мәдениеттанулық және музыкалық-педагогикалық білімді қолдану, аспаптық-орындаушылық дағдыларды еркін меңгеру.
  • Шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде өзіңіздің музыкалық орындауыңыздың нәтижелерін бағалай білу.
  • Оның көптеген кәсіби аспектілері контекстінде сахналық жұмыс дағдыларына ие болу; сау дауыс қалыптастыру және тыныс алу дағдыларын меңгеру; дені сау дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру. Станиславский әдісі бойынша жұмыс, сондай-ақ басқа шеберлер.
  • Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
  • Ноталық мәтінді түсіндіруде, музыкалық шығармалардың редакцияларында; "Композитор-ноталық мәтін-редактор-Орындаушы-тыңдаушы"жүйесінде әртүрлі стильдер мен бағыттардағы вокалдық музыканы түсіндіру проблемасына әртүрлі тәсілдердің даму үрдістерінде бағдарлану.
  • Дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын білу. Поэтикалық мәтіннің мазмұны, композициялық құрылымы, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша жұмыс істей білу.
  • Вокал педагогикасы саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу; фортепиано сыныбында оқу процесін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды білу, білім алушының жеке жоспарын сауатты құрастыру, оның музыкалық қабілетінің даму үрдісін талдау, олардың өсуін ынталандыру. Стильдік тәсілді, сондай-ақ оны вокал сыныбында жүзеге асыру техникасын меңгеру.
  • Хореографиялық өнерді оқытудың әдістерін, тәсілдерін, формалары мен стильдерін білу; қимылдарды орындау техникасын, музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесін, ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын қолдана білу.
Top