Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02313 Шетел Филологиясы в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Шетел филологиялық зерттеулердің заманауи әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттардың ғылыми зерттеулер үдерісіне байланысты кәсіби шеберліктері мен дағдыларын жетілдіруге, отандық және шетелдік лингвистиканың соңғы жетістіктеріне бағытталған заманауи филологиялық зерттеулер әдіснамасының негізгі ережелерін зерттеуге; филологиялық зерттеу әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға; ғылыми зерттеу әдістемесі және филологиялық зерттеу әдістері туралы түсініктерді жалпылауға; филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Бұл курс халықаралық кәсіби ортаға енуге және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға бағытталған.

    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс ғылыми ой мен әдістеменің тарихи дамуын қарастыратын кешенді әдісті қолдана отырып тануға бағытталған. Бұл магистранттардың ғылыми ой тарихы мен философиясын саналы түсінуіне негізделген пәнаралық дүниетанымын қалыптастыруына мүмкіндік береді. Курстың мәні тек қана материалдарды білу мен талдау дағдыларын қамтып қоймай, тақырыппен байланысты проблемаларды көтеру және талқылауға бағытталған интерактивтік әдістерге негізделген. Курс магистрантарға ғалымдар еңбектерінің түпнұсқаларымен танысуға және оларды семинарларда философиялық талқылауға мүмкіндік береді.

    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс жоғары білім беру психологиясының әдістемелік негіздері мен құралдарын игеруге және оларды кәсіби іс-әрекетте қолдануға бағытталған. Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде магистранттар педагогикалық қызметтің әлеуметтік-психологиялық табиғаты туралы; танымдық қызметке кіретін психикалық процестердің қасиеттері туралы білімдерімен жұмыс жасауы керек.

    Семестр 1
  • Жоғары білім беру педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл курс қазіргі заманғы жоғары білім мен педагогика ғылымының өзекті мәселелерін зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған; педагогика ғылымы тіліндегі педагогикалық фактілерді, құбылыстарды және олардың сипаттамаларын қоршаған шындықтан ажырата білу; жоғары білім беру проблемаларын және оны одан әрі дамыту перспективаларын шешуде, университеттің оқытудың тиімді технологияларын қолдануда құзыретті болу.

    Семестр 1
  • МК(мәдениетаралық коммуникация) теориясы мен практикасындағы когнитивті лингвистиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл курс магистранттардың лингвистикалық көкжиегін кеңейтуге және оқуға дайындалуға бағытталған мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы әлемнің лингвистикалық картинасының негізі ретінде тұжырымдамалар, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасындағы когнитивтік лингвистиканың қалыптасу кезеңдері мен міндеттерін зерттеу, лингвомәдени тұжырымдама, концептосфера, сонымен қатар концепт құрылымы және оны сипаттау әдістерін меңгеруге көңіл бөледі.

    Семестр 2
  • Шет тілі филологтарын жоғары оқу орындарында дайындаудағы антропоцентристік көзқарас тұрғысынан шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс шет тілдік ортада мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға қабілетті екінші тілдік тұлғаны қалыптастыруға бағытталған; шетелдік мәдениетті барлық көріністерінде қабылдауға дайындықты қалыптастыру, коммуникациялық кедергілерді еңсеру қабілеті, сонымен қатар әлеуметтік-мәдени ақпараттарды жүйелі түрде түсіну, әлемнің суретімен қабаттасқан және салыстырылған жаңа ғылыми сурет тұрмыстық мәдениеттің қалыптасуына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Бұқаралық медия коммуникацияларды ақпараттық-талдамалық қолдау
    Несиелер: 6

    Бұл курс магистранттардың көп идеялы және әлеуметтік-мәдени мазмұндағы көпкомпонентті объект ретіндегі бұқаралық ақпарат құралдары коммуникациясы және оны ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету туралы идеяларын кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған; магистранттардың бұқаралық ақпарат құралдарымен коммуникациялық материалдармен ақпараттық-талдау жұмысын жүзеге асыруға қажетті дағдылары мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; ақпараттық-аналитикалық қолдаудың ұғымдары мен категорияларын меңгеру; бұқаралық ақпарат құралдарымен байланысты зерттеудің заманауи эмпирикалық тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.

    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Бұл курс интерпретация мен аударманың негізгі түрлерін игеруге, сонымен қатар шетелдік филологиялық мәселелер аясында көптеген тақырыптар шеңберінде шетел тіліндегі мәтіндерді ақпараттық өңдеуді жүзеге асыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті цифрландыру
    Несиелер: 3

    Бұл курс магистрлердің жаңа цифрлық ортадағы ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, заманауи ақпараттық технологиялар практикасын қолдануға, және де филологиялық зерттеулерде осы технологияларды қолдануға бағытталған.

    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттардың шет тілін академиялық мақсаттарда қолданумен байланысты функцияларын орындау мақсатында жан-жақты теориялық және лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-талдау дайындығына; академиялық кәсіби қызметті жүргізуге қажетті коммуникативті лингвистикалық және мәдениаралық құзыреттіліктерді жетілдіру және дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Медиа материалды көркемдік талдауды оқыту жүйесіндегі цифрландыру
    Несиелер: 4

    Бұл курс магистранттар арасында бұқаралық ақпарат құралдарының тақырыбына қолданылатын көркемдік талдауда цифрландырудың негізгі тұжырымдамаларын дамытуға бағытталған; магистранттарды талдаудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және процедураларымен таныстыру; магистранттардың гуманитарлық білімнің басқа салаларында көркемдік талдаудың концептуалды аппаратын қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Когнитивті-шетфилологиялық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс когнитивті-филологиялық ғылыми зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптерін игеруге бағытталған, атап айтқанда, қазіргі заманғы лингвистикалық концептуализация және лингвистикалық категориялау теориясының, тілде білімді бейнелеудің жалпы теориясының негізгі ережелері мен бастапқы параметрлерін жатқызу қажет. , белгілі бір лингвистикалық категориялардың, құбылыстар мен формалардың бағыттарын, әдістемесін және нақты зерттеу бағдарламасын анықтайтын лингвистикалық интерпретация теориясын.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық коммуникация контексіндегі бұқаралық медия мәтіндер
    Несиелер: 4

    Бұл курс адамның іс-әрекетінің нақты өнімдері мен мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдайлары үшін материал болып табылатын медиа мәтіндерді зерттеуге және жан-жақты талдауға бағытталған - оны талдау шет тілін оқытуды, мәдениетаралық коммуникация мен медиа білім беруді біріктіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 3

    Бұл тәжірибе практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін дамытуға бағытталған.

    Семестр 3
  • Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 14

    Бұл жұмыс шетелдік филология саласындағы ғылыми зерттеулердің, қолданбалы зерттеулердің, баяндамалардың, рефераттардың, жарияланымдардың және қоғамдық пікірталастардың нәтижелерін ұсынуға; тәуелсіз зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін негіздеу кезінде әр түрлі әдістер мен құралдарды игеру, жаңа білімдерді кеңейтуге бағытталған.

    Семестр 4
  • Зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 14

    Бұл практика отандық және шетелдік ғылымның соңғы теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, эксперименттік мәліметтерді өңдеу мен интерпретациялауға бағытталған.

    Семестр 4
  • Код ON1

    Ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің коммуникациясында қолданылатын белгілерді модельдеу жүйесін қолданады, кәсіби және ғылыми қызметтегі әлеуметтік-коммуникативті мәселелерді шешу үшін шет тілінің білімдері мен дағдыларын қолданады. Шетел тілінің коммуникативті және вербальды құзыреттілігін кәсіби жұмыста жазбаша және ауызша қарым-қатынаста қолданады және оны ғылыми-зерттеу қызметінде қолданады.

  • Код ON2

    Дүниетанымның тұтастығы процестерін философиялық түсінудің негізгі принциптерін игеру арқылы түсіндіреді, филологиямен байланысты бірқатар философиялық және дүниетанымдық мәселелерді белгілейді.

  • Код ON3

    Маман дайындау процесінің дамуы мен жетілдіру заңдылықтарын зерттейді, білім беруді, әлемдік білім кеңістігін дамытудағы қазіргі мегатрендтерді түсіндіреді.

  • Код ON4

    Оқытуда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.

  • Код ON5

    Қажетті психологиялық-әдістемелік ресурстарды қолданады, барабар психодиагностикалық зерттеу әдістері мен кәсіби іс-әрекеттегі қарым-қатынастың әртүрлі аспектілерінде оқу процесін басқарудағы дағдыларды қолданады.

  • Код ON6

    Танымдық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында пәнаралық білімді қолданады; когнитивті зерттеу саласындағы зерттеу мен практиканың түрлендіруі, бейімделуі және жаңа әдістері мен тәсілдерін құрады.

  • Код ON7

    Қазіргі әдіснамалық ғылымның негізгі тенденцияларын және оның бағыттарын, филологиялық талдау әдістерінің типологиясын біледі; әр түрлі жанрлық және стильдік бағдардағы мәтіндерді талдауда, әртүрлі дискурстық жағдайда жұмыс істейтін филологиялық әдістерді қолдануды біледі; лингвистикалық мәселелерді шешудің өзіндік бағдарламалары мен әдістерін жасайды; теориялық және эмпирикалық лингвистикалық зерттеулердің нәтижелерін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды.

  • Код ON8

    Теориялық білім беру жағдайында алынған ақпарат пен практикаға негізделген антропологиялық әдісті қолдана отырып, шетел тіліне оқыту әдістемесі туралы жаңа білімді тұжырымдайды, жоғары оқу орындарында шетелдік ғалымдарды даярлау дағдыларына ие.

  • Код ON9

    Бұқаралық ақпарат құралдары коммуникациясын құру және медиа мәтіндерде көрінетін әлеуметтік процестерді анықтау, талдау дағдылары мен дағдыларына ие; медиа-мазмұнды күрделілігі жоғарылаған форматтар мен жанрларда дайындауға қажетті әр түрлі ақпарат көздерінен ақпараттарды өңдеуге, жүйелеуге және талдауға қабілетті; медиа дизайны мен медиа модельдеудің, статистикамен, ресми материалдармен, қоғамдық пікірді сұраулармен, медиа-метрикалық көрсеткіштермен жұмыс істеудің аналитикалық негіздемесін әзірлейді; әр түрлі тақырыптық бағыттағы форматтар мен жанрларда медиа-мазмұнды, олардың ерекшеліктерін, функцияларын терең түсінуге, ақпараттық-аналитикалық технологияларды білуге негізделген жасайды.

  • Код ON10

    Ғылыми, әкімшілік және басқа сипаттағы кәсіптік қызметтегі оқу және зерттеу құзыреттіліктерін жобалайды

  • Код ON11

    Әлемдік эстетикалық ойдың қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін, негізгі танымдық және эстетикалық категориялардың тарихи табиғатын түсінуін көрсетеді; эстетикалық мектептер мен тенденциялар жүйесінде шарлауды біледі; шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы мәдениетаралық және коммуникативті теориясын түсіндіреді.

  • Код ON12

    Тіл бідлімі мен әдебиеттанудың теориясы мен практикасының өзекті мәселелері бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді және дәлелдейді; шетфилологиялық ғылыми еңбектердің жағдайы мен даму перспективалары туралы ақпаратты бағалайды және талдайды; зерттеулер мен жобалар түрінде алынған білімдер мен дағдыларды синтездеу.

  • Код ON13

    Шет филологиялық міндеттерді жүзеге асыру үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызметте цифрлық білімді қолданады.

  • Код ON14

    Арнайы ғылыми әдебиеттерден қажетті ақпаратты қалай алу керектігін, оны талданған медиа материалдарды түсіндіру үшін пайдалануды біледі; ақпаратты қабылдауға, қорытуға және талдауға қабілетті; медиа-коммуникацияны ақпараттық-талдамалық қамтамасыз етудің ерекшеліктері мен маңызды ерекшеліктеріне ие және оларды медиа-материалдарды көркем талдау процесінде қолданады.

  • Код ON15

    Тұлғааралық, этносаралық деңгейге дейінгі әр түрлі деңгейдегі мәдениаралық қарым-қатынастың тиімді дағдыларына ие, мәдениеттер арасындағы қарым-қатынасты, позицияларды негізге ала отырып, белгілі бір мәдениетке тән бірқатар ерекшеліктерді қоса алғанда, әлемнің мәдени әртүрлілігі туралы түсінікке ие медиа білім берудің белгілі бір теориясы бойынша медиа мәтіндерді әр түрлі аспектілерде талдайды

Top