Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04114 Менеджмент в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие, ұйымдастырушылық жұмыс және басқарушылық қызмет дағдыларын меңгерген, қазіргі заманғы компанияларда қажетті түйінді кәсіби құзыреттерге ие, негізгі кәсіби функцияларды іске асыруға дайын және қызметтің өзгермелі жағдайларына бейімделуге қабілетті экономикалық бейіндегі мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты тыңдаушыларда басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінде әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды статистикалық зерттеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдылардың негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу экономика субъектілері, қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестері туралы, осы құбылыстарды зерттеу әдістері мен құралдары туралы, экономикалық мәселелерді шешудің жолдары мен тәсілдері туралы білімдер жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің кәсіби қызметте тиімді басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік беретін менеджмент саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 3

    Бұл курс шаруашылық субъектілерінің экономикалық дамуының заңдылықтары мен мәселелеріне арналған бірыңғай білім блогының бір бөлігі болып табылады. Курста негізгі назар микроэкономика саласындағы негізгі экономикалық мәселелер, микроэкономикалық талдау әдістері мен мүмкіндіктері, ойындар теориясы және микроэкономикалық үрдістерді зерттеудің басқа да қазіргі заманғы ғылыми құралдары туралы білім алушылардың теориялық және қолданбалы білімдерін дамытуға бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты экономикалық процестерді талдау үшін математикалық аппаратты пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс экономика, қаржы және бизнес саласындағы теориялық және практикалық есептерді шешу үшін қолданылатын математикалық талдау, сызықтық алгебра, ықтималдық теориясы және математикалық статистика негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 3

    Бұл курста студенттер саланың инвестициялық тартымдылығын анықтау және мемлекеттік макроэкономикалық саясат пен жаһандық экономикалық конъюнктураны ескере отырып, саланың және тұтастай экономиканың дамуын болжау дағдыларын қалыптастырады, экономика жұмысының маңызды заңдылықтарын ашады, оларды білу менеджерлерге басқарушылық шешімдер қабылдау процесінде қателіктерден аулақ болуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты студенттерге қолданылатын салықтардың тізбесі, оларды есептеу әдіснамасы, төлеу тәртібі мен мерзімдері туралы мәліметтер, заңды және жеке тұлғалардан жекелеген салықтарды алудың ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға салық салудың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын айқындау үшін қажетті деректер негізінде салықтар мен салық салудың теориялық негіздерін, салық заңнамасының, елдің салық жүйесінің негіздерін, мемлекеттің салық саясаты мен салықтық әкімшілендірудің теориялық негіздерін алу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән өз қызметінде қолдану үшін нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделеуге, кәсіби міндеттерді шешу кезінде жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалануға бағытталған, сыбайлас жемқорлықтың қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін қауіптілігі туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты студенттердің қоғам мен тұтынушылар топтарының қажеттіліктерін зерттеу үшін маркетинг саласындағы білім, білік жиынтығын, теориялық және практикалық дағдылар мен әдістерді игеруі, іргелі ғылыми әзірлемелердің нәтижелерін қолдана отырып, жаңа ғылыми - техникалық жетістіктер негізінде сұранысты болжау және оны қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты елдің қаржы жүйесінің ерекшелігі, оның жұмыс істеу логикасы, қаржыны басқарудың негізгі тетіктері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің құқықтың нарықтық және демократиялық табиғатын, қоғам мен мемлекеттің қазіргі заманғы құрылымдарын түсінетін терең кәсіби білім, білік және дағды алу болып табылады, студенттердің ҚР еңбек заңнамасы саласында білім алуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалы қағаздар нарығы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты болашақ мамандарда бағалы қағаздар нарығының жұмыс істеуі, бастапқы және қайталама бағалы қағаздардың түрлері және т.б. туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ нарықтық экономика жүйесіндегі бағалы қағаздар нарығының рөлі мен функцияларын, бағалы қағаздар нарығы субъектілерінің іс-әрекеттерінің теориялық негіздері мен уәждемесін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар нарықтық әлеуетті талдауды ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті құзіреттіліктерді дамыту, кәсіпорынның қызметін басқару процесінде маркетингтік зерттеулердің рөлін көрсету, маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдарын зерттеу, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге терең кәсіби білім алу, кәсіпкерлікті құқықтық реттеу мәселелері бойынша теорияны практикамен байланыстыру, шығармашылық ойлауды дамыту және болашақ мамандардың тұрақты дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Басқару шешімдерін қабылдау әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу студенттерде басқарушылық шешімнің табиғаты, оның басқару жүйесіндегі орны, басқарушылық шешімдердің түрлері, формалары, құрылымы, іс жүзінде шешім қабылдаудың негізгі әдістері туралы маңызды түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Урбанистикаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің қаланы дамытуды жоспарлау тәсілдері мен қалалық инфрақұрылымды басқару жүйесі туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 4

    Оқу пәнінің мақсаты студенттердің бухгалтерлік есеп, қаржылық қызмет және есептілік бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, болашақ мамандарды қазіргі қаржылық жағдайда бағдарлауға үйрету болып табылады. Студенттер басқарушылық есептің негізгі мәселелерінің ерекшеліктерін, атап айтқанда, кәсіпорынды басқарудың ақпараттық жүйесіндегі басқарушылық есептің орны мен рөлін, тазартылған, күрделі және аралас шығындарды бөлу тәсілдерін, шығындарды есепке алу мен өнімнің өзіндік құнын есептеудің дәстүрлі және балама әдістерін, ұйым қызметінің шығын механизмін нормалау, жоспарлау және бақылауды білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ұйымдастырушылық мінез-құлықты басқарудың заманауи тәсілдерін зерттеу, ұйымның ішкі және сыртқы ортасының динамикалық өзгеруі жағдайында ұйымдастырушылық мінез-құлықты, ұйым мәдениетін анықтау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Корпоративтік қаржы
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты ірі бизнесті қаржылық басқару туралы тұтас түсінікті, экономикалық тиімді қаржылық және инвестициялық шешімдерді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру; шаруашылық жүргізуші субъектілердің жұмыс істеу тұжырымдамаларын, процестері мен өзара іс-қимылын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың ғылыми және практикалық негіздерін, оны жоспарлау және қазіргі нарықтық жағдайда жүзеге асыру әдістерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіпорын нарығына кіруде интернет-технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану саласында берік білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар маркетинг курсында алған білімдерін іс жүзінде қолдану, студенттердің кез-келген меншік түріндегі кәсіпорындарда маркетолог ретінде сәтті қызмет ету үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру болып табылады. мен дағдыларды игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс стратегиялық менеджмент кезеңдерін, стратегиялық және ситуациялық талдаудың әдіснамалық аспектілерін және осы негізде басқару шешімдерін қабылдауды, сондай-ақ өзгертулер енгізу тетіктері арқылы компаниялардың тәжірибесінде стратегиялық нұсқауларды жүзеге асыруды, сыртқы жағдай мен ішкі ортаға бейімделуді зерттейді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • HR менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің ұйым персоналын басқару саласында негізгі білім алуы, адами ресурстарды басқарудағы ұйымішілік, тұлғааралық, топтар арасындағы мәселелерді шешудің практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сату өнері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-тауарлар мен қызметтерді тиімді сату технологияларын, клиенттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу мақсаты студенттердің кәсіпорынның (ұйымның) операциялық қызметін басқару туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Жаңа өнімді (қызметті) басқаруға және дамытуға технологиялық тәсілге көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәнді игеру мақсаттары өндірістік менеджменттің теориялық негіздерін, оның негізгі санаттарын, әдіснамасы мен базалық принциптерін, сыртқы және ішкі орта факторларын ескере отырып, оның тиімділігін арттыру шарттарын зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновацияларды басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - алынған білімді, қоғамда болып жатқан инновациялық процестерді зерттеудің әдіснамалық негіздерін тереңдету және бекіту, шындыққа негізделген ғылыми көзқарастың мәнін аша отырып, жалпы ғылыми және нақты-пәндік зерттеу әдістері, сонымен қатар студенттердің инновациялық менеджмент саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес процестерді басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты тауарлар мен қызметтерді өндіруде бизнес-процестерді басқарудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаланы реттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде урбанистік процестерді реттеудің мақсаттары мен әдістері, қаланы тиімді басқаруды қамтамасыз ету туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаланы стратегиялық басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қалалар мен аудандардың әлеуметтік-экономикалық дамуын стратегиялық жоспарлау саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар алуы, өңірлердегі субъектілердің экономикалық қатынастары туралы, әкімшілік аппараттың рөлі туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ аумақтық құрылымдардың стратегиялық дамуының негізгі проблемаларын анықтау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электрондық бизнес және сауда
    Несиелер: 4

    Курс электрондық коммерцияда қолданылатын негізгі ақпараттық, маркетингтік және бизнес технологиялар бойынша білім қалыптастыруға және дағдыларды қалыптастыруға арналған. Курсты оқу барысында студенттер қазіргі заманғы электрондық коммерция технологиялары туралы, соның ішінде үлкен деректермен жұмыс істеу технологиялары, виртуализация және бұлтты есептеулер, ұтқырлық рөлі туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-ұйымның тәуекелдерді басқару негіздерін игеру. Осы пәнді оқу кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау және бағалау құралдары саласындағы білімді алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сондай-ақ кәсіпкерлік ортада тәуекелдерді төмендетудің ғылыми тәсілдерін қолдану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1С: Кәсіпорын
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің бойында 1С-Кәсіпорын платформасы саласында теориялық білім мен әдіснамалық негіздер кешенін және кәсіпорын процестерін автоматтандыру үшін қолданбалы шешімдерді қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инвестицияларды басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты бәсекелес нарықтық орта жағдайында инвестицияларды ұйымдастыру, жоспарлау және басқару, Инвестицияларды басқару теориясы мен әдіснамасын меңгеру, қазіргі экономикалық жағдайда инвестициялық менеджмент құралдарын меңгеру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет қаржы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің жаңа технологиялардың пайда болуының қазіргі экономикадағы компанияның қызметіне әсері, компанияның құнын басқару аспектілеріндегі қазіргі менеджерлердің қиындықтары мен мүмкіндіктері, қаржыландыруды тарту және компанияның бизнес-моделін өзгерту туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді жобаларды іске асыру барысында орындаушылар ретінде де, жоба жетекшілері ретінде де талап етілетін ұйымдастырушылық, басқарушылық, аналитикалық және басқа да іс-шараларға дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаржылық менеджмент
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-кәсіпорынның қаржысын басқару әдіснамасын, қаржылық және инвестициялық шешімдер қабылдау әдістерін зерттеу. Курста қаржыны басқарудың заманауи технологиялары, сондай-ақ корпорацияның қаржысын басқару және бизнес құнын бағалау бойынша шешім қабылдау үшін қаржы активтеріне баға белгілеу процесін сипаттайтын модельдерді пайдалану логикасы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағаны қалыптастыру
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-студенттердің саланың және мақсатты нарықтың ерекшеліктерін ескере отырып, компанияның баға саясатының механизмін түсінуін қалыптастыру, студенттерді экономиканың әртүрлі салаларындағы ұйымдардың бағаларын жоспарлау, реттеу және есептеу бойынша кәсіби міндеттерді орындауға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет салалары бойынша қаржылық консалтинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты бизнес консультанттар жұмысында қаржылық талдаудың заманауи әдістемелік аппаратын тиімді пайдаланудың теориялық және практикалық дағдыларын, тереңдетілген білім жүйесін қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агломерацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің қалалық агломерациялар туралы, оның ішінде қоғам дамуының қазіргі кезеңінде олардың жұмыс істеу ерекшеліктері туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзін-өзі басқару және презентация техникасы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - менеджер-басшы жұмысының ерекшеліктерімен, гуманитарлық менеджмент технологияларының негіздерімен танысу, сонымен қатар әр іскер адамға табысты жұмыс істеуге қажетті практикалық дағдыларды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-брендинг саласындағы негізгі өтемақыларды дамыту, яғни студенттердің болашақта бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті брендтерді құруға, олардың орналасуы мен имиджін анықтауға, компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектесетін брендтерді құру және басқару қызметіне кәсіби көзқарасын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты-студенттерге көшбасшылық теориясы мен практикасы, көшбасшылық психологиясы саласында кешенді білім беру, ұжымдағы көшбасшылықтың негізгі мәселелерімен таныстыру, сондай-ақ көшбасшылық жүйесін құруға және басқаруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тиімді басқару технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу процесінде студент менеджменттің негізгі әдістерін, техникасы мен технологиясын меңгеруі, оларды күрделі және динамикалық жағдайда ұйымды басқару тәжірибесінде қолдану үшін белгілі бір дағдыларды игеруі керек. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер кәсіпкерлік ұйымды басқару құралдары мен әдістерінің мақсаттары мен мүмкіндіктерін білуі және түсінуі, іс-әрекетте оның қызметін жетілдіру әдістерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес-коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты - студенттерді бизнес-коммуникациялардың негіздерімен таныстыру, оларды тиімді іскерлік қарым-қатынастың негізгі ережелері мен қағидаттарына сәйкес іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын іс жүзінде қолдануға үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қамтамасыз ету жүйесін басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің жеткізілім тізбегіндегі негізгі бизнес-процестерді интеграциялаудың негізгі ұғымдары мен заңдылықтары туралы тұрақты түсініктерін қалыптастыру, сонымен қатар жеткізілім тізбегін басқарудың озық тұжырымдамалары мен тәсілдерімен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Іскерлік жағдайларды талдау
    Несиелер: 3

    Пәннің бағдарламасы келіссөздер процесінің теориясының негіздерін көрсетеді, іскери келіссөздер мен кездесулердің, іскерлік кездесулердің әр түрлі стильдерін оқып-үйренуді қарастырады, шетелдік компаниялармен іскери келіссөздердің ерекшеліктерін зерттейді. Бағдарлама келіссөздер процесінің құрылымдық элементтерін дұрыс табу және нақты келіссөздер жағдайын пайдалану негізінде келіссөздер жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Салық есептілігінің электрондық нысандары
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ұйымдарға салық салу саласындағы қолданбалы білімін тереңдету, салық есебінің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерделеу, осы теория мен әдіснаманың практикалық іске асырылуы, сондай-ақ ұйымдардың салық есептілігін қалыптастыру бойынша қазіргі заманғы әдістемелер мен талаптар болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Логистикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттердің логистикалық менеджмент саласындағы теориялық және практикалық білімдерін дамыту; ұйымның логистикалық басқару принциптерін, әдістері мен әдістемесін игеру, кәсіпорынның тұрақтылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін логистикалық менеджментті қолданудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қалалар брендингі
    Несиелер: 3

    Пәнді игеру аумақтық маркетинг саласындағы теориялық білімді, қалаларды басқару тиімділігін арттыру және жергілікті құрылымдардың, өңірлер мен тұтастай елдің бәсекеге қабілеттілігін нығайту мақсатында аумақты маркетингті ілгерілету, брендтеу және инвестициялар тарту біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Корпоративтік мәдениет және құндылықтар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты экономикалық және басқарушылық саланың болашақ мамандарында қазіргі корпоративті мәдениет, оған сүйену керек принциптер, идеалдар мен құндылықтар туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар оның қазіргі экономикадағы өсіп келе жатқан рөлін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шығындарды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеудің мақсаты пайданы ұлғайту мақсатында кәсіпорындағы шығындарды басқару әдістері мен құралдарын айқындау саласында білім алу, өнімді (жұмыстарды, қызметтерді) өндіру мен өткізуге арналған шығындарды азайту резервтерін анықтау және жұмылдыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бәсекеге қабілеттілігін басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу тауарлар мен қызметтердің сапасын басқару негіздеріне біртұтас жүйелік көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді, студенттерді нарықтық қатынастар жағдайында олардың сипаттамаларын анықтайтын тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін тиімді қалыптастыру мен арттырудың заманауи технологиялары туралы біліммен байытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бизнесті бағалау
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыда кәсіпорын құнын бағалаудың теориялық, әдіснамалық және практикалық тәсілдері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, мүліктің әр түрлі түрлерінің құндық сараптамасының мәні мен мазмұнын сипаттайтын ұғымдық-терминологиялық аппаратты зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Деректер базасын қалыптастыру, экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті деректерді талдау, микро және макро деңгейде кешенді талдауды жүзеге асыру

  • Код ON2

    Экономикалық процестерді, оның ішінде математикалық әдістер мен статистикалық талдау, микро және макро ортаны талдау арқылы талдау, экономикалық агенттердің мақсаттарына қол жеткізу үшін оңтайлы нұсқаны түсіндіру және анықтау мақсатында заманауи тәсілдерді пайдалану

  • Код ON3

    Компанияның миссиясы мен стратегиялық мақсаттарына сәйкес жоспарлау, уәждеу мен бақылауды ұйымдастыру процесін қалай жүзеге асыру керектігін, ұйымның басқару функциялары мен қызметін басқару қабілеттілігін көрсету

  • Код ON4

    Нормативтік-құқықтық құжаттарды, заңнамалық базаны, кәсіпкерлік саласындағы заңнаманың ерекшеліктерін, Еңбек Кодексін, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы, іскерлік жағдайларды және белгілі бір бизнес процестерді ескере отырып, еңбекті ұйымдастыруды білу және пайдалану.

  • Код ON5

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен практикасы туралы білімді көрсету, ұйымдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жеткізу тізбектерін, логистикалық арналар мен ағындарды басқару үшін жағдайлар ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіпорынның шығын саясатын, қаржы саясатын талдау, компаниялардың қаржы ресурстары мен бағалы қағаздарын, баға белгілеу, аудит жүйесін басқару және интернет ресурстарды пайдалана отырып, қаржыны басқару, қаржылық консалтинг жүргізу, конфигуратордың негізгі компоненттерін (анықтамалықтар, құжаттар, аударымдар) пайдалана отырып, кәсіпорында бухгалтерлік және басқару есебін жүргізу үшін өз конфигурациясын әзірлеу.

  • Код ON7

    Операциялық маркетингтің міндеттерін шешу, алынған деректерді өңдеу және маркетингтік зерттеудің есебі мен тұсаукесерін жасау; нарықты зерттеудің заманауи құралдарын, интернет ресурстарды, электрондық дерекқорлар мен бағдарламаларды сатуды талдау және болжау үшін, инновациялық тәсілдер мен Интернет маркетингтің табысты тәжірибелерін пайдалану; бренд-эссенс элементтерін жарнамалық әсер ету психологиясы тұрғысынан жоғары тиімді ету, шағын полиграфияның әртүрлі жарнама берушілерінің (стафферлер, фолдерлер, броадсайттар, флайерлер, еуробуклеттер және т.б.) композициялық тексерілген эскиздері мен түпнұсқа-дизайн макеттерін әзірлеу; маркетингтік консалтинг жүргізу.

  • Код ON8

    Кәсіби басқару шешімдерін қабылдау және консалтинг мақсатында баға белгілеу саясатын, қаржылық тетіктерді және тәуекелдерді басқару құралдарын пайдалана отырып, өндіріс пен операцияларды, жеткізу тізбектерін және логистикалық арналарды, өндірістік процестер шеңберіндегі шығындарды басқаруға қатысу.

  • Код ON9

    Көп тілді және көп мәдениетті ортада тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу, кәсіби қызметте жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін көрсету, өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу.

  • Код ON10

    Ұйымның корпоративтік мәдениетін талдау және корпоративтік құндылықтарды қалыптастыру, корпоративтік мәдениетті қолдау және өзгерту бойынша ұсыныстар әзірлеу, корпоративтік мәдениетті басқарудың заманауи технологияларын қолдану. Кәсіби басқару, ұйымдастыру, компания персоналын өзін-өзі дамытуға және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге, көшбасшылық пен кәсіби өсуге ынталандыру, менеджменттің жүйелік, ситуациялық, процестік тәсілдерін пайдалана отырып, сыни талдау негізінде кәсіби жағдайларда басқарушылық шешімдер қабылдау.

  • Код ON11

    Салық базасын қалыптастыру және шаруашылық жүргізуші субъектілердің бюджетке төлеуі тиіс салық төлемдерінің сомасын есептеу үшін қажетті бастапқы деректерді жинау және талдау, типтік әдістемелер мен қолданыстағы нормативтік-құқықтық база негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің бюджетке төлеуі тиіс салық базалары мен салық төлемдерінің сомаларын есептеу және салық есептілігінің электрондық нысандарын дайындау.

  • Код ON12

    Инвестицияларды мемлекеттік, трансұлттық, сектораралық және салааралық реттеу тетіктерін білуін көрсету; инвестициялық жобалар тиімділігінің интегралдық көрсеткіштерін анықтау үшін ақша ағындарын есептеу әдістемесін қолдану; тұтыну, жинақтау және инвестициялар арасындағы байланыстарды талдау негізінде инвестициялық шешімдер қабылдау , ғылыми-өндірістік бөлімшенің инновациялық қызметін ұйымдастырудың жоспары мен бағдарламасын әзірлеу, инновациялық жобалар мен бағдарламалардың техникалық-экономикалық негіздемесін жүзеге асыру, кәсіпорынның инновациялық қызметі көрсеткіштерінің жиынтығын бағалау; жобаны, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасын немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасын басқаруға қатысу.

  • Код ON13

    Заманауи коммуникациялық технологияларды, көшбасшылық қасиеттерді, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, тиімді басқару және өсу нүктелерін анықтау мақсатында инновациялық, инвестициялық әлеуетті, бизнес-коммуникацияларды ұйымдастырудың ерекшеліктерін, корпоративтік мәдениетті, құндылықтарды ескере отырып, жеке жобаларды және тұтастай алғанда кәсіпорын қызметін стратегиялық жоспарлауға және басқаруға қатысу, күшті команда қалыптастыру және жеке дамуды басқару.

  • Код ON14

    Еңбек заңнамасына сәйкес кәсіпкерлік ортада бәсекеге қабілеттілікке қол жеткізу үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін және бизнесті электрондық жүргізу мен интернет сатудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып, кәсіпкерлік тәуекел жағдайында нарықтық жағдайды және бизнес-процестерді талдау және бағалау

  • Код ON15

    Урбандалу, қаланы басқару және брендинг негіздерін білу, агломерацияның әлеуметтік-экономикалық проблемаларын шешу, тіршілік қауіпсіздігі, өмір сапасы, адамдар мен көліктің орын ауыстыру жағдайлары тұрғысынан өзара байланысты орнату, қалалық агломерацияны кешенді дамыту тұжырымдамасын, оң бедел жасау және компаниялардың\қалалардың / өңірлердің дамуына инвестициялар тарту үшін компанияның, аумақтың брендін қалыптастыру жөніндегі жобаларды әзірлеу.

Top