Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01704 Шет тілін оқыту әдістемесі в Yessenov University

  • Зерттеушінің құзыреттілігін дамыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру мен білім беру саласына байланысты ғылыми зерттеулердің принциптері мен практикасы туралы тұжырымдамалық түсінік беру және білім беру мен білім беру саласына байланысты зерттеулерде технологияны қолдануды зерттеу; Бұл курс қатысушылардың зерттеу құзыреттілігін жоспарлау, жобалау, енгізу және зерттеу құзіреттілігінің дамып келе жатқан шағын тәжірибесін ұсыну арқылы дамытуға бағытталған (әдетте тақырып бойынша олардың кейінгі диссертациясымен байланысты).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттану
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқытудың мақсаты өнертабыстарды, пайдалы модельдер мен өнеркәсіптік үлгілерді құқықтық қорғау проблемаларын зерделеу, ұлттық нормативтік құқықтық актілерді зерделеу және оларды Патенттік құқық саласындағы әртүрлі деңгейдегі халықаралық құқықтық актілермен салыстыру, Патенттік құқық объектілерін зерделеу, өнертабыстардың, пайдалы модельдер мен өнеркәсіптік үлгілердің патентке қабілеттілік белгілері мен шарттарын анықтау, патенттерге құқықтарды ресімдеу дағдыларын практикалық игеру, авторлар мен патент иеленушілердің бұзылған құқықтарын қорғауды таңдауды оңтайландыру болып табылады, Патенттік құқық саласындағы зияткерлік меншік нәтижелерін құқықтық қорғаудың неғұрлым өзекті проблемаларын анықтау, Патенттану саласындағы зияткерлік қызмет нәтижелерінің қазіргі жай-күйінің ерекшеліктерін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • MOOC Курс/Arizona State University TESOL Part 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: негізгі іргелі принциптерді көрсету, екінші немесе шет тілдерін оқыту теорияларын тану, ағылшын тілін екінші немесе шет тілі ретінде тиімді оқыту сабақтарын жоспарлау және жоспарлау. Курс тілді меңгерудің негізгі принциптерін және осы принциптерге негізделген негізгі әдістерді білуге ​​бағытталған. Онда екінші немесе шет тілінің теориялары, сонымен қатар екінші тілді меңгеру және олардың педагогикалық салдары туралы негізгі зерттеулер сипатталады. Ол сабақ жоспарларының негізгі дизайнын егжей-тегжейлі баяндайды және кәсіби ресурстарға қол жетімділікті қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптас-тыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқа-лармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық зерттеу әдістері және коммерциализация
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-студенттерді зерттеу мәселелерімен және тілді үйрену және қолдану әдістерімен таныстыру, сонымен қатар оларды осы саладағы соңғы зерттеулермен таныстыру. Курста сандық, сапалық, этнографиялық, дискурсивті және аралас зерттеу әдістерінің әр түрлі түрлері мен схемалары қарастырылады, сонымен қатар статистикаға қысқаша кіріспе енгізіледі, бұл студенттерге бар зерттеулер мен әзірлемелерді сыни бағалауға және өз жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді. Курс практикаға бағытталған, яғни студенттерді өз жобаларын әзірлеуге, іске асыруға және бағалауға және оларды коммерцияландыруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың тұтас педагогикалық үдерісті және басқару ісі бойынша кәсіптік-психологиялық құзіреттілігін қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық –әдіснамалық негіздерін, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлекметтік-психологиялық ахуалын, басшылық және лидерлік, адам әрекетін тиімді түрде басқаруды ұйымдастыруды, басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешуді, тұлғаның психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі мұғалімдеріне арналған лингвистика
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі міндеттері - болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің тарихы, құрылымы мен қолданылуының кейбір аспектілерімен таныстыру. Ағылшын тілінің табиғатын ескере отырып; Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы, сондай-ақ оларды қалай үйренетіндігі, қалай және неге өзгеретіні туралы студенттер әлеуметтік лингвистика туралы толығырақ түсінікке ие болады. Бұл курс ағылшын тілінің әртүрлі жүйелеріне кіріспе және шолу ретінде қызмет етеді. Курс ағылшын тілінің шығу тегі мен түрлеріне, сондай-ақ оның тарихи эволюциясына қысқаша шолу жасаудан басталады. Содан кейін ол ағылшын тілінің іргелі жүйелерін, оның дыбыстарын (фонетика және фонология), сөздерді (морфология, лексика, лексика), сөйлемдерді (грамматикалық жүйелер мен синтаксис) және сөйлеу, тыңдау, оқуда қолданылатын тілді зерттейді. және хат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформация үшін қажетті дағдыларды дамыту. Курс цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, сандық қызметтер мен құралдар негізінде жеке оқытуды қамтамасыз етеді және онлайн курстарды қолдану қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін екінші тіл ретінде оқыту әдістері мен материалдары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді тілді оқыту мен оқудың негізгі ұғымдарымен және принциптерімен таныстыру; студенттерді қазіргі заманғы тәжірибеге назар аудара отырып, өткен ғасырдағы тілдерді оқыту әдістемесіндегі өзгерістерге тарихи шолумен таныстыру. Оқытудың негізгі әдістемесін егжей-тегжейлі қарастырып, әртүрлі әдістердің тілді оқыту мен үйрену үдерісіне қаншалықты ықпал ететіндігін зерттеңіз. Бұл курс тілді оқытудың әдістері мен материалдарына және әдеттегі сыныптарда, оның ішінде екінші тілді меңгеру және тілдің табиғаты мен қызметі туралы тақырыптарды қамтиды. Курста сауаттылықты дамыту және оқылатын тілде пәндік саланы оқыту әдістері мен материалдары талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді талдау және өңдеу (BigData)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда деректерді зияткерлік талдау технологиялары (Data Mining), оларды қолдану және құралдары туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру, деректерді қолданбалы талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, әртүрлі ғылыми және техникалық (педагогикалық) міндеттерді шешу үшін Data Mining әдістерін практикалық қолдану дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу жоспары және ресурстарды дамыту
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге құзыреттілікті дамыту болып табылады, бұл тілдік мектептерде ағылшын тілін шет тілі ретінде тиімді оқытуға мүмкіндік береді. Курста мұғалімдердің сабақта қолдануы, оқыту әдістері туралы сөйлесуі және оқуы, сонымен қатар шет тілі ретінде ағылшын тілінде оқуды жалғастыруы қажет тілге ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, олар ағылшын тілінде өз сабақтарын жоспарлауды және өткізуді үйренуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу жоспары және сабақ дизайны
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты магистранттарға оқу бағдарламаларын құру және сабақ жоспарлау әдістерімен таныстыру және олардың болашақтағы оқу қызметін бағалау болып табылады. Курс студенттерді сабақты жоспарлауға және бағалауға білімдерімен және дағдыларымен қаруландырады, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Жақсы құрылымдалған сабақ - бұл әдіснаманы білуді, сонымен қатар мұғалімнің уақытты басқаруды және рефлексивті дағдыларды қажет ететін күрделі іс-әрекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру, педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге олардың кәсіби міндеттерін шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • TESOL-дегі арнайы тақырыптар
    Несиелер: 6

    Бұл курстың негізгі мақсаты - ағылшын тілін екінші тіл (ESL) ретінде үйренуге байланысты теориялар мен оқыту әдістерін зерттеу. Бұл курс ағылшын тілін үйренушілердің, оның ішінде балалар мен ересектердің, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік және мәдени ортадағы студенттердің әртүрлі қажеттіліктерін талқылайды. Студенттерден өздерінің сабақ жоспарлары мен тапсырмаларын құру, ESL оқулықтарын сынау және оқу сабақтарын өткізу арқылы алған білімдерін іс жүзінде қолдану сұралады. Студенттер басқа және басқа тілдерде сөйлейтіндерге ағылшын тілін оқытуды (TESOL) және олардың негізінде жатқан теорияларды сыни тұрғыдан қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші тілді меңгеру және екі тілділік
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі мақсаты - жалпы теорияны, зерттеулерді және жалпы тілді меңгеруге байланысты проблемаларды, атап айтқанда екінші тілді үйрену. Курс тіл дегеніміз не, яғни тілдер қалай жұмыс істейтіні, адамдар оны қалай үйреніп, қолданатыны туралы саналы түсінікті арттыруға бағытталған. Тақырыптарға екінші және екінші тілді меңгерудің ұқсастықтары мен айырмашылықтары, қос тілділік, екінші тілді үйренушілерде фонология, лексика және синтаксис алу ерекшеліктері жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • TESOL орталарында бағалау
    Несиелер: 6

    урстың мақсаты студенттерді бағалау (формативті және қорытынды), бақылау және кері байланыс түрлерімен таныстыру. Бұл курс білім беруде қолданылатын мақсаттарды, парадигмаларды және бағалау түрлерін зерттейді. Негізгі рөлдер бағалау мен оқуда, соның ішінде кері байланыста талқыланады. Тәжірибелерді ақпараттандыру үшін бағалаудың және бағалау деректерін талдаудың рөлі зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілін оқытуға арналған мәдениетаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тіл мен мәдениеттің өзара байланысын терең зерттеу, мәдениет арқылы тілді зерттеу бойынша зерттеулерді қарастыру. Бұл курс мәдениеттің қоғамға және білім беру жүйесіне әсерін, сондай-ақ әртүрлі мәдени және тілдік сипаттамалары бар студенттердің қажеттіліктерін қанағаттандырудағы рөлін бағалайды. Бұл курс екінші тілді оқытудағы мәдени және мәдени қақтығыстардың динамикалық процестерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • MOOC Курс/Arizona State University TESOL Part 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: курстың негізгі мақсаты тілді оқытудың, ағылшын тіліндегі негізгі 4 қабілет- жазылым, оқылым, айтылым және тыңдалымды дамытудың әдіс-тәсілдерін үйрету Мұнда оқу мен жазу, тыңдау және сөйлеу сабақтарының дизайны мен жүзеге асырылуы, сонымен қатар технологиямен байытылған іс-шаралар, сонымен қатар практикалық жаттығулар қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл оқытушыларына арналған тілдік талдау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: екінші жағынан, тілді таңдаудың мағыналары мен әсерлері арасындағы байланысты түсіну және ағылшын тілінің негізінде жатқан лингвистикалық жүйелерді, сонымен қатар қолданылатын тілді, сондай-ақ тіл мен тіл арасындағы қатынасты зерттеу контекст, сондай-ақ қоғам және жеке адамдар. Бұл модуль TESOL практиктері мен зерттеушілеріне құндылығы дәлелденген лингвистикалық талдау модельдерін енгізуге бағытталған және оларға тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Тілдерді үйрену үшін корпус лингвистикасын, жанрлық талдауды және жүйелік функционалды лингвистиканы түсіну және пайдалану осы модельдер бойынша мамандар басшылыққа алады және дәрістермен, оқылым жинақтарымен, жаттығулармен, оқу нұсқаулықтарымен және пікірсайыс топтарымен күшейтіледі, барлығы сыныптағы қосымшаларға назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көптілді білім беру
    Несиелер: 5

    Көптілді білім және білім берудегі көптілділік әр түрлі білім беру бағдарламалары үшін «қолшатыр терминдері», сонымен қатар модельдер мен теориялық перспективалар болып табылады. Курс студенттерді осы салаға таныстыруға бағытталған: (1) көптілді білім берудің теориялық негіздерін және «толық тілдік репертуар» және «тілдік аударма» сияқты негізгі терминологияны тексеру; (2) Студенттерді көптілді білім беру модельдерінің негізгі категорияларымен таныстыру (негізінен «иммерсия», «қос тілді бағдарламалар» және «CLIL») және (3) көзқарас. қазіргі заманғы көптілділікке қарсы тұру үшін жаңа модельдер / бағдарламалар енгізіп жатқан Қазақстандағы және шетелдегі бірқатар жағдайлық зерттеулерді мұқият қарастырыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискурсты талдау және тілдерді оқыту
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: Ағылшын тілін функционалды тұрғыдан оқытуда дискурсты талдаудың рөлін көрсету. Бұл курста сөйлем элементтерінің функционалдық қасиеттері тыңдаушылар үшін Интернеттегі ақпараттарды интеграциялауды жеңілдету үшін түрлі контексттердегі анықтамалар ретінде қалай әрекет ететініне назар аударылады. Оның құрамына тілдік формаларды да, тілдік қызметтерді де, ауызша өзара әрекеттесуді де, жазбаша мәтіндерді де зерттеу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Жоғары мектеп педагогикасы, ғылым тарихы мен философиясын, психология, шет тілін жетік білу деңгейінде көрсетеді;

  • Код ON2

    Басқа ғалымдар жүргізген зерттеулерге сыни тұрғыдан анализ жасап, өз зерттеулерін жоспарлап жүргізеді

  • Код ON3

    Оқу-әдістемелік процестің сапасын қамтамасыз ету үшін заманауи әдістер мен технологияларды талдайды және қолданады

  • Код ON4

    Нақты теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады

  • Код ON5

    Шетел тілін әр түрлі деңгейде оқытуға арналған оқу бағдарламалары мен курстарын әзірлейді

  • Код ON6

    Оқу материалдарының, процестің, оқыту әдістемесі мен оқу бағдарламасының тиімділігін бағалайды және оқу процесін ұйымдастырады

  • Код ON7

    Проблемаларды шешеді және шешім қабылдайды, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді байланысқа түседі

  • Код ON8

    Өзінің зерттеу қызметінің рефлексиясы мен өзін-өзі бағалауын жүзеге асырады, одан әрі кәсіби даму бағыттарын анықтайды

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілдері педагогтарын даярлау 1
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1,5 ж.)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01704 Шетел тілдері педагогтарын даярлау 1
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top