Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және мәдениет ұйымдарында үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда, қазіргі заманғы қосымша білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай-ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес инновациялық деңгейде қызметті жүзеге асыруға, хореографиялық ұжымды басқаруды жүзеге асыруға қабілетті хореография маманының әлеуметтік және мәдени дамыған, кәсіби құзыретті тұлғасын даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биінің орындауының әдістемесі I'
    Несиелер: 5

    Классикалық бидің мәнерлі құралдары; апломбты, созылуды, бұралуды, икемділікті, жоғары қадамды, жоғары секіруді, үйлестіруді, икемділікті, орындалатын стильдің мәнерлілігін, музыкалықты әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі I'
    Несиелер: 5

    Орындаушыларды даярлау жүйесіндегі Халық биі. Бишінің орындау техникасын жетілдірудегі халық биін жаттықтырудың рөлі. Халық биін жаттықтырудың ерекшеліктері. Машинадағы Экзерсис қозғалыстарының реттілігі. Терминология

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі II'
    Несиелер: 6

    Халық биінің экзерсисінің құрылысы. Машинадағы Экзерсис қозғалыстарының реттілігі. Терминология. Орындаушылардың күш-жігерін, төзімділігін, кәсіби ерік-жігерін дамыту. Қолды, аяқты, корпусты, басты қою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық биінің орындауының әдістемесі II'
    Несиелер: 6

    "Позалар мен би қадамдары", "жартылай Бұрылыстар мен бұрылыстар"бөлімдеріндегі қозғалыстар. "Байланыстырушы қозғалыстар". Аяқталған бөлімдерден қозғалыстарды біріктіру әдісі. Екі аяғынан бір-біріне, бір-екіден секіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ бинің орындауының әдістемесі I'
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің ерекшеліктері: қол, аяқ, дене қалпы мен қалпы. Педагогтардың жүйесі бойынша Қазақ биін орындау техникасы Ш. Жиенқұлова, Д.А. Хабиров, г. н. Бейсенова қазақ биінің элементтерін, қозғалыстарын орындау сипаты, мәнері. Икемділікті, мәнерлілікті, музыкалық шеберлікті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ және шетел хореографиясының тарихы'
    Несиелер: 5

    Би өнер түрі ретінде. Музыкалық бағыттардың даму тарихы және олардың хореографияға әсері. Хореографиялық өнердің пайда болуы және дамуы. Кәсіби бидің даму тарихы. Қазақ биінің этномәдени негіздері. Ұлттық балет театрының дамуы. Д.Абиров, З. Райбаев, М. Тілеубаев, Б. Аюхановтың Шығармашылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі IIІ'
    Несиелер: 5

    Орындаушылық сапасын дамыту: күш, тұрақтылық, үйлестіру, музыкалылық. Байланыстырушы қозғалыстар мен элементтер, қарапайым фракциялар, жартылай зарядтар. Ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, машинаның жанында және залдың ортасында қозғалысты зерттеу әдісі. Залдың ортасында эскиздер салу. Орыс, белорус және украин билерінің элементтері. Дәстүрлі қозғалыстар, крекерлер. Ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, орыс, украин биінің элементтері мен би суреттерінің негізінде этюдтер қою. Балтық елдері мен Польша билері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің орындау әдістемесі III'
    Несиелер: 5

    Классикалық би мектебінің қимылдарын орындау қарқынын жеделдету арқылы қиындату. Оқушылардың физиологиялық және психологиялық қайта құрылуын ескере отырып, жүктемені бөлу және әр оқушының мінезінің жеке ерекшеліктеріне көбірек көңіл бөлу. Классикалық би бөлімдерінің қозғалысын одан әрі зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Би ансамблі'
    Несиелер: 5

    Қазақстан хореографтары қойылымдарының көркемдік құндылықтары. Авторлық мәтін, орындаушылық дәстүрлер, хореографиялық қойылымдардың музыкалық - бейнелік құрылымы. Ұлттық шығармалардағы хореографиялық шығармашылықтың ерекшеліктері. Композиторлармен, режиссерлермен және орындаушылармен жұмыс әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография мұрасы'
    Несиелер: 4

    Хореографиялық мәтінді, стильді, мәнерді және бастапқы дереккөздің сипатын жеткізу, сақтау және болашақ ұрпаққа жеткізу. Қазақстанның балетмейстерлері мен хореографтарының хореографиялық мұрасы. Әлемдік және Ұлттық мұра репертуарындағы балет спектакльдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі IV'
    Несиелер: 5

    Ұлттық және бейнелі орындау мәнерінің мәнерлілігін тәрбиелеу. Залдың ортасында этюдтерді қалыптастыру үшін лексикалық материалдарды іріктеу. Венгр және испан кейіпкерлеріндегі залдың ортасындағы эскиздер

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ бинің орындауының әдістемесі II'
    Несиелер: 5

    Қолдың ерекше жағдайы", "қазақ биінің негізгі қол қимылдары", "жүрістің негізгі түрлері"бөлімдеріндегі қозғалыстарды зерттеу әдістемесі. Пластиканың қазақтардың үй тұрмыстық қолөнер элементтерімен байланысы, Киіз басу, ұршық, алашатоқ би пластикасының негізі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық бидің орындау әдістемесі IV'
    Несиелер: 5

    Қозғалыстарды игеру en tournant, шұлық үшін, pirouette үйрену. Мәнерлілік және орындаушылық шеберлік. Үлкен қалыптарда жартылай башпайда тұрақтылықпен жұмыс істеу; үлкен қалыптарда айналу. Ауада айналу және айналу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру'
    Несиелер: 5

    Би музыкасының тарихи дамуы. Алғашқы қауымдық құрылыстың би музыкасы. Қайта өрлеу дәуірінің би музыкасы. ХХ ғ.батыс және Шығыс Еуропаның би музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи хореография I'
    Несиелер: 5

    Рудольф фон Лабананың кеңістіктегі қимыл теориясы. Марта Грэхэмнің техникасы. Джаз и contemporary бағытындағы техника. Қазіргі хореографиядағы сабақ құрылымы заңдылықтары. Негзгі элементтер және сабақтың базалық өту барысы. Оқу мысалдарын құрастыру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық бидің орындау әдістемесі V'
    Несиелер: 5

    Станок жанында және залдың ортасында үйлестіру міндеттерінің күрделілігі. Комбинациялардағы музыкалық-ырғақты суреттің өзгеруі. Үлкен секірулер мен бұрылыстармен adagio-ның күрделі формасы. Музыкалық-хореографиялық композициялардағы эмоциялық-мағыналық мәнерлілік. Сабақты өз бетінше әзірлеу, жазу және өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау әдістемесі v'
    Несиелер: 5

    Сыған, испан, Мексика билерінің, Закавказье халқының билерінің негізгі қимылдарын зерттеу. Халықтық және классикалық би синтезінде құрылған халық биінің стильдік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 4

    Хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі түсініктері (категориялары): тәрбие, білім беру, оқыту. Классикалық және халықтық биде орындаушылық шеберлікті оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Аспектілері: қарапайымнан күрделіге, кіші формалардан үлкенге дейін. Хореографиялық өнерді оқытудың негізгі принциптері мен әдістері. А. я. Ваганова жүйесінің әдістемелік негіздері. А.Селезневтің, Ш. Жиенқұлованың, Д. Абировтың, Б. Аюхановтың педагогикалық мұрасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі Ритмика және хореография I'
    Несиелер: 4

    Балалардағы музыкалық-эстетикалық қабылдауды және қозғалыстардың пластикалық экспрессивтілігін дамыту. Дж. Э. Далкроздың әдістемелік жүйесі. Музыканы тыңдау және ән айту, музыкалық қабілетін дамыту,музыкалық есту, музыкалық есте сақтау, ырғақ сезімі. Музыкаға эмоционалды жауап беруге тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін орындау әдістемесі III'
    Несиелер: 4

    Концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, музыкалық материалды таңдау. Станокта оқу комбинацияларын, залдың ортасындағы экзерсистегі би эскиздерін құрастырудың теориясы мен әдістемесі: ерлер, әйелдер. Қазақ биінің қазіргі даму тенденциялары. "Нео-қазақша хореография".

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка теориясы'
    Несиелер: 5

    Музыка өнер түрі ретінде. Музыкалық композициялардың негізі. Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері. Музыкалық тілдің компоненттері: метр және ырғақ, әуен, үйлесімділік. динамика, қарқын, құрылым. Аралас өлшемдер мен өлшемдер. Музыкалық-экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесуі. Музыка мен би қозғалысының байланысы. Музыкалық стиль және музыкалық жанр. Музыкалық форма және оның би композициясымен байланысы. Қашықтықтан оқыту технологиялары бойынша оқуға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I'
    Несиелер: 5

    Халықтық-сахналық хореография формаларының пайда болуы, олардың қазіргі мәдени кеңістікте дамуы. Халықтық-сахналық бидің орындаушылық мәдениеті. Кәсіби қабілеттерді қалыптастыру және дамыту заңдары және халық биінде орындаудың экспрессивтілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I'
    Несиелер: 4

    Қазақ әйелдер биінің қолдары мен аяқтарының негізгі қимылдары. Станокта Экзерсис құрудың теориясы мен әдістемесі. Музыкалық сүйемелдеуді таңдау бойынша концертмейстермен жұмыс. Станокта оқу комбинацияларын, залдың ортасындағы би этюдтерін құрастырудың теориясы мен әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы Skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби шеберлік пен дағдыларды жіктеу; менеджер үшін дағдылар матрицасы; softskills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hardskills негізгі құраушылары; self–менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық би негіздері I'
    Несиелер: 5

    Халықтық сахналық биде аяқ-қол позициялары. Қадамдар, ауысулар, бұрылыстар және айналулар. Машинадағы Экзерсис тізбегі. Халықтық-сахналық бидегі Терминологиядтерде орындаудың стилистикалық ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру; өнеркәсіптік кәсіпорындар қызметінің нәтижесінде туындайтын қоршаған ортаның ластануының, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуының салдарын бақылау, талдау, бағалау және жою бойынша жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқып-үйенудің теориясы мен әдістемесі I'
    Несиелер: 5

    Классикалық би мектебінің пайда болуы. Классикалық биді оқытудағы негізгі ұғымдар (категориялар): оқыту, білім беру, тәрбиелеу. Классикалық бидегі Терминология. Сабақтың құрылымы. Сабақтың негізгі және екінші бөліктері. Сабақтың бөліктері арасында уақытты бөлу (циклограмма). Сабақта жүктемені бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II'
    Несиелер: 6

    Студенттердің қазақ биінің негіздерін, өзіндік ерекшеліктерін тереңдетіп оқу, терминологияны, образды, мінезді, орындау мәнерін меңгеру, музыкалық - көркемдік талғамын тәрбиелеу.Қазақ биінде қол мен аяқ қозғалысының теориясы мен әдістемесін, элементтердің алуан түрлілігі мен пластикалық ерекшеліктерін, әрбір қозғалыстың мәнін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II'
    Несиелер: 5

    Классикалық би мектебінің қалыптасуы. Классикалық биді оқытудың аспектілері: қарапайымнан күрделіге, кіші формалардан үлкенге дейін. Оқыту әдістері. Классикалық бидің эстетикалық қабылдауын дамыту принциптері классикалық би сабағында тәрбие принциптері. А. Ваганованың оқыту жүйесі. Қазақстан Республикасында классикалық биді оқыту әдістемесі: Селезнева а. в., Сабирова Д. Т., Аюханова Б. Г.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстера ұсталығы I'
    Несиелер: 6

    Хореографиялық өнердің түрлері, формалары мен жанрлары. Балетмейстердің қызмет саласы. Композициялық жоспар. Бидің суреті (хореографиялық сурет). Хореографиялық қойылымды көркем безендіру. Балетмейстердің балалар хореографиялық ұжымдағы жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II'
    Несиелер: 5

    Халықтық сахналық биді оқытудағы педагогикалық технологиялар мен әдістердің ерекшеліктері. Қимылдар мен комбинацияларды орындау және оқыту ережелері станокта және залдың ортасындағы этюдтерде лексикалық материалдың стилистикалық ерекшеліктері.Орындаушылардың кәсіби және көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамыту принциптері. Сабақ өткізу әдістері. Экспрессивтілікті дамыту құралдары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық бидің негіздері II'
    Несиелер: 5

    Қозғалыстарды үйлестіруді, төзімділікті дамыту. Музыкалық және мәнерлі орындау. Халықтық-сахналық би сабақтарында концертмейстермен және музыкалық материалдармен жұмыс істеу әдістемесі. Зал ортасындағы халықтық-сахналық би мен этюдтердің экзерсисін жүргізудің практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу

  • Код ON8

    Ғылыми теория мен көркемдік практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, хореографиялық және теориялық пәндерді оқыту қабілетін меңгеру. Хореографиялық өнер саласындағы ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық таныту. Оқушылардың көркемдік іс-әрекетке қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON11

    Ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық танытады, ғылыми жаңалықтар ашуға қабілетті. Оқушылардың іздеу-зерттеу қызығушылығын дамыту қабілетін көрсетеді. Хореография саласында орындаушылық шеберлік дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    Кәсіби қызмет түріне (түрлеріне) сәйкес келетін кәсіби білім мен технологиялардың басым болуы: білім беру қызметі, балетмейстерлік қызмет, репетиторлық қызмет, ұйымдастыру-басқару қызметі, әдістемелік қызмет, Эксперименталды-зерттеу қызметі, мәдени-ағарту қызметі және хореографияның мамандандырылған бағыттарындағы ақпараттық-коммуникациялық қызмет саласында

  • Код ON9

    Педагогикалық, гуманитарлық, білім беру, классикалық, халықтық, қазақ және қазіргі заманғы би мәдениеті мен өнері саласындағы зерттеулер нәтижелерін кәсіби қызметте пайдаланады

  • Код ON4

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON6

    Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту

  • Код ON10

    Білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолданады, өнер хореография бағытындағы дәлелдер мен тұжырымдама проблемаларды шешу. Көпшілік алдында сөйлеуге дайын және қабілетті екенін көрсетеді, тілдік құзыреттіліктерді меңгереді, дәлелдер келтіреді, пайымдау шығарады

  • Код ON12

    Жалпы әлемдік ғылыми, білім беру және мәдени-ақпараттық кеңістікті қалыптастыруға, онда Қазақстан Халықтарының мәдени мұрасын, көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлеріндегі жетістіктерін трансляциялау мен сақтауға қатысады

Top