Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі

    Білім алушылар теориялық бөлімді (дәрістерді) меңгереді, халықтық-сахна биінің заңдарын білу жүйесін қалыптастырады. Алынған теориялық білімді шоғырландырады және жүйелейді, оларды орындаушылық қызметте практикада қолдануға мүмкіндік береді, халықтық-сахналық би саласындағы педагогикалық жұмыс әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән теориялық дәрістермен нығайта отырып, практикалық материалды дәйекті игерумен оқытылады. Залдың ортасындағы экзерсис қозғалыстарының реттілігін көрсетеді және түсіндіреді. Сабақта тапсырманы талдайды және оны көрсетеді. Классикаликалық биде қозғалыстарды орындаудың теориялық негіздерін, әдістемелерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері

    "Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері " пәні білім алушылардың икемділігін дамытуға, қажетті техникалық және сахналық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған би пәндерінің барлық кешені үшін оқытудың іргетасы болып табылады, орындаушылық мәдениеттің көзі және базалық пәндердің бірі, сондай-ақ балет мәдениетінің әлемдік тарихының жетістіктерімен таныстырады. Классикалық би саласында кәсіби дағдылар мен үйлестіруді, лексикалық материалды және орындаушылық шеберлікті дамыту қабілетін қалыптастырады. Бұл пәнді игеру ырғақты, музыкалық талғамды, синхронды ұжымдық орындау дағдыларын дамытуға, тірек - қимыл жүйесін дамытуға, ойлауды, қиялды дамытуға, жеке тұлғаны ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи-тұрмыстық би

    Бағдарламада әр-түрлі кезеңдердегі ең маңызды оқиғалармен танысу, сол заманның костюмдері мен әшекейлерінің басымдылығын, сондай-ақ бидің стильдік ерекшеліктерін, би мәдениетінің, бұқаралық бал билерінің дәстүрлі халықтық мәдениеттің артықшылығын көрсету қарастырылған. Әр дәуірдегі би мәдениеті туралы білімді қалыптастырады. Тарихи-тұрмыстық бидің терминологиясын білу, әр дәуірдің тарихи кезеңдерін меңгереді.Тарихи-тұрмыстық би балдық билердің құрылымы мен сипатын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері

    Бұл пән әдістеме мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Оқу барысында студенттер әр-түрлі би мәдениетімен, әлем халықтарының өмірімен және тарихымен танысады. Білім алушылар сабақтың құрылымын, бағдарламалық материалдың әдістемесін игереді, әртүрлі ұлттардың орындалу сипаты мен мәнерін меңгереді. Халық биін оқыту жүйесін үйренеді, халықтық-сахналық би бөлімдерін орындау дағдылары мен әдістемелік талдауды, халық биінің ерекшеліктерін, тұрмыс пен салт-дәстүрді бейнелеуді қалыптастырады. Өз бетінше практикалық көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио және музыка теориясы

    Пән болашақ мұғалімнің дайындығы көлемінде білім алушылардың музыкалық есту , музыкалық ойлауын, есте сақтау қабілетін дамытады. Білім алушылар соңында әртүрлі музыкалық және интонациялық жаттығуларды еркін орындай алады. Халық музыкасының әртүрлі күйлерін сауатты орындау, диктант жазу және музыкалық шығармаларды импровизациялайды. Музыкалық дыбыстарды, олардың физикалық және музыкалық қасиеттерін біледі және ажыратады. Осы ұғымдарды үйреніп, тәжірибеде қолдана алады: тіркелу. шкала, нота жазуы, нота ұзақтығы және квинттік шеңбері, модуляция және хроматизмді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 1

    Оқытудың негізгі міндеті-классикалық биді оқыту әдістемесінің негіздерін терең игереді. Классикалық бидің қозғалысын қарапайымнан күрделіге дейін дамудағы барлық нысандар мен комбинацияларда орындау ережелері және әдістемесін меңгереді. Икемділікті дамытады, бұлшықеттерді нығайтады және буын-қоспаның қозғалысын қалыптастырады, дененің дұрыс орналасуының, үйлестірудің және билеудің техникалық және базалық дағдыларын дамытады. Музыкалық талғамды, ұжымдық қарым-қатынас дағдысын қалыптастырады, қозғалыс аппаратын, ойлауды, қиялды дамытады, өзінің икемділігін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазак биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Бұл пәнде білім алушылар оқытудың әртүрлі оқу кезеңдерінде қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесін, станок бойында практикалық материалды көрсетуді және залдың ортасындағы қимылдарды талдауды меңгереді. Оқыту барысында қазақ биге білімі қалыптасады, сонымен қатар қазақ биін орындау техникасында практикалық іскерліктер мен дағдылар меңгеріледі. Хореографиялық лексика және ерекшеліктерге ие қазақ биін орындау техникасы; халық би ансамбльдерінің үздік қойылымдарын талдау; музыкалық материалды биге сауатты пайдалануды игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахна биін оқытудың әдістемесі

    Білім алушылар әртүрлі халықтардың билерін орындаудың стильдері мен мәнерінің алуан түрлілігін меңгеруге мүмкіндік беретін халықтық сахналық билер туралы білім алады. Арнайы орындаушылық қасиеттер мен дағдыларды қалыптастырады. Білім алушылар халық билерінің әртүрлі би түрлерін және олардың би сөздік қоры мен орындаушылық ерекшеліктерінің байлығын меңгереді. Пән комбинацияларды құрастыра отырып, халық билерін орындауға үйретуге бағытталады. Алынған дағдылар станок бойында да, залдың ортасында да әр түрлі ырғақты өрнектермен қимылдарды үйренуге негіз береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 2

    Оқыту барысында студенттер классикалық биді оқытудың іргелі әдістері мен принциптерін меңгереді. Олар репетициялық жұмыстың негізгі әдістерін және балет өнерінің даму кезеңдерін меңгереді. Студенттер классикалық бидің қимылдары мен элементтеріне арналған терминологияны меңгереді. Классикалық бидің әдістемелік негіздерін зерттей отырып, олар балет өнерінің барлық нәзіктіктерін, денені тәртіпті және қозғалмалы етуге арналған нақты анықталған қозғалыстар жүйесін үйренуге мүмкіндік береді. Олар классикалық мұраның хореографиялық шығармаларында көркем сахналық образ жасай отырып, студенттерде кәсіби деректерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Пәнді оқыту барысында білім алушылар қазақ биінің формаларын, қимыл-қозғалыстың әсемдігі мен пластикасын меңгереді. Білім алушылар қазақ биін оқыту әдістемесін, қазақ биінің элементтерін меңгереді. Композиция құру дағдыларын дамыту. Ұлттық хореографияның мазмұндық аспектілерін қарастырады және қозғалыстардың үйлестірілуі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері 1

    Білім алушылар халықтық-сахналық би негізінде би қимылдарын, этюдтерді, қойылым жұмыстарын жасау технологиясы туралы білім алады. Өнер мектептерінде, хореографиялық ансамбльдерде және басқа да мәдениет пен өнер мекемелерінде сабақ беру үшін білім жүйесін игереді. Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесінде дағдыларды меңгереді. Әр түрлі ұлт өкілдерінің билері негізінде би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды құрастыру әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 3

    Бұл пән залдың ортасында классикалық экзерсис құрастыруды қарастырады. Классикалық биді оқыту әдістемесі бойынша ең маңызды ақпарат пен ұсыныстарды меңгереді. Дене мен қолдың қалпына, сабақтың құрылу принциптеріне, классикалық бидің негізгі ұстанымдарына және қозғалыстардың комбинациясына ерекше назар аударылады. Оқу барысында білім алушылардың икемділігі дамиды, қажетті техникалық дағдылар қалыптасады. Классикалық би терминологиясын, қозғалысты орындаудың метро-ритмикалық үлгілерін біледі.Дұрыс балеттік позаның болуы, қол мен аяқ қозғалысының мәдениетін, секіру техникасын, динамикадағы тұрақтылықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзі музыкасы және хореография

    Осы курсты оқу барысында білім алушылар музыкалық өнер туралы теориялық және тарихи білімдермен танысады. Хореографияда білім алушыларға би музыкасы туралы ой-өрісін кеңейтеді. Музыкалық мәнерлікті би қимылдарымен салыстыру дағдыларын игереді. Батыс еуропалық және әлемдік ірі композиторлардың шығармашылығының ерекшеліктерін меңгереді. Би үлгілерін көрсететін түрлі тарихи дәуірлердегі, стилдегі, жанрдағы музыкалық шығармаларды талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балетмейстер өнері

    Пән хореографиялық өнердің барлық компоненттері негізінде хореографиялық шығарманың көркемдік ниетін жүзеге асыруға үйретуге бағытталған. Олар әр түрлі хореографиялық формаларды игереді, оқу мысалдарын жасайды, хореографиялық шығарманы бейнелейді .Білім алушылар жаңа балет қойылымдарын, би нөмірлерін, музыкалық спектакльдерді, мюзиклдерді қою бойынша жұмысқа қатысады. Хореографиялық шығарманың жеке қойылымын жүзеге асырып, орындаушылармен (солистермен, кордебалетпен) хореографиялық мәтінді, би композициясын үйреніп, пластикалық техниканы жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модерн

    Пән заманауи бидің дағдылары мен әртүрлі стильдерін үйретеді. Қазіргі билердің сахналау және репетициялық қызметінде алған білімдерін пайдалануды зерттейді. Олардың негізінде джаз элементтері және заманауи импровизация бар. Олар мультимедиялық қызметтерді (Power Point, Piktochart, AhaSlides, би қоюмен айналысатын мамандарды даярлау бағдарламаларына және жеке тұлғаның эмоционалды интеллектінің негізін құрайтын дағдыларды дамыту деңгейіне) қолдана отырып техниканы зерттеуді қарастырады. Жасанды интеллект бейне жазбалар, қозғалыс сенсорлары сияқты әртүрлі көздерден алынған деректердің үлкен көлемін өңдеу және талдау үшін пайдаланылуы мүмкін. Заманауи хореограф үшін қажетті сапаны дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері 1

    Пән қазақ биін оқыту әдістемесін, станок жанында және зал ортасында жаттығуларды орындауды, би қимылдарын жасау техникасын, үздіксіз жұмысты үйренуге бағытталған. Қазақ биінің материалында би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық нөмірлерді құрастыру техникасын меңгереді. Қазақ биінің ұлттық ерекшеліктерін ашып, оны зерттеу әдістерін көрсетеді. Қазақ билерін орындаудың әр-түрлі формалары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық өнер тарихы

    "Хореографиялық өнер тарихы" пәні шетелдік және отандық хореографияның негізгі кезеңдерінің қалыптасуын, сабақтастығы мен даму заңдылықтарын; ұлы балетмейстерлердің, композиторлардың, бишілердің шығармашылық қызметін; классикалық, халықтық, тұрмыстық және заманауи хореография туындыларын қарастырады. Хореография өнерін дамытудың негізгі кезеңдерін білуге сүйене отырып, хореография саласында білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыруда негіз болып табылады. Балеттің жетекші әртістерінің орындаушылық қызметі туралы білімі бар. Хореографияда бейнені құрудың көркемдік құралдары және музыкалық және хореографиялық экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесу принциптері туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Би қойылымының композициясы

    Пәнді оқу білім алушыларға хореографияның әртүрлі тақырыптары мен жанрларының өзіндік композицияларын; хореографиялық өнердің міндеттеріне сәйкес жеке және бұқаралық концерттік нөмірлердің композицияларын жасау қабілеттерін дамытудан тұрады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар хореографиялық өнердің барлық құралдарын пайдалана отырып, өз ойларын сахналық бейнелерге аудара білуі және ұмтылуы, режиссерлік-қойылымдық жоспарды басшылыққа алуы және әзірлеуі және оны іс жүзінде жүзеге асыруы, репертуарды таңдауы, музыканы дұрыс қабылдауы және оның мазмұнын биде беруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи биді оқытудың әдістемесі

    Кәсіби қызметтегі әдістерді, тәсілдерді және білім беру технологияларын меңгереді, заманауи хореографияның даму үрдісін біледі. ЖИ жаңа хореографиялық композициялар жасау үшін пайдаланылуы мүмкін. Машиналық оқыту алгоритмдері мен генетикалық алгоритмдердің көмегімен ЖИ хореографиялық жұмыстарды талдап, зерттей алады, содан кейін осы талдауға негізделген жаңа қозғалыстар мен комбинацияларды жасай алады. Бұл бишілер мен хореографтарға шығармашылық жобалары үшін жаңа идеялар мен шабыт алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері 2

    Осы пәнді оқыту процесінде білім алушылар сахналық би сабағын меңгеру, экзерсисте және зал орталығында жаттығуларды орындау техникасын, би қимылдарын орындау техникасын, халықтық-сахналық би негізінде шығармалардың эскиздерін меңгереді. Әр түрлі ұлттардың билері негізінде би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық қойылымдарды жасау әдістерін қарастырады. Көркемдік қабылдауды дамытады. Өнер мектептерінде, хореографиялық ансамбльдерде және басқа да мәдениет пен өнер мекемелерінде сабақ беру үшін халықтық-сахналық бидің білім жүйесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент және көшбасшылық

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, команда құру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балетмейстер жұмысы

    Пән би композицияларының сюжеттік хореографиялық формаларын қою ерекшеліктерін, қойылым шеберлігінің әдістері мен принциптерін оқытады, хореографиялық шығармалардағы режиссура негіздері мен драмалық құрылымды қарастырады. Балетмейстердің көркемдік-эстетикалық талғамы мен жоғары моральдық қағидаттарын дамытады. Кәсіби қызметте теориялық және тарихи білімді қолданады, белгілі бір тарихи кезеңнің эстетикалық идеяларына байланысты өнер туындысын кең мәдени-тарихи контексте түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері 4

    Білім алушылар бағдарламалық талаптарды және классикалық би қимылдарын орындау ережелерін біледі; классикалық би элементтерін орындаудың әдістемесі мен техникасын меңгеріп, классикалық бидің қозғалыстарын оның дамуында – қарапайымнан күрделіге қарай үйрену әдістемесін практикада біліп және қолданады; комбинацияларды құрастыру және жас ерекшеліктік, психологиялық және икемділіктерін ескере отырып, сабақты дайындау әдістемесін меңгереді. Классикалық би қимылдарын сауатты және мәнерлеп орындауды, жаттығуларды комбинацияларда біріктіруді, өз бетінше музыкалық образ жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық драматургия

    Бұл пән студенттерге түрлі би қойылымдарындағы драматургияны кәсіби талдауға үйретеді. Курс практикалық сабақтар түрінде өткізіледі, әр түрлі оқу және мамандандырылған мекемелерде оқытушылық және орындаушылық қызмет үшін болашақ оқытушылардың кәсіби қасиеттерін анықтайды және дамытады. Білім алушылар уақыт талаптарын ескере отырып, хореографиялық қойылымдарды дұрыс құра білуі керек. Жоспарлау дағдыларын игеріп, оқу және сабақтан тыс уақытты дұрыс бөлуге үйренеді. Білім алушылар өзіндік, оқытушылық және шығармашылық қызмет дағдылары қалыптастырылады. Хореографиялық драманы жақсы меңгеру үшін балет қойылымдары мен қойылымдарынан түрлі бейне материалдарды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері 2

    Бағдарлама қазақ халық биін тереңдетіп оқытуды, пластикалық би қимылдары мен импровизацияның практикалық дағдыларын меңгеруді көздейді. Білім алушылар қазақ биінің элементтерін оқиды, биде қолданылатын ұғымдар мен терминдерді біледі. Би мәдениетінің тарихын зерттейді. Залдың ортасында жаттығулар мен қимылдарды орындай біледі. Қазақ биінің даму тарихын зерттеуді, халық биінің тәсілін, сабақ өткізу әдістемесін баяндауды, өзіндік жұмыс дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визаж және грим

    «Визаж және грим» пәні дәрістер мен практикалық сабақтарды қамтиды. Пәнді меңгеру процесінде теориялық материалды меңгерумен және практикалық жұмысты орындаумен байланысты білім алушының өзіндік жұмысы да қарастырылады. Қарапайым макияж жасауды үйрену (күндізгі және кешкі); - әр түрлі макияжды, сондай-ақ макияж бөлшектерін таңдау, әзірлеу және орындауды үйренеді. Олар сәндік косметиканың негізгі құралдарын, макияж түрлерін, оны жүзеге асырудың реттілігі мен негізгі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының билері

    Пән әр түрлі халықтардың би мәдениетін оқытуға, стиль, әдептілік, би техникасының ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Ұлттық, халықтық және заманауи хореографияны орындау дағдыларын игереді. Әлем халықтарының хореографиялық мәдениетінің ерекшеліктері мен ұлттық дәстүрлері, әртүрлі тарихи дәуірлердегі би қойылымдарының стилистикалық ерекшеліктері мен стильдері меңгереді. Қойылымдарда одан әрі пайдалану үшін әртүрлі халықтардың билерінің ерекшеліктерін біледі. Білім алушылар әлем халықтарының билерінің алуан түрлері мен формаларын, олардың би лексикасының байлығын және орындаушылық ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Костюм тарихы және бидің сахналық безендірілуі

    Орындаушылық өнерді және сахналық образдарды оқытудағы негізгі пәндердің бірі және музыкалық-хореографиялық образ жасауда маңызды рөл атқарады. Халық киімдері, театр реквизиттері, декорация, жарықпен сахнаны көркемдеу - хореографиялық образдар жасауда негізгі компоненттер, сондықтан әр студент образды ашуда сырт пішін, киім үлгісін тиімді пайдалану арқылы хореографиялық образдар жасауға болатындығын оқып біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахналық грим

    Пән сахналық бейнені жасау үшін грим жасау дағдыларын үйретуге бағытталған. Грим өнерінің, грим техникасының дамуының негізгі кезеңдері меңгеріледі . Түрлі гримдеу техникасын игеріп ; хореографиялық образ жасауда гримнің мәнін ашады. Түрлі бейнелерді жасауда гримді қолдануға үйретеді; көркемдік талғамға тәрбиелейді. Тарихи гримнің көркемдік қабілеті мен білімін дамыту, сондай-ақ хореографиялық туындыларды дайындау процесінде түрлі күрделілік дәрежесіндегі сахналық гримді орындауға мүмкіндік беретін білім алушылардың бойында дағдылар кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия халықтарының биі

    Пән әр түрлі халықтардың би мәдениетін оқытуға, стиль, әдептілік, би техникасының ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Курс алған білімдерін педагогикалық қызметте одан әрі пайдалану үшін әртүрлі халықтардың билерінің ерекшеліктерін білуді игеруді қамтиды.Халық билері қимылдарын сауатты орындауға, әртүрлі халықтар билерінің тән ерекшеліктерін игеруге, орындаушылық шеберлікті арттыруға және кәсіби білімді практикалық жұмыста қолдануға ерекше көңіл бөлінеді. Азия билерін қарапайым орындау және күрделі композицияларды құру кезінде хореография мәтінің және орындау техникасын игереді. Комбинацияларды жасайды, қиял мен ойларды бейнелейді. Азия халқының қарым-қатынас және хореографиялық материалдарын, салт-дәстүрлерін, өмір салтын практикалық пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография тарихы

    Пән отандық және шетелдік балетмейстерлердің өмірлік және шығармашылық жолының негізгі кезеңдері;балет өнерінің қалыптасуы мен даму кезеңдері; түрлі тарихи дәуірлердің, стильдер мен бағыттардың хореографиялық өнерінің айрықша ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Сауатты жеткізу арқылы оқытушылық қызметтегі біліктілігін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі хореографиядағы балалар шоу-студиясы

    Бұл пән эстетикалық тәрбиені оқытуға ,өнер арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Балалардың көркемдік-эстетикалық талғамын қалыптастырады. Заманауи хореографияның балалар шоу-студиясының бағыттарын музыка, хореография, театр салалары бойынша игереді. Хореографиялық театр драмасының принциптерін және оның өзіне тән ерекшеліктерін меңгереді. Хореографиялық шығармаларды құру және сахналау процесі туралы түсініктерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықтық хореографияның мұрасы мен репертуары

    Білім алушылар хореографияның түрлі бағыттарының қимылдарын орындау әдістемесін және классикалық, халықтық-сахналық, заманауи, тарихи-тұрмыстық, бал биін оқытудың түрлі әдістерін игереді. Хореографиялық мұраның негізгі шығармаларының хореографиялық мәтінін жоғары кәсіби деңгейде көрсете алады. Хореографиялық мәтіннің сауатты көрсетілімін меңгереді; атақты би шеберлінің жазуын талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дуэт билері

    Пән оқытудың теориясы мен әдістерін меңгеруге, дуэтті билерде қолдау техникасын үйретуге бағытталған. Би мен биші жұп биінің элементтерін игереді. Бұл спектакльдің бөлігі немесе тәуелсіз нөмір болуы мүмкін. Дуэт би сабақтарын құруда және өткізуде теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастырады. Дуэт биінің мысалдары мен оның орындалуын талдай біледі. Орындаудың техникасы мен мәнерлілігін дамытады. Оқу кабинеттерінде және олардың мағыналық мазмұнына сәйкес келетін музыкалық шығармалар негізінде бірегей дуэтте дербес композициялық жұмыс жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық ұжымдардағы әдістемелік жұмыс

    Пәнді меңгеру үшін білім алушылар хореографиялық ұжым (үйірме, ансамбль, студия) құруды үйренеді. Хореографиялық ұжымның этикасы мен эстетикасы, би қойылымдарына арналған костюмдерді тігу ерекшеліктерін меңгереді. Білім алушылардың жеке және шығармашылық мүмкіндіктерін ашу және жетілдіреді. Көркемдік жетекші ретінде кәсіби қызметке қажетті білім мен дағдылардың жеткілікті көлемін игереді, би хореографиялық ұжымда ұйымдастырушылық, педагогикалық, қойылымдық және дайындық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Режиссура негіздері

    Режиссердің шығармашылық үдерістегі рөлі мен маңызын біледі. Көркемдік экспрессивтілік құралдарының кең ауқымына ие болады; сенімді кәсіби көрсетілімді қарастырады. Кеңістік пен уақыт сезімі сияқты дағдыларды дамытады, бұл процесте концертмейстермен атқарушылық жұмыс ынтымақтасады. Хореографияда режиссураның негізгі практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби дайындықтың жоғары деңгейін көрсетеді. Тәрбиелік-педагогикалық процестің заңдылықтарын және қоғамның құқықтық нормаларын, философиялық негіздерін, қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерлік негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, экология және өмір қауіпсіздігін, психологиялық-педагогикалық ғылымдарды, қоғамды қалыптастырудың негіздерін біледі. Қазақстан Республикасы (тарих, өнер, дін). Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі ілімдер, кәсіпкерлік және бизнес негіздері туралы түсінігі бар.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты таба, өңдей және талдай алады, шығармашылық ұжымды ұйымдастырады және басқарады және академиялық ұлттық руханият, ғылыми қызмет мәдениеті, менеджмент және көшбасшылық мәнін түсінеді; шығармашылық қызмет нәтижелерін болжайды.
  • Классикалық биді, халықтық-сахналық биді, қазақ биін оқыту әдістемесін біледі және өз қызметінде кәсіби лексиканы сауатты пайдалана алады. Музыкалық-есту қабілеті бар және музыкалық аспапта ойнай алады.
  • Кәсіби қызметте әдістерді, әдістерді және білім беру технологияларын меңгерген, заманауи хореографияның даму үрдістерін біледі. Жасанды интеллект алдыңғы деректер мен стильдерге негізделген жаңа хореографиялық композициялар жасай алады. Бұл хореографтарға жаңа идеялармен тәжірибе жасауға және ерекше хореографиялық туындылар жасауға мүмкіндік береді.
  • Қойылым іс-әрекетінің, драматургияның даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарланады, лексика мен орындау әдістемесін жоспарлауға және нақты баяндауға қабілетті.
  • Кәсіби қызметте би қойылымдарын, дуэт билерін, классикалық халық биінің негізін салған әр түрлі уақыттағы әйгілі балетмейстерлердің балет қойылымдарын қолдана алады.
  • Кәсіби маман ретінде ойлауды дамытады, оқу-әдістемелік шығармашылық жұмысты жоспарлайды, хореография саласында педагогикалық технологияларды жетілдіреді және пайдаланады
  • Музыка теориясының, сольфеджионың, бидің сахналық безендірілуінің, сахналық грим мен визаждың негіздерін меңгереді, костюмнің тарихын біледі. Режиссерлік өнердің негізгі бағыттарының даму тарихын білетіндігін көрсетеді.
  • Хореографиялық өнердің әлемдік және отандық тарихын, оның даму бағыттары мен үрдістерін, бидің көркем-бейнелі тілінің ерекшелігі мен ерекшеліктерін біледі.
  • Даму үрдістерін шығармашылық түрде жетілдіре алады, ұжымда жұмыс істеуге бейім, жаңа шешімдер ұсынады, өз пікірін ұжымның пікірімен үйлестіреді, жоғары кәсіби және мәдени эстетикалық талғамға ие болады.
  • Ырғақты сезіне біледі, музыкалық-қимыл бейнесін бейнелей біледі, бұлшықет күшін, төзімділікті, қимыл пластикасын дамытады.
  • Хореографиялық өнер саласында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеуде ой-пікірлерді дәйекті және сауатты тұжырымдап, білдіре алады.
Top