Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01408 Кәсіптік оқыту в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайдағы білім берудің басымдылық рөлі. Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы.Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық үдерістің мәні мен кұрылымы, мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі.Ғылыми дүннетаным-оқушының интеллектуалды дамуының негізі.Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мәні мен мазмұны.Тәрбиенің формалары мен құралдары, әдістері.Оқыту үдерісінің маңызы. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 6

    Композицияның негізгі заңдары. Композиция құралдары. Композиция ережесі. Композиция тәсілдері. Көлемді композиция, көлемді-кеңістіктік композиция. Композициядағы бейнелілік. Көру қабылдауының композициясы және психологиясы. Композициялық және көркемдік форманың негізгі принциптері. Сәндік-қолданбалы өнердегі композиция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психология ғылымының негізгі түсініктері мен заманауи мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологияның міндеттері мен әдістері. Психика, сана және өзіндік сана. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер: түйсік, қабылдау, ойлау, ес, қиял. Психикалық күйлер және реттеушілік процестер: зейін, эмоция, сезім, ерік. Психикалық қасиеттер: бағыттылық, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сурет және графика'
    Несиелер: 6

    Геометриялық фигуралардың сызықтық-конструктивтік суреті, 2-3 заттан тұратын қарапайым натюрморт; геометриялық фигуралардың тақырыптық натюрморт, гризайль техникасында; күрделі емес натюрморт, акварель; түрлі-түсті заттардан жасалған натюрморт, түсті бүрмелеу фонындағы натюрморт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз аймағының табиғаты, халқы, экономикасы, тарихы мен мәдениетін зерттеу және жан-жақты білу; оның табиғи, экономикалық және мәдени ресурстарын, географиялық, этнографиялық және демографиялық сипаттамаларын, тарихын, әлеуметтік өмірі мен даму перспективаларын ескеру; туған жер тұрғындарының өмір сүру деңгейі мен үй тұрмысы; аймақтағы археологиялық орындар; өлкетанудың мәні мен маңызы, өлкетану жұмысының негізгі формалары мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті табиғатын зерттеу.Тарих-и-Рашидидің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.Х.Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түстану'
    Несиелер: 3

    Түс туралы ғылым. Түстер формаларды ашатын құбылыс ретінде. Ахроматикалық композициялар. Түстер мен үйлесімді түстердің үйлесімі. Физикалық түсті араластыру. Түсті қабылдау. Түс ақпараттың құралы. Түс құрамы. Түс жүйесі типтерінің жіктелуі. Түсті символизм мәселесі. Қоршаған ортаны эстетикалық, көркемдік, экологиялық және ақпараттық ұйымдастыру принципі. Түсті нысандарды модельдеудің негізгі принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлт дәстүрлерінің тәлімдік, тәрбиелік мәні мен маңызы. Ұлт дәстүрлерінің зерттелу жайы. Ұлт дәстүрлерінің қоғамдағы рөлі мен әлеуметтік қатынастарды реттеуге тигізетін ықпалы. Салт-дәстүрлердің түрлері. Дәстүрдің ұлттық дүниетанымдағы орны. Дәстүр және ұлт, ұлыс, адам түсініктерінің байланысы. Салт-дәстүрлердің ұлттық әдебиеттегі көрінісі. Түркілік өркениеттің ұлттық дәстүрдегі интеграциялық әлеуеті. Ұлттық дәстүр құқық және заң аясында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы сурет'
    Несиелер: 5

    Көру арқылы сурет салу. Фигуралық көлемді қиял. Тұрмыстық заттар, құралдар мен жабдықтардың суреті. Нысанды стильдеу және графикалық түрлендіру. Өнеркәсіп өнімдерінің жаңа түрлерін құру. Күрделі заттарды қарапайым формаларға айналдыру. Қарапайым нысандардан өндірістік нысандарды құру. Ер адамның бейнесі. Ірі өнеркәсіптік өнімдер мен көлік құралдарын салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Қазақ руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркілер өркениетінің ислам өркениетімен байланысы және сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының басты салалары және олардың рухани құндылығы мен маңызы. Орта ғасырлардағы түркілік мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М.Х.Дулатидың тарих философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ ағартушылығы дәуірі қазақ халқының руханилығының даму кезеңі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі. Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау. Қазіргі таңдағы оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы. Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық әрекеттестік технологиясы. Тәрбие жұмыстарының нәтижесі мен тиімділігінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалық материалтану'
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын дайындауға арналған материалдардың ассортименті, құрылымы мен қасиеттері.Тігін материалдарының, тоқыма тоқымалардың жіктелуі, ассортименті және қасиеттері; Белгілі бір мақсаттағы бұйымдарға арналған материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б.Момышұлының өмірі, қаламгер ретінде қалыптасу жолдары. Б.Момышұлы шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал-мәтелдері мен афоризмдері, публицистикасы мен әңгімелері, хаттарының өзі қазақ сөз арнау тарихындағы ерекше соны жаңалық екендігі. Баласы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» еңбектері бала тәрбиесіне аса қажет құрал бола алатындығы. Б.Момышұлы туралы шығармалар мен ондағы батыр бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме'
    Несиелер: 5

    Қылқаламмен жұмыс істеу тәсілдері. Кескіндеме техникасы: "шикі", "құрғақ", "аля-прима", "лессировка", пастоздық кескіндеме. Көркем натюрморт. Сәндік натюрморт. Адам, жануарлар, құстар бейнеленген ұзақ және қысқа мерзімді этюдтер. Интерьер мен пейзаж этюдтері. Түсті көлемді анықтау, жарық-ауа ортасын беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістік өнер тарихы'
    Несиелер: 3

    Индустрияға дейінгі өркениеттердің техникасының, қолөнерінің және сәндік-қолданбалы өнерінің даму тарихы. Ежелгі Египет, Ежелгі Греция. Ежелгі Рим. Батыс Еуропа мен Ресей елдері Орта ғасырлардан XIX-XX ғасырларға дейін. ХХ - XXI ғасырдағы Батыс Еуропа, АҚШ, Жапония, Ресей, Қазақстандағы дизайнның қалыптасуы мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық сурет'
    Несиелер: 5

    Техникалық сурет, мақсаты. Техникалық суреттердің түрлері. Жалпы ұғымдар мен анықтамалар. Сызықтар, бұрыштар салу; кесінділер мен бұрыштарды тең бөліктерге бөлу, аксонометриялық осьтердің құрылысы. Квадраттың, тіктөртбұрыштың, дұрыс үшбұрыштың, дұрыс үшбұрыштың суретін салу алтыбұрыш, шеңбер. Көлемді заттарды салу. Перспективада орындалған техникалық суретті талдау. Сызықтық перспектива ережелерін қолдана отырып, әртүрлі объектілердің техникалық сызбаларын орындау мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Киімге арналған материалдар'
    Несиелер: 5

    Маталарды талшықты құрамына қарай жіктеу негіздерін, маталардың құрамының сыртқы түріне және қасиеттеріне әсері, жоғарғы материалдың қасиеттері мен бұйымның мақсатына сәйкес киім қаптамасына төсеу, төсеу, оқшаулау, әрлеу материалдарын таңдау. Тігін өндірісі үшін тоқыма материалдар пакетін таңдаудың негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының философиялық негіздері. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының психологиялықнегіздері. Рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының қағидалары. Жалпыадамзаттық құндылықтар «Өзін-өзі тану» мазмұнының негізі. Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, өзін-өзі танудың мақсаты. Сүйіспеншілік – өзін-өзі танудың негізін қалаушы қағидасы. Қиянат жасамау – тұлғаның үйлесімді дамуының нәтижесі. Өзін-өзі тану мен басқа пәндердің интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның қасиетті жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін зерттеу және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі түсініктер; Қазақстандағы қасиетті орындардың орналасуы; Қазақстандағы қалыптан тыс және жұмбақ орындар; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және табынушылық нысандар; тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар. Қазақстанның тарихи-мәдени, қасиетті, туристік жерлеріне экспедициялар ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Костюм тарихы'
    Несиелер: 3

    Тарихи костюм және оның өнер жүйесіндегі орны; әр түрлі стильдерді қалыптастыру. Антикалық костюм. Орта ғасырлардағы костюмдер. Орта ғасырдағы Шығыс костюмі. Батыс Еуропа костюмі (XVI - XIX ғғ.). Ұлттық костюм. Киім нысанының материалмен, климатпен және адам кәсібінің тегімен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы. Педагогикалық менеджменттің заңдылықтары. Педагогикалық менеджменттің ұстанымдары. Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жоспарлау. Әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Педагогикалық ұжым басқарудың обьектісі және субьектісі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас және басқару этикасы. Білім беру менеджерлерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қасиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы композиция'
    Несиелер: 4

    Дизайндағы композиция. Дизайн және композиция заңдылықтары. Элементтердің бағыныштылығы мен эквиваленттік заңын қолдана отырып, композициялық жұмыстағы негізгі және қайталама қатынастардың өзгеру процесі негізінде үш өлшемді кеңістікті формальды-композициялық ұйымдастырудың принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Костюм композициясы'
    Несиелер: 4

    Костюм композицияның негізгі заңдары. Әр түрлі техникадағы эскиздеу, нобайларда мен эскиздердегі формаларды түсіндіру, бұйымдардың графикалық құрамы. Киімнің сәндік дизайнындағы ою-өрнектің рөлі мен маңызы. Оюланған композиция қазіргі заманғы костюмда және текстильде. Көркемдік жалпылау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем металл'
    Несиелер: 4

    Көркем нақыштау үшін материалды таңдау. Нақыштауда қолданылатын негізгі металдарды анықтау. Әр түрлі қалыңдықтағы табақ металы. Қолданылатын қосалқы материалдар мен құрылғылар. Чекандарды дайындау технологиясы және түрлері. Нақыштау жұмыстарының техникасы. Шығыс, фонды түсіру, рельеф, чеканмен жұмыс, шайырлы астарда шығыс, фонды түсіру, рельефті ою. Көркем нақыштауды ресімдеу. Нақыштауды рәсімдеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Визуальді өнер (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 4

    Бейне философиялық және өнертану мәселесі ретінде. Визуалды технологиялар және визуалды практикалар. Визуалды өнердегі пластикалық бейнелер. Көрнекі өнердегі сахналық бейнелер. Сандық өнер (фотосурет, анимация, медиа тәжірибелер). Бейнелеу өнерінің мәнерлі құралдары. Көркем материалдар және техникалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлшемді типология'
    Несиелер: 4

    Адам денесінің антропометриялық сипаттамалары. Өлшем стандарттары. Адам денесінің өлшемді белгілері. Киім құрастыру жүйелері. Киімді құрастырудың бірыңғай әдістемесі (ЕМКО СЭВ). КТШО құрастырудың бірыңғай әдісі. Терминология және қолданылатын символдар. Киімді құрастыру әдістемелеріндегі рұқсаттардың, рұқсаттардың арту жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндіріс керамиканың технологиясы'
    Несиелер: 4

    Өндірістегі керамиканың техникасы. Керамикалық бұйымдарды көркем безендіру. Стильдерді зерттеу негізінде керамикалық құралдармен интерьерді жобалау. Өнердегі заманауи бағыттарды зерттеу негізінде керамикалық бұйымдардан интерьер бұйымдарын құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Студиядағы керамиканың технологиясы'
    Несиелер: 4

    Керамикалық бұйымдарды көркем безендірудің түрлері мен әдістері. Керамика тарихы туралы негізгі мәліметтерді жинақтау және керамикалық бұйымдарды жасау тәсілдерін үйрену. Керамикалық композицияны құру принциптері. Керамикадан бұйымдар жасау және сапасын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем темір құю технологиясы'
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Көркем құю. Көркем пышақты безендіру элементтері. Мүсіндік құю. Зергерлік бұйымдарды құю. Көркем құю техникасында сәндік-қолданбалы өнер заттарын жобалау және безендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Металдан көркемдік бұйымдарды жобалау'
    Несиелер: 5

    Металмен жұмыс істеудің негізгі технологиялық тәсілдері: илектеу, біліктеу, балқыту, созу, ию. Көлемді сканерлеу техникасында зергерлік бұйымдарды жобалау. Бұйымды материалдарды дайындауға орындау. Материал көлеміндегі сканерлеу жиынтығы. Көлемді филиграньды бұйымдарды дәнекерлеу. Процесс мәре жетілдіру бұйымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері'
    Несиелер: 4

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен білім берудің әдістерін анықтау. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен және интеграцияланған білім берудің этикалық әдіснамалық аспектілерін меңгеру. Балаларды инклюзивті тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру. Әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар балаларды интеграцияланған оқытуды жүзеге асырудағы мұғалімнің рөлінің маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбилі қазақ жазуының тарихы. Латынша жазуды меңгертудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің әдіснамасы мен теориялық қағидаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің педагогикалық, психологиялық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуының лингвистикалық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуын сөйлесім әрекетінің түрлері арқылы меңгерту. Латын әліпбилі ұлттық жазудың әдістемелік жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын түйіндік өңдеу'
    Несиелер: 5

    Техника қауіпсіздік ережесімен танысу. Жеңіл бұйымдағы жаға, қалта, жеңді түйіндік өңдеу. Сырт киімдегі жаға, жең, қалта түрлерін түйіндік өңдеу. Жейде, белдемше, шалбар, ерлер киімі және балалар киіміндегі түйіндік өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірін, денсаулығын және жұмыс қабілеттілігін сақтау жүйесін қамтамасыз ету; персоналдың әртүрлі санаттары үшін психофизиология, эргономика және еңбек эстетикасы талаптарын ескере отырып, еңбек өнімділігін арттыру және демалыс режимдерін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 4

    Білім және ғылым саласындағы нормативтік актілік құжаттармен танысу. Дәсүрлі және инновациялық технологияларды меңгеру. Жаңартылған білім беру және қашықтықтан оқыту технологияларын меңгеру. Кәсіптік оқыту сабағын жүргізі барысында ұтымды технологияларды анықтау. ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ құрастыру. Сабақ барысында тәрбие жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киімді конструкциялау және модельдеу негіздері'
    Несиелер: 5

    Киімнің жіктелуі. Киіммен орындалатын функциялар. Фигураның өлшемді белгілері. Адам денесінің өлшемдері. Өнімнің дизайнын жасау кезінде қажет қоспалар. Өнімнің балансы. Дизайн сызбасын есептеу тәртібі. Негізгі торды құру ережелері. Zwtextile бағдарламасында жұмыс істеу, бұйымдардың шаблондарын әзірлеу және жіктердің сызықтары мен басқа да компоненттерді ескере отырып, үлгілерді, эскиздер мен модельдерді орындау. Лекало жаю.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Модельдеу және конструкциялау жеке оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 4

    Модельдеу және конструкциялаудың оқыту технологияларын меңгеру. Жеке оқыту барысында модельдеудің ұтымды технологияларын анықтау. Киімді модельдеу ұлттық костюм дәстүрлерін, киім үлгілерін құрудың композициялық заңдылықтарын қолданып, әдістемесін әзірлеу.Эксперимент жүргізу әдістемесі және оның нәтижелерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі балл. Бөлімнің жалпы бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-анаңызбен жұмыс жасаңыз. Студенттің жеке жұмысы. Оқушы дамуының жеке траекториясын түзету. Оқушылардың ынтасы. Рефлексия. Рефлексиялық есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын жасау және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Металды көркем өңдеу: нақыштау'
    Несиелер: 5

    Нақыштау-материалдардың түрлері. Металдар мен қорытпалар. Тегіс рельефті нақыштау технологиясы. Көлемді нақыштау технологиясы. Соғылған жұмыстардың рельефі және металды таңдау. Суретті дайындау, шайырды, насмолканы қайнату, суретті металға аудару. Көлемді қалыптарда нақыштау. Мүсін түріндегі көлемді бұйымдарды (кубоктарды, құмыраларды, тостағандарды) нақыштау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрақ, пэчворк'
    Несиелер: 5

    Пэчворк, квилтинг техникасында орындалған бұйымдар. Технология. Материалдар мен құралдар. Қазіргі жай-күйі. Дайындау және кесу. Кенепті құрастыру. Патч үлгілері. Матаны қолдану әдістері мен технологиялары. Патч тігісінің қосымша элементтері кесте, тоқу, шілтер. Матаны, жіптерді, инелерді таңдау. Тігін машинасымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Адам мен қоршаған ортаны техносферадағы жағымсыз факторлардың әсерінен қорғау; адамның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде оның қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, төтенше жағдайларды, процестерді, құбылыстарды жіктеу және жүйелеу, сондай-ақ сүмкін болатын қауіптер мен қатерлердің алдын алу, оқшаулау және жою бойынша шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Костюм дизайнындағы компьютерлік технологиялар'
    Несиелер: 4

    Киім конструкцияларын автоматтандырылған жобалау жүйесі, АЖЖ. Өлшемдік сипаттамалары бойынша негізгі құрылымды жобалау, сызбаны конструктивті модельдеу, бұйым бөлшектерінің үлгілерін жобалау, киім бөлшектерінің үлгілерін градациялау, бөлшектердің шаблондарын жасау, дизайн және технологиялық құжаттаманы жобалау, материалдардың шығынын есептеу. Техникалық және көркемдік эскизді жобалау, модельдің түс схемасын таңдау және т.б. CorelDraw, Illustrator және Photoshop бағдарламаларында киім стильдерін эскиздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Конструкторлық құжаттардың графикалық бөлімін AutoCAD бағдарламасында орындау негіздерін игеру; кеңістіктік және логикалық ойлауды дамыту және жетілдіру; бұйымдардың сызбаларын және олардың үшөлшемді үлгілерін әзірлеуге машықтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем шығармашылықтағы кәсіби дизайн'
    Несиелер: 4

    Стильдік бағыттың негізгі принциптерін: үйлесімділікті, заманауи талғамды, пішін мен пропорциялары, түстік байланыстары мен материалдардың қолдануын, әшекей сипаттамаларын, киімнің шығармашылық үлгілеуіндегі композициялық шешімдердің үйлесімділік заңдылықтары мен өнеркәсіп бірлестігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графика және жобалау (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 3

    Кескіндердің масштабын өзгерте отырып, кескіндерді көбейту, ішінара кескіндер арқылы объектінің кескінін қалпына келтіру. Проекциялау әдістерінің өзгеруімен суреттерді түрлендіру, суреттердің түрі мен құрамын түрлендіру суреттерді ауыстыру. Нысандарды суреттер бойынша түрлендіру пішін мен кеңістіктік орналасудың өзгеруі. Графикалық модельдеу графикалық дизайн, жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Матаны қолмен бояу және принтелеу'
    Несиелер: 5

    Матаны бояу мен басып шығаруда қолданылатын материалдар мен жабдықтар. Матаны сурет салуға дайындау, зембілді керу, эскизді орындау, эскизді матаға ауыстыру. Техникада жұмысты орындау (еркін бояу, трафарет, толтыру, кракле, түйіндеу техникасы, суық, ыстық техника).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Ғылым ретінде экологияның даму тарихын және экологияның басқа ғылым салаларымен байланысын айқындау. Мәселелерді зерттеуге кешенді көзқарас негізінде ғаламшардың экологиялық дағдарысы және адамзаттың тұрақты даму болашағы туралы білімді игеру. Курс студенттердің адамзаттың тұрақты дамуының геологиялық, биологиялық, технологиялық, құқықтық, әлеуметтік, экономикалық, этикалық және саяси факторларын жан-жақты талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макродеңгейлердегі экономиканың жұмысының негізгі категориялары мен заңдылықтары, бизнес құрылымдарының жұмыс істеуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, үкімет нарыққа араласу, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорынның ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар'
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Көркем еңбектегі компьютерлік графика. CorelDraw бағдарламасымен жұмыс істеу. Интерфейс және оның элементтері, құралдар, палитралар, мәзірлер, нысандармен жұмыс, мәтінмен жұмыс, Corel Painter, Pixarra Twisted Brush, Zwtextile, Grafis, ArchiCAD, FloorPlan 3D бағдарламаларында нысандар құру. Экспорттау. Басып шығаруға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Климаттың негізгі ұғымдарын, климаттың ерекшеліктерін, климаттың өзгерісімен «жасыл» экономикамен өзара байланысын, ҚР мен әлемде климаттың өзгерісіне бейімделуін, парникті газдардың сипаттамасы мен климаттың өзгерісіне ролін, экожүйеге климаттың өзгерісінің салдарларын, «жасыл» экономика ұсынатын қалдықтар мәселесін шешудің жолдарын үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағашты көркем өңдеу: ағаш күйдіру, ою'
    Несиелер: 5

    Көркемөнер бұйымдарын өндіру кезіндегі ТБ, электр және өрт қауіпсіздігі. Электр қыздырғышпен жасалған жеке элементтерді қолдана отырып композиция жасау технологиясы, бұйымның пішіні мен дизайны, ағашты жұмысқа дайындау, ағашқа контурлық сурет салу. Құралға қойылатын негізгі талаптар; құралға күтім жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру түсінігі, олардың түрлері мен классификациясы. Қашықтықтан оқытудағы оқытушының жұмысының ерекшеліктері. Интерактивті тақта мен панельдерде сабақ әзірлеуге арналған бағдарлама. Сызықтық емес презентация құру. Электрондық оқытуды қолданып білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстары. Оқу нәтижелерін бағалау. Видео дәрістер құру концепциясы, видеоөңдеу элементтері. Архиваторлар және түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері. Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инженерлік жобалау негіздері'
    Несиелер: 5

    Түрі мен мазмұны әртүрлі графикалық ақпаратпен, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерімен, геометриялық объектілерді графикалық модельдеу әдістерімен, конструкторлық құжаттаманы, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін әзірлеу және ресімдеу ережелерімен жұмыс істеу, интерактивті графикалық жүйелерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі , жүйесі, принциптері; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; іскерлік қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; іскерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеу негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері: зияткерлік даму деңгейі бойынша; ойлау түрі бойынша; темперамент бойынша; қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патенттік ғылымдағы зерттеу жұмысы'
    Несиелер: 4

    Зияткерлік меншік туралы түсінік. Өнеркәсіптік меншік. Авторлық құқық. Қазақстан патенттік заңнамасы. Патенттік зерттеулер. Өнер табыс. Пайдалы модель. Өнеркәсіптік үлгі. Тауар белгілері. Фирмалық атауы. Қызмет көрсету белгілері. Фирмалық атауы. Қызмет көрсету белгілері. Тауар шығарылған жердің атауы. ЭВМ және деректер базасына арналған бағдарламалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі , жүйесі, принциптері; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; іскерлік қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; іскерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеу негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Конституциялық құқығы, ҚР Әкімшлік құқығы, ҚР Азаматтық құқығы, ҚР Кылмыстық құқығы, ҚР Азаматттық іс жүргізу және Қылмыстық іс жүргізу құқығы, ҚР Еңбек құқығы және ҚР Экологиялық құқығы, ҚР Қаржы және салық құқығы, ҚР отбасы құқығының негізгі ережелері мен институттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік қолданбалы өнер объектілерін қалыптастыру'
    Несиелер: 5

    Сәндік қолданбалы өнер пәні. СҚӨ-бастау, негізгі терминдер, ұғымдар. Сәндік өнердің ерекшелігі. Сәндік өнер түрлері. Сәндік өнерде қолданылатын материалдар. Сәулет, мүсін, монументалды өнер синтезі. Сәндік өнер заттарындағы Текстура және фактура. Сәндік өнерде қолданылатын материалдардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Техникалық шығармашылық'
    Несиелер: 5

    Шығармашылық психологиясы. Өнертабыс. Өнеркәсіптік үлгі. Пайдалы модель. Өнертапқыштық мәселелерді шешуде шығармашылық қиялды дамыту. ТРИЗ шығармашылық ғылым ретінде. Техникалық объектілерді әзірлеу және дайындау. Техникалық құрылғыны жобалаудың негізгі кезеңдері. Көркемдік құрылыс. Ақпараттық технологияларды қолдану бұйымдарды жобалау және үлгілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері'
    Несиелер: 5

    Робототехникалық жүйелердің жұмыс істеу принциптері. LEGO Mindstorms және Arduino UNO базасында роботтарды құрастыру. РТС аппараттық және бағдарламалық жүзеге асыру. Роботтың құрылымы, жұмыс алгоритмдері және бағдарламаларын құру принциптері. Логикалық және бағдарламалық жобалау кезеңдері. РТС техникалық іске асыру кезеңі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Саланың ұлттық экономика жүйесіндегіорны мен рөлі, негізгі және айналым капиталының ерекшелігі негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігінің өсуінің негізгі бағыттары мен саланың техникалық, экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн -жобалау'
    Несиелер: 4

    Дизайн тақырыптық шығармашылық ретінде. Дизайндағы үйлесімділік. Қоршаған ортаны жобалау. Макеттеу. Қаріп және оны қолдану. Қаріп түрлері. Интерьердегі Композиция. Интерьердегі стильдер. Жетекші мамандардың дизайн-интерьер жобаларын зерттеу. Тұрғын үй кешенін, коттеджді, кеңсені, балалар мекемесін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімді жобалау (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 5

    Киім, стиль түрлері. Киімді құрастырудың негізгі әдістері мен жүйелері, олардың сипаттамасы. Киімді жобалау процесіне қойылатын көркемдік және техникалық талаптар. Киімнің жіктелуі және ассортименті. Киімнің функциялары. Киімнің баздық сызбасын көркемдік модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    ОN - 1 Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON2

    ОN -2 (латын) Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    ОN -3 Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON4

    ОN - 4. өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON5

    ОN -5 Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON6

    ОN-6 Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON7

    ОN-7. Өнеркәсіптік өнер және костюм тарихы; пигменттер мен бояғыштардың қасиеттері туралы білімдерін көрсету. Композиция мен перспективаның ережелері мен заңдары негізінде шығармашылық бейнелер жасау. Шындықты бояулармен бейнелеу; пішіндерді сәндеу және өзгерту, тігін бұйымдары мен сәндік өнер заттарына арналған материалдарды таңдау.

  • Код ON8

    ОN-8. 3D жобалау әдістерін үйрену, дизайнның заманауи негізгі бағыттарын меңгеру. Бейнелеу (визуалды) өнерінің мәнерлі құралдарымен көркем материалдармен және техникалармен тәжірибе жасау. Сәндік-қолданбалы өнердің технологиясы мен техникасымен жұмыс жасау. Ағашты, металды, керамиканы, матаны көркемдеп өңдеу. Құрылымдық материалдарды өңдеу процесінде функционалды, шығармашылық өнімдер жасау.

  • Код ON9

    ОN-9. Кесу процестерін автоматтандыру үшін заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдану, тігін бұйымдары мен макеттердің негізгі конструкцияларының сызбаларын жасау, дизайн - жобалау. CorelDraw, Illustrator және Photoshop бағдарламаларында киім стилін жасаңыз. Робот бағдарламаларының алгоритмін құру. Көркемдік жобалау, эскиздік графика, модельдеу технологиясы мен техникасы саласындағы объектілерді талдау.

  • Код ON10

    ОN-10. Өлшем стандарттары, киімнің жіктелуі, өсу, жәрдемақы жүйесінде, өнімнің түйіндерін технологиялық тәсілдермен өңдеу, негізгі киімдерді жобалау және модельдеу, құрылымдардың сызбаларын, негізгі торларды есептеу туралы білімдерін көрсету. Көркем құю техникасында DPI заттарын жобалау және безендіру. Авторлық үлгілерді жасау, көркем және конструкторлық-технологиялық жұмыстардың барлық кешенін шешу.

  • Код ON11

    ОN-11. Зияткерлік меншік, авторлық құқық туралы білімдерін көрсету. СҚӨзаттары мен киімдерді жобалау және қалыптастыру, киімнің негізгі сызбаларын модельдеу, сәулет, мүсін, монументалды өнер және дизайн объектілерін біріктіру, антропометриялық және басқа зерттеулерді таңдау, патенттік-ақпараттық зерттеулер жүргізу үшін мәліметтер жинау, ғылыми-техникалық, дизайнерлік және әлеуметтік жобаларды талдау және оларды енгізу нәтижелерін жинау.

Top