Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01408 Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктері қалыптасқан, бәсекеге қабілетті еңбек технологиясы және кәсіпкерлік мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Костюм тарихы (қыздар) /Техника тарихы (ұлдар)
Кілем және гобелен тоқу технологиясы (қыздар) / Халықтық зергерлік бұйымдары (ұлдар)
Бұйымның композициялық негіздері (сала бойынша)
Материалдарды өңдеу технологиясы (сала бойынша)
Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (сала бойынша)
-
2 Оқу жылы
Тоқыма материалдары және былғарымен жұмыс жасау (сала бойынша)
Өндіріс негіздері (сала бойынша)
Сәндік қолданбалы өнер элементерін көркем өңдеу негіздері (сала бойынша)
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Үй мәдениеті және тұрмыстық техника (сала бойынша)
Жасерекшелік психологиясы
Үй экономикасы және кәсіпкерлік негіздері (сала бойынша)
Шығармашылық және жоба (сала бойынша)
Қоғамдық өндіріс, экология және кәсіби бағдар (сала бойынша)
-
3 Оқу жылы
Технология пәнін оқыту әдістемесі
«Дрифтвуд» өнері (сала бойынша)
Стартап жобасы және дизайндық ойлау (сала бойынша)
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Инклюзивті білім берудеге арнайы педагогикалық технологиялар
Handmade техникасы және бизнес негіздері (сала бойынша)
Технология пәнін оқытудағы инновациялық технологиялар
Технология пәнін оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
Бағалаудың заманауи технологиялары
-
4 Оқу жылы
Этникалық стильдегі бұйымдар әзірлеу (ұлдар)
Бұйымдарды дайындаудың технологиялық процестері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Металл өңдеу технологиясы
Тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы.
Аспаздық жұмыс техникасы
Металды көркем өңдеу
Этникалық стильдегі бұйымдар әзірлеу (қыздар)
Тамақтану мәдениеті
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Тігін бұйымдарының технологиясы
Ағаш өңдеу технологиясы
Ағашты көркем өңдеу
Технология пәні мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
Киімді конструкциялау және модельдеу
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Қаржылық сауаттылық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- еңбек және кәсіпкерлік технологиясының мазмұнындағы негізгі ақпараттық идеяларды көрсетеді;
- берілген ақпаратқа сүйене отырып оларға сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады;
- танымдық іс-әрекет, тұлға бойындағы қабілеттілік, ізденіс, кәсіпқойлық, жобалық менеджмент, шығармашылық идеялар және жалпы мәдениет концепциялары негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдайды;
- еңбек технологиясы және кәсіпкерлік негіздерін оқытуда өндіріс техникасы, технологиясы, экономикасы, ұйымдастыру және басқару құрылымының жіктелуін дәйектейді;
- еңбек технологиясы және кәсіпкерлік негіздерін оқытуда, бұйымдарды конструкциялауда, модельдеуде, көркем технологиялық өңдеуде, бұйымдарды этникалық стильге жобалауда, тамақ өнімдері өндірісінің технологиясында оқушының дизайнерлік қабілеттерін арттыру мақсатында КТ-ны пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырады;
- практикалық, зертханалық жұмыстарды ұйымдастырудың инновациялық технологияларды, әлемдік білімдік ортаға енудегі сабақтастықты, оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес және командада жұмыс жасау дағдысын қолданады;
- критериалды бағалау, диагностикалау, сабақ жоспарын жасау технологияларын пайдаланады;
- тұлғааралық қарым-қатынаста саналылық ұстанымдары, әдістемелік сауаттылық, мұғалімнің өмірге көзқарасы, идеялық нанымы, педагогикалық әдеп, такт, педагогикалық техника, педагогикалық мәдениет, адамдарды танып-білу дағдысын көрсетеді;
- білім алушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі;
- еңбек технологиясы және кәсіпкерлік білім беру тәжірибесінде, стартап жобасы және дизайндық ойлауда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.