Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02201 Тарих в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу даярлығы бар, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгерген, тарих ғылымы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыра және жүргізе алатын жоғары білікті ғылыми және педагог кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D053 Тарих
  • Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Қазақстан тарихының дәуірлерге бөлу мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихын обьективті тану ғылыми әдіснамалармен қамтамасыз етіледі – бұл ғылымның зерттеу принциптерін айқындайтын маңызды көзқарастық аспектілер мен теориялар жүйесі. Замануи қоғамдық таным әдіснамасының негізі диалектикалық-материалистік әдіс, нақты бір бағыттарды зерттеуде теоретикалық-әдіснамалық және ғылымда да қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих философиясы
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында тарихи үдерістің рухани адамгершілік және обьективті заңдылықтарды білу, тарихта адами күштерін жүзеге асыру жолдары, жалпы адамзаттық бірлікті иемдену мүмкіншілігі сипатталады. Оқу барысында тарих философиясының тарихты гуманитарлық ғылымдармен әлеуметтану, мәдениет философиясымен, антропология философиясымен сондай ақ нақты тарихи ғылымдармен бөлісіп қарастырылған.. Тарих философиясын екі қырдан оқу:1) философия білімінің бір тармағы ретінде, 2) әлеуметтану ретінде. Тарих философиясын дамытудың негізгі бағыттары, формациялық, ғаламдық формациялық, өркениетанушы, тарихтың жаңа ғылымы, әлем жүйесі, әрбіреуі негізгі бағыттармен айқындалған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи процестің теорияларындағы көшпелі қоғамдастықтар
    Несиелер: 5

    Көшпенді мал шаруашылығының және көшпенділер қоғамының дамуының номадтардың тарихи даму деңгейі мен ерекшелігін бағалауда, номадизмді зерттеу аймағындағы және Отандық ғылымның пәніне, ұзақ да көптеген көзқарастардың пікірталастарына айналды. ХІХ ғасырдың аяғынан бастап номадизмнің әлеуметтік тарихының мәселесі, мемлекеттің пайда болуы өзекті мәселелері және оның негізгі қалыптасу кезеңдері. «Мемлекеттің пайда болуының жаулап алу» теориясы (Ф. Ратцель, Л. Гумплович, Ф. Оппенгай¬мер). Көшпенділік өркениеттік немесе евразиялық парадигма көзқарасы тұрғысынан (А. М. Буровский, Э. С. Кульпинаның, И. С. Урбанае¬ваның жұмыстары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи ғылым және заманауи теориялар
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны жаһандандыру үдерісі және тарих ғылымындағы замануи теориялар болып табылады.Гуманитарлық ғылымдағы құрылымдық революция және оның тарихқа ықпалы айқындалады.Клод Леви-Стросстың құрылымдық антропологиясы айқындаушы фактор болып табылады. Мазмұнында семиотика және Чарльз Пирстің ізбасарлары, тарихи нарративизмнің теориясы ашылған. Теорияның мазмұнында тарих ғылымының дамуына еңбек сіңірген Жак Дерриданың деконструктивизмі және оның ізбасарлары құрайды. Қазақстанның жаңа тарихи мектептерінің негізгі бағыттары,Қазақстан және дүниежүзілік тарих бойынша Қазақстан пәнаралық зерттеулер, Қазақстанда тарихи ғылымның қазіргі кезеңдегі үдерістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-докторанттың жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту және академиялық бағыттағы мәтіндерді жазудың практикалық дағдыларын игеру. Ғылыми мақала, ғылыми мәтіндердің баяндамалары мен презентацияларының тезистері секілді жанрлардағы ғылыми зерттеулерді сипаттаудың метатілі ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ диссертациялар мен монографиялар жазу. Нәтижесінде оның құрылымы, мақсаттары, жанрлық және стилистикалық ерекшеліктері туралы идея негізінде академиялық мәтін құру дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу тәсілдері мен әдістерін ажырата білу және қолдану қабілетін дамытуға бағытталған; Зерттеу әдістемесіне сәйкес зерттеудің нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау; теориялық және нақты материалдарды түсіну және жалпылау, арнайы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; лингводидактика мен мәдениетаралық қатынас тоғысында қазіргі талаптарға сәйкес теориялық және қолданбалы ғылыми бағыттың ерекшеліктеріне негізделген ғылыми инновациялық зерттеулерде құзыреттілікке негізделген тәсілді игертуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Әртүрлі тарихнамалық мектептер дамытқан тарихи мәтіндерді және әдіснамалық бағыттардың мәнінің ұғымдарын қазіргі үдерістерді ескере отырып анализдеу. Отандық және шетелдік тарихи ғылымдарды дамуының замануи басты мәселелері және замануи өзекті мәселелер қарастырылған.Әлемдік тарих ғылымындағы жаңа парадигмалар, жаңа концептуальді бағыттар; тарихи зерттеудің жаңа әдіснамалық мүмкіншіліктері; қазіргі тарих ғылымының институциализациясының жаңа түрлері айқындалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тарихи ғылыми мектептердің,теориялар мен концепциялар бойынша білімдерді демонстрациялау, әлемдегі ғаламдық саясат пен қазіргі Қазақстанның тарихи оқиғаларын алғышарттарын болжау үшін;

  • Код ON2

    Тарихи зерттеудің және ғылыми зерттеу тақырыптары бойынша цифрлық және ақпараттық технология әдіснамасының құрылымын қолдану;

  • Код ON3

    Кәсіби міндеттерді аргументті өзіндік қорытындылармен эвристикалық бағыттар бойынша шешу.Ғылыми қоғамдастық идеялар мен ойларды талдауда, диалог өткізуде, іскери хат алмасуда толерантты болу және обьективті бағалау;

  • Код ON4

    Тәжірибелік іс- әрекеттерде білімдерді қолдану мен стандарттарға сай міндеттерді шешу үшін орындаушы құзыреттіліктер, іскери тәжірибе, іскерліктер мен білімдердің негізінде кәсіби міндеттерді шешу, талқылауға мәселелерді шығару, ой-пікірлерді бағалау және қорытындыларды қалыптастыру, сыни сараптау;

  • Код ON5

    Тарихи деректермен және арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу үшін жаңа және күрделі ойларды синтездеу;

  • Код ON6

    Тарихтан стандартты емес ғылыми негізделген зерттеулерді ұсыну;

  • Код ON7

    Гуманитарлық пәндер аймағында негізгі тенденцияларды түсіну және білімдерді көрсету, Қазақстан тарихының ақтаңдақ беттерін зерттеу үшін танымал тарихшылардың көзқарастарын сараптау барысында аргументтер айқындау;

  • Код ON8

    Өзіндік зерттеулерді еліміздің тарихи ғылымымен бірегейлендіру, өзінің білімдері мен жетістіктерін монография және оқулықтар шығару арқылы, халықаралық және ұлттық деңгейде жаңа мазмұнды мақалалар түрінде әріптестеріне және жалпы қауымға ашық жариялау.

8D02201 Тарих
Докторантура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: D053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D02201 Тарих: Тарихи жадты зерттеудің қазіргі әдіснамасы
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D02201 Тарих
Докторантура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: D053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D02201 Тарих
Докторантура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: D053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D02201 Тарих
Докторантура

Астана халықаралық университеті

БББТ: D053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top