Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02201 Тарихшы-зерттеуші в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім бағдарламасының негізгі мақсаты ғылыми – зерттеу, мәдени, білім беру мекемелерінде, іргелі тарих ғылымы салаларында кәсіби қызметті жүзеге асыралатын, біліктілігі жоғары бәсекеге қабілетті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D053 Тарих
  • Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Академиялық хат

    "Академиялық хат" пәнін оқытудың мақсаты ғылыми-педагогикалық кадрлардың өз зерттеу жобаларын жүзеге асырудағы дайындығы мен қабілетін қалыптастыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сай жазбаша түрде ұсыну болып табылады. Пәннің мазмұны: академиялық жазудың жалпы принциптері, академиялық жазылымның стилистикалық ерекшеліктері, зерттеу мәселесін қою, ғылыми мәтіндегі ғылыми қызмет нәтижелерін ұсынудың ерекшеліктері оқытылады, таңдалған профиль мен докторлық диссертацияның тақырыбына сәйкес ғылыми мәтіндер құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бүгінгі тарих ғылымының тарихнамасы және деректанулық мәселелері

    Қазақстан тарихы ғылымының дамуы нақты теориялық білімдерді кеңейтуден тұрады. Болашақ докторанттар үшін тарихнама мен деректану ғылымының басты мәселелерін меңгеру тарихты сапалы зерттеудің басты кепілі. Деректану және тарихнамалық проблемаларды методологиялық ойлаудан өткізу көп жағдайда тарихи оқиғалар туралы түсінікті байытады және жаңа деңгейге көтереді, тарих ғылымында болған және болып жатқан нәрселерді ғана түсіндіріп қоймайды, сонымен қатар оның қозғаушы күштерінің қандай болғандығын, қандай екендігін де, оның ғасырлар бойы қалай дамығаны және дамып отырғандығын да түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты докторанттарда психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттеу құзыреттіліктерінде қалыптастыру және өздерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын алған білімдері мен дағдыларын ұйымдастыруда кәсіби қызметінде қалыптастыру. Пәннің мазмұнына кіретін тақырыптар: ғылым және ғылыми зерттеулер туралы түсінік, Қазақстанда және шетелде ғылыми зерттеулердің дамуы, педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы сипаттамасы, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі, қазіргі заманғы ғылымның әдіснамалық ерекшеліктері, эксперименттік ғылыми зерттеулер және оларды іске асыру, ғылыми жоба және ғылыми конкурстық қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты зерттеудің методологиясы: теориясы мен практикасы

    Әдістемені жақсы меңгеру жас зерттеушілерге өз алдарына тұрған міндеттерді тез әрі сапалы шешуіне, ал пәнді меңгеру тарих ғылымының теориялық және практикалық мәселелерін неғұрлым саналы түрде әрі толық көлемінде оқып үйренуіне мол мүмкіндік береді. Методология пәні арқылы тарихшы жаңа білім алып, теориялық және сол арқылы практикалық зерттеу жұмыстарын меңгеріп пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи жады және XX ғасырдағы отандық тарих ғылымы

    Тарихи сананы білім беру шеңберінде қарастыру, онда тарихи білімнің потенциалы түрлі нысандағы тарихи сананың (ауызша, жазбаша, аудиовизуальды, перформатив) қалыптасуын көрсетеді. Тарихи сананы салыстырмалы жəне жалпыұлттық зерттеулер тарихи өзарақатынастың өткенді массалық қабылдаудан қауымдық немесе отбасылық байланыстарды мирас етуден тарихтың субъективтілігін сын тұрғысынан қабылдауға дейінгі кең спектрі бар екендігін көрсетеді. Мұнда ол тарихи сана мен тарихи сауаттылықтың арақатынасына, тарихи сана мен адамгершілік сабақтарға, постмодерндік тарихи білімге, тарихи білім берудің болашағына қатысты ғылыми кеңістіктегі ғалымдардың еңбектеріне сараптама жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • тарихты оқыту саласында пайдаланылатын зерттеулердің әдістері мен дағдыларын меңгеруін, жүйелі түсінуін, тарихи зерттеулердің кешенді процесін жоспарлап, әзірлейді, іске асырады және түзетеді
  • өзіндік зерттеулерімен ұлттық және халықаралық деңгейде жариялауға лайық зерттеулерімен ғылыми шекараларды кеңейтуге ықпал етеді, тарих ғылымындағы жаңа идеяларды жинақтайды және бағалайды, сыни тұрғыдан талдайды
  • жаңа технологияларды қолдана отырып, дүниежүзілік және отандық тарих проблемалары бойынша қолданбалы зерттеулердің нәтижелері бойынша ұсынымдар әзірлеуге қатысады, ғылыми-зерттеу бағдарламаларын іске асырады;
  • заманауи ағымдағы мәселелер пен процестерді талдау жасап, тарих ғылымы мен гуманитарлық ғылымдар әдістерін әр түрлі кәсіби және әлеуметтік қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және ақпараттық өнімді коммерциялық негізде жүзеге асыру мақсатында отандық және шетелдік қорлармен, ғылыми мекемелермен бірлескен жобаларды жүзеге асыру;
  • заманауи әлемдік тенденцияларды ескере отырып, білім беру және ғылым саласында басқару қызметін жүзеге асырады; өзіндік кәсіби қалыптасуда және білім беру жүйесі мен ғылымда алынған зерттеу нәтижелерінің маңыздылығын бағалау
Top